ελληνική μουσική
    850 online   ·  210.833 μέλη

    Τα δικαιώματά μας αν μας πιάσουν χωρίς εισιτήριο...

    mary_omikron
    16.08.2013, 14:33

    Στον απόηχο του τραγικού θανάτου ενός 19χρονου παιδιού που δεν είχε πληρώσει εισιτήριο και όλα όσα επακολούθησαν μέχρι την μυστηριώδη "έξοδό" του με την πλάτη στο δρόμο που του στέρησε την ζωή, δημοσιεύονται και λέγονται πολλά.... Το θέμα είναι στην Δικαιοσύνη (!?!) και αναμένουμε....

    Σαφώς αντίθετη με τον υπερβάλλοντα ζήλο ελεγκτού και οδηγού έναντι της ανέχειας, της αφέλειας ή έστω και της εκ πονηρού άρνησης να πληρώσει ο νεαρός εισιτήριο θεωρώ απαράδεκτο και εντελώς τρελό να χάνεται μια ζωή για οποιονδήποτε λόγο πόσο μάλλον για 1,20 ευρώ αντίτιμο εισιτηρίου.....

    Δεν τάσσομαι υπέρ του δεν πληρώνω επίτηδες και από άποψη. Θεωρώ οτι οφείλουμε να πληρώνουμε αντίτιμο στα ΜΜΜ αλλά όταν τα χρησιμοποιούν free διάφορες ομάδες π.χ. καρδιοπαθείς, ένστολοι κλπ, ΔΕΝ χάθηκε ο κόσμος να υπάρξει ανθρωπιά και ελαστικότητα -κατά κρίσιν- σε έναν έλεγχο όπως ο προχθεσινός...

    Στην Θεσσαλονίκη έχω δει άπειρες φορές λεωφορεία να εκτελούν τα τακτικά δρομολόγια με 1 ή και κανένα επιβάτη, δεν χάθηκε λοιπόν ο κόσμος -ούτε βεβαίως σώθηκε- αν υπάρξει μέσα ένας επιβατης χωρίς εισιτήριο... Αποψή μου...

    Βρήκα στο διαδίκτυο τα δικαιώματά μας σε έναν υποτιθέμενο έλεγχο και τα αναρτώ προς ενημέρωση, αναγράφω  την πηγή, και προτρέπω -όποιον ενδιαφέρεται- να ενημερωθεί περαιτέρω για την ισχύ...

    Αυτά είναι τα δικαιώματά μας αν μας πιάσουν χωρίς εισιτήριο

    Τι κάνουμε στην περίπτωση που μας πιάσει ο ελεγκτής στα Μ.Μ.Μ χωρίς εισιτήριο; 

    1 Αν δεν θέλω να δώσω τα στοιχεία μου στους ελεγκτές, είναι νόμιμο δικαίωμα μου και δεν διαπράττω κανένα ποινικό αδίκημα

    2. Οι ελεγκτές δεν έχουν δικαίωμα να με συλλάβουν.

    3. Αν μου ζητήσει τα στοιχεία μου οποιοσδήποτε αστυνομικός (ακόμα και εκτός υπηρεσίας), τα δίνω γιατί είμαι υποχρεωμένος, προκειμένου να μην έχει δικαίωμα να με κρατήσει.

    4.Δεν είμαι υποχρεωμένος να περιμένω την άφιξη της αστυνομίας.

    5.Ζητάω από τον οδηγό ν’ ανοίξει την πόρτα στην επόμενη στάση κι από τους ελεγκτές να με αφήσουν να κατέβω και τους δηλώνω ρητά, ότι δεν θέλω να παραμείνω στο λεωφορείο.

    6.Δεν πηγαίνω σε καμία περίπτωση, με την θέλησή μου, στο αστυνομικό τμήμα, μαζί με τους ελεγκτές, ούτε δέχομαι να με οδηγήσουν με το λεωφορείο, εκεί που θέλουν αυτοί.

    7.Αν μου κλείσουν την πόρτα και μου περιορίσουν την έξοδο, καλώ αμέσως το 100, καταγγέλλοντας, ότι κρατούμαι παράνομα, χωρίς την θέληση μου και ζητάω την άμεση επέμβαση της αστυνομίας, γιατί διαπράττεται αυτόφωτο αδίκημα σε βάρος μου.

    8.Ζητώ ονόματα και τηλέφωνα συνεπιβατών μου, για να έχω μάρτυρες.

    9.Καλώ αμέσως στα τηλέφωνα των «ΕΠΙΒΑΤΩΝ» ζητώντας νομική βοήθεια και αλληλεγγύη.

    10.Όταν έρθουν οι αστυνομικοί, απαιτώ να συλλάβουν αμέσως, τους ελεγκτές ή και τον οδηγό, γιατί με κράτησαν παράνομα και χωρίς την θέληση μου και ζητώ να κρατήσουν τα στοιχεία όλων των μαρτύρων συνεπιβατών μου.

    11. Στην ερώτηση των αστυνομικών «αν θέλω να καταθέσω μήνυση», απαντώ, ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να το κάνω, αντίθετα αυτοί, είναι υποχρεωμένοι να ενημερώσουν αμέσως τον Εισαγγελέα και να συντάξουν έκθεση σύλληψης και βεβαίωσης του αδικήματος, γιατί το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης, είναι αυτόφωρο πλημμέλημα και διώκεται αυτεπάγγελτα, αλλιώς κάνουν παράβαση καθήκοντος.

    12. Αν οι αστυνομικοί δεν ενεργούν τα νόμιμα, τους υπενθυμίζω ότι διαπράττουν παράβαση καθήκοντος, γι’ αυτό ζητάω τα στοιχεία τους, προκειμένου να τους αναφέρω.

    13. Η πληρωμή ή μη του προστίμου, που θα επιβληθεί από τον ΟΑΣΘ, αποτελεί προσωπική επιλογή του κάθε ατόμου.

    Διαδώστε το για να μην θρηνήσουμε κι άλλους.

    the-zed-blog.blogspot.gr



    Πηγή: http://maidanoi.com/afta-ine-ta-dikeomata-mas-an-mas-piasoun-choris-isitirio/#ixzz2c8B9DOmk





    Hastaroth
    16.08.2013, 17:04

    Παράθεση:

    Το μέλος mary_omikron στις 16.08.2013, 14:33 έγραψε...
    Δεν τάσσομαι υπέρ του δεν πληρώνω επίτηδες και από άποψη. Θεωρώ οτι οφείλουμε να πληρώνουμε αντίτιμο στα ΜΜΜ αλλά όταν τα χρησιμοποιούν free διάφορες ομάδες π.χ. καρδιοπαθείς, ένστολοι κλπ, ΔΕΝ χάθηκε ο κόσμος να υπάρξει ανθρωπιά και ελαστικότητα -κατά κρίσιν- σε έναν έλεγχο όπως ο προχθεσινός...

    Ακριβώς,Μαίρη,η ουσία είναι στο "κατά κρίσιν".Ποιός θα την κάνη αυτήν την "κρίσιν",άν όχι ο ελεγκτής,ο οποίος πρέπει να είναι καταλλήλως εκπαιδευμένος ώστε η κρίση του να είναι όσο το δυνατόν αντικειμενική;

    Οπότε τίθεται το ερώτημα "είναι οι νύν υπάρχοντες ελεγκτές καταλλήλως εκπαιδευμένοι,ώστε να αντιλαμβάνωνται ποιός επιβάτης είναι όντως σε αδυναμία να πληρώση εισιτήριο και ποιός θέλει απλώς να κάνη τον "τζάμπα μάγκα";

    Τίθεται επίσης και το ερώτημα:πόσο "δικαιολογημένοι" είναι οι ελεγκτές να φέρωνται αυστηρά στους επιβάτες που δέν έχουν εισιτήριο,όταν η ΔΕΚΟ στην οποία εργάζονται-δηλαδή ο φορέας τής δημόσιας συγκοινωνίας-συχνά πυκνά ταλαιπωρεί τους επιβάτες με απεργίες και "στάσεις εργασίας" προβάλλοντας διάφορα αιτήματα γιά τα οποία,όσο δίκαια κι'άν είναι,δέν φταίνε οι επιβάτες γιά την μή ικανοποιησή τους;Διότι δέν φταίω εγώ επειδή π.χ. η ΟΣΥ και η ΣΤΑΣΥ μείωσαν τούς μισθούς τών οδηγών ή τους αύξησαν τίς ώρες εργασίας,αλλά εγώ ταλαιπωρούμαι απ'την εκάστοτε απεργία τους και όχι οι υπαίτιοι τής μείωσης (δηλαδή οι διοικητές/πρόεδροι/διευθυντές τών εταιριών δημόσιας συγκοινωνίας).Και μού έχει τύχει να βρεθώ σε λεωφορείο,την επομένη μιάς τέτοιας απεργίας,όπου ο ελεγκτής μόνο που δέν χαστούκισε ένα γεροντάκι επειδή είχε ξεχάσει ν'ακυρώση το εισιτήριό του (και,εννοείται,ο ελεγκτής μόλις που γλύτωσε το λυντσάρισμα απ'όλους εμάς τους παρισταμένους).

    Τϊθεται και το ερώτημα:πόσο φταίει ο άνευ εισιτηρίου επιβάτης όταν ο φορέας δημόσιας συγκοινωνίας δέν έχει οργανώσει σωστά το σύστημα που εξασφαλίζει την διαθεσιμότητα εισιτηρίων στο επιβατικό κοινό;Αν επιχειρήση π.χ.κάποιος κάτοικος τής Κυψέλης,που έχει "ξεμείνει" από εισιτήρια,να βρή ένα,πρέπει να έχη "μπάρμπα στην Κορώνη" διότι σε όλη την διαδρομή στην οδό Κυψέλης όπου περνούν λεωφορεία και τρόλλεϋ,δέν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ περίπτερο που να πουλά εισιτήρια,παρά μόνο στην πλατεία Κυψέλης-οπότε εγώ π.χ.που μένω σχετικά μακριά απ'αυτήν,πρέπει να πάω ώς εκεί με τα πόδια.Και μιλάμε γιά την πιό πυκνοκατοικημένη συνοικία τής Ελλάδας,ίσως και ολόκληρης τής Ευρώπης....

    Εννοείται βεβαίως ότι στά μέσα σταθερής τροχιάς,όπου σε κάθε σταθμό υπάρχει εκδοτήριο και μηχάνημα γιά τα εισιτήρια,είναι αδικαιολόγητος αυτός που δέν βγάζει εισιτήριο ενώ έχει την οικονομική δυνατότητα.Γιά τους οικονομικά ασθενέστερους δέ,υπάρχουν απ'όσο ξέρω ειδικές κάρτες. 

    Οπως βλέπουμε,το όλο ζήτημα είναι πολύπλευρο και δέν έχει μόνο δύο όψεις-ο ελεγκτής εφαρμοστής τού νόμου και ο τζαμπατζής επιβάτης.Ασφαλώς και πρέπει εμείς οι επιβάτες να είμαστε συνεπείς στην υποχρέωσή μας να πληρώνουμε εισιτήριο,αλλά και οι φορείς τής δημόσιας συγκοινωνίας πρέπει να είναι συνεπείς στην υποχρέωσή τους να μάς μεταφέρουν εκεί που θέλουμε,όποτε θέλουμε εμείς και όχι όποτε θέλουν αυτοί.Θα πρέπη επίσης να έχουν οργανώσει ένα αξιόπιστο σύστημα διάθεσης εισιτηρίων,με πολλά σημεία κατά μήκος τών διαδρομών που εξυπηρετούν,ώστε να μήν ταλαιπωρήται ο επιβάτης γιά να βρή ένα εισιτήριο.

    ΥΓ 1.Στην Σουηδία,πάντως,το πρόβλημα το έχουν λύσει εδώ και χρόνια:ο επιβάτης εισέρχεται από την μπροστινή πόρτα,όπου υπάρχει ο οδηγός και δίπλα του ένα πελώριο εκδοτικό μηχάνημα.Δίνεις το αντίτιμο στον οδηγό,πατάει αυτός ένα κουμπί και το μηχάνημα "ξερνάει" το εισιτήριο αυτομάτως επικυρωμένο.Το είχα δεί όχι μόνο στην Lund,όπου έμενα,αλλά και στην Στοκχόλμη όταν είχα πάει εκεί γιά ένα διήμερο.

    ΥΓ 2.Αναλόγου μεγέθους μηχανήματα είχα δεί και σε λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη,δέν ξέρω όμως άν υπάρχουν ακόμη.Βρισκόντουσαν πίσω απ'το "κουβούκλιο" τού οδηγού,αλλά δέν έκαναν και την επικύρωση τού εισιτηρίου-έπρεπε να πάη ο επιβάτης σε ένα άλλο "μηχανάκι" πιό πίσω στον διάδρομο.

    ΥΓ 3.Ισως,τελικά,η κατάργηση τού εισπράκτορα στα λεωφορεία και τρόλλεϋ δέν ήταν και τόσο σωστή απόφαση.Τους θυμάμαι ακόμη,καθισμένους στον "θρόνο" τους δίπλα στην πίσω πόρτα τού οχήματος,να γυρίζουν την μανιβέλα στο εκδοτικό μηχάνημα γιά να βγή το εισιτήριο-τότε δέν υπήρχαν αυτόματα μηχανήματα.Ενας εξ αυτών μάλιστα ήταν γνωστός στους επιβάτες διότι κατά την διάρκεια τής διαδρομής έβγαζε ένα "εργόχειρο" απ'την τσάντα του και έπλεκε μέχρι να φτάση το όχημα σε κάποια στάση.......  
     


    mary_omikron
    16.08.2013, 17:59

    Εκπαιδευμένοι σε τι? στην ανθρωπιά? ή το ΄χεις ή δεν το ΄χεις

    Σαράντα-πενήντα χρονών άνθρωποι δεν εμπλέκονται σε (αγνώστου εκβάσεως) κόντρες με 18αρηδες.... στην χειρότερη σταματάς ανοίγεις την πόρτα και τον κατεβάζεις κάτω.


    Hastaroth
    16.08.2013, 18:44

    Ακόμα κι'αυτό-δηλαδή να σταματήσης το όχημα και να κατεβάσης τον μή έχοντα εισιτήριο-είναι ασφαλώς καλύτερο απ'το να πιαστής στα χέρια μαζί του ή να δημιουργήσης επεισόδιο.Γιατί και πρόστιμο να μήν έχη να πληρώση,άν τον κατεβάση ο οδηγός,ο επιβάτης αυτός δέν θα πάη τελικά στον προορισμό του,που είναι και το ζητούμενο.

    Το θέμα είναι πως σε μιά χώρα όπου οι πολιτικοί είναι στην πλειοψηφία τους διεφθαρμένοι,άχρηστοι και ανίκανοι,πάει πολύ να το παίζουν και άτεγκτοι εφαρμοστές τού νόμου.Δέν εννοώ επ'ουδενί λόγω ότι εμείς "δικαιούμαστε" να κάνουμε τους τζάμπα μάγκες αρνούμενοι να πληρώνουμε εισιτήρια και φόρους και να είμαστε εντάξει στίς υποχρεώσεις μας,αλλά όταν το ίδιο το κράτος αποδεικνύεται ο μεγαλύτερος απατεώνας και "τζαμπατζής",οι πολίτες είναι κατανοητό ότι νιώθουν πως πιάνονται κορόϊδα.Διότι ναί μέν,κύριε κράτος,όταν χρησιμοποιώ το λεωφορείο ή το τρόλλεύ κλπ οφείλω να σού πληρώνω αντίτιμο γιά την υπηρεσία που "αγοράζω",αλλά κι'εσύ όταν αγοράζης ένα αντιδραστήριο απ'την εταιρία μου γιά το νοσοκομείο σου οφείλεις να μού το πληρώνης εγκαίρως και στην αξία που σού ζητάω-και όχι να καθυστερής επί μήνες (ή και χρόνια) να με πληρώσης και από πάνω να μού "κουρεύης" το χρέος σου (δηλαδή να μού αφαιρείς ετσιθελικώς από τα λεφτά που μού οφείλεις).Το περίφημο PSI,άλλωστε,αυτό ακριβώς ήταν-δηλαδή το κράτος χρωστούσε στους προμηθευτές του (όπως είναι και η εταιρία όπου εργάζομαι) χρήματα,τους έδωσε ομόλογα-δηλαδή γραπτή υπόσχεση-ότι θα τους πληρώση σε χ χρονικό διάστημα όλα όσα τους χρωστάει και μετά τους είπε "πρίτς που θα σάς εξοφλήσω,πάρτε δυό τρείς πενταροδεκάρες και τα υπόλοιπα ξεχάστε τα".Αν αυτό δέν είναι κλοπή τών χρημάτων τών πολιτών απ'το κράτος,τί είναι;

    Εν κατακλείδι,όταν το κράτος κάνη καμπάνιες και διαφημίσεις (με τα δικά μας λεφτά,μήν ξεχνιόμαστε...) γιά να μάς πείση πως πρέπει να είμαστε εν τάξει στίς υποχρεώσεις μας πρός αυτό και να μήν κάνουμε τους τζαμπατζήδες,πρέπει κι'αυτό με την σειρά του να είναι εν τάξει στίς δικές του υποχρεώσεις απέναντί μας.......

     


    panzou
    16.08.2013, 21:47

    Παράθεση:

    Το μέλος mary_omikron στις 16.08.2013, 17:59 έγραψε...

    στην χειρότερη σταματάς ανοίγεις την πόρτα και τον κατεβάζεις κάτω.



    Ούτε αυτό είναι σωστό. Έχω τύχει σε έλεγχο, που ένα κορίτσι 15 χρονών δίπλα μου, δεν είχε εισιτήριο , και ο ελεγκτής ήθελε να το κατεβάσει από το λεωφορείο. Όταν του είπα ότι είναι υπεύθυνος αν συμβεί κάτι στο κορίτσι, μιας και είναι ανήλικο και του ζήτησα τα στοιχεία του, έχασε την αγριάδα του και άρχισε να γίνεται πιο συγκαταβατικός. Μέχρι που άφησε ήσυχο το κορίτσι. Άπλά δεν έχουν ούτε την στοιχειώδη εκπαίδευση για να κάνουν αυτή τη δουλειά.


    noizreduction
    17.08.2013, 00:18

    Παράθεση:

    Το μέλος panzou στις 16.08.2013, 21:47 έγραψε...

     Άπλά δεν έχουν ούτε την στοιχειώδη εκπαίδευση για να κάνουν αυτή τη δουλειά.



    Πιστευω πως δεν ξερουν καν το νομοθετικο πλαισιο των δικαιωματων και των υποχρεωσεων τους. Απλως παρελαβαν μια εξουσια που δεν ξερουν πως να διαχειριστουν κι αναλογα με τον χαρακτηρα του καθενος, την εξασκουν κατα το δοκουν.

    Κακα τα ψεμματα, στην Ελλαδα το εισιτηριο εχει αρκετα υψηλο αντιτιμο σε σχεση με τις προσφερομενες υπηρεσιες και την κατασταση του μεσου Ελληνα επιβατη. Αυτο προφανως δεν θελει να το κατανοησει η κεντρικη εξουσια, η οποια προτιμαει να πληρωνει ελεγκτες, παρα να φερει το κοστος των συγκοινωνιων ( προς τον πολιτη ) σε ενα λογικο επιπεδο.

    Γνωμη μου ειναι πως τωρα ειναι μια καλη ευκαιρια να ξεκινησουμε να κοιταμε υπο ποιες συνθηκες, ποιους διαγωνισμους και απο ποιους εργολαβους παραδοθηκαν τα σημερινα συστηματα ακυρωσης εισιτηριων που εχουμε, γιατι πιστευω πως εαν πριν 10-12 χρονια αποφασιζαμε να εφαρμοσουμε το κλασσικο συστημα "πληρωσε-φευγει η μπαρα-μπες" κι οχι το "κλινγκ κλινγκ-μου τελειωσε το μελανι" που εχουμε τωρα, ουτε ελεγκτες θα ειχαμε αναγκη, ουτε υψηλο κοστος στις συγκοινωνιες θα χρεωναμε στην "λαθρεπιβιβαση".

    Οπως και να εχει, το γεγονος συνεβη με υπαιτιοτητα ή οχι των 2 υπευθυνων που υπηρχαν εκεινη τη στιγμη στο οχημα και κανεις δεν προκειται να φερει το παιδι πισω. Στοχοποιηθηκε ολοκληρος κλαδος ( ελεγκτες ) για τη βλακεια ενος.


    Θυμιζει λιγο περιπτωση Γρηγοροπουλου, οπου το οπλο βρεθηκε στα λαθος χερια, ενος ανθρωπου που εξασκουσε εξουσια χωρις να εχει περασει τα απαραιτητα ψυχολογικα τεστ....

    EDIT: Ολοι θα εχουμε να πουμε σιγουρα μια κακη ιστορια για καποιον ελεγκτη και δεν ξερω εαν αξιζει να επικεντρωθουμε σε αυτους ως ατομα, αλλα να το γενικευσουμε σε ενα συστημα που απαιτει μπαμπουλες για να λειτουργησει...μονο που διοικειται απο τοσο αχρηστους ανθρωπους που ακομα και οι μπαμπουλες ειναι αδυναμοι μπροστα στο χαος που δημιουργησαν!


    -----------------

    DreamCatcher Music DreamCatcher Blogspot

    [ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 17-08-2013 00:23 ]


    VenetisPanagiotis
    17.08.2013, 08:09

    Smile

    [ τροποποιήθηκε από τον/την VenetisPanagiotis, 18-09-2013 10:51 ]


    tallos
    17.08.2013, 10:41
    πως επεσε το παιδι;κανονικα οι πορτες δεν πρεπει να μπορουν να ανοιξουν οταν κινηται το οχημα.
    Hastaroth
    17.08.2013, 10:54

    Είναι κι'αυτό ένα από τα μυστήρια τής υπόθεσης.Το πιό πιθανό είναι πως το όχημα γιά κάποιον λόγο σταμάτησε,ο νέος τράβηξε την χειρολαβή κινδύνου και πήδηξε έξω,αλλά έπεσε με τέτοιο τρόπο ώστε υπέστη σοβαρό τραυματισμό (χτύπησε ίσως στην άκρη τού πεζοδρομίου;).

    Το σύστημα με τίς μπάρες που ανοίγουν όταν πληρώνης είναι κατάλληλο γιά τα μέσα σταθερής τροχιάς,όπου ο επιβάτης επιβιβάζεται από σταθμούς στους οποίους είναι εγκατεστημένο το σύστημα αυτό.Στο Παρίσι το είχα δεί ήδη από το 1965 στο μετρό.Γιά ποιόν λόγο άραγε δέν το εφαρμόσαμε κι'εδώ από τότε,στον Ηλεκτρικό;Και γιά ποιόν λόγο δέν το εφαρμόσαμε αργότερα όταν φτιαχνόταν το μετρό;(Προφανώς κάνω αφελείς ερωτήσεις,έτσι;)

    Γιά τα λεωφορεία και τρόλλεϋ πιστεύω πως το καλύτερο θα ήταν να επαναφέρουμε τον "θεσμό" τού εισπράκτορα,όπως τον είχα ζήσει όταν ήμουν παιδί,εδώ στην Αθήνα.Θα βρούν έτσι δουλειά και αρκετοί άνεργοι.Αλλά ακόμη κι'άν οι κυβερνώντες δέν θέλουν το σύστημα αυτό,μπορούν κάλλιστα να φροντίσουν να τοποθετηθούν σε όλα τα οχήματα εκδοτικά μηχανήματα,ώστε να μήν υπάρχη η δικαιολογία "ξέρετε,δέν βρήκα πουθενά εισιτήριο".

     


    -----------------

    "Μπορεί καννίβαλος ποτέ

    να εκπροσωπήσει τάχα

    όλους τους φίλους τους παλιούς

    που έχει στη στομάχα?"

    [ τροποποιήθηκε από τον/την Hastaroth, 17-08-2013 11:05 ]


    noizreduction
    17.08.2013, 10:58

    Επειδη η καθε εικασια ειναι εξισου επικινδυνη με τον καθε "μαρτυρα" που εμφανιζεται στα blogs και λεει τη δικη του ιστορια, μηπως θα ηταν καλυτερα να περιμεναμε την εκθεση των ειδικων;

    Ετσι κι αλλιως δεν εχει σχεση με αυτο το θεμα, το οποιο αφορα τα δικαιωματα και τις υποχρεωσεις μας ως επιβατες.


    Hastaroth
    17.08.2013, 11:17

    Μα εδώ δέν πρόκειται γιά κάποιο αεροπορικό ή ναυτικό δυστύχημα,όπου ακόμη και γιά να κάνη κάποιος εικασίες πρέπει να έχη κάποιες γνώσεις πάνω στο αντικείμενο.Ασφαλώς θα υπάρξη η έκθεση τών ειδικών,αλλά δέν βλέπω να ενέχη κανέναν κίνδυνο το να υποθέσουμε π.χ. ότι ο άτυχος νέος,πηδώντας έξω από το τρόλλεϋ,έπεσε και χτύπησε στην άκρη τού πεζοδρομίου με αποτέλεσμα να τραυματιστή θανάσιμα.

    Πάντως το θέμα μας μπορεί να μήν έχη σχέση με το συμβάν,αλλά συνδέεται μ'αυτό διότι άν δέν είχε γίνει αυτό το δυστύχημα,δέν θα είχε ξεκινήσει μιά τέτοια συζήτηση.......


    noizreduction
    17.08.2013, 11:23

    Ιατροδικαστες:

    Παράθεση:

    Το πόρισμα των ιατροδικαστών, κ. Γιώργου Ντιλέρνια και κ. Σουλτάνας Μαριανού, που διέρρευσε χθες Παρασκευή, αναφέρει ως αιτία θανάτου «βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση που προήλθε από πτώση». Επίσης, αναφέρει ότι στο πόδι του νεαρού δεν υπήρχε κανένα σημάδι, κάτι που θέτει την ιατροδικαστική έκθεση απέναντι στην πραγματογνωμοσύνη της ΕΛΑΣ.

    Πιο συγκεκριμένα, το πόρισμα των ιατροδικαστών κ. Γιώργου Ντιλέρνια και κ. Σουλτάνας Μαριανού , όπως δημοσιεύτηκε στο «Βήμα», αναφέρει ότι το πτώμα είχε ορισμένες εκχυμώσεις στο βραχίονα, μία μικρή εκχύμωση στο μέτωπο και «ερυθροειδείς εστίες» στην τραχηλική χώρα. Δεν έφερε ενδείξεις από άλλα χτυπήματα σε ζωτικά σημεία, ούτε είχε μώλωπα στα πόδια, κάτι που δεν επιβεβαιώνει τα αρχικά στοιχεία πραγματογνωμοσύνης σύμφωνα με τα οποία «το πόδι τού 19χρονου παγιδεύτηκε από την πόρτα του τρόλεϊ που έκλεινε και αυτό οδήγησε στην μοιραία πτώση του στην άσφαλτο».

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ιατροδικαστών και με βάση τα ευρήματα της νεκροψίας, ο ελεγκτής θα πρέπει να προσπάθησε να τον συγκρατήσει από το χέρι και ακούμπησε το λαιμό του 19χρονου, χωρίς ωστόσο να τον κτυπήσει με βιαιότητα.

    Κατά το ίδιο ιατροδικαστικό πόρισμα, και πάντα όπως δημοσιεύεται στο «Βήμα», ο 19άχρονος έφερε εκδορές στους ώμους λόγω της πτώσης του στην άσφαλτο, πιθανόν επειδή σύρθηκε στην άσφαλτο λόγω της κεκτημένης ταχύτητας -αδρανειακή κίνηση- που είχε το τρόλεϊ εκείνη την στιγμή, που υπολογίζεται σε περίπου 20 χιλιόμετρα την ώρα.

    Οι ιατροδικαστές επισήμαναν ότι δεν μπορεί να διαπιστωθεί αν ο Θανάσης Καναούτης δέχτηκε σπρωξίματα, αφού αυτές οι ενέργειες δεν μπορούν να «αποτυπωθούν στο σώμα» παρά μόνο αν είναι εξαιρετικά βίαιες.

    ΕΛ.ΑΣ

    Παράθεση:
    Σύμφωνα με την έκθεση «ο 19χρονος διαπληκτίστηκε με τον ελεγκτή ο οποίος τον τράβηξε από την μπλούζα για να μην αποβιβαστεί. Στη συνέχεια ενώ του ξέφυγε, έτρεξε προς την πόρτα. Πάτησε το μπουτόν κινδύνου, το όχημα επιβράδυνε και με το άλλο χέρι του έσπρωξε την πόρτα για να ανοίξει. Όταν άφησε το χέρι του από το μπουτόν η πόρτα έκλεισε με αποτέλεσμα να του «πιάσει» το πόδι και να γυρίσει το σώμα του. Ο άτυχος νέος, στην προσπάθεια του να απεγκλωβιστεί, έπεσε».

    Πηγη

    Οποτε, ας περιμενουμε το τελικο αποτελεσμα, γιατι η μεν ΕΛ.ΑΣ προσπαθει να μας πεισει πως οταν πατας το κουμπι κινδυνου, η πορτα απενεργοποιει την ασφαλεια της μονο...για οσο ειναι πατημενο το κουμπι ( που δεν φανταζομαι να περιμενει κανεις κατασκευστης σε περιπτωση σοβαρου ατυχηματος να μενει καποιος μεσα στο οχημα πατωντας...το κουμπι κινδυνου :P ), οι δε ιατροδικαστες διαπιστωνουν κτυπημα εν κινησει, αλλα δεν μπορουν να περιγραψουν το συμβαν πριν την πτωση.


    freak
    17.08.2013, 13:25

    Αρχής εξαρχής εχω πει: ΔΩΡΕΑΝ ΑΣΤΙΚΑ ΜΜΜ. Χρόνια τωρα. Ως συνήθως φαντάζω γραφικός.


    Hastaroth
    17.08.2013, 22:50

    Παράθεση:

    Το μέλος freak στις 17.08.2013, 13:25 έγραψε...
    Αρχής εξαρχής εχω πει: ΔΩΡΕΑΝ ΑΣΤΙΚΑ ΜΜΜ. Χρόνια τωρα. Ως συνήθως φαντάζω γραφικός.

    Και πράγματι,αυτή η πρότασή σου είναι γραφική,διότι άν τα αστικά ΜΜΜ είναι δωρεάν ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,από πού θα πληρωθούν οι οδηγοί,οι τεχνικοί συντήρησης,οι αγορές ανταλλακτικών κλπ;Από πού θα πληρωθή ο απαιτούμενος εκσυγχρονισμός τού στόλου τών οχημάτων όταν τα εκάστοτε υπάρχοντα παλιώνουν και πρέπει ν'αποσύρωνται;

    Και άν τα αστικά ΜΜΜ είναι δωρεάν ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,γιατί να μήν είναι και τα υπεραστικά,και οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και οι αεροπορικές και τόσα άλλα;Μήπως μόνον οι φτωχοί μετακινούνται με μέσα μαζικής μεταφοράς και όσοι είναι έστω και σε κάποιο βαθμό εύποροι μετακινούνται αποκλειστικώς με δικά τους μέσα;


    tallos
    18.08.2013, 00:00
    καποτε ηταν δωρεαν το πρωι,που πηγαινε ο κοσμος για δουλεια.
    venceremos
    18.08.2013, 00:23

    Απο κει που πληρωνονται μεχρι τωρα οι εκπαιδευτικοι και οι εργαζομενοι στα νοσοκομεια και στα διαφορα κρατικα ιδρυματα.. Αμα θες πολλα γινονται.. Καποτε θα λεμε στα παιδια μας υπηρχε η δημοσια υγεια και η δημοσια παιδεια.. Καποτε... Ολα αυτα θα φανταζουν βεβαια γραφικα.. αυτο ομως δε σημαινει πως δεν θα μπορουσαν σε εναν αλλο κοσμο να υπαρχουν.


    mary_omikron
    18.08.2013, 10:11

    Το θέμα μας εδώ είναι ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΝ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ, συζητείστε επ΄αυτών αν έχετε να προσθέσετε ή να επισημάνετε κάτι.


    venceremos
    18.08.2013, 14:23

    Mαιρη με συγχωρεις αλλα καποιος απο πανω απευθυνθηκε προσωπικα σε μενα, νομιζω θα ταν αγενεια να μην απαντησω.. Θα προσπαθησω να απαντησω οσο πιο ψυχραιμα και συνοπτικα μπορω. Οι πηγες εσοδων δεν εχουν εξαντληθει ακομα, οταν προστατευεις εφοπλιστες και εταιρειες με φορολογικες ελαφρυνσεις ή απαλλαγες, και οταν φορολογεις κομματια των πολιτων δυσαναλογα, ειναι λογικο να επιβαρυνεις δυσαναλογα τα κομματια εκεινα που δεν τους περισσευουν. Γενικευσεις του τυπου "ολος ο λαος για πολλα χρονια αναζητα να δουλευει και να παραγει λιγοτερο" ειναι γενικευσεις του τυπου "μαζι τα φαγαμε", που προσωπικα δεν με εκφραζει. Οπως και γενικευσεις του τυπου "οι καθηγητες και οι γιατροι (κυριως οι γιατροι) ως επι το πλειστον ειναι ασυνειδητοι", δειχνουν οτι η προπαγανδα του διαιρει και βασιλευε εχει κανει καλα τη δουλεια της.. Οταν ειδικα, μιας και επιασες τους γιατρους στο στομα σου, οταν οι γιατροι κανουν σε συγκεκριμενες περιοχες και σε αγροτικα και δεκα, εχω ακουσει και για δεκαπεντε εφημεριες το μηνα (εικοσιτετραωρες φυσικα) για να κρατησουν το αγροτικο ανοιχτο, οταν συνεχιζουν και κανουν υπερωριες και εφημεριες ενω τα δεδουλευμενα μηνων ειναι απληρωτα, το βρισκω αχαριστια να λες οτι ειναι ασυνειδητοι. Οπως και ειναι αχαριστια για τα δημοσια αγαθα που εχεις να τα φτυνεις. Οταν τα χασεις μπορει να τα εκτιμησεις. Αν ειναι σε κακα χαλια (σηκωνουν βελτιωσεις σαφως), δεν τα γκρεμιζουμε αλλα τα βελτιωνουμε. Ατακες τυπου "Γερμαναδες" εξυπηρετουν την εκτονωση οταν βγαινουν ελληνες πολιτικοι και παραδεχονται οτι χρησιμοποιησαν την δικαιολογια των μνημονιων για να περασουν συγκεκριμενα μετρα που δεν μπορουσαν χρονια να περασουν γιατι βρισκανε ισχυρη αντισταση απο κατω. Ναι, τα πραγματα ειναι δυσκολα και ειναι και περιπλοκα, επειδη το συστημα αυτο ειναι πολυ καλα ριζωμενο και υπαρχουν ανθρωποι που ως κομματι αυτου του συστηματος το στηριζουν γερα, γιατι αν πεσει θα βρεθουν κι αυτοι ξεκρεμαστοι..Αυτα και δε θα επεκταθω αλλο. Γιατι ειμαι εκτος θεματος.


    olgapatra
    18.08.2013, 15:00
    Θα ηθέλα να εκφρασω και γω με την σειρα μου την αποψη μου .... Καλως κακως συνεβει το περιστατικο, αρκετα θλιβερο τοσο για την ζωη του ιδιου του παιδιου και της οικογενειας του οσο και για τις ζωες όλων οσω ν βρεθηκαν και βιωσαν αυτο το τραγικο περιστατικο( ελεγκτη, οδηγου και επινατων). Διαφωνω εννοειται με τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τετοιου ειδους πριστατικα σε οποιονδηποτε τομεα εργασιας και αν ειναι αυτος..... Δυστυχως η ευτυχως όλοι εχουμε μεριδιο ευθυνης γιατι πολυ απλα ο καθενας κοιταει την βολεψη του. Εκει μας εχουν φτασει. Για μενα το συστημα μπαζει απο παντου και δυστυχως θα πρεπει να περασουν αρκετα χρονια. Ολοι ειπαμε το καημενο το παιδι για ενα ευρω εχασε την ζωη του. Δεν ειδα όμως κανεναν να διαμαρτυρηθει και να απαιτησει την επομενη κιολας μερα να μπει σε τρολλει , λεωφορειο, η μετρο χωρις εισητηριο ετσι ωστε να υπαρξει εντονη διαμαρτυρια και αν το θελουμε να προστατευτουν και οι ομαδες των ανθρωπων που πραγματικα δεν εχουν... Και φυσικα ουτε ιδρωσαν τα αυτια των αξιοτιμων Κυριων που μας κυβερνουν ..... Πραγματικα λυπαμαι γιατι ενα σπιτι εχασε το παιδι του (που ισως και εξαιτιας του νεαρου της ηλικιας του σκεφτηκε κ επραξε οπως επραξε, χωρις να φταιει, ενα αλλο σπιτι ισως εκλεισε γιατι ακομα και να αποδειχτει οτι δεν φταει ο ελεγκτης που ισως απο υπερβολικο ζηλο να φερθηκε ετσι και ποιος αλλος ξερει τι αλλο εχει γινειδεν παυει να νιωθει ασχημα για το θανατο ενος παιδιου 19 ετων που θα μπορουσε να ηταν το δικο του παιδι), το ιδιο αντιστοιχα και για τον οδηγο και τους επιβατες. Η ουσια ειναι η δικαιοσυνη Αν πραγματικα υπαρχεικαι με βαση τα πορισματα που θα βγουν να κρινει δικαια... Γι αυτο λοιπον ας Αναμεινουμε στο ακουστικο μας χωρις να κρινουμε.... Αλλωστε μην ξεχναμε : Τα προβληματα τωρα ξεκινουν και ας παψουμε να κοιταμε μονο την παρτη μας....
    freak
    18.08.2013, 18:02

    QUOTE:

    Εγω ανεκαθεν δεν πληρωνα εισiτηριο ακομα και οταν οι τιμες ηταν "θεμιτες".

    Δυο φορες με επιασαν.

    Την μια αναγκαστηκα μετα απο κατι μερες να πληρωσω προστιμο γιατι θα πηγαινε δικαστικως η φαση.

    Την αλλη με αφησαν.

    Εβγαλα πλαστο και εκανα την δουλεια μου.

    .

    Μπορει η συζητηση να μεταφερθει εδω:

    http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=27718&start=0

    .

    Εγω παντως παραμενω υπερ της δωρεαν μετακινησης και ναι πιστευω πως ειναι εφικτη εστω για τους οικονομικα αδυνατους οπως πχ η δωρεαν υγεια.

    Δυστυχως δεν υφισταται.

    Ο απορος δεν δικαιουται δωρεαν μετακινηση με αστικα ακομα και σημερα.

    Για τετοια καταντια μιλαμε.

    [ τροποποιήθηκε από τον/την freak, 18-08-2013 18:03 ]