ελληνική μουσική
402 online   ·  204.220 μέλη

Ερώτηση και απόψεις μεταφοράς πνευματικού υλικού απο pdf σε χαρτί!

noizreduction
Βετεράνος
Chat
08.12.2012, 20:53

Δεν ειναι αναγκη να νευριαζεις Inkve. Συζητηση κανουμε. Εαν δεν μπορεις να ελεγξεις τις εκφρασεις και τον τροπο σου σε μια συζητηση, ας την αφησουμε να παει στο καλο. {#emotions_dlg.nono}


Επειδη δεν ειμαι κανενος αγορακι, αλλα ουτε μασαω καραμελες ( ναι, γλυκατζης ειμαι, αλλα οχι της καραμελας ), νομιζω πως κατι παει στραβα σε ολη αυτη τη λογικη!


Πως ειναι δυνατον να αναγεις εναν φωτογραφο, εναν μουσικο, εναν συγγραφεα σε φραγκοφονια, ιδιαιτερα οταν ορισμενοι απο αυτους υπαγονται σε συμβολαια του 7-10%! Πως ειναι δυνατον να υπαρχει αυτη η λογικη για καθε δημιουργικο κλαδο, ποσο μαλλον οταν ( υποθετω ) δουλευεις πανω σε αυτο το κλαδο;



Και δεν ειμαι πονοψυχος, απλως καταννοω τη δημιουργικη διαδικασια και ολη την αλυσιδα που χρειαζεται ενα προϊον να φτασει στα χερια μας. Και δεν καταλαβα γιατι κολλησες στους αλλοδαπους εργαζομενους και ξεχασες ολη την υπολοιπη διαδικασια που ανεφερα: τους επιμελητες, τους στοιχειοθετες, τους τυπογραφους, κλπ!! Το βιβλιο μαλιστα εχει ακομα και την ακριβη πρωτη υλη που ονομαζεται "χαρτι"!



Σου ευχομαι ποτε να μην κλεισεις συμφωνια με gallery. Μονο οι μεγαλοι ζωγραφοι καταφερνουν να πιασουν το 20-30% της αγορας, ενω οι περισσοτεροι ελπιζουν απλως στην εκθεση και σε ενα 5-10%. Μπορεις να ρωτησεις οποιον φιλο σου ζωγραφο θελεις, αλλα εχοντας πατερα ζωγραφο μπορω να με σιγουρια να απαντησω σε αυτο σου το επιχειρημα!


Πιστευω πως εαν ο καταναλωτης ηξερε με ποιο τροπο να παραπονεθει για την τιμη δε θα ειχε την αναγκη του πειρατικου αντιτυπου. Αλλα οταν βουτας το χερι σου στο μελι, γιατι να μην φας ολοκληρο το κουτι, ετσι;


Σε παρακαλω, για να συνεχιστει η κουβεντα, να εισαι πιο ηπιος στους χαρακτηρισμους σου και να σεβεσαι τον συνομιλητη σου, οπως σε σεβεται κι εκεινος. Αλλιως να το αφησουμε και να πω πως εχεις δικιο για να ηρεμησουν τα πνευματα ( σου ).



LlamaWithHat

Μπορω να καταλαβω το συλλογισμο σου, αλλα μονο ερευνητες ( μεταπτυχιακοι, διδακτορικοι, επαγγελματιες ) το κανουν αυτο και τις περισσοτερες φορες μπορουν να ερθουν σε συννενοηση με τον εκδοτη/συγγραφεα για την αδεια δημοσιευσης του ονοματος τους.

Τουλαχιστον οσοι εχουμε παραδωσει εστω και μια διπλωματικη εργασια, ξερουμε πως γινεται.

Οσον αφορα τον μεσο αναγνωστη....δεν μπορω να σκεφτω γιατι να θελει μονο 6-7 σελιδες απο ενα βιβλιο...{#emotions_dlg.confused1}


-----------------

Dreamcatcher Music DreamCatcher

[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 08-12-2012 20:54 ]


#41   
inkve
Φθασμένος
Chat
09.12.2012, 12:34

ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΖΕΣ ΚΙΝΕΖΟΣ  ΜΕ ΤΟ IPHONE ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΑΚΕΙΑ ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ....

ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΙΔΗ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΙΟ ΙΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ..... ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ....ΕΠΕΙΔΗ ΟΔΗΓΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΣΕ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΗΚΕ ΚΙΟΛΑΣ(ΤΙ ΜΥΞΟΠΑΡΘΕΝΙΣΜΟΣ)


#42   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
09.12.2012, 12:45

Δεν το επαιζα Κινεζος inkve. Εξηγησα πολυ καθαρα πως το να κανουμε συγκριση ενος τεχνολογικου επιτευγματος ( λεμε τωρα ) με τη συγγραφη και την πωληση βιβλιων ειναι κατι διαφορετικο.

Διοτι το iphone κατασκευαζεται στην Κινα και πωλειται σε ολο τον κοσμο, βγαζοντας στο πολλαπλασιο τα λεφτα του, αφου δεν μπορεις να το παρεις πειρατικο, ενω ενα βιβλιο δημιουργειται στην Ελλαδα και πωλειται μονο στην Ελλαδα, αλλα μπορεις να το βρεις και πειρατικα μεσω διαδικτυου.

Οποτε, η ανομοια συγκριση μεταξυ ενος αντικειμενου και μιας δημιουργιας σε ενα θεμα το οποιο αφορα πνευματικο υλικο, ειναι αν μη τι αλλο ανουσια!


Απο εκει κει περα, δεν ξερω ποια ισοτητα αναζητας, αλλα ουτε σε προσεβαλλα, ουτε αναφερθηκα προς το προσωπο σου με χαρακτηρισμους τυπου "αγορακι μου" και "καραμελας". Αναμεσα εξαλλου στους δυο μας, εσυ φωναζεις με κεφαλαια, οποτε μαλλον κι αυτο το ατοπημα περι εκνευρισμου αφορα το προσωπο σου.


Εκνευριζεται συνηθως οποιος εχει αδικο και καταννοει πως εχει αδικο. Αυτη τη στιγμη προσπαθεις με οποιοδηποτε τροπο να αποδειξεις πως η πειρατεια μιας πνευματικης δημιουργιας ειναι λογικη εφοσον οι τιμες πωλησης του ειναι υπερογκες. Μεχρι ενος βαθμου συμφωνω στις τιμες, αλλα διαφωνω στη λυση του πειρατικου γιατι στην ουσια ουτε εσυ βγαινεις κερδισμενος, ουτε ο δημιουργος του.

Υπαρχουν αλλοι τροποι, οπως παραγγελια απο εξωτερικο ( εαν προκειται για εκδοσεις του εξωτερικου που μεταπωλουνται στην Ελλαδα ), παραπονα προς τον εκδοτικο οικο μεσω καποιας καταναλωτικης ομαδας/συνδεσμου, ειτε επικοινωνια με τον ιδιο τον συγγραφεα.

Λυση ομως που αφορα τη πειρατεια, δεν ειναι λυση, ουτε καν ημιμετρο. Ειναι καταστροφη μιας διαδικασιας που αργα ή γρηγορα θα οδηγησει μια ταξη δημιουργων σε αφανισμο και ολους τους καταναλωτες σε αναζητηση πηγων...που δεν θα υπαρχουν!

Εαν σε εκνευριζει αυτη η λογικη, τι να πω... Πολλες φορες ευχομαι στην Ελλαδα να ειχαμε νομους Γερμανιας, οπου οποιοσδηποτε προμηθευτει πειρατικο προϊον, διωκεται ποινικα. Ομως αυτο ξερω πως θα απαιτουσε και μια αντιστοιχη κοινωνια, με ενα βαθμο ευαισθησιας προς τη δημιουργια και βεβαια μισθους Γερμανιας ( δεν ειμαι αιθεροβαμων ), αρα μια πολιτεια ικανη να προστατευει τη δημιουργια, αλλα και να βοηθαει την οικονομικη αναπτυξη.

Δεν εχουμε τιποτα απο τα δυο, οποτε ας πορευτουμε με τη λογικη του "αρπαζειν" κι οχι του "οφελειν" φυσικα.


#43   
LlamaWithHat
Σολίστ
Chat
09.12.2012, 15:25

Noiz είχα αρχίσει αν σου απαντάω χτές βραδύ και τελικά έκανα μια χαζομάρα και έφυγα από τη σελίδα οπότε ξαναγράφω τώρα.

Παράθεση:

Το μέλος noizreduction στις 08.12.2012, 20:53 έγραψε...

LlamaWithHat


Μπορω να καταλαβω το συλλογισμο σου, αλλα μονο ερευνητες ( μεταπτυχιακοι, διδακτορικοι, επαγγελματιες ) το κανουν αυτο και τις περισσοτερες φορες μπορουν να ερθουν σε συννενοηση με τον εκδοτη/συγγραφεα για την αδεια δημοσιευσης του ονοματος τους.

Τουλαχιστον οσοι εχουμε παραδωσει εστω και μια διπλωματικη εργασια, ξερουμε πως γινεται.

Οσον αφορα τον μεσο αναγνωστη....δεν μπορω να σκεφτω γιατι να θελει μονο 6-7 σελιδες απο ενα βιβλιο...{#emotions_dlg.confused1}


Θα σου απαντήσω συγκεκριμένα για τη μουσική. Ας πούμε οτι μελετάς αρμονία, θα πω μοντέρνα που την κατέχω καλύτερα, και μελετάς ας πούμε τις Blues κλίμακες. Αν έχεις για παράδειγμα το βιβλίο του Mark Levine, ανοίγεις και διαβάζεις το συγκεκριμένο κομμάτι... Αν πάλι δε το έχεις δε θα πληρώσεις 50 ευρώ (τόσο κάνει στην ελληνική αγορά, είναι ένα τεράστιο βιβλίο, στο amazon το έχει για ένα κλάσμα αυτης της τιμής) για τις 10 σελίδες που γράφουν για τα Blues και τη συγκεκριμένη αρμονία που τα περιγράφει, αλλά και για τη χρήση της πάνω στο πιάνο, για παράδειγμα.

Θα μου πεις, οκ, υπάρχουν και οι βιβλιοθήκες. Συμφωνώ και ιδιαίτερα για μουσικό υλικό υπάρχουν στο εξωτερικό εξαιρετικές βιβλιοθήκες σε μουσικά πανεπιστήμια/ωδεία που έχουν σχεδόν τα πάντα. Στο εσωτερικό πάλι.........

Γενικά το πράγμα έχει ως εξής. Δε θα μιλήσω για λογοτεχνία, αλλά για εκπαιδευτικά εγχειρίδια. Σχεδόν για οτιδήποτε θέλεις να μάθεις στο internet υπάρχει άπειρο υλικό και μάλιστα δωρεάν. Και πολλές φορές είναι αξιοπρεπέστατο και ίσως καλύτερο από οποιαδήποτε, επι πληρωμή λύση. Συνεπώς θα πρέπει ανάμεσα στις εναλλακτικές να κάνεις το δικό σου έργο μοναδικό και καλύτερο (και όχι μια μίζερη μέθοδο εκμάθησης σαν αυτές που έχουν κατακλήσει την αγορά...) από τις φθηνές εναλλακτικές του. 

Επίσης το downloading σου προσφέρει τη δυνατότητα του να πάρεις άμεσα αυτό που θέλεις οποιαδήποτε ώρα της μέρας, οπουδήποτε και αν βρίσκεσαι. Αν δηλαδή μπορούσα να έχω φθηνά e-books, για οποιοδήποτε βιβλίο, με ένα κλικ πιστεύω πως οι πωλήσεις των βιβλίων θα αυξάνονταν σημαντικά. Σε αυτό η αγορά των βιβλίων έχει μείνει πίσω. 

Γενικά πιστεύω πως όποιος θέλει να μάθει κάτι και πραγματικά θέλει ένα προιόν κατα 80% όταν μπορεί θα το αγοράσει. Κατά τα άλλα ουκ αν λαβεις παρα του μη έχοντος. Δηλαδή αν δεν είχα σκοπό να το αγοράσω ή δε μπορώ να το αγοράσω, απλά δε θα το αγοράσω. Προτιμάς σαν δημιουργός να μην έχω καθόλου το έργο σου? Προσωπικά, όχι δε θα ήθελα κάποιος να μην έχει πρόσβαση στο έργο μου λόγω έλλειψης χρημάτων...

Και τέλος θα ξαναπώ πόσο άθλιο είναι να πληρώνεις για παρτιτούρες που είναι στο public domain, που είναι δημόσιο αγαθό....


#44   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
09.12.2012, 15:35

Θα συμφωνησω σε πολλα πραγματα μαζι σου, κυριως ομως θα συμφωνησω πως οντως στο διαδικτυο πλεον υπαρχουν δωρεαν σελιδες με πολλες συμβουλες για οποιο θεμα θελησει καποιος ( τοσες πολλες βεβαια, που πολλες φορες δεν ξερουμε κι αν εχουν σωστες πληροφοριες ), ενω η λυση των βιβλιοθηκων ειναι επισης παρα πολυ καλη ( τουλαχιστον εμενα με βοηθησε σε μια δυσκολη περιοδο για εξοδα, ιδιαιτερα για τεχνικα συγγραμματα ).

Και βεβαια το ebook ειναι το μελλον και βλεπω με ευχαριστηση πως δειλα δειλα ελληνικοι εκδοτικοι οικοι εισερχονται σε αυτη την αγορα ( οταν βεβαια η Ευρωπη και οι ΗΠΑ ειναι αιωνες μπροστα ) με κοστος που ειναι πολυ καλυτερο απο το τυπωμενο βιβλιο ( μειωμενο κοστος παραγωγης πλεον )!!



Θεωρητικα ομως, εαν εχεις τα λεφτα να πληρωνεις μια συνδεση στο διαδικτυο και το ρευμα να συντηρεις ενα laptop, μαλλον δε θα ηταν σωστο "ζυγισμα" η ελλειψη χρηματων για να παρεις ενα βιβλιο ή ενα software. Πολλες φορες το ακουω κι απο φιλους αυτο, οταν βγαινουμε για καφε κι επειδη πολλοι απο αυτους καπνιζουν κιολας, μου κανει εντυπωση με ποση ευκολια θεωρουν τα 5-6€ τις 2 ημερες ως "βασικο εξοδο αγορας τσιγαρων", ενω το παρανομο downloading ως αποτελεσμα της "οικονομικης ανεχειας".


Ειναι μεγαλο ζητημα αυτο και δεν ειναι καθαρα οικονομικο, αλλα και κοινωνικο, διοτι οταν δεν εκτιμας τη δημιουργια του αλλου, σημαινει πως δεν εκτιμας και τον ιδιο σου τον εαυτο.


Οι δημιουργοι/συγγραφεις ζουνε μονο απο την πωληση των βιβλιων τους, αφου οι περισσοτεροι κανουν κι αλλη μια δουλεια για να ανταπεξελθουν την καθημερινοτητα τους. Θα ηταν αδικο καποιος να αξιοποιει τη δικη τους δουλεια ( ερευνητικη ή ακομα και λογοτεχνικη ) για να διασκεδασει ή να μορφωθει...τσαμπα!


Τελος, κι επανερχομαι ξανα αλλα αξιζει, ειμαι υπερ 100% των freeware συμβουλων / αρθρων / προγραμματων, ποσο μαλιστα οταν πολλα απο αυτα ενδεχομενως να ειναι και καλυτερα απο αυτα που θα πληρωνες! Το διαδικτυο σου δινει την επιλογη να μην εισαι ουτε κλεφτης, ουτε ζητουλας, ουτε ομως κι απληροφορητος!



ΥΓ: Ειχα την τυχη και στο ωδειο που πηγαινα, και στην ηχοληπτικη σχολη που φοιτησα να εχουμε βιβλιοθηκη. Αλλα ειχα την τυχη για το πανεπιστημιο μου ( με μια παμφτωχη βιβλιοθηκη ΔΥΣΤΥΧΩΣ ) να ειμαι διπλα στο Ευγενιδειο Ιδρυμα, με την καλυτερη επιστημονικη βιβλιοθηκη της Ελλαδας.

ΥΓ2 ( edit ): Kαι ειμαι ρομαντικος...θελω το βιβλιο σε χαρτινη μορφη, να με συνοδευει απο το γραφειο στη κουζινα κι απο τη κουζινα στην τουαλετα {#emotions_dlg.happycrazy}
-----------------

Dreamcatcher Music DreamCatcher

[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 09-12-2012 15:36 ]


#45   
LlamaWithHat
Σολίστ
Chat
09.12.2012, 15:52

Το ΥΓ.2 ήθελα να το γράψω και γω και το ξέχασα. Ακριβώς πολλοί, δύσκολα θα εγκαταλείψουν την κλασική μορφή του βιβλίου. Επίσης, το να πάρεις και να φωτοτυπίσεις ένα βιβλίο, πολλές φορές, έχει συγκρίσιμο κόστος από το να το αγοράσεις, οπότε ίσως συμφέρει να αγοράσεις αυθεντικό, αν κάνεις μια καλή έρευνα. 


#46   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
09.12.2012, 15:58

Το εαν θα ειναι ebook ή χαρτι ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη κι οπως σε καθε συζητηση "vs" ( οπως το περιφημο analog vs digital που εφαγε 2 γενιες ηχοληπτων και μουσικων παραγωγων ), δεν υπαρχει καποιο σοβαρο επιχειρημα που να αναιρει την αλλη πλευρα.

Εχω αρκετα ebooks, λογω καλυτερης τιμης προφανως, τα οποια τελικα μου κοστισαν το ιδιο με την εκτυπωση τους! Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως κανενας απο τους ιδιοκτητες και εργαζομενους στο καταστημα φωτοαντιγραφων δεν με ρωτησε πως εφτασε στα χερια μου το ebook! {#emotions_dlg.thumbdown}

Εαν πριν 6-7 χρονια καναμε αυτη τη συζητηση, θα ημουν κι εγω απο αυτους που θα θεωρουσαν υπολογισιμο το κοστος ενος βιβλιου. Ομως μετα απο την πρωτη αναζητηση μου σε διαδικτυακα καταστηματα ( νομιμα, γιατι υπαρχουν και πολλοι κομπογιαννιτες ), ανακαλυψα πως ιδιαιτερα τα τεχνικα συγγραμματα οχι μονο πρεπει να τα αγοραζω στην αυθεντικη εκδοση και γλωσσα ( εαν ειναι αγγλικα, γιατι δεν γνωριζω αλλη γλωσσα δυστυχως ), αλλα και απο το εξωτερικο λογω καλυτερης τιμης!



#47   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
14.12.2012, 14:44

Καλα νεα για οσους ασχολουνται με τα ebooks. Το Amazon θα μπορει να πουλαει πιο φτηνα, αναλογα με το ebook, απ΄ο,τι τα επισημα "μαγαζια" των μονοπωλιων του χωρου!! Αλλος ενας καλος λογος να προμηθευομαστε αυθεντικα τα βιβλια κι οχι σε παρανομες κοπιες!!


#48   
Emmanuelle
Συγχορδία Μινόρε
Chat
14.12.2012, 18:19

Και ακόμα καλύτερα νέα για τους Έλληνες μουσικούς και αναγνώστες του

http://www.musicheaven.gr/html/ 

που θέλουν να «κατεβάζουν» δωρεάν παρτιτούρες σε PDF από δωρεάν sites του διαδικτύου και τις εκτυπώνουν μόνοι τους.      

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΣΕ PDF

Dirks Guitar Page - Free Music For Classical Guitar

Όπου:

ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΠΟ A-M
http://dirk.meineke.free.fr/classical.html

ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΠΟ N-Z
http://dirk.meineke.free.fr/classical2.html

ΛΑΤΙΝ
http://dirk.meineke.free.fr/latin.html

ΜΟΝΤΕΡΝΑ
http://dirk.meineke.free.fr/modern.html

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
http://dirk.meineke.free.fr/popular.html

ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ SITE
http://dirk.meineke.free.fr/yours.html

Και

Classical guitar sheet music and tabs FREE!

Και…

Jurg Hochweber
http://www.hochweber.ch/guitar.htm

Και…

Michael Chapdelaine
http://www.michaelchapdelaine.com

Οπού εκτός από τα πολύ καλά
video-clips που μπορείς να δεις, στο
http://www.michaelchapdelaine.com/music_download.html

έχει και τις παρτιτούρεςtabs

Και…

Bach for Guitar (in tablature and standard notations)

Και…

Tabs

Επίσης…

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ, ΠΙΑΝΟ, ΦΛΑΟΥΤΟ ΣΕ PDF

Mark Lamberg
http://www.guitares.org/english.html

Όποιος άλλος είναι κουβαρντάς και του «τρέχουν από την τσέπη», ας «τρέχει» στο Amazon -η’ όπου αλλού…-  να τις πληρώνει…


#49   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
14.12.2012, 20:26

Spartan, οι κλασσικες παρτιτουρες και μεταγραφες ανηκουν στο public domain κι ως εκ τουτου υπαρχουν διαφορετικοι κανονες για τη δημοσιευση ή την καταγραφη τους! Σε παρακαλω, να μελετησεις λιγο τα περι πνευματικων δικαιωματων, γιατι τα κλασσικα κομματια, καθως και μερη της παραδοσιακης/ethnic μουσικης, δεν εχουν περιορισμο οσον αφορα τα πνευματικα δικαιωματα των δημιουργων του 20ου αιωνα ( και μαλιστα των μοντερνων ειδων ).


Ενα νομιμο και αξιολογο site που μιμειται αρκετα τη wikipedia ειναι η Petrucci Music Library στην οποια μπορει ο καθενας να βρει νομιμα πληροφοριες και παρτιτουρες απο την εποχη του Μπαροκ εως τις Εθνικες σχολες του 20ου αιωνα.

Χρησιμο εργαλειο για οποιον σπουδαζει Συνθεση και θελει να ελεγξει διαφορετικες εκδοσεις κομματιων, αναλογα με τον εκδοτικο οικο που ειχαν δημοσιευτει στο παρελθον. Και το προτεινω γιατι δεν προκειται για μεταγραφες ή αντιγραφες απο ερασιτεχνες, αλλα νομιμη δημοσιευση των σκαναρισμενων εκδοσεων απο τα αντιστοιχα εκπαιδευτικα ιδρυματα και βιβλιοθηκες που κατεχουν το υλικο.



#50   
Emmanuelle
Συγχορδία Μινόρε
Chat
14.12.2012, 21:33

@ noizreduction :

Μα όπως και να λέγεται noiz και σε όποιο public domain και αν ανήκουν εξακολουθούν να είναι δωρεάν – gratuit free kostenlos -  gratuito παρτιτούρες από δωρεάν – gratuit free kostenlos -  gratuito sites

Εξ’ άλλου, ως αν πρόσεχες καλύτερα, στα δωρεάν sites που παρουσίασα, δεν έχει μόνο παρτιτούρες από συνθέτες από την εποχή του μπαρόκ έως τις Εθνικές Σχολές, αλλά εμπεριέχονται σε αυτά και νέοι συνθέτες όπως οι:

Jurg Hochweber
http://www.hochweber.ch/guitar.htm

Michael Chapdelaine
http://www.michaelchapdelaine.com

Οπού εκτός από τα πολύ καλά
video-clips που μπορείς να δεις, στο
http://www.michaelchapdelaine.com/music_download.html

έχει και τις παρτιτούρεςtabs

που αυτοί επέλεξαν την δωρεάν διανομή των παρτιτούρων τους, ως μια  εναλλακτική μεθόδευση προώθησης της μουσικής τους…

Για το πόσο «ερασιτεχνικές» -η’ όχι…- μπορεί να είναι οι μεταγραφές των έργων σε κλασσική κιθάρα από αυτούς τους «ερασιτέχνες» (όπως τους κατονόμασες…) μεταγραφείς, μπορείς –κάλλιστα- να μας το αποδείξεις αυτό, παίζοντας τες –εσύ…- σε μια κλασσική κιθάρα, βιντεοσκοπώντας το όλον event και –φυσικά…- παρουσιάζοντας μας αυτό σε μια μορφή des dιmonstrations videos, όπου –προσωπικά…-  θα χαρώ πάρα πολύ να τα δω αυτά, όπως θέλω να πιστεύω και πολύ άλλοι κλασσικοί κιθαρίστες που παρακολουθούν την συζήτηση μας αυτή!…

Με κολακεύεις απίστευτα που με ενθύμισε με κάποιο από τα αλλοτινά «χαϊδευτικά» μου… Τολμώ να πω ότι ούτε και αλλοτινές συμβίες μου δεν με ενθυμούνται με τα αλλοτινά «χαϊδευτικά» μου τόσο –μα τόσο…- πολύ!…

Et je suis oblige tres beaucoup a vous pour cela! ...

Bien a vous, Emmanuelle! …

[ τροποποιήθηκε από τον/την Emmanuelle, 14-12-2012 21:37 ]


#51   
LlamaWithHat
Σολίστ
Chat
14.12.2012, 21:35

Παράθεση:

Το μέλος Emmanuelle στις 14.12.2012, 21:33 έγραψε...

Με κολακεύεις απίστευτα που με ενθύμισε με κάποιο από τα αλλοτινά «χαϊδευτικά» μου… Τολμώ να πω ότι ούτε και αλλοτινές συμβίες μου δεν με ενθυμούνται με τα αλλοτινά «χαϊδευτικά» μου τόσο –μα τόσο…- πολύ!…

Et je suis obligι trθs beaucoup ΰ vous pour cela! ...

Bien a vous, Emmanuelle! …



Shit just got serious...!!! 


#52   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
14.12.2012, 22:03

Spartan, οπως θα δεις το public domain ειναι ενας συγκεκριμενος κανονισμος για τα πνευματικα δικαιωματα και τη διαχειριση συγκεκριμενων αρχειων ( ειτε ειναι εντυπο, ειτε ψηφιακο αρχειο ) σε σχεση με το τι μπορει να παραχθει και με το τι κοστος ( νομικο και χρηματικο ).

Εαν καποιοι συνθετες εχουν ορισει τις δουλειες στο public domain και συμφωνα με τους κανονισμους της UNESCO ( οπου υπαγονται ανεξαιρετως ολες οι πνευματικες δημιουργιες ) τοτε μπορει το υλικο τους να διατεθει προς μελετη ( και μονο προς μελετη ) στο διαδικτυο δωρεαν.

Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση αυτο που εσυ ονομαζεις "δωρεαν", ειναι στην ουσια παρανομο και με μια απλη καταγγελια θα μπορουσε ο δημιουργος του site ή ο "συγγραφεας" της παρτιτουρας να βρεθει στα δικαστηρια με το νομιμο δημιουργο του!


Η αναπαραγωγη ειναι τελειως διαφορετικο κεφαλαιο, το οποιο ομως κι αυτο εχει κανονισμους που υπαγονται στα πνευματικα δικαιωματα αναπαραγωγης ( στην Ελλαδα θα τα συναντησεις κι ως Εκτελεστικα Δικαιωματα ).


Πρεπει να γινει αντιληπτο, Spartan, πως τα πνευματικα δικαιωματα δεν εγιναν για να τα καταπαει ο καθενας ή να τα αξιοποιει η καθε εταιρια για να υπερασπιζεται το προϊον της ( μολις περιεγραψα τα δυο ακρα ), αλλα για να προστατεψει τη πρωτοτυπη δημιουργια και να εξασφαλισει τη διατηρηση της οσον αφορα το δημιουργο!


Αλλο εαν στην Ελλαδα συνηθισαμε στο κλεψιτυπο και νομιζουμε πως ολα ειναι το ιδιο!


Τελος, οι κλασσικες παρτιτουρες που αναρτωνται για εκπαιδευτικους σκοπους ηδη ειναι μερος του public domain και ο uploader δεν θεωρεται παρανομος!




Οπως ειπα Spartan, καλο ειναι να κοιταξεις λιγο τα περι πνευματικων δικαιωματων, τη διαφορα δικαιου απο τις ΗΠΑ και τη Β.Ευρωπη σε σχεση με τη Ν.Ευρωπη και που υπαγεται η καθε δημιουργια και το αντιτυπο αυτης! Θα διευκολυνει τη συζητηση ως προς την κατανοηση του τι οριζεται "δωρεαν" και "νομιμο" απο αυτο που ειναι "δωρεαν" και "παρανομο".


#53   
Emmanuelle
Συγχορδία Μινόρε
Chat
15.12.2012, 01:44

@ noizreduction :

Μα ακριβώς επειδή noiz όπως θα είδες και στο public domain:

Παρακαλούμε σημειώστε ότι το IMSLP δεν εγγυάται σε καμία περίπτωση ότι οι πληροφορίες που εμφανίζονται σε αυτή τη σελίδα είναι νομικώς ακριβείς και άρα δεν φέρει καμία νομική ευθύνη σχετικά με το θέμα.

Η διεκπεραίωση της νομοθεσίας ενός πνευματικού έργου είναι αρκούντως περίπλοκη και εξαρτώμενη πάρα πολλών συνθηκών και καταστάσεων, όπως π.χ.  της εκάστου χώρας η’ της έκαστης εκδόσεως…

Οπότε δεν υπάρχει καμία νομική προσδιοριστική δικλίδα που θα διευκολύνει τη συζήτηση ως προς την κατανόηση του τι ορίζεται "δωρεάν" και "νόμιμο" από αυτό που είναι "δωρεάν" και "παράνομο"…

π.χ. όπως διάβασες και εσύ:

Σημειώστε ότι η συνολική διάρκεια των πνευματικών δικαιωμάτων (δηλαδή, το χρονικό διάστηκα προτού εισαχθεί στον δημόσιο τομέα) ενός συγκεκριμένου έργου είναι ίσο με τον μεγαλύτερης διαρκείας όρο περί πνευματικών δικαιωμάτων που έχει δοθεί στα τρία μέρη (συνθέτης, εκδότης και επιμελητής, αν υπάρχει). Για παράδειγμα, η έκδοση Urtext των σονάτων του Beethoven, του Henle από το 1975, είναι copyrighted (έχει επιμεληθεί από έναν επιμελητή του οποίου το έργο δεν έχει εισαχθεί ακόμα στον δημόσιο τομέα, σύν ότι η αρχική στοιχειοθέτηση της επιμέλειας είναι επίσης copyrighted); όμως, μια έκδοση Dover του 1995, οι οποίες είναι απλώς ανατυπώσεις παλαιότερων εκδόσεων, ανήκει στον δημόσιο τομέα (εκτός από την σελίδα τίτλου και το εξώφυλλο, δηλαδή πράγματα που προσέθεσε η Dover. Δεν υπάρχει κανένα πνευματικό δικαίωμα από μεριάς του εκδότη εδώ γιατί η αρχική στοιχειοθέτηση ανήκει στον δημόσιο τομέα, και δεν υπάρχει κανένα πνευματικό δικαίωμα σε ανατυπώσεις στιοχειοθετημένων έργων που ανήκουν στον δημόσιο τομέα). Η κατάσταση των πνευματικών δικαιωμάτων ενός έργου μπορούν συνήθως να βρεθούν κάτω-κάτω στην πρώτη σελίδα μιας παρτιτούρας.”

De toute facon

Ανυπομονώ για την ιστορική στιγμή που κάποιος νέος Inspector Javert θα επιζητήσει στο “όνομα” του Antonio Vivaldi, του J.S. Bach, του W.A. Mozart, του F. Chopin… με μια απλή καταγγελία να μπορούσε ο δημιουργός των sites ή ο "συγγραφέας" της παρτιτούρας να βρεθεί στα δικαστήρια με το νόμιμο δημιουργό του έργου…

Οπότε πεδίον δόξης λαμπρόν, για όποιον θελήσει κάτι τέτοιο ανάλογο, μιας και οι διαδικτυακές ιστοσελίδες παρατεθήκαν προς στην κοινή θέα…

Σε μια χώρα που ακόμα και η ιστορική ύπαρξη της -στην νεώτερη Ιστορία…- αποτελεί κλεψίτυπο ετέρων δυνάμεων, είναι  αρκούντως αρκετά φαιδρό να νομίζουμε πως όλα μπορούν να είναι το ίδιο και να εξομοιώνονται ως προς τις έτερες άλλες χώρες και με άλλες νοοτροπίες…

Πέρα από αυτά τα ιστορικά που θα μπορούσαν να αποτελέσουν ύλη για κάποια άλλη ανάρτηση, σε κάποιο άλλο thread και όχι εδώ, εξακολουθώ να επιμένω ότι το διαδίκτυο μπορεί να αποτελέσει ένα νέο playground για όποιον καλλιτέχνη το επιθυμήσει αυτό.

Παραδείγματα καλλιτεχνών όπως οι:

Jurg Hochweber

http://www.hochweber.ch/guitar.htm

Michael Chapdelaine

http://www.michaelchapdelaine.com

Καταδεικνύουν μια έτερη εναλλακτική οδό, όπου ο έκαστος καλλιτέχνης απευθύνεται direct  στο κοινό του, παρακάμπτοντας –τελείως- τις «Συμπληγάδες Πέτρες» των εκδοτών, των επιμελητών έως των στοιχειοθετών/επιμελητών εκτύπωσης...

Και ίσως αυτό να είναι μόνο η απαρχή μιας νέας κατάστασης, ακόμα και για έτερους άλλους καλλιτέχνες όπως π.χ. τους συγγράφεις... 


#54   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
15.12.2012, 01:57

Spartan, το disclaimer του IMSLP υπαρχει για την ασφαλεια του site σε περιπτωση που καποιος καλοθελητης ( μελος του IMSLP ) φροντισει να ανεβασει καποια εκδοση που αφορα copyrighted υλικο απο εκδοτικο οικο που ανηκει σε δικαιο διαφορετικο απο τη χωρα "καταγωγης" του IMSLP.

Επισης, δεν ξερω εαν προσεξες τι γραφει, αλλα αναφερεται στο πνευματικο δικαιωμα της συγκεκριμενης εκδοσης κι οχι οποιασδηποτε αλλης, αντιστοιχης, εκδοσης! Διαβασε καλυτερα σε παρακαλω....

Οπως εγραψα περιληπτικα:

Παράθεση:

Οπως ειπα Spartan, καλο ειναι να κοιταξεις λιγο τα περι πνευματικων δικαιωματων, τη διαφορα δικαιου απο τις ΗΠΑ και τη Β.Ευρωπη σε σχεση με τη Ν.Ευρωπη και που υπαγεται η καθε δημιουργια και το αντιτυπο αυτης! Θα διευκολυνει τη συζητηση ως προς την κατανοηση του τι οριζεται "δωρεαν" και "νομιμο" απο αυτο που ειναι "δωρεαν" και "παρανομο".



Το IMSLP υπαρχει αρκετα χρονια και παντα ο δημιουργος του σεβοταν τα πνευματικα δικαιωματα, σε αντιθεση με καποια μελη τα οποια ουκ ολιγες φορες εφεραν το site στα προθυρα κλεισιματος. Γι΄ αυτο το λογο ο δημιουργος του εχει θεσει ενα disclaimer, ενημερωνοντας παραλληλα τι εννοειται ως public domain.



Σε αντιθεση με εσενα Spartan ( ή Emmanuelle ή οποιο αλλο nickname ειχες κατα καιρους ), εγω παραθεσα σελιδα που εχει και τη συγκαταθεση μεγαλων μουσικων Κολλεγιων και Πανεπιστημιων του εξωτερικου, οποτε μαλλον το "πεδιο δοξης" αφορα τη δικη σου τοποθετηση και τα links που αναπαραγεις συνεχως.




Τελος, οταν ο καλλιτεχνης αποφασισει να θεσει δημοσιως τη δημιουργια του χωρις μεσαζον, ανηκει αυτοματα στο public domain, οποτε δεν τιθεται θεμα πνευματικων δικαιωματων οπως ισχυει με τις δημιουργιες που υπακουουν στους παραπανω νομους.


-----------------

Dreamcatcher Music DreamCatcher

[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 15-12-2012 01:58 ]

[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 15-12-2012 02:01 ]


#55   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
15.12.2012, 02:09

Οριστε και μια σελιδα που θα διαφωτισει οποιον ενδιαφερεται να ανακατευτει με το public domain και τα CC.


#56   
Emmanuelle
Συγχορδία Μινόρε
Chat
15.12.2012, 04:08

@ noizreduction :

Μα εγώ noiz δεν είμαι σε τίποτα ενάντια με την παράθεση σου για την Petrucci Music Library που εσύ μας παρέθεσες…

Ισα-ισα μάλιστα όσο περισσότερες πληροφορίες και sites παραθέτονται τόσο το καλύτερο για τους φίλους και τις φίλες αναγνώστες και αναγνώστριες μας που επιθυμούν να «κατεβάσουν» τις όποιες νόμιμες παρτιτούρες στον υπολογιστή τους και μετέπειτα να τις εκτυπώσουν ως αυτοί η’ αυτές επιθυμούν !

Είτε αυτά τα sites έχουν τη official συγκατάθεση μεγάλων μουσικών Κολλεγίων και Πανεπιστήμιων του εξωτερικού, είτε είναι –απλά- το site ενός «ταπεινού» μεταγραφέα που δεν έχει τις official «δάφνες» των μεγάλων μουσικών Κολλεγίων και Πανεπιστήμιων του εξωτερικού, η όποια «πληροφορία» για την όποια νόμιμη παρτιτούρα, είναι εκεί «έξω», έτοιμη προς την όποια διέλκυση της από όποιον και όποια το επιθυμεί να λάβει αυτήν…

Oh, Pardon moi, s'il vous plait! ...

Αλλά επειδή διαβλέπω μια σοβαρή έλλειψη της αίσθησης του Γαλλικού μου χιούμορ, δεν έχει νόημα να υπάρχουν αλληλοπαρεξηγήσεις μεταξύ ημετέρων…

Εξάλλου προφανέστατα πιστεύω, ότι ο κάθε άνθρωπος μπορεί να δει την εκτίμηση που τρέφουν στο πρόσωπο και στην προσωπικότητα του, τα μάτια και οι ψυχές των άλλων, καθώς είναι οι καλύτεροι «καθρέπτες» του εαυτού μας

Και εγώ –σαν Emmanuelle…- απολαμβάνω –αφάνταστα!...- την κάθε στιγμή της διαδικτυακής ύπαρξης μου με τους φίλους και τις φίλες μου εδώ!..

Ces rares et bon nuit! ...

[ τροποποιήθηκε από τον/την Emmanuelle, 15-12-2012 16:25 ]


#57   
optiras
Φθασμένος
Chat
15.12.2012, 09:31

Παράθεση:

Το μέλος mary_omikron στις 01.12.2012, 09:10 έγραψε...

Υπενθυμίζεται -βάσει των όρων χρήσης κ της δεοντολογίας μελών- ότι  : ο χρήστης/μέλος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για όλο και οποιοδήποτε περιεχόμενο αναρτά, δημοσιεύει, αποστέλλει, μεταφέρει ή άλλως καθιστά διαθέσιμο μέσω των υπηρεσιών του MusicHeaven.

Μικρή διόρθωση:αυτό σύμφωνα με τους όρους χρήσης του φόρουμ μας.Σύμφωνα με τον νόμο υπεύθυνος είναι ο διαχειριστής...


#58