ελληνική μουσική
    776 online   ·  210.833 μέλη

    Μελλοντική αναζήτηση

    ILYX
    08.01.2013, 22:18

    Καλησπέρα!Ανοίγω αυτό το θέμα καθαρά για να ακούσω απόψεις σε κάτι που δεν με απασχολεί τώρα όσο θα με απασχολήσει σει 1-2 χρόνια.

    Είμαι σχετικά καλός μαθητής,θεωρητική κατεύθυνση...δευτέρα λυκείου,αλλά ποτε δεν είχα στο μυαλό μου ως όνειρο να κάνω ένα συγκεριμένο επάγγελμα...κάτι το οποίο πρέπει να λάβω υπόψη για να θέσω στόχους.

    Δεν θα άντεχα σε καμία περίπτωση την δουλειά 'γραφείου' άμα καταλαβαίνετε τι εννοώ την πολλή χαρτούρα και την γραφειοκρατία,αν και θα μου ταίριαζε γιατί στα θεωρητικά είμαι καλός,απλά δεν το θέλω...Θα ήθελα μια δουλειά με περισσότερη ελευθερία,και αν γίνεται εκτός αθηνών..Κατά προτίμηση σε μικρή πόλη όχι κατ' ανάγκη στο εξωτερικό.Τι θα μου προτείνατε με βάση αυτό?

    Έχω σκεφτεί κατά καιρούς να ανοίξω από δικό μου ιχθυοτροφείο κάπου(μεγάλο κόστος?),έως και να καταταγώ στο Εμπορικό Ναυτικό,που ναι μεν είσαι για μήνες στην θάλασσα ανά διαστήματα αλλά μετά συνηθίζεις,πας σε πολλούς προορισμούς,βλέπεις πράγματα κλπ..,ειδικά όσον αφορά το θέμα της αμοιβής είναι καλή σκέψη.

    Πείτε μου άμα βρίσκετε ασφαλείς τις τελευταίες ιδέες μου,έχουν βάση?ή προτεινέ τέ μου νέες,άμα μπορείτε με βάση τα παραπάνω δεδομένα


    empodia
    09.01.2013, 00:15

    καταλαβαίνω τους προβληματισμούς σου και τις απαιτήσεις σου αλλά δε δίνεις  μια -έστω ελάχιστη -κατεύθυνση . με όσα αναφέρεις θα μπορούσες να γίνεις από μουσικός μέχρι νταλικέρης . δεν νομίζω όμως ότι πρέπει να ανησυχείς .όταν έρθει η ώρα θα χτυπήσει ένα καμπανάκι στο κεφάλι σου . Από εμπειρία στο λέω.

    Ρίξε μια ματιά εδώ, θα δεις πολλές επιλογές , προοπτικές όπως θες πέστο   . είναι παλιός ο οδηγός αλλά έχει μέσα τα Πάντα!

    http://archive.minedu.gov.gr/docs/2001_l.pdf

     έχω ακούσει  περιπτώσεις παιδιών που βρέθηκαν κατά λάθος στα τει ιχθυοκαλλιέργειας μεσολογγιου τελειώνοντας πήραν επιχορήγηση από την Ε.Ε. και τα πάνε περίφημα !