Έφυγαν έξω όλες οι επιχειρήσεις, όλα τα εργοστάσια, όλοι οι επιστήμονες, όλοι οι αθλητές ΑΛΛΑ ο ΒΠ απαράδεκτος. Λες και το ροκ είναι αντικερδοσκοπικό.
Παράθεση:
|
Ευτυχως οχι ολοι.
Παράθεση:
|
Εχεις στοιχεία που το αποδεικνύουν αυτό,γιά όλους;
Γιατί εγώ ξέρω ότι πολλοί,πάρα πολλοί απ'όλους αυτούς,έχουν ακόμη και εισοδήματα ή συντάξεις πείνας-κάποιοι μάλιστα που πέθαναν,πέθαναν στην ψάθα.
Οι όποιες λίγες περιπτώσεις ροκάδων,σκυλάδων κλπ που έχουν μεγάλες περιουσίες,δέν αρκούν γιά να βγάλουμε γενικό συμπέρασμα....
Καποιοι το εκαναν γιατι απλα το γουσταραν γραφοντας στα π@π@ρι@ τους τα γκαφρα.
Και ειναι κατι παραπανω απο πολλοι.
Οταν λές "όλοι αυτοί,ροκάδες,σκυλάδες κλπ",κάνεις αυτό που λέμε "γενίκευση".
Ο Σιδηρόπουλος ήταν ροκάς-και γνήσιος μάλστα-αλλά δέν έκανε "αμύθητη" περιουσία.
Ο Ασιμος ήταν ροκάς-γνήσιος κι'αυτός-αλλά δέν έκανε "αμύθητη" περιουσία.
Ο Στράτος Διονυσίου ήταν σκυλάς αλλά δέν έκανε "αμύθητη" περιουσία.
Πάμπολλοι καλλιτέχνες που έπαιξαν και παίζουν σε ρόκ συγκροτήματα και σε σκυλάδικα δέν έκαναν και δέν έχουν "αμύθητες" περιουσίες.
Κι'εγώ ξέρω "τί φράγκα παίζουν κι'έπαιζαν",αλλά ξέρω επίσης ότι δέν "παίζουν κι'έπαιζαν" γιά "όλους".
Οπότε καλό είναι να μήν πετάς κουβέντες έτσι,στον αέρα......
ΥΓ.Ούτε δικηγόρος είμαι,ούτε εισαγγελέας.
Οπως γράφει παραπάνω και ο freak,κάποιοι-είτε ροκάδες,είτε σκυλάδες-έπαιξαν (και παίζουν) την μουσική τους επειδή τους αρέσει,αδιαφορώντας γιά το πόσα λεφτά θα πάρουν.Και είναι πολλοί.
Οπότε το να λές ότι "όλοι οι ροκάδες και σκυλάδες έχουν αμύθητες περιουσίες και κοροϊδεύουν τον κόσμο υποκρινόμενοι ότι είναι αυθεντικοί" είναι αφελής γενίκευση.
Ευτυχώς δέ,εμείς είμαστε ξύπνιοι.Μάλλον εσύ είσαι αυτός που κοιμάται.
Ελπίζω τουλάχιστον ότι όταν παίζεις είσαι ξύπνιος,ώστε να μήν αμολάς καμμιά "πράσινη" επί σκηνής.
Αλμπέρτο άστα αγόρι μου αυτά και πες στον άνθρωπο στα ίσια ότι και εσύ και εγώ, και όόόόόλο μας το συνάφι (από Λερναίες;Ύδρες και Αγάπανθους μέχρι Σιδηρόπουλους και Πουλικάκους, έχουμε βγάλει τρελλλλλλλά λεφτά. Τώρα το πού τα φάγαμε, είναι δικιά μας δουλειά.
ξαναλεω και παλι...(εννοειτια προσωπικη μου αποψη παντα,και συμφωνουν αρκετοι που χω μιλησει για αυτο τι θεμα κυριως μουσικοι) ...για το αν ειναι ροκ η οχι ο ΒΠ..
ο παυλος,μαζι με τον πουλικα,τους σπυριδουλα κτλ που φεραν δειλα δειλα απ το "παραθυρο"το ροκ στοιχειο (στιχοι κ μουσικη) στο ελληνικο κοινο..παιζαν με 20 και 30 ατομα στις μουσικες σκηνες ...δεν μπορουσε να το αφουγκραστει ο ελληνας..ωσπου ερχεται ενας τυπος με μια φωνακλαδικη φωνη,με δυνατο γρεζι,δυνατο παρουσιαστικο στη σκηνη και ναι ξαναλεω οτι πρωτοπορησε στις συναυλιες στους αγωνιστικους χωρους..
με την εννοια οτι γιναν θεσμος δλδ..οτι βαλαν κ αλλοι καλλιτεχνες απο τοτε κ επειτα στο προγραμμα τους συναυλιες στα γηπεδα..η αρβανιτακη πχ επαιζε ξαφνικα στο αλεξανδειο στην θεσ/νικη πχ που ηταν μονο σε θεατρα και μουσικες σκηνες .....και το κοινο του παπ..πριν απ τον παπ δεν το συναντουσες στον παυλο και τον πουλικα η σε αλλα ελληνικα ροκ σχηματα της εποχης,το συναντουσες σε συναυλιακους χωρους με ξενους καλλιτεχνες!!!!
και αυτο ειναι μαρτυριες απο ανθρωπους που τα ζησαν τοτε! ειδικα την 5ετια 85-90!!
τεσπα για να μην κουραζουμε...μπορει να μην ακολουθησε μια ροκ διαδρομη(εξ αλλου ο ιδιος τον αρνειται τον χαρακτηρισμο..λεει οτι ειναι ερμηνευτης..γενικα) δεν μπορουμε ομως να μαστε τυφλοι!! να μην δουμε οτι αναψε την σπιθα εστω και με 5-10 τραγουδια ΣΤΑΘΜΟΣ στην ελληνικη ροκ σκηνη!!(στην.."οποια" ελληνικη ροκ σκηνη)
και οπως ηταν φυσιολογικο πολλοι το ζηλεψαν αυτο οταν παιζανε σε 10 και 20 ατομα!! (τον παυλο τον εκτιμω ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ..εφερε το ροκ σε μια ελλαδα του νεου κυματος και του ελαφρολαικου..ε ο ΜΥΤΟΓΚΑΣ :P βοηθησε να γινει το ΜΠΑΜ!!! αυτο πιστευω οτι ειναι μια πραγματικοτητα που δεν μπορουμε να την αγνοησουμε...
Παράθεση:
|
[ τροποποιήθηκε από τον/την Orfeus, 17-01-2016 10:21 ]
Παράθεση:
|
Ετσι ακριβώς.Εγώ,άς πούμε,μόνο από το CD τών Ειλώτων,με το ένα τραγούδι μου που έχει μέσα,"έβγαλα" μέχρι και ιδιωτικό αεροπλάνο (που το πετάω μάλιστα ο ίδιος,εις πείσμα τού Μπόζνου που δέν μού έδινε πτυχίο γιατί,λέει,έχω ένα μάτι κι'ένα αυτί.Και τί έγινε;Κι'ο Carlos Dardano έχει ένα μάτι,αλλά έγινε κυβερνήτης στην LanChile....).
Επί τού θέματος:ο Παπακωνσταντίνου δέν είναι ροκάς,αλλά στην προκειμένη περίπτωση καλά έκανε και εισέπραξε τα λεφτά μέσω Βουλγαρικής εταιρίας (πληρώνοντας εκεί χαμηλό φόρο).Ας πρόσεχε ο δικός μας ο Τσαλακωτός να μειώση τους φορολογικούς συντελεστές,ώστε ο φόρος αυτός να μπή στα Ελληνικά δημόσια ταμεία κι'όχι στα Βουλγάρικα........
το ροκ , εχει διεθνη στανταρτ ( κατα το ελληνικο ) , συγκεκριμενο ηχο και αισθητικη , εννοω μουσικη αισθητικη οχι ενδυματολογικη αισθητικη . Αν δεν πληρει καποιος τις ηχητικες προδιαγραφες , δεν μπορει να καταταχτει στο ειδος αυτο .
Μπορει καποιος να διαθετει καποια 'περιφερειακα ' χαρακτηριστικα(π.,χ δυναμικες συναυλιες που συνταντωνται και στην ροκ ) , αλλα αν δεν διαθετει το κυριοτερο ,την μουσικη ως συνολο , τοτε δεν μπορει να καταταχτει εκει .Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι αξιος καλλιτεχνης , απλη μουσικη καταταξη ειναι . Δεν αμφιβαλει κανεις για την καριερα του συγκεκριμενου η για την φωνη του η το οτι ειναι δημοφιλης . Δεν ειναι τιτλος τιμης το ροκ , το ιδιο ειναι σαν τα αλλα ειδη ειναι , δεν τον απαξιωνει ο χαρακτηρισμος του ως 'μη ροκ ' .
επιπλεον δεν υπαρχει ροκ στιχος , αν εχεις μουσικη ροκ και ο στιχος λεει για το ποσο μεγαλες ειναι οι τσιχλοφουσκες της ταδε μαρκας , το δημιουργημα ειναι ροκ (εξου και η στιχουργικη γκαμα των διαφορων παρακλαδιων της ροκ ) . Αν μιλας για επαναστασεις αλλα εχεις απο πισω λαικη μουσικη , τοτε κατατασεται στην λαικη μουσικη .
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
αναφερομαι στην λεξη ' στανταρτ ' , και λεω 'κατα το ελληνικο ' ,δεν χαρακτηρισα την ροκ ετσι , γιατι κανονικα πρεπει να γραφτει αγγλικα standards , αλλα μου ακουγεται 'καπως ' . Οποτε την 'ελληνοποιησα ' . Σε αυτο αναφερεται το 'κατα το ελληνικο ' .
Πρός όλους τους ενδιαφερομένους,η Ελληνική λέξη αντίστοιχη τού standard (προφέρεται "στάνταρντ" και ουχί "στάνταρτ") είναι "πρότυπο").
Κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε να μιλάμε και να γράφουμε σωστά-γενικώς.
Επίσης κάποια στιγμή πρέπει οι κυβερνώντες μας να μάθουν ότι με υπερφορολόγηση τών πάντων δέν έρχεται ανάπτυξη.Αυτό που έκανε ο ΒΠ ναί μέν δέν ήταν "νόμιμο",αλλά ήταν ένας τρόπος "άμυνας" έναντι ενός κράτους που επιβάλλει υπέρογκους φόρους σε όλους και σε όλα,χωρίς την αντίστοιχη ανταποδοτικότητα.
Και αυτό είναι που πρέπει να μάς απασχολή.Διότι στην θέση τού ΒΠ θα μπορούσε να είναι ένας οποιοσδήποτε καλλιτέχνης διεθνούς φήμης που η εμφάνισή του σε κάποιο συναυλιακό χώρο στην Αθήνα θα μπορούσε να μαζέψη πολλαπλασίως περισσότερο κόσμο απ'όσον μάζεψε ο Ιζνογκούντ-και συνεπώς πολλαπλασίως περισσότερα έσοδα,άρα και φόρους γιά το Ελληνικό κράτος.Αν όμως ο καλλιτέχνης αυτός επληροφορείτο το ύψος τής φορολόγησής του,όχι στην Βουλγαρία,αλλά στην Αλάσκα θα πήγαινε να βρή εταιρία να εισπράξη τα λεφτά.....
Παράθεση:
|
ναι οντως θα πρεπει να μας 'απασχολ Η '
και το διεκρινησα , και 2 ατομα το εξελαβαν λαθος
[ τροποποιήθηκε από τον/την alpatman, 19-01-2016 15:13 ]
Επειδή στο Γυμνάσιο & Λύκειο ,τω καιρώ εκείνω, η γλώσσα που διδάχτηκα ήταν η καθαρεύουσα ,ένας από τους κανόνες της που θυμάμαι ήταν :
Η υποτακτική (με το ‘’να’’) πάντα γράφεται με ‘’η’’. Πχ (να πάη , να διαβάση , να γράψη…..)
Τα κείμενα του Hastaroth πολλές φορές διολισθαίνουν προς την καθαρεύουσα , όμως η περιεκτικότητα τους είναι πλούσια.
Η κατάργηση της καθαρεύουσας και της ιστορικής ορθογραφίας δεν έβλαψε , αντίθετα τα σημερινά παιδιά έχουν μεγάλο κέρδος, γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό του χρόνου δεν ξοδεύεται πλέον για νεκρή γραμματική και ορθογραφία και άρα ο χρόνος αυτός διατίθεται για άλλα πράγματα (Δυστυχώς όμως πήγαμε και στην απέναντι πλευρά με τα Greeklish).
Ύστερα τις ξένες λέξεις μπορείς να τις γράψεις όπως θέλεις (πχ ο μουσικός όρος Bagio μπορεί να γραφτεί σαν ‘’Μπαγιό’’ ή ‘’Μπαγιώ’’ ).
Επίσης συνηθίζεται τις ξένες λέξεις να τις προφέρουμε Λατινικά (μας το έχουν αποδείξει οι διαφιμήσεις)
Έτσι πχ το ακόρντο ‘’SUS4’’ μπορείτε να το πείτε (‘’σας φορ’’ , ‘’σας τέσσερα’’ , ‘’σους φορ’’ , ‘’σους τέσσερα’’ καλόν όμως είναι να το γράφετε ‘’SUS4’’ ). Όπως όμως και να το πείτε , ακόμα και περιφραστικά , για μένα δεν παίζει ρόλο , αρκεί να περιγράφει αυτό που εννοεί η ετυμολογία του.
Μάλιστα στη ηλεκτρονική , μουσική τεχνολογία, computers ....καλόν είναι (εγώ τουλάχιστον το προτείνω) να τηρείται η ξένη ορολογία αλλιώς θα γίνει αχταρμάς και στο παρελθόν υπήρξαν και μαργαριτάρια και μάλιστα σε εγκυκλοπαίδεια!!
Οπότε ο Hastaroth συγχωρετέος
σχετικα με την χρηση των ξενων λεξεων , την θεωρω επικρατουσα σε καποιες περιπτωσεις , καθως καποιες αγγλικες λεξεις εχουν επικρατησει εναντι οχι μονο εναντι των ελληνικων , εναντι ολων των αλλων
Πιθανων δηλαδη το ΟΚ , η το CHEQUE , να το χρησιμοποιουν στην Ασια , την Αφρικη ,στην Ευρωπη παντου
και ολες αυτες οι 'σειρες ' των διεθνων αγγλικων λεξεων
για το οτι η ελληνικη γλωσσα , εχει αντιστοιχες και ισως και πιο 'περιεκτικες ' απο οποιαδηποτε αλλη γλωσσα αυτο ειναι δεδομενο
δεν διαφωνω με την υποτακτικη ,την οποια προλαβα αμυδρα , οντως μπορει να ειναι σωστο και το αναγνωριζω , ομως αρκετα κειμενα του συγκεκριμενου κυριου ,και δεν το λεω ειρωνικα , εχουν καμποσα ορθογραφικα λαθη ,και δεν το λεω σαν ορθογραφος ,ισα ισα κανω και εγω αρκετα λαθη .
αναφερθηκα στην λεξη 'στανταρτ ' σε εισαγωγικα , και το εξηγησα οτι το χρησιμοποιω 'κατα το ελληνικον ' αν θελετε 'νεο-ελληνικη αδεια '( η αηδια ) .
και ενας φιλος παρατηρησε οτι το 'ελληνικον ' αναφεροταν στο ροκ ( ασχετο δηλαδη ) και ο αλλος προτεινε χρηση αντιστοιχης ελληνικης λεξης και εκανε επιμορφωτικες συστασεις .
αραγε η λεξη 'διαφημισεις ' του κειμενου του κυριου Hastaroth , ετσι γραφονται κυριε Στεφανε ?
ειναι ομως αυτο το ζητουμενο του θεματος ?
Καθόλου ζητούμενο (για αυτό έβαλα τη λέξη 'διαφίμηση'' σε παρένθεση εννοώντας περισσότερο τις λέξεις που μας σερβίρουν καθημερινά οι δημοσιογράφοι που σφηνώθηκαν ακόμα και στο μυαλό της μάνας μου όπως οι διαφημίσεις των ''ΟΜΟ - ΣΚΙΠ .....''' .....‘’Περσόνα νον γκράτα’’, ‘’Νον πέιπε, ‘’Σαξές στόρι’’ , ‘’Φέις Μπουκ’’......
Το ζητούμενο είναι η φοροαποφυγή. Θυμάστε τα δις του Βοσκόπουλου . Τι έγινε έκτοτε ; ''Σιγή Ιχθύος'' . Ξαναλέω το καθαρευουσιάνικο : ''Φέγγε λύχνε και σιώπα το φως των αστέρων ουδέποτε εκλίπει''.
Είμαστε λύχνοι . Κάνουμε ''φου'' και νομίζουμε ότι θα σβήσουμε τον ''αστέρα'' !! Έχω αηδιάσει χρόνια να ακούω τα ίδια απ' τους πολιτικούς (κι ''ο Παντελής ο ρεμπελιάς έλιωσε μεσ' το χώμα κι ο κόσμος γύρω κι ο ντουνιάς δεν άλλαξε ακόμα''. Όμως η ελπίδα πάντα σιγοκαίει και ίσως κάποτε τα ''φου'' να σβήσουν τους κάθε είδους τέτοιους ''αστέρες'' όλων των κατηγοριών.
γενικα πιστευω οτι οταν κανουμε ενα σχολιο αστοχο ,για κατι που δεν καταλαβαμε καλα η διαβασαμε γρηγορα κτλ , καλο ειναι να το παραδεχομαστε ,οχι οτι αυτο θα αλλαξει κατι στην ροη του κοσμου , απο στοιχειωδη σεβασμο σε μια ανταλλαγη αποψεων . Φυσικα δεν ειναι υποχρεωτικο ,ελευθερια υπαρχει .
επισης οποιος κανει προτροπες εκμαθησης της ελληνικης γλωσσας καλο ειναι να εχει σιγουρευτει για την αρτιοτητα και ορθογραφια των δικων του κειμενων πρωτα . Γιατι αλλιως αναγουμε τον εαυτο μας σε αυτοδιοριζομενους διδακτορες που κανουν νουθεσιες προς αγνωστους . Ομως και στην περιπτωση αυτη τιποτε δεν ειναι 'υποχρεωτικο ' στα πλαισια ενος φορουμ . Την γνωμη μου καταθετω και μονο και χωρις διαθεση καμια προσβολης σε κανενα συμμετεχοντα στην συζητηση .
κυριε Στεφανε, σχετικα με τους πολιτικους ,δεν πιστευω οτι φταινε αυτοι καθως οι πολιτικοι εκλεγονται ,ειναι αντιπροσωποι του λαου και αυτοι τους εκλεγουν . Το να εχουν ολοι οι πολιτικοι οταν εκλεγονται την ιδια συμπεριφορα σημαινει οτι ο ιδιος ο λαος εχει την ιδια συμπεριφορα . Η φραση του Παγκαλου 'μαζι τα φαγαμε ' εχει αρκετα στοιχεια αληθειας (γιαυτο και ενοχλησε ) , οχι οτι ενας απλος πολιτης εφαγε μεγαλα ποσα σαν τους διαπλεκομενους στα διαφορα σκανδαλα ,δεν ηταν αυτο το νοημα . Το νοημα της φρασης αυτης ειναι οτι η κοινη νοοτροπια ολων οδηγουσε σε φαγοποτι στην πρωτη ευκαιρια . Ο απλος πολιτης αν δει αφυλακτο το διπλα χωραφι του θα το καταπατησει , ο εχων μεσον στο στρατο θα το χρησιμοποιησει , ο εχων δοντι σε μια δημοσια υπηρεσια επισης , ο εχων ακομα μεγαλυτερη 'κουταλα ' επισης θα το εκμεταλευτει . Το οτι δεν δωθηκε σε ολους η ευκαιρια 'μασας ' δεν σημαινει οτι υπαρχουν διαφορες νοοτροπιας μεταξυ τους . Η ελληνικη κοινωνια ειχε οδηγηθει (και δεν νομιζω οτι κατι εχει αλλαξει ) σε μια νοοτροπια ρουσφετιου ,παρε-δωσε .
Γιαυτο και το αν εκανε κατι νομιμο η οχι ο συγκεκριμενος καλλιτεχνης ,μικρη σημασια εχει σε μια κοινωνια που λειτουργει ετσι σε ολους τους τομεις .
το φταιξιμο των πολιτικων ειναι απλα το τελος των κρικων της αλυσιδας , τα ιδια ομως συμβαινουν και στους προηγουμενους κρικους και αυτο μπορει να αλλαξει μονο απο τις επερχομενες γενιες πραγμα εξαιρετικα δυσκολο .