ελληνική μουσική
    816 online   ·  210.833 μέλη

    Αγορά πιάνου tomman από αρχάριο

    Kaleli
    15.10.2016, 10:31

    Γεια σας,  ο γιος μου είναι 10 χρόνων και ξε κίνησε μαθήματα πιάνου. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου πείτε τη γνώμη σας σχετικά με το αν  είναι καλή επιλογή ή αγορά ηλεκτρικού πιάνου από το Tomman και συγκεκριμένα αυτό https://m.Thomann.de/gr/Thomann_dp_95_wh_arranger_set.htm?o=1&ref=mal_a_1&search=1476396181. Είδα και το Ydp 143 της Yamaha αλλά καταλαβαίνετε ότι ο λόγος είναι οικονομικός κι επίσης δε ξέρω κάτω ποσό το παιδί θα συνεχίσει την σπουδή του στο πιάνο ή θα βαρεθεί!  Μπορείτε να με βοηθήσετε να επιλέξω γιατί είμαι εντελώς άσχετη  από μουσική; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


    CROSS
    15.10.2016, 13:34

    Καλησπέρα,έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο μεταχειρισμένου πιάνου;Υπάρχουν στο κόστος του συγκεκριμένου(και πιο οικονομικά).


    Kaleli
    15.10.2016, 15:34

    Καλησπέρα, το έχω σκεφτεί κι έχω ψάξει στη χε αλλά διάβασα  επίσης ότι και το κόστος μεταφοράς είναι πολύ μεγάλο, με αποτέλεσμα να φτάνει σε πόσο το καινούριο. Τώρα αν θεωρείτε ότι είναι καλύτερη επιλογή να πάρω ένα επώνυμό μεταχειρισμένο από το συγκεκριμένο tomman θα θελα να το ξέρω γιατί δεν έχω ιδέα από πιάνα. Θα το εκτιμουσα ιδιαίτερα αν με καθοδηγουσατε κατά κάποιο τρόπο. Ευχαριστώ!


    CROSS
    15.10.2016, 22:35

    Η αλήθεια είναι ότι έχει κόστος η μεταφορά,όμως με καλό ψάξιμο σε μεταφορικές εταιρείες θα βρεθεί και κάτι οικονομικό λογικά.