ελληνική μουσική
    565 online   ·  210.844 μέλη

    Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω ένα καλό ούτι?

    eleana24
    05.04.2016, 01:12

    Όπως αναφέρω και στο θέμα ψάχνω κάποιον που να μου δώσει πληροφορίες για το που μπορώ να βρω ένα καλό ουτι. Είμαι εντελώς άσχετη και πραγματικά δε ξέρω. . Όπως καταλάβαινετε, είναι για δώρο. Μπορεί κανενας να με βοηθήσει; Προλαβαίνω να το πάρω μέχρι 21 Απριλιου;


    delta66
    05.04.2016, 01:37

    Γενικοτερα τα καλα οργανα δεν γινονται δωρο.
    Ο μουσικος πρεπει να το δοκιμασει το καλο οργανο πριν το παρει.
    Δεν σημαινει οτι και μονο που ειναι καλο ενα οργανο, ειναι και αυτο που θελει ενας συγεκριμενος μουσικος.
    Τα καλα οργανα δεν ειναι φτηνα και αν δεν του αρεσει ... ?
    Αν υπηρχε η δυνατοτητα να πατε μαζι να επιλεξει μονος του, ή να βολιδοσκοπησεις αν εχει βαλει καποιο στο ματι, θα ηταν καλυτερα.
    Φιλικα.

    [ τροποποιήθηκε από τον/την delta66, 05-04-2016 01:38 ]


    Katzenfreund
    27.04.2016, 21:24

    Πολύ καλά τα σημεία που εγείρει ο delta66. Παρόλο που είμαι εκπρόθεσμος, στην απουσία άλλων απαντήσεων, αναφέρω τα ακόουθα.

     

    Υποθέτω για να θέλεις να κάνεις ένα τέτοιο ακριβό και εξειδικευμένο δώρο θα πρόκειται για στενό συγγενικό σου πρόσωπο, π.χ. για το γιό σου.

     

    Επίσης, «καλό» είναι σχετική λέξη και αποτελεί πάντα συνάρτηση τόσο με την τιμή του όσο και με τις μουσικές δυνατότητες και φιλοδοξίες του παραλήπτη. Αυτό καθιστά την παροχή συγκεκριμένης σύστασης δύσκολη. Επί πλέον, αναφορά συγκεκριμένου καταστήματος μπορεί να εκληφθεί ως διαφήμιση.

     

    Έτσι, εισήγηση μου είναι να ψάξεις στο διαδίκτυο, όπου τουλάχιστο θα ενημερωθείς τι υπάρχει στην Ελληνική αγορά και σε τι τιμές. Μια καλή αρχή είναι οι συγκριτικές ιστοσελίδες, όπως π.χ. του skroutz. Δεν παραθέτω παραπομπή (link) επειδή δεν είμαι σίγουρος αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς η αν θεωρείται διαφήμιση.

     


    mousikovagelis
    10.05.2016, 03:56