ελληνική μουσική
    747 online   ·  210.832 μέλη

    Συλλυπητήρια σε όλες τις οικογενειες!

    movflower
    15.11.2007, 18:07
    Παράθεση:

    Το μέλος Dionyssis στις 15-11-2007 στις 17:54 έγραψε...

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΑΠΟ ΤΟ MAY DAY ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ[ΒΛΑΒΗ. ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ(ΑΥΤΟΜΑΤΟ) ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ. ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΒΛΑΒΗ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΠΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ, ΤΗΝ ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΠΙΛΟΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ. ΑΡΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ!!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Dionyssis στις 15-11-2007 17:54 ]





    λυπάμαι που στο λέω, μα λάθος κατάλαβες.
    το συγκεκριμένο αεροπλάνο ερχόταν από άλλη πτήση. Έφτασε στη Λάρνακα με χίλιες δυσκολίες και υπήρχανε ενστάσεις στο κατά πόσο έπρεπε να πραγματοποιηθεί η πτήση για Αθήνα. Όμως η τελευταία διαταγή δόθηκε από την εταιρεία. Να πραγματοποιηθεί η πτήση παρά τα προβλήματα.
    Και τα αποτελέσματα τα γνωρίζουμε.
    ΚΑι τα βιώνουνε κάποιοιι αθώοι.
    givaeri
    15.11.2007, 19:20
    Μαλλον μια βδομαδα πριν πεσει το αεροπλανο εκανε μια πτηση στο Ηρακλειο στην οποια ημουν μεσα. Ενω ειχαμε εισιτηρια για cyprus airways μας εβαλαν σε αυτο.
    Ηταν πολυ κρυο και ρωτησα την αεροσυνοδο δεν κλεινει ο κλιματισμος και μου ειπε πως εδω και λιγες μερες ειχε βλαβη.
    Αρα στα σιγουρα ο κλιματισμος ειχε προβλημα αλλα δεν ξερω αν εφταιγε αυτο για την πτωση

    movflower
    12.03.2008, 17:06
    και η ιστορία συνεχίζεται...

    "Από την έρευνα της Αστυνομίας προκύπτουν ποινικές ευθύνες

    Ποινικές διώξεις για Helios





    Η έρευνα της Αστυνομίας για το αεροπορικό δυστύχημα στο Γραμματικό, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη τα δύο τελευταία χρόνια, ολοκληρώνεται τέλος Απριλίου.

    Ποινικές ευθύνες φαίνεται να προκύπτουν από την έρευνα της Αστυνομίας για την πτώση και συντριβή του μοιραίου Μπόινγκ της Helios στις 14 Αυγούστου του 2005. Πληροφορίες του "Π" από πηγές της Νομικής Υπηρεσίας αναφέρουν πως από τα στοιχεία που έχουν ήδη κατατεθεί ενώπιον του Γενικού Εισαγγελέα, προκύπτει πως τα αίτια του αεροπορικού δυστυχήματος δεν ταυτίζονται μόνο με τους νεκρούς πιλότους. Αλλά και με άτομα που βρίσκονται εν ζωή, εναντίον των οποίων θα ασκηθούν ποινικές διώξεις για πρόκληση θανάτου από εγκληματική αμέλεια. Δεν είναι γνωστό εάν πρόκειται για τα εννέα πρόσωπα τα οποία κατονομάζει στο πόρισμά του ο Παναγιώτης Καλλής, μεταξύ των οποίων ιθύνοντες της Helios και στελέχη του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας. Το σίγουρο είναι, όμως, ότι αυτό το πόρισμα συνέβαλε κατά κάποιο τρόπο στο επίμονο, δύσκολο και πολύμηνο έργο των ποινικών ανακριτών.
    Η έρευνα της Αστυνομίας βρίσκεται σε εξέλιξη τα δύο τελευταία χρόνια και δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Στα χέρια της Νομικής Υπηρεσίας βρίσκεται μια προκαταρκτική μαρτυρία, η οποία δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί δραστικά από τις καταθέσεις που υπολείπονται. Υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος Απριλίου θα έχουν ληφθεί όλες οι καταθέσεις και θα έχουν συγκεντρωθεί τα τελευταία στοιχεία που απαιτούνται. Η μοναδική εκκρεμότητα είναι η μη ανταπόκριση της Νορβηγίας στο αίτημα για νομική αρωγή που έχει υποβληθεί από την Κυπριακή Αστυνομία, για λήψη καταθέσεων από εμπλεκόμενα πρόσωπα που είχαν σχέσεις με τη Helios. Τα αιτήματα σε όλες τις άλλες χώρες, μεταξύ των οποίων η Ιρλανδία και η Ελβετία που επίσης καθυστερούσαν, έχουν ικανοποιηθεί.

    Ενισχύεται η ασφάλεια πτήσεων
    Την ενίσχυση της ασφάλειας των επιβατών αεροπορικών πτήσεων ενέκρινε χθες η ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Ο νέος κανονισμός θα εφαρμοστεί σε 24 μήνες και καθορίζει κοινά βασικά πρότυπα για τη βελτίωση της ασφάλειας της ευρωπαϊκής πολιτικής αεροπορίας. Αυτά περιλαμβάνουν τους ελέγχους πρόσβασης σε ευαίσθητα σημεία των αεροδρομίων, τους ελέγχους ασφάλειας, τόσο των επιβατών, όσο και των μεταφερόμενων αντικειμένων. Μεταξύ άλλων, ο κανονισμός προνοεί την παρουσία συνοδών ασφαλείας στις πτήσεις των αερομεταφορέων του, ενώ ενθαρρύνονται οι συμφωνίες μεταξύ της Ε.Ε. και τρίτων χωρών, οι οποίες θα εφαρμόζουν τα ίδια πρότυπα ασφαλείας με εκείνα που εφαρμόζονται στην Κοινότητα. Σύμφωνα με τον κανονισμό, δεν θα πρέπει να απαιτούνται εκ νέου έλεγχοι ασφαλείας των επιβατών ή των αποσκευών τους κατά την άφιξή τους με πτήση από τρίτες χώρες, οι οποίες εφαρμόζουν πρότυπα ασφαλείας αντίστοιχα με αυτά της Ε.Ε. "