ελληνική μουσική
    583 online   ·  210.833 μέλη

    Γνώμη σχετικά με ηχογράφηση στο σπίτι

    dtrend98
    06.11.2018, 22:51

    Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για τη σελίδα. Με έχει βοηθήσει αρκετές φορές!

    Λοιπόν...

    Θέλω να ξεκινήσω να ηχογραφώ στο σπίτι μου (κιθάρα, φωνή) και διαθέτω μια 4καναλη κονσόλα αναλογική την οποία τη συνδέω με τον υπολογιστή κλπ...εχω επίσης και μικροφωνο (δυναμικό). Η κονσόλα είναι μάρκας phonic και το μικρόφωνο shure. Έχω δοκιμάσει να ηχογραφησω μερικές φορές, αλλά η ποιότητα της ηχογράφησης δεν μου εχει αρέσει...

    Οποτε η ερώτηση μου είναι η εξης: εαν αγοράσω μια εξωτερική κάρτα ήχου (focusrite scarlett 2i2 2nd Gen) η οποία έρχεται μαζί με μικρόφωνο (πυκνωτικο) και ακουστικά, θα έχω καλύτερη ποιότητα ηχογράφησης ή εξαρτάται από κάτι άλλο;

    Είμαι άσχετος στο συγκεκριμένο θέμα οπότε δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα. Επίσης, έχω δει σε μερικές άλλες κάρτες ήχου υποδοχή για midi. θα ήθελα να μου εξηγήσετε σε τι ακριβώς χρησιμεύει αυτό και ποια η διαφορά στο αν πάρω μια κάρτα ήχου με υποδοχή για midi και μια χωρίς.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 


    STEFANOS604
    06.11.2018, 23:13

    Ναι παίζει ρόλο το Analog /Digital Converter της εσωτερική Audio Card του υπολογιστή σου. Μια εξωτερική κάρτα έχει εκτός των άλλων και πολλές άλλες δυνατότητες. Δες και το τρέχων άρθρο εδώ:

    Μήπως όμως δεν σ’ αρέσει επειδή δεν έχεις καλά ηχεία?

     


    dtrend98
    06.11.2018, 23:37
    Δηλαδή γενικώς δεν θα δω διαφορά στη ποιότητα ήχου ανάμεσα σε κονσόλα και σε εξωτ. Κάρτα ήχου?! Επίσης στο άρθρο δεν λέει κάτι για τα midi. Θα ήθελα να μου εξηγήσετε εάν γίνεται, τι ρόλο παίζουν.
    STEFANOS604
    07.11.2018, 06:15

    Φυσικά και θα δεις (λόγω καλύτερου A/D converter)

    Αλλά αν τα ηχεία σου δεν είναι καλά το αποτέλεσμα της ηχογράφησης σου , ακόμα και με επαγγελματικά μηχανήματα , πάλι δεν θα σε ικανοποιήσει. Γι’ αυτό αυτά (κάρτα, μικρόφωνο, ηχεία) πάνε πακέτο! Η κάρτα που ανέφερες είναι απ’ τις καλύτερες