ελληνική μουσική
    634 online   ·  210.833 μέλη

    Ο Μίκης και το άλλοθι των απολίτιστων....

    dimitrapan
    27.09.2005, 09:59
    Αδιαμφισβήτα ο Μίκης Θεοδωράκης είναι στις καρδιές των περισσότερων από εμάς. Μεγαλώσαμε με τραγούδια του, οι γονείς μας μεγάλωσαν με τα τραγούδια του, τα κάναμε και τα έκαναν σύνθημα και λάβαρο στις περιόδους των "επαναστάσεών" μας και των επαναστάσεών τους!

    Ωστόσο θεωρώ απίστευτα εκνευριστικό αυτό που συμβαίνει εδώ και χρόνια με τον Μίκη! Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, θα τον βρεις από κάτω… Μέσα σε όλες τις κρατικές επιχορηγήσεις! Εκδηλώσεις για τα 70α γενέθλια του Μίκη. Εκδηλώσεις για τα 80α γενέθλια του Μίκη. Εκδηλώσεις για την πολυετή προσφορά του στην ελληνική -κι όχι μόνο- μουσική! Σε λίγο θα γιορτάζουμε και την επέτειο του γάμου του…

    Περάστε όλοι από το πανηγύρι του Μίκη… Πολιτικοί, "δημοσιογράφοι", κυρίες φορτωμένες με διαμάντια και σμαράγδια στις απανταχού τιμητικές προς αυτόν εκδηλώσεις να τραγουδάνε το "Ένα το χελιδόνι" απ' τη μια, το "Δραπετσώνα" από την άλλη… Και πότε κυρά μου πάτησες εσύ το πόδι σου στη Δραπετσώνα για να έχουμε καλό ερώτημα;;;;;;;;; Αμ οι εμηνευτές, που μόνο αν τραγουδήσουν Θεοδωράκη καταξιώνονται;;;;; Δηλαδή όταν τραγουδούν (ή τραγουδούσαν εν προκειμένη) Χατζιδάκι του έκαναν χάρη;;;;;;;;;;;;;

    Σαφώς και προτιμώ να γίνονται συναυλίες προς τιμή του Θεοδωράκη παρά της Βανδή ή της Βίσση.. Αλλά στο κάτω - κάτω τι αποτελεί κι ο Μίκης; Την εξιλέωση της απολίτιστης κρατικής μηχανής ως προς τα πολιτιστικά τεκταινόμενα της Ψωρο - Κώσταινας;;; Κι αυτός, ο άλλοτε αντικομφορμιστής, τα παρακολουθεί όλα αυτά έτσι απλά, με χαμόγελο, απολαμβάνοντας τις δάφνες του;

    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ! Ναι, τον αγαπάμε τον Μίκη… Υπάρχουν όμως κι άλλοι εξίσου σημαντικοί -και ακόμα σημαντικότεροι κατά την ταπεινή μου άποψη- δημιουργοί στην Ελλάδα… Στηρίξτε κι αυτούς κ.κ. ιθύνοντες… Στηρίξετε τον πολιτισμό γενικότερα! Βλέπετε το δέντρο κι αφήνετε το δάσος! Κι αν όχι, αφήστε το σε μας αλλά αφήστε πια τις υποκρισίες… Για ποια Ελλάδα χώρα του φωτός και του πολιτισμού μιλάμε;;; Η Αρχαία Ελλάδα πέθανε πριν από χιλιάδες χρόνια… Μήπως είναι καιρός να κοιτάξουμε και την ψυχορραγούσα σημερινή;;;

    W4TT4N4B3
    27.09.2005, 10:31
    μόνο η αρχαια εχει πεθανει; εδω εχει πεθανει και η Νεα Ελλαδα.

    το φαινομενο που αναφέρεις εχει να κανει οτι απο το 1981 και μετα σε περιοπτες πολιτικες και επιχειρηματικες θεσεις εχει βρεθει οχι απλως η γενια που ακουγε Θεοδωρακη αλλα και εκεινο το τμημα της γενιας αυτης η λεγομενη γενια του Πολυτεχνειου που γαλουχηθηκε με και απο τα τραγουδια του.

    ο Χατζηδακις απο την αλλη δεν ηταν τοσο επαναστατικος ή τοσο πολιτικοποιημενος στα ματια τους.

    τωρα το τι εκανε ενα τμημα αυτης της γενιας οταν αρχισε να ρεει το χρημα στις τσεπες της, το βιωνουμε ολοι.

    Απο την αλλη εντυπωση προκαλει το γεγονος οτι παλαιοτερα δηλαδη την εποχη που μεσουρανουσαν Χατζηδακις και ΘΕοδωρακης υπήρχε μια κοντρα οχι μεταξυ τους αλλα μεταξυ των οπαδων τους. ελληνικα φαινομενα και πρωτοτυπιες,
    οπως και ελληνικο φαινομενο ειναι να απολαμβανουμε πολιτιστικα τις προσωπικες επιλογες της αρχουσας πολιτικης ταξης και γενιας.

    οι κυνηγημενοι απο το "παρακρατος" της δεξιας αριστεροι ακροατες του Θεοδωρακη πηραν τη ρεβανς τους όταν ηρθαν στα πραγματα. η ζωη ενας κυκλος ειναι, το ενα παρακρατος αντικατεστησε το αλλο.

    Παντως ο Θεοδωρακης δε φερει μεριδιο ευθυνης για τις εκδηλωσεις, δεν ειναι και πολυ κομψο να ζητησει να μη γινονται εκδηλωσεις προς τιμην του.
    δηλαδη αν ενας δημος θελει να τον τιμησει, δεν ειναι πολυ ευγενικο να αρνηθει, βεβαια αλλοι εχουν αρνηθει βραβεια νομπελ και αλλοι εχουν επισης αρνηθει σε φαν τους να κανουν σωματειο προς τιμην τους....
    geordan
    27.09.2005, 19:17
    Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το ουσιαστικό του πράγματος. Έχεις δίκιο ότι με τιμές αυτές δεν παράγεται πολιτισμός, αλλά απλώς υπεβάλουμε. Για να το προχωρήσω θα προσθέσω ότι και εμένα μου μένει το συμπέρασμα ότι ο Μίκης "χρησιμοποιείται" ως διαφημιστικό μέσο για την προβολή άλλων.
    Υπάρχουν όμως τρία "αλλά", κατά τη γνώμη μου.

    1) Τολμάς να σκεφτείς ότι σε καμιά τριανταριά χρόνια το αντίστοιχο πρόσωπο μπορεί να είναι ο Φοίβος ή ο Καρβέλας;
    2) Ο Θεοδωράκης είναι μια διαχρονική προσωπικότητα, η οποία πρέπει να περάσει και στις νέες γενιές. Ίσως αυτός να είναι ένας τρόπος. Ακόμα και εγώ, 25 ετών, αλλιώς εκτίμησα το έργο του όταν βρέθηκα για πρώτη φορά σε συναυλία του, απόντος αυτού, από νεότερους καλλιτέχνες. Δεν μπορώ λοιπόν να το αρνηθώ στους νεότερους.
    3) Όσο για την αντίδραση του ίδιου, είναι για μένα λογικότατη για έναν άνθρωπο της ηλικίας του. Όταν είσαι 80 ετών δεν δικαιούσαι να λες όχι σε κανέναν και οφείλεις να είσαι ενωτικός, ακόμα και παραχωρήσεις να κάνεις, μόνο και μόνο για να δίνεις το καλό παράδειγμα. Αλλά, ακόμα και ως δείγμα ματαιοδοξίας να το πάρουμε είναι κι αυτό ανθρώπινο.

    Υ.Γ.Γιατί να γίνεται ακόμα σύγκριση με το Χατζηδάκι; Μια ζωή διαφορές είχαν. Άλλο δρόμο ο ένας, άλλο ο άλλος. Μόνο κοινό τους είναι η μεγαλοσύνη της προσωπικότητάς τους και η ιδιαίτερη αλληλοεκτίμησή τους.

    dimitrapan
    27.09.2005, 23:22
    Quote:

    Το μέλος geordan στις 27-09-2005 στις 19:17 έγραψε:

    Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το ουσιαστικό του πράγματος. Έχεις δίκιο ότι με τιμές αυτές δεν παράγεται πολιτισμός, αλλά απλώς υπεβάλουμε. Για να το προχωρήσω θα προσθέσω ότι και εμένα μου μένει το συμπέρασμα ότι ο Μίκης "χρησιμοποιείται" ως διαφημιστικό μέσο για την προβολή άλλων.
    Υπάρχουν όμως τρία "αλλά", κατά τη γνώμη μου.

    1) Τολμάς να σκεφτείς ότι σε καμιά τριανταριά χρόνια το αντίστοιχο πρόσωπο μπορεί να είναι ο Φοίβος ή ο Καρβέλας;
    2) Ο Θεοδωράκης είναι μια διαχρονική προσωπικότητα, η οποία πρέπει να περάσει και στις νέες γενιές. Ίσως αυτός να είναι ένας τρόπος. Ακόμα και εγώ, 25 ετών, αλλιώς εκτίμησα το έργο του όταν βρέθηκα για πρώτη φορά σε συναυλία του, απόντος αυτού, από νεότερους καλλιτέχνες. Δεν μπορώ λοιπόν να το αρνηθώ στους νεότερους.
    3) Όσο για την αντίδραση του ίδιου, είναι για μένα λογικότατη για έναν άνθρωπο της ηλικίας του. Όταν είσαι 80 ετών δεν δικαιούσαι να λες όχι σε κανέναν και οφείλεις να είσαι ενωτικός, ακόμα και παραχωρήσεις να κάνεις, μόνο και μόνο για να δίνεις το καλό παράδειγμα. Αλλά, ακόμα και ως δείγμα ματαιοδοξίας να το πάρουμε είναι κι αυτό ανθρώπινο.

    Υ.Γ.Γιατί να γίνεται ακόμα σύγκριση με το Χατζηδάκι; Μια ζωή διαφορές είχαν. Άλλο δρόμο ο ένας, άλλο ο άλλος. Μόνο κοινό τους είναι η μεγαλοσύνη της προσωπικότητάς τους και η ιδιαίτερη αλληλοεκτίμησή τους.






    Φίλε Geordan,

    I see your point (που λέμε εδώ στη Νίκαια ) αλλά θεωρείς ότι σήμερα δεν έχουμε ή σε 30 χρόνια δεν θα έχουμε άλλους αξιόλογους δημιουργούς;

    Σαφώς και θεωρώ τον Θεοδωράκη σημαντική μορφή στον χώρο της μουσικής και σαφώς θεωρώ ότι και συναυλίες για αυτόν πρέπει να γίνονται... Ωστόσο με εκνευρίζει η προκλητική στάση υπέρ του από τους κατέχοντες θώκους!

    Θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι χρησιμοποιείται ως "διαφημιστικό μέσο" προκειμένου να εξυπηρετηθούν άλλοι σκοποί... Εκεί λοιπόν δεν πρέπει να λάβει κι ο ίδιος κάποια θέση; Μπορεί όντως λόγω ηλικίας να θέλει να παρουσιάζεται ενωτικός, μπορεί όμως και λόγω ηλικίας να έχουν μειωθεί οι αισθητήρες του... Κι αυτό με στεναχωρεί ιδιαίτερα και με κάνει να αναρωτιέμαι πότε κάποιος πρέπει να αποσύρεται από τα φώτα της δημοσιότητας.

    Υ.Γ.: Ο Χατζιδάκις ήταν απλώς ένα παράδειγμα ως σπουδαίος δημιουργός. Δεν μπαίνω στις μικροκόντρες που ανέφερε και παραπάνω ο φίλος μας ο Βατανάμπε. Σκέψου π.χ. τον Γιάννη Μαρκόπουλο. Θεωρείς ότι έχει την ίδια αντιμετώπιση από την πολιτεία με τον Μίκη;
    malastrana
    28.09.2005, 01:05
    Όλα αυτά τα σκέφτομαι κι εγώ. Και έχοντας διαβάσει το βιβλίο που άφησε πίσω του ο Μάνος Χατζιδάκις και άλλα γραπτά του, βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι αν ζούσε, όπως θα είχαν ακριβώς την ίδια ηλικία, θα ήταν πολύ πιό σεμνός και δε θα γινόταν τόσες εκδηλώσεις για τα γενέθλιά του. Από μουσικής απόψεώς, για μένα είναι ισάξιοι, σπουδαίοι και τους λατρεύω. Ίσως τον Μίκη λίγο περισσότερο. Ο Μάνος χτυπήθηκε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στην δεκαετία του 60. Δέχθηκε κράξιμο, χυδαιότητα, και κριτικές από άσχετους και πανηλίθιους κριτικούς που έγραφαν ότι η μουσική του είναι για τα σκουπίδια. Εδωσε παραστάσεις μπροστά σε άδεια καθίσματα. Ο Μίκης διαφημίστηκε όσο δεν έπαιρνε τότε με τη Χούντα...η απαγόρευση του έργου του. Το ξέρετε ότι στην επταετία που αυτός ήταν έξω, κάθε βράδυ στις μπουάτ της Πλάκας παίζονταν τα απαγορευμένα τραγούδια???Σε μερικές μόνο τα ερωτικά του ( είχε απαγορευτεί το σύνολο του έργου του) σε άλλες πιό τολμηρές και τα πολιτικά. Και γινόταν χαμός, πήγαιναν ακόμη και στρατιωτικοί και μόνο ελάχιστες φορές έγιναν κάτι τυπικές συλλήψεις. Θησαύρισαν οι μπουάτ εκείνα τα χρόνια και στις μισές πήγαινε η γυναίκα του και στις άλλες μισές ο πατέρας του και εισέπρατταν πνευματικά δικαιώματα...Ναι, υπάρχει μιά υπερβολή με τις γιορτές του και πάρα πολλά βιβλία έχουν γραφτεί γι' αυτόν, κι όμως αν αύριο κυκλοφορήσει ένα δίσκο με νέα, υπέροχα τραγούδια, δεν ξέρω αν θα πουλήσει...Υπάρχει μια έπαρση στη στάση του και σίγουρα έχει κάνει πολλά λάθη...Αυτά σκέφτομαι και μετά ανακαλύπτω ένα ακόμη συγκλονιστικό τραγούδι του και λέω, χαλάλι του...στο κάτω-κάτω είναι άνθρωπος, όχι Θεός. Και σκέφτομαι επίσης ότι δεν ξέρουμε για πόσο ακόμη θα είναι ανάμεσά μας και παρ' όλη τη γκρίνια που κάνουμε, όταν φύγει θα στεναχωρηθούμε πολύ. Ελπίζω ότι σε 30 χρόνια θα έχουμε να τιμούμε δημιουργούς με σπουδαίο μουσικό έργο (σίγουρα όχι ο Καρβέλας και ο Φοίβος που αναφέρθηκαν, αυτούς δε θα τους θυμάται ούτε η μάνα τους.). Ο Μαρκόπουλος είναι σπουδαίος συνθέτης, αλλά όχι τόσο όσο ο Μίκης ή ο Μάνος. Πάντως είναι σπουδαίος και σίγουρα δεν έχει αντιμετωπιστεί απ' τα υπουργεία όπως του άξιζε. Αλλά νομίζω ότι είναι άλλου είδους άνθρωπος, πιό σεμνός και μη δυνάμενος να έχει κολλητιλίκι με την εξουσία (με καμία εξουσία)

    ...και δε μου καίγεται καρφί, αν εσύ περνάς και δε μου ξαναμιλάς...


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : malastrana στις 28-09-2005 01:10 ]
    geordan
    29.09.2005, 13:56
    Επανέρχομαι για να μην παρεξηγηθώ.
    Είμαι από αυτούς που πιστεύω πολύ στη σύγχρονη γενιά δημιουργών και δεν έχω καμία αμφιβολία για την αξία τους και τις ικανότητές τους. Από την άλλη πλευρά δεν μπαίνω σε θέματα σύγκρισης με τους παλαιούς γιατί το θεωρώ ανούσιο και χωρίς κέρδος για κανέναν. Αν μίλησα για Φοίβο, Καρβέλα και σία είναι γιατί πραγματικά νιώθω ότι με την κουλτούρα, την αισθητική και τα γούστα της εποχής μας προβλέπω ότι σε τριάντα χρόνια αυτοί θα έχουν την ανάλογη με τον Θεοδωράκη προβολή και θα παρουσιάζονται ως ιερά τέρατα. Ειλικρινά ανησυχώ για αυτό και όχι τόσο γιατί με ενοχλούν οι συγκεκριμένοι, το έχω ξεπεράσει αυτό το στάδιο, αλλά γιατί οι σημερινές αξίες περνάνε σε δεύτερη και τρίτη μοίρα. Ελπίζω τώρα να γίνομαι πιο κατανοητός. Όσο για τα υπόλοιπα, σεβαστή η άποψη καθενός.
    Voltage
    29.09.2005, 21:26
    Quote:

    Το μέλος dimitrapan στις 27-09-2005 στις 09:59 έγραψε:

    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ! Ναι, τον αγαπάμε τον Μίκη… Υπάρχουν όμως κι άλλοι εξίσου σημαντικοί -και ακόμα σημαντικότεροι κατά την ταπεινή μου άποψη- δημιουργοί στην Ελλάδα…






    Αν παρακαλούσα, αγαπητέ, να μας αναφέρατε πέντ έξη απ τους "σημαντικότερούς" του ;
    dimitrapan
    30.09.2005, 00:05
    Πέντε - έξι όπως λέμε "βάλε μια ντουζίνα"?

    Δύο ήδη ανέφερα παραπάνω: Χατζιδάκις, Μαρκόπουλος. Αν έρθουμε και πιο κοντά στο σήμερα, θα προσέθετα ίσως και τον Σπανουδάκη (ο οποίος είναι και μικρότερος ηλικιακά και μπορεί στο μέλλον να προσφέρει και πολλά περισσότερα).

    Θα συμφωνήσω φυσικά με τον Geordan που υπενόησε ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τα έργα ενός δημιουργού με τα έργα ενός άλλου... Κι ειδικά όταν μιλάμε για τα έργα των παραπάνω, νομίζω ότι έχουν αγαπηθεί και αφομοιωθεί από όλους μας. Οπότε και η σύγκριση αυτή καθ' αυτή δεν έχει ιδιαίτερη σημασία όταν αναφερόμαστε στις κορυφές!

    Νομίζω ότι αποτελεί κοινό τόπο ότι όλοι οι προαναφερθέντες είναι σπουδαίοι. Από 'κεί και πέρα το θέμα είναι τι "κάθεται" καλύτερα στο αυτί του καθενός.

    Και τέλος αγαπητέ εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι: Δεν αμφισβητώ την σπουδαιότητα των έργων του Θεοδωράκη. Η ένσταση μου αφορά στην αντιμετώπιση της πολιτείας και στην υπέρμετρη "προτίμηση" υπέρ του, στην προσπάθειά τους να κάνουν τον Μίκη τον άλλοτε αγωνιστή μόδα και must για τα αυτιά της "καλής κοινωνίας", καθώς και στην προσπάθειά τους να μας ρίξουν "στάχτη στα μάτια"... Προβάλλοντας δηλ. τον Θεοδωράκη, να μας πείσουν ότι παράγουν πολιτισμό!

    Ελπίζω να σε κάλυψα...

    Υ.Γ.: Geordan, δεν νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να ανησυχούμε ότι το μέλλον της μουσικής θα περιέλθει στα χέρια των Φοιβο-Καρβέλων, τη στιγμή που κι αυτοί που πάνε και τα "ακουμπάνε" κάθε βράδυ στα μπουζούκια, μέσα σε μία σεζόν έχουν ξεχάσει τα σουξεδάκια της προηγούμενης...
    Voltage
    30.09.2005, 00:42
    Αγαπητή dimitrapan
    γιατί άραγε θεωρείς πως με κάλυψες, όταν ΣΙΩΠΗΣΕΣ στην προτροπή μου ; Ανέφερες-σαν σημαντικότερους του Μίκη-το ισάξιό του τέρας, Χατζιδάκι (προς ενημέρωσή μας...;!) και τον υπέροχο Μαρκόπουλο (που το επίπεδό του, σαν συνθέτης, είναι κατώτερο των Ολυμπίων, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται ο Μάρκος κι ο Τσιτσάνης). -Παρένθεση : το "ηλικιακά" είναι αποτέλεσμα γλωσσοπλασίας ; κάτι σαν το "επιεικά", γνωστού Υφυπουργού ;-
    Κατά τα λοιπά. συμφωνώ εν μερει για την αντίδρασή σου, που χάνει, καθώς διακατέχεσαι από όψιμο στην ανωριμότητά του, πάθος !
    Κυρία μου, σεβαστείτε το ΜΕΓΑ !
    dimitrapan
    30.09.2005, 01:07
    Quote:

    Το μέλος Voltage στις 30-09-2005 στις 00:42 έγραψε:

    Αγαπητή dimitrapan
    γιατί άραγε θεωρείς πως με κάλυψες, όταν ΣΙΩΠΗΣΕΣ στην προτροπή μου ; Ανέφερες-σαν σημαντικότερους του Μίκη-το ισάξιό του τέρας, Χατζιδάκι (προς ενημέρωσή μας...;!) και τον υπέροχο Μαρκόπουλο (που το επίπεδό του, σαν συνθέτης, είναι κατώτερο των Ολυμπίων, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται ο Μάρκος κι ο Τσιτσάνης). -Παρένθεση : το "ηλικιακά" είναι αποτέλεσμα γλωσσοπλασίας ; κάτι σαν το "επιεικά", γνωστού Υφυπουργού ;-
    Κατά τα λοιπά. συμφωνώ εν μερει για την αντίδρασή σου, που χάνει, καθώς διακατέχεσαι από όψιμο στην ανωριμότητά του, πάθος !
    Κυρία μου, σεβαστείτε το ΜΕΓΑ !





    Αγαπητε Voltage,
    Αν εσύ θεωρείς ότι σιώπησα σε κάποια προτροπή, εγώ σου εξηγώ ότι ανέφερα αυτούς και μόνο που συγκρίνω με τον Θεοδωράκη.

    Φυσικά και δεν αναφέρω τίποτα προς ενημέρωση σας... Αν ήθελα να ενημερώσω, θα έβγαζα εφημερίδα! Απλώς μία άποψη εξέθεσα στην οποία βεβαίως έχεις κάθε δικαίωμα να διαφωνήσεις.

    (Ηλικιακά = επιρ. που σημαίνει "αναφορικά με την ηλικία". Αν δεν υπάρχει, τιμή μου που με συγκαταλέγεις στους ανάμεσα στους γλωσσοπλάστες του γένους. Πάντα ήθελα να μοιάσω στον Καζαντζάκη!)

    "όψιμο στην ανωριμότητα του παθος"??? Πολύ χαίρομαι που ξύπνησα τον ποιητή μέσα σου!

    "ΤΟ ΜΕΓΑ"... Τσάνελ??? Αν εννοείς ΤΟΝ ΜΕΓΑ (Θεοδωράκη), μάλλον θα πρέπει να διαβάσεις προσεκτικότερα τι γράφω...


    Voltage
    30.09.2005, 05:28
    Quote:

    Το μέλος dimitrapan στις 30-09-2005 στις 01:07 έγραψε:

    "όψιμο στην ανωριμότητα του παθος"??? Πολύ χαίρομαι που ξύπνησα τον ποιητή μέσα σου!

    "ΤΟ ΜΕΓΑ"... Τσάνελ??? Αν εννοείς ΤΟΝ ΜΕΓΑ (Θεοδωράκη), μάλλον θα πρέπει να διαβάσεις προσεκτικότερα τι γράφω...







    Ο ποιητής δεν ξέρω τι γνώμη θάχει !!
    ΤΟ ΜΕΓΑ...=το υπερβαίνον τα φυσικά μεγέθη.
    Για τη μη εριστική σου απάντηση :



    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 30-09-2005 22:08 ]
    dimitrapan
    30.09.2005, 09:06
    χα χα χα!

    Δεν φταίω εγώ βρε Voltage... Εσύ έθιξες το θέμα: "ελληνική γραμματική"...

    Άντε τώρα πιες κι εσύ μερικές κι από μένα (το βράδυ όμως, μην τις πιεις πρωί πρωί) γιατί απ' ό,τι κατάλαβα και την ίδια μουσική ακούμε και κατά βάθος συμφωνούμε... Αλλά κι αν ακόμα δεν συμφωνούμε, ισχύει το κέρασμα, γιατί απολαμβάνω τον τρόπο που γράφεις!

    Φιλικά
    Δήμητρα

    "Δεν είμαστε τίποτα, ας γίνουμε τα πάντα!"




    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : dimitrapan στις 30-09-2005 09:11 ]
    Voltage
    30.09.2005, 19:39
    Quote:

    Το μέλος dimitrapan στις 30-09-2005 στις 09:06 έγραψε:



    Άντε τώρα πιες κι εσύ μερικές κι από μένα (το βράδυ όμως, μην τις πιεις πρωί πρωί)

    Φιλικά
    Δήμητρα

    "Δεν είμαστε τίποτα, ας γίνουμε τα πάντα!"


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : dimitrapan στις 30-09-2005 09:11 ]





    Είναι ώρα, άραγε ; Αειντε, το λοιπόν στην υγειά μας :
    dimitrapan
    30.09.2005, 20:43

    frufru
    30.09.2005, 21:35
    Θα συμφωνησω μαζι σου Dimitrapan.
    Κατα την δικη μου γνωμη το προβλημα με ολη αυτη την ιστορια που γινεται απο την μεταπολιτευση εως τωρα για τον Μικη δεν ειναι η ιδια η ιστορια ,οι τιμες ,οι δαφνες κλπ κλπ για τον Μικη αλλα μαλλον το γεγονος οτι ο Μικης ειναι πλεον σαν ενα ψυχοφαρμακο για την συγχρονη ελληνικη κοινωνια.Αυτο το λεω απο την αποψη οτι η μουσικη του και η ''επαναστατικη'' διασταση του (κατι που ο ιδιος πλεον με την σταση του εχει διωξει απο πανω του.....και αυτο ειναι μεγαλη ιστορια θα πρεπει να μιλαμε ωρες) εχει γινει υποκαταστατο επαναστατικης διαθεσης για πολλους.Και αυτο βολευει επισης πολλους.Ακουμε Θεοδωρακη τιμουμε τον Θεοδωρακη θυμομαστε την χουντα και ''τι καλοι δημοκρατες που ειμαστε'' στις ηλιθιες εκπομπες της Διγενη του Παπαδοπουλου και γενικως οπου κατσει και ολα πανε καλα. Ακουμε το "ενα το χελιδονι" απο συνοικιακες χορωδιες παιρνουν οι πατεραδες και τα παιδακια μαζι αλλα δεν μπαινουν στον κοπο να εξηγησουν στο παιδακι τι ακριβως λει το τραγουδακι του ''μεγαλου μας δημιουργου'' και ισως και οι ιδιοι προτιμουν να μην ξερουν....
    Για αυτο λεω οτι εχει καταντησει παραισθησιογονο που προκαλει παντα την ομορφη παραισθηση οτι ζουμε σε μια χωρα δημοκρατιας και πολιτισμου.

    Υ.Γ. Συνηθως μιλαω ετσι μπερδεμενα ελπιζω να καταλαβατε τι εννοω


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : frufru στις 30-09-2005 21:37 ]
    Voltage
    30.09.2005, 21:43
    Quote:

    Το μέλος frufru στις 30-09-2005 στις 21:35 έγραψε:

    το τραγουδακι του ''μεγαλου μας δημιουργου''

    Υ.Γ. Συνηθως μιλαω ετσι μπερδεμενα ελπιζω να καταλαβατε τι εννοω
    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : frufru στις 30-09-2005 21:37 ]





    Δυστυχώς έγινες καταληπτή ! Δεν είσαι όμως πολύ ανώριμη "ηλικιακά !", για να απαξιώνεις..; Μιά συμβουλή, αν επιτρέπεις : Πέτα το σφουγγάρι και τη γομολάστιχα ή μάλλον κρύψτα γι αργότερα !
    frufru
    30.09.2005, 21:53
    Quote:

    Το μέλος Voltage στις 30-09-2005 στις 21:43 έγραψε:

    Quote:

    Το μέλος frufru στις 30-09-2005 στις 21:35 έγραψε:
    [i]
    το τραγουδακι του ''μεγαλου μας δημιουργου''

    Υ.Γ. Συνηθως μιλαω ετσι μπερδεμενα ελπιζω να καταλαβατε τι εννοω
    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : frufru στις 30-09-2005 21:37 ]





    Δυστυχώς έγινες καταληπτή ! Δεν είσαι όμως πολύ ανώριμη "ηλικιακά !", για να απαξιώνεις..; Μιά συμβουλή, αν επιτρέπεις : Πέτα το σφουγγάρι και τη γομολάστιχα ή μάλλον κρύψτα γι αργότερα !

    [/I]



    Μαλλον απο οτι φαινεται επεσα μεσα στο γεγονος οτι δεν θα γινω αντιληπτη.
    Ισως να μην καταλαβες οτι δεν απαξιωσα τον δημιουργο αλλα το ακροατηριο. Αν θελεις μπορεις να διαβασεις πιο προσεκτικα.
    Επισης πιστεψε με εχω μαθει να χρησιμοποιω την γομολαστιχα εκει που πρεπει, οχι συνεχως αλλα εχει και αυτη το νοημα της για να μην κανεις τελικα μουτζουρες...
    Τελος η ανωριμοτητα ειναι ενα πολυ σχετικο χαρακτηριστικο..οποτε δεν θα πω οχι ουτε ναι για το αν το εχω.
    Voltage
    01.10.2005, 01:44
    Quote:

    Το μέλος frufru στις 30-09-2005 στις 21:53 έγραψε:



    Μαλλον απο οτι φαινεται επεσα μεσα στο γεγονος οτι δεν θα γινω αντιληπτη.
    Ισως να μην καταλαβες οτι δεν απαξιωσα τον δημιουργο αλλα το ακροατηριο. Αν θελεις μπορεις να διαβασεις πιο προσεκτικα.






    Μα, απ ό,τι έχω μάθει, μιά φράση σε εισαγωγικά δε σημαίνει παρά τη μη παραδοχή του νοήματός της. Κι έτσι τον έσβησες τον άνθρωπο, το συνθέτη, τον πολιτικό με γομολάστιχα, πιστεύω, φθαρμένη απο τη χρήση ! Αν παραδεχτώ την πράξη σου, ποδοπατάω την ιστορία, που-σημειωτέον, δεν είσαι σε θέση να κρίνεις ! Λυπάμαι...


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vouliakis στις 07-10-2005 23:57 ]
    frufru
    01.10.2005, 08:52
    Quote:

    Το μέλος Voltage στις 01-10-2005 στις 01:44 έγραψε:

    Quote:

    Το μέλος frufru στις 30-09-2005 στις 21:53 έγραψε:
    [i]


    Μαλλον απο οτι φαινεται επεσα μεσα στο γεγονος οτι δεν θα γινω αντιληπτη.
    Ισως να μην καταλαβες οτι δεν απαξιωσα τον δημιουργο αλλα το ακροατηριο. Αν θελεις μπορεις να διαβασεις πιο προσεκτικα.






    Μα, απ ό,τι έχω μάθει, μιά φράση σε εισαγωγικά δε σημαίνει παρά τη μη παραδοχή του νοήματός της. Κι έτσι τον έσβησες τον άνθρωπο, το συνθέτη, τον πολιτικό με γομολάστιχα, πιστεύω, φθαρμένη απο τη χρήση ! Αν παραδεχτώ την πράξη σου, ποδοπατάω την ιστορία, που-σημειωτέον, δεν είσαι σε θέση να κρίνεις ! Λυπάμαι...

    [/I]



    Oi δασκαλοι μου μου εμαθαν οτι μια φραση στα εισαγωγικα δηλωνει και αυτο που γενικα ονομαζουμε πλαγιο λογο (πιστευω οτι εισαι μορφωμενος ανθρωπος οποτε δεν χρειαζεσαι εξηγηση απο ενα ανωριμο παιδακι για το τι ειναι ο πλαγιος λογος)
    Και πραγματικα ειναι κριμα να σπαταλας την λυπηση σου σε εμενα ειδικα απο την στιγμη (νομιζα οτι δεν υπηρχε λογος να το πω νωριτερα) που η ωριμοτητα συνηθως εχει να κανει με το ποσο δραστηριοσ ειναι ο εγκεφαλος σου και οχι με τη ηλικια σου.
    Σ'αυτο το σημειο θα κανω την παραδοχη οτι δεν προκειται να με πεισεις οτι το δικο μου κεφαλι δεν εχει γινει κιμας απο αυτα που βλεπω και σκεφτομαι(παρ'το οπως θες αυτο...ειμαι παντα κωδικη στον λογο μου δεν τον καταλαβαινουν ολοι)
    Και οτι επισης η φθαρμενη οπως νομιζεις γομολαστιχα μου ειναι ικανη να με κανει ανθρωπο...(την λεξη ανθρωπος θα την εβαζα σε εισαγωγικα αλλα φοβαμαι οτι θα μπερδεψεις το νοημα τους εστω κι αν μου ριχνεις καμια 20ετια)

    what are songs but exercises in solitude?-Peter Hammill
    ...all things are apart all things are a part...-Peter Hammill


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vouliakis στις 07-10-2005 23:59 ]
    frufru
    01.10.2005, 09:12
    Ααα και επισης αυτο που ελεγα για τον πλαγιο λογο θα γινει πιο κατανοητο αν αυτη τη φορα δεν νοιωσεις οτι ειναι πολυ επωδυνη και βαρετη η προσπαθεια που πρεπει να καταβαλεις για να διαβασεις πιο προσεκτικα το αρχικο post (οχι επειδη οφειλεις να το κανεις αλλα επειδη απαντας σ'αυτο)