ελληνική μουσική
267 online   ·  204.234 μέλη

σύνδεση μουσικών οργάνων + φωνής (ψιλοάσχετος)

manosr
Περαστική Νότα
Chat
05.09.2013, 12:27
Καταρχάς να σε ευχαριστήσω για τις άμεσες και πολύ χρήσιμες συμβουλές σου! Μπορεί να κάνεις πλάκα αλλά όντως η Behringer ειναι λίγο καρμιρο-εταιρία οπως έχω διαπιστώσει.Τελος πάντων.Στο θέμα μας. Σε άλλα μηχανήματα δεν το έχω προσέξει να σου πω την αλήθεια. Αρχικά είχα Μαγνήτη EMG-B και επειτα τον αντικατέστησα με TAP Energy. Και στις δύο περιπτώσεις είχα το ιδιο πρόβλημα. Αν θυμάμαι καλά ανέβασα το Level με πατημένο το PAD αλλα δεν είχα ήχο. Η ποιότητα του ήχου θα επηρεαστεί πολύ (αρνητικά εννοω) συνδέοντας π.χ. το συγκεκριμένο DI ?
#21   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
05.09.2013, 12:38

Επειδη ειμαι τελειως ασχετος με τις μαρκες μαγνητων, μηπως μπορεις να δωσεις καποια χαρακτηριστικα για τον μαγνητη; Ειναι active; Ειναι passive;

Δοκιμασες να συνδεσεις στο καναλι 5 το σημα σου; Μηπως το κυκλωμα της Behringer δεν κανει αναγνωριση του impedance και δεν διαχειριζεται σωστα το σημα...

Μην ανησυχεις για την ποιοτητα ηχου. Η προταση μου ηταν αντιστοιχης ποιοτητα με τη κονσολα, οποτε στην ουσια συνδεεις 2 μηχανηματα ιδιας ποιοτητας, χωρις υποβιβασμο του ηχου.


#22   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
05.09.2013, 12:43
1)Ο μαγνήτης ειναι με μπαταρία οπότε ειναι active (καλά δεν λέω? χαχαχα). 2)Οταν λες κανάλι 5? Η κονσόλα είναι 12κάναλη 3)Το συγκεκριμένο DI έχει εξοδο και Jack και XLR. Ποια θα προτιμήσω? Την Jack την ξεχνάω επειδή θα μπει σε Hi-Z?
#23   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
05.09.2013, 14:05

Η εισοδος HiZ ειναι για οργανα με passive μαγνητες. Γι' αυτο και το μπουζουκι ακουγεται τοσο δυνατα, γιατι το matching των ohms ειναι λαθος!

Το καναλι 5 ειναι καθαρο-αιμο line in. Ο μαγνητης σου εχει εξοδο μεσα στα ορια του line, οποτε δοκιμασε να το συνδεσεις εκει. Λογικα θα μπορεις πλεον και με το level να ελεγξεις την ενταση του μπουζουκιου σε σχεση με την υπολοιπη μιξη.

Οτιδηποτε ειναι βυσμα δεν σημαινει πως ειναι και HiZ. Το DI εχει εξοδο Balanced, που μπορει να ειναι ειτε XLR, ειτε jack! Προτιμοτερο το XLR γιατι ειναι βυσμα που "κουμπωνει" και δεν φευγει με τιποτα απο τη βαση του!


#24   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
05.09.2013, 14:17

Παράθεση:

Το μέλος noizreduction στις 05.09.2013, 14:05 έγραψε...

Η εισοδος HiZ ειναι για οργανα με passive μαγνητες. Γι' αυτο και το μπουζουκι ακουγεται τοσο δυνατα, γιατι το matching των ohms ειναι λαθος!

Το καναλι 5 ειναι καθαρο-αιμο line in. Ο μαγνητης σου εχει εξοδο μεσα στα ορια του line, οποτε δοκιμασε να το συνδεσεις εκει. Λογικα θα μπορεις πλεον και με το level να ελεγξεις την ενταση του μπουζουκιου σε σχεση με την υπολοιπη μιξη.

Οτιδηποτε ειναι βυσμα δεν σημαινει πως ειναι και HiZ. Το DI εχει εξοδο Balanced, που μπορει να ειναι ειτε XLR, ειτε jack! Προτιμοτερο το XLR γιατι ειναι βυσμα που "κουμπωνει" και δεν φευγει με τιποτα απο τη βαση του!



Αυτό ισχύει γενικά σε όλες τις κονσόλες ή στο συγκεκριμενο μοντέλο;;;

Γιατι το κανάλι 5 το βλέπω όμοιο με τα υπόλοιπα....


#25   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
05.09.2013, 14:22
Sorry εχεις δίκιο...Απο το 5 και μετά γίνονται απλά LINE! Ουτε καν που το είχα δει! Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω! Θα το δοκιμάσω και θα επανέλθω!
#26   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
11.09.2013, 09:41
Φιλε μου noizreduction ολα οκ με την κονσόλα. Το PAD δούλεψε.Εχω μια απορία επίσης: Εχω και μια αλλη κονσολα yamaha η οποια εχει σε καθε καναλι κουμπακι τον οποιο ειναι mic/line. Πατημενο ειναι line και ελευθερο ειναι mic. Το καθε καναλι εχει κανονικα υποδοχη jack και xlr οπως ολες οι κονσολες. Σε περιπτωση που χρησιμοποιω μουσικο οργανο (μπουζουκι) και το εχω στο jack πειραζει αν το κουμπι ειναι επιλεγμενο ως mic; Ρωταω επειδη ο ηχος μου ειναι πολυ πιο δυνατος αν το αφησω ετσι αλλα αν το πατησω να γινει line τοτε μειωνεται παρα πολυ η ενταση εως και 60% και αναγκαζομαι να τσιτωνω το level του καναλιου για να ακουγεται το ιδιο με την αλλη περιπτωση.
#27   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
11.09.2013, 10:24

Το MIC και το LINE εχουν σκοπο που υπαρχουν πανω σε μια κονσολα ως επιλογη ( προφανως ) ;). Το μπουζουκι σου στελνει "line" σημα στην κονσολα, οποτε καλο ειναι να εχεις την ιδια ρυθμιση προ-ενισχυσης πανω στην κονσολα.

Σε αντιθετη περιπτωση μπορει να εχεις πιο δυνατη ενταση, ομως το σημα peak-αρει ηδη απο τη φαση της προενισχυσης ( οποτε ενδεχομενως να το βλεπεις κι ως ελαφρα distorted ή με πιο εντονα τα πριμα ), ενω σε μεγαλες εντασεις μπορει να παθει ζημια ο προ-ενισχυτης της κονσολας.

Οποτε μπορεις να συμβιβαστεις με την αυξηση του level σε επιπεδο line, ομως μην υποβιβαζεις το σημα σου επιλεγοντας mic στην κονσολα.

Στο κατω κατω, το θεμα εντασης δεν ειναι μονο δικο σου, αλλα κι ολης της ορχηστρας. Εαν ολοι θελουν να παιξουν δυνατα, ακομα και μια MIDAS VENICE να ειχατε για κονσολα, παλι θα επρεπε να "τσιταρετε" τα καναλια για να ακουστει ο ενας πανω απο τον αλλον. Θεμα σεβασμου μεταξυ σας ειναι ολο το θεμα κι οχι εντασης! ;)


#28   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
11.09.2013, 10:40
Σε περιπτωση που χρησιμοποιήσω το tube behringer Mic200 που μου πρότεινες, το σήμα που θα καταλήγει στην κονσόλα απο το tube θα ειναι πάλι line?
#29   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
11.09.2013, 10:50

Η εξοδος καθε DI ειναι παντα MIC, ομως επαναλαμβανω πως στη δικη σου περιπτωση ηδη το σημα σου ειναι σε επιπεδο line ( λογω active μαγνητων ).

Πρεπει να αποφασισεις εαν η ενταση σε ενδιαφερει περισσοτερο απο την ποιοτητα του σηματος σου, γιατι εαν επιλεγεις mic σε line σημα, τοτε η εξοδος ειναι distorted μιας και οι mic προενισχυτες δεν μπορουν να διαχειριστουν τοσο εντονο σημα οσο το line!

Εαν αποφασισεις την ενταση, κοιταξε τουλαχιστον να εχετε μια λογικη ενταση ολοι σας ως ορχηστρα, γιατι ακομα και line να ειναι η επιλογη σηματος, καποια στιγμη θα peak-αρει λογω της υψηλης εντασης!!


#30   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
11.09.2013, 11:14

Μαλλον δεν τα διατύπωσα σωστά.

Σχεδιάγραμμα

Μπουζουκι--->σημα εισοδου LINE--->Mic200--->σημα εξοδου MIC--->Κονσόλα

Ερωτηση:

Απο το MIC200 θα φύγει καλώδιο απο XLR σε XLR και θα καταλήξει στην εισοδο XLR της κονσόλας με το κουμπί του καναλιού πατημένο για MIC?

ή

Απο το MIC200 θα φύγει καλώδιο απο Jack σε Jack και θα καταλήξει στην εισοδο Jack της κονσόλας με το κουμπί του καναλιού πατημένο για LINE?

Εννοειται πως με ενδιαφέρουν και η ενταση και η ποιότητα με περισσοτερη βαρύτητα στην ποιότητα.


#31   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
11.09.2013, 11:17

Η αληθεια ειναι πως εφοσον εχεις active μαγνητες, το MIC200 θα ηταν λιγο περιττο στην αλυσιδα σου, ιδιαιτερα απο τη στιγμη που το matching μεταξυ του μαγνητη και της κονσολας ειναι αψογο. Το να "πιεσεις" την ενταση απο το MIC200 και να "καψεις" τελικα το σημα μεσα στο καναλι ( γιατι αυτο θα γινει οταν ανεβαζεις την ενταση σε καποιο σημειο της αλυσιδας, ενω αντιστοιχα δεν την κατεβαζεις στο επομενο ) δεν ειναι ποιοτητα, αλλα μονο...καμμενη ενταση ;).

Η συνδεση ειναι οπως την ειπες, με επιλεγμενο το MIC στην κονσολα. Εαν δεν θες να ξοδευτεις, μπορεις να επιλεξεις και το MIC100, το οποιο ειναι ιδιο με το MIC200 ως κατασκευη, απλως δεν εχει τις ( δηθεν ) επιλογες για "χρωματισμο" του ηχου ( και λεω δηθεν γιατι ειναι τοσο φτηνοκατασκευη το MIC100/200 που γενικα...χρωματισμος δεν υφισταται ).


#32   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
11.09.2013, 11:24
Μια τελευταία ερώτηση (αρκετά σε έπρηξα): Η πρώτη σύνδεση που πρότεινα είναι λάθος; Θα γίνει ζημιά στην κονσόλα; Σε ρωτάω επειδή το MIC200 βγάζει και XLR output και Jack output. Το σημα που θα καταλήξει στην κονσόλα παραμένει MIC και στις 2 περιπτώσεις;
#33   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
11.09.2013, 11:40
H κονσόλα ειναι αυτοενισχυόμενη ξέχασα να σου πω
#34   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
11.09.2013, 11:46

Οι αυτοενισχυομενες κονσολες με τις "κανονικες" ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα μονο που οι πρωτες εχουν κι εναν τελικο ενισχυτη μεσα στο σασι τους. Οι κανονες που ισχυουν ειναι ακριβως ιδιοι!!

H συνδεση ειναι σε mic input, μιας και το MIC200 λειτουργει ως DI κι οπως ολα τα DI, εχουν εξοδο σε mic level.


#35   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
11.09.2013, 11:50
Οπότε το ρίχνω σε εισοδο MIC της κονσόλας μου και πατάω και το κουμπάκι για MIC στο καναλι σωστά; Σε ευχαριστω ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ Θανάση!!!!
#36   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
11.09.2013, 11:54

Εχε μονο κατα νου πως επειδη προκειται για pre-amp, καλο ειναι να ξεκινας με μηδεν gain και level στο DI και σιγα σιγα να ανεβαζεις και τα 2 ποτενσιομετρα μεχρι να φτασεις σε ενα επιπεδο που δεν peak-αρει το σημα σου.

Εαν δεις πως η κονσολα "τραβαει" ζορια ( ιδιαιτερα η behringer ), γυρισε το σε line input ( οχι σε HiZ ) μηπως ισορροπησεις το σημα.

Γενικα, τα καθαρο-αιμα DI's μπαινουν σε MIC inputs. Αντιθετως, αυτα που ειναι συνδυασμος ( οπως το MIC200 ) pre-amp/DI θελουν προσοχη. Για να μην καψεις αποτομα καποιο καναλι ( ιδιαιτερα στην behringer που δεν εχει σιγουρα ασφαλεια σε αυτο το θεμα ), ξεκινα με χαμηλες εντασεις.

Παντως, μην πιστευεις πως επειδη θα βαλεις ενα DI θα εχεις περισσοτερη ενταση. Ισως σε loudness να εχεις την αισθηση πως κερδισες μερικα dB, ομως στην πραγματικοτητα η κονσολα θα σου δινει παλι την ιδια ενταση ως level, γιατι τοσο εχει να δωσει.

Καλυτερες κονσολες εχουν και μεγαλυτερο headroom για εντασεις. Υλοποιησεις οπως της Behringer μπορει να ειναι φτηνες, ομως συνηθως σου δινουν αλλα 6-8dBu πριν αρχισει να "σκαει" το σημα σου!


#37   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
11.09.2013, 12:04
Με ενδιαφέρει περισσοτερο η χρήση του MIC200 στην ΥΑΜΑΗΑ την κονσόλα η οποία έχει απλά Line καναλια και οχι HI-Z. Αν δω λοιπον το limiter της κονσολας να βαράει κοκκινα έυκολα να το ρίξω το mic200 σε line εισοδο του ιδιου καναλιου και να πατησω το κουμπάκι σε line?
#38   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
11.09.2013, 12:29

Αν δεις τη κονσολα γενικοτερα να πηγαινει στο limit, σημαινει πως υπερβαινεις τα ορια της και καλο θα ηταν να ριξεις γενικα ολες τις εντασεις. Μια κονσολα που παιζει στα κοκκινα, οχι μονο δεν αποδιδει παραπανω ενταση, αλλα εν καιρω ανεβαζει τη θερμοκρασια του ενισχυτη και υποβιβαζει την ποιοτητα και την τελικη ενταση του σηματος.

Μηχανημα ειναι, οχι θαυματοποιος!


#39   
manosr
Περαστική Νότα
Chat
11.09.2013, 12:58
Deal! :) Και πάλι σε ευχαριστώ!
#40