ελληνική μουσική
    437 online   ·  210.817 μέλη

    Εκμάθηση κιθάρας

    Stevoukos
    27.04.2013, 14:51

    Γεια σας!

    Είμαι 21 χρονών φοιτητής και δυστυχώς δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να ξεκινήσω σε ωδείο κιθάρα.Έπαιζα 9 χρονια όταν ήμουν πιο μικρός (απο 3η δημοτικού μέχρι και 3η λυκείου όπου σταμάτησα) και είχα φτάσει μέχρι 3η κατωτέρα δηλαδή ξέρω να διαβάζω νότες κλπ.Επίσης στο ωδείο που πήγαινα είχα τελειώσει μέχρι και Αρμονία 2.

    Τώρα που με ξαναέπιασε η θέληση να συνεχίσω κιθάρα θα ήθελα να μου προτείνετε βιβλία με κομμάτια τα οποία θα μπορούσα να ασχοληθώ και να παίζω.Έχω σκουριάσει αλλά όποτε πίανω κιθάρα ,τα χέρια μου σαν να "θυμούνται"..

    Ενδιαφέρομαι προς το παρόν να φτάσω στο επίπεδο που ήμουν και μετά αν είναι δυνατόν να πάω και παρακάτω.Σκεφτόμουν να πάρω βιβλία που να έχουν Σπουδές,κάποια του Tarrega ή του Segovia π.χ.Οπότε αν μπορείτε να μου προτείνετε κάτι θα με βοηθούσε πολύ.

    Επίσης θα προμηθευτώ και το βιβλίο του Διαμαντή για να θυμηθώ τα βασικά της θεωρίας..

    Τέλος βλέπω πολλούς που λένε ότι είναι πολύ δύσκολο να μάθεις μόνος κλασσική κιθάρα.Με δεδομένο ότι ξέρω τις τεχνικές της κιθάρας (π.χ. barre,tremolo κλπ) είναι εφικτός ο στόχος μου (δηλαδή να ασχοληθώ μόνος) ή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να βρω κάποιον καθηγητή;

    Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

    Στέφανος


    JULIOS
    02.05.2013, 12:31

    Εγω θα κοιτουσα να βρω εναν καλο δασκαλο στην θεση σου (ειτε ιδιαιτερα ειτε Ωδειο)

    Για πολλους κ διαφορους λογους.

    ;)


    Johny
    04.05.2013, 16:51

    Ενα πολυ καλο site για να κατεβασεις σπουδες,μεθοδους ακομα και κομματια αν δε θες να ξοδευτεις:

    http://www.classicalguitarschool.net/es/Studies.aspx

    εχει τα παντα για καθε επιπεδο!

    Οσο για την εκμαθηση αφου εχεις κανει με δασκαλο τοσα χρονια δεν θα εχεις κανενα προβλημα να συνεχεισεις μονος σου! Η δυσκολια ειναι οταν ξεκινας απο την αρχη αρχη χωρις δασκαλο αναπτυσσοντας ετσι λαθασμενη τεχνικη τοσο στο κρατημα οσο και στην εκτελεση.