ελληνική μουσική
    630 online   ·  210.848 μέλη
    jorge
    20.05.2015, 00:22

    Το επίσημο topic σχετικά με το Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, γράψτε ελεύθερα για την ελληνική συμμετοχή και τα υπόλοιπα τραγούδια.


    BandofBounty
    20.05.2015, 00:53

    Αίσχος!....η μία τραγουδίστρια της Δανίας, δεν είχε ξυρίσει τις μασχάλες της...Έχουν περάσει 2 ώρες κι ακόμα να κλείσω τις μπαλκονόπορτες.

    Το ελληνικό ήταν καλσσικό τραγούδι Eurovision...την δεκάδα την έχει εύκολα.

    Συγκινιτηκή η Φινλανδία...αλλά το τραγούδι κακό (αν και είμαι φίλος της punk). Βέβαια, αν σκεφτεί κανείς ότι το έγραψαν άνθρωποι αυτιστικοί...τότε η προσπάθεια και μόνο είναι αξιέπαινη.

    Τελικά μου ψιλοάρεσε το εσθονικό...

    Τελικά αυτή η διοργάνωση δεν θα αλλάξει ποτέ...χορευτικά, κοστούμια και από μουσική μόνο οι ερμηνείες μπορούν να σε συνεπάρουν. Κάποτε νόμιζα ότι με τους Mor ve Otesi και το Deli, τα πράγματα θα άλλαζαν...αλλά, εις μάτην. Το ενδιαφέρον έχει καταντήσει στοιχηματικό και κάποτε κάποτε βγαίνει και κανά διαμαντάκι (και φυσικά όχι στην 1η θέση).


    THANOS35
    23.05.2015, 21:36
    Δεν ξέρω αν είναι το καλύτερο τραγούδι της Ελλάδας, ίσως όμως είναι η καλύτερη φωνή που έχουμε στείλει ποτέ.. Άξια για μένα είχε κερδίσει το "the voice" και το αποδεικνύει. Καμπάνα! Είτε ακούς CD είτε τη Μαρία Έλενα live ένα και το αυτό ..και μπράβο της!
    KRISTHESS
    24.05.2015, 10:46
    είχε τελικά καλά τραγούδια ο διαγωνισμός αυτός αλλά μάλλον με προαποφασισμένο, βάσει στοιχήματος , αποτέλεσμα.. Καλό το τραγούδι της Σουηδίας που βγήκε , αλλά υπήρχαν νομίζω καλύτερα..
    freak
    24.05.2015, 18:41

    Ακομα υπαρχει αυτο το πανηγυρι? Μια χαρα...


    KRISTHESS
    24.05.2015, 19:57

    και λιγο χιουμορ {#emotions_dlg.tt2}  για το θέμα

    http://hysteria.gr/15990/

    http://hysteria.gr/15956/

    [ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 24-05-2015 20:00 ]


    Konstantinosoa
    24.05.2015, 23:44

    Επιλογές ότι να΄ναι. Μέτριο το σουηδικό, μέτριο το ρωσικό, μακράν καλύτερο το ιταλικο και με φωνές πολύ καλές. Αρκετά καλό το ελληνικό, αλλά όπως και το πολύ καλό αυστριακό (απόλυτο βαθμολογικό μηδέν), τραγούδια με μια φωνή, χωρίς χωρό και ένα πιάνο ντεκόρ, είναι ..αντιγιουροβιζιονικά... Πολύ καλή η Κυριακού, δεν την ψήφισαν ούτε οι Κύπριοι (8 βαθμούς πήρε).

    Απίστευτη προβολή μια τέτοια διοργάνωση, αλλά ασόβαρες και μη καλλιτεχνικές οι επιλογές.


    KRISTHESS
    25.05.2015, 02:13

    και έλεγα τι μου θυμίζει... ποιο "ουρανού το περιβόλλι" .. εδώ δες... Τι πρέπει να κάνει ο Ντέιβιντ Γκέτα τώρα? Εδώ δεν έχουμε copy - paste.. έχουμε .. clopy - paste {#emotions_dlg.tt2}

    και να  ταν  μόνο αυτό...  Βελγιο..4ο...

    [ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 25-05-2015 02:19 ]


    VOICETEACHER
    25.05.2015, 07:56
    Όντως κλεμμένο το Σουδικο απο Γκεττα,η ΙΤΑΛΙΑ έπρεπε να βγει.Φωνες πολυ καλές φετος.Απαιχτο οπτικοακουστικό.και του χρόνου.
    SakisKouroupos
    25.05.2015, 08:23
    Κατά τη γνώμη μου η τριάδα ποιοτικής μουσικής με πρώτη την Ιταλία - Αζερμπαιτζαν-Γαλλία. Πολύ καλό το Ελληνικό.
    KRISTHESS
    25.05.2015, 15:16

    Αλλο δανεισμός ακούσιος στο φλού όπως είναι αυτό που έβαλες και άλλο εκούσια αντιγραφή συγκεκριμένων ,άκρως αναγνωρίσημων στο ευρύ κοινό, στοιχείων που συνιστά " ποινικώς " ας πούμε κολάσιμη πράξη

    [ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 25-05-2015 15:18 ]


    Orfeus
    25.05.2015, 22:02

    Μετά το Ισραήλ και την Τουρκία είναι και η Αυστραλία στη Eurovision
    Η Ιαπωνία πότε θα μπει άραγε; Η Κίνα; Η Τζαμάϊκα; Το Μαρόκο; 

    Ένα πανηγύρι για τα πανηγύρια... Τι να πει κανείς...

     


    loukas76gr
    25.05.2015, 22:32

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 24.05.2015, 23:44 έγραψε...

    ...Πολύ καλή η Κυριακού, δεν την ψήφισαν ούτε οι Κύπριοι (8 βαθμούς πήρε)...


    Κι όμως, η Κυριάκου βγήκε πρώτη στο televoting από τα τηλέφωνα των συμπατριωτών της.

    Εκεί που στράβωσε το πράγμα ήταν στην κριτική επιτροπή (μπορείς να δεις και τα ονόματα με στοιχεία από τα βιογραφικά τους).

    http://www.Eurovision.tv/page/results?event=2083&voter=CY

    Πάντως ειπώθηκαν τόσα πολλά για τις αδικίες στο τρόπο ψηφοφορίας γενικότερα, που τύφλα νά 'χει ο διαγωνισμός του ΜΗ.

    Εγώ πάλι πιστεύω ότι ήταν δάκτυλος Merkel... {#emotions_dlg.scared}


    freak
    26.05.2015, 07:58

    Παράθεση:

    Το μέλος Orfeus στις 25.05.2015, 22:02 έγραψε...

    Μετά το Ισραήλ και την Τουρκία είναι και η Αυστραλία στη Eurovision
    Η Ιαπωνία πότε θα μπει άραγε; Η Κίνα; Η Τζαμάϊκα; Το Μαρόκο; 

    Ένα πανηγύρι για τα πανηγύρια... Τι να πει κανείς...

    Η Τουρκια ατυπα ανηκει ατην Ευρωπη, εστω το Ευρωπαικο κομματι της μα δεν ειναι αυτο το ζητημα μας.

    Αυτο το πανηγυρι με τις φανφαρες δινει πολυ υλικο στην ανυπαρξια και την κενοτητα τριγυρω μας.


    tallos
    26.05.2015, 09:16
    Η Ρωσιδα ηταν η καλυτερη.Εχετε δει τη φωτογραφηση της για το περιοδικο MAXIM?
    freak
    27.05.2015, 10:40

    Aπο την αλλη βεβαια, αυτο το πανηγυρακι εχει γινει αφορμη για αμετρητα ομοφοβικα, ξενοφοβικα και γενικως φοβικα σχολια κυριως απο επιδοξους Ελληναραδες.

    Πανε πακετο ολα αυτα, μαζι με την ανυπαρξια παρομοιων κενοτητων (βλεπε voice και τα τοιαυτα).


    TRAVELOGUE
    27.05.2015, 12:29

    Ο διαγωνισμός της Eurovision, συνολικά ως προς το αισθητικό και καλλιτεχνικό του αποτέλεσμα δεν με εκφράζει καθόλου.

    Το συγκεκριμένο topic ανοίχτηκε για να κατατεθούν οι απόψεις για την ελληνική συμμετοχή και τα υπόλοιπα τραγούδια. Ωστόσο, η ελληνική συμμετοχή δεν σχετίζεται μόνο με το τραγούδι και την κοπέλα που επιλέχτηκε να το τραγουδήσει.

    Πέρα, λοιπόν, από τα τραγούδια και τις φανφάρες και δεδομένου ότι η πλειοψηφία των καναλιών, εντύπων, ιστοσελίδων, "δημοσιογράφων" κτλ. ασχολούνται με το φαίνεσθαι, καλό είναι να ρίξουμε και μία ματιά πιο... παρασκηνιακή.

    Το παρακάτω κείμενο αναδημοσιεύεται από την ιστοσελίδα "Βαθύ Κόκκινο"

    Όπως είναι γνωστό, όταν σβήνουν τα φώτα και οι δυνατοί προβολείς των μεγάλων διοργανώσεων έρχεται ο λογαριασμός. Κι όπως είναι γνωστότερο, το λογαριασμό σε αυτές τις περιπτώσεις τον πληρώνουμε όλοι εμείς ως φορολογούμενοι, μέσω κάποιου φορέα του Ελληνικού Δημοσίου.

    Μετά από τέσσερα χρόνια κοροϊδίας των απολυμένων από τα καταστήματα Metropolis, ο επιχειρηματίας Ανδρέας Κουρής ανέλαβε για τρίτη χρονιά τη διοργάνωση της Eurovision, μέσω του τηλεοπτικού καναλιού MAD TV που κατέχει, πετυχαίνοντας το καλύτερο γι’ αυτόν deal. Η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ, με την απόλυτη βεβαιότητα ότι το σκάνδαλο της ανάθεσης της Eurovision δεν την ακουμπάει, προχώρησε στη φετινή συμφωνία μαζί του βάζοντας ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη  και αφήνοντας ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο κερδοφορίας στον Ανδρέα Κουρή.

    Είναι γεγονός ότι την  τελευταία τριετία όσο τα κρατικά ταμεία στενάζουν, τόσο ανοίγουν τις πόρτες τους για δουλειές προς τους ιδιώτες επιχειρηματίες. Αυτά τα… θυρανοίξια  αφορούν μπίζνες που γίνονται με την εγγύηση του δημοσίου και τη διασφάλιση της μέγιστης κερδοφορίας των ιδιωτών.  Σε αυτό το πλαίσιο ούτε η  ΝΕΡΙΤ δεν θα μπορούσε να αποτελέσει την εξαίρεση. Και αφού επί δύο συνεχόμενα χρόνια παραχώρησε το κερδοφόρο κομμάτι της Eurovision στον Ανδρέα Κουρή με αδιαφανείς όρους και αμφίβολα κέρδη για την ίδια, φέτος του έδωσε και τα ρέστα!

    1

    Οι φετινές δαπάνες της ΝΕΡΙΤ για την συμμετοχή της Ελλάδας  στην Eurovision είναι μεγαλύτερες από αυτές των δύο προηγουμένων ετών καθώς ξεπερνούν  ήδη τα 150.000 €. Και αν αναλογιστούμε ότι οι δαπάνες της ΝΕΡΙΤ γι’  αυτή η συμμετοχή θα συνεχίσουν να δημοσιοποιούνται μέχρι και τον Νοέμβριο, ίσως να μιλάμε για πλήρη εκτόξευση αυτού του κόστους.

    Επιπλέον φέτος , σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ αποφάσισε να πληρώσει και από πάνω τον Ανδρέα Κουρή παραχωρώντας του διαφημιστικό χρόνο στη δημόσια ραδιοτηλεόραση για να προβάλει τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, αλλά να του διαθέσει και τεχνικό εξοπλισμό: ένα van εξωτερικών μεταδόσεων (αν και, τελικά, έξω από τον τελικό ήταν τρία φορτηγά της ΝΕΡΙΤ) κάτι που τις προηγούμενες χρονιές πλήρωνε το MAD, καθώς και έμψυχο δυναμικό. Και όλα αυτά συμβαίνουν όταν, όπως όλοι οι δημόσιοι φορείς και οργανισμοί, το ίδιο  και η κρατική τηλεόραση αναστενάζει από την έλλειψη ρευστότητας του δημοσίου.

    2

    Σε όλα αυτά, δε μένει παρά να υπενθυμίσουμε ότι η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ συνεργάστηκε με τον  Ανδρέα Κουρή, έναν επιχειρηματία που έκλεισε τα καταστήματα  Metropolis και άφησε απλήρωτους τους εργαζόμενους, πράξη για την οποία φορτώνεται συνεχόμενα με καταδίκες, έναν επιχειρηματία που χρωστάει σε δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία και έχει συλληφθεί δύο φορές γι’ αυτό.

    Παρ’ όλες τις καταγγελίες μας για το σκάνδαλο της ανάθεσης της Eurovision από τη δημόσια ραδιοτηλεόραση σε έναν ιδιώτη επιχειρηματία, κανείς δεν θέλησε να διερευνήσει το θέμα. Ούτε τις δυο προηγούμενες χρονιές, ούτε και φέτος. Οπότε,  παραμένουν ως εξαγγελίες  οι προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης ότι θα εξεταστούν όλες οι επιχειρηματικές συμφωνίες που υπέγραψε η διοίκηση της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης τα τρία τελευταία χρόνια.

    Κι αν η κυβέρνηση και ο αρμόδιος για τη δημόσια ραδιοτηλεόραση υπουργός Νίκος Παππάς έχουν πολλά πράγματα να κάνουν και δεν προλαβαίνουν να διερευνήσουν το ζήτημα, το πιο απλό που θα μπορούσαν να πράξουν άμεσα θα ήταν να δημοσιοποιήσουν τις συμβάσεις που υπογράφηκαν μεταξύ της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και το MAD του Ανδρέα Κουρή για τη διοργάνωση της Eurovisionτα τρία τελευταία χρόνια Μαζί με τα κέρδη ή τις ζημιές που απέφερε αυτή η συμφωνία στο δημόσιο φορέα. Κι έπειτα, θα έχουν ολόκληρο το χρόνο που χρειάζονται για να ψάξουν το τι έβγαλε από αυτή τη «συμφωνία» ο Ανδρέας Κουρής. Κι αν τελικά αυτό το deal ήταν…. «εξισορροπημένο».

    ΥΓ: Και ενώ ο Ανδρέας Κουρής μετράει τι τσέπωσε και υπολογίζει τι ακόμη μπορεί να τσεπώσει  από τη «συνδιοργάνωση» της Eurovision με τη δημόσια ραδιοτηλεόραση, μια καταγγελία  που μιλούσε για καθυστερήσεις στις μισθοδοσίες στο MAD TV και ένα κενό μισθοδοσίας έξι μηνών από το 2012, αλλά και για κόψιμο μακρόβιων εκπομπών του καναλιούκαι απολύσεις, έκανε το γύρο του διαδικτύου πριν λίγες μέρες.

    Και τι θα μπορούσε να κάνει ένας επιχειρηματίας που μόλις έχει κερδοφορήσει και για τρίτη συνεχόμενη  χρονιά,  έπειτα από μια ακόμη καλή εμπορική συναλλαγή; Αν μη τι άλλο, θα θέλει να κερδίσει περισσότερα. Και η μείωση του εργατικού κόστους και τα χρωστούμενα στους εργαζόμενους είναι ο πιο εύκολος και ο πιο ασύδοτος  στα υπό ασυλία αφεντικά τρόπος. - Eργαζόμενοι/Aπολυμένοι στα Metropolis"

    ======================================================================

    Περισσότερα και αναλυτικότερα έργα και ημέρες του κυρίου Ανδρέα Κουρή....εδώ.


    Orfeus
    27.05.2015, 13:21

    Τι προσφέρει άραγε το πανηγύρι της Eurovision στον τόπο; Προσφέρει κάποια πολιτιστική κληρονομιά ή την ευκαιρία να τα οικονομάνε κάποιοι εις βάρος μας; 


    jorge
    27.05.2015, 14:01
    O Κουρής πως συνδέεται με τα τιμολόγια που εμφανίζονται; Το ΑΦΜ του παραλήπτη των πληρωμών, φαίνεται πως είναι της EBU.
    freak
    27.05.2015, 15:01

    Ορφεα, προσφερει ακριβως τα ιδια με το Mad TV.

    Mια φορα ετυχε να μιλησω με τον εν λογω τυπο πριν μπολικα χρονακια.

    Καταλαβαινεις πολλα...απο τα πρωτα δεπτερολεπτα κιολας.