ελληνική μουσική
    695 online   ·  210.851 μέλη

    Εσείς τι θα κάνατε στην περίπτωση αυτή;

    sven
    23.10.2013, 17:15

    Ο Γ., ένας έφηβος 15 χρονών, χλευάζει, μειώνει, βρίζει, παρενοχλεί και, με τον τρόπο αυτό, κακοποιεί συναισθηματικά τη συμμαθήτριά του Λ. -ένα χαμηλών τόνων, δίχως ουσιαστικές σχέσεις με άλλους συμμαθητές της και με χαμηλή αυτοεκτίμηση κορίτσι- σχεδόν καθημερινά.

    Ο Γ. προέρχεται από μια πολυπροβληματική οικογένεια, όπου η μητέρα του έχει σοβαρά προβλήματα με το αλκοόλ, ο δε πατέρας του -πριν φύγει από το σπίτι- τον χτυπούσε συχνά βίαια.

    Τι θα κάνατε εσείς ως διευθυντής του σχολείου ή ως υπεύθυνος καθηγητής του Γ. άμεσα και στα πλαίσια του σχολείου για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα;


    KRISTHESS
    23.10.2013, 18:13

    θα συμβουλευόμουν ψυχολόγο..και μετά θα ενεργούσα..(φυσικά η αντιμετώπιση δε θα ήταν η κλασσική "τιμωρία"σε ένα σχολείο,η αποβολή, που δε θα είχε και νόημα)δόξα τω θεώ το πανεπιστήμιο βγάζει πολλούς..Από κει και πέρα εξαρτάται από το κατά πόσο κάποιος είναι δεκτικός στη βοήθεια..( αν το επεκτείνουμε και στην οικογένεια..)

    [ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 23-10-2013 18:25 ]


    BAGRATION
    23.10.2013, 19:36

    Θα περίμενα μεχρι την κατάλληλη στιγμή έτσι ωστε να τον πιάσω επ αυτοφώρω κ έτσι να μην εκθέσω την συμμαθήτρια του. Μετά θα ενεργούσα αναλόγα με την εκβαση της συζήτησης με τον μικρό. Αν πχ ο μικρός εμφανιζόταν μετανοιωμένος μπροστά στο διευθυντή κ μετά συνέχιζε το ίδιο βιολί τότε έχουμε κλασσική περίπτωση νταή.  Επίσης θα τσεκαρα την συμμαθήτρια (από απόσταση) σε διαρκή βάση για να μη δεχθεί τυχόν "αντίποινα". Τέλος αν δεν έβγαινε άκρη, θα εξαντλούσα την αυστηρότητα και θα προκαλούσα την οριστική αποβολή του παιδιού από το σχολείο. 

    Οι πρακτικές που επικεντρωνωνται στο θύμα του bullying, τύπου "αγνοήσέ τον", "αναβασε την "αυτοπεποιθησή σου" και άλλα τέτοια, είναι κατ εμέ κουραφέξαλα.