ελληνική μουσική
    806 online   ·  210.833 μέλη

    Οι μουσικές σας σπουδές!

    jorge
    07.06.2003, 18:55
    Με χαρά βλέπω πως στο MusicHeaven έχουν μαζευτεί άνθρωποι που, είτε λίγο, είτε πολύ, έχουν σπουδάσει μουσική, έστω και χωρίς να έχουν κάποιο πτυχίο...

    Μέσα στους τελευταίος είμαι και εγώ. Ξεκίνησα μαθήματα κλασικής κιθάρας το 1986 με δάσκαλο στο σπίτι. Πέτυχα έναν ικανότατο κιθαρίστα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν αυτό που λέμε "δάσκαλος". Να φανταστείτε πως όταν ερχόταν σπίτι για το μάθημα, ζήταγε εφημερίδα. Εγώ έπαιζα και εκείνος άκουγε, διαβάζοντας για τον Γκάλη και τον Σαραβάκο...

    Έτσι αποφάσισα μετά από 4 χρόνια (νωρίς το αντελήφθηκα ε;) να πάω στο Ωδείο του Δήμου Κορυδαλλού. Εκεί έμεινα 2 χρόνια, αλλά έβλεπα πως η κλασική μουσική δεν με τραβούσε... Έτσι σταμάτησα τα μαθήματα, αγόρασα από τον Ζοζέφ στον Πειραιά μια ηλεκτρική, έβαλα μεταλλικές χορδές στην κλασική μου και ...πήρα το δρόμο μου...

    Ο δικός σας ο δρόμος πως ξεκίνησε και πως συνεχίζει;
    Steppenwolf
    08.06.2003, 01:42
    Χμ... ξεκίνησα κιθάρα μόνη μου πέρσι το Σεπτέμβρη με ένα κατεστραμένο κιθαρόνι του πατέρα μου...με σκοπό να μάθω να παίζω τραγούδια...

    Τον επόμενο μήνα βρήκα ένα δάσκαλο για το σπίτι, πήρα καινούργια κλασική κιθάρα και αυτό ήταν.

    Καλός ο δάσκαλος, αλλά υπερβολικά "κλασικός"... Οπότε τα τραγούδια προσπαθώ να τα μάθω μόνη μου. Ωστόσο δεν με πειράζει τελικά γιατί μαζί με κιθάρα κάνουμε θεωρητικά και αρμονία. Ειδικά η αρμονία μου αρέσει απίστευτα! Και σολφέζ θέλει να κάνουμε, αλλά μέχρι τώρα το απόφευγα...

    Τελικά φέτος το Σεπτέμβρη, δυο χρόνια μετά, δίνω κατατακτήριες σε ωδείο... και μετά βλέπουμε...

    If a sparow dies in Central Park I feel responsible...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: Steppenwolf στις 08-06-2003 01:43 ]
    composer
    24.06.2003, 20:46
    Mousikes spoudes loipon e!An kai kata tin gnwmi mou mousikos den legete mono ekeinos pou exei kanei mousikes spoudes alla ekeinos pou exei tin mousiki mesa tou kai apla eite dimiourgei eite paizei mousiki!oi spoudes fysika voithoun kai einai simantikes alla den einai to pan!

    Egw arxisa na spoudazw mousiki stin ilikia twn 7 etwn prin peripou 13 xronia!piano kai thewria tis mousikis!tote ekana to kati pou apla mou arese!pleon omws meta apo tosa xronia katalava oti i mousiki eini to mono pragma pou tha borw na asxolithw pragmatika kai na to kanw kala!etsi synexisa tis spoudes mou sto wdeio kai exw parei ptyxio eidikou armonias kai exw ftasei mexri 1h anwtera sto piano, twra vriskomai stin Ouallia kai spoudazw mousikologia kai piano kai elpizw kapia mera na ginw enas kalos synthetis mousikis kinimatografou kai soundtrack.



    emmanouelageorgitsopoulou
    25.06.2003, 23:38
    Είμαι 19 ετών και γύρω στα 10 ξεκίνησα αρμόνιο.Δυστυχώς όμως εξαιτίας διαφόρων συγκυριών σταμάτησα για μεγάλο χρονικό διάστημα.Μετά έμπλεξα με σχολείο,ξένες γλώσσες και πανελλήνιες και οι δικοί μου γκρίνιαζαν ότι δεν θα προλαβαίνω να πηγαίνω στο ωδείο.
    Το Σεπτέμβρη,φοιτήτρια πλέον και με πολύ ελεύθερο χρόνο,αποφάσισα ν'αρχίσω μαθήματα πιάνου και φωνητικής.Τα πήγα αρκετά καλά και στα δύο.Από Σεπτέμβρη στο πιάνο συνεχίζω στην πρώτη κατωτέρα και θα δώσω κατακτήριες για να μπω στην αρμονία.Δεν πρόκειται να αφήσω ποτέ πια τη μουσική.Είναι αυτό που αγαπάω περισσότερο στη ζωή μου!Πολλές φορές σκέφτομαι ότι ξεκίνησα κάπως αργά,όμως τελικά αντιλαμβάνομαι ότι ποτέ δεν είναι αργά να κάνουμε πραγματικότητα τα όνειρά μας!!!
    Vagabond
    27.06.2003, 21:30
    Μουσικές σπουδές δεν θα το έλεγα, μια και ξέρω τα βασικά από μουσική (και αυτό επειδή η καθηγήτρια μουσικής που είχα στο σχολείο άφησε στην άκρη το άθλιο βιβλίο της ύλης και προσπάθησε να μας μεταδώσει ουσία...) Από εκεί και πέρα έκανα κάποτε κάποια μαθήματα από τα οποία το μόνο που θεωρώ ότι έμαθα είναι το πώς κρατάει κανείς την κιθάρα ΄Τα παράτησα για δύο χρόνια περίπου και κατόπιν (εδώ και 5 μήνες περίπου) έχω κατεβάσει άπειρα ακκόρντα τραγουδιών και με τη βοήθεια μιας αρκετά καλής μεθόδου θεωρώ ότι προοδεύω αλματωδώς Αν και θα μπορούσα να είμαι πιο συστηματική και να έχω πραγματικά προοδεύσει, αλλά βαριέμαι Η κιθάρα για μένα είναι διασκέδαση... δεν εξασκούμαι, διασκεδάζω...
    ellin
    05.07.2003, 19:37
    Κι εγω μπαινω στην παρεα σας..

    Απο τα 8 μου παιζω κιθαρα..Ειχα παει σε ωδειο αλλα δυστυχως δεν μας ειχαν κατατοπισει σωστα για το ποιος δρομος ειναι ο καλυτερος...σταματησα μετα απο 4 χρονια και μετα,στα 14 μου,θυμιθηκα οτι καπου μεσα στο σπιτι υπαρχει η αγαπημενη μου κιθαρα.Κι επειδη τα μαθηματα που επερνα μεχρι τα 12 μου δεν ηταν κλασσικης κιθαρας αλλα ελαφριου τραγουδιου,εβγαλα τα τραγουδια μοθ απο το συρταρι και αρχισα να παιζω.περσι ειχα δουλεψει επισης σε μια ταβερνιτσα για ενα χρονο,παιζοντας κιθαρα συνοδευοντας τη φωνη μου.Ποτε ομως δεν μπορουσα να φανταστω οτι το ονειρο μου θα γινοταν καποτε πραγματικοτητα!να σπουδασω μουσικος,συγκεκριμενα φωνη...Αυτο το χρονο εχω εισαγωγικες εξετασεις στο κονσερβατοριο της Πραγας...ειμαι τυχερη που βρηκα μια καταπληκτικη καθηγητρια φωνης...Ελπιζω καποτε να μεταβω στην Ελλαδα και να σπουδασω την παραδοσιακη μας μουσικη,οσο γινεται!,που ειναι και το δευτερο μου ονειρο...ειθε να υλοποιηθει το πρωτο και μετα ειδωμεν!!ΠΡΑΓΑ ΣΟΥ'ΡΧΟΜΑΙΙΙΙ!!
    Anonymous
    06.07.2003, 16:12
    oi perissoteroi eiste asxetoi me thn mousiki k ftiaxnete quiz gia na anakalipsete pios einai o ligotero asxetos.oti spoudes kai na exete oso akoute elliniki mousiki apodikniete thn agnoia sas.
    Giorgos
    06.07.2003, 17:08
    Αγαπητέ επισκέπτη,

    Σε ευχαριστούμε που παρέθεσες την άποψή σου. Επιπλέον, εκτιμούμε το ότι εκφράζεις μια τόσο δυναμική άποψη έχοντας παράλληλα την "γενναιότητα" να είσαι βυθισμένος στην ανωνυμία. Η πικρή αλήθεια είναι ότι όντως, ελάχιστοι εκ των μελών του M/H έχουν γνώσεις περί του τι εστί πραγματική μουσική. Η δυναμική των μελών του Μ/Η έγκειται στην ασχετοσύνη τους, και αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο. Διότι παρά τις σπουδές μας, τις γνώσεις μας και τις μουσικές μας ανησυχίες, έχουμε διαπράξει ένα μεγάλο σφάλμα: ακούμε ελληνική μουσική. Αδυνατώ να συνεχίσω, έχοντας μείνει έκθαμβος από την μεστότητα της επιχειρηματολογίας σου ("oso akoute elliniki mousiki apodikniete thn agnoia sas"...έχεις σκεφτεί να ακολουθήσεις τον δικηγορικό κλάδο;). Aντ' αυτού, σε προσκαλώ να μας υποδείξεις ποια θεωρείς εσύ πραγματική μουσική (αν και αμφιβάλλω αν θα καταλαβουμε, γιατί...ε γιατί είπαμε και το απέδειξες, ακούμε ελληνική μουσική...σαν το επεισόδιο των ΑΜΑΝ όταν το 2000 μετά τη νίκη του ΠΑΟ στον τελικό της Ευρωλίγκας στην Θεσσαλονίκη, hooligans είχαν σπάσει τα αυτοκίνητα Αθηναίων εκδρομέων: Κανάκης (δημοσιογράφος): Γιατί σπάτε τα αυτοκίνητα των ανθρώπων;;; - Καλυβάτσης (hooligan): E τι γιατί...εεε...γιατί...γιατί έχουν αθηναϊκές πινακίδες!!!).

    Και παρεμπιπτόντως...μια ερώτηση, Μη μέλος του Μ/Η (όπως λένε και τα "στοιχεια" σου)...τι γυρεύεις σε ένα site με αδαείς περί της μουσικής, εσύ ο υπέρλαμπρος γνώστης αυτής;

    Αναμένοντας να μας δείξεις τα φώτα σου, σε ευχαριστούμε, Μη μέλος.
    Witchking
    06.07.2003, 17:17
    Quote:

    06-07-2003 στις 17:08, Giorgos wrote:
    Αγαπητέ επισκέπτη,

    .....έχουμε διαπράξει ένα μεγάλο σφάλμα: ακούμε ελληνική μουσική. Αδυνατώ να συνεχίσω, έχοντας μείνει έκθαμβος από την μεστότητα της επιχειρηματολογίας σου ("oso akoute elliniki mousiki apodikniete thn agnoia sas"...έχεις σκεφτεί να ακολουθήσεις τον δικηγορικό κλάδο;).....

    Και παρεμπιπτόντως...μια ερώτηση, Μη μέλος του Μ/Η (όπως λένε και τα "στοιχεια" σου)...τι γυρεύεις σε ένα site με αδαείς περί της μουσικής, εσύ ο υπέρλαμπρος γνώστης αυτής;

    Αναμένοντας να μας δείξεις τα φώτα σου, σε ευχαριστούμε, Μη μέλος.



    Na sai kala re Giorgo! Me ekanes na gelasw.
    jorge
    06.07.2003, 21:53
    Giorgo σήμερα μου έδωσες, άθελά σου, ένα πολύ σημαντικό μάθημα. Απέδειξες οτι μερικές φορές είναι καλύτερο να μην κάνουμε delete κάποια απαράδεκτα & ανώνυμα posts από 'μικρούς' ανθρώπους.

    Thank you
    Giorgos
    07.07.2003, 00:06
    Κώστα, εγώ να δεις πόσο γελάω με αυτά τα posts!

    Jorge, thank YOU for this site

    Χωρίς να είμαι moderator, μου επιτρέπεις να παρατηρήσω μια λεπτομέρεια τεχνικού χαρακτήρα; Έχω την αίσθηση πως το κατωτέρω (...και κυριολεκτικά) ανώνυμο post δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εδώ, αλλά στο Topic με τα Ανέκδοτα.

    Y.Γ. : Tι λες, κάνω για moderator?
    Anonymous
    07.07.2003, 01:05
    1)an valw ena tixeo psevdonimo tha exei diafora apo twra pou grafei episkeptis?
    2)de tha katsw na asxolithw me to thema tis ellinikis mousikis.vrika thn selida tixea k ithela na grapsw tin apopsi mou.mou fanike poli ftwxh se themata peri mousikis.
    3)de tha katsw na sou pw egw pia einai i "kali" opos eipes mousiki,tha tin vreis monos sou an psaxteis.
    pros to paron fae thn wra sou milontas akoma gia ton xatzidaki,ton theodoraki k tous loipous...
    Parepiptontos epeidi etixe na exw akousei to cd tou theodoraki k tin sinergasia tou me tin gisela may,eilikrina einai oti pio asximo exoun akousei ta aftia mou...
    byezzzzz
    Witchking
    07.07.2003, 02:32
    H apopsh sou Episkepth mh melos den exei kanena epixeirhma, ki apo thn stigmh pou ksekinhses, estw kai agarmpa, tetoia syzhthsh den mporeis na apantas me ypekfyges typou: 'de 8a katsw na asxolh8w h de 8a katsw na sou pw poia einai h kalh mousikh'. De mas pei8eis ka8olou.

    Oso gia thn eugeneia sou mas exeis afhsei afwnous. Mhpws h mousikh pou akous se exei kanei etsi?

    Pws apokaleis asxetous 4300 melh? Poios eisai? (na milhsw thn dikh sou glwssa mhpws kai mas katalaveis).

    Mporw na sou apanthsw sthn erwthsh 'Ti eisai?' alla 8a mas kopsei o jorge. Ase pou ayto 8a to kserei ki o perigyros sou an se ola ta 8emata xrhsimopoieis eksisou trantaxta epixeirhmata kai prokaleis ton kosmo.

    Ante geia! Asxete!

    Giorgos
    07.07.2003, 02:40
    Θα σου απαντήσω ένα προς ένα σε όσα έγραψες, Μη μέλος:

    On 07-07-2003 στις 01:05, Anonymous wrote:

    "1)an valw ena tixeo psevdonimo tha exei diafora apo twra pou grafei episkeptis?"

    - Φυσικά και θα έχει. Είναι μέσα στους βασικούς κανόνες της επικοινωνίας ενός forum, το οποίο από τη φύση του λόγω της μη άμεσης επαφής είναι απρόσωπο. Επιπλέον, όταν/αν χρειαστεί να ξαναγράψεις (πράγμα που συνέβη), είτε σε αυτό είτε σε άλλο topic, δεν θα χρειάζεται να λες "είμαι ο τάδε που είχε γράψει στο τάδε topic". Φαντάζεσαι τι θα γινόταν αν όλοι εδώ μέσα είχαμε το nickname "Επισκέπτης";

    "2)de tha katsw na asxolithw me to thema tis ellinikis mousikis.vrika thn selida tixea k ithela na grapsw tin apopsi mou.mou fanike poli ftwxh se themata peri mousikis."

    - Σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες, είναι σελίδα που ασχολείται κυρίως με την ελληνική μουσική, η οποία προφανέστατα σε απωθεί. Αν κάτι σε κάποιον είναι αδιάφορο, τότε κάνει ό,τι λέει η λέξη: αδιαφορεί. Αντίθετα, εσύ δεν αδιαφόρησες αλλά ασχολήθηκες και εξέφρασες την άποψή σου.

    Και εδώ είναι το ζουμί της υπόθεσης: Η άποψή σου είναι προσβλητική και προκλητική για τα πολυάριθμα μέλη του Μ/Η και επιπλέον είναι αστήρικτη και αφελής. Αλήθεια, μας έχεις γνωρίσει όλους και ξέρεις για τις μουσικές μας σπουδές; Μας έχεις ακούσει ολους να παίζουμε μουσική; Έχεις ιδέα για τις γνώσεις που έχουμε, μουσικοί και μη; Αν όχι, τότε με ποιο δικαίωμα έρχεσαι να μας προσβάλλεις χωρίς να έχεις την παραμικρή ιδέα για τον καθένα μας; Δεν με απασχολεί διόλου το ότι δεν σου αρέσει η ελληνική μουσική, δικαίωμά σου και καλά κάνεις. Όταν όμως δεν ξέρεις κανέναν από εδώ μέσα, καλύτερα να μάθεις πρώτα και μετά να μιλήσεις.

    "3)de tha katsw na sou pw egw pia einai i "kali" opos eipes mousiki,tha tin vreis monos sou an psaxteis.
    pros to paron fae thn wra sou milontas akoma gia ton xatzidaki,ton theodoraki k tous loipous..."

    - Α ναι, ε; Δεν θα φας την ώρα σου να μου πεις ποια είναι η "καλή" κατ' εσέ μουσική, την έφαγες όμως με το να μου γράψεις ότι αυτα που ακούω δεν είναι μουσικη. Αλήθεια, τα επιχειρήματα σου που είναι; Θα πρέπει τρόπον τινά να...σβήστηκαν, γιατί εγώ μια φορά δεν τα είδα. Εκτός κι αν προτιμάς τους αστήρικτους αφορισμούς, οπότε πάσο. Είπαμε, η λογική "των αθηναϊκών πινακίδων". Όταν κάποιος έρχεται να απορρίψει κάτι:

    α. Μιλά με επιχειρήματα
    β. Αντιπροτείνει

    Εσύ, δεν έκανες τίποτα από τα δύο. Προσέβαλες, απέρριψες και κρύφτηκες πίσω από γενικότητες.

    "Parepiptontos epeidi etixe na exw akousei to cd tou theodoraki k tin sinergasia tou me tin gisela may,eilikrina einai oti pio asximo exoun akousei ta aftia mou... "

    - Ούτε εμένα μου άρεσε. Θεώρησα άστοχο το να ειπωθούν τα συγκεκριμένα αριστουργήματα σε μια γλώσσα τόσο βαριά όσο η γερμανική, όσο για την αντρική φωνή...ας πούμε ότι ήταν μετριότατη. Αν κάποιος θέλει να ακούσει Θεοδωράκη, τότε σιγουρότατα δεν είναι αυτό το CD που πρέπει να ακούσει πρώτο.

    - - - - -

    Bottom line:

    Δεν ήρθες να πεις απλά την άποψή σου, ότι δηλαδή η συγκεκριμένη ιστοσελίδα είναι φτωχή. Αν έκανες αυτό, και φυσικά μας έδινες τα επιχειρήματα σου, γιατί δηλαδή την θεωρείς φτωχή, κανείς δεν θα είχε τίποτα μαζί σου και θα μπορούσαμε να κάνουμε διάλογο επί της ουσίας. Αυτό που ενόχλησε είναι το προσβλητικό ύφος σου. Δεν γνωρίζεις και άρα δεν έχεις άποψη για κανέναν μας. Δεν δίνεις επιχειρήματα και άρα ό,τι λες είναι αστήρικτο. Δεν αντιπροτείνεις και άρα δείχνεις αδαής.

    Και μια ερώτηση: Επειδή μας κατηγορείς ότι είμαστε άσχετοι από μουσική, έχοντας ένα ύφος τουλάχιστον υπεροπτικό, αλήθεια...ποιες είναι οι μουσικές σου σπουδές; Θα πρέπει να είσαι τουλάχιστον ένας καταξιωμένος και σπουδαίος καλλιτέχνης, γιατί μόνο κάτι τέτοιο σου δίνει το δικαίωμα να αποκαλείς ένα σύνολο 4.000 μελών άσχετους. ...Ή μήπως δεν είσαι;

    Y.Γ.: Στο πρώτο μου post προς εσένα, σε ρώτησα τι γυρεύεις σε ένα site που δεν είναι της προτίμησής σου a priori. Τώρα λοιπόν, αφού μας είπες ότι ήρθες και απογοητεύτηκες, σε ρωτώ: για ποιο λόγο επέστρεψες; Ποιος από τους 2 τρώει τον χρόνο του; Aυτός που ασχολείται με αυτό που του αρέσει ή εκείνος που ασχολείται με κάτι που τον απωθεί;
    gate
    08.07.2003, 01:56
    Γιώργο, για άλλη μια φορά απέδειξες πόσο πολύτιμο και σημαντικό είναι να μπορεί κάποιος που εκφράζει την άποψή του, να γνωρίζει γιατί πιστεύει όσα πιστεύει και να μπορεί με τον ευφυέστερο τρόπο να το τεκμηριώνει.

    Ο φίλος επισκέπτης, κατά τη γνώμη μου, καταρχήν καλά κάνει και ασκεί κριτική και έχει και κάθε δικαίωμα, ανεξάρτητα αν τη τεκμηριώνει ή όχι και ανεξάρτητα αν επιλέγει, προκειμένου να την ασκήσει, να ξεκινά τη σκέψη του με την δίκην πορίσματος κρίση: "οι περισσότεροι είστε άσχετοι με τη μουσική...". Ο χώρος είναι δημόσιος, φιλοξενεί όλες τις απόψεις, με οποιονδήποτε τροπο και αν διατυπώνονται και οι διατυπώσεις περαιτέρω είναι προσωπική επιλογή έκφρασης και αντανακλούν τον συγκεκριμένο τρόπο σκέψης από τον οποίο πηγάζουν..

    Ακόμα και αν δεν έχει τίποτα αξιόλογο, κατά τη γνώμη μου, να συνεισφέρει στην προσπάθειά μας, παρά μόνο κακής πίστης σχόλια, που μάλλον φανερώνουν μια αφόρητη ανάγκη εκτόνωσης της αντίδρασης (ή αντιδραστικότητάς) του, ωστόσο υπάρχει κάτι που μπορεί να προσφέρει..., έστω και χωρίς να το καταλαβαίνει αλλά και ούτε καν να έχει την πρόθεση, όπως φαίνεται να το κάνει...

    Κι αυτό είναι ο αυτοπροσδιορισμός μας, σε αυτό το χωρό...

    Ο Γιώργος το είπε ήδη εξ αρχής..Ένα μεγάλο μέρος του ΜΗ δεν είναι γνώστες της μουσικής. Το θέμα όμως είναι ότι το ΜΗ δεν προβάλλεται ως χώρος των επαγγελματιών της μουσικής αλλα ως χώρος των φίλων της μουσικής, των ερασιτεχνών, που μπορεί να μην μπορούν να αξιολογήσουν με τεχνικούς μουσικούς όρους τη μουσική, μπορούν όμως να εκτιμήσουν το άκουσμά της, τον ήχο της, ο οποίος εξάλλου δημιουργείται για και απευθύνεται και σε αυτούς, πέραν από τους επαγγελματίες μουσικούς...
    Η μουσική, ευτυχώς, δεν είναι είδος πολυτελείας που "αγοράζεται" και ανήκει στους λίγους. Ανήκει σε όλους ...και στους δημιουργούς της και στους ακροατές της, και στους επαγγελματίες και στους ερασιτέχνες. Και ακριβώς αυτή η λογική διαπνέει και αυτόν το χώρο...που σκοπό του δεν έχει να διδάξει τη μουσική αλλά να φιλοξενήσει τάσεις, απόψεις, ιδέες και προτιμήσεις για τη μουσική, από τον επαγγελματία μουσικό ως τον πλέον "άσχετο" ακροατή...

    Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο, εφόσον λοιπόν και εσύ φίλε επισκέπτη, έχεις άλλη άποψη για την "καλή" μουσική, θα μπορούσες, εφόσον ήθελες να δράσεις θετικά, να παρουσιάσεις τις δικές σου σκέψεις ή έστω αυτών που εσύ εκτιμάς και προκρίνεις. Κατά τον ίδιο τρόπο που φιλοξενήθηκαν οι παραπάνω απόψεις σου, θα μπορουσαν να φιλοξενηθούν και αυτές, στις οποίες θα παρουσιάζες τη γνώμη σου.

    Η διαφορά θα ήταν ότι ενω στην μεν πρώτη περίπτωση , εξέφρασες την αντίθεσή σου γενικόλογα και αστήρικτα, περισσότερο για να "ξεθυμάνεις" και να "εκτονώσεις" το "θυμό" σου, με τη γνωστή ισοπεδωτική τάση που χαρακτηρίζει όλους όσους σκέφτονται και εκφράζονται γρήγορα,
    ΄
    - χωρίς βασανισμό του τι θα πουν,

    - χωρίς ενδιαφέρον για τους ανθρώπους που θα τα διαβάσουν, αντίθετα με επιθυμία προσβολής τους και εκδήλωσης της υποτίμησής τους (που ασφαλώς αντανακλά το βαθύτερο αίτιο της δικής τους "προσωπικής" υποτίμησης..., για τον εαυτό τους...., καθώς δυστυχώς ή ευτυχώς...πέραν των άλλων, "είμαστε...και ό,τι λέμε και ο τρόπος με τον οποίο εκφραζόμαστε..."),

    - παρά μόνο με στόχο να προσβάλλουν, επιφυλάσσοντας στον εαυτό τους τη θέση του, δήθεν υπεράνω της συμβατικότητας και των παρωχημένων και συντηρητικών αντιλήψεων περί "ποιοτικης μουσική", κριτή,

    στη δεύτερη περίπτωση, θα χρησιμοποιουσες "το μελάνι σου" όχι για να κατηγορήσεις αλλά για να προτείνεις...και άρα για να προσφέρεις..

    Αν δεν έχεις σκοπό να προσφέρεις, φίλε επισκέπτη, θα σου πρότεινα να μη χάνεις το χρόνο σου...Δεν υπάρχει λόγος....
    Η κριτική που ασκείται χωρίς διάθεση προσφοράς, πέραν από το γεγονός ότι, τις περισσότερες φορές, όπως εν προκειμένω, είναι τελείως αστήρικτη και διατυπώνεται με οξυθυμία, κακεντρέχεια, κακή πίστη και κακή διάθεση, οδηγεί επίσης και στο να μας εκθέτει προσωπικά, καθώς βγάζει στην επιφάνεια προσωπικές ελλείψεις μας, μικρότητα, αδυναμία και ανασφάλειά μας. (Σε όλους πιστεύω, λίγο ως πολύ, έχει, κατά καιρούς, συμβεί αυτό, όταν χάνουμε την ψυχραιμία μας, και όλοι το ξέρουμε λοιπόν).
    Βέβαια στο χώρο αυτό, το ενδεχόμενο της προσωπικής "έκθεσης" ελαττώνεται κατά πολύ, λόγω της ανωνυμίας. Ωστόσο το θέμα δεν είναι μόνο η εικόνα που παρουσιάζουμε στους άλλους, αλλά η εικόνα που εμείς έχουμε για τον εαυτό μας, κι αυτή η τελευταία δεν μπορεί εκ των πραγμάτων, να κρυφτεί πίσω από nickname ή να μας παρουσιάζεται ως ανώνυμη ή ως απλός επισκέπτης στη ζωή μας...Μας ακολουθεί παντα κι εμείς δεν μπορουμε να της ξεφύγουμε.

    Ελπίζω λοιπόν (με βάση πάντα αυτό που προσωπικά κρίνω ως πιο ωφέλιμο), η ισοπεδωτική συμπεριφορά σου εδώ να ήταν της στιγμής και να δικαιολογείται από κάτι που σε "τσάντισε υπερβολικά" και να μην είναι στάση ζωής σου.

    Αν ωστόσο, παρ' ελπίδα, αυτή η συμπεριφορά υπήρξε απόλυτα συνείδητη και πιστεύεις ότι αντανακλά και τη γενικότερη στάση ζωής σου, τότε πέραν από όσα ανέφερες ότι σε απωθούν από το χώρο αυτό, θα έπρεπε να προσθέσεις επίσης και το ότι... λόγο απώθησής σου θα πρέπει να αποτελεί και το γεγονός ότι, δυστυχώς ή ευτυχώς, ο χώρος αυτός αρέσκεται να φιλοξενεί ανθρώπους που θέλουν, με τη διαφορετικότητά τους - και ακόμα εκφράζοντας και την αντίθεσή τους - να προσφέρουν σε έναν ευχάριστο διάλογο για τη μουσικη, με θετική διάθεση και καθόλου διάθεση προσβολης, επίδειξης ή εκτόνωσης πιθανον, "απωθημένων" τους.


    "Η ζωή χωρίς μουσική θα ήταν ένα σφάλμα..." Νίτσε

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: gate στις 08-07-2003 01:59 ]
    Anonymous
    08.07.2003, 04:15
    Diladi ti epixirimata na sas ferw re pedia?Eseis vlepete kati neo stin elliniki skini diladi?olo ta idia kai ta idia...skiladiko,klapsomounistiko entexno(akou twra onomasia,les kai ta alla einai atexna) gia ta koritsakia,alla me anatolitiko ifos pou apefthinonte stous skilades pou theloun na thn doun kai ligo koultoura,kai ta alla se styl bob dylan me to xeri na kremete apo to mikrofono me to tsigaro,kai kala perithoriakos tragoudopoios voutigmenos sthn magia tis mousikis kai tis poihshs k kati trexei as poume,kai oi klasikoi gerontorokades vrikolakes pou pezoun olo ta idia kai ta idia mono kai mono epeidi poulane...ola afta en eth 2003.
    poios tha katsei na piramatistei me thn mousiki efoson poulaei...
    Undergroun skini stin ellada exei papsei sxedon na iparxei...
    kamia eteria de riskarei na proothisei kati prototipo sthn agora,kai sinexizoume sinexizoume me ta idia kai ta idia...
    Estw mesa apo thn selida sas prospathiste na proothisete kainourgia sigkrotimata,kati einai kai afto...Kai stamatiste na anipswnete hdh ftagmenous kalitexnes pou exoun papsei na prosferoun...
    de lew na anagnwristei i aksia tous...alla ws ekei
    K den exw skopw na thiksw kanenan,protimw na afipnisw anthropous pou exoun pathos me ti mousiki.
    Tha mou peite,'nai esena perimename',den eixa skopw na to proxorisw toso poli giati pisteva oti de tha dinate simasia...
    afta...byezzz
    ZOI
    08.07.2003, 10:48
    εκτος του οτι δε βλεπω κατι πολυ αξιολογο ουτε στη διεθνη σκηνη,τουλαχιστον ξερω οτι υπαρχουν νεα παιδια με πολυ ταλεντο και με μεγαλη διαθεση να κυνηγησουν αυτο που αγαπουν πολυ βαθια.

    γιατι δινεις ταμπελες στη μουσικη??λες οτι δεν υπαρχει underground σκηνη σημερα.γιατι θες να ακους αυτο και μονο??επειδη θεωρεις οτι ετσι φαινεσαι κουλτουριαρης??αυτο σου βαζει εμποδια στο να κρινεις με ανοιχτο μυαλο και να βρεις κατι καινουργιο.δε διαφωνω στο οτι δεν υπαρχουν πολλα νεα πραγματα στην αγορα.αλλα ειναι καιρος να ξεφυγουμε λιγο απο την αγορα.να ψαξουμε λιγο πιο περα αν θελουμε να πιστευουμε για τον εαυτο μας οτι αγαπαμε τη μουσικη.

    ελπιζω να σημαινει κατι για σενα το οτι καποιοι εδωσαν σημασια στα λεγομενα σου.ο,τι λες εδω μετραει.τπτ δεν το λες ετσι για να το πεις.εχει αντικτυπο.δεν ξερω αν τελικα θα παραμεινεις επισκεπτης ή ισως σε κερδισουμε,αλλα δεν ειναι ολα τοσο χαλια οσο τα βλεπεις ,ουτε χρειαζεται να ποδοπατας τα παντα.ψαξιμο θελει μονο.θα παραλλαξω λιγο τα λογια του kennedy ,αν θυμαμαι καλα.μην κοιτας τι εκανε η μουσικη για σενα αλλα τι κανεις εσυ για τη μουσικη.και μιλαω εγω η πλεον ασχετη με τη μουσικη.το μονο που μου αναγνωριζω ειναι οτι την αγαπω πολυ.κι ας μην ξερω σχεδον τπτ γι'αυτη.


    τα φαινομενα απατουν......

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: ZOI στις 08-07-2003 10:50 ]

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: ZOI στις 08-07-2003 10:54 ]
    Mariagoros
    08.07.2003, 11:43
    Ρε παιδιά για όνομα του Θεού!!! Ο φίλος μας 'επισκέπτης' μη μέλος κατάφερε αυτό που ήθελε... Να ασχολείται όλο το site μαζί του! Να σου πω κύριε 'επισκέπτη' που τόσο "όμορφα" μπήκες στη ζωούλα μας, μήπως θα πρέπει να σβήσουμε κάθε μορφή ελληνικής τέχνης κιόλας??? Είναι δυνατόν να είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και να μην μας αρέσει κάποιο είδος ελληνικής μουσικής και υπάρχουν πολλά πίστεψέ με! Μιας και είσαι βουτηγμένος στην πλήρη άγνοια εφόσον βάζεις σ'ένα καλούπι ΟΛΗ την Ελληνική μουσική και με ένα μεμονομένο έργο του Θεοδωράκη την καταδικάζεις... Ούτε κι εμένα μου αρέσει το συγκεκριμένο και γενικότερα δεν με τρελαίνει ο Θεοδωράκης.

    Αυτό όμως λέγεται προσωπικό γούστο και ο καθένας έχει το δικό του. Σεβαστή η γνώμη σου αλλά μην γενικεύεις... Αν γενικεύαμε όλοι, τότε δεν θα υπήρχε ελπίδα για κάτι καλύτερο!!!

    Και να σου πω κάτι??? Όντως έχει παραγίνει το πράγμα με τις εμπορικές μουσικές παραγωγές και όχι μόνο! Η τηλεόραση προσφέρει ελάχιστα, είναι δυνατόν λοιπόν να καταδικάσουμε ΟΛΟΝ τον Ελληνικό κινηματογράφο???
    Και τα ιερά τέρατα όπως Βλαχοπούλου επειδή λόγω ηλικίας δεν προσφέρει πλέον???
    Και πώς να δημιουργήσουν όλοι αυτοί όταν η ίδια η εποχή τους απωθεί αφού σε ΟΛΑ αποδέχεται το ξενόφερτο? Πώς να προσφέρουν όταν το ίδιο το σύστημα τους αποβάλλει? Μήπως έχουν μπει σ'έναν φαύλο κύκλο που άτομα σαν κι εσένα έχουν δημιουργήσει? Όταν υπάρχουν αξιόλογες εκπομπές στα κρατικά κανάλια που προωθούν αν θες την ποιότητα αλλά ο δείκτης ακροαματικότητας χτυπάει κόκκινο για το Wall του Antenna, τότε τι να κάνει ο δημιουργός?? Και τον ρώτησες φίλε μου αν έχει την οικονομική δυνατότητα να υποστηρίξει το έργο του μέσα σ'αυτό το χάος οικονομικής τρέλας που επικρατεί? Η νομίζεις ότι όλοι κολυμπάνε στο χρήμα?

    Δυστυχώς αυτά με την εμπορικότητα συμβαίνουν στις μέρες μας και μας αηδιάζουν όλους αλλά τι πρέπει να κάνουμε?? Να πολεμήσουμε όσο μπορούμε και να προσφέρουμε μέσα από την διαφορετικότητα μας ο καθένας μας ό,τι καλύτερο έχει..? Η μήπως να μπαίναμε ΟΛΟΙ σ'ένα καράβι και να εγκαταλείπαμε αυτόν τον τόπο??? Τι λες???

    (Και κάτι ακόμα! Οι περισσότεροι από μας έφαγαν το εξωτερικό στη μάπα για πολύ καιρό και θα μας συγχωρέσεις αν το πήραμε λίγο πατριωτικά το πράγμα... Κι εγώ τραγουδάω ξένο χρόνια τώρα αλλά βρίσκω ποιότητα και στο ξένο και στο ελληνικό)

    Άντε παιδιά ετοιμάστε την ΚΙΒΩΤΟ του musicheaven!!! Αλλά πρόσεξε καλέ μας "επισκέπτη" μη μέλος, εφόσον είσαι μη μέλος δεν θα μπορέσεις να μπεις και να γλιτώσεις Δηλαδή ο καλός μας ο administrator Jorge θα σε άφηνε αλλά δεν θα μπορούσες να αντέξεις με 4000 και βάλε ΑΣΧΕΤΟΥΣ!!!
    Οπότε, είτε έτσι, είτε αλλιώς, καταδικασμένος είσαι

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!!

    Σε κάθε δρόμο πάντα υπάρχει ένας γκρεμός, αρκεί στην ώρα να τον δεις και να ξεφύγεις... ('Ο Γκρεμός' Χατζιδάκις)

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: Mariagoros στις 08-07-2003 12:08 ]
    Nektarios
    08.07.2003, 12:40
    Egw tha symfwnisw me thn deyterh apanthsh tou mh melous en merei.Kata prwton perigrafei ligo poly thn Ellhnikh mousikh katastash opws pragmatika einai shmera.Pragmatika prepei na stamathsoume oloi mas na ethelotyfloume mprosta se mia katastash pou 3eroume pws exei alla kaneis den kanei tipota.Na mou peis an den goustareis ayta pou "poulane" den ta agorazeis.Apo thn allh ayto pou poulaei den pauei na einai merikes fores kai kalo.Egw varethika na akouw ta idia kai ta idia (gia emena milaw).Na valoume ligo beataki, ligo mpouzoukaki, ante kamia kithara, thn gkomenara mprosta me tis apisteytes """fwnitikes""" ikanothtes, tis alles gkomenares dipla ths na liknizonte (den me xalaei ayto to meros!!) kai edese to glyko.3exasa thn parousiash twn parapanw se gnwsto prwinadiko me 3anthia parousiastria!Ligoi den eginan gnwstoi me ton parapanw tropo!Alla giati gkriniazoume afou etsi einai kai etsi tha einai ta pragmata...Ayto pou pisteyw einai oti kathenas einai ypeythinos gia ta dika tou akousmata kai den mporei na kathgorei tous allous gia ta dika tous ane3arthta apo to ti einai.Den goustarw tis diafores tampeles sthn mousikh.O filos mh melos gkriniazei gia kati pou kai o idios einai e3isou ypeyhtinos alla to kako einai oti mono gkriniazoume kapoies fores.An den sou aresei h Ellhnikh mousikh akou kati allo h' psaksou na vreis kati pou na sou aresei file mou.Ti na kanoume oi etaireies etsi einai kai etsi tha einai...An psaxteis omws kai sta ligo mh emporika tha deis oti yparxei kai "kalh" Ellhnikh mousikh kai skhnh kai pes to opws thes!Ayta!Merika themata den xwrane kai pollwn analysewn...kyriws gia proswpika gousta kai apopseis!
    gate
    08.07.2003, 14:14
    Quote:

    08-07-2003 στις 04:15, Anonymous wrote:
    Diladi ti epixirimata na sas ferw re pedia?Eseis vlepete kati neo stin elliniki skini diladi?olo ta idia kai ta idia...skiladiko,klapsomounistiko entexno(akou twra onomasia,les kai ta alla einai atexna) gia ta koritsakia,alla me anatolitiko ifos pou apefthinonte stous skilades pou theloun na thn doun kai ligo koultoura,kai ta alla se styl bob dylan me to xeri na kremete apo to mikrofono me to tsigaro,kai kala perithoriakos tragoudopoios voutigmenos sthn magia tis mousikis kai tis poihshs k kati trexei as poume,kai oi klasikoi gerontorokades vrikolakes pou pezoun olo ta idia kai ta idia mono kai mono epeidi poulane...ola afta en eth 2003.
    poios tha katsei na piramatistei me thn mousiki efoson poulaei...
    Undergroun skini stin ellada exei papsei sxedon na iparxei...



    Απόλυτα σωστή η εικόνα που περιγράφεις, αλλά αυτό είναι το ένα κομμάτι μόνο. Η ελληνική μουσική δεν είναι μόνο αυτή η εικόνα, η οποιά πράγματι προβάλλεται κατά κυριο λόγο. Υπάρχουν σήμερα τραγουδιστές και τραγουδοποιοί που παραμένουν συνειδητά μακριά από τους προβολείς της δημοσιότητας, προκειμένου να αποφυγουν το συγκερασμό τους με όλον αυτόν τον υπόκοσμο της μουσικής που έχει κατακλείσει προπαγανδιστικά όλα τα μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενος δήθεν, τη λαϊκή υποστήριξη...Όμως το ξέρουμε όλοι πως πάνε πια οι εποχές που οι δίσκοι γίνονταν χρυσοί και πλατινένιοι, ανάλογα με την πραγματική κατανάλωσή τους από το αγοραστικό κοινό. Τώρα πια οι τιμητικές πλακέτες δίνονται ανάλογα με τα κομμάτια των δίσκων που οι εταιρίες διανέμουν στους χώρους πώλησης, ανεξάρτητα αν αυτοί θα πωληθούν τελικά ή όχι.
    Ένα μέρος του κοινού αρέσκεται ασφαλώς σε αυτή τη "λούμπεν μουσική" (δεν εννοώ κάποιο συγκεκριμενο είδος ασφαλώς, αλλά όλο το κλίμα της πραγματικότητας που περιγράφεις), όμως το σίγουρο πλέον είναι ότι το μέρος αυτό δεν είναι το μεγαλύτερο.
    Καλλιτέχνες που υποστηρίζουν με γνώση και με συνέπεια το ελληνικό τραγούδι, έχουν το δικό τους κοινό, που δε χάνει ευκαιρία να δίνει το παρόν του, στις προσπάθειές τους.
    Ονόματα όπως αυτά της Κατερίνας Παπαδοπούλου ή του Νίκου Κουρουπάκη ασφαλώς δεν ακούγονται και λίγοι τα γνωρίζουν, για να μπορέσουν να εκτιμήσουν τη δουλειά τους και τη νέα πνοή που υπόσχονται με τις φωνές τους να δώσουν στο ελληνικό τραγούδι, γιατί ασφαλώς δεν προβάλλονται από τα μέσα ενημέρωσης με τον τρόπο που προβάλλονται τα "τραγούδια" του Πανταζή, επί καθημερινής βάσης, ανάμεσα στα διαφημιστικά σποτ.
    Ερμηνευτές, σύνθέτες και στιχουργοί όπως η Ευανθία Ρεμπούτσικα, ο Νίκος Κηπουργός, ο Σταμάτης Κραουνάκης, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου,ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, η Λίνα Νικολακοπούλου, η Μελίνα Ασλανίδου, ο Μανώλης Λιδάκης, η Έλλη Πασπαλά, , η Δήμητρα Γαλάνη, η Αλεξίου, η Σαββίνα Γιαννάτου, ο Δημήτρης Μπάσης, η Μελίνα Κανά, η Λιζέτα Καλημέρη, ο Σωκράτης Μάλαμας, ο Χάρης και ο Πάνος Κατσιμίχας, ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας και πολλοί άλλοι ακόμα, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ωστόσο και διεκδικούν μια ξεχωριστή θέση στο μουσικό στερέωμα, επιδιώκοντας όχι το φτηνό ξεπούλημα της μουσικής, μέσα άπό μπιτάκια, νοθευμένα "ανατολικοειδή" ακούσματα που πουλάνε, γιγαντοαφίσες και κατακλυσμίαια καθημερινή προβολή, που μετέρχεται όλων των τεχνασμάτων της διαφημιστικής προπαγάνδας,... λες και γίνεται πώληση εμπορεύματος...αλλά επιδιώκοντας να φανερώσουν την χαμένη, από όλα τα παραπάνω, μορφή και δύναμη που μπορεί να έχει η σύγχρονη ελληνικη μουσική, με αγάπη και με γνώση για τη μουσική.

    Quote:

    08-07-2003 στις 04:15, Anonymous wrote:
    kamia eteria de riskarei na proothisei kati prototipo sthn agora,kai sinexizoume sinexizoume me ta idia kai ta idia...
    Estw mesa apo thn selida sas prospathiste na proothisete kainourgia sigkrotimata,kati einai kai afto...Kai stamatiste na anipswnete hdh ftagmenous kalitexnes pou exoun papsei na prosferoun...
    de lew na anagnwristei i aksia tous...alla ws ekei
    K den exw skopw na thiksw kanenan,protimw na afipnisw anthropous pou exoun pathos me ti mousiki.
    Tha mou peite,'nai esena perimename',den eixa skopw na to proxorisw toso poli giati pisteva oti de tha dinate simasia...
    afta...byezzz



    Η πλειψηφία των εταιριών έχεις δίκιο πως δύσκολα λανσάρει κάτι πρωτότυπο ή αξιόλογο. Προτιμά να ακολουθεί την πεπατημένη οδό. Όταν ο Χρόνης Αηδονίδης προσπάθησε να μπει σε εταιρία ήταν όλες οι πόρτες κλειστές. Μέχρι και ο Γιώργος Νταλάρας μεσολάβησε για να πείσει τους παράγοντες της εταιρίας ότι η έκδοση των παραδοσιακών μουσικών ακουσμάτων της Θράκης, θα μπορούσε, παρά τη δυσκολία των καιρών, να έχει απήχηση, ωστόσο η συμπαράσταση της εταιρίας ήταν ελάχιστη, γιατί ασφαλώς πάνω από όλα ...το συμφέρον. Ο δίσκος όμως που τελικά έγινε τότε (1990), με συνεργασία Γιώργου Νταλάρα και Χρόνη Αηδονίδη ("τ' αηδόνια της ανατολής") ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς εξακολουθεί ακόμη και σήμερα να "πουλά" με τους ίδιους ρυθμούς, τη στιγμή που οι μικροεπιτυχιούλες - πυροτεχνήματα, τα τραγούδια "μιας χρήσης" δεν ξεπερνούσαν καθένα, όλο αυτό το διάστημα, λίγους μήνες ζωής και ύστερα έμπαιναν σε αχρησία, ακολουθώντας η ζήτησή τους από το αγοραστικό κοινό την πορεία εξασθένισης του ακούσματός τους.
    Έτσι γίνεται.
    Η εταιρία μπορεί να καλύψει έξοδα... "τραγουδιών" όπως "η μπουρνουζοπετσέτα η καλή", "μωρό μου sorry μα έχω βρει καλύτερο αγόρι", "κι είναι ένα φεγγάρι σαν κομμένο νύχι", "black list" αλλά δυσκολεύεται όταν πρόκειται για παραδοσιακό ελληνικό τραγούδι ή για ποιοτική ελληνική μουσικη, όπως αυτή δημιουργείται από καλλιτέχνες όπως αυτοί που παραπάνω ανέφερα.

    Όσο για τους "φτιαγμένους" καλλιτέχνες που η σελίδα, όπως λες προωθεί, χωρίς να το αξίζουν, καθώς δεν προσφέρουν τίποτα πια..., πραγματικά δυσκολεύομαι να καταλάβω ποιους εννοείς και δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς συμπεραίνεις ότι σκοπός μας εδώ είναι να προωθούμε κάποιους ειδικά, από τη στιγμή που καμιά κοινή πολιτική δεν ακολουθείται σε αυτό το χώρο. Καθένας εκφράζει τις απόψεις του εντελώς ελεύθερα.