Πού πήγε το δικαίωμα της ελεύθερης σκέψης;
Για ποιον λόγο, αν συμφωνώ με το συγκεκριμένο συμβάν... είμαι κάφρος, κάγκουρας κλπ;
Για ποιον λόγο, αν δεν συμφωνώ με το συγκεκριμένο συμβάν... δεν μπορώ ν' αντιληφθώ την σάτιρα, εκφράζω 'καθωσπρεπισμό' κλπ;
Γιατί η σκέψη μου πρέπει να ακολουθείται κι από χαρακτηρισμό;
Σίγουρα σε κάποιους άρεσε και χαμογέλασαν πονηρά... σε κάποιους άλλους όχι, καθώς προσέβαλλε τις αρχές τους και τα ήθη τους.
Κι ίσως οι δεύτεροι να έχουν δίκιο... Μάλλον όχι "ίσως"... Σίγουρα έχουν δίκιο. Δεν μπορείς να πείς στο άλλον "δεν έχεις το δικαίωμα να προσβάλεσαι"... Καθένας θέτει τον πήχη της αισθητικής του εκεί που θεωρεί εκείνος πως πρέπει να βρίσκεται...
Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να διαφωνούμε αιωνίως για τα διάφορα είδη μουσικής και καλιτεχνικής προσέγγισης. Από τα Ρεμπέτικα, τα ασεβή τροπάρια, την ραπ Μουσική κ.ο.κ.
Το ερώτημα για μένα είναι κατά πόσο είναι ελεύθερος ένας καλιτέχνης να εκφράζεται κατ΄αυτόν τον τρόπο. Κι αν γίνει αποδεκτός, ας γίνει.. Αν όχι να καταποντιστεί κι αυτός και το έργο του.
Αν το θέμα του τόπικ ήταν μια προσωπική άποψη του στυλ: "άθλια διασκευή του Κραουνάκη" ή "Ντροπή σου Σταμάτη ! " δεν θα με ενοχλούσε κι όπως παλιότερα υποστήριξα την ελευθερία έκφρασης μιας άθλια διασκευής από κάτι Κορεάτες ενός τραγουδιού του Καζαντζίδη, έτσι υπερασπίζομαι -όπως θα κάνω πάντα-την ελευθερία έκφρασης.
Να τον "μαζέψει" τον Κραουνάκη ποιός? και με ποιον τρόπο? Ο μπόγιας?? Ο εισαγγελέας?? το Ε.Σ.Ρ.??
Κάθε απαγόρευση, λογοκρισία ή φίμωση μου προξενεί αλεργία και βγάζω σπυριά στο πρόσωπο... Αν δεν μας αρέσει κάτι, απλά δεν του δίνουμε σημασία , διότι η φήμη και η δυσφήμιση, και τα δύο είναι διαφήμιση.
-----------------
Ο Μάρκος θα μου τράβαγε τ΄αυτί...
[ τροποποιήθηκε από τον/την vert, 22-06-2013 00:56 ]
Σύμφωνα με την καλλιτεχνική υπόσταση και αξία του Σταμάτη Κραουνάκη, θα περίμενα να γράψει κάτι δικό του για να μας πει, (αν είχε κάτι να πει δηλαδή). κι όχι να χρησιμοποιήσει το υπάρχον άθλιο ''του γαμιέται όλη η φάρα του..." που στην ΤΕΛΙΚΗ αν κάποια φάρα γαμιέται κυριολεκτικά θα την δει στον καθρέπτη του αλλα και γύρο του, και δεν το λέω με κακία, πολύ καλά κάνει αφού έτσι νιώθει ευχάριστα και δεν ενοχλεί και κανέναν,αλλά μην κατηγορείς κάποιους για κάτι που εσύ είσαι μάστορας.
Σωστός ο τίτλος του τοπικ κατ εμέ.
Παράθεση:
|
Όχι βέβαια με καλία το λες !!!! Η αμεροληψία σου είναι ολοφάνερη όπως και τα υπονοούμενα που αφήνεις. Γνωστή τακτική του'' όσα είναι ψηλότερα να τα φτάσω δε μπορώ τότε ας τα κοντύνω.''
Αλλά πάντα για όλους υπάρχει κάτι που μπορεί να χρειαστούμε καθρέφτη κάποια στιγμή,,,, εκτός αν νοιώθουμε τόσο υπεράνω . Και επειδή κάνεις μας δεν είναι τέλειος ας είμαστε πιο προσεχτικοί πριν αμολήσουμε μομφές και υπονοούμενα τέτοιου τύπου σε καλλιτέχνες που έχουν προσφέρει στον τόπο αυτό.
Όσο για την άθλια φράση την έγραψε ένας άθλιος φοιτητής βλέποντας οι άθλιοι πατεράδες του και μανάδες του τη κληρονομιά του άφησαν η είμαστε αμέτοχοι και σ αυτό το έγκλημα και υπεράνω κάθε υποψίας ?….και απλώς φταίνε τα άθλια νιάτα αυτού του τόπου
Παράθεση:
|
Γλύψε γλύψε Σοφια( ο Μουστάκας διαβάζει) με αυτόν τον τρόπο ίσως σας πάρει και στο σπείρα σπείρα (αν δεν σας πήρε ήδη )
Όσο για τη φράση που είπα ότι είναι αθλία ΕΙΝΑΙ τα υπόλοιπα είναι κατασκεπασμένα από το μυαλό σου και γραμμένα από εσένα και στα αποδίδω. :)
Παράθεση:
|
Κάποιος δάσκαλος είπε κάποτε ΄: αυτό που καταλογίζει ο άλλος σαν κατηγορία σε κάποιον είναι βέβαιο ότι είναι αυτό που ο ίδιος κάνει στη ζωή του…
Και μιλάμε για χυδαιότητα στην τέχνη μετά? Καλό είναι να πέφτουν οι μάσκες…
Διαφωνούμε με πολλούς συμφορμίτες για το τι είναι χυδαίο και τι όχι και πολύ σκληρά μάλιστα αλλά χυδαία μέχρι τώρα δε φέρθηκε κανείς ,,,,,πάντα κάποιος όμως θα υπάρχει να κάνει την αρχή,,,,
Και είμαι σίγουρη ότι δεν έχεις πρόβλημα να σε ξανά φιλοξενήσω στο χώρο μου ενώ με προσβάλεις ,αρκεί να φιλοξενηθείς … είναι κάτι που το έχεις κάνει και στο πρόσφατο παρελθών αρκεί να έχεις λαμβάνειν . Ανθρώπους ανάλογης αντίληψης και νοοτροπίας τους αφαιρώ απ το οπτικό μου πεδίο γιατί μου το λερώνουν και δε θέλω καμία επαφή μαζί τους. Οπότε και διάλογο κανένα.
Αλλά αυτό ανήκει σε άλλο τόπικ με θέμα '' αρχές και αξιοπρέπεια . ''
ΥΓ περφόρμερ στο ίδιο σανίδι με το κ. Χ. Μουστάκα ? γιατί όχι όλο το μέλλον είναι μπροστά μου …
Όταν κάποιος ξεφεύγει αυτήν την φράση του λέμε!
ΜΑΖΕΨΟΥ !!!
Αν ήταν φίλος μου που δεν είναι... πατέρας μου που δεν.... παιδί μου το αποκλείω... άντρας μου αυτό κι αν δεν ........αυτό θα του έλεγα για να τον προστατεύσω !
Όλοι μας περνάμε δύσκολες στιγμές και ρεταρουμε ...... οι φίλοι γι αυτό υπάρχουν!
Ο τίτλος περισσότερο σε αυτούς απευθύνεται !
Εν ολίγοις ο Σταμάτης προκάλεσε την αισθητική του μεγαλύτερου ποσοστού των ανθρώπων που είδαν είτε το βιντεο είτε το λαιβ του στο ραδιομεγαρο ..... μετρήστε θετικές και αρνητικές στην μικρή μας εδώ κοινωνία !
Οι υπέρμαχοί του το λέτε σατιρα εγω το λέω ρεζιλίκι !Αν ήθελε να τα βάλει με τον πολιτικό κ.Αδωνη ας του τα έλεγε καροτσάκι κι εγώ μαζί του !!!!!!!!!!!!!
Αν δεν σέβεται την προσωπική ζωή του άλλου πως να σεβαστούν οι άλλοι αυτόν !Μάλλον εκεί πάει ο καθρέπτης του Νικόλα !
Σοφία όταν ένα θέμα βγαίνει προς θέα όλων αμέσως δίνεται και το δικαίωμα είτε κριτικής ή απλά μιας άποψης πάνω σε αυτό!
Δεν ζήτησα απάντηση !
Προσωπική εκτίμηση ήταν ....
Είμαι πάρα πολύ προσεκτική σε ό,τι γράφω.... για να μην έρχομαι στην δυσάρεστη θέση της συγνώμης !!
-----------------
Αν θεωρήσω τον εαυτό μου μαγνήτη... με ανησυχεί το ΤΙ ελκύω!!!!
[ τροποποιήθηκε από τον/την sillia, 22-06-2013 12:27 ]
Γιατί ενοχλούνται τόσο πολύ απο τα τερτίπια κάποιων της πόλης τα παιδάκια?? που λέει κι Paul??
????????????????????????????????????????
>γιατί το ροκ ότι και να 'σαι.....
άμα δεν το 'χεις
να το φοβάσαι.
καλά κάνεις δηλαδή και το φοβάσαι
>αισθητική, σεμνοτυφία, πουριτανισμός, τέχνη, βρακί, Rock n' Roll
Δηλαδή ο Κραουνάκης δέν βρήκε κάτι μέσα απ'την πολιτική δράση και ιδεολογία τού Γεωργιάδη γιά να το σατιρίση;
Μάλλον όχι,γιατί αυτό προϋποθέτει ψάξιμο,κριτική αξιολόγηση τών πεπραγμένων τού σατιριζόμενου (ο οποίος έχει διατελέσει και υφυπουργός εμπορικής ναυτιλίας,συνεπώς μιά απλή "δημοσιογραφικού τύπου" έρευνα απ'τον Κραουνάκη όλο και κάτι θα έβγαζε,που να είναι άξιο σάτιρας).
Αλλά όχι,ο Κραουνάκης προτίμησε το εύκολο,το χυδαίο ("γαμιέται όλη η φάρα του"),αυτό που δέν απαιτεί πρώτα κόπο γιά να "πιάση" στον κόσμο.
Κρίμα-και πρώτα απ'όλα γιά τον ίδιο τον Κραουνάκη.......
Πως γίνεται να μας δείχνουν το δέντρο κι εμείς να κοιτάμε το δάχτυλο ακόμα και τώρα που ο κόσμος καίγεται, δε μπορώ να το καταλάβω...
Παράθεση:
|
ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΥΔΑΙΌΤΗΤΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ?
[ τροποποιήθηκε από τον/την mixalis-kleanthis, 22-06-2013 17:50 ]
Παράθεση:
|
Οχι χυδαιοτητα ...Είναι Σατυρα και το τυ με υψιλον οπως το τυρι ... :)
-----------------
Η πραγματική Ευτυχία δεν κρύβεται στον προορισμό αλλά στον τρόπο που ταξιδεύεις.
[ τροποποιήθηκε από τον/την AlfaWolf, 22-06-2013 18:13 ]
Παράθεση:
|
Μιχάλη άτομο της οικογένειάς μου με ειδοποίησε οτι σ΄αυτό το ποστ (που εκ των υστέρων τροποποίησες) αναφέρθηκες ονομαστικά σε μένα γράφοντας: "Μαίρη εδώ κλείνεις ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΛΛΑ κι αυτό το αφήνεις?"
Ακου λοιπόν τις δικαιολογίες της ένοχης :
1) Το 99% από αυτά που έκλεισα τους τελευταίους 6 μήνες ήταν μελών που καταφέρονταν ασχημονώντας ενάντια σε σένα και στο τραγούδι σου που συμμετείχε στο διαγωνισμό, και αν τώρα (που δεν το χρειάζεσαι) με "δείχνεις" για κλείσιμο ποστ είναι απλά Α Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ι Α. Τότε με ευχαριστούσες εσύ και με έβριζαν οι άλλοι. Εγώ έκανα το σωστό.
2) Από ότι βλέπω είναι παρών στην συζήτηση ο admin ο οποίος απάντησε 2-3 ποστ παρακάτω και έκανε junk δύο άλλα εκτός θέματος. Επομένως παρακολουθεί την συζήτηση και αρχηγού παρόντος.. την ξέρεις την συνέχεια. Εκτός κι αν αναφέρθηκες πλαγίως σε μένα για να το δει εκείνος.
3) Ζητώ ταπεινά συγγνώμη που σήμερα είχα δουλειές με φίλους και απουσίαζα από την "θέση" μου μέχρι τις 18:30, δεν θα επαναληφθεί
-----------------
Η ανάγκη να έχεις πάντα δίκιο, σφραγίδα ενός χυδαίου πνεύματος.. (Αlbert Camus)
[ τροποποιήθηκε από τον/την mary_omikron, 22-06-2013 19:18 ]
Τι να σου πω ..και γω ξεκαρδίστηκα με αυτή τη διασκευή...Τον αγαπώ,τον εκτιμώ αλλά θα μπορούσε να γράψει κάτι πολύ πιο έξυπνο ..ειλικρινά δεν κατάλαβα τι πρόσφερε με αυτή τη διασκευή..φυσικά δεν το συζητώ..το κοινό εκεί το καταχάρηκε..μπράβο ρε- να γίνονται απολύσεις ... για να ανεβαίνει το πνευματικό μας επίπεδο!!Τώρα νιώθω αισιόδοξη και πλήρης μετά από όλο αυτό!!Φοβάμαι μόνο μη γίνω υπερκουλτουριάρα και γω...και αρχίζω να σιγοψιθυρίζω τραγουδάκια ..βρίζοντας!!Ας κάνω και γω λίγη σάτιρα! Εύγε αγαπημένε! πάντα τέτοια!!!
[ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 22-06-2013 19:59 ]
Η Βαρβάρα κάθε βράδυ στη Γλυφάδα ξενυχτάει
και ψαρεύει τα λαβράκια, κεφαλόπουλα, μαυράκια
Το καλάμι της στο χέρι, κι όλη νύχτα στο καρτέρι
περιμένει να τσιμπήσει το καλάμι να κουνήσει
Ένας κέφαλος βαρβάτος, όμορφος και κοτσονάτος
της Βαρβάρας το τσιμπάει, το καλάμι της κουνάει
Μα η Βαρβάρα δεν τα χάνει τον αγκίστρωσε τον πιάνει
τον κρατά στα δυο της χέρια και λιγώνεται στα γέλια
Κοίταξε μωρή Βαρβάρα, μη σου μείνει η λαχτάρα
τέτοιος κέφαλος με νύχι, δύσκολα να σου πετύχει
Βρε Βαρβάρα μη γλιστρήσει και στη θάλασσα βουτήξει
βάστα τον απ' το κεφάλι μη σου φύγει πίσω πάλι
Στο καλάθι της τον βάζει κι από την χαρά φωνάζει
έχω τέχνη έχω χάρη ν' αγκιστρώνω κάθε ψάρι
Για ένα κέφαλο θρεμμένο όλη νύχτα περιμένω
που θα 'ρθεί να μου τσιμπήσει το καλάμι να κουνήσει
Ναι δεν συγκρίνονται η Βαρβάρα με τον Άδωνη, η Βαρβάρα είναι τραγουδάρα με Τσαούς και Στέλιο, δεν έχει κακές λέξεις αλλά έχει υπονοούμενα-σεξουαλικά- για την κόρη του μεταξά, όχι για τον ίδιο. Άλλη εποχή. άλλοι άνθρωποι, ίδια ανάγκη. Διάθεση σαφώς παιχνιδιάρικη και όχι πολεμική.
Επίσης όταν διαβάζω τέτοια θέματα θυμάμαι το εξής και απορώ....
Το 1221 ο αυτοκράτορας Φρειδερίκος Β΄ θέσπισε ένα νόμο στη Μεσσίνα που είχε σαν τίτλο «Εναντίον των αθυρόστομων γελωτοποιών».
Ο Ντάριο Φο, κατά την απονομή του βραβείου Νόμπελ λογοτεχνίας, διάλεξε ως τίτλο της ομιλίας του στη Σουηδική Ακαδημία τον τίτλο του νόμου του 1221: «Εναντίον των αθυρόστομων γελωτοποιών», διευκρινίζοντας ότι «ο νόμος επέτρεπε σε όλους τους πολίτες να προσβάλλουν τους γελωτοποιούς, να τους ξυλοφορτώνουν, ακόμα και να τους σκοτώνουν, χωρίς να διατρέχουν κάποιον κίνδυνο να οδηγηθούν στα δικαστήρια και να τιμωρηθούν.
Όταν τους έπιαναν, τους έγδερναν και τους έκοβαν τη γλώσσα…»