ελληνική μουσική
    468 online   ·  210.841 μέλη

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΨΗΦΙΣΤΕ!!!

    STEFANOS604
    05.03.2021, 08:04

    Θα σας ζητούσα να ακούσετε το 2λεπτο αυτό βίντεο με μερικά αποσπάσματα τραγουδιών , άσχετα αν τα παίζω σωστά, αφού είμαι 2 μηνών αρχάριος στο σαξόφωνο και να ψηφίσετε καθώς με την επιδιόρθωση του κινέζικου (0,5 ευρώ) πλαστικού καλαμιού που έκανα , δεν θα ξαναχρειαστώ καλαμάκι bamboo! Ίσως χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση γι' αυτό θέλω τη γνώμη σας! Αλλά έστω και σ’ αυτή την κατάσταση είναι ότι πρέπει ,αφού απαιτεί ελαχίστη ενέργεια (φύσημα) και έχει άμεση ανταπόκριση σ’όλες τις νότες ειδικά στις δύσκολες χαμηλές (Bb-B-C) τουλάχιστον για την εξάσκηση , έχοντας τα bamboo για δημόσια (εγώ μόνο σε παρέες!) χρήση!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


    https://www.youtube.com/watch?v=8Qmcbn7s-jQLink

    >

     

    Στο 2ο αυτό βίντεο δείχνω τη μέθοδο επισκευής του πλαστικού καλαμιου που δεν έβγαζε ΚΑΘΟΛΟΥ ήχο!


    https://www.youtube.com/watch?v=1rJ7se4FZCw

    Link
    >
    sven
    05.03.2021, 10:03

    Εσύ είσαι 2 μηνών αρχάριος στο σαξόφωνο; Τότε θέλω κι εγώ να γίνω!!!!!!!!!!!!

    Χίλια μπράβο, βρε Στέφανε! Δίνεις ζωή και ζωντάνια, εδώ μέσα και όχι μόνο...

    Είσαι, ειλικρινά, παράδειγμα προς μίμηση!


    STEFANOS604
    05.03.2021, 11:37
    ευχαριστώ πολύ
    Orfeus
    05.03.2021, 14:09

    Μπράβο Στέφανε!
    Αξιέπαινη η προσπάθεια αλλά και το αποτέλεσμα. 
    Όσο για το καλαμάκι, το θέμα είναι νομίζω να μη σε κουράζει, και αφού το κατάφερες, είσαι οκ.
    Θέλω να σε ακούσω ξανά, στους έξη μήνες. {#emotions_dlg.beer} 
     


    STEFANOS604
    05.03.2021, 17:07

    ευχαριστώ


    EVAGGELIASAKELLARIOU
    05.03.2021, 18:57
    Μπράβο Στέφανε. Με ότι καταπιάνεσαι, τα καταφέρνεις τέλεια. Αυτό θα πει μεράκι για τη μουσική.
    STEFANOS604
    06.03.2021, 12:16