Λοιπόν, απ' ότι βλέπω όντως κάποια πραγματάκια μου έχουν ξεφύγει όπως είναι τα:
1) Το 2 είναι όντως 7...τυπογραφικό το λάθος.
2) Το Ρε όντως είναι λάθος και έπρεπε να είναι ήμιση το Ρε στον Τενόρο και μετά να πάει στο Σι, ως έχει δηλαδή...
3) Δεν βλέπω κάποιο λάθος εδώ και απορώ με την παρατήρηση!
4) Στις μείζωνες (Φα εδώ) στην ναπολιτάνικη (ελλατωμένη 2η βαθμίδα σε 1η αναστροφή) ελλατώνουμε και την 5η βαθμίδα άρα το ρε ύφεση είναι σωστό και το Σι αναίρεση που ακολουθεί το παίρνω ως ποίκιλμα για να πάει στη Ντο όπου και καταλήγει. Δεν βλέπω ούτε εδώ λάθος.
5) Φυσικά! Ίδια συγχορδία σε άλλη αναστροφή...Που είναι το παράξενο;
6) Το Σολ είναι ύφεση γιατί είναι η 5η βαθμίδα ναπολιτάνικης σε μείζων κλίμακα! Είναι σωστό! Μετά σχηματίζει και μικρή ενάτη που λύνεται κανονικά στο Φα αναίρεση! / Πολλές φορές δεν λύνεται η εβδόμη γιατί στην επόμενη κίνηση κάνω μετατροπία και απλά χάνεται...Δεν είναι βέβαια το καλύτερο αλλά είναι κάτι που συμβαίνει. (το Φα είναι όντως αναίρεση..δεν την έβαλα) / Κρατημένες νότες (κοινοί φθόγγοι) είναι...δεν βλέπω κάτι παράξενο ούτε εδώ!
7) Τα μέτρα 7 και 8 τα κράτησα ολόιδια -τα θεώρησα ικανοποιητικά και τεμπέλιασα είναι η αλήθεια- με την λύση που δόθηκε αρχικά στο θέμα (του Θοδωρή Μπρουτζάκη δηλ.) και ξεκίνησε και η συζήτηση...Το μόνο που έκανα ήταν να γράψω από κάτω τις πτώσεις. Η I (και όχι I6) έχεις δίκιο είναι και η VII σε ευθεία (και όχι 6) της Μι μείζων.
8) Δεν άλλαξα τίποτα...ισχύει το Νο 7 σαν απάντηση μου.
9) Γιατί έχει καλύτερο άκουσμα...Βγάζει καλύτερη μουσική.Το 6/4 το αποφεύγω όσο μπορώ και όταν μπορώ. Αρχικά το είχα αφήσει ως είχε και αυτό με ήμισυ και 6/4 αλλά μετά που το ξαναείδα μου φάνηκε καλύτερα να το αλλάξω.Το πηδηματάκι που κάνει Λα - Μι και μετά ναιβαίνει στο Φα αναίρεση (ο μπάσος) και κατεβαίνει διαδοχικά ακούγεται πολύ ωραία.
10) Δεν βλέπω πρόβλημα...??
11) Δεν βλέπω πρόβλημα..?? / Επίσης δεν βλέπω..?? / Τι είπες τώρα; Εκτός έκτασης; Άλλο πάλι και αυτό!!! Έχω κατεβεί πολύ χαμηλότερα σε αρκετά θέματα!
12) Γιατί λες δεν πρόσεξα; Φαίνεται κάνει μπαμ ότι πρόκειται για Ναπολιτάνικες και είναι αρμονική αλυσίδα..ωραία. Ακριβώς ίδιες κινήσεις με ίδιες αξίες σε άλλη τονικότητα!Η πρώτη σε Φα μείζων και η επόμενη σε Σι ύφεση μείζων. Τι έπρεπε να κάνω δηλαδή;Να το αναφέρω γραπτώς εννοείς;
Χαίρομαι που κάποιος ασχολήθηκε με το θέμα πάντως (δεν είμαι μόνο εγώ "παράξενος" όπως βλέπω ) και όντως μου έχουν ξεφύγει κάποια λαθάκια...άλλα καθαρά τυπογραφικά και άλλα όντως μου διέφυγαν, τα αναφέρω όλα παραπάνω αναλυτικά 1 προς 1. Παρατηρώ όμως και κάποες διαφωνίες σε μερικά θεωρητικά..λες και άλλα διδάσκεται ο καθένας...τι να πω...μου κάνει εντύπωση! Όπως το "ίδια συγχορδία στο τέλος του μέτρου και στην αρχή του επόμενου" και το "σύζευξη διαρκείας από μικρότερη αξία σε μεγαλύτερη"...!!! Πραγματικά μερικές φορές δεν ξέρει τι να πιστέψει κάποιος...Υπάρχουν πάντως και άλλες λύσεις για το θέμα, αυτή ήταν απλά μια δική μου επειδή το ζήτησε η Kristalo...Δεν μπορούσα να αρνηθώ! Και μιας και το αγαπημένο μου ρητό είναι το γηράσκω αεί διδασκόμενος ας κλείσω με αυτό...
[ τροποποιήθηκε από τον/την Malinis, 20-10-2016 22:27 ]
[ τροποποιήθηκε από τον/την Malinis, 20-10-2016 22:29 ]
[ τροποποιήθηκε από τον/την Malinis, 20-10-2016 22:30 ]