ελληνική μουσική
    473 online   ·  210.845 μέλη

    Ποιό μικρόφωνο της shure να διαλέξω?

    patrik
    04.06.2012, 17:59

    Καλησπέρα θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιό μικρόφωνο της shure να διαλέξω! το PGX24E/Beta58 η το PGX24E/BETA58-P6? επίσης κάθε κάψα είναι για διαφορετική φωνή? ευχαριστώ...


    anastasia1995
    10.06.2012, 20:03

    Καπησπερα Smile θα βοηθουσες αν μας εδινες καποια πληροφορία για το λογο για τον οποιο χρειάζεσαι το μικρόφωνο ,ωστε να σε βοηθησουμε να διαλέξεις οπως επισης και  ποσα χρηματα διατιθεσαι να δωσεις {#emotions_dlg.biggrin}

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : anastasia1995 στις 10-06-2012 20:05 ]


    patrik
    11.06.2012, 01:48

    ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! το θελω για να ξεκινήσω το τραγούδι ...η φωνη μου ειναι μπάσα χρειάζεται κάποιο συγκεκριμένο μικρόφωνο? διαθέτω μέχρι 400 ευρω. ευχαριστώ


    anastasia1995
    11.06.2012, 17:50

    Σκευτεσαι λοιπον ενα δυναμικο μικροφωνο, το οποιο θα χρησιμοποιησεις σε προβες και live εμφανισεις. Θα σου προτεινα το ΒΕΤΑ 58 a της shure, διοτι αυτο χρησιμοποιω και εγω και ειμαι πολυ ευχαριστημενη. Αλλιως το SM 58 ειναι μια επισης καλη επιλογη  Smile Ομως η καθε φωνη ειναι διαφορετικη οποτε προκειμενου να βρεις αυτο που θελεις ακριβως, αφιερωσε λιγο χρονο να συγκρινεις και να ακουσεις καποια μικροφωνα της shure .

    http://www.shure.com/europe/ .  Τωρα αν το θελεις για ηχογραφιση φωνης αλλαζει το πραγμα . πρεπει να κοιταξεις για πυκνωτικο μικροφωνο ομως θα χρειαστεις προενισχυση γιατι δεν θα λειτουργησει αλλιως. Παρ'ολα αυτα πολλα studio ηχογραφουν και με καλα δυναμικα μικροφωνα οπως τα παραπανω. Ριξε μια ματια στο  BETA 87 a που ειναι  υπεροχο μικροφωνο.  {#emotions_dlg.biggrin} 


    BAGRATION
    12.06.2012, 00:27

    Εγώ θα έπαιρνα ενα πυκνωτικό για live γυρω στα 200 Ε. Τα δυναμικά έχουν το αιώνιο πρόβλημα που μπουκώνουν αμα πλησιάζεις και αδυνατίζουν τη φωνή αμα απομακρύνεσαι. 

    Επίσης δεν θα έπαιρνα εύκολα Shure. Υπάρχουν τόσες εξίσου καλές μάρκες (και κάπως φθηνότερες θα έλεγα). Απλά επειδή shure παίρνουν όλοι, νομίζεις ότι πήγες κ πήρες κάτι το ιδιαίτερο.   

    Κατι άλλο που πρέπει να λάβει υπ' όψιν του κανείς για το πόσα θα δώσει για εξοπλισμό είναι και τι εξοπλισμός πρόκειται να ακολουθήσει. Αν είναι π.χ. να δωσεις 400 για μικρόφωνο θα πρεπει να ακολουθήσει κάπως ακριβός προενυσχυτής, μετά καλή κονσόλα, μετά κατάλληλος χώρος, καλός τεχνικός ήχου κτλ. Αλλιώς είναι που λέμε "δεν έχουμε ψωμί, γυρεύουμε τυρί"
    -----------------
    ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ - To blog για την κριτική σκέψη και την επιστήμη...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : BAGRATION στις 12-06-2012 00:42 ]


    anastasia1995
    12.06.2012, 13:11

    Εχεις απολυτο δικιο BAGRATION στο οτι και το καλυτερο μικροφωνο να αγορασεις αν δεν υπαρχει καταλληλος χωρος και εξοπλισμος , χανει την αξια του. 

    Προσωπικα θεωρω τα μικροφωνα της shure εγγυηση. Και ειναι ποιο ευκολο να διαλεξει καποιος αναμεσα στα μικροφωνα μιας εταιριας παρα να μπλεχτει χειροτερα με ενα σορο εταιριες . 

    Γενικά τα πυκνωτικα μικροφωναειναι ποιο ακριβά , και ειναι πολυ ευθραστα. Δηλαδη καταστρεφονται κατω απο μεγαλες ηχητικες πιεσεις καθως και απο χτυπηματα . Θεωρουνται ιδανικά   για ηχογραφηση φωνης και ακουστικων οργανων.

    Φυσικα προσφερουν πολυ καλυτερη ποιοτητα ηχου σε σχεση με τα δυναμικά .

    Σε ενα live τα πυκνωτικα ΄΄΄μικροφωνιζουν'' πολυ περισσοτερο απο τα δυναμικά.  Συν του οτι με τα χρηματα που μπορει να διαθεσει ο φιλος patrik μπορει να αγορασει ενα καλο δυναμικο μικροφωνο και εναν ενισχυτη μικροφωνου και να ειναι καλυμμενος. Αλλιως χρειαζεται πυκνωτικο μικροφωνο ( γυρο στα 300 ευρο) και προενισχυτη και ηχεια ...  Βεβαια θα εχει καλυτερη ποιοτητα ηχου αλλα χωρις εξοπλισμο και καταλληλο χωρο δεν θα εχει το αποτελεσμα που θα ηθελε .

    Απο εκει και περα διαλεγεις αναλογα με το ποιο μικροφωνο καλυπτει τις αναγκες σου.  

    patrik  τα μπασα και τα πριμα του μικροφωνου ρυθμιζονται απο την κονσολα . Οποτε επιλέγεις χωρις να αγχωνεσαι για το οτι εισαι μπασος{#emotions_dlg.biggrin} 

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : anastasia1995 στις 12-06-2012 13:14 ]


    BAGRATION
    16.06.2012, 20:13

    Υπάρχουν όμως λύσεις για τα θέματα που προανέφερες.

    Το πρόβλημα με τον μικροφωνισμό (στη συναυλία) λύνεται εάν μπεί από την κονσόλα ένα Gate.

    Για εξάσκηση στο στούντιο ή στο σπίτι με πυκνωτικό, αρκεί ένα μηχάνημα που να έχει phadom power. Τα περισσότερα μηχανήματα έχουν τετοια παροχή.

    Ο προενισχυτής είναι απαραίτητος μόνο στην ηχογράφηση. Στις περισσότερες live αίθουσες είναι πολύ δύσκολο να ακουστεί η διαφορά στην ποιότητα από τον προεχνισχυτή.


    -----------------
    ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ - To blog για την κριτική σκέψη και την επιστήμη...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : BAGRATION στις 16-06-2012 20:17 ]


    patrik
    16.06.2012, 20:44
    Παιδιά σας ευχαριστώ παρα πολύ όλους για το ενδιαφέρον σας! ηδη αγόρασα το pg24e/beta58 της shure και ειμαι αρκετα ευχαριστημένος απλα μπουκ΄ωνει εύκολα και καμιά φορα κάνει παράσιτα σαν να κόβετε η επικοινωνια με τν δέκτη
    noizreduction
    16.06.2012, 21:01

    Να εκφρασω τη πληρη αντιθεση μου σε 2 πραγματα:

    1) Στη χρηση πυκνωτικων μικροφωνων για τη φωνη σε επιπεδο live ( και μαλιστα απλου live κι οχι καποιου επαγγελματικου στησιματος, με FOH και stage ηχοληπτη ) και

    2) Στη χρηση ασυρματων μικροφωνων στο live.


    Για το μεν πρωτο υπαρχουν τα εξης προβληματα:

    α. Γενικα ειναι ευαισθητα μικροφωνα, οποτε δεν μπορεις να αποφυγεις τη συλληψη ηχων που ερχονται κι απο αλλα σημεια του stage. Η χρηση gate δεν ενδεικνυται τοσο στη φωνη, διοτι το δυναμικο της ευρος δεν "υποσχεται" πως ενας ψιθυρος ή μια εκφραστικη αλλαγη δε θα "χαθει" απο ενα gate/expander.

    Και το feedback δεν ειναι προβλημα Noise floor, αλλα συχνοτητων που συντονιζουν με τα monitors/PA ( συνηθως monitors ). Εκει απαιτειται σωστη ρυθμιση του γραφικου EQ ( σε περιπτωση monitor ) ή του processor ( σε περιπτωση PA ) και βεβαια γνωση του τι gain/ευαισθησιας πρεπει να δωθει στο μικροφωνο, ωστε να ειναι μεν ευαισθητο και να δινει την περιβοητη "ατακα", αλλα να μην αρπαζει αμεσως!


    Συνηθως gate/expander χρησιμοποιουμε στη drums κατα τη διαρκεια του live ή σε καποιο οργανο που βγαζει επιμονα βομβο λογω high gain ( βλεπε κιθαρα :D ), αλλα το τελευταιο ειναι θεμα καλλιτεχνη.


    β. Ενω εχουν κυκλοφορησει υπεροχα μικροφωνα πυκνωτικα για live, θα πρεπει τοσο ο ηχοληπτης, οσο και ο τραγουδιστης να ξερουν πως να το αξιοποιησουν. Κακη τοποθετηση απο μεριας τραγουδιστη ( λαθος γωνια, λαθος αποσταση, λαθος κρατημα ) και κακη ρυθμιση απο πλευρας ηχοληπτη οδηγουν μαθηματικα στο feedback, στον κακο ηχο και βεβαια στη λαθος αισθηση της φωνης.

    γ. Αν και το τελευταιο καιρο τα πυκνωτικα μικροφωνα για live ειναι αρκετα καλυτερα ποιοτικα ( κυριως ως αντοχη ), παρολαυτα παραμενουν πιο ευαισθητα απο τα δυναμικα. Οχι τοσο σε επιπεδο εντασης ( ποσα dB μπορει να φτασει μια φωνη? Σιγουρα οχι πανω απο 100-110dB που αντεχει το μικροφωνο ), οσο σε επιπεδο συντηρησης.

    Ιδρωτας, σαλια, καποιο χτυπημα, πεσιμο, κλπ μειωνουν τη ζωη του διαφραγματος και του μικροφωνου γενικοτερα. Συν πως πολλες φορες η συντηρηση του ειναι δυσκολη και θελει ειδικο ( το διαφραγμα ιδιαιτερα ).

    δ. Κακα τα ψεμματα, ενα καλο στησιμο PA αποδιδει απο 30-16.000Hz ( και πολλα λεω ως προς τα υψηλα ). Οποτε ενα μικροφωνο με μεγαλο ευρος ( οπως τα πυκνωτικα ), αμεσως καθισταται λιγο "αχρηστο". Ποσο μαλλον οταν παμε σε πιο χαμηλες παραγωγες, οπου δεν εχουμε 8δρομα ηχεια, αλλα 3δρομα και 2δρομα...Ποσο ευρος να εχει μια τετοια παραγωγη;

    Οσον αφορα το δευτερο ( ασυρματα ), υπαρχουν τα εξης μειονεκτηματα:

    α. Ασταθεια ως προς τη χρηση. Μπορει να ρυθμιστουν στις 6 το απογευμα, 2 ωρες πριν το live και στις 8 να αρπαζουν συχνοτητες απο αλλο stage, απο ραδιο-ταξι, κλπ. Και πανω στο live, δυσκολα το επαναρυθμιζεις. Ακομα και τα pilot συστηματα, βλεπε sennheiser, εχουν ενα κινδυνο παρεμβολης!

    β. Μειωμενο ευρος συχνοτικης αποκρισης σε σχεση με τα ενσυρματα μικροφωνα....Δεν χρειαζεται αναλυση, ολοι καταλαβαινουμε πως μεσω μιας μπαντας και των αρμονικων της, μεταφερονται συγκεκριμενες συχνοτητες κι οχι ολο το ευρος...

    γ. Απαιτειται ενα σεβαστο ποσο για να παρει κανεις καλο πομποδεκτη και καλο μικροφωνο. Μεσα στο ιδιο το σωμα του μικροφωνου πρεπει να χωρεσουν 3 τεχνολογιες ( ληψη φωνης, μετατροπης της σε ραδιοσημα και μετα εκπομπη της ), οποτε low budget μικροφωνα καπου εχουν "μειωσει" την ποιοτητα ( οι περισσοτεροι προτιμουν μια μεση κατασταση μειωσης, μεταξυ μετατροπης, μεταδοσης και ληψης της φωνης ).



    Τελος να προσθεσω πως ενας καλος προενισχυτης μικροφωνου ( Avalon πχ ) εχει μεγαλη διαφορα απο τον προενισχυτη της κονσολας. Και μπορει οντως σε κατωτερα συστηματα PA αυτο να μην γινεται κατανοητο, ομως σε πιο μεσαια προς ακριβα, ενα μικροφωνο περασμενο απο προενισχυτη ειναι τελειως διαφορετικο απο το ιδιο μικροφωνο με την προενισχυση της κονσολας ( ακομα κι αν ειναι μια midas ή μια hallen heath ).


    BAGRATION
    17.06.2012, 20:51

    Αναλυτικότατος! Thanks για την πληροφόρηση! 


    -----------------
    ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ - To blog για την κριτική σκέψη και την επιστήμη...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : BAGRATION στις 17-06-2012 20:53 ]


    mezalas
    10.01.2017, 21:06

    noizreduction Μέσα στο εύρος των γνώσεών σου υπάρχει αυτός ο τύπος μικροφώνων????

    JTS IN-264R/IN264TH

    https://www.shopcenter.gr/epaggelmatikos-ichos/mikrofona/asyrmata-mikrofona/mikrofono-jts-in-264r-in264th-p1707c73c132c458

    Μου είναι τελείως άγνωστα και θα ήθελα αν μπορείς εσύ ή όποιος άλλος να μου δώσει κάποιες πληροφορίες.

    Ευχαριστώ.