ελληνική μουσική
    756 online   ·  210.833 μέλη
    STEFANOS604
    16.03.2013, 11:34

    Επειδή στο άρθρο μου για τους ενισχυτές όλων των οργάνων δόθηκαν περιληπτικά ορισμένες έννοιες και specifications (Χαρακτηριστικά συσκευών) ήδη ξεκίνησα με τα threads:  Καλώδια Balanced & Stereo  , Απόκριση Συχνότητας και συνεχίζω μ΄αυτό  δίνοντας κάποιες  περαιτέρω πληροφορίες και προσβλέποντας  στον εμπλουτισμό και στο να διευκρινιστούν τυχόν ασάφειες από μέλη πιο έμπειρα στην μουσικοτεχνολογία που ευτυχώς διαθέτει το MusicHeaven  .

    Sound desks Aux

    Πολλά sound desks έχουν ένα ή περισσότερα βοηθητικά κανάλια (Auxiliary Channels = Aux).

    Αυτό το χαρακτηριστικό μας επιτρέπει να αποστείλουμε το ηχητικό σήμα μιας πηγής από ένα Input channel σε δευτερεύοντα διαφορετικό προορισμό , ανεξάρτητο από την main output του καναλιού. Γι αυτό και έχουν, δικά τους ρυθμιστικά volume ανά κανάλι που στέλνουν το σήμα σε μια AUX out.

    Αυτή η auxiliary output μπορεί να είναι το άθροισμα των σημάτων που στέλνεται από κάθε κανάλι. Αν για παράδειγμα κάποιο ή κάποια από αυτά τα ρυθμιστικά volume ανά κανάλι που στέλνουν το σήμα σε μια AUX out , είναι τέρμα αριστερά (off) τότε αυτά τα κανάλια δεν συνεισφέρουν στο auxiliary out.

    Αυτό είναι πολύ βοηθητικό και μας επιτρέπει πχ την auxiliary output να τη στείλουμε σ’ ένα σύστημα monitoring .

    Αυτό φαίνεται παραστατικά στη φωτογραφία:

     

     

    Hi-Fi Aux Input

    Όλα τα Hi-Fi στερεοφωνικά μας έχουν στο πίσω μέρος τουλάχιστον μια είσοδο Aux In με 2 jacks κόκκινο και λευκό (left-right) συνήθως τύπου RCA και έμπροσθεν ένα διακόπτη περιστροφικό επιλογής source (CD – Phono – FM – AM – AUX) .

    Στο AUX λοιπόν μπορούμε να συνδέσουμε audio devices όπως: i pod , TV ( Αν έχει OUT) , mp3 player, Computer  εκτός από pick-up δίσκων βινυλίου (μπορείς να το συνδέσεις αλλά η ένταση θα είναι πολύ χαμηλή διότι η στάθμη εξόδου του είναι πολύ χαμηλότερη απ’ αυτή που απαιτεί η input AUX).

     

     

    Μετατροπή δίσκων Βινυλίου σε αρχεία MP3, WAV, WMA και άλλα  formats

    Εδώ και μερικά χρόνια έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά πικάπ  (turnable)που κάνουν κάτι περισσότερο από το να παίζουν δίσκους βινυλίου.

    Αυτά διαθέτουν μια AUX-in port που επιτρέπει στη συσκευή να συνδεθεί με iPods , MP3 ή άλλο εξωτερικό music player

    Το Line out της συσκευής συνδέεται στο Hi-Fi  , Home Theater .

    Γίνεται μετατροπή της αναλογικής τεχνολογίας των δίσκων βινυλίου σε ψηφιακή τεχνολογία σε αρχεία MP3, WAV, WMA και άλλα  formats  και τα data μεταφέρονται για επεξεργασία μέσω USB στο PC.

    Σύνδεση κιθάρας στο AUX In του στερεοφωνικού

    Στο άρθρο μου για τους ενισχυτές όλων των οργάνων  έχω την Ερώτηση 5: Μπορείς να συνδέσεις την ηλεκτρική κιθάρα σου στο στερεοφωνικό σου;

    Αν θέλεις να ενισχύσεις το σήμα της ηλεκτρικής σου κιθάρας χωρίς να αγοράσεις ενισχυτή (λόγω κρίσης…) ένας απλός τρόπος με μηδενικό κόστος (2 euro) και με σχετική βέβαια ποιότητα είναι:

    Αγόρασε ή φτιάξε έναν adaptor από ‘καρφί’ σε RCA αρσενικό και σύνδεσε το στην είσοδο Input Auxiliary του στερεοφωνικού σου.

    Εγώ συνδέω συχνά την ακουστική κιθάρα μου με εξωτερικό μαγνήτη στην Aux In ( στο ένα κανάλι) με τον adaptor female TS Ό σε RCA.

    και η ποιότητα είναι σχετική κάνεις όμως τη δουλειά σου. Τώρα για ηλεκτρική κιθάρα επειδή το στερεοφωνικό δεν διαθέτει προενίσχυση η ένταση θα είναι χαμηλή (όπως με το πικάπ που ανέφερα παραπάνω) .

     


    trelakias
    16.03.2013, 14:21

    Καλησπέρα Στέφανε,

    όταν τελειώσεις με τον κύκλο των θεμάτων για τον εμπλουτισμό του άρθρου, βάλε τα λινκ αν θες σαν σχόλιο στο άρθρο για να μπορεί κάποιος που ενδιαφέρεται να τα βρίσκει.


    STEFANOS604
    16.03.2013, 16:56

    Η εν λόγω φωτογραφία δεν είναι από ενισχυτή αλλά η ίδια η συσκευή πικάπ (turnable)

    1. To Line Out του πικάπ συνδέεται με το home theater και ακούμε το δίσκο βινυλίου ως έχει (αναλογικά)
    2. Έχοντας τη συνδεσμολογία του 1.)  και τον διακόπτη στη θέση AUX ,  στην AUX-in port  μπορούμε να  συνδέσουμε iPods , MP3 ή άλλο εξωτερικό music player και να τα ακούμε στο home theater ως έχουν
    3. Έχοντας δίσκο βινυλίου στο πικάπ και θέτοντας το διακόπτη στη θέση ΡΗ και στην υποδοχή  PC-USB  σύνδεση με καλώδιο USB με το PC γίνεται μετατροπή της αναλογικής σε ψηφιακή τεχνολογία με κατάλληλο software ή αν το πικάπ έχει τη δυνατότητα σύνδεση στην PC-USB  ενός flash Stick

    Λυπάμαι αν έδωσα την εντύπωση ότι γίνεται μετατροπή A/D με την είσοδο AUX IN. Εξ άλλου φαίνεται από το διακόπτη.

    Το θέμα μου εδώ ήταν να δείξω άλλο ένα παράδειγμα της AUX IN

    Ευχαριστώ για το σχόλιο


    noizreduction
    17.03.2013, 10:32

    Connector βλεπω κι εγω αυτη τη συζητηση. Δυστυχως υπαρχουν πολλα προβληματα, ομως αυτο περι ψηφιακου πολυκαναλου ενισχυτη και αναλογικου ηχου ειναι πραγματικα μεγαλο λαθος!

    Ο ψηφιακος πολυκαναλος ενισχυτης στηριζεται σε μια κεντρικη μοναδα DSP που αναλαμβανει τον διαχωρισμο των καναλιων, την τυχον επεξεργασια τους ( ΕQ, dynamics, κλπ ) και βεβαια την εξοδο τους στα αντιστοιχα καναλια/ηχεια ( σε αναλογικη μορφη κυριως, εκτος εαν ειναι ψηφιακα τα ηχεια, δηλαδη εχουν ψηφιακο προτυπο διασυνδεσης, οπου αναλαμβανουν τα ιδια να κανουν τη D/A μετατροπη ).

    Δεν μπορει να παρακαμφθει αυτη η διαδικασια, γιατι δε συμφερει την εταιρια να εχει διαφορετικο αναλογικο κυκλωμα ενισχυσης του phono σηματος, διαχωρισμου του μεσω κυκλωματος και μετα εξοδου σε αλλη, αναλογικη εξοδο!

    Οσον αφορα τις προδιαγραφες, ειναι πιο σωστο το πικαπ να συνδεεται με το phono in του καθε ενισχυτη, γιατι περα απο την ενισχυση, επιβαλλεται η καμπυλη RIAΑ, που ειναι απαραιτητη στη σωστη διαμορφωση των χαμενων συχνοτητων λογω της τεχνολογιας κατασκευης του δισκου!

    Τελος, η κιθαρα που συνδεεται στον ενισχυτη hifi μεσω του aux in, δεν προκειται ποτε να ακουστει καλα! Ενα σημα που ειναι HiZ σε μια εισοδο που δεχεται line σηματα, ειναι αποδεδειγμενα μια κακη σχεση! Εξαλλου ακομα και οι φτηνοκονσολες εχουν ΗιΖ εισοδους, γιατι ειναι γνωστο πως δεν μπορεις να συνδεσεις ενα High Impedance σημα σε μια line level υποδοχη!



    Στεφανε, στο εχω πει ξανα. Θεματα τα οποια αφορουν τεχνολογιες που στηριζονται σε πιο μεταγενεστερες γνωσεις, πρεπει να περιγραφονται και να αποδιδονται στο ευρυ κοινο με μεγαλη προσοχη. Αλλιως κινδυνευουμε να χαρακτηριστουμε ως "μπακαληδες" που πουλανε με το κιλο γνωσεις. Συν τοις αλλοις, μια λαθος συνδεσμολογια μπορει να οδηγησει σε καταστροφη εξοπλισμου, πραγμα που αμεσα σε κανει υπευθυνο για το τι θα πεις σε εναν μεσο χρηστη! Οποτε προσοχη!


    ( δεν τολμω καν να κανω αναφορα για το ποσο διαφορετικη ειναι η εννοια των Auxiliary σε μια κονσολα...εχουν δικα τους busses μεσα στη κονσολα, δικο τους routing, πρεπει να ξερεις το signal flow που σου δινει ο κατασκευαστης για να δεις τι συμβαινει οταν ειναι pre και post, κλπ. )


    STEFANOS604
    17.03.2013, 12:06

    Στο προηγούμενο ανέφερες ότι :

    1. ’’ H έξοδος (η αναλογική) είναι η Line out, δεν έχει σχέση με την είσοδο AUX in που είναι είσοδος . Αυτό το σημείο της παρουσίασης είναι λάθος.’’
    2. ‘’Δεν υπάρχει δέκτης Home Cinema, ξεχωριστός A/V receiver ή σύστημα όλα σε ένα, που να μην ξαναμετατρέπει το αναλογικό σήμα σε ψηφιακό, προκειμένου να το επεξεργαστεί και στη συνέχεια να το μετατρέψει πάλι σε αναλογικό προκειμένου να το ενισχύσει και να το στείλει στα ηχεία. Και μόνο το ψηφιακό Volume να σκεφτεί κάποιος δηλαδή.’’ Αυτά είναι εντελώς λάθος και θα έπρεπε να μη γράφονται. Ας τα διορθώσει κάποιος.

    Απάντηση:

    1.  Η έξοδος Line out του συγκεκριμένου turnable (Πικάπ) είναι αναλογική και αν συνδεθεί σε desk sound system που έχει Phono in θα συνδεθεί εκεί. Αν δεν έχει phono In τότε στην είσοδο Aux  που όπως είπα στο άρθρο:  { ΄΄Μπορούμε να συνδέσουμε audio devices όπως: i pod , TV ( Αν έχει OUT) , mp3 player, Computer  εκτός από pick-up δίσκων βινυλίου (μπορείς να το συνδέσεις αλλά η ένταση θα είναι πολύ χαμηλή διότι η στάθμη εξόδου του είναι πολύ χαμηλότερη απ’ αυτή που απαιτεί η input AUX)’’}.  Σε απλό ακουστικό ενισχυτή στο Audio In  , στο Home theater  στο phono In στην κονσόλα.....κλπ. 

     

    2.) Θα ήμουν ο πιο αδαής ηλεκτρονικός ή μάλλον δεν θα έπρεπε να λέγομαι καν ηλεκτρονικός αν υποστήριζα το αντίθετο ή δεν γνώριζα αυτό που λες αφού ασχολούμαι με την επισκευή του για χρόνια. Αυτό όμως είναι ξεχωριστή συζήτηση για το κεφάλαιο των Home Cinema.

    3.)Τέλος πάντων βλέπω ότι μάλλον η φράση  που είπα:  ‘’ To Line Out του πικάπ συνδέεται με το home theater και ακούμε το δίσκο βινυλίου ως έχει (αναλογικά)’’ είναι μάλλον αυτή που σε οδήγησε στο συμπέρασμα αυτό.  Απλά εννοούσα ότι το line out αυτού του πικάπ που συνδέεται από είπα παραπάνω περιέχει το σήμα του πικάπ ή το σήμα από την είσοδο AUX του πικάπ και εννοώ ότι δεν έχει μετατραπεί σε ψηφιακό αλλά αναλογικά ως έχει…. 

    4) Εδώ απλά ήθελα να δώσω ένα επιπλέον παράδειγμα για το ότι το AUX μπορεί να χρησιμοποιείται και σε συσκευές εκτός ενισχυτών και να σημαίνει μια απλή είσοδο. Το πικάπ το ανέφερα έτσι επειδή αυτό που έχω έχει την Aux In. Δεν είναι όμως το θέμα μας τα Home Theaters αλλά μόνο το Aux και εδώ θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες απ' αυτές που έδωσα εγώ.

    5) Σαν πιο εξειδικευμένοι δώστε πλήρη περιγραφή των συστημάτων ή εδώ ή σε ξεχωριστά threads ή άρθρα. Εγώ επειδή αναφέρομαι σε μουσικούς με μη πλήρεις γνώσεις ηχοληψίας και ηλεκτρονικών θέλω να τα δώσω όσο πιο εκλαϊκευμένα μπορώ ώστε να γίνουν κατανοητά και πάντα με μια εκλαϊκευση συμβαίνουν τέτοιες παρανοήσεις που εδώ είμαστε ή μάλλον αφού είστε πιο ειδικοί να διορθώσετε τυχόν ασάφειες.

    6) Στο δικό μου desk sound (JVC VR5505 - 40 ετών μηχάνημα) αλλά και σε άλλα σπίτια που έχουν desk sound συστήματα συνδέω συχνά την ηλεκτροακουστική μου κιθάρα στο AUX In με τον adaptor που ανέφερα και ο ήχος είναι καλός αφού ουδείς παραπονιέται στη διασκέδαση μας. Το ότι δεν είναι ο τέλειος το λέω γι αυτό και το πρότεινα επειδή είμαστε σε περίοδο οικονομικής κρίσης.

    Ευχαρισώ για τα σχόλια και περιμένω εμπλουτισμό γνώσεων για τα AUX.

    Για τη λειτουργία και τις δυνατότητες του Home Cinema Systems σύντομα θα αναφερθώ σε ξεχωριστό rhread


    -----------------

    ''Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

    [ τροποποιήθηκε από τον/την STEFANOS604, 17-03-2013 12:08 ]


    noizreduction
    17.03.2013, 12:28

    Επειδη ειναι ανουσιο να ξεκιναμε παλι απο την αρχη, ψαχνοντας γραμματα και λεξεις, θα πω πως θα ηταν καλυτερο να δημιουργησεις ενα αρθρο για τον τομεα σου ( πχ, πομπους μεταδοσης, κανονες ραδιοκυματων, ληψη σηματος ή ακομα και χαρακτηριστικα καλωδιων, πως τα "διαβαζουμε", πως τα ερμηνευουμε, κλπ ). Ολο αυτο το ζητημα με τη λαθος ορολογια, δεν βοηθαει ουτε το μεσο χρηστη να μαθει κατι παραπανω, ουτε και τον εξειδικευμενο αναγνωστη για να βγαλει ακρη του τι ακριβως εννοεις!

    Το να ζητας ως λυση να δωσουμε εμεις αρθρα, οταν το διαδικτυο ειναι γεματο απο επισημα περιοδικα επι του θεματος ( πχ SOS, μια εγκυροτατη πηγη γνωσεων), κι οταν ειμαστε 30-40 χρονων και δουλευουμε συνεχως, οποτε ο χρονος μας ειναι μετρημενος στα δακτυλα τους ενος χεριου, ειναι επισης ανουσιο! Δεν ειναι απαντηση αυτη που λυνει το προβλημα των ασαφειων και των λαθων!

    Τελος, αλλο το πως ακουγεται στην παρεα μια κιθαρα απο ενα HIFI ( ποσο μαλλον οταν ειναι ηλεκτρακουστικη ), κι αλλο πως ειναι το σωστο να γινεται η δουλεια!

    Επειδη οντως περναμε περιοδους οικονομικης κρισης, το να δινουμε συμβουλες που μπορει να οδηγησουν μεχρι και σε μονιμη φθορα μηχανηματων, δεν ειναι σιγουρα....οικονομικος τροπος καλυψης βασικων ηχητικων αναγκων!

    Δεν δινεις στον "λαο" λαθος πληροφοριες για να εκλαϊκευσεις ενα αρθρο! Δινεις λαθος πληροφοριες, επειδη δεν κατεχεις τον τομεα που αναλυεις! Δεν μιλας σε παιδια νηπιαγωγειου για τον Ηλιο και τον λες "πλανητη". Αναφερεσαι σε ατομα που ειναι πανω απο 16 χρονων και τελοσπαντων, εχουν αντιληφει πως δουλευει ο κοσμος!


    STEFANOS604
    17.03.2013, 13:18

    Μα που το είδες αυτό .

    Είπα ότι το σήμα από το Line out του συγκεκριμένου πικάπ μπορεί να πάει αναλογικό όπως είναι στο Phono In του Home Theater αν υπάρχει Phono In και αν δεν υπάρχει στο AUX και απ' εκεί φυσικά και πάντοτε μετατρέπεται σε ψηφιακό και ξανά αναλογικό για να οδηγήσει τα μεγάφωνα.

    Ακουστικός Ενισχυτής είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για το (acoustic Amplifier) και αφορά τους Ενισχυτές Ακουστικών Οργάνων 

    { Όταν λέμε ‘’Ακουστικά Όργανα’’ εννοούμε αυτά τα οποία ακούγονται χωρίς να χρειάζονται ενίσχυση. (πχ βιολί, ακουστική & κλασσική κιθάρα , φυσαρμόνικα ,Ντραμς, τρομπέτα…..)}

     


    STEFANOS604
    17.03.2013, 14:10

    Noizre Χαίρομαι που δεν υιοθέτησες την φρασεολογία του connector  .

    Στο ‘χω ξαναπεί έχω συγγράψει 3 τέτοια βιβλία τα ‘’Μικροκύματα’’ αλλά και τα ‘’PCM όλων των βαθμίδων’’ (2 Mbps και ανωτέρας τάξης) αλλά δεν αφορούν καθόλου τους μουσικούς.

    Εδώ έδωσα λίγες βασικές πληροφορίες για το τι είναι το AUX και ανέφερα μερικά παραδείγματα με σχεδιαγράμματα και φωτογραφίες .

    Aντι του γενικού κειμένου που έγραψες τώρα θα μπορούσες να γράψεις τον ίδιο αριθμό λέξεων αλλά να έχει σχέση με τον εμπλουτισμό του thread για το Aux.

    Δεν αντιλέγω ότι έχετε την εργασία σας και ο χρόνος σας είναι πολύτιμος .Δεν σας ζήτησα τέτοια άρθρα που λες και που πράγματι υπάρχουν στο διαδίκτυο και σε βιβλιογραφία,  που όμως μπορεί να μη τα ζυγώσει ποτέ του μουσικός, αλλά απλά δέκα πραγματάκια κατανοήσιμα από τον καθένα.

    Ο σκοπός των threads είναι να διαλύουν ασάφειες  και να διορθώνονται λάθη.

    Τέτοια επίθεση για κάτι που το εξηγώ για πολλοστή φορά είναι ίσως εσκεμμένη. Θα μπορούσες πχ να πεις αν κάνω λάθος σ' αυτά που λέει ο connector και για 3η φορά εξηγώ , όμως προτίμησες τη σιωπή. 

    Αν θέλετε να αποχωρήσω από το site θα το κάνω αν κι άλλα μέλη  έχουν την ίδια εντύπωση ότι παραπληροφόρησα ή συνεχίζω να παραπληροφορώ  . Υπάρχουν τα Hands down στα άρθρα που το αποδεικνύουνπου το αποδεικνύουν.

    Εγώ επίτηδες ανέφερα το JVC των 40 ετών που τον χρησιμοποιώ για την ηλεκτρακουστική στο AUX εδώ και πολλά χρόνια χωρίς να πάθει ζημιά και φυσικά δεν το προτείνω γι αυτούς που θέλουν να κάνουν σωστή δουλειά (τι άλλο άραγε εννοώ από το σχετική ποιότητα ήχου) αλλά για κάποιον που στη σημερινή συγκυρία δεν μπορεί να αγοράσει κάτι το πιο φτηνό ή κάποτε βρεθεί σε κάποια ανάγκη λόγω βλάβης του ενισχυτή του για την κιθάρα του σε κάποιο μαγαζί που παίζει και τότε να χρησιμοποιήσει το AUX του μαγαζιού (αυτά είναι μεν μεσοβέζικες λύσεις έιναι όμως TIPs που κάποτε αποδεικνύονται σωτήρια).

    Noizre περιμένω σχόλια και στα threads : ‘’Καλώδια Balanced & Stereo’’ και στο  ‘’Απόκριση Συχνότητας’’  όπου ξεδιαλύνω τυχόν ασάφειες που ανέφερες στο άρθρο.

    Ευχαριστώ για τα σχόλια


    trelakias
    17.03.2013, 14:41

    Στέφανε τα θέματα αυτά μπορεί να ενδιαφέρουν μόνο εξειδικευμένα άτομα γιατί είναι ολόκληρη επιστήμη.  Οι αποσπασματικές γνώσεις αλήθεια στα τόσα ποστ που ακολουθούν ένα άρθρο για ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ που απευθύνεται σε μουσικούς, είναι εκτός θέματος και μπερδεύουν πάρα πάρα πολύ.  Είναι προτιμότερο να είναι ένα άρθρο μόνο για τις θύρες AUX.  Να ξεκινάει με τα βασικά και να καταλήγει σε παραδείγματα.  Σε κάποιον που δεν ξέρει πρόσθεση και αφαίρεση δεν πάμε να του κάνουμε ένα εκλαϊκευμένο παράδειγμα διαφορικών για να καταλάβει.

    Για να απαντήσω, το κόκκινο χεράκι το πάτησα γιατί από κάθε φράση του άρθρου σχεδόν ξεκινάει ολόκληρη κουβέντα αμφισβητήσεων και διευκρινήσεων στα σχόλια ή στο φόρουμ.  Αυτός που θα πατήσει στο google "ενισχυτές" και θα διαβάσει ένα άρθρο, πρέπει να είναι υποψιασμένος.

    Σέβομαι το χρόνο που διαθέτεις, τη δουλειά και το μεράκι σου.  Έχω δώσει περισσότερα θετικά σχόλια και χεράκια νομίζω και έχω βοηθηθεί από τα γραπτά σου αλλά όλοι μπορεί κάποια στιγμή να κάνουμε λάθος.  Εδώ είμαστε στο φόρουμ για να ρωτάμε, να συζητάμε και να μαθαίνουμε καλύτερα κάποια πράγματα είτε τα ξέρουμε είτε όχι.  Γιατί με το πρώτο hand-down ή παράπονο να τίθεται θέμα αποχώρησης?  Δεν έχει τέτοια πρόθεση κάποιος και νομίζω το καταλαβαίνεις.

    Γράφω σαν άπειρος με όσα λέτε και θέλω να πω ότι κάποια πράγματα δεν εξηγούνται απλά.  Κάθε επιστήμη είναι αναντικατάστατη.  Γι αυτό υπάρχουν manual συσκευών και άνθρωποι σπουδαγμένοι για να απευθυνθούμε όταν χρειαστούμε τις γνώσεις τους.


    -----------------

    Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος...

    [ τροποποιήθηκε από τον/την trelakias, 17-03-2013 14:42 ]


    STEFANOS604
    17.03.2013, 15:05

    Πάλι εσύ το λές ότι είναι ίδια:

    Δες την εισήγηση μου σρο αρχικό post:

    Όλα τα Hi-Fi στερεοφωνικά μας έχουν στο πίσω μέρος τουλάχιστον μια είσοδο Aux In με 2 jacks κόκκινο και λευκό (left-right) συνήθως τύπου RCA και έμπροσθεν ένα διακόπτη περιστροφικό επιλογής source (CD – Phono – FM – AM – AUX) .

    Στο AUX λοιπόν μπορούμε να συνδέσουμε audio devices όπως: i pod , TV ( Αν έχει OUT) , mp3 player, Computer εκτός από pick-up δίσκων βινυλίου (μπορείς να το συνδέσεις αλλά η ένταση θα είναι πολύ χαμηλή διότι η στάθμη εξόδου του είναι πολύ χαμηλότερη απ’ αυτή που απαιτεί η input AUX).

    Αν το στερεοφωνικό έχει Phono In τότε εκεί θα μπει το πικάπ για να αποδώσει σωστά αυτό λέω , αν δεν υπάρχει και έχει AUX θα συνδεθεί εκεί αλλά με πολύ χαμηλή ένταση και θα χρειαστεί να βάλεις το volume στο μέγιστο. Που βλέπεις ότι είναι το ίδιο;

    Πουθενά δεν λέω ότι στο phono in να συνδέσεις άλλες audio devices.

    Όσο για το Ακουστικοί Ενισχυτές - Acoustic Amplifier - Ενισχυτής Ακουστικών Οργάνων και οι 3 όροι χρησιμοποιούνται. Ας το πει και ο Noizre.

    Τα ακουστικά όργανα δεν χρειάζονται ενίσχυση με την έννοια ότι τα ακούμε ενώ πλήκτρα , ηλεκτ κιθάρα δεν ακούγονται χωρίς ενισχυτή.

    Όμως σε μεγάλες εκδηλώσεις και τα ντραμς και οι κορνέτες χρησιμοποιούν ενισχυτές.

    Όχι μόνο δεν έχω μείνει πίσω αλλά ασχολούμε ακόμα και με κατασκευές και επισκευές συσκευών - αλλά μόνο φίλων χωρίς αμοιβή- παρ' όλη την ηλικία μου Σου εύχομαι το ίδιο.

     

     


    trelakias
    17.03.2013, 15:16

    Γιατί κάποιος να συνδέσει ένα ακουστικό όργανο στο στερεοφωνικό του?

    [ τροποποιήθηκε από τον/την trelakias, 17-03-2013 15:20 ]


    noizreduction
    17.03.2013, 15:29

    Στεφανε, θα ειμαι ειλικρινης.

    Αδιαφορω για τα συγγραμματα, αδιαφορω για την πορεια σου τοσα χρονια σε εναν τομεα. Δεν αμφισβητω καθολου πως στην ηλεκτρονικη εισαι master κι αυτο το επιβεβαινωνει η επιμονη μου να ασχοληθεις με θεματα που αφορουν αυτο τον τομεα.

    Ομως δεν μπορω να αδιαφορησω οταν βλεπω στο δικο μου τομεα τραγικα λαθη. Οταν βλεπω νοοτροπιες που αντι να επιλυνουν πλεον τα προβληματα της παλιας σχολης ηχοληψιας ( πρωην ηλεκτρολογοι/ηλεκτρονικοι που αποκτουσαν μηχανηματα ) τα κανουν ακομα χειροτερα.

    Οπως στην επιστημη σου δεν μπορεις να ανεχθεις λαϊκιστικες προσεγγισεις, επετρεψε μου και στη δικη μου επιστημη να μη το δεχομαι! Ειναι καθαρα θεμα σεβασμου ειδικοτητων απο καποιο σημειο και μετα! Ποσο μαλλον οταν σε καθε απαντηση βομβαρδιζομαι με μια ευγενικη αρνηση που καταληγει στο "Ξερεις τι εκανα εγω 40 χρονια;"

    Η σωστο ορολογια ειναι ενισχυτης ακουστικων οργανων κι οχι ακουστικος ενισχυτης, αλλα αυτο ειναι κερασακι στην τουρτα. Επισης οταν ανεβαζεις εναν ενισχυτη στο full του volume του, ανεβαζεις και τον θορυβο συσκευης ( Noise floor ), συν την αρμονικη του παραμορφωση συν το γεγονος πως ο δισκος θα ακουγεται χαλια γιατι πολυ απλα η AUX in δεν εχει το EQ RIAA, οποτε δεν τονιζονται οι συχνοτητες που ο δισκος εχει "κοψει" απο την κατασκευη του!

    Δεν προκειται να συμμετασχω σε κανενα θεμα. Ουτε εθεσα θεμα αποχωρησης σου.

    Το μονο που σε συμβουλευω ειναι να καταπιανεσαι με θεματα που ξερεις κι οχι με αυτα που εχεις καταλαβει επιφανειακα ή μεταφραζεις απο το διαδικτυο!

    Κι απο αυτο το θεμα τελειωνει και η παρουσια μου στον παρων θεμα ή σε οποιοδηποτε αντιστοιχο δημιουργηθει με σκοπο καποια επεξηγηση απο αρθρο!


    -----------------

    Dreamcatcher Music DreamCatcher

    [ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 17-03-2013 15:40 ]


    STEFANOS604
    17.03.2013, 16:06

    Θα συμφωνούσα απόλυτα trelakias ένα άρθρο για το κάθε θέμα ξεχωριστά.

    Όμως με το ρυθμό δημοσιοποίησης ( 2 έως 3 τέτοια άρθρα ανα/έτος) θα απαιτούνταν αρκετά χρόνια και ήδη είμαι ηλικιωμένος. Αυτός είναι ο λόγος που αφιέρωσα ένα 17 σέλιδο άρθρο για τους ενισχυτές --- και έχω αποστείλει και άλλα παρόμοια όπως ''Προστασία Ηλεκτρονικών Συσκευών από κεραυνούς....'' , '' db και αυτί'' και ''Ενισχυτές και Ηχεία'' που εκκρεμούν και δεν ξέρω αν εγκριθούν μετά και την πρόσφατη επίθεση σας --- και σίγουρα θα υπάρχουν ασάφειες , όπως τις ανέφερε ο μοναδικός σχολιαστής ο noizre - γι αυτό είπα , επειδή είδα μετά από τα τόσα σχόλια ότι υπήρχε σχεδόν μηδενική επισκεψιμότητα στο άρθρο αλλά και κανένας σχολιασμός από άλλα μέλη , να τις βάλω μια – μια σε thread κι όταν τελειώσω να τις θέσω επεξεργασμένες σαν ένα σχόλιο που να έπεται του άρθρου και έχει τον τίτλο ''ΠΑΡΟΡΑΜΑΤΑ'' καθώς και να ζητήσω όπως και το έκανα από τον admin να μου επιτραπεί να κάνω editing όπου απαιτείται ώστε να διορθώσω τυχόν ασάφειες , ορθογραφικά λάθη , 'μαργαριτάρια'  ΄και το σπουδαιότερο αν υπάρχουν βασικά λάθη.

    Δείτε το ότι το ανέφερα  εδώ στο τέλος του σχολίου :ή διαβάστε το εδώ για να μη φύγετε απ' τη σελίδα:

    Ποια είναι η γνώμη σας για:

    1. Τη διόρθωση τυχόν λαθών (είτε ορθογραφικών είτε εκφραστικών αλλά το σπουδαιότερο βασικών λαθών είτε ληφθέντων από μη αξιόπιστη πηγή είτε από κακή εκτίμηση του συγγραφέα) ,
    2. Διόρθωση των λαθών από το συγγραφέα σε μετά  τη δημοσίευση του άρθρου σχόλιο , ή και τη διόρθωση από μέλος σε σχόλιο στο οποίο συμφωνεί ο συγγραφέας  ενώ όμως το οποιοδήποτε λάθος ή κακή έκφραση ή λάθος σχεδιάγραμμα παραμένουν στο άρθρο  και φυσικά είναι πασίγνωστο ότι τα μέλη ή οι επισκέπτες που θα να διαβάσουν το κάθε σχόλιο θα είναι ελάχιστοι.
    3. Εμπλουτισμό του άρθρου με νέα στοιχεία που βρήκε ο συγγραφέας ή πρότειναν τα μέλη
    4. Καλλωπισμό του κειμένου ( σωστή διάταξη σειρών , επεξεργασία με bold …προσθήκη φωτογραφιών)
    5. Πιστεύετε ότι αν ο συγγραφέας είχε δυνατότητα editing (για τα ανωτέρω 1,2,3,4) θα άλλαζε η δομή του μαθήματος  , αφού με τη διόρθωση μερικά σχόλια θα φαίνονται ‘’ξεκρέμαστα’’ ; Μήπως όμως η διόρθωση είναι πολύ ανώτερη των ‘’ξεκρέμαστων σχολίων’’;

     

    Εγώ θέλω να προσφέρω με μεράκι , όπως είναι το μότο μου, αυτά που ξέρω και έχω εμπειρία και στα ηλεκτρονικά και στη μουσική θεωρία και από τις παρατηρήσεις κυρίως του noizre φαίνεται ότι τίποτε δεν είναι copy/paste αλλά εμπειρία και δεν είναι λαϊκίστικες προσεγγίσεις.

    Τώρα αν όπως στο παρών δεν γίνεται – ή δεν θέλουν να γίνει- κάτι κατανοητό , εδώ είμαστε δέχομαι τις όποιες διορθώσεις , καταπίνω προσβολές  κι αν ένοιωθα ότι παραπληροφορούσα να είστε σίγουροι θα ζητούσα συγνώμη και δεν θα ξαναέγραφα.

    Άλλο όμως παραπληροφόρηση κι άλλο ασάφεια. Βλέπεις είναι η 4η φορά που προσπαθώ να πω κάτι που λέω απ’ την αρχή με διαφορετικά λόγια και θα συνεχίσω μέχρις ότου  χρειαστεί.

    Βλέπεις όμως το άρθρο είναι για τα AUX και συνεχίζουμε για τα Home Cinema .Δηλαδή καμιά επιπλέον προσφρά στο εν λόγω θέμα.

     

    Noizre απευθύνθηκα σε σένα για το ‘’Ακουστικός Ενισχυτής’’ γιατί και συ έτσι τον λες . Δεστο Εδώ: στο 6) σχόλιο σου

    6) Η διαφωνια μου ειναι πως προκειται για αλλη φιλοσοφια. 

    ''Ενας ακουστικος ενισχυτης ( για οργανα ) εχει 2 βαθμιδες μεσα του. Την προενισχυση του σηματος απο HiZ/Instrument level σε Line level και μετα την ενισχυση του σε Speaker Level για να το οδηγησει στο ηχειο του. Αυτος ειναι και ο ενισχυτης που αναφερεις ως "ενισχυτης με ηχειο".''

    Εγώ στο άρθρο μου τον λέω ‘’Ενισχυτή Ακουστικών Οργάνων’’ όχι όμως ότι θεωρώ και την άλλη ορολογία ότι είναι λάθος. Βλέπεις εγώ δεν αντέδρασα ούτε με τέτοιες εκφράσεις ούτε λέω ότι τη μια λες έτσι και την άλλη αλλιώς….

    Connector τώρα το’ πιασα πιο καλά. Το σήμα του Line out του συγκεκριμένου πικάπ όταν θέλεις να ακούσεις του δίσκους βινυλίου είναι σήμα πικαπ και πηγαίνει στο Phono in. Εκεί το έχω συνδεδεμένο . Εντάξει δεν έχουν όλα τα στερεοφωνικά AUX έχουν τα περισσότερα είσαι σύμφωνος εδώ;

    Trelakias το είπα αν είσαι σε μια παρέα σε μια ταβέρνα κι έχεις μια ηλεκτρακουστική κιθάρα και δεν έχεις ενισχυτή ή σου χάλασε ο ενισχυτής εξυπηρετείσαι από το στερεοφωνικό του καταστήματος.

    Noizre ασχολούμoυν να απαντήσω και στις άλλες ασάφειες που ανέφερες, σε thread αλλά αφού δεν το επιθυμείτε αν είναι να χαλάσουμε την καρδιά μας ενώ έχουμε τόσα άλλα προβλήματα σταματώ κι εγώ εδώ και σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας. Χωρίς καμιά πικρία

    Γεια σας


    trelakias
    17.03.2013, 16:38

    Δεν νομίζω ότι η δυνατότητα editing προσφέρει κάτι.  Όσα είναι για διορθώσεις και αλλαγές λέγονται και στο φόρουμ.  Στα άρθρα γράφουμε πράγματα εμπεριστατωμένα, πράγματα που γνωρίζουμε καλά και τα επιμελούμαστε έτσι ώστε να τα έχουν όλα.  Ίσα ίσα καλύτερα να μην υπάρχει η δυνατότητα για να προσέχουμε τι γράφουμε εκεί.  Στα περιοδικά δεν γράφει κανείς άρθρο για να το επεξεργαστεί στα επόμενα τευχη.

    Όσον αφορά τα άρθρα σου Στέφανε καλύτερα λίγα και καλά παρά πολλά αμφιβόλου ποιότητας.  Όχι στο βωμό των πολλών άρθρων και των πολλών αναγνωστών να θυσιάζεις βασικά πράγματα.  Μπορείς να ασχοληθείς έστω και με ένα θέμα που γνωρίζεις πολύ καλά σε βάθος και να μας το προσφέρεις.  Δεν σε κυνηγάει κάποιος να στέλνεις 5 άρθρα το μήνα σώνει και καλά εκτός αν αυτό είναι το ζητούμενο από σένα. 

    Στους ενισχυτές αν μπουν όλα αυτά τα πράγματα καταλαβαίνεις ότι θα είναι ακόμα περισσότερο εκτός θέματος.  Και τα εκτός θέματος είναι πιο δυσνόητα και άχρηστα για έναν αρχάριο.  Αν θέλει κάποιος αρχάριος να διαβάσει για ενισχυτές και ανοίξει ένα άρθρο που θίγει όλα αυτά τα θέματα, πιστεύεις θα βοηθηθεί σε κάτι?  Και αν μισοκαταλάβει και τα κάψει όλα τι θα πουμε? Λάθος κατάλαβες, λείπει μια διόρθωση?

    Σε ταβέρνες και σε μικρά μαγαζιά με τις πατέντες τους καταλήξαμε στα τόσα προβλήματα στον τομέα του ήχου που συζητάμε.  Αν θελει κάποιος να παίξει σε κόσμο πρέπει να έχει τον κατάλληλο ενισχυτή.  Ας δανειστεί, δεν ξέρω τι θα κάνει... Αν θέλει στο ηχοσύστημα ας έχει και έναν άνθρωπο που ξέρει εκεί για να του τα φτιάξει.  Γι αυτό υπάρχουν οι ηχολήπτες και θα πρέπει κάποτε να σεβαστούμε τη δουλειά αυτή όλοι μας. 

    Η λύση του "κάπου διάβασα ότι μπορούμε να το βάλουμε στο AUX ρε μπάρμπα.  Να το δοκιμάσουμε μπας και δουλέψει?"  είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ!!!!

    Είμαστε στον 21ο αιώνα και ευτυχώς όλα αυτά έχουν εξηγηθεί, υπάρχουν manual και καταρτισμένοι άνθρωποι γι αυτές τις δουλειές.  Ο μεσαίωνας που επικρατούσε ΚΑΙ στον θέμα του ήχου πρέπει να μείνει πίσω.  Ένα manual δεν σε κάνει ούτε ηχολήπτη ούτε γιατρό.  Αν κάποιος θέλει να εμβαθύνει και να αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές υπάρχουν ΣΧΟΛΕΣ. αλλιώς διαιωνίζουμε το "ό,τι δηλώσεις είσαι".


    jorge
    19.03.2013, 00:13

    Παράθεση:

    Το μέλος trelakias στις 17.03.2013, 16:38 έγραψε...

    Δεν νομίζω ότι η δυνατότητα editing προσφέρει κάτι.  Όσα είναι για διορθώσεις και αλλαγές λέγονται και στο φόρουμ.  Στα άρθρα γράφουμε πράγματα εμπεριστατωμένα, πράγματα που γνωρίζουμε καλά και τα επιμελούμαστε έτσι ώστε να τα έχουν όλα.  Ίσα ίσα καλύτερα να μην υπάρχει η δυνατότητα για να προσέχουμε τι γράφουμε εκεί.  Στα περιοδικά δεν γράφει κανείς άρθρο για να το επεξεργαστεί στα επόμενα τευχη.

    Το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Επομένως, αν κάτι δεν είναι σωστό, θα προτιμούσα να διαγραφεί και να ξαναγραφτεί χωρίς κανένα λάθος. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Editing δεν δίνουμε για τον λόγο που αναφέρει ο trelakias. Αν δώσουμε, όλοι θα γράφουν πράγματα "στο περίπου" από τη στιγμή που θα μπορούν να τα διορθώσουν. Κι αυτό δεν το θέλουμε.

    Αγαπητέ Στέφανε, αν πιστεύεις οτι κάποια άρθρα έχουν σφάλματα και χρειάζονται νέα προσέγγιση και εφόσον το νέο άρθρο είναι 100% σωστό και τεκμηριωμένο, χωρίς πειραματισμούς τύπου "αν κάνω κάπου λάθος, διορθώστε με", μπορείς να το ξαναστείλεις, με σημείωση να διαγραφεί το παλιό. Επίσης καλό είναι τα νέα άρθρα να είναι πιο συνοπτικά, με συνοχή και ευδιάκριτη δομή, μια και η οθόνη του υπολογιστή είναι κατάλληλη για ισχυρά δομημένα κείμενα, ώστε η ανάγνωση να μπορεί να διακοπεί και να συνεχιστεί αργότερα.

    Εγώ πάντως χαίρομαι που όλοι όσοι γράφουν εδώ έχουν ένα κοινό σκοπό, την σωστή πληροφόρηση των αναγνωστών. Είναι σπάνιο κάτι τέτοιο και μπράβο σας. Ας πάρουμε λοιπόν αυτό το κοινό στοιχείο κι ας "χτίσουμε" πάνω σε αυτό, χωρίς να ασχολούμαστε με τα υπόλοιπα.