ελληνική μουσική
88 online   ·  205.673 μέλη

Βιολοντσέλο

Hecate
Περαστική Νότα
Chat
04.11.2012, 21:23

Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα να μάθω βιολοντσέλο, αλλά είμαι άσχετη με την κλασική μουσική. Παίζω ηλεκτρικό μπάσο και έχω κάνει και θεωρία.
 Υπάρχει κανείς που θα μπορούσε να μου πει τι βιολοντσέλα ψάχνω και πού; 4/4; επίσης, είμαι αριστερόχειρας, θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα; τι παίζει με ωδεία και δασκάλους;

Ευχαριστώ.

Emmanuelle
Συγχορδία Μινόρε
Chat
05.11.2012, 01:18

@ Hecate :

Καλημέρα Εκάτη.

Μιας και έπαιζες ηλ. μπάσο και υποθέτοντας ότι έχεις κάποιον ενισχυτή ηλ. μπάσου στο σπίτι σου η πρόταση μου θα ήταν να σκεφτείς την αγορά των Electric Cellos:

http://www.Thomann.de/gr/cat.html?gf=electric_cellos&oa=pra

Μιας και αυτό θα σου προσφέρει την δυνατότητα να έχεις περισσότερες προσφερόμενες ώρες μελέτης…

(μπορείς να μελετάς ακόμα και την νύχτα με ακουστικά…)

Καθώς επίσης θα σε γλυτώσει από αρκετές ψυχοφθόρες καταστάσεις…

(τα άταστα έγχορδα έχουν έναν non passable ήχο στα χέρια μιας αρχάριας…)

Από εκεί και πέρα…

Στην ηλικία σου χρειάζεσαι ένα 4/4 cello, οπότε μην διανοηθείς να αγοράσεις κάτι λιγότερο από αυτό, γιατί απλά δεν θα σου είναι χρηστικό και δεν θα σου κάνει στον ολοκληρωμένο –πια- σωματότυπο σου…

Για το θέμα ότι είσαι αριστερόχειρη, ίσως να χρειαστεί να αναστρέψεις τις χορδές στον χορδοστάτη καθώς επίσης και τον καβαλάρη…

Για τις τιμές στα Ελληνικά ωδεία και για τις αμοιβές των Ελλήνων δασκάλων μουσικής λογικά –όπως καταλαβαίνεις…-  δεν μπορώ να σου απαντήσω από εδώ όπου είμαι, οπότε θα πρέπει να κάνεις μια «έρευνα αγοράς» για το τι «παίζει» στην περιοχή που κατοικείς…

Ευελπιστώ ότι όλα αυτά που σου έγραψα, θα σου φάνηκαν στο μέτρο του δυνατού χρήσιμα. Για οτιδήποτε άλλο θέλεις να ρωτήσεις το InBox μου είναι «ανοιχτό» για τα p.m. (personal messages) σου.

Hecate
Περαστική Νότα
Chat
05.11.2012, 07:56