Μέχρι να λάβεις μια πιο εμπεριστατωμένη απάντηση, πάρε μια πολύ πρόχειρη
Γειά σε όλους. Έχω μια απορία: οι συνθέτες κλασσικής μουσικής έγραφαν τις νότες για όλα τα όργανα ξεχωριστά ή έγραφαν τις νότες για το όργανο που έπαιζαν και βάσει αυτό 'πάταγαν' τα υπόλοιπα;
και τα δύο έχουν συμβεί.
Σήμερα ξέρω πως ο μαέστρος στην ορχήστρα πρέπει να ξέρει πιάνο και άλλα δυο όργανα μέσα στην ορχήστρα(αν δεν κάνω λάθος),
ίσχυε και τότε αυτό;
όχι, τον 17ο δεν υπήρχαν ωδεία και ωδειακά πτυχία διεύθυνσης ορχήστας
Επίσης, με ποιό κριτήριο επιλέγουν τον αριθμό των βιολιών σε μια ορχήστρα; Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
γιατί να χάσει τον χρόνο του ο βιολονίστας και γιατί να πληρωθούν βιολονίστες όταν αυτό δεν προσθέτει κάτι στο μουσικό έργο και δεν συνεισφέρει στο άκουσμα του μουσικού έργου;