ελληνική μουσική
    449 online   ·  210.826 μέλη

    Η παρακμη της ελληνικης μουσικης !

    Voltage
    19.10.2005, 21:31
    Θα συμφωνήσω με τη gate και το φίλο istoxastis απόλυτα, με την προσθήκη του Βαμβακάρη στους άξιους συνεχιστές της παράδοσής μας, μιας κι ο Μάρκος μπόλιασε τον αμανέ μ αυθεντικούς βυζαντινούς χυμούς, αναγενώντας την τουρκοφιμωμένη μουσική μας παράδοση. :

    Διψάω θάλασσες κι εσύ με κανακεύεις
    με παραμύθια στεριανά κι αδιάφορα.


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Voltage στις 20-10-2005 00:18 ]
    Vangelis86
    19.10.2005, 22:00
    Ρε παιδεια πειτε μου γιατι ειμαι νεος και δεν ξερω.Οταν οι μεγαλοι Ελληνες μουσικοι εγραφαν τα καλυτερα εργα τους ακουγοταν απο την πλειοψηφια του κοσμου? Αντε να φανταστω οτι ο Θεοδωρακης ακουγοταν.Ο Βαμβακαρης η ο Τσιτσανης ακουγοταν?

    Δεν μπορουμε να βγαζουμε συμπερασματα οτι η ελλληνικη μουσικη εχει παρηκμασει συκγρινοντας τη σημερινη δημοφιλη μουσικη με το τοτε ρεμπετικο.
    Αν θες να συγκρινεις το τσικουλατα θα το συγκρινεις με το τακα τακα τακα τακα τακα τα οχι με το με αεροπλανα και βαπορια για να πεις "δες που εφτασε η ελληνικη μουσικη".Οσο για το στιχο ετσι ηταν παντα η δημοφιλης μουσικη. Καποτε μπορει να ηταν ποιοτικοτερη αλλα παντα κοιτουσε να ειναι ευπεπτη για να ακουγετε απο πολλους.Οι δισκογραφικες ηταν παντα απληστες δεν ειναι σημερινο φαινομενο.Η "παρακμη" που παρατηρητε οφειλετε στο οτι οσο παιρναν τα χρονια στενευουν τα ορια για καινοτομιες και αυτο δεν εχει να κανει μονο με την ελληνικη μουσικη.Οποτε δεν καταλαβαινω για πιο λογο η γκρινια.Συνεχιζουν να βγαινουν καλοι μουσικοι και το μονο που εχουμε να κανουμε ειναι να τους ακουσουμε.

    Τωρα αυτα περι ελλειψης παιδειας τα θεωρω υπερβολες.Δεν χρειαζετε να εχεις οποιαδηποτε παιδεια για να μιλησει η μουσικη μεσα σου.

    (αυτο το "να υψωσουμε τα ξιφη μας" ηταν ειρωνεια)
    istoxastis
    19.10.2005, 22:37
    Quote:

    Το μέλος Voltage στις 19-10-2005 στις 21:31 έγραψε:

    Θα συμφωνήσω με τη gate και το φίλο istoxastis απόλυτα, με την προσθήκη του Βαμβακάρη στους άξιους συνεχιστές της παράδοσής μας, μιας κι ο Μάρκος μπόλιασε τον αμανέ μ αυθεντικούς βυζαντινούς χυμούς, αναγενώντας την τουρκοφιμωμένη μουσική μας παράδοση.




    Η αλήθεια είναι ότι τον Βαμβακάρη είχα στον νου μου, όταν έγραφα για όλους αυτούς που το κάθε συνάντημά τους με τους δρόμους τησ Βυζαντινής και της Παραδοσιακής μουσικής, γέννησε τις κορυφαίεες στιγμές της Ελληνικής μας μουσικής, γιατί όλοι αυτοί, Voltage μου, είναι ο Βαμβακάρης!
    semplice
    20.10.2005, 06:50
    Απόλαυσα τα όσα γράψατε οι περισσότεροι και θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής (αργότερα θα δευτερολογήσω για αυτά που αρχικά είχα γράψει περι "συμμαχίας" )
    Καταρχήν έμεινα έκπληκτος από το υψηλό ποσοστό των "αι" που χρησιμοποιεί
    ο φίλος μας ο Vangelis86 στην κουβέντα-(ακόμα και τη λέξη "καινοτομία" την έγραψε με "αι" ενω ...δεν χρειάζεται..μωρ(αί)!!!) .
    Καθόλου έκπληκτος δε, με το ότι ,δεν συνδέει τη μουσική με την παιδεία.
    Να πω εδώ και για όσους ίσως για πρώτη φορά διαβάζουν το forum ,ότι η παρέα του ΜΗ(όσο μπορώ να ξέρω φυσικά, γιατί και εγώ είμαι "φρέσκος" ) απαρτίζεται από ανθρώπους με διαφορετικά μουσικά γούστα όμως μόνο ψευτοκουλτουριάρηδες ΔΕΝ είναι.Μπορεί να αγαπούν τη μουσική του Παπακωνσταντίνου,τουΜικρούτσικου και του Χατζηδάκι και η φωνή του Αηδονίδη να γεμίζει την ψυχή τους με χρώματα (φίλε Βαγγέλη ),πλην όμως και το ζειμπέκικο τους θα ακούσουν και θα χορέψουν και το χασάπικο και τα νησιώτικα και "άμα λάχει" και τις ροκές τους θα παίξουν και μετά και πάλι παλαμάκια για τη "Δεύτερη φορά "με τη φωνή του Καζαντζίδη.Στο ενδιάμεσο πάλι χτυπάνε και κάποιους γύρους μπυρίτσες έτσι για ζέσταμα. Αν αυτά όλα αυτά και άλλα πολλά είναι ΔΗΘΕΝ τότε ναι!Και εγώ θέλω να είμαι δήθεν!

    Επί της ουσίας του θέματος και στην προσπάθεια να προσεγγίσουμε το τι συμβαίνει
    να πω ότι συμφωνώ

    1.Με τον Istoxasti που μίλησε για στίχο και όλα όσα πραγματικά όμορφα
    γράφει απόσταγματα εμπειριών και γνώσεων.

    2.Με την Gate σε όλα(πάντα ξεχωριστός ο τρόπος και η ουσία )
    ειδικά σε όσα έγραψε περί ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥ =ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥ στίχου.


    Σε σχέση με τη "συμμαχία"
    Quote:

    Το μέλος gate στις 19-10-2005 στις 17:46 έγραψε:

    Παιδιά, πιστέυω πως δε χρειάζονται "συμμαχίες" απέναντι στην "Τσικουλάτα" και σε κάθε "Τσικουλάτα". Τι νόημα έχει να "υψώνεις ξίφη" απέναντι σε ένα μπαλόνι...; Κάποτε, θα σκάσει μόνο του.
    Οι "συμμαχίες" χρειάζονται για θετική δράση. Για δημιουργία, όχι για πόλεμο...




    Με τη λέξη συμμαχία εννοούσα κάποιας μορφής αντίσταση στην ισοπεδωτική
    λογική της μόδας .Δεν εννοώ κάποια επίθεση.Απλά αντίταξη.Να! είμαστε και εμεις
    εδώ και ΔΙΑ-ΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ!( καλύτερα απο εσάς
    Συμμαχία για θετική δράση εννοώ λοιπόν.Ισως να μην ήταν κατάλληλη η λέξη που χρησιμοποίησα όμως τπερί ξιφών κλπ ανήκουν μόνο σε όσους
    τα δημιούργησαν ,όχι σε μένα

    Ευχαριστώ όμως τον W4TT4N4B3 για την καίρια και εύστοχη παρέμβαση του


    3.Με το μέλος Voltage για τα όσα εύστοχα έγραψε για το Βαμβακάρη
    4.Με τον Χόρχε διότι επεσήμανε "ότι και σήμερα υπάρχει ποιοτική μουσική
    αρκεί να ψάχνεις να τη βρεις-δεν θα σε βρει μόνη της εκείνη"(και επειδή είναι.. chef )Χορχίτο σε πειράζω!
    Συνοψίζοντας ...έχουμε
    1.Ανάγκη για Πρωτοτυπία ,Αισιοδοξία,στιχουργικά ταλέντα
    2.Ανάγκη για προσεκτική μελέτη και ακρόαση ολόκληρου του θησαυρού που υπάρχει(αυτό για μουσικούς και όχι μόνο)
    3.Αναγκαιότητα "μουσικής επαγρύπνησης"-εδώ και όχι μόνο εδώ
    συμβάλλει ΄σημαντικά ο ΜΗ και θα συνεχίσει ελπίζω
    4.Μια καλύτερη προσέγγιση και μια λιγότερη αυστηρή στάση
    στους νέους δημιουργούς -ας τους δώσουμε περιθώρια
    -άλλωστε ποιοι έιμαστε εμείς που θα κρίνουμε απο την
    πολυθρόνα και τo mouse στο χέρι?............................
    .Αλλά ....και πάλι ...διαβάζω αυτά τα 1,2...3,4....που έγραψα και τώρα..αναρωτιέμαι...
    Θα φτάσουμε άραγε ακόμα ακολουθώντας και τα πιο πάνω να
    ζήσουμε στιγμές δημιουργίας ανάλογες με αυτές που έζησαν οι γονείς μας
    και σίγουρα οι παππούδες μας??
    Ο Θάνος Μικρούτσικος "συναντήθηκε" με τον Καββαδία πριν από 25 χρόνια...
    και φέτος η ανάμνηση αυτής της πραγματικά μεγάλης συνάντησης ήταν πραγματικά συγκινητική..Ομως την επόμενη φορά όσο διαχρονικό και να είναι αυτό το έργο θα έχει περάσει ήδη στα κλασσικά αν δεν έχει γίνει κιόλας αυτό...
    Πότε θα έρθει λοιπόν και πως κάτι καινούριο και μεγάλο???
    Δεν ξέρω ..προσωπικά είμαι της άποψης ότι το κάθε τι πρέπει να κρίνεται κατά βάση
    Απο TO ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΥ....Σήμερα ΠΟΙΑ είναι αλήθεια τα κίνητρα?
    Αυτά για παράδειγμα που έσπρωχναν τους δύο τεράστιους Μάνους ,το Μίκη
    να γράψουν όλα αυτά που τα ακούω ΧΩΡΙΣ να τα έχω ζήσει και ανατριχιάζω ,θα βρουν αντίστοιχες ιστορικές συνθήκες στα χρόνια που έρχονται?
    Φυσικά κανένας πιστεύω δεν θα ήθελε να ξαναζήσει η Ελληνισμός
    Πόνο ανάλογο με αυτόν της Μικρασιατικής καταστροφής ,των πολέμων
    της δικτακτορίας.Αλλά αυτά κυρίως τα γεγονότα δεν είναι που έβαλαν
    την υπογραφή τους σε ότι μεγάλο δημιουργήθηκε?
    Ομως τις μεγάλες αλλαγές απο ποιον θα τις περιμένουμε
    όταν μένουμε εγκλωβισμένοι στο καβούκι μας ... σε μια μετριότητα με την ...εσωστρέφεια και την αλαζονεία να ακμάζουν και συντηρούμε την ψευδαίσθηση ότι ευδαιμονούμε έχοντας υπό δικό μας έλεγχο την πορεία μας??





    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 20-10-2005 10:13 ]
    ph
    20.10.2005, 12:58

    Εγώ νιώθω πως το ελληνικό τραγούδι (γι΄αυτό μιλάμε) περνάει άσχημες μέρες. Σπάνια ακούω, πια, κάτι που να με ενθουσιάσει, κι αυτό αφορά σε όλα τα είδη. Παλιότερα μου συνέβαινε πιο συχνά, να ενθουσιάζομαι με ένα τραγούδι. Αυτό είναι ή μήπως μεγαλώνω?
    gate
    20.10.2005, 13:15
    Quote:

    Το μέλος semplice στις 20-10-2005 στις 06:50 έγραψε:

    Να πω εδώ και για όσους ίσως για πρώτη φορά διαβάζουν το forum ,ότι η παρέα του ΜΗ(όσο μπορώ να ξέρω φυσικά, γιατί και εγώ είμαι "φρέσκος" ) απαρτίζεται από ανθρώπους με διαφορετικά μουσικά γούστα όμως μόνο ψευτοκουλτουριάρηδες ΔΕΝ είναι.Μπορεί να αγαπούν τη μουσική του Παπακωνσταντίνου,τουΜικρούτσικου και του Χατζηδάκι και η φωνή του Αηδονίδη να γεμίζει την ψυχή τους με χρώματα (φίλε Βαγγέλη ),πλην όμως και το ζειμπέκικο τους θα ακούσουν και θα χορέψουν και το χασάπικο και τα νησιώτικα και "άμα λάχει" και τις ροκές τους θα παίξουν και μετά και πάλι παλαμάκια για τη "Δεύτερη φορά "με τη φωνή του Καζαντζίδη.Στο ενδιάμεσο πάλι χτυπάνε και κάποιους γύρους μπυρίτσες έτσι για ζέσταμα. Αν αυτά όλα αυτά και άλλα πολλά είναι ΔΗΘΕΝ τότε ναι!Και εγώ θέλω να είμαι δήθεν!




    Παρότι νέος στην παρέα, όπως λες Κωνσταντίνε, έχεις προσαρμοστεί στο νόημα πλήρως...


    Quote:

    Το μέλος semplice στις 20-10-2005 στις 06:50 έγραψε:


    Πότε θα έρθει λοιπόν και πως κάτι καινούριο και μεγάλο???
    Δεν ξέρω ..προσωπικά είμαι της άποψης ότι το κάθε τι πρέπει να κρίνεται κατά βάση
    Απο TO ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΥ....Σήμερα ΠΟΙΑ είναι αλήθεια τα κίνητρα?
    Αυτά για παράδειγμα που έσπρωχναν τους δύο τεράστιους Μάνους ,το Μίκη
    να γράψουν όλα αυτά που τα ακούω ΧΩΡΙΣ να τα έχω ζήσει και ανατριχιάζω ,θα βρουν αντίστοιχες ιστορικές συνθήκες στα χρόνια που έρχονται?
    Φυσικά κανένας πιστεύω δεν θα ήθελε να ξαναζήσει η Ελληνισμός
    Πόνο ανάλογο με αυτόν της Μικρασιατικής καταστροφής ,των πολέμων
    της δικτακτορίας.Αλλά αυτά κυρίως τα γεγονότα δεν είναι που έβαλαν
    την υπογραφή τους σε ότι μεγάλο δημιουργήθηκε?
    Ομως τις μεγάλες αλλαγές απο ποιον θα τις περιμένουμε
    όταν μένουμε εγκλωβισμένοι στο καβούκι μας ... σε μια μετριότητα με την ...εσωστρέφεια και την αλαζονεία να ακμάζουν και συντηρούμε την ψευδαίσθηση ότι ευδαιμονούμε έχοντας υπό δικό μας έλεγχο την πορεία μας??





    Συμφωνώ απόλυτα !!
    Το κίνητρο βέβαια, όπως υπονοείς και στα τελευταία σου λόγια, σε κάθε εποχή υπήρχε και θα υπάρχει. Σήμερα ίσως, η δυσκολία υπάρχει στο ότι δεν υπάρχει σαφής στόχος, καθώς όλα παρουσιάζονται ωραιοποιημένα και δημοκρατικά... Ωστόσο υπάρχει...
    Με απλά λόγια, χαίρομαι εκείνον τον δημιουργό που μπορεί να έχει το σεβντά του και το απωθημένο του κι έχει την ανάγκη, όπως καθένας καλλιτέχνης, να γράψει γι' αυτό, ωστόσο ξεφεύγει και από τους τέσσερις τοίχους του και βλέπει τον εαυτό του ως μέρος ενός συνόλου και βλέπει επίσης εκείνο...το γραφικό πλέον για πολλούς...,πολυσυζητημένο κάποτε, χρέος του καλλιτέχνη - που μόνο οι μαθητές λυκείου σε εκθέσεις ασχολούνται πια μαζί του - να μιλήσει για όλους, για την κοινωνία που ζει, γι' αυτό που μας βασανίζει, που μας πονά, γι' αυτό που αγαπάμε, γι' αυτό που θεοποιούμε, γι' αυτό που δε θα 'πρεπε να έχουμε παρέα στη ζωή μας...Ένα σωρό κίνητρα...
    Vangelis86
    20.10.2005, 14:24
    Quote:

    το μελος semplice στις 18-10-2005 στις 23:16 εγραψε:
    Πέρα από την πλάκα θεωρώ ότι πράγματι διανύουμε περίοδο κρίσης ,κυρίως λόγω της γενικότερης σύγχυσης που υπάρχει σε σχέση με τι είναι ωραίο,τι είναι
    ποιοτικό και τι όχι(..εδώ θυμήθηκα και μια δημοσκόπηση του μουσικού μας παραδείσου για το αν ο Τερζής είναι .ποιοτικός ερμηνευτής η όχι...)



    Εκει πηγαινε αυτο σχετικα με την ποιοτητα και την κουλτουρα γιατι μου φανηκε οτι το σχολιο ηταν ειρωνικο προς τον Τερζη.Αν δεν ηταν τοτε δικο μου το λαθος.Αυτο ομως απευθυνοταν σε σενα και δεν καταλαβα τι σχεση εχει "η παρεα του ΜΗ".

    Και ναι δεν πιστευω οτι η παιδεια συνδεετε απαραιτητα με το μουσικο γουστο (αναλογα και με το τι εννοεις ως παιδεια βεβαια).Που διαφωνεις πανω σε αυτο?

    Quote:

    το μελος semplice στις 20-10-2005 στις 06:50 εγραψε:
    Με τη λέξη συμμαχία εννοούσα κάποιας μορφής αντίσταση στην ισοπεδωτική
    λογική της μόδας .Δεν εννοώ κάποια επίθεση.Απλά αντίταξη.Να! είμαστε και εμεις εδώ και ΔΙΑ-ΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ!( καλύτερα απο εσάς



    Εχεις την αναγκη να αποδειξεις κατι σε καποιον?την μουσικη δεν την ακους για σενα?










    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Vangelis86 στις 20-10-2005 14:47 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Vangelis86 στις 20-10-2005 14:51 ]
    semplice
    20.10.2005, 15:28
    Quote:

    Το μέλος Vangelis86 στις 20-10-2005 στις 14:24 έγραψε:
    [I]
    Και ναι δεν πιστευω οτι η παιδεια συνδεετε απαραιτητα με το μουσικο γουστο (αναλογα και με το τι εννοεις ως παιδεια βεβαια).Που διαφωνεις πανω σε αυτο?



    Ρε συ φίλε Βαγγέλη ,δεν έχω τίποτα μαζί σου.Οσο για το θέμα παρέα του ΜΗ είμαστε όντως μια παρέα και εσύ μεσα αν δεν βγάζεις μόνος σου τον ευατό σου εκτός.Και επειδή έγραψες κάποια στιγμή αν δεν κάνω λάθος, για κάποιους δήθεν κουλτουριάρηδες εδώ μέσα θέλησα να γράψω την άποψη μου γι'αυτό.
    Ομως όταν συνεχίζεις να συνδυάζεις τα όσα λες με "παιδεία που συνδέετΕ"....κάπου ο κόσμος ΔΕΝ θα θέλει να σε διαβάζει..Διότι να το πω έτσι απλά
    και κατανοητά ο Αλέκος π.χ θα σκεφτεί σοβαρά π.χ μήπως πρέπει να γράφει το όνομα του "Αλαίκος" και ο Πέτρος --->Παίτρος!!
    όχι για κανέναν άλλο λόγο ...αλλά για να αυξήσουν το % του "αι" που το ρίχνεις
    συνεχώς!
    Κρίμα δεν είναι να τον αναστατώνουμε?

    Σε αυτό μόνο διαφωνώ μαζί σου!ο Τερζής καλός είναι και καλό παιδί 8


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 20-10-2005 16:28 ]
    Tipota
    20.10.2005, 15:41
    Ακουσα πολλες αποψεις αλλα ρε παιδια θα μου πειτε κατι; Αν υπαρχει ακμή στην ελληνικη μουσική, δειξτε μου τα πολλά διαμαντια. Αν ειναι λιγα τα διαμαντια, η γενικη εικονα έιναι παρακμη.
    Vangelis86
    20.10.2005, 16:17
    Semplice δεν εγραψα πουθενα για ψευτοκουλτουριαρηδες, αν θες ξαναδιαβασε το ποστ.

    Γενικα η αποψη μου ειναι οτι απλα δεν βγαινουν τοσο μεγαλοι μουσικοι οπως στο παρελθον , που ειναι φυσιολογικο, ομως αυτο δεν σημαινει οτι υπαρχει παρακμη.Δεν μ'αρεσει η γκρινια και η ισοπεδωση αυτο ειναι ολο.

    Ναι τωρα που ξαναδιαβασα τα ποστ μου καταλαβα τι θες να πεις για το "αι"... (αλλα ειναι ασχετο με το θεμα)

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Vangelis86 στις 20-10-2005 16:38 ]
    semplice
    20.10.2005, 16:42
    Quote:

    Το μέλος Vangelis86 στις 20-10-2005 στις 16:17 έγραψε:

    Τι κολλημα εχεις φαει με τα "αι" και τα "ε" τοσο σημαντικο ειναι? Δηλαδη την καινοτομια πρεπει να την γραφω κενοτομια? δεν σε πιανω...




    Δεν είμαι ο πλέον αρμόδιος εγώ να σου απαντήσω εάν είναι τόσο σημαντικό
    η όχι.Ισως η ..Διαμαντοπούλου ξέρει περισσότερα για το ζήτημα.

    Θα ήταν Σίγουρα όμως κενοτομία αν την έγραφες έτσι!
    Φεύγουμε όμως από το θέμα εμείς οι δύο νομίζω και εδώ κάποιοι..
    δέρνουν όσους το παρακάνουν με πράγματα άσχετα..και προσωπικές
    αντιπαραθέσεις
    Voltage
    20.10.2005, 21:07
    Καινόν =Κάτι το καινούριο, το πρωτοπαρουσιαζόμενο.
    Κενό =Το άδειο.
    (Απο την Ελληνική γλώσσα...)
    Καινοτομία =Η ριζική αλλαγή...
    Κενοτομία =(Δεν έχει ακόμα ορισθεί, αλλά, που θα μας πάει...!!!)
    W4TT4N4B3
    21.10.2005, 01:57
    Quote:

    Το μέλος semplice στις 20-10-2005 στις 16:42 έγραψε:

    Quote:

    Το μέλος Vangelis86 στις 20-10-2005 στις 16:17 έγραψε:
    [i]
    Τι κολλημα εχεις φαει με τα "αι" και τα "ε" τοσο σημαντικο ειναι? Δηλαδη την καινοτομια πρεπει να την γραφω κενοτομια? δεν σε πιανω...




    Δεν είμαι ο πλέον αρμόδιος εγώ να σου απαντήσω εάν είναι τόσο σημαντικό
    η όχι.Ισως η ..Διαμαντοπούλου ξέρει περισσότερα για το ζήτημα.

    Θα ήταν Σίγουρα όμως κενοτομία αν την έγραφες έτσι!


    [/I]


    κενοτομια------>>> νεολογισμος
    semplice
    02.11.2005, 18:48
    Συμφωνώ απόλυτα ότι η "κενοτομία" είναι νεολογισμός και μάλιστα αχρείαστος
    όμως τι λέτε ήθελε να πει ο "ποιητής" του New Economy Observer
    πριν από 2 χρόνια στη Θεσσαλονίκη?


    Θεσσαλονίκη, 9/06/2003


    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


    Θέμα: Ημερίδα του ΣΕΠΒΕ με θέμα «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ»


    Ημερίδα με θέμα «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ», διοργανώνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος (ΣΕΠΒΕ), την Πέμπτη 12 Ιουνίου στις 18:30, στο ξενοδοχείο «Ηyatt Regency» αίθουσα Regency Ballroom. Η εκδήλωση διοργανώνεται στο πλαίσιο της δράσης με τίτλο «Δίκτυα Επιχειρήσεων Υψηλής Τεχνολογίας: Υποστήριξη της Ίδρυσης Καινοτόμων Επιχειρήσεων Πληροφορικής» και συγχρηματοδοτείται από τις «ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ» του Ε.Τ.Π.Α. και το Ελληνικό Δημόσιο.
    Η ημερίδα έχει ως στόχο την ενημέρωση των μελών του ΣΕΠΒΕ, καθώς και κάθε ενδιαφερόμενου, σχετικά με το γρίφο της καινοτομίας στις Ελληνικές επιχειρήσεις.
    Στη διάρκεια της ημερίδας θα αναλυθούν τα εξής θέματα:

    1 . «Μάρκετινγκ της Καινοτομίας» με ομιλητή τον Δρ. Κωνσταντίνο Γεωργάκα-Σύμβουλο Επιχειρήσεων.

    2 «Από την Κενοτομία στην Καινοτομία», με ομιλητή τον κύριο Νικόλαο Μακρυμανωλάκη-Αρχισυντάκτη του περιοδικού “ne.o” (New Economy Observer).

    3 «Οι τάσεις του Venture Capital στην Ελλάδα σήμερα και ποια είναι τα θέματα στα οποία δίνουν μεγαλύτερη σημασία κατά την αξιολόγησή τους, οι εταιρίες Venture Capital», με ομιλητή τον κύριο Κουκουζέλη Γεώργιο, Αντιπρόεδρο Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών.

    Θα ακολουθήσει συζήτηση και ερωτήσεις επί των ομιλιών.


    null



    XeniaRodo
    02.01.2007, 11:18
    Nομίζω ότι επειδή στην εποχή μας τα έχουμε όλα έτοιμα και στο πιάτο, και εμείς και τα παιδά μας (dvd θέλουμε; το έχουμε, αυτοκίνητο θέλουμε; το έχουμε, σπίτι θέλουμε; μας πήρε ο μπαμπάς ή το κληρονομήσαμε) βαριόμαστε να ψάξουμε και να αγωνιστούμε για οτιδήποτε άλλο. Όλα εύκολα. Eύκολο φαγητό, εύκολη ζωή, εύκολη μουσική. Kαι τα παιδιά μας θα τα θέλουν ακόμα πιο εύκολα. Όσο πάει δηλαδή θα χειροτερεύει η κατάσταση....
    PROFBASILHS
    02.01.2007, 14:23
    Σθμγωνώ με XeniaRodo kai προσθέτω πως -μέχρι ένα σημείο- φταίει η ξενομανία που μας χαρακτηρίζει. Προσπαθώντας να γίνουν σουξέ εφάμιλλα των ξένων που μας έρχονται, το απότέλεσμα είναι να τα κάνουμε θάλασσα...
    spathasref
    02.01.2007, 17:19
    Διαφωνώ απόλυτα με το πνεύμα του τίτλου του παρόντος θέματος. Η ελληνική μουσική δεν παρακμάζει, αντίθετα εξελίσσεται. Είναι παρακμή ο Μάλαμας, ο Θ. Παπακωνσταντίνου, ο Ιωαννίδης, ο Μικρούτσικος, ο Κραουνάκης, ο Περίδης, ο Αγγελάκας, ο Χαρούλης, ο Ζούδιαρης, η Ρεμπούτσικα, οι Χειμερινοί Κολυμβητές, οι Χαϊνηδες, ο Ζερβουδάκης και τόσοι άλλοι, τους οποίους η επιπολαιότητά μου δε μου επιτρέπει να θυμηθώ; Δεν απολαμβάνουν όλοι αυτοί τη δημοσιότητα που αρμόζει στην ποιότητα του έργου τους, αλλά δε σημαίνει πως δεν προχωρούν την ελληνική μουσική πρόταση μπροστά. Χατζιδάκις και Βαμβακάρης δε γεννιούνται κάθε μέρα, ούτε καν κάθε αιώνα. Επειδή ήμασταν τυχεροί ως λαός και σημάδεψαν δύο συνεχόμενες γενιές μας, δε σημαίνει πως πρέπει να έχουμε την απαίτηση να βρίσκουμε κάθε 25 χρόνια τέτοια ανάλογα μεγέθη. Η αλήθεια δεν έχει χαθεί από την ελληνική μουσική, ούτε πρόκειται να χαθεί, όσο υπάρχουν ενεργοί και σκεπτόμενοι δημιουργοί και ακροατές.

    Το μόνο που με ανησυχεί είναι ο εκχυδαϊσμός της ελαφράς μουσικής σκηνής στην Ελλάδα. Δε μπορώ να δεχθώ στη θέση του Σουγιούλ και του Πλέσσα, το Δάντη και το Φοίβο.
    XeniaRodo
    03.01.2007, 09:52
    Παράθεση:

    Το μέλος spathasref στις 02-01-2007 στις 17:19 έγραψε...

    Διαφωνώ απόλυτα με το πνεύμα του τίτλου του παρόντος θέματος. Η ελληνική μουσική δεν παρακμάζει, αντίθετα εξελίσσεται. Είναι παρακμή ο Μάλαμας, ο Θ. Παπακωνσταντίνου, ο Ιωαννίδης, ο Μικρούτσικος, ο Κραουνάκης, ο Περίδης, ο Αγγελάκας, ο Χαρούλης, ο Ζούδιαρης, η Ρεμπούτσικα, οι Χειμερινοί Κολυμβητές, οι Χαϊνηδες, ο Ζερβουδάκης και τόσοι άλλοι, τους οποίους η επιπολαιότητά μου δε μου επιτρέπει να θυμηθώ;



    Φίλε μου βγες έξω στο δρόμο και ρώτησε ποιός ξέρει τι είναι ο κάθε ένας από αυτούς που ανέφερες παραπάνω. Mπορεί να υπάρχουν και σπουδαίοι άνθρωποι αλλά αν αυτοί είναι 10 οι "υπόλοιποι" είναι 100...
    Aν λοιπόν τα σκουπίδια είναι περισσότερα όσο περνά ο καιρός όλο και θα πολλαπλασιάζονται. Aυτό δε νομίζω ότι λέγεται εξέλιξη....

    Nα μην σου πω να συγκρίνεις την κατάσταση με παλιότερες εποχές.....
    maspa
    03.01.2007, 10:37
    Παράθεση:

    Το μέλος spathasref στις 02-01-2007 στις 17:19 έγραψε...

    Διαφωνώ απόλυτα με το πνεύμα του τίτλου του παρόντος θέματος. Η ελληνική μουσική δεν παρακμάζει, αντίθετα εξελίσσεται. Είναι παρακμή ο Μάλαμας, ο Θ. Παπακωνσταντίνου, ο Ιωαννίδης, ο Μικρούτσικος, ο Κραουνάκης, ο Περίδης, ο Αγγελάκας, ο Χαρούλης, ο Ζούδιαρης, η Ρεμπούτσικα, οι Χειμερινοί Κολυμβητές, οι Χαϊνηδες, ο Ζερβουδάκης και τόσοι άλλοι, τους οποίους η επιπολαιότητά μου δε μου επιτρέπει να θυμηθώ;



    Ποιοί είναι όλοι αυτοί?

    Πέρα από την πλάκα, έχεις δίκιο xenia.. Ίσως να τους γνωρίζουν(=τους έχουν ακουστά) πολλοί, αγνοούν όμως το έργο τους, κι ένας καλλιτέχνης από αυτό κρίνεται. Στην δεκαετία του '80 ξεκίνησε η παρακμή του ελληνικού κινημάτογράφου.. Τώρα ήρθε η σειρά της μουσικής. Τι να κάνουμε? Ας ελπίσουμε σε μία ανάκαμψη.
    spathasref
    05.01.2007, 15:40
    Παράθεση:

    Το μέλος XeniaRodo στις 03-01-2007 στις 09:52 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος spathasref στις 02-01-2007 στις 17:19 έγραψε...

    Διαφωνώ απόλυτα με το πνεύμα του τίτλου του παρόντος θέματος. Η ελληνική μουσική δεν παρακμάζει, αντίθετα εξελίσσεται. Είναι παρακμή ο Μάλαμας, ο Θ. Παπακωνσταντίνου, ο Ιωαννίδης, ο Μικρούτσικος, ο Κραουνάκης, ο Περίδης, ο Αγγελάκας, ο Χαρούλης, ο Ζούδιαρης, η Ρεμπούτσικα, οι Χειμερινοί Κολυμβητές, οι Χαϊνηδες, ο Ζερβουδάκης και τόσοι άλλοι, τους οποίους η επιπολαιότητά μου δε μου επιτρέπει να θυμηθώ;



    Φίλε μου βγες έξω στο δρόμο και ρώτησε ποιός ξέρει τι είναι ο κάθε ένας από αυτούς που ανέφερες παραπάνω. Mπορεί να υπάρχουν και σπουδαίοι άνθρωποι αλλά αν αυτοί είναι 10 οι "υπόλοιποι" είναι 100...
    Aν λοιπόν τα σκουπίδια είναι περισσότερα όσο περνά ο καιρός όλο και θα πολλαπλασιάζονται. Aυτό δε νομίζω ότι λέγεται εξέλιξη....

    Nα μην σου πω να συγκρίνεις την κατάσταση με παλιότερες εποχές.....


    Όπως πολλαπλασιάζονται τα σκουπίδια, έτσι πολλαπλασιάζονται και τα διαμάντια. Μόνο τη χρονιά που πέρασε, γνωρίσαμε τη Μαρία Λούκα, το Νίκο Χαλβατζή, τους συνθέτες του "Σκοτεινού Τρυγωνιού". Όπως ξαναείπα, Μάνο και και Μάρκο πολύ δύσκολα θα ξαναζήσουμε, αλλά το κάρο πάει μπροστά, δε μένει στάσιμο. Το ποτήρι (για να συνεχίσω τους βερμπαλισμούς ) είναι μισογεμάτο, ή μισοάδειο; Εμείς αποφασίζουμε.