freddykruger..
<<<Φιλε εγώ Μίλησα αποκλειστικά για ποιότητα φωνής κι αυτά που γράφω είναι Πόλυ συγκεκριμενα.Είσαι κολλημένος με ποπ ιντολ στερεότυπα.ο Σάκης Ρούβας έχει αντικειμενικά πολύ καλύτερη φωνη απ αυτους της λιστας .Μεγαλύτερη έκταση πιο δουλεμενη τεχνικά φωνη μεγαλύτερη άνεση κ χίλια δυο αλλα.Γι το αν εκτιθομαι η όχι ΑΣΕ να έχουν άποψη ανθρώποι που ξέρουν να ξεχωρίζουν πως άλλο φωνητική ποιότητα κι άλλο αισθητικη την όποια μάλιστα με ενα εντελώς απόλυτο μην πω φασιστικό τροπο καποιοι αλλοι αυστηρα προσπαθουν να περιχαρακωσουν!>>> |
επίσης τραγουδάει και με τη μύτη.. οπότε δε με καλύπτει Χρήστο μου..ο Γιώργος Λιανός τον κάνει καλύτερα..
[ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 20-04-2015 19:11 ]
Παράθεση:
|
Καλή μου mingrelia δικά σου δεν είναι τα παρακάτω ? Μείνε σταθερή σε μια θέση ....
..................................................................
ΔΕΝ έχω ηρωποιήσει, όπως φαντάζεσαι, τον Μίκη Θεοδωράκη, καθόλου, μάλιστα!Ίσα-ίσα, που, σάν άτομο, δέν θα τον πήγαινα, με τίποτα, άν ήμουν, στο άμεσο φιλικό ή οικογενειακό του περιβάλλον (ενώ, τον Χατζηδάκι, ΝΑΙ, με χίλια!!!), γιατί τον θεωρώ, τον πιό απαράδεκτα...εγωκεντρικό άνθρωπο, που μπορείς, να φανταστείς, άσχετα, με το άν έχει, ή όχι, δίκιο, να έχει, ένα τέτοιο, πελώριο ΕΓΩ (εδώ, έχουμε...πήξει, τα τελευταία χρόνια, απο ένα σωρό, εγωκεντρικά...μυρμήγκια, όσο αφορά, το ανθρώπινο ανάστημα!!Τουλάχιστον, αυτός, μπροστά τους, είναι, σίγουρα,...ογκόλιθος!!!)Αλλα, το Αξιον Εστί, είναι για πάρα πολλούς Έλληνες, κάτι σαν νεο-Ελληνική πολιτιστική ΣΗΜΑΙΑ, που εκφράζει, την ουσία, την ψυχή και τα δεινά, μιάς ολόκληρης χώρας κι ενός ολόκληρου λαού και έχει, προ πολλού, ξεφύγει, απ' τα χέρια, των δημιουργών του (Ελύτη και Θεοδωράκη), ανήκει, πιά, στον Ελληνικό λαό, όπως κι η Ακρόπολη!Είναι ένα απ' τα ελαχιστα, σύμβολα, του νεο-ελληνικού πολιτισμού, που παραμένουν, ακόμα, όρθια και αλώβητα και γίνομαι...έξαλλη, όταν κάποιοι, ΕΙΤΕ, ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΡΕ, ΕΙΤΕ, ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, βάζουν βέβηλα χέρια, επάνω του, μή εξαιρουμένου και του ίδιου, του Μίκη (ΑΝ δώσει, τη συγκατάθεσή του, σε κάτι τέτοιο, πράγμα, που μεταξύ μας, δέν το αποκλείω, τέτοιος εγωίσταρος, που είναι, προκειμένου, να τον θαυμάσουν και οι...Ρουβίτσες!!!) Όσο για τις ...κωλοτούμπες, που λές, δέν φταίει, τόσο, ο ίδιος, ο Μίκης, όσο φταίνε εκείνοι, που τον έκαναν, απο δική τους ανάγκη ή πολιτικό όφελος, πολιτικό...είδωλο, κάτι, που δέν ήταν, ποτέ!!(όχι, φυσικά, πως δέν του καλάρεσε, του εγωίσταρου, να νοιώθει, είδωλο ΚΑΙ σ' αυτόν, τον τομέα!!).
Φιλικά
Παράθεση:
|
Θα πρέπει να έχει προσεγγίσει, έστω και κατά το ήμισυ, το είδος που πρόκειται να ερμηνεύσει, γιατί κάθε είδος απαιτεί ΓΝΩΣΗ. Δεν θα "κάτσει" σωστά μια ερμηνεία έτσι τυχαία. Θα πρέπει να έχει προηγηθεί δουλειά στο είδος, μελέτη των γυρισμάτων, του ύφους, των στίχων.
Παράθεση:
|
Ωραία, έχουμε έναν τραγουδιστή που δεν έχει ποτέ του προσεγγίσει το ’ξιον Εστί και ο οποίος δεν έχει και κάποιο ΔΙΚΟ ΤΟΥ τραγούδι που να το θεωρούμε εξαιρετικό ή διαχρονικό. Τι ακριβώς σε κάνει να τον θεωρείς ικανό;
Παράθεση:
|
Γενικά είναι λάθος να διαμορφώνουμε την κρίση μας ανάλογα με τα ερεθίσματα με τα οποία ως τώρα έχουμε συνδέσει ένα καλλιτέχνη.
Το καραβι Κνωσσος των Μινοαν Lines κανει τη διαδρομη Ηρακλειο-Πειραια και πισω και το εχουμε συνδυασει με αυτο το δρομολογιο.
Αν αναθεταμε στον καπετανιο του να κανει ξερω γω τη διαδρομη Μπαχαμες-Κουβα ολοι θα ελεγαν ''ειναι Ατλαντικς Ωκεανος εκει,που θα παει το καραβακι που εχει μαθει να πηγαινει μονο Πειραια-Ηρακλειο''? μονο και μονο επειδη στο μυαλο τους εχει μεινει ως το καραβι της γραμμης,μιας πολυ συγκεκριμμενης γραμμης,και οχι ενα μεγαλο σκαφος,ενα μεγαλο ασφαλες καραβι που μπορει να ταξιδεψει και σ αλλες διαδρομες.
Τωρα για ολα τα υπολοιπα.Βλεπετε και μονοι σας ποσο στενοκεφαλα σκεφτεται καποιος εδω μεσα οταν του λενε ''αδερφε δεν σε ειπα φασιστα''.Τροποιω το κειμενο οχι για να κρυψω κατι,αλλα γιατι ειναι μια προταση γραμμενη μιση και ομως η στενοκεφαλη επιθεση με περιμενει στη γωνια.
Αλλες αποψεις δε φασκουν και αντιφασκουν ''Ο Μικης Θεοδωρακης ουτε για φιλος μου η παλιανθρωπος απο τη μια και απο την αλλη πως κανει καταθεση ψυχης οταν τραγουδα''
Οπως καταλαβαινετε ο διαλογος εχει αξια αναλογα με το ποιον εχεις για συνομιλητη σου.Θεωρω πως το επιπεδο του εχει ηδη υποβθμιστει.
Δυστυχως οι πιο πολλοι ανθρωποι ειναι απολυτοι,προσκολλημενοι σε αυθεντιες επειδη ετσι τους μαθανε να λενε στο σχολειο.
Αν τολμησεις να τους θιξεις τα συμβολα,χαθηκες.Ειτε ειναι μια ποδοσφαιρικη ομαδα,ειτε μια πολιτικη κατευθυνση,οτιδηποτε.
Θιγομαστε για ανουσια πραγματα και χανουμε την ουσια.
Αυτος ειναι ενας συγχρονος μεσαιωνας.Ο νεοελληνας τον εκφραζει απολυτα δυστυχως.
Κριστιν με συγχωρεις αν σε κουρασα με ολη αυτη τη μεγαλη σε εκταση παραθεση.
Σε εκτιμω και το ξερεις.
Ομως ειλικρινα δεν εχει καμμαι σημασια αν ο Ρουβας τραγουδα με τη μυτη η οχι.Γιατι απλα τραγουδα ΚΑΛΑ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
Επισης ανιτκειμενικα τα τραγουδια του Αξιον εστι δεν εχουν απαιτησεις.ΔΕΝ εχουν.
Αυτο δεν εχει να κανει ουτε με τις ιδεες ουτε με την ψυχη του καλλιτεχνη.
Ψυχη αλλωστε εχουν ολοι.Δεν ειναι αποκλειστικο προνομιο των ''δηθεν'' εντεχνων καλλιτεχνων.
ΑΥτα τα λιγα.
Παράθεση:
|
Συμφωνούμε απόλυτα. Αυτή είναι Η αλήθεια για οτιδήποτε κάνει κάποιος στην ζωή του και με όποιο είδος μουσικής κι αν ασχολείται, εφόσον αυτό είναι το θέμα.
Η αλήθεια είναι όμως πως κανείς δεν ξέρει αν αυτός ο άνθρωπος έχει δουλέψει, μελετήσει, αφιερώσει χρόνο προκειμένου να πλησιάσει έστω και λίγο αυτό που πάει να κάνει. Επίσης κανείς δεν ξέρει κατά πόσο έχει αποφασίσει να εκτεθεί και να το κάνει με ψυχή! Αν και απ' την συζήτηση προκύπτει ότι αν ανήκεις στην ’ρια φυλή, μπορείς να μετρήσεις την ψυχή του άλλου και να την αξιολογήσεις εννοείται :)
Για να τελειώσω με το θεμα γιατί πλέον ειπώθηκαν τα πάντα. Κατά πάσα πιθανότητα ο Ρουβάς δεν θα προσφέρει μία ερμηνεία που θα μείνει στην Ιστορία και φαντάζομαι το ξέρει κι ο ίδιος. Βαρέθηκα όμως τους ανθρώπους που προσκολούνται σε μεγάλους άλλους ανθρώπους, ιδανικά, ιδεώδη, συμβολισμούς για να ικανοποιήσουν την εντύπωση τους ότι κι οι ίδιοι είναι μεγάλοι. Ο τρόπος που αντιλαμβάνεσαι την ζωή και τους γύρω σου είναι το μοναδικό πράγμα που μπορεί να σε κάνει μεγάλο ή ανύπαρκτο.
Γεμίσαμε από μικρούς μ' εντυπώσεις και βροντερή φωνή και στερεύουμε από μεγάλους. Σ' αυτό το concept ακόμα κι η απειροελάχιστη πιθανότητα να προκύψει κάτι αξιόλογο με κάνει να επευφημώ την όποια προσπάθεια.
Καλό ξημέρωμα σε όλους!
-----------------
[ τροποποιήθηκε από τον/την Chrysanna, 21-04-2015 00:17 ]
Παράθεση:
|
Δεν είχα σκοπό να το συνεχίσω, αλλά όπως φαίνεται, η στενοκεφαλιά μου...σε έχει σημαδέψει και μάλλον θα τη μνημονεύεις για τα επόμενα 10 χρόνια.
Στο ζουμί λοιπόν για να τελειώνουμε αυτή την τραγελαφική κουβέντα...Με βάση τα συντακτικά σου λάθη (όπως παραδέχτηκες) ήταν ηλίου φαεινότερον ότι έδειχνες εμένα ως άτομο με φασιστική σκέψη. Σου απαντώ λόγω του ακραίου χαρακτηρισμού σου και μου ανταπαντάς ότι δεν εννοούσες εμένα κι ότι έχω την μύγα...Αν δεν έκανες συντακτικά λάθη, δεν θα ασχολούμουν μαζί σου (άρα για ποιά μύγα μιλάς;;;). Μάθε να γράφεις σωστά για να μην χρειάζονται εξηγήσεις επί εξηγήσεων. Το γεγονός ότι δεν εννοούσες εμένα ως φασίστα, το εμπέδωσα εγκαίρως (μετά την περιβόητη τροποποίηση). Η "μύγα" ήταν το πρόβλημά μου.
Όμως, το θέμα ποιό είναι τελικά; Αν είπες εμένα φασίστα;...ή ότι χρησιμοποίησες αυτό τον χαρακτηρισμό για κάποιον άλλο που δεν γνωρίζεις;
Γνώμη μου είναι (κι αν κάνω λάθος μουντζώστε με) ότι πρέπει να προσέχουμε πως χρησιμοποιούμε κάποιες λέξεις...σε όποιον κι αν τις λέμε (ειδικά όταν μας είναι άγνωστος).
Τελεία (με παύλα αυτή την φορά).-
Με τέτοια φωνή ο Σάκης -όπως μας "έπεισε" ο Φρέντυ- μήπως τελικά κακώς ασχολείται με το ελάχιστο και χωρίς απαιτήσεις Αξιον Εστί και πρέπει να ανεβάσει λίγο τις βλέψεις του? Λέω εγώ τώρα
Ας μπω και εγώ στον κόπο να πω και΄γω την γνώμη μου, σαν ερασιτέχνης, σαν κάποιος που τραγούδησε επι σκηνής τμήματα του ’ξιον Εστί και σας ιεροψάλτης με αρκετά χρόνια στη πλάτη μου.
Όταν τραγουδάς ’ξιον Εστί, ένα παγκόσμιο έργο του 20ου αιώνα, με Θεοδωράκη σε πρωτόλεια μουσική, τον νομπελίστα Ελύτη σε ένα έργο παγκόσμιας εμβέλειας, τον Μπιθικώτση και τον Κατράκη στην αφήγηση, μόνο σαν ύβρη θα άκουγα την επιλογή ενός ποπ πρώην επικοντιστή.
Μετά την ιστορία με την Χρυσούλα Διαβάτη, αν ο Ρουβάς αποδεχθεί την πρόταση αυτή, μόνο κακό θα κάνει στο όποιο όνομά του.
Ο Θεοδωράκης είναι 90 χρονών, δεν παίρνω απαραίτητα στα σοβαρά δηλώσεις του. Ωστόσο δεν μπορώ να δεχτώ όχι κριτική, σε αυτήν υποκείμεθα όλοι, αλλά χαρακτηρισμούς τύπου ...τούμπας και τύπου εγωϊσταρος. Δεν είδαμε την οικουμένη απο το ύψος του, δεν μπορούμε να κρίνουμε απο τα εξ ιδίων τα δικά του αλλότρια. Πέρα απο ιστορικός δημιουργός, η πολιτική του προσφορά παρά τα λάθη του, είναι τεράστια. Στην φυλακή και στην εξορία έγραψε πολλές ώρες πτήσεις. Ποτέ δεν θα τον πω ποτέ γυριστρούλα.
’κουσα ιστορίες για οκτάβες και ευκολία έργου. Για να μπορείς να αποδώσεις αξιοπρεπώς αυτό το λαϊκό ορατόριο, η μια περίπτωση, είναι να έχεις ελληνική τεχνική στο τραγούδι. Τεχνική που έχει η λαϊκή μας μουσική - ρεμπέτικο, το παραδοσιακό τραγούδι και η ψαλτική. Τα σύγχρονα παιδιά δεν μπορούν γιατί τραγούδι γι΄αυτούς, πλέον, είναι κάτι δυτικοπρεπές, μεταξύ σόουλ και Pop. Αυτή η τεχνική είναι ανίκανη. Η άλλη περίπτωση είναι, να δοθεί το έργο αυτό σε κάποιο λυρικό τραγουδιστή, γιατί σαφώς έχει και λυρικές προδιαγραφές. Όποιος νομίζει ότι είναι εύκολο έργο, ας τραγουδήσει το "Ανοίγω το στόμα μου" ή ας κάνει τα βυζαντινά γυρίσματα που απαιτε το "Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ" και μετά ας συζητήσουμε. Επιπλέον απαιτεί φωνή με δυνατή ένταση, γιατί αλλιώς θα χαθεί ανάμεσα στην ορχήστρα και τις χορωδίες.
Η φωνή είναι πολλά πράγματα και όχι μόνο οι εκτάσεις. Οι συνθέτες που αναφέρθηκαν (βγάζω έξω τον Πασχαλίδη) μια χαρά τραγουδάν. Εγώ που έχω καλύτερη φωνή ως υποδομή απο αυτούς, δεν ξέρω αν θα μπορούσα να πώ καλύτερα το "Τις χαραυγές ξεχνιέμαι", τους "7 Νάνους", το "Κακοηθές μελάνωμα", τον "Σεβάχ" ή το "Όμορφο που ναι να σε συλλογιέμαι".
Μη δότε τα άγια τοις κυσίν.
Παράθεση:
|
Γράφεις ''αν δεν έκανες συντακτικά λάθη,δεν θα ασχολιόμουν μαζί σου''.Πριν ειχα γραψει πως Γι το αν εκτιθομαι η όχι ΑΣΕ να έχουν άποψη ανθρώποι που ξέρουν να ξεχωρίζουν πως άλλο φωνητική ποιότητα κι άλλο αισθητικη την όποια μάλιστα με ενα εντελώς απόλυτο μην πω φασιστικό τροπο αυστηρα προσπαθουν να περιχαρακωσουν!
κατ αρχην αναφερομουν-λανθασμενα-προ διορθωσης στους ανθρωπους που ξερουν να ξεχωριζουν τη φωνητικη ποιοτητα απο την αισθητικη και οχι σε αυτους που δειχνουν πως δεν ξερουν οπως εισαι...εσυ!!
Το οτι μετα αλλαξα και εγραψα ''καποιοι αλλοι'' μαλλον σε δειχνει περισσοτερο...οποτε αν ηθελα να κρυψω κατι δεν θα εκανα μια τροποποιηση που στην ουσια ΔΕΝ με συμφερει.
Δευτερον και θα το πω για τελευταια φορα.Ξεκολλα.Δεν σε ειπα φασιστα ουτε αμεσα ουτε εμμεσα.
Τις αποψεις που εχουν οσοι λενε ''ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ απο μια ΑΞΙΑ'' και παιρνουν το κεφαλι αν καποιος τολμησει να το κανει χαρακτηρισα ετσι.
Το θεμα φιλε ειναι οτι δεν ειπα κανενα φασιστα,αλλα χαρατηριστα ετσι μια αποψη.
''Μαθε να γραφεις σωστα'' μου λες μη δεχομενος πως μπορει να συμβουν και λαθη απο κεκτημενη ταχητυτα(πληκτρολογιο ειναι αυτο,εσυ ποτε δεν εχεις κανει λαθος πληκτρολογησης?)κι εγω θα σου πω ''μαθε να διαβαζεις σωστα'' και να εχεις μια περισσοτερο σφαιρικη αντιληψη:Σκεψου μηπως ευθυς εξαρχης ηταν δικα σου τα λαθος συμαπερασματα και πως μπηκες σ ενα φαυλο κυκλο?Κ πως δεν εχω κινητρο ουτε να σε χαρακτηρισω καπως μα αν το εκανα ουτε και να κρυβομουν.
Ειπα τη λεξη ''φασιστικα'' και αρπαξες φωτια φιλε μου.Ισως εχεις τη μυγα.Σκεψου το.
Λοιπον καλημερες!!
Παράθεση:
|
Αυτό δεν θα το έβγαζε κάπου, κάπως επί σκηνής; Τραγουδιστής είναι, όχι ζωγράφος που δουλεύει κρυφά. Γι' αυτό και ρωτάω να μου βάλετε ένα τραγούδι που να προσεγγίζει - έστω κατά το 1/4, πέφτω - το λαϊκό ή το βυζαντινό.
Διαφορετικά, η υποστήριξη στον Σάκη είναι εντελώς συναισθηματική (γιατί;) και όσα λέτε είναι απλά ευχολόγια. Δεν στηρίζονται κάπου. Η διαφορά στις απαιτήσεις από τα ποπάκια στο ’ξιον Εστί είναι τεράστια και ο καλλιτέχνης θα πρέπει να έχει τραγουδήσει / ερμηνεύσει κάτι που να το προσεγγίζει ΛΙΓΟ. Ο Χατζηγιάννης πχ ΕΧΕΙ τραγουδήσει λίγο λαϊκό και εκεί απλά θα περίμενα να κρίνω. Ο Σάκης όμως είναι από άλλο μουσικό πλανήτη.
Παράθεση:
|
Προτίμησα live για ν'ακούσω πόσο φαλτσάρει !Πολύ πολύ καλύτερος απ'ότι περίμενα !Πολύ καλύτερος απο πολλούς καταξιωμένους έντεχνους ποπροκάδες και τα συναφή !
Μακάρι να'χαμε κι άλλους !!!!
Ορφέα η εκατονταμελή ορχήστρα πίσω όλο το θέμα !Μια καλούλα φωνή χρειάζεται μετά !
Καλημέρα !
Με κάνατε να ερωτευτώ Σάκη
Παράθεση:
|