ελληνική μουσική
    759 online   ·  210.832 μέλη

    C - Cmaj - Cmaj7 - Σύμβολα – Προφορά Συμβόλων.......

    STEFANOS604
    31.10.2013, 09:59

    Παράθεση:

    Το μέλος mpjxprt στις 30.10.2013, 20:15 έγραψε...

    Τώρα που το ξαναβλέπω ... Το Cmaj τί είναι ;

    Ποιός σου είπε ότι υπάρχει τέτοιος συμβολισμός ακόρντου ;  Για ψάξε με τον όρο Cmaj στο Google να δούμε τι θα σου βγάλει ; (Canadian Medical Association ? {#emotions_dlg.blink} )

    Οι φίλοι μας οι Αγγλοσάξονες ΔΕΝ έχουν τέτοιο σύμβολο για τα ακόρντα ...

    Το Ντο Ματζόρε συμβολίζεται : C 

    O συμβολισμός "maj" πηγαίνει/αναφέρεται ΜΟΝΟ σε 7ες  (maj7) και σημαίνει ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΗ

    Ούτε μείζονα ούτε ματζόρε ... μόνο ΜΕΓΑΛΗ ... ΈΤΣΙ ΈΧΕΙ ΕΠΙΚΡΑΤΉΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ...

    Ένας λόγος παραπάνω να καταλάβεις ότι ο συμβολισμός Cmaj7 σημαίνει Ντο ματζόρε (από το C ), μεγάλης εβδόμης (από το maj7).   ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ !!!!!

    /Πέτροc

    -----------------

    ... ο έξυπνος ζητάει συγνώμη. ο πονηρός βρίσκει δικαιολογία, ο ηλίθιος επιμένει ...

    [ τροποποιήθηκε από τον/την mpjxprt, 30-10-2013 20:20 ]

    Ευτυχώς έχουμε και τον καλό τζαζίστα Jazz-Guitar που στο #15 τα αναφέρει αναλυτικά και τον ευχαριστώ για τη συμμετοχή του.

    Φανταστείτε λέω να τα έγραφα εγώ αυτά που γράφεις


    freddieKrueger
    31.10.2013, 10:23

    Παιδιά???...Αν εξαιρέσω λίγα ποστ κατά τ άλλα χάθηκε η ουσία...για τους εξής κάτωθι λόγους:

    1)το Cmaj7 το λέμε ντο ματζορε μεγαλης 7ης.Το C7  το λεμε ντο ματζόρε μικρής 7ης ή δεσπόζουσας μεθ 7ης

    Όλα τ άλλα που διαβάζω είναι μεν καθιερωμένα αλλά ανακριβή.

    Οσοι εχουν εδω το σθένος να κάνουν ΚΡΑ ΚΡΑ στον κ.Στέφανο

    γιατί δεν είχαν το θάρρος να κάνουν το ίδιο στην ''με πολλα  χρονια πειρα κ πολυτετη παρουσία

    '' αυθεντια που τους διδασκε οταν του μάθαιναν 

    να αποκρυπτει τη μικρη 7η πισω απο ενα ασαφη γενικο ορο ματζορε???Γιατι εκει το λεγε ο καθηγηταρας??Αρα για να λεει θα χει δικιο εε???

    2)Η γνωση στο  νετ χρειαζεται παντα φιλτραρισμα.Ομως δε χρειαζομαι τη  βοηθεια αυτων που κραζουν να το καταλαβω.Μπορω απο μονος μου να κρινω.Οπως το ιδιο θα κανω και στο δασκαλο μου.Δε  θα δεχομαι αβιαστα οτι μου λεει κρυμμένος πίσω απ το αλάθητο των πτυχίων κ της πείρας του.

    Ο Κ Στεφανος μπορει να εχει υποπεσει σε λαθη.ομως ποτε δεν διεκδικησε το αλαθητο.Αντιθετα εδωσε εναυσμα για προβληματισμο και μελετη.Ο ίδιος είναι που ζητούσε ευγενικά να τον διορθώσουμε αν κάνει λάθος.

    Κ κατι τελευταιο.Να μαθετε  να μιλατε καλυτερα σ εναν ανθρωπο που ειναι μεγαλυτερος κ ηλικιακα αλλα κι εχει κανει τοση αξιολογη προσπαθεια να μοιραστει μαζι μας την αγαπη του για τη μουσικη.

    [ τροποποιήθηκε από τον/την freddieKrueger, 31-10-2013 10:32 ]


    jorge
    31.10.2013, 10:49
    Όλοι σέβονται και εκτιμούν τον κύριο Στέφανο, Φρέντυ. Αυτό είναι δεδομένο. Οι όποιες ενστάσεις που βλέπω αφορούν στα γραπτά του, τα οποία καθώς παρουσιάζονται δημόσια, είναι προφανές οτι θα δεχθούν κριτική απ' όσους τα διαβάζουν και διαφωνούν. Επαναλαμβάνω: τα γραπτά του, όχι ο ίδιος, ο οποίος είναι άξιος θαυμασμού.

    Ας επικεντρωθείτε λοιπόν όλοι σε επιχειρήματα πάνω στο θέμα και μην το γυρνάτε στο προσωπικό ή στην προσβολή.
    freddieKrueger
    31.10.2013, 11:01

    Αγαπητέ Χόρχε όταν απευθύνεσαι σε κάποιον με φωναχτα κεφαλαια γραμματα επαναλαμβάνοντάς του συνέχεια μια φράση αυτό παυει να ειναι κριτική γραπτων...αλλά μεταφραζεται ως ασεβης επίθεση.Ας μην κάνουμε οτι δεν το είδαμε ή καταλάβαμε.


    STEFANOS604
    31.10.2013, 11:09

    Παράθεση:

    Το μέλος delta66 στις 31.10.2013, 05:28 έγραψε...
    Σε ολα τα αλλα φορουμ σας τα εχουν πει αυτα ειτε με καλο ειτε με ασχημο τροπο.

     

    [ τροποποιήθηκε από τον/την delta66, 31-10-2013 05:47 ]


    Στα άλλα forums έγραψα μόνο αν είχα κάτι το δικό μου να παρουσιάσω ( πχ ‘’Stefanos Hitzaz ‘’ και Stefanos Ousak’’ , προστασία ηλεκτρονικών συσκευών από κεραυνούς’’‘’temperaments’’ , ‘’οι φυσαρμόνικες ξεδιαλύνουν τη σύγχυση’’ , ‘’Τροποποίησα τον κύκλο των 5ων’’ , ‘’Δική μου μέθοδος διδασκαλίας κιθάρας για αρχάριους’’  και μερικά άλλα)

     

    Οι λόγος που μου συμπεριφέρθηκαν έτσι είναι:

    1. γιατί έθετα το link των ανωτέρω  άρθρων  μου που δημοσιεύτηκαν στο musicheaven και απλά στα forum αυτά έδινα και ελάχιστες γενικές πληροφορίες ώστε να τους προδιαθέσω να διαβάσουν το άρθρο στο ΜΗ. Εδώ θα πω ότι (οι moderators & admin) είχαν απόλυτο δίκιο ειδικά όταν η ιστοσελίδα ήταν ανταγωνιστική.
    2. Όμως τα ίδια λίγα άτομα ακριβώς τα ίδια , όλοι πτυχιούχοι μουσικοί, σ’ όλα αυτά τα forums δεν μπορούσαν να ‘’συλλάβουν’’ ότι ένας ερασιτέχνης μπορούσε να γράφει μουσική και μάλιστα με διδακτικό περιεχόμενο και μάλιστα και με ''ανακάλυψη'' .  Χωρίς καν να διαβάσουν τη φωτογραφία (το έβλεπα στο box.net) , όπως συνηθίζω να γράφω όταν πρόκειται για κάτι που θεωρώ σημαντικό ,   , αφού με έλουζαν με τα πλέον  προσβλητικά λόγια , χωρίς όμως κανένα επιχείρημα , απλά ‘’ ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ ‘’ , απότομα κλειδώνανε το Thread για να μη μπορέσω να απαντήσω. Μπορεί να το διαβεβαιώσει και ο Σπύρος και ο Jazz-Guitar.

     

    Θα σας δώσω μόνο ένα απλό παράδειγμα , δεν θα αναφέρω την ιστοσελίδα για ανταγωνιστικούς λόγους. Δείτε λοιπόν ΕΔΩ τα λιβελογραφήματα το λιθοβολισμό , τους ποδοσφαιρικούς όρους …..και απότομα το ‘’κλείδωμα’’ του θέματος για να μη μπορέσω να απαντήσω. Έχω όμως λάβει και πολλά e-mails συμπαράστασης. Βέβαια τέτοια έκτροπα δεν συνάντησα στο Music Heaven.

    Πάντως σας  δηλώνω ρητά , διαβάστε αυτό το πρόσφατο παράδειγμα και αν βρείτε ΕΣΤΩ και ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ,αναφέρτε το σ' ένα από τα άρθρα μου ή εδώ ή με ΠΜ ,  ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΘΩ ΑΜΕΣΑ και δεν θα σας ξαναενοχλήσω .

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ


    Jazz-Guitar
    31.10.2013, 11:24

    Αυτό που ήθελε να πει ο Στέφανος είναι σωστό απλά το διατύπωσε λάθος, νομίζω.

    Μάλλον θα είχαμε γλιτώσει όλη αυτή την ένταση, εάν είχε διατυπωθεί κάπως έτσι:

    "Σημείωση: Στο  Cmaj7,  ο συμβολισμός "maj" αναφέρεται στην 7η και όχι στην 3η" και χωρίς να επεκταθεί στο πως προφέρονται στα ελληνικά.  

    Επομένως Στέφανε η φιλική μου συμβουλή είναι πως εάν μελετάς και συμβουλεύεσαι ξένη πηγή/βιβλιογραφία  είναι καλύτερο να χρησιμοποιείς και την ορολογία αυτούσια και όχι μεταφρασμένη. Τέτοια στάση παίρνω προσωπικά στα άρθρα μου. Προτιμώ την ξένη ορολογία και αποφεύγω την ελληνική αν δεν είμαι σίγουρος για την απόδοση της  στα ελληνικά. Δεν είναι λάθος πιστεύω αυτή η στάση και από όσο ξέρω, έχει υιοθετηθεί και σε άλλους κλάδους όπως πχ η πληροφορική (τα bits και στα bytes είμαι σίγουρος πως θα είχαν γελοία απόδοση στα ελληνικά).

    Εκτός από την θεωρία υπάρχει βέβαια και η πράξη. Σε διάφορα jamming sessions μεταξύ μας όσοι συμμετέχουμε, δεν λέμε ποτέ "ντο  ματζόρε μεγάλης 7ης", ούτε "ντο ματζόρε μικρής 7ης" γιατί είναι χρονοβόρο και χάνουμε την ουσία (δηλ να παίξουμε μουσική και να είμαστε δημιουργικοί). Εν συντομία θα πούμε απλά "ντο ματζόρε" και για τις δεσπόζουσες "ντο εβδόμης" ή πιο απλά "ντο εφτά". Μια χαρά συνεννοούμαστε έτσι και ας τα "προφέρουμε λάθος". Βέβαια στην μουσική που παίζουμε οι 4φωνες συγχορδίες είναι δεδομένες, γι αυτό στην σπάνια περίπτωση που θα πρέπει να την αναφερθούμε σε 3φωνη θα την προφέρουμε τριαδική ή triad.

    Στην περίπτωση που η μουσική συνάντηση είναι έξω από τα όρια της τζαζ/σύγχρονης μουσικής, πάλι η προφορά της ορολογίας είναι απλοποιημένη σύμφωνα με τις εμπειρίες μου. Στα ρεμπέτικα που παίζω σε διάφορες παρέες άλλα και περιστασιακά που έκανα νυχτοκάματο, λέμε "ντο ματζόρε" ή "ντο μινόρε". Για τις δεσπόζουσες λέμε απλά "ντο εβδόμης" και δεν χρειάζεται να πούμε "ντο ματζόρε μικρής εβδόμης", γιατί μας είναι γνωστό πως τα ματζόρε ακόρντα σε αυτή τη μουσική δεν είναι ποτέ 4φωνα.

     

    Θα μου πείτε βέβαια πως η θεωρία πρέπει να είναι ακριβής. Συμφωνώ και επ' αυξάνω, άλλα πιστεύω πως ο αυτοδίδαχτος, ο ερασιτέχνης και πιθανότατα το κοινό που στοχεύει ο Στέφανος, στην πράξη, πολύ σπάνια θα χρειαστεί να προφέρει "ντο ματζόρε  μεγάλης εβδόμης" ή "ντο ματζόρε  μικρής εβδόμης". Με αυτό το σκεπτικό, πιστεύω πως οι τόνοι ανέβηκαν αδικαιολόγητα πολύ...


    STEFANOS604
    31.10.2013, 11:55

    Παράθεση:

    Το μέλος Jazz-Guitar στις 31.10.2013, 11:24 έγραψε...

    Αυτό που ήθελε να πει ο Στέφανος είναι σωστό απλά το διατύπωσε λάθος, νομίζω.

    Μάλλον θα είχαμε γλιτώσει όλη αυτή την ένταση, εάν είχε διατυπωθεί κάπως έτσι:

    "Σημείωση: Στο  Cmaj7,  ο συμβολισμός "maj" αναφέρεται στην 7η και όχι στην 3η" και χωρίς να επεκταθεί στο πως προφέρονται στα ελληνικά.  


    Γιώργο αυτό ακριβώς λέω απ' την αρχή στη σημείωση : '' ...ο συμβολισμός "maj" αναφέρεται στην 7η και όχι στην 3η....  '' ακριβώς στο τέλος της φωτογραφίας για να δικαιολογήσω τη λανθασμένη ελληνική προφορά.

    Πάντως στο Video μου το διαπίστωσες και συ ότι δεν υπάρχει λάθος ούτε στο σύμβολο (Αmaj7) , ούτε στο διάγραμμα δακτυλοθεσίας , ούτε στη  φωτογραφία μου που δείχνω τη δακτυλοθεσία.

    Ακούστε κι  ΕΔΩ τι εννοούσα με τη ατυχή λέξη ‘’εσκεμμένα’’ που χρησιμοποίησα στο post  #19. Επανέρχομαι  όχι να δικαιολογηθώ ότι είμαι σωστός (αφού παραδέχτηκα ότι είναι λάθος προφορά) , αλλά για να δείξω αυτό που λέει και ο Jazz-guitar , ότι δηλαδή το maj αναφέρεται στην 7η κι όχι στην 3η και που το λέω κι εγώ στο τέλος της φωτογραφίας ότι είναι θέμα τονισμού , γι αυτό λέω στο ηχητικό προσέξτε την παύση. Πιστεύω ότι όσοι μας παρακολουθούν θα τα έχουν πλέον ξεδιαλύνει πλήρως.

    Ευχαριστώ για τα μεστά διδακτικά σου σχόλια

     


    -----------------

    ''Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

    [ τροποποιήθηκε από τον/την STEFANOS604, 31-10-2013 17:52 ]


    STEFANOS604
    31.10.2013, 13:20

    Παράθεση:

    Το μέλος Jazz-Guitar στις 31.10.2013, 11:24 έγραψε...

    Αυτό που ήθελε να πει ο Στέφανος είναι σωστό απλά το διατύπωσε λάθος, νομίζω.

    .... Στα ρεμπέτικα που παίζω σε διάφορες παρέες άλλα και περιστασιακά που έκανα νυχτοκάματο, λέμε "ντο ματζόρε" ή "ντο μινόρε". Για τις δεσπόζουσες λέμε απλά "ντο εβδόμης" και δεν χρειάζεται να πούμε "ντο ματζόρε μικρής εβδόμης", γιατί μας είναι γνωστό πως τα ματζόρε ακόρντα σε αυτή τη μουσική δεν είναι ποτέ 4φωνα.

     Θα μου πείτε βέβαια πως η θεωρία πρέπει να είναι ακριβής. Συμφωνώ και επ' αυξάνω, άλλα πιστεύω πως ο αυτοδίδαχτος, ο ερασιτέχνης και πιθανότατα το κοινό που στοχεύει ο Στέφανος, στην πράξη, πολύ σπάνια θα χρειαστεί να προφέρει "ντο ματζόρε  μεγάλης εβδόμης" ή "ντο ματζόρε  μικρής εβδόμης". Με αυτό το σκεπτικό, πιστεύω πως οι τόνοι ανέβηκαν αδικαιολόγητα πολύ...

    Παδιά φαντάζεστε να το είχα γράψει εγώ αυτό....


    trelakias
    31.10.2013, 13:38

    Η ουσία του θέματος κατά τη γνώμη μου δεν είναι το συγκεκριμένο λάθος του Στέφανου.  Εκτιμώ τη γνώμη του, την άποψή του για αυτά που βρίσκει και τη διάθεσή του να τα μεταφέρει σε άλλους.  Σε αυτά που όντως γνωρίζει η βοήθειά του είναι σημαντική αλλά όλα τα υπόλοιπα εμπεριέχουν λάθη για διάφορους λόγους.

    Το βασικό λάθος που επαναλαμβάνεται είναι ότι ενώ είναι μαθητής ακόμα αναλαμβάνει να γίνει δάσκαλος όσο καλή διάθεση κι αν έχει.  Πιστεύω πως στην ηλικία του μπορεί να διακρίνει ξεκάθαρα τι σημαίνει "διδάσκω" και ποια ευθύνη πρέπει να φέρει για όσα γράφει.  Είναι εντελώς διαφορετικό να γράφει άρθρα-μαθήματα και να ανεβάζει βίντεο, από το να μπαίνει να ρωτάει για κάτι που διαβάζει.  Το φαινόμενο αυτό, που ο Στέφανος έχει μεταφέρει στα μουσικά φόρουμ, το βλέπουμε έξω όταν ο καθένας γυρνάει ανεύθυνα και πουλάει μαθήματα μουσικής καταστρέφοντας ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν.  Δεν μπορεί λοιπόν καθένας να γίνεται από μαθητής, δάσκαλος την ίδια ώρα.  Στο μεταξύ αυτών των δύο ρόλων μεσολαβούν πάρα πολλά και δεν είναι καθόλου τυχαίο ή ανούσιο.

    Η αιτία της αντίδρασης άλλων μουσικών και τεχνικών δεν είναι ο ανταγωνισμός.  Θεωρώ πολύ φιλόδοξο να θεωρείς Στέφανε ότι η δουλειά που έχεις κάνει στη μουσική "απειλεί" ανθρώπους που αντιδρούν σε όσα γράφεις.  Το ζήτημα είναι ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται όντως με τη δουλειά που εσύ κάνεις στα φόρουμ, έχουν ιδιαίτερη ευαισθησία γιατί πρόκειται για τη δουλειά τους και έχουν δει πολλούς τσαρλατάνους να κάνουν τους ειδικούς δημιουργώντας πρόβλημα στους μαθητευόμενους αλλά και στον κλάδο τους γενικότερα.  Όχι γιατί τους παίρνουν τις δουλειές (μόνο) αλλά γιατί υποβαθμίζεται και ξεφτιλίζεται το επάγγελμά τους από απλούς ερασιτέχνες και χομπίστες που δεν έχουν αντικειμενικά λόγο να επεμβαίνουν.  Επίσης όπως έγραψε ο delta, μπορείς να γράφεις ότι θες στη δική σου σελίδα και στα blog σου.  Αθρογραφώντας στα φόρουμ όμως παίρνεις στο λαιμό σου κόσμο που τα ίδια μέλη του φόρουμ ή η διαχείριση δεν μπορούν να το δεχθούν.

    Υπάρχουν ευτυχώς και οι κατάλληλοι δάσκαλοι και τα ωδεία και μουσικές ομάδες και άπειρα βιβλία που μπορεί κάποιος να βρει και να διαβάσει και να μάθει σωστά μουσική.  Ειδικά όταν αναφερόμαστε σε αρχάριους η ευθύνη είναι πολύ πολύ μεγαλύτερη όταν αβίαστα ο άλλος θα πάρει όσα του δίνουμε.  Οι άνθρωποι που αντιδρούν έντονα φαίνεται πως το γνωρίζουν αυτό, δεν πρόκειται απλά για γκρινιάρηδες.

    Φανταστείτε να μην μιλούσαμε για μουσική (που μερικοί μπορεί να το θεωρούν χόμπι και άλλοι επιστήμη) αλλά για ιατρική.  Να μπαίνει όποιος έχει "διάθεση να βοηθήσει τον συνάνθρωπο" και να κάνει το γιατρό με διάφορες συμβουλές επειδή διάβασε κάτι άρθρα...  Ακόμη και για πιο απλά πράγματα να μιλήσουμε, δεν ξέρω αν Στέφανε θα είχες τη συναίσθηση της ευθύνης σου να πας να μάθεις ένα παιδί μαθηματικά, επειδή εσύ τώρα βρήκες την όρεξη να ασχοληθείς.  Είναι ακριβώς το ίδιο.  Με τη μουσική γιατί το κάνεις?  Γιατί δεν μένεις στο να ασχοληθείς να μάθεις τον εαυτό σου πρώτα?  Επειδή νομίζω σπούδασες ηλεκτρονική, πιστεύεις ότι στο τρίτο έτος θα μπορούσες να κάνεις μάθημα στα πρωτάκια?  Στην τελική αν θες να το κάνεις κάντο και το να σε αποκλείουν από τα φόρουμ δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να γράφει ό,τι μα ό,τι θες στην προσωπική σου σελίδα/blog κλπ όπως το κάνει τόσος κόσμος.

    Έγραψα πολλά, κούρασα πάλι και δεν το ήθελα εξ αρχής.  Έχω επιλέξει να μην ασχολούμαι γιατί το θέμα έχει καταντήσει γραφικό και μιλάμε για ένα δέντρο κάθε φορά τριγυρνώντας μέσα σε ένα δάσος ατελείωτο.  Το δάσος είναι αυτό που περιέγραψα.  Θέματα όπως τα πρώτα εμπειρικά βήματά του περί φυσαρμόνικας τα βρίσκω πολύ βοηθητικά και σε έχω ευχαριστήσει Στέφανε και ο ίδιος αλλά νομίζω ότι, ενώ καταλαβαίνεις τι σου λένε όλοι στα φόρουμ, ξανά και ξανά, για τον οποιοδήποτε προσωπικό σου λόγο, δεν σταματάς να αναλαμβάνεις την ευθύνη του δασκάλου ψάχνοντας για υπεκφυγές όταν σου λένε μια κουβέντα.

    Όλα αυτά ελπίζω να καταλάβεις ότι τα λέω με κάθε καλή και ειλικρινή διάθεση και δεν αφορούν το Στέφανο σαν άνθρωπο που αγαπάει τη μουσική.


    STEFANOS604
    31.10.2013, 15:20

    Σχεδόν το σύνολο από τα 267 άρθρα που μέτρησα , στη στήλη ‘’Μαθήματα Μουσικής’’ , στο e-περιοδικό του ΜΗ , είναι από ερασιτέχνες αρθογράφους.  

    Εγώ θαυμάζω τον αυτοδίδακτο Jazz-guitar ,τον αξιόλογο Costapanag , τον Γιάννη reteos ….και πολλά άλλα μέλη που έχουν συνεισφέρει πολλά στις γνώσεις μου και πιστεύω και των άλλων.

    Σε όλα δε τα θέματα των ερασιτεχνών διακρίνω , εγώ τουλάχιστον, μια ιδιαίτερη ευαισθησία.

    Έχω τουλάχιστον 50 έτη μουσικής εμπειρίας (παίζω από 8 χρονών όργανα όπως : Τζένις – φλικόρνο - κορνέτα- κιθάρα- διατονική φυσαρμόνικα-χρωματική φυσαρμόνικα και τώρα που μιλάμε μαθαίνω χαβάγια).

    Έχοντας δε διατελέσει και καθηγητής - σε τεχνικά θέματα, αλλά και συγγραφέας αρκετών τεχνικών εγχειριδίων, έχω και την εμπειρία  διδασκαλίας και συγγραφής.

    Η προσφορά μου οφείλεται μόνο στην αγάπη για τη μουσική.

    Απλά όμως καταθέτω τη δική μου εμπειρία , απ’ την ‘καρδιά μου’ και όσο απλοϊκά μπορώ. Αν διαβάσεις το προφίλ μου ποτέ δεν υποστήριξα ότι είμαι μουσικός μάλιστα έλεγα ότι όταν ξεκίνησα ‘’αρμονία’’ ήμουν μη μουσικός και τώρα έγινα ‘’μουσικός’’.

    Τα ανωτέρω δεν είναι αναγκαία και ικανή συνθήκη για να μπορώ να γράψω ένα άρθρο;;;

    Το ότι το διαδίκτυο βρίθει από τέτοια ανεύθυνα θέματα μουσικής είναι αναμφισβήτητο.

    Τα άρθρα μου όμως εδώ στο ΜΗ είναι προσεκτικά ελεγμένα ,τεκμηριωμένα όσον είναι δυνατόν και όπου έχουν διαπιστωθεί λάθη και πράγματι έχουν διαπιστωθεί στο σύνολο τους θα τα έλεγα ασάφειες (ορθογραφικά , συντακτικά ή και βασικά) έχουν αμέσως διορθωθεί σε άμεσο σχόλιο μου αφού δεν επιτρέπεται το editing.

    Μου λες ότι φιλοδοξώ ότι η δουλειά μου στη μουσική "απειλεί"  τους ανθρώπους που αντιδρούν σε όσα γράφω. Πιστεύω ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Αυτός που μαθαίνει , όλο και κάτι παραπάνω θέλει να μάθει , θα πάει σε δάσκαλο σε ωδείο σε ιδιαίτερα μαθήματα.

    Όμως trelakias για την  προσβλητική συμπεριφορά δεν λες τίποτε . Θα ήθελα ειλικρινά να διαβάσεις αυτό που λέω και  εκεί που παραπέμπω στην  #25 απάντηση μου , θα αποκομίσεις χρήσιμα συμπεράσματα. Αν μάλιστα βρεις ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ σου δίνω το λόγο μου ότι δεν θα ξαναεμφανιστώ στο Musicheaven.

    Μια και είσαι moderator στο Musicheaven εκκρεμούν καμιά δεκαριά άρθρα μου προς δημοσίευση , σχετικά τα περισσότερα με φυσαρμόνικα και κιθάρα. Αφού πιστεύεις ότι παραπληροφορώ  πείσε τη διοίκηση να με αποκλείσει , δεν θα είχα κανένα πρόβλημα.

     Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου αν και δεν είχε καμιά σχέση με την ουσία που διαπραγματεύεται το παρών thread.


    STEFANOS604
    01.11.2013, 10:19

    Παράθεση:

    Το μέλος Jazz-Guitar στις 31.10.2013, 11:24 έγραψε...

    ......στα ρεμπέτικα που παίζω σε διάφορες παρέες άλλα και περιστασιακά που έκανα νυχτοκάματο, λέμε "ντο ματζόρε" ή "ντο μινόρε". Θα μου πείτε βέβαια πως η θεωρία πρέπει να είναι ακριβής. Συμφωνώ και επ' αυξάνω, άλλα πιστεύω πως ο αυτοδίδαχτος, ο ερασιτέχνης και πιθανότατα το κοινό που στοχεύει ο Στέφανος, στην πράξη, πολύ σπάνια θα χρειαστεί να προφέρει "ντο ματζόρε  μεγάλης εβδόμης" ή "ντο ματζόρε  μικρής εβδόμης". Με αυτό το σκεπτικό, πιστεύω πως οι τόνοι ανέβηκαν αδικαιολόγητα πολύ...

    Θα συμφωνήσω και θα θέσω και τον παρακάτω ενδεικτικό χθεσινό διάλογο.

    Με αφορμή το παρατιθέμενο σχόλιο του Jazz-Guitar πήγα χθες σε γνωστό μου επαγγελματία για πάνω από 30 χρόνια , αυτοδίδακτο κιθαρίστα και του είπα να παίξουμε 3 τραγούδια  χρησιμοποιώντας ακριβώς τις εξής φράσεις :

    Πάμε το ‘’Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι’’ σε C ‘’

    μετά το ‘’Σβήσε με κυρά μου’’ σε Bbm.

    μετά το ‘’ Σαράντα παλληκάρια’’ σε Dm

    Τα παίξαμε ως συνήθως όταν παίζουμε κάπου - κάπου μαζί.

    Μετά τον ρώτησα αυτό που τον είχα ρωτήσει και πριν 2 χρόνια περίπου όταν ’ανακάλυψα ‘’ τις φυσαρμόνικες:

    ‘’ Stefanos Hitzaz & Ousak’’  :

    ‘’Ρε Λευτέρη , τόσα χρόνια επαγγελματίας , δεν έχεις ακούσει να λένε χιτζάζ ,ουσάκ , δωρικός??

    Πριν 2 χρόνια μου είχε απαντήσει ''ΟΧΙ''

    ‘’Ναι το έχω ακούσει αλλά εγώ ξέρω ματζόρε και μινόρε χωρίς να ξέρω αυτά που μου λες αν είναι χιτζάζ -  ουσάκ , φυσικό μινόρε , αρμονικό μινόρε ή δωρικός’’.

    Αν θέλετε ακούστε με τις αντίστοιχες φυσαρμόνικες τα ανωτέρω τραγούδια εδώ:

     
    C">Link

    hitzaz   ,   
     Bbm">Link
    ousak ,
    D">Link
    Dorian

      

    Και για να κλείσω το θέμα επίσης δείτε την συμπλήρωση που έβαλα εδώ στο post #27 .

     

    Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια και τις γνώσεις που πήραμε έστω υπό μη κανονικές συνθήκες.

    Στέφανος


    delta66
    01.11.2013, 20:35

    Και πολυ καλα  κανει και περιοριζεται στα ματζορε και μινορε αφου δεν κατεχει περισσοτερα.


    STEFANOS604
    01.11.2013, 20:40
    Έτσι είναι , όμως τα ακόρντα τα παίζει αμέσως ΣΩΣΤΑ
    delta66
    02.11.2013, 00:47

    Και τι παε ινα πει αυτο, οτι μπορει να βγει και να διδαξει και pitch axis ?


    DrLove
    02.11.2013, 08:52

    Παράθεση:

    Το μέλος delta66 στις 02.11.2013, 00:47 έγραψε...

    Και τι παε ινα πει αυτο, οτι μπορει να βγει και να διδαξει και pitch axis ?



    Πως φαίνεται ο άνθρωπος που γουστάρει Satriani :D


    STEFANOS604
    02.11.2013, 10:03

    Παράθεση:

    Το μέλος delta66 στις 02.11.2013, 00:47 έγραψε...

    Και τι παε ινα πει αυτο, οτι μπορει να βγει και να διδαξει και pitch axis ?

    Απλά σχολίασα το σχόλιο του Jazz-Guitar αυτό που παρατίθεται στο #31. Είναι μια πληροφορία που πρέπει να τη ξέρουν όλοι .

    Goodbye


    tallos
    02.11.2013, 10:06
    κι εγω στο μπασο ξερω μινορε και μαντζορε,τα ακορντα π.χ. της μινορε ,η πρωτη.τριτη,πεμπτη,και εβδομη νοτα είναι κοινες στις κλίμακες φρυγικη,αιολικη,και δωρικη.το ιδιο ακορντο παιζω και στις τρεις περιπτώσεις.το ιδιο συμβαινει και με τις μαντζορε,λυδικη και ιωνικη .
    dimsavidis
    02.11.2013, 10:31

    και εγω στο μπασο εφαρμοζω την θεωρια των διαστηματων κυριως...ειχα διαβασει πολυ θεωρια...τωρα ομως εφτασα στο σημειο να παιζω χωρις να κανω θεωρητικη αναλυση την θεωρια σχεδον την ξεχασα...η χαρα της μουσικης ειναι η δραση μην τρωγεστε με το ποιος τα λεει καλυτερα θεωρητικως...αξιεπαινος ο στεφανος για την δουλεια του και την επιθυμια του να τα μοιραστει μαζι μας...σωστοι και οσοι λενε οτι εκανε λαθακι...αλλα ολη η ιστορια εμενα μου θυμιζει "το δεντρο με το δασος"...

    [ τροποποιήθηκε από τον/την dimsavidis, 02-11-2013 10:35 ]


    delta66
    02.11.2013, 16:05

    Παράθεση:

    Το μέλος dimsavidis στις 02.11.2013, 10:31 έγραψε...

    ..αλλα ολη η ιστορια εμενα μου θυμιζει "το δεντρο με το δασος"...

    Εμενα η ιστορια αυτη δεν μου θυμιζει καθολου αυτο το πραδειγμα, αφου η μουσικη δεν ειναι δασος, αλλα ενα δεντρο με πολλα κλαδια που το ενα στηριζεται στο αλλο.

    Αν ενα κλαδι στη βαση ειναι σαπιο, θα πεσουν και τα αλλα μαζι του. Wink


    freddieKrueger
    02.11.2013, 16:29

    Εγώ πάλι διακρίνω πως το θέμα έχει πάρει εκτάσεις κόντρας ειδικά από μέρους delta66 που συνεχίζει να προκαλεί τον Κύριο Στέφανο.Κι αυτός με τη σειρά του απαντάει με μακροσκελή κείμενα και ο κύκλος επαναλαμβάνεται.

    Θα καταθέσω τα εξής.Είμαι αυτοδίδακτος στη μουσική και στην κιθάρα.Στην καλλιέργεια της φωνής πήγα σε δάσκαλο.Μου έδωσε κάποια σημαντικά εφόδια.Αλλά μόνος μου έκρινα και αποφάσισα μέχρι που αυτός ο δάσκαλος ήταν ωφέλιμος.

    Όσο για τη θεωρία στην αρμονία και στις συγχροδρίες.Μόνο σάπια δν μπορουν να χαρακτηριστουν τα κλαδια του κ.Στέφανου.Η δουλειά του είναι το λιγότερα ΑΞΙΟΛΟΓΗ και πιστέψτε με,δεν είμαι ο αφέλής τύπος που θα μπω εδώ μεσα και θα καταπιω οτι μαλακια ή μη ακούσω.

    Ούτε και ο delta66 απο την άλλη έχει προσφέρει λίγα και μάλιστα αφιλοκερδώς.Οπότε δεν μπορεί να κατηγορηθεί για ''σαμποταζ'' στο Στέφανο.Ίσως άλλοι μουσικοί όμως το σκέφτονται αυτό.Και δεντους αδικώ εν μέρει.Γιατί κι αυτοί κάπως πρεπει να ζησουν.Αν ο μαθητης παιρνει οτι χρειαζεται απο βιντεακιακαι αρθρα θεωριας τότε αυτό κάνει κάποιους να νοιώθουν ανεπαρκείς.

    Όμως και πάλι.ΔΕΝ είναι το ίδιο να στα λέει κάποιος από κοντα και στην πράξη με το να διαβάζεις άρθρα.Οπότε και πάλι δεν μπορεί κανείς να υποστηρίξει πως τα άρθρα αυτα ειναι απειλη για τοςυ δασκάλους.Ίσως για κάποιους εκδότες.Και πάλι ΙΣΩΣ.

    Αυτό που με τίποτα εδν μπορεί να χωρεσει ο νους μου είναι πως ο κύριος Στέφανος έκανε λάθη για τα οποία δέχτηκε ισχυρότατη και δυσανάλογα μεγάλη σε έκταση κριτική.Κάποοι θέλουν να σωπάσει.Κάποιοι θέλουν να του κόψουν τα φτερά.Αυτοί οι καποιοι λοιπον θα πρεπε να ντρεπονται.

    Υπήρχε κι άλλος τρόπος.Να γίνει ένας υγιής κι όμορφος διάλογος με αλληλοσεβασμό.Να συμπληρωθούν όμορφα γνώσεις και να διορθωθουν λαθη.Κι όχι αυτό που γίνεται.

    Κι επιτέλους ας σταματήσει αυτή η καραμέλα που ακούω συνέχεια και συνέχεια:Πως μόνο κάποιοι επαγγελματίες έχουν δικαίωμα να γίνονται διδάσκαλοι.Τοσα και τοσα υπεροχα άρθα έχουν γραφτει απο ερασιτεχνες...Γιατι να κατακριθουν ενω μπορουν απλα και όμορφα να κριθουν??

    Λυπάμαι πολύ εκ μερους μερικων που το κάνουν...και χάνουν την ουσία.

    Δεν είναι θέμα δεντρου δασους ουτε καν κλαδιων δενδρου...είναι θέμα της φράσης

    ''Ο σοφός έδειχνε το φεγγάρι κι ο ηλίθιος κοίταγε το δάχτυλο''...Ας σταματήσουμε να τσακωνόμαστε για το δάκτυλο λοιπόν!

    [ τροποποιήθηκε από τον/την freddieKrueger, 02-11-2013 16:35 ]




    Νέες συζητήσεις
    στην ίδια κατηγορία