ελληνική μουσική
135 online   ·  202.068 μέλη

Η απάντηση Αγγελάκα για τις... τύψεις του Νταλάρα

Mousikodifis
Συγχορδία Μινόρε
Chat
15.10.2012, 19:28

Ο Νταλάρας είναι ο ορισμός του πώς γίνεσαι κατεστημένο στη μουσική πουλώντας ποιότητα. Νόμιζε ότι μπορούσε να πει τα πάντα. Δεν μπορούσε να δεχθεί ποτέ ότι δε θα βρίσκεται στο προσκήνιο. Είχε την αμέριστη εύνοια του πασοκικού κατεστημένου από τη δεκαετία του '80 και μετά και με ένα απλό τηλέφωνο στο Λαμπρακιστάν μπορούσε να πάρει το Ηρώδειο ή να κάνει συναυλίες με συμφωνικές ορχήστρες στη Μόσχα, στο Ισραήλ κλπ. Τώρα που καταρρέει το πασοκικό κατεστημένο, αντί να λουφάξει και να καταλάβει ότι μαζί τους και αυτός θα πάει άπατος, προσπαθεί απεγνωσμένα να μείνει στην επιφάνεια. Δεν του αρκούν τα λεφτά. Θέλει και τη δόξα. Κάποιος να του πει ότι πλέον θα έχει τη μοίρα αυτών οι οποίοι τον έκαναν να φαίνεται ότι είναι κάποιος. Θα πάει στο απόλυτο μηδέν μαζί με αυτούς. Εκεί που είναι η φυσική του θέση δηλαδή.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Mousikodifis στις 15-10-2012 19:39 ]


#81   
guevara
Συγχορδία Ματζόρε , Forum Moderator
Chat
15.10.2012, 21:10

Τον Νταλαρα τον θεωρο πολυ μεγαλο τραγουδιστη....αρχιζω ετσι για να μην παρεξηγηθω μετα..

Δεν τον μυθοποιοω, ουτε τον θεωρω το μεγαλυτερο τραγουδιστη... απο κει και περα ο ιδιος δειχνει να μη σεβεται ουτε τη μουσικη του ιστορια ουτε αυτους που τον ακουνε...δεν μπορει να βγαινεις και να κανεις τετοιου ειδους δηλωσεις σαν την τωρινη αλλα και την παλιοτερη μνημονιακη τοποθετηση του...ξεχναει φαινεται τα χρονια του '70 που τραγουδουσε τραγουδια ανθρωπων οπως ο Λοιζος κι ο Κουγιουμτζης η ο Καλδαρας...τραγουδια οπως η ''Τσιμινιερα'', το ''Δεντρο'', το ''Ηταν πεντε ηταν εξι'' κλπ...Αφησε πισω αυτη την πορεια και μεγαλοπιαστηκε...Μεγαρο, Ηρωδειο...Λατιν δισκοι... θεωρησε οτι ειναι ο καλυτερος ολων κι βρεθηκε στο πιο ψηκο σκαλι... τωρα μαλλον καταλαβε πως αυτοι που πεφτουν απο ψηλα πονανε περισσοτερο απο αυτους που βρισκονται χαμηλα...

γι'αυτο κι εχει 20 χονια και βαλε να βγαλει δισκο της προκοπης...

ποσο προφητικα ηταν τα λογια που ο ιδιος καποτε τραγουδησε : ''Ονειρα ξενα, ρακη αλλοτρια ζητωκραυγασαμε και τωρα εισπραττουμε απ'την εξεδρα μας βροχη δεκαρικα''....και γιαουρτια ενιοτε...


#82   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
16.10.2012, 00:37

Ως προς τον mousikodifi, έχω να πω πως είσαι πολύ μικρός για να μηδενίζεις τέτοια αναστήματα. Όλοι οι μεγάλοι συνθέτες με τους οποίους συνεργάστηκε ο Νταλάρας περισσότερο απο κάθε άλλο Έλληνα τραγουδιστή μακράν, είχαν εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη. Και φυσικά ήξεραν μουσική σε αντίθεση με εσένα. Ο Νταλάρας σε ηλικία 29 χρονών, είχε κάνει χωρίς να είναι επ ουδενί κατεστημένο, 5 δίσκους με τον Κουγιουμτζή, κάπου 3 με τον Λοϊζο και άλλους τόσους με τον Καλδάρα, ενώ ήδη συνεργάζονταν με τον Θεοδωράκη, τον Μαρκόπουλο και τον Σπανό και είχε συνεργασίες ή συμμετοχές με τον Διονυσίου και τον Καζαντζίδη.  

Διαφωνώ κάθετα για τα πέρι 20ετίας.

Επι παραδείγματι  "Η άσφαλτος που τρέχει" του 2002, κατόπιν ο δίσκος με την Εστουντιαντίνα, ήταν πολλοί καλοί δίσκοι, εξαιρετικοί τηρουμένων των αναλογιών δηλαδή ότι έχουμε Ελλάδα χωρίς να έχουμε συνθέτες πλέον πλην 2-3 όχι παραπάνω, που και αυτοί δεν είναι του παλαιού μεγέθους.  


#83   
Mousikodifis
Συγχορδία Μινόρε
Chat
16.10.2012, 01:27

Ποιός σου είπε ότι όλοι αυτοί οι «μεγάλοι συνθέτες» δεν είναι κατεστημένα; Μουσική μπορεί να ξέρουν. Διάσημοι πάντως έγιναν για τελείως εξωμουσικούς λόγους. Το να έχεις τραγουδήσει τον ύμνο του ΕΛΑΣ σε πρώτη εκτέλεση είναι αρκετό εχέγγυο για να γίνεις ο ευνοούμενος συνθέτης του πασοκιστάν. Αυτοί όλοι έκαναν τον Νταλάρα να φαίνεται «κάποιος». Αν εξαιρέσουμε τον Στ. Κουγιουμτζή ο οποίος κράτησε ένα χαμηλό προφίλ, οι υπόλοιποι έγιναν ό,τι έγιναν λόγω δημοσίων σχέσεων. Και στο κάτω-κάτω τί έγραφε ο «μεγάλος» Θεοδωράκης; Τραγουδάκια έγραφε ως επί το πλείστον και μερικές βαρετές ξενόφερτες συνθέσεις για τις κυρίες της «καλής κοινωνίας». Ο Νταλάρας υπήρξε στην ουσία το παιδί όλων αυτών, ο συνεχιστής της έννοιας «γίνομαι μεγάλος καλλιτέχνης με τις δημόσιες σχέσεις». Αυτό κάποια στιγμή αποκαλύπτεται και όλο αυτό το σύστημα καταρρέει σαν πύργος από τραπουλόχαρτα... Εγώ πάντως δίνω μεγάλη σημασία σε αυτό που είχε πει ο Άκης Πάνο για τον συγκεκριμένο. Μη μου πείτε τώρα ότι και ο Άκης Πάνου ήταν κανένας τυχαίος... Αυτός έγινε γνωστός για το ταλέντο του και τα τραγούδια του και όχι επειδή είχε προπάππου στο αντάρτικο...


Σχετικά πάντως με τον Αγγελάκα, δεν ακούω το είδος του, αλλά δεν προσπάθησε ποτέ να το παίξει «πνευματικός ηγέτης του τραγουδιού» σαν τον ακατονόμαστο. Τουλάχιστον αυτό του το αναγνωρίζω. Καλώς είπε αυτά τα οποία είπε για τον Νταλάρα

Υ.Γ. Τί δουλειά είχε ο Μίκης στην Αμερική να διαπραγματεύεται για να έλθει ο Καραμανλής το 1974;


#84   
freak
Σολίστ
Chat
16.10.2012, 01:54

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ:

Η καλλιτεχνικη σημαντικοτητα καποιου, κρινεται απο τις πωλησεις, το πόσο επαγγελματιας ειναι ή την παρουσια που εχει κανει στην δισκογραφια? Αν αυτα ειναι τα κριτηρια, τότε ευτυχως που ειμαι απο αλλον πλανητη.


#85   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
16.10.2012, 17:11

Προς freak: Αν είχες πραγματική γνώση της δισκογραφίας, που ως παραγωγός οφείλεις να έχεις, θα ήξερες πως πραγματικα μεγάλα νούμερα έκαναν μόνο μεγάλοι καλλιτέχνες, μεγάλοι, συνθέτες, μεγάλοι στιχουργοί, μεγάλοι ερμηνευτές. Γιατί θα ήξερες τότε πως στην Ελλάδα πραγματικά μεγάλα νούμερα εκατοντάδων χιλιάδων ή πωλήσεις χιλιάδων ετησίως αλλά σε σταθερούς ρυθμούς σε βάθος 20ετίας, 30ετίας και 40ετίας κάνουν μόνο μεγάλοι δίσκοι. 

Το εισπρακτικό είναι το σχεδόν πρώτο κριτήριο αναγνώρισης παντού ανά τον κόσμο. Κάθε άρθρο του εξωτερικού για κάποιο πραγματικά μεγάλο συγκρότημα ξεκινάει απο τις εκατομμύρια πωλήσεις δίσκων που έχει κάνει ανά τον κόσμο.

Στην Ελλάδα δαιμονοποιούμε την εμπορικότητα σε απόλυτο βαθμό. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό του διαλόγου του Σταύρου Κουγιουμτζή με τον μεγάλο ποιητή Νεγρεπόντη. Γνωριστήκαν με προοπτική συνεργασίας. Ο Κουγιουμτζής τον είπε πως τον ενδιαφέρει τον εμπορικό τραγούδι, με την έννοια της αποδοχής του έργου του αλλά και φυσικά γιατί απο αυτό ζούσε με δυσκολίες. Ποιός ο Κουγιουμτζής ! Ο Νεγρεπόντης είχε την άποψη πως τον ενδιαφέρει το πολιτικό - ποιοτικό, δίχως να καταλάβει τί ακριβώς εννοούσε ο Κουγιουμτζής, γιατί ότι πουλάει είναι επιλήψιμο κατα την αριστερή κακώς εννοούμενη επικρατούσα φιλοσοφία. Τελικά η συνεργασία δυστυχώς δεν έγινε. Σημειώνουμε πως αριστερός ήταν και ο Κουγιουμτζής. 

Μπορούμε λοιπόν συμβατικά να χωρίσουμε σε 4 κατηγορίες τους εξαιρετικούς δίσκους στην Ιστορία της Ελληνικής Δισκογραφίας.

1) Αυτοί που έχουν μεγαλύτερη αμεσότητα και κάπως πιο προσιτό λεξιλόγιο και δεν απευθύνονται μόνο σε συγκεκριμένο μουσικό και πιο περιορισμένο πολιτικό ακροατήριο. Αυτοί πέτυχαν πολύ-πολύ μεγάλα νούμερα...

Π.χ. Ο "Δρόμος" των Πλέσα - Παπαδόπουλου με τον Γιάννη Πουλόπουλο και τα εξαιρετικά "Νησιώτικα" με τον υπέροχο Γιάννη Πάριο. Πουλήσαν πάνω από εκατομμύριο, για διαφορετικούς λόγους. Στην περίπτωση του Δρόμου, τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα, γιατί ο δίσκος ήταν συγκεκαλυμμένα αντιδικτατορικός: "Ξημερώνει Κυριακή να το θυμάσαι" επι παραδείγματι... Φυσικά εδώ μπορούμε να εντάξουμε πολλούς δίσκους του Νταλάρα, όπως συνεργασίες του με τον Κουγιουμτζή, τον Λοΐζο, τον Καλδάρα, και δίσκους πιο ευρείας απήχησης, όπως τα Latin, το Live στον Ορφέα κ.α, διάφοροι πολύ σημαντικοί δίσκοι του Πάριου και της Αλεξίου, το Ρεσιτάλ των Χατζή - Μαρινέλλας κ.α.

2) Αυτοί που λόγω δυσκολιών στην αμεσότητα, πουλήσαν όχι άμεσα εκατοντάδες χιλιάδες, αλλά πέτυχαν σταθερές πωλήσεις χιλιάδων δίσκων σε βάθος χρόνου. Καλή ώρα ο περίφημος "Μέγας Ερωτικός" του Χατζιδάκι και των λοιπων μεγάλων ποιητών που ξεπέρασε τις 200.000 δίσκους εδώ και πολλά χρόνια αλλά σε βάθος 30ετίας. Φυσικά εδώ δίσκοι του Ξαρχάκου, του Λεοντή, του Λοΐζου και τόσων άλλων κάνουν "παρέλαση"... 

3) Υπάρχουν περιπτώσεις δίσκων που παρά την δυσκολία στην αμεσότητα, αποτελούν δίσκους αναφοράς και πούλησαν και πουλούν τρελά: Άξιον Εστί, Ρωμιοσύνη, Λιανοτράγουδα της Πικρής Πατρίδας του Θεοδωράκη, Χρονικό, Ιθαγένεια, Θητεία του Μαρκόπουλου, Χαμόγελο της Τζοκόντα, Σταυρός του Νότου και Γραμμές των Οριζόντων, και "Η Αγάπη είναι ζάλη" του Μικρούτσικου  κ.τ.λ.

4) Τέλος υπάρχουν και λίγοι πολύ σημαντικοί δίσκοι που πούλησαν λιγότερο απο την αξία τους ή χάθηκαν. Καλή ώρα η "Ερωτική Πρόβα" των Λάγιου - Νταλάρα, η συνεργασία του Θεοδωράκη με τον Καζαντζίδη, τα
Δημοτικά της Αλεξίου κ.α..

Απο πλευράς εμπορικών καλλιτεχνών υπήρχαν ελάχιστοι καλλιτέχνες που κάναν 150.000 ή 200.000 δίσκους με την διαφορά πως αυτό έγινε 1-2 φορές το πολύ, και όχι σε βάθος μεγαλύτερο του εξαμήνου ή άντε του χρόνου. Μετά οι δίσκοι αυτοί απλά δεν υπάρχουν στην συνείδηση των ακροατών.

Π.χ. ο δίσκος του Κυριαζή, με το "Μου θυμίζεις την μάνα μου", το "Λάμπω" της Βίσυ και το Live του Σφακιανάκη, με τις "περίφημες" διασκευές στην Μπαλάντα του Κυρ Μέντιου του Θάνου, και στην "Δημοσθένους Λέξις" του Σαββόπουλου και αρκετοί δίσκοι του Χατζηγιάννη

Σήμερα δεν νομίζω πως θυμάται ποτέ κανείς εκείνους τους δίσκους με εξαίρεση αρκετά καλά τραγούδια του Χατζηγιάννη. Ωστόσο για να πούλησαν έστω και περιστασιακά τόσο πολύ είχαν κάτι καλό, δεν μπορεί να απαξιώνονται. Γιατί και ο Κυριαζής έγραψε άμεσα λαϊκά τραγούδια έστω και αν δεν τον βοηθούσε η φωνή του και η Βίσυ ήταν φωνάρα άσχετα το τί τραγουδούσε και ο Σφακιανάκης συνεχίζει και είναι πολύ καλός τραγουδιστής με ενδιαφέροντα τραγούδια. Έστω και αν δεν είναι Καζαντζίδης ή Ξυλούρης...   


#86   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
16.10.2012, 17:30

Κατα συνέπεια: αν η καλλιτεχνική δεινότητά  ενός τραγουδιστή δεν κρίνεται απο την αποδοχή του έργου του με μέγιστο κριτήριο τις πωλήσεις (ο Νταλάρας είναι πρώτος), την δισκογραφία του (και εδώ πρώτος είναι κατα τεκμήριο, μακράν, αφού κανείς Έλληνας δεν πλησιάζει το νούμερο των δίσκων αναφοράς του και των συνεργασιών του πλην της Αλεξίου και της Μοσχολιού), την εκτελεστική του δεινότητα (καθολική αποδοχή απο το σύνολο των μεγάλων Ελλήνων συνθετών και τραγουδοποιών), την σκηνική του παρουσία (κανείς δεν γέμισε στάδια όπως αυτός), την μουσική και τεχνική για τον κλάδο του κατάρτιση και ας μην είναι του Κλασσικού Ωδείου, απο τί θα κριθεί; 

Απο το εαν αρέσει στους σημερινούς παραγωγούς των play lists (δεν είναι προσωπική αναφορά αυτό), απο το εάν πηγαίνει στις καταλήψεις της Υπατίας ή απο το εάν καπνίζει χόρτο; Εκτός αν πρέπει να βρίσει την Εκκλησία, να κάψει καμια ελληνική σημαία, να χωρίσει την Άννα και να αποκηρύξει τα πιστεύω του και να μοιράσει τα υπάρχοντά του και να πάει σε καμιά σπηλιά στην Κρήτη να το παίξει οικολόγος σαν τον Αγγέλακα. 


#87   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
16.10.2012, 17:56

Όσο για τα λεγόμενα του Mousikodifi δεν βλέπω να εξανίσταται κάποιος επαΐων του site...

Έχουμε και λέμε:

Κατεστημένο ο Νταλάρας όπως και οι συνεργάτες του:

Χμ,

Απο το 68 έως το 1978 συνεργάστηκε με τον Λοΐζο που έμενε στο νοίκι και αυτό το πλήρωνε με πρόβλημα, τον μεγάλο Καλδάρα που πολεμήθηκε επίσης όσο λίγοι, ακόμα και στην μεγάλη "Μικρά Ασία", τον Κουγιουμτζή που μετα πολλών κόπων και βασάνων πήρε δάνειο διάσημος ων για να πάρει χρόνια μετά ένα μικρό σπίτι κατόπιν μεσολάβησης του Λευτέρη Παπαδόπουλου στο Μάτσα, τον Σπανό που μια ζωή είχε πρόβλημα με τις εταιρίες να κάνει ολοκληρωμένο δίσκο με μεγάλο τραγουδιστή και όχι συμμετοχές ενός ή δύο τραγουδιών, συνθέτες δύσκολους και κυνηγημένους όπως ο Θεοδωράκης (εξορίες), ο Μαρκόπουλος (αστυνομικές διώξεις) και ο Χατζιδάκις (γεγονότα Αυριανής κ.α.), βολεμένους ποιητές όπως ο Ρίτσος, ο Παπαδόπουλος, ο Τριπολίτης, ο Λάδης....

Σου προτείνω να προσεγγίσεις και εσύ το Λαμπρακιστάν για να δώ αν θα σε δώσουν το Άλμπερτ Χωλ να εκφραστείς καλλιτεχνικά.

Όσο για το ποιός είναι ο Θεοδωράκης;;;;; Η πιο μεγάλη εν ζωή προσωπικότητα της Ελλάδος που αν δεν ήταν κομμουνιστής θα είχε πάρει αναμφίβολα το Νόμπελ Ειρήνης. Τελικά είχαν όμως Νόμπελ ο Ελύτης και ο Νερούδα.

Και στα βουνά ανέβαινε όπως στην Ζάτουνα λόγω εξορίας, ενώ σήμερα που είναι σακάτης, πηγαίνει στις διαδηλώσεις. Η Ζάτουνα πάλι με τα Ζωνιανά το μόνο κοινό που έχουν είναι το αρχικό Ζ... 


#88   
guevara
Συγχορδία Ματζόρε , Forum Moderator
Chat
16.10.2012, 20:30

@ Konstantinosoa   Οσα ανεφερες ειναι σεβαστα, επιχειρηματολογεις (σε αντιθεση με το παληκαρι απο την Πατρα που με γενικοτητες μηδενισμου ισοπεδωνει στο περασμα του ακομη και το Θεοδωρακη..) γι'αυτο και δεχομαι αυτα που λες...

το μοναδικο που θελω να σημειωσω ομως ειναι το εξης : καλες οι πωλησεις, καλες οι εκτελεσεις του Νταλαρα(αν και οι επανεκτελεσεις τραγφουδιων ειναι εξισου πολλες), καλες και οι συναυλιες-σκηνικη παρουσια (εδω με βρισκεις εκ διαμετρου αντιθετο, θεωρω ας πουμε οτι καλυτερη σκηνικη-συναυλιακη παρουσια απο το Βασιλη Παπακωνσταντινου δεν εχει ο Νταλαρας) αλλα κατα τη γνωμη μου στον Νταλαρα απουσιαζει κατι που δεν μπορουν να το ισοσταθμισουν ολα τα παραπανω: η ανθρωπια... 


#89   
vaskos12
Περαστική Νότα
Chat
16.10.2012, 22:56
@ guevara την εποχή που ο Νταλαρας έδινε συναυλίες στην Κύπρο είχε εμφανιστεί ένα γράφιτι σε ένα τοίχο στην Λευκωσία που έγραφε ΝΤΑΛΑΡΑΣ=ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Αυτός που το έγραψε μάλλον είχε αντίθετη άποψη με σένα.
#90   
guevara
Συγχορδία Ματζόρε , Forum Moderator
Chat
16.10.2012, 23:36

@ vaskos12 Προφανως και ειχε αντιθετη αποψη απο μενα και φανταζομαι κι αλλοι θα εχουν...εγω την προσωπικη μου γνωμη λεω...παντως και τοτε που εκανε συναυλιες στην Κυπρο δεν θυμαμαι να τις εκανε απο ανθρωπια...θυμησου το περιφημο ''Νταλαρας Νταλαρας Νταλαρας..για την Κυπρο''..


#91   
freak
Σολίστ
Chat
16.10.2012, 23:53

Παράθεση:

Το μέλος Konstantinosoa στις 16-10-2012 στις 17:11 έγραψε...

Το εισπρακτικό είναι το σχεδόν πρώτο κριτήριο αναγνώρισης παντού ανά τον κόσμο.

Ελα ντε ομως που για μενα αυτο δεν ειναι καν κριτηριο. Και δεν αποτελω εξαιρεση. Ευτυχως. Μπορει να ανηκω σε μια απειροελαχιστη μειοψηφια αλλα εχω αλλα κριτηρια.


#92   
Mousikodifis
Συγχορδία Μινόρε
Chat
17.10.2012, 00:05

Δείτε παιδιά ενα παράδειγμα: Τα τραγούδια του Στ. Κουγιουμτζή τα οποία ερμήνευσε ο Νταλάρας και αυτά τα οποία ερμήνευσε ο Κουγιουμτζής. Τα μεν είναι βέβαια πολύ περισσότερα των δε, αλλά εγώ θα σταθώ αλλού. Η ποιότητα και των μεν και των δε είναι αδιαμφισβήτητη. Όταν όμως τραγουδάει ο Καλατζής, κι ας είναι κατώτερος φωνητικά από τον Νταλάρα, η ερμηνεία του έχει αλήθεια (ακούστε τα τραγούδια «Της ζωής η μελισσοφωλιά», «Ρεμπέτικα τραγούδια», «Με τους καημούς δε βρίσκεις άκρη», «Ήθελα νά 'μουνα πουλί» κλπ. Ο Νταλάρας ψευτίζει. Εκτός του ότι αλλάζει τη φωνή του και μία την κάνει πολύ λεπτή σχεδόν παιδική και μία την βγάζει όπως είναι κανονικά οπότε φαίνεται η έλλειψη πηγαίου συναισθήματος. Πραγματικά, θα ήθελα τα περισσότερα τραγούδια του Κουγιουμτζή να τα είχε πει ο Καλατζής ή η Ξανθίππη Καραθανάση η οποία ήταν αρχικά να τα πει και η οποία επίσης έχει πολλή αλήθεια στην ερμηνεία της. Ο Νταλάρας δε διαθέτει και ποτέ δε διέθετε στη φωνή του αυτό το «πηγαίο αίσθημα». Πάντοτε ήταν στημένος και τεχνητός. Φτιαχτός όπως έλεγε και ο Καζαντζίδης.


#93   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
17.10.2012, 01:11

Ο Καλατζής υπήρξε ένας τυχερός τραγουδιστής, γιατί χωρίς να είναι πραγματικά καλός τραγουδιστής, έπεσε σε εποχή που οι συνθέτες που θέλαν να δώσουν λαϊκά τραγούδια, ψάχναν για φωνές που να βγάζουν βραχνάδα και αντριλίκι. Βλέπεις ο Καζαντζίδης είχε αφήσει τεράστιο κενό. Αλλά το μάγκικο δεν σε κάνει Καζαντζίδη.

Ο Κουγιουμτζής έλεγε πως ο Νταλάρας καθαγιάζει το τραγούδι. Περιττεύουν περαιτέρω σχόλια. 

Ο Πάνου υπήρξε συνεργάτης του Νταλάρα, αργότερα συνεργάτης του Ρασούλη όταν σχεδόν μόνο ο Ρασούλης του έδινε αξία και φυσικά προσχώρησε όπως και άλλοι στο αντι-νταλαρικό άρμα ως ρασουλιστής. Τα ξαναέγραψα Υπήρξε σπουδαίος λαϊκός συνθέτης, αλλά υπήρξε και ιδιότροπος και δολοφόνος. Δεν μπορώ να δώσω βάση σε έναν τέτοιο άνθρωπο.

Πόσες συνεντεύξεις του Καζαντζίδη θέλεις να σου ανεβάσω που μιλάει υπέρ του Νταλάρα; Ξαφνικά στο τέλος μίλησε εναντίον του, το 1999 νομίζω. Εξάλλου είχε δεχτεί αρκετό σχετικό λιβάνι απο τον Ρασούλη και τον Πάνου...

Όσο για τον Παπακωνσταντίνου, τον θεωρώ εκπληκτικό επίσης τραγουδιστή, υποτιμημένο. Πιστεύω πως σε τραγούδια που απαιτούν συναισθηματική προσέγγιση, αυτός και η Τσανακλίδου διδάσκουν τραγούδι...

Όσο για το εάν είναι ή όχι καλός άνθρωπος ο Νταλάρας, αυτό το ξέρει ο Θεός κανείς μας δεν τον έχει ζήσει.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Konstantinosoa στις 17-10-2012 01:19 ]


#94   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
17.10.2012, 01:18

Για την Κύπρο ο Νταλάρας έχει τιμηθεί πολλές φορές απο το ίδιο το Κυπριακό Κράτος. Τα υπόλοιπα είναι για να τα λέει ο Πανούσης και να τρώμε εμείς χορτάρι...


#95   
Mousikodifis
Συγχορδία Μινόρε
Chat
17.10.2012, 06:56
Αν και εκτιμώ τον Σταύρο Κουγιουμτζή και θεωρώ ότι υπήρξε σημαντικός συνθέτης, διαφωνώ με την αδυναμία του στον συγκεκριμένο τραγουδιστή. Αν ζούσε και είχα τη δυνατότητα να τον συναντήσω, θα έλεγα το ίδιο ακριβώς και μπροστά του.
#96