ελληνική μουσική
150 online   ·  204.241 μέλη

Η απάντηση Αγγελάκα για τις... τύψεις του Νταλάρα

Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
21.09.2012, 11:50

Προς Demary: Προφανώς διαβάζω απευθείας απο τις πηγές και όχι απ΄ότι γίνεται copy - paste στο διαδίκτυο. Μιας και απαξιείς, προφανώς γιατί είσαι ανώτερο είδος και δεν καταδέχεσαι, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις που έγκειται η ροκ αξία του Αγγελάκα;

Στην μετριότατη φωνή του ειδικά για το ροκ; Και εδώ άσε με ως ψάλτη και τραγουδιστή να έχω μια άποψη κάπως επαγγελματική και ουσιαστικά τεχνική.

Στην ποιητική του; Απο πότε θεωρείται ο Αγγέλακας μεγάλη ποιητική πένα; Πόσα άρθρα έχουν γραφεί γι΄αυτό; Μπορείτε να μου υποδείξετε κάτι σχετικό; Ή αν κουνάει κάποιος πάνω κάτω το κεφάλι με τα μακριά μαλλιά του σε συνθήκες χ, ξαφνικά έρχεται σε Νιρνάνα και ανακαλύπτει σε αυτόν τον Τριπολίτη του Ελληνικού Ροκ;

Έχουν πραγματικό ενδιαφέρον οι μουσικές συνθέσεις του Αγγελάκα; Θα μου πεις υποκειμενικό. Ποιά είναι η καριέρα που κάνει στην Ελλάδα και το εξωτερικό; Έχουν τρελαθεί να τον καλούν απ΄έξω για να δώσει συναυλίες και δεν το ξέρουμε; Μπορεί να συγκριθεί με ροκ τραγούδια του Παπακωνσταντίνου, του Σιδηρόπουλου, του Άσιμου ή του Κατή π.χ.; Όχι γιατί αν μπορεί να μου το πείτε να το ξέρω, γιατί εγώ μουσικά "δεν έχω ξεχάσει ακριβώς που θέλω να πάω".

Υπήρξε συγκάτοικος του Ρασούλη, φυσικά άνηκε στην κλίκα αυτή, το Ρασουλιστάν, και απαξίωνε δημόσια την Ελληνική Μουσική Σκηνή ήδη του 70΄, μια απο τις μεγαλύτερες παγκοσμίως και αν θες την γνώμη μου, αυτό για τον Χατζιδάκη το είπε απο ντροπή, μιας και άμουσο και αδιάφορο - ατάλαντο δεν μπορούσε να τον χαρακτηρίσει.

Είπες για τον Άκη Πάνου. Μέγας λαϊκός συνθέτης, υποτιμημένος για μένα και πολλούς άλλους βέβαια. Ωστόσο πολύ δύσκολος άνθρωπος όπως μας λέγαν όλοι στο συνάφι του (π.χ. Μητσιάς). Και προφανώς το ότι δολοφόνησε λέει αρκετά πέρα απ΄ότι την μεγάλη καλλιτεχνική του αξία. Αρκετά για να μην τον θεωρώ ότι πιο αξιοπιστο σε θέμα άποψης. Καίτοι δύσκολος και γνωστό για το ότι πολύ δύσκολα συνεργάζονταν με κάποιον, συνεργάστηκε και έκανε επιτυχίες μεγάλες και με το Γιώργο Νταλάρα. Αν ο Νταλάρας ήταν "καλόπαιδο" και αλαζόνας ( την περίοδο της συνεργασίας του είχε κάνει απλώς κοντά στους 5 δίσκους με τον Κουγιουμτζή, 3 δίσκους με Καλδάρα, συνεργασίες με Θεοδωράκη, Λοϊζο κ.α. και άνετα μπορούσε να την έχει ψωνίσει ), δεν υπήρχε περίπτωση να είχε συνεργαστεί με αυτόν.

Τριβές υπήρξαν ως προς την διαχείριση του δίσκου του "Θέλω να τα πω". Τριβές που έχουν να κάνουν με την εταιρία, δεδομένου πως ο Πάνου δεν ήθελε φωτογραφία του Νταλάρα, η εταιρία όμως επέμενε αφού γνώριζε πως ο Νταλάρας πουλάει σαν τρελός και επέμενε ηλίθια για δίσκο με φωτογραφία. Η φωτογραφία ήταν εξάλλου πιο φθηνή απο δίσκο με φιλοτέχνηση ζωγράφου...

Τριβές υπήρξαν γιατί σε live δίσκο του Νταλάρα η Εταιρία συμπεριέλαβε τραγούδια του Πάνου, με αποτέλεσμα να θίγεται οικονομικά ο Πάνου, δεδομένου ότι για πολλά - πολλά χρόνια δεν έκανε συναυλίες αλλά εισέπρατε μόνο ποσοστά.

Δηλώσεις υπήρξαν και μάλιστα υποτιμητικές του τύπου "ο Νταράλας;" π.χ. σε συνέντευξη του Πάνου στην Μαλβίνα Κάραλη. Ήδη βέβαια ο Πάνου μια από τις ελάχιστες σχέσεις που διατηρούσε ήταν με τον συνεργάτη του Μανώλη Ρασούλη, οπότε....

Οφείλω βέβαια να αναγνωρίσω, πως με ευθύνη του Νταλάρα αλλά απο αγάπη στο έργο πραγματική, πειράχτηκαν ενορχηστρώσεις στην επανέκδοση του C.D. "Θέλω να τα πω" απο το ΒΗΜΑ. Και αυτό είναι σχεδόν απρέπεια απόντος του Πάνου. Προσωπική γνώμη, ανεξάρτητα αν ο Νταλάρας το έκανε απο αγάπη.

Τέλος υπήρξε απαγόρευση εκτέλεσης τραγουδιών του Πάνου στις συναυλίες του Νταλάρα το 1984, δεδομένου πως ο Πάνου πήρε πολύ λίγα χρήματα ως πνευματικά διακιώματα. Αλλά αυτό δεν είχε να κάνει με τον τραγουδιστή, αλλά είτε με τον επιχειρηματία που διαχειρίζονταν τα έσοδα και έκανε ενδεχομένως φοροδιαφυγή, είτε με τα ψίχουλα που εισέπραταν οι δημιουργοί από οργανισμούς τύπου ΑΕΠΙ. Δεν έχει να κάνει με τον τραγουδιστή.

Ο Νταλάρας με τον Χατζιδάκι συνεργάστηκαν σε δύο τουλάχιστον δίσκους. Είναι γνωστό επίσης πόσο δύσκολο ήταν ο Χατζιδάκης να συνεργαστεί με κάποιον, όντας ιδιοφυής αλλά και ιδιότροπος.Αν ήταν πασοκάρα ο Νταλάρας δεν θα μπορούσε επ ουδενί να είχε πάρε δώσε με τον Χατζιδάκι. Το ΠΑΣΟΚ να θυμήσουμε πως δεκαετία του 80΄ δια της Αυριανής τον είχε εξευτελίσει και κράξει.....!!!!!!!!! 

Για την δήλωση του Χατζιδάκι: Σε περίοδο νοσηλίας του Χατζιδάκι, άνθρωποι του, δεν επέτρεψαν τον Νταλάρα να τον επισκεφτεί. Διέρρευσε λοιπόν τότε, την περίοδο της νοσηλείας του, μια δήλωση του γνωστή στους ασχολούμενους με τα μουσικά πράγματα που έλεγε "πως ευτυχώς που έχω τέτοιους ανθρώπους γύρω μου" όταν ο Νταλάρας διαμαρτυρήθηκε δημόσια πως οι άνθρωποι του Χατζιδάκι δεν τον άφησαν να τον επισκεφτεί. Αυτά για την ιστορική αλήθεια.

Κείμενα του Χατζιδάκι πολύ επαινετικά για τον Νταλάρα υπάρχουν γι΄αυτό και η συνεργασία. Εξ άλλου για τις σχέσεις τους παραπέμπω και στην συνέντευξη του Κώστα Καλδάρα, με την οποία άλλος ένας δημιουργός δημόσια ανέφερε την ας το πούμε "προώθησή" του μέσω του "κακού" και "αδίστακτου" κατα τα άλλα Νταλάρα. Γιατί τον Καλδάρα στον Χατζιδάκι ο Νταλάρας τον πήγε και τον γνώρισε. Μόνο που ο Καλδάρας δεν ήταν αχάριστος. 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Konstantinosoa στις 21-09-2012 11:54 ]


#41   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
21.09.2012, 12:04

Προς gikostas: Εγώ πάλι προτιμώ την εξειδίκευση. Πλην εξαιρέσεων, ελάχιστους τραγουδοποιούς εκτιμώ. Γιατί ο τραγουδοποιός, με την ελληνική έννοια του όρου, ούτε καλός τραγουδιστής είναι συνήθως, ούτε πηγαίος ή μορφωμένος συνθέτης, πολύ δε περισσότερο δεν αναγάγεται σε ποιητή ή ταλαντούχο στιχουργό. Μεταξύ τραγουδοποιού και τραγουδιστή προτιμώ συνήθως τον τραγουδιστή, μεταξύ όμως του τραγουδιστή και των πραγματικών δημιουργών, προτιμώ αναμφίβολα τον συνθέτη και τον ποιητή - στιχουργό.

Ο τραγουδοποιός είναι η κατάντια συνήθως του ελληνικού τραγουδιού, για το γεγονός πως σχεδόν κανένας συνθέτης ή στιχουργός δεν μπορούσε να βγάζει απο ποσοστά μόνο τα προς το ζην. Έτσι προέκυψε ο μοναχοφάης τραγουδοποιός λόγω ανάγκης οικονομικής επιβίωσης.

Όσο για το θέμα της κρίσεως οι πάντες κρίνονται και ειδικά τα δημόσια πρόσωπα. Μόνο που άσχετα απο την κρίση, η φράση ποιός είναι ο Νταλάρας είναι παντελώς αδόκιμη. Φυσικά και είναι κάποιος πολύ μεγάλος καλλιτέχνης.


#42   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
21.09.2012, 12:15

Τέλος ως προς τον freak.

Άξιος είναι, ο πλέον άξιος στο συνάφι του, πρώτος σε πωλήσεις στην ιστορία της Ελληνικής Δισκογραφίας, με μεγάλο μέρος να οφείλεται βέβαια στους μεγάλους έλληνες δημιουργούς που του έγραψαν τραγούδια και αυτός τα ανέδειξε, το πρόβλημα σου που είναι; Στο να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα γιατί δεν την απέκτησα εγώ;

Σαν ο απόλυτος σταρ - τραγουδιστής, όλοι ήθελαν συναυλίες με αυτόν γιατί τα γήπεδα θα ήταν sold out. Δεν είχε ποτέ ανάγκη τις κρατικές συναυλίες για να ζήσει, αντίθετα οι συναυλίες αυτές τον είχαν ανάγκη για να πετύχουν.

Όσο για την γυναίκα του, ο Νταλάρας απέφευγε τις πολιτικές υποψηφιότητες σαν τον διάολο. Στην σύζυγό του όμως δεν λειτούργησε δυναστικά και δυστυχώς την πάτησε. Και όπως ο ίδιος δηλώνει δεν είναι ΠΑΣΟΚ και αυτό είναι γνωστό.

Όσο για το Μνημόνιο, δικαιούται στα πλαίσια της Δημοκρατίας που ελάχιστοι έλληνες φέρουν μέσα τους, να δηλώνει υπέρ ενός Μνημονίου, όχι αυτού του επαχθέστατου που μας επέβαλαν, γιατί αυτό το κράτος δεν πήγαινε άλλο και ήταν θέμα χρόνου να βουλιάξει, με ΓΑΠ ή όχι. Χωρίς λιτότητα με το χρέος το 2009 περίπου στο 120% του ΑΕΠ και ένα κράτος κυριολεκτικά ξέφραγο αμπέλι χωρίς ανάπτυξη τί μπορούσε να γίνει;

Φυσικά τέτοια λιτότητα θα μου πείτε; Πιστεύεις στο ουσιαστικό αυτών των μέτρων;

Όχι

Η κατάσταση στην Ελλάδα λειτούργησε ως πρόφαση και πλέον η Ελλάδα βιώνει μια ιδιότυπη παγκόσμια καπιταλιστική και όχι μόνο δικτατορία και καταδικάζεται στην ύφεση για να της υφαρπάξουν τον πλούτο της αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Ήταν όμως θέμα χρόνου να γίνει... Αντίδραση δεν βλέπω, λογικό αφού η κρίση των Ελλήνων έχει αμβλυνθεί κατα πολύ. Δυστυχώς... Ευνουχιστήκαμε...

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Konstantinosoa στις 21-09-2012 12:19 ]


#43   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
21.09.2012, 12:22

Με τούτα και με κείνα,ο κ.Νταλάρας πάλι τα κατάφερε να βρίσκεται το όνομά του στην επικαιρότητα.

Μήπως γι'αυτό έκανε την συγκεκριμένη δήλωση;Γιά να προκαλέση και να συζητηθή;

Μά δέν έχει ανάγκη από τέτοιου είδους "προβολή".....


#44   
tallos
Φθασμένος
Chat
21.09.2012, 14:54
να δουμε τι θα πει κι ο πανουσης.αποκλειετε να μην σχολιασει.
#45   
gikostas
Σολίστ
Chat
21.09.2012, 19:02

Παράθεση:

Το μέλος Konstantinosoa στις 21-09-2012 στις 12:04 έγραψε...

Προς gikostas: Εγώ πάλι προτιμώ την εξειδίκευση. Πλην εξαιρέσεων, ελάχιστους τραγουδοποιούς εκτιμώ. Γιατί ο τραγουδοποιός, με την ελληνική έννοια του όρου, ούτε καλός τραγουδιστής είναι συνήθως, ούτε πηγαίος ή μορφωμένος συνθέτης, πολύ δε περισσότερο δεν αναγάγεται σε ποιητή ή ταλαντούχο στιχουργό. Μεταξύ τραγουδοποιού και τραγουδιστή προτιμώ συνήθως τον τραγουδιστή, μεταξύ όμως του τραγουδιστή και των πραγματικών δημιουργών, προτιμώ αναμφίβολα τον συνθέτη και τον ποιητή - στιχουργό.

Ο τραγουδοποιός είναι η κατάντια συνήθως του ελληνικού τραγουδιού, για το γεγονός πως σχεδόν κανένας συνθέτης ή στιχουργός δεν μπορούσε να βγάζει απο ποσοστά μόνο τα προς το ζην. Έτσι προέκυψε ο μοναχοφάης τραγουδοποιός λόγω ανάγκης οικονομικής επιβίωσης.

Όσο για το θέμα της κρίσεως οι πάντες κρίνονται και ειδικά τα δημόσια πρόσωπα. Μόνο που άσχετα απο την κρίση, η φράση ποιός είναι ο Νταλάρας είναι παντελώς αδόκιμη. Φυσικά και είναι κάποιος πολύ μεγάλος καλλιτέχνης.



Κάνεις το ίδιο λάθος συνέχεια στη συζήτηση.Όλο αυτό ξεκίνησε από κάποια δήλωση του Νταλάρα και κάποια επιστολη του Αγγελάκα.Δεν είναι μια αντιπαράθεση οπαδών Νταλάρα-Αγγελάκα.Η ενόχληση του κόσμου έχει να κάνει με τις δηλώσεις του και όχι με την μέχρι τώρα πορεία του.Το ότι για σένα είναι ένας μεγάλος καλλιτέχνης αυτό δεν σημαίνει πως μπορεί να λέει ότι θέλει χωρίς να σχολιαστεί αρνητικά.Το ότι είναι πρώτος σε πωλήσεις,το ότι έχει συνεργαστεί με τους μεγαλύτερους δημιουργούς,το ότι έχουν γραφτεί χιλιάδες αρθρα γι'αυτόν και το ότι έχει κάνει καριέρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για μένα δεν τον κάνουν μεγάλο καλλιτέχνη.Μπορεί κάλλιστα να είναι ένας πολύ καλός ερμηνευτής,με πάρα πολυ καλές δημόσιες σχέσεις.Όσα χρόνια ασχολούμαι με την μουσική ποτέ δεν έκρινα τους καλλιτέχνες σύμφωνα με τις πωλήσεις δίσκων ή με το αν είχαν κόσμο στις συναυλίες τους,ακόμα κι αν τους παίζανε όλοι οι σταθμοί από το πρωι μέχρι το βράδυ.Όχι πως αυτά δεν είναι κριτήρια αλλά ίσως γιατί αυτό δεν μου ήταν αρκετό,ήθελα το κάτι παραπάνω,το κάτι διαφορετικό.Νομίζω πως για μένα η συζήτηση εξαντλήθηκε κάπου εδώ.Απλά ήθελα να σου δώσω να καταλάβεις αυτό:Σχολιάζουμε τις δηλώσεις Νταλάρα,δεν κρίνουμε τον καλλιτέχνη Νταλάρα.


#46   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
21.09.2012, 19:47

Ας διαβάσουμε τι λέει ο ίδιος ο Γιώργος Νταλάρας για το ίδιο θέμα (σε συνέντευξη στην Καθημερινή):

Αισθανθήκατε ποτέ ότι προδώσατε τη λαϊκή σας καταγωγή και κουλτούρα; Νιώσατε ποτέ ότι κάπου δεν ήσασταν συνεπής;
Έχω την αίσθηση ότι με τις ερωτήσεις σας προσπαθείτε να με κάνετε να νιώσω τύψεις και να απολογηθώ. Δεν θα το κάνω ούτε και τώρα. Εκτός αν εννοείτε και εσείς ότι θα έπρεπε, εξαιτίας της λαϊκής μου καταγωγής, για την οποία είμαι περήφανος, να ζήσω και να πεθάνω τραγουδώντας στα μαγαζιά και στις ταβέρνες.

Εγώ πίστευα και πιστεύω ότι στην ελληνική μουσική αξίζει να της συμπεριφέρονται με σεβασμό και αξίζει να αναδεικνύεται στους καλύτερους χώρους. Ήταν κάτι που αγαπούσε ο Τσιτσάνης. Ήταν το όνειρό του να ακούσει τραγούδια του με συμφωνική ορχήστρα. Ήταν κάτι που μας έμαθε ο Θεοδωράκης.

Ναι, το ελληνικό τραγούδι μπορεί να αναδειχθεί όπως το φλαμένκο ή η τζαζ. Και αυτό προσπάθησα να πετύχω με τις συναυλίες μου σε όλον τον κόσμο, με τις παραστάσεις στο Μέγαρο για το ρεμπέτικο. Αν αυτό θεωρείται μεγαλόπιασμα και ασυνέπεια, για μένα ήταν καλλιτεχνικό καθήκον.

Κύριε Νταλάρα, μετά τη μεταπολίτευση είχατε έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στα καλλιτεχνικά πράγματα της χώρας. Τόσο μεγάλο που θεωρηθήκατε «κατεστημένο» και μέρος του συστήματος. Το αναγνωρίζετε αυτό; Πιάσατε κι εσείς τον εαυτό σας να λέει «εγώ το λαϊκό παιδί από την Κοκκινιά πώς έφτασα να είμαι ή να θεωρούμαι κατεστημένο;». Υπάρχει mea culpa εδώ;
Δεν πιστεύω σε ρόλους. Αυτή η ιστορία με το σύστημα από τη μια είναι νομοτέλεια. Ναι, βεβαίως, όταν είσαι σαράντα χρόνια γνωστός μέσα από τη δουλειά σου με μεγάλη αποδοχή, θεωρείσαι κατεστημένο. Υπάρχει όμως το άλλο κατεστημένο, αυτό που δημιουργείται μέσα από εμπλοκές σε μια ζωή περιχαρακωμένη σε συμβάσεις και σε «πρέπει», που εγώ ποτέ δεν ακολούθησα. Λάθος δικό μου, λοιπόν, παρότι είμαι πάντα αυστηρός με τον εαυτό μου, σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει. Είναι δικό τους culpa, αυτών που θέλησαν να με εντάξουν στις ομάδες τους ή στις παρέες τους! Δεν το δέχτηκα ποτέ και γι’ αυτό κάποιοι λίγοι διαδίδουν αυτή τη φήμη του κατεστημένου.

Ονόμασαν δηλαδή κατεστημένο την επιτυχία που διεκδίκησα μόνος μου μέσα από τη σκληρή δουλειά μου, την οποία υπηρέτησα με θρησκευτική προσήλωση, αλλά και την ενεργή παρουσία μου στην κοινωνία. Όλα αυτά τα διεκδίκησα μόνος μου, γιατί έτσι έλεγε η ψυχή μου. Και αυτό είναι απόλυτα συμβατό με το λαϊκό παιδί από την Κοκκινιά, που αναφέρετε. Αυτό που στοιχίζει σε κάποιους, είναι η αυτονομία και η αυτάρκεια.

Όλη η συνέντευξη


#47   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
21.09.2012, 19:52

Είναι προφανές ότι οι πάντες κρίνονται, στα πάντα όμως χρειάζονται αξιοπρέπεια και μέτρο. Δν ξέρω γιατί συνεχίζεις να νομίζεις πως αρνούμαι την κρίση στον Νταλάρα. Κάποια στιγμή όμως η αλήθεια πρέπει να λάμψει. Και δεν γίνεται κάθε φορά που δήθεν ανεξάρτητοι καλλιτέχνες, δηλαδή άτομα που κρύβουν την σχέση τους με τον Ρασούλη ή πήγαν μάρτυρες σε δικαστήριο εναντίον του Νταλάρα και άρα είναι τύποις αντίδικοι να εμφανίζονται ως αντικειμενικοί κριτές του.

Τον Νταλάρα απ΄όπου και αν τον πιάσεις κορυφαίος είναι.

Είναι ή έστω υπήρξε ένας απο τους 2-3 κορυφαίους και ολοκληρωμένους φωνητικά Έλληνες τραγουδιαστής και αυτό αν θέλετε μπορούμε να το αναπτύξουμε σφαιρικά. Σας προτείνω μάλιστα το "Σεργιάνι στον κόσμο" του μεγάλου Γιάννη Μαρκόπουλου, για να καταλάβει αυτός που ψάχνει τί θα πει κορυφαίος τραγουδιστής ως απόδοση.

Είχε μακράν την καλύτερη δισκογραφία απ΄ολους τους Έλληνες τραγουδιστές.

Το στοιχείο των πωλήσεων είναι αδιάψεστο όταν μιλάμε για πραγματικά μεγάλες πωλήσεις δηλαδή δίσκους πάνω απο 50.000 παλαιά ή νεότερα 100.000 για νέο καλλιτέχνη και 200.000 αντίτυπα συνολικά ανα δίσκο. Κανείς "εμπορικός τραγουδιστής" δεν έχει πουλήσει τέτοια νούμερα προ του 90΄ και μόνο μεγάλοι δίσκοι πραγματικά έφεραν τέτοιο αποτέλεσμα. Γιατί αυτά τα νούμερα βγαίνουν με πωλήσεις τουλάχιαστον εξαμήνου, κάτι που δεν έχουν οι δίσκοι των "μεγάλων" αϊδών των σουξέ. Στις λίστες των μεγάλων πωλήσεων υπάρχουν μόνο μεγάλοι πραγματικά δίσκοι. 

Ως προς τις δημόσιες σχέσεις:

Όταν έκανε την μεγάλη του αρχή στην δισκογραφία, το μόνο που κουβαλούσε ήταν το όνομα του μπαμπά του, γιατί στην ουσία ο πατέρας του ελάχιστα τον βοήθησε πραγματικα. Άρα δεν μπορώ να ακούω για δημόσιες σχέσεις.

Όσο για το Νταλάρας, τον πατέρα του τον λέγαν απο παραδρομή Νταλάρα και όχι Νταράλα και αυτό έχει αποτυπωθεί και σε δίσκο. Στην περίπτωση του Γιώργου, έτσι απο παραδρομή τον φωνάζαν ήδη στο σχολείο. Για να πάψει αυτή η καραμέλα.


#48   
Fundamental
Περαστική Νότα
Chat
22.09.2012, 00:12

Παράθεση:

Το μέλος Konstantinosoa στις 21-09-2012 στις 19:52 έγραψε...

Τον Νταλάρα απ΄όπου και αν τον πιάσεις κορυφαίος είναι.

Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις ένα σημείο κορυφής;


#49   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
22.09.2012, 00:45

Ο Κουγιουμτζής π.χ. που προφανώς ήξερε περισσότερη μουσική απο εσένα, έλεγε ότι ο Νταλάρας καθαγιάζει με την φωνή του το τραγούδι.

Λυπάμαι αλλά αν αμφισβητείς το ταλέντο ενος ανθρώπου σαν τον Νταλάρα, δεν μπορώ να γεμίσω το κεφάλι σου με κρίση. Η σταδιοδρομία του είναι απλώς η μεγαλύτερη σε Έλληνα τραγουδιστή μέσα στον 20ο αιώνα.


#50   
demary
Βασική Νότα
Chat
22.09.2012, 01:33

Παράθεση:

Το μέλος Konstantinosoa στις 21-09-2012 στις 11:50 έγραψε...

Προς Demary: Προφανώς διαβάζω απευθείας απο τις πηγές και όχι απ΄ότι γίνεται copy - paste στο διαδίκτυο. Μιας και απαξιείς, προφανώς γιατί είσαι ανώτερο είδος και δεν καταδέχεσαι, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις που έγκειται η ροκ αξία του Αγγελάκα;

Στην μετριότατη φωνή του ειδικά για το ροκ; Και εδώ άσε με ως ψάλτη και τραγουδιστή να έχω μια άποψη κάπως επαγγελματική και ουσιαστικά τεχνική.

Στην ποιητική του; Απο πότε θεωρείται ο Αγγέλακας μεγάλη ποιητική πένα; Πόσα άρθρα έχουν γραφεί γι΄αυτό; Μπορείτε να μου υποδείξετε κάτι σχετικό; Ή αν κουνάει κάποιος πάνω κάτω το κεφάλι με τα μακριά μαλλιά του σε συνθήκες χ, ξαφνικά έρχεται σε Νιρνάνα και ανακαλύπτει σε αυτόν τον Τριπολίτη του Ελληνικού Ροκ;

Έχουν πραγματικό ενδιαφέρον οι μουσικές συνθέσεις του Αγγελάκα; Θα μου πεις υποκειμενικό. Ποιά είναι η καριέρα που κάνει στην Ελλάδα και το εξωτερικό; Έχουν τρελαθεί να τον καλούν απ΄έξω για να δώσει συναυλίες και δεν το ξέρουμε; Μπορεί να συγκριθεί με ροκ τραγούδια του Παπακωνσταντίνου, του Σιδηρόπουλου, του Άσιμου ή του Κατή π.χ.; Όχι γιατί αν μπορεί να μου το πείτε να το ξέρω, γιατί εγώ μουσικά "δεν έχω ξεχάσει ακριβώς που θέλω να πάω".

Υπήρξε συγκάτοικος του Ρασούλη, φυσικά άνηκε στην κλίκα αυτή, το Ρασουλιστάν, και απαξίωνε δημόσια την Ελληνική Μουσική Σκηνή ήδη του 70΄, μια απο τις μεγαλύτερες παγκοσμίως και αν θες την γνώμη μου, αυτό για τον Χατζιδάκη το είπε απο ντροπή, μιας και άμουσο και αδιάφορο - ατάλαντο δεν μπορούσε να τον χαρακτηρίσει.

Είπες για τον Άκη Πάνου. Μέγας λαϊκός συνθέτης, υποτιμημένος για μένα και πολλούς άλλους βέβαια. Ωστόσο πολύ δύσκολος άνθρωπος όπως μας λέγαν όλοι στο συνάφι του (π.χ. Μητσιάς). Και προφανώς το ότι δολοφόνησε λέει αρκετά πέρα απ΄ότι την μεγάλη καλλιτεχνική του αξία. Αρκετά για να μην τον θεωρώ ότι πιο αξιοπιστο σε θέμα άποψης. Καίτοι δύσκολος και γνωστό για το ότι πολύ δύσκολα συνεργάζονταν με κάποιον, συνεργάστηκε και έκανε επιτυχίες μεγάλες και με το Γιώργο Νταλάρα. Αν ο Νταλάρας ήταν "καλόπαιδο" και αλαζόνας ( την περίοδο της συνεργασίας του είχε κάνει απλώς κοντά στους 5 δίσκους με τον Κουγιουμτζή, 3 δίσκους με Καλδάρα, συνεργασίες με Θεοδωράκη, Λοϊζο κ.α. και άνετα μπορούσε να την έχει ψωνίσει ), δεν υπήρχε περίπτωση να είχε συνεργαστεί με αυτόν.

Τριβές υπήρξαν ως προς την διαχείριση του δίσκου του "Θέλω να τα πω". Τριβές που έχουν να κάνουν με την εταιρία, δεδομένου πως ο Πάνου δεν ήθελε φωτογραφία του Νταλάρα, η εταιρία όμως επέμενε αφού γνώριζε πως ο Νταλάρας πουλάει σαν τρελός και επέμενε ηλίθια για δίσκο με φωτογραφία. Η φωτογραφία ήταν εξάλλου πιο φθηνή απο δίσκο με φιλοτέχνηση ζωγράφου...

Τριβές υπήρξαν γιατί σε live δίσκο του Νταλάρα η Εταιρία συμπεριέλαβε τραγούδια του Πάνου, με αποτέλεσμα να θίγεται οικονομικά ο Πάνου, δεδομένου ότι για πολλά - πολλά χρόνια δεν έκανε συναυλίες αλλά εισέπρατε μόνο ποσοστά.

Δηλώσεις υπήρξαν και μάλιστα υποτιμητικές του τύπου "ο Νταράλας;" π.χ. σε συνέντευξη του Πάνου στην Μαλβίνα Κάραλη. Ήδη βέβαια ο Πάνου μια από τις ελάχιστες σχέσεις που διατηρούσε ήταν με τον συνεργάτη του Μανώλη Ρασούλη, οπότε....

Οφείλω βέβαια να αναγνωρίσω, πως με ευθύνη του Νταλάρα αλλά απο αγάπη στο έργο πραγματική, πειράχτηκαν ενορχηστρώσεις στην επανέκδοση του C.D. "Θέλω να τα πω" απο το ΒΗΜΑ. Και αυτό είναι σχεδόν απρέπεια απόντος του Πάνου. Προσωπική γνώμη, ανεξάρτητα αν ο Νταλάρας το έκανε απο αγάπη.

Τέλος υπήρξε απαγόρευση εκτέλεσης τραγουδιών του Πάνου στις συναυλίες του Νταλάρα το 1984, δεδομένου πως ο Πάνου πήρε πολύ λίγα χρήματα ως πνευματικά διακιώματα. Αλλά αυτό δεν είχε να κάνει με τον τραγουδιστή, αλλά είτε με τον επιχειρηματία που διαχειρίζονταν τα έσοδα και έκανε ενδεχομένως φοροδιαφυγή, είτε με τα ψίχουλα που εισέπραταν οι δημιουργοί από οργανισμούς τύπου ΑΕΠΙ. Δεν έχει να κάνει με τον τραγουδιστή.

Ο Νταλάρας με τον Χατζιδάκι συνεργάστηκαν σε δύο τουλάχιστον δίσκους. Είναι γνωστό επίσης πόσο δύσκολο ήταν ο Χατζιδάκης να συνεργαστεί με κάποιον, όντας ιδιοφυής αλλά και ιδιότροπος.Αν ήταν πασοκάρα ο Νταλάρας δεν θα μπορούσε επ ουδενί να είχε πάρε δώσε με τον Χατζιδάκι. Το ΠΑΣΟΚ να θυμήσουμε πως δεκαετία του 80΄ δια της Αυριανής τον είχε εξευτελίσει και κράξει.....!!!!!!!!! 

Για την δήλωση του Χατζιδάκι: Σε περίοδο νοσηλίας του Χατζιδάκι, άνθρωποι του, δεν επέτρεψαν τον Νταλάρα να τον επισκεφτεί. Διέρρευσε λοιπόν τότε, την περίοδο της νοσηλείας του, μια δήλωση του γνωστή στους ασχολούμενους με τα μουσικά πράγματα που έλεγε "πως ευτυχώς που έχω τέτοιους ανθρώπους γύρω μου" όταν ο Νταλάρας διαμαρτυρήθηκε δημόσια πως οι άνθρωποι του Χατζιδάκι δεν τον άφησαν να τον επισκεφτεί. Αυτά για την ιστορική αλήθεια.

Κείμενα του Χατζιδάκι πολύ επαινετικά για τον Νταλάρα υπάρχουν γι΄αυτό και η συνεργασία. Εξ άλλου για τις σχέσεις τους παραπέμπω και στην συνέντευξη του Κώστα Καλδάρα, με την οποία άλλος ένας δημιουργός δημόσια ανέφερε την ας το πούμε "προώθησή" του μέσω του "κακού" και "αδίστακτου" κατα τα άλλα Νταλάρα. Γιατί τον Καλδάρα στον Χατζιδάκι ο Νταλάρας τον πήγε και τον γνώρισε. Μόνο που ο Καλδάρας δεν ήταν αχάριστος. 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Konstantinosoa στις 21-09-2012 11:54 ]



παρωπίδες έναντι του Αγγελάκα και του Ρασούλη, επειδή έλεγαν αλήθειες που ενοχλούσαν, φυσικό είναι...σε λίγο θα μας πείτε ότι δεν έχουν καμία απολύτως αξία έναντι του Νταλάρα, που είναι απλά ένας τραγουδιστής και ούτε καν δημιουργός..το θέμα μας είναι ο Νταλάρας, το ήθος, η δηθενιά του... το θέμα μας δεν θα έπρεπε να ήταν να μειώνουμε τον Αγγελάκα σε καλλιτεχνική αξία...γι αυτό και βαρέθηκα πραγματικά να ασχολούμαι

για τα υπόλοιπα κλείνω με έναν στίχο του ίδιου του Αγγελάκα "

"Των αθώων τα τραγούδια,
του κατάδικου η στριγκλιά
όποιον ξέρει να τ' ακούει
του γλυκαίνουν τα αυτιά....."


-----------------

αγάπη για το τραγούδι το αληθινό, την ποίηση, τη μουσική

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : demary στις 22-09-2012 01:38 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : demary στις 22-09-2012 01:44 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : demary στις 22-09-2012 01:48 ]


#51   
Fundamental
Περαστική Νότα
Chat
22.09.2012, 02:05

Παράθεση:

Το μέλος Konstantinosoa στις 22-09-2012 στις 00:45 έγραψε...

Ο Κουγιουμτζής π.χ. που προφανώς ήξερε περισσότερη μουσική απο εσένα, έλεγε ότι ο Νταλάρας καθαγιάζει με την φωνή του το τραγούδι.

Λυπάμαι αλλά αν αμφισβητείς το ταλέντο ενος ανθρώπου σαν τον Νταλάρα, δεν μπορώ να γεμίσω το κεφάλι σου με κρίση. Η σταδιοδρομία του είναι απλώς η μεγαλύτερη σε Έλληνα τραγουδιστή μέσα στον 20ο αιώνα.




Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Όμως δεν απάντησες σε αυτό που ρώτησα. Σε ποιο σημείο είναι κορυφαίος ο Νταλάρας;

Και μια και κάνεις και δεύτερη δήλωση τώρα, σε ποιο σημείο είναι η σταδιοδρομία του η μεγαλύτερη;

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Fundamental στις 22-09-2012 02:07 ]


#52   
Post αρνητικής αξιολόγησης
tallos
Φθασμένος
Chat
22.09.2012, 11:10

ο καλιτεχνης πρεπει να αμοιβεται.αυτο υποστηριζε και ο αγγελακας.καποτε ημουν στο θεατρο δασους στη θεσσαλονικη,να δω τις ΤΡΥΠΕΣ ,αλλα απεξω, τζαμπατζης.απεξω βλεπεις μια χαρα.παρακολουθησαμε τη συναυλια περισσοτερα ατομα απεξω παρα απο μεσα.στο τελος ο αγγελακας ειπε.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ.και ειχε δικιο.κανενας δεν δουλευει τζαμπα.καλα εκανε κι ο νταλαρας και κονομησε.και οι δηλωσεις του περι τυψεων στο πλαισιο της κονομας ειναι.η μουσικη εχει να κανει και με τη διαφημηση στις μερες μας.


#54   
Konstantinosoa
Φθασμένος
Chat
22.09.2012, 12:04

Προς demary:

Αν ο Νταλάρας, και όχι τώρα που είναι 63, είναι ένας απλός τραγουδιστής, απλά σου αναφέρω ξανά πως είναι ο πρώτος σε πωλήσεις στην ιστορία της Ελληνικής Δισκογραφίας. Και φυσικά δεν υπάρχει τραγουδιστής με σημαντικότερη δισκογραφία, δεδομένου πως έλαβε μέρος αναλογικά σε πολύ περισσότερους απο άλλους συναδέλφους του δίσκους αναφοράς και πλην ίσως του Λεοντή, συνεργάστηκε με τους πάντες.

Για τον Αγγελάκα είχα πάντα αυτή την γνώμη και παρέθεσα μια σειρά από επιχειρήματα αναφορικά με την "τεράστια " σταδιοδρομία του. Δεν είναι καν στους κορυφαίους ρόκερ της Ελληνικής ροκ σκηνής που είναι πολύ μικρή ποιοτικά σε σχέση με την Διεθνή.

Αν διαβάσεις την βιογραφία του Ρασούλη, θα δεις ότι έχει περάσει γενεές 14 όλους τους συνεργάτες του και όλους τους μεγάλους, πλην τον Θεοδωράκη, Χατζιδάκη και τον Καζαντζιδικών. Ειδικά τον Παπάζογλου τον έχει θάψει κανονικά....

Ακόμα όμως και τον Χατζιδάκι τον συκοφάντησε δημόσια ότι τα παίρνει απο ένα χ οργανισμό, πράγμα που στο βιβλίο το παραδέχεται. Αυτά για την αντικειμενικότητα του Ρασούλη και του συγκατοίκου του όχι μουσικά αλλά κυριολεκτικά για κάποιο διάστημα Αγγελάκα.

Δεν έχει ανάγκη ο Νταλάρας απο ύμνους ούτε κριτικούς που στριγκλίζοντας νομίζουν πως τραγουδάνε όπως ο Αγγελάκας. Θα ήθελε πολύ να είχε το ταλέντο του Νταλάρα.

Είναι επίσης εξαιρετικός δεξιοτέχνης σε πολλά όργανα, μακράν ο πιο επαγγελματίας με την τεχνική έννοια του όρου, δεν συνέχισε να βγάζει και να προωθεί νέα ταλέντα στην σκηνή, με ένα απο τα πιο τελευταία την Ζουγανέλη και σας παραπέμπω σε δήλωση της ιδία. Όλα τα άλλα είναι φθόνος.


#55   
demary
Βασική Νότα
Chat
22.09.2012, 12:14

Εξακολουθειτε να μειώνετε ή να κριτικάρετε επιφανειακά καλλιτέχνες με ιστορία, φοράτε παρωπίδες και η μουσική σας άποψη έχει παραμείνει μόνο μέσα στα στεγανά ενός ωδείου...Μεγάλη μαγκια για τον Αγγελάκα να μην έχει βγάλει ωδείο και να μπορεί να παράγει την πιο παράδοξη μουσική με τη μουσική του παρέα, πάνω στους πιο συγκλονιστικούς στίχους, όπως το πιο πρόσφατό του τη "δικαιοσύνη"... Και να μπορείς να κάνεις βάλσαμο την ψυχή του άλλου; Δεν έχετε ιδέα πραγματικά για ποιον μιλάτε! Επειδή ο Αγγελάκας την είπε στον Νταλάρα σημαίνει ότι το κινητρό του είναι οπωσδήποτε ο φθόνος; Και πρέπει να μειώνουμε την αξία του, επειδή αρνιόμαστε να τον κατανοήσουμε, ή επειδή δε μας αρέσει η μουσική του...δεν είναι τραγουδιστής ο Αγγελάκας κύριε, δημιουργός είναι...

Ο Ρασούλης και ο Νίκος Παπάζογλου αγαπητέ, έχουν κερδίσει την Αθανασία, και το αδειανό πουκάμισο το θαλασσί έχει από καιρό ξεσκεπαστεί...και θα γελάνε πάρα πολύ από εκεί πάνω....θα "κατεβαίνουν" μόνο αν θέλουν να γελάσουν! Καληνύχτα μας!

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : demary στις 22-09-2012 12:31 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : demary στις 22-09-2012 12:47 ]


#56   
Post αρνητικής αξιολόγησης
Post αρνητικής αξιολόγησης
Post αρνητικής αξιολόγησης
Post αρνητικής αξιολόγησης