ελληνική μουσική
    762 online   ·  210.848 μέλη

    Απορία για mini amp ακουστικής

    mihalis19
    13.03.2016, 21:24

    γεια σας! Επειδή είμαι άσχετος θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση! Έχω μια ηλεκτροακουςτικη  κιθάρα. Αν αγοράσω τον μικρό ενισχυτή vox amplug joe satrian θα μπορώ να ακούω ήχο ΜΟΝΟ από τα ακουστικά μου; Ή θα ακούγεται και ο φυσικός ήχος από την κιθάρα; Το θέλω για να μην ενοχλώ το μωρό. . ειμαι σκέτη ηχορύπανση!  

    συγχωρέστε με αν ρωτάω βλακεία αλλά δεν έχω πολλές γνώσεις! 

    Σύμφωνα με την λογική θα ακούγεται και ο φυσικός ήχος της κιθάρας αλλά δεν ξέρω! 

    Ευχαριστω και σορρυ για τον κόσμο που κούφανα με την ερώτηση! Χάχαχαχ

    [ τροποποιήθηκε από τον/την mihalis19, 13-03-2016 22:00 ]


    STEFANOS604
    13.03.2016, 23:07

    Ανόητες ερωτήσεις πιστεύω ότι δεν υπάρχουν. Απαντήσεις ναι.  Λάθος ερωτήσεις ναι είναι αυτές που δεν έχουν απάντηση.

    Στο θέμα μας τώρα.

    Δεν το είχα ποτέ σκεφτεί ή μάλλον δεν το σκέφτηκα έτσι γιατί πολλές φορές τα βράδια έκανα practice απλά τοποθετώντας  μια κάλτσα  κάτω απ’ τις χορδές στην πλευρά του καβαλάρη και δεν ακουγόταν καθόλου. Αλλά αυτό το έκανα αλά για να μάθω τους δακτυλισμούς κάποιου ακόρντου και τα γυρίσματα ( αλληλουχία ακόρντων ) κάποιων ακόρντων χωρίς να νοιάζομαι αν ακούγονται.

    Απ’ τη στιγμή που είδα το ποστάρισμα σου μέχρι τώρα δοκίμασα διάφορα:

    • Σφράγισα την οπή με σκληρό χονδρό χαρτόνι (μικρή εξασθένηση)
    • Σφράγισα την οπή με 2 σφουγγαράκια (μικρή εξασθένηση)
    • Παραγέμισα το ηχείο με ένα μεγάλου μήκους βελούδο που είχα για εργασίες από κάποια παλιά πολυθρόνα μέχρι την οπή και φρόντισα να ακουμπά και στο άνω και στο κάτω καπάκι αφού οι δονούμενες χορδές θέτουν σε κίνηση τη γέφυρα της κιθάρας, η οποία με τη σειρά της προκαλεί δόνηση στο καπάκι . Μετά  σφράγισα την οπή με το σκληρό αρχικό χαρτόνι (αρκετά σημαντική εξασθένηση)