ελληνική μουσική
289 online   ·  204.246 μέλη

Πρόβλημα με κάρτα ήχου (lexicon omega)

SonGostas
Βασική Νότα
Chat
25.04.2012, 14:38

Γεια σας.

Εδώ και 2 χρόνια έχω την lexicon omega.

Όλα καλά μέχρι που...μια μέρα σταμάτησε να μου αναγνωρίζει το pc την κάρτα.

Για την ακριβεια η κάρτα σταματησε να λειτουργεί.

Δεν αναβαλ τα λαμπάκια στις ενδειξεις όπως θα έπρεπε με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί.

Αφού κουραστηκα να ψάχνομαι μιας κ δεν βρήκα τπτ,το παράτησα το θέμα.

Έλα που μια μέρα ομως απο το πουθενα αρχισε να δουλεύει κ πάλι!

Αφου έχει περάσει ένας χρόνος απο τότε σχεδόν,μου κανει πάλι τα ιδια!!!

Το θέμα ειναι οτι όπως την εχω συνδεδεμένη με το pc,το pc κάνει 2 ήχους.

Έναν ότι την συνδέω κ έναν οτι την αποσυνδέω χωρις να μου βγαλει καποιο μνμ!

Ξέρουμε τι συμβαίνει?Eλπίζω να μην μου ψοφάει σιγά σιγά


#1   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
29.04.2012, 20:39

Δυστυχως μπορει να προκειται για προβλημα hardware της καρτας. Το πιο σωστο θα ηταν να επικοινωνησεις αμεσα με την αντιπροσωπεια της Lexicon στην Ελλαδα και να δεις εαν υπαρχει καποιο αντιστοιχο τμημα service.

Εχε υποψιν επισης μηπως το προβλημα δεν ειναι της καρτας, αλλα της θυρας που το συνδεεις. Εκει ενδεχομενως να ειναι προβλημα της μητρικης ( συνηθως εαν το τροφοδοτικο δεν μπορει να καλυψει τις απαιτησεις ρευματος του συστηματος, ο πρωτος παθων ειναι η μητρικη καρτα...με ολα τα περιφερειακα που ειναι συνδεδεμενα πανω της σε PCI, PCIe )


#2   
elvis12
Περαστική Νότα
Chat
02.10.2012, 14:44
Καλησπερα εχω την καρτα ηχου Delta 1010 WDM 5 10 00 5057V3 με το εξωτερικο μουλτι.Αντιμετωπιζς το εξης προβλημα: Την καρτα αυτη την εχω αγοράσει το 2004 και την δουλευω με το συστημα monitoring.Τον τελευταό καιρό μολισ ανοίγω τον υπολογιστή δείχνει στα Inputs H/W ενα παράσητο ήχου για 10 λεπτα , μετα ελατώνεται σιγα σιγα και σταματάει .Οταν παω να κανω rec αυτό το παράσητο γράφεται στο tranx ως ενας βόμβος δεν μ αφηνει δλδ να κανω rec αλλα μετα τα 10 λεπτα κοπάζει και μπορώ και κάνω rec μονο που μένει ενα φύσιματακι .Αλλαξα υπολογιστή την εβαλα σε αλλον υπολογιστή και κάνει τα ιδια ακριβως !!!!!Γνωρίζει καποίος πως μπορω να αντιμετωπίσω το πρόβλημα ???? ευχαριστω !!!!
#3