Ρε φίλε count
κατ'αρχην έχουμε φύγει απο το νοημα-βασικά να θες να ειναι κατανοητα αυτα που λες,μην γράφεις γκριγκλις-ειναι σκοτωμα να σε διαβασω...
Το σίγουρο είναι οτι για σένα ο ταχύτερος=ο καλυτερος και ο πιο τεχνικός...οκ,αυτο μου αρκεί...δεν συμφωνώ,πολύ απλά γιατι για μένα ένας κιθαρίστας,επειδή δεν ειναι 100αρης σε ολυμπιακούς,δεν κρίνεται μόνο για την ταχύτητά του...να στο θέσω αλλίως,επείδη η μουσικη για μένα ειναι σαν την πράξη του έρωτα,προτιμώ τον κιθαρίστα που ειναι ουσιαστικός (και δεν μιλαω για κανεναν Πετρουτσι,κατανοητόν?),παρα ένα ο οποιος τρεχει,για να τρεξει..,σαν το σεξ:ένας ουσιαστικός εραστής είναι τα πάντα-ένας γρήγορος,τίποτα...
Και επειδη λες ότι έχεις δει τον πετρυτσι λαϊβ,δεν θα έπρεπε να λες οτι κάνει λάθη,ή οτι δεν έχει καθαρο ήχο γιατι θα σε δικαιολογει μόνο το γεγονός οτι καθόσουν σε σημειο που δεν ακουγες...
Και μάλλον δεν ειμαι εγω που μπερδεύω τεχνικη με μουσική,αλλα εσυ...προσπαθεις να με πεισεις οτι ο μάλμστιν είναι ο καλυτερος επειδη είναι απλα ο πιο γρηγορος...
Η λέξη βρώμικος,είναι συγκεκριμένη...και ιδιαιτερα οταν μιλας για ήχο...Ξερω πολυ καλα τι εννοώ...
Και για να κλείσουμε,γιατί πολύ απλα σου είπα,λειτουργώ σαν ακροατής και όχι σαν τεχνοκράτης μουσικός,θέλω να κατανοήσεις-ετε οτι δεν θέτω τον Μαλμστιν ή τον πετρουτσι εν συγκρισει,απλά κρινω τον μαλμστιν-και επειδη τον κρίνω ως μουσικο,και οχι σαν παιχτη,το τυπος είναι ένα 0 με δυνατότητες 10αριου...απο τη στιγμή που δεν το πέρνει χαμπάρι,και έδω είναι που ο κάλος του τον κρατάει πίσω(περι αυτοπροβολής που λέγαμε...),θα εξακόλουθώ όπωε και παρα πολυς κοσμος,να τον θεωρούν Μ@λ@κ@...και επειδη η τέχνη καθρυτίζει τον εσωτερικό κόσμο τοπυ καθενός μας,ο τύπος δεν αποτελεί εξαίρεση.
και παρακαλώ πριν γίνει οποιοδηποτε σχόλιο,διαβασε καλα αυτα που ε΄χω γάψει-είναι τουλαχιστον στα ελληνικα...