ελληνική μουσική
    482 online   ·  210.823 μέλη

    Μία ερώτηση για τις συγχορδίες του πιάνου

    giannisg13
    28.01.2012, 21:36

    Γειά σας!

    Είμαι άσχετος  σχετικά με το πιάνο.Χθές αγόρασα ενα midi keyboard 61 πλήκτρων με σκοπό να μάθω πρώτα και αργότερα να πάρω πιάνο..Το όλο σύστημα λειτουργεί άψογα και ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα!Εχω γνώσεις θεωρητικές επειδη παιζω κλαρίνο και έμαθα 8 συγχορδίες για να παίξω το "έπαψες αγάπη να θυμιζεις"..Αυτο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι..1)στο πιάνο τις 3 νότες μια συγχορδιας τις πατάμε μαζι η με τη σειρα απο τα αριστερά προς τα δεξιά? Δοκίμασα και με τους δύο τρόπους και ακουστηκε καλα με τον δευτερο. 2)Αν δεν γραφει μια παρτιτουρα για το αριστερο χέρι πως καταλαβαινω τι να πατήσω? Εβγαλα το ζειμπεκικο της ευδοκιας με τα δυο χέρια χρησιμοποιώντας το midi απο το τραγουδι και διαβαζωντας τις νοτες του μεσω του flstudio!

    Ευχαριστω πολυ,

    Γιάννης

    Υ.Γ:Συγνώμη αν γελατε με αυτά που γράφω αλλα θελω πολύ να μάθω,δεν ήξερα ποσο ωραίο όργανο είναι! σε λίγο οταν τελειώσω τις εξετάσεις του εξαμήνου θα ξεκινήσω μαθήματα :)


    cataki
    29.01.2012, 11:30

    τις συγχορδίες τις πατάς όλες μαζί εκτός αν σου έχει ένα σημαδάκι πάνω από κάποια συγχορδία όπου θα πρέπει να την παίξεις μία μία τη νότα. το σημαδάκι είναι έτσι περίπου (s) με τη διαφορά ότι είναι σε οριζόντια μορφή. είναι σαν ένα κυματάκι.

    όσο για το αριστερό χέρι άμα δεν κάνεις κάποια μαθήματα δεν νομίζω να καταφέρεις να βάλεις νότες στο αριστερό. και όταν λέω κάποια μαθήματα εννοώ μαθήματα Αρμονίας που είναι μέρος σπουδών του πιάνου για να πάρεις πτυχίο.εκτός αν μπορείς να βάλεις ορισμένες νότες με το αυτί σου.


    giannisg13
    29.01.2012, 13:47

    Παράθεση:

    Το μέλος cataki στις 29-01-2012 στις 11:30 έγραψε...