ελληνική μουσική
    873 online   ·  210.851 μέλη
    capoelo
    09.02.2012, 18:50

    Καλημέρα/καλησπέρα σε όλους/όλες.

    Πρόσφατα άρχισα να ασχολούμαι σοβαρά με τον τομέα της μουσικής τεχνολογίας και μου έχουν δημιουργηθεί κάποιες απορίες για τις οποίες θα ήθελα να ζητήσω την βοήθεια σας.

    1."Η αντήχηση μετριέται συνήθως με βάση τη μονάδα RT60 δηλαδή τη χρονική διάρκεια που χρειάζεται ένα σήμα για να αποσβεστεί κατά 60dB".Τι εννοεί;

    2."Η απορρόφηση στις χαμηλές συχνότητες δεν αποτελεί τόσο μεγάλο πρόβλημα στους φωνητικούς θαλάμους λόγω του ότι οι μικρές διαστάσεις των θαλάμων δυσχαιρένουν την ανάπτυξη των χαμηλών συχνοτήτων".Τι εννοεί;

    3.Τοποθέτηση του ήχου στο κέντρο,σημαίνει ισόποση κατανομή στα 2 ηχεία;

    και τέλος 4.Στην ηχογράφηση φωνητικών,η κάλυψη του πυκνωτικού μικροφώνου με μία κάλτσα,μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά με το φίλτρο pop;

    Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά.


    Hastaroth
    10.02.2012, 13:12

    Γιά τό Νο.1 απάντησε ο Spoiler (εγώ δέν τα πάω και πολύ καλά με τα μαθηματικά τής ακουστικής επιστήμης)

    Γιά το Νο.2:όσο χαμηλότερη (δηλαδή μικρότερη) η συχνότητα,τόσο μεγαλύτερο το μήκος κύματος.Επομένως σε μικρούς θαλάμους,όπου οι αποστάσεις μεταξύ τών τοιχωμάτων μπορεί να είναι και μικρότερες από το μήκος κύματος μιάς χαμηλής συχνότητας,αυτή η συχνότητα δέν προλαβαίνει να διανύση την απόσταση από την ηχητική πηγή πρός τον τοίχο και πίσω (γιατί αυτό σημαίνει ανάκλαση).Οπότε θεωρητικώς δέν δημιουργεί αισθητό πρόβλημα συνήθως.

    Γιά το Νο.3,ούτε εγώ κατάλαβα τί εννοεί ο ποιητής με τον όρο "κατανομή"\

    Γιά το Νο.4:Θεωρητικώς ναί,άν καλύψης ένα πυκνωτικό μικρόφωνο με μιά (λεπτή) κάλτσα,θα έχης περίπου το ίδιο αποτέλεσμα με ένα anti-pop filter.Πάντως ένα antipop filter δέν είναι δά και τόσο ακριβό,ώστε να προτιμήσης την κάλτσα....