ελληνική μουσική
    452 online   ·  210.823 μέλη

    Ηχογράφηση στο σπίτι

    treirini
    19.09.2015, 23:55

    Καλησπέρα,
    Είμαι νέο μέλος,και θα ήθελα να με κατατοπίσετε σχετικά με τον εξοπλισμό που χρειάζεται για μια αξιοπρεπή ηχογραφηση στο σπίτι.Έχω ένα usb πυκνωτικό μικρόφωνο (C1-u behringer), το οπόιο συνδέω στο laptop,αλλά δεν έχω την απόδοση που είχα όταν παλιότερα χρησιμοποιούσα σταθερό pc.Λογικά πρέπει να αγοράσω μια κάρτα ήχου,σωστά; Τι μου προτείνετε;
    Επίσης μπορεί να φανεί λίγο βλακεία η ερώτηση,αλλά παίζουν ρόλο και τα ηχεία για την απόδοση του ήχου;
    Αυτό που θέλω να κάνω είναι να ηχογραφώ φωνή και κιθάρα.
    Παιδιά είμαι άσχετη με όλα αυτά,και πραγματικά θα ήθελα την βοηθειά σας!!!!


    delta66
    20.09.2015, 01:15
    " target="_blank">>
    treirini
    20.09.2015, 03:58
    Ευχαριστώ πολύ!!!Κατατοπιστικότατο!
    investor
    20.09.2015, 08:51
    Αν θέλεις αξιοπρεπή ηχογράφηση στο σπίτι θα χρειαστείς έναν αρκετά δυνατό υπολογιστή (τεραπύρηνο τουλάχιστον)ώστε να "σηκώνει" άνετα κανάλια και εφέ.Αυτό είναι το πιο βασικό. Μετά θα πάρεις μια κάρτα ήχου γύρω στα 200 ευρώ (και όχι παρακάτω) σαν την Komplete Audio 6 και ένα μικρόφωνο δυναμικό σαν το Shure SM57.Tο usb μικρόφωνο της behringer πέταξε τα πάραυτα. Συνεχίζουμε με studio ακουστικά και ηχεία,τα οποία δεν χρωματίζουν τον ήχο.Προτίμησε γερμανικά,γιατί οι φίλοι μας οι Γερμανοί ότι κάνουν το κάνουν καλά.Ή αν θες κάτι πιο συμβατικό πήγαινε στην Αμερικανική M-Audio. Αγόρασε(και μην κλέψεις γιατί θα έχεις προβλήματα)ένα καλό DAW τύπου Nuendo ή Αbleton ή Samplitude και θα είσαι εντάξει.Cubase όχι,γιατί είναι εντελώς ερασιτεχνικό. Όχι ότι με τα παραπάνω θα έχεις καλό ήχο,αυτός βγαίνει απο κονσόλες και στα studio,αλλά τουλάχιστον δεν θα έχεις σοβαρά προβλήματα.
    treirini
    21.09.2015, 18:43
    Eυχαριστώ για τις πληροφορίες!
    STEFANOS604
    21.09.2015, 19:28

    Θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα του investor  αλλά για ημιεπαγγελματική χρήση.