ελληνική μουσική
508 online   ·  204.258 μέλη

iRiver - Aίσχος!!! μακριά όσο μπορείτε...

XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
04.02.2006, 12:41
Λοιπόν, όσο μπορείτε αποφύγετε τη αγορά συσκευής iRiver...

Όσοι από εσάς δε βαριέστε διαβάστε την μακριά ιστορία μου την οποία έχω στείλει και στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή και στην Iriver στη Γερμανία... Tι άλλο να κάνω πια δεν ξέρω...


-----

Προς
Διεύθυνση προστασίας καταναλωτή
Υπουργέιο Ανάπτυξης


Αγαπητοί κύριοι,
θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με το εξής περιστάτικό.

Eίμαι κάτοχος ενός φορητού cd/mp3 player μάρκας iRiver. (www.digimania.gr)
Πρέπει να σας πω ότι η συγκεκριμένη συσκευή ήταν αρκετά ακριβή (περίπου 200 ευρώ) και το μοντέλο από τα καλύτερα της εταιρίας, η οποία είναι εξειδικευμένη σε τέτοιου είδους συσκευές.

Πριν λίγο καιρό παρουσίασε κάποιο πρόβλημα και το πήγα στην αντιπροσωπεία για να το κοιτάξουν.
-H εγγύηση του ενός χρόνου δυστυχώς έχει λήξει, αφού το έχω στην κατοχή μου περίπου 1,5 χρόνο και παραπάνω-

Σημειώστε ότι άφησα τη συσκευή στο μαγαζί στις 13 του Oκτώβρη 2005.

Mου είπαν ότι θα το δουν και να περάσω σε 10 μέρες, εκτός αν με πάρουν τηλέφωνο για να περάσω νωρίστερα. Πάω από το κατάστημα σε 10 μέρες (12 νομίζω για την ακρίβεια) και η υπάλληλος μου λέει απλά ότι δεν μπορούσαν να το φτιάξουν εδώ και το έχουν στείλει στο εξωτερικό. -χωρίς καμία ενημέρωσή μου-. Mου λέει ότι θα με πάρουν τηλέφωνο για να πάω να το πάρω χωρίς να ξέρουν καθόλου για το πότε περίπου θα είναι αυτό, ούτε και το κόστος.

Καμία επικοινωνία από αυτούς.

Πηρα τηλέφωνο γύρω στις 24 Nοέμβρη και μου είπε η υπάλληλος ότι είναι "στο δρόμο", και να μην μπω στον κόπο να επικοινωνήσω ξανα διότι θα με πάρουν αυτοί την επόμενη βδομάδα - που θα έρθει.
Ξαναρωτάω για το κόστος και πάλι δεν ξέρουν τίποτα.

Kαμία επικοινωνία από αυτούς και την επόμενη βδομάδα.
Tην μεθεπόμενη επικοινωνώ εγώ (γιατί απ? ότι κατάλαβα δεν πρόκειται να το έκαναν αυτοί) και μου λένε ότι ήρθε και ότι το κόστος είναι 30 ευρώ.
Ρωτάω την υπάλληλο για το είδος της βλάβης και μου λέει ότι άλλαξαν το λέιζερ. Της εξηγώ ότι το λέιζερ δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα και ψάχνει τα χαρτιά της και μου λέει ότι είχε πρόβλημα στη φόρτηση (αυτό το ήξερα, τέλος πάντων) και ότι το μπέρδεψε με κάποιο άλλο πριν.

Πηγαίνω -9 Δεκέμβρη-, πληρώνω, το παίρνω, και πάλι δεν λειτουργεί.

Την πηγαίνω πάλι πίσω την επόμενη, όπου μετά από μια μεγάλης διάρκειας συζήτηση μου εξήγησαν ότι το έστειλαν μεν στη Γερμανία αλλά αυτοί εκεί αυτό που έκαναν ήταν ένα γενικό σέρβις -χωρίς να λάβουν υπόψην τους τη βλάβη που τους είχαμε επισημάνει η οποία αφορά τη φόρτηση της συσκευής- και αυτό που έκαναν ήταν να αλλάξουν το λέιζερ, (το οποίο δεν είχε κανένα πρόβλημα). Και απ? ό,τι είδα έκαναν και μια αναβάθμιση στο λογισμικό. Και βέβαια κανείς δεν έκανε τον κόπο να δοκιμάσει αν δουλεύει σωστά η συσκευή.

{να σημειώσω εδώ ότι για 3η φορά (από τις 4) που επισκεύθηκα το κατάστημα αυτό στη Λ. Συγγρου 40-42 η πόρτα ήταν κλειδωμένη ενώ το κατάστημα ήταν ανοιχτό σύμφωνα με το ωράριο που είναι αναρτημένο στην πόρτα του. Ήρθε ο υπάλληλος να μου ξεκλειδώσει, και μάλιστα μου είπε ότι είναι κλειστά. Άλλες 2 φορές είχε ξανασυμβεί το ίδιο, μόνο δε μου είπαν ότι είναι κλειστά.
Επίσης την πρώτη πρώτη φορά που πήγα εκέι -γιατί έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά- με τη συσκευή στο χέρι, την άνοιξαν, της έβγαλαν τα καλώδια, σημείωσαν τα στοιχεία και τους κωδικους και την πήρα πίσω πάλι διότι δεν έιχα την απόδειξη αγοράς -κάτι που δε μου ζήτησαν την επόμενη φορά που πήγα- και έλειπε κάποιος τεχνικός να τη δει. Όλο αυτό συνέβη λόγο άγνοιας της υπαλλήλου.}

O υπάλληλος μου ζήτησε συγγνώμη και μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να το ξαναστείλει -σε μια βδομάδα- στο εξωτερικό, να υπογραμμίσει την πραγματικη βλάβη πάνω στο χαρτί, και να περιμένω πάλι ένα μήνα να γυρίσει (ήθελα να ήξερα με τι τα στέλνουν στη Γερμανία αυτά τα πράγματα και καθυστερούν τόσο). Βέβαια, μου είπε, ότι μπορεί να φταίνε και οι μπαταρίες -κάτι το οποίο δεν το κοίταξαν καν φαίνεται την πρώτη φορα- και να επισκευασθεί γρήγορα (λέμε τώρα).
Και βέβαια να ξαναπάρω εγώ τηλέφωνο στον μήνα να ρωτήσω αν ήρθε.
-Μην κάνουν τον κόπο και με πάρουν αυτοί-.

Το βρίσκω και αυτό απαράδεκτο, μετά από τόση ταλαιπωρία, να μην παίρνουν ένα τηλέφωνο να ενημερώνουν τους πελάτες τους. Εδώ ένα βιδάκι για τα γυαλία μου είχα παραγγείλει από τα ?οπτικά Σταύρου? για το οποίο δε θα πλήρωνα τίποτα και οι άνθρωποι με έπαιρναν στο κινητό τηλέφωνο να μου το πουν -επείδή κι αυτό θα ερχόνταν απ? έξω-.

Τέλος είναι ίσως λεπτομέρεια αλλά η συσκευή έφυγε από τα χέρια μου σε άριστη κατάσταση και την πήρα με κάποιες, μικρές μεν, γρατσουνιές.... γιατί την κράτησαν χωρίς τη θήκη της, όπου την είχα πάντα εγώ.

Για να μη σας κουράσω περισσότερο γιατί ξέρω ότι το έχω ήδη κάνει, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η εξυπηρέτηση και η συμπεριφόρα των υπαλλήλων αυτών είναι απαράδεκτη. Δεν είναι καθόλου ενημερωμένοι, είναι αδιάφοροι και απρόθυμοι να βοηθήσουν. Απορώ πως μια σοβαρή, υποτίθεται, εταιρία σαν την iRiver έχει τόσο απαράδεκτο σέρβις.

Η αντιπροσωπεία της συγκεκριμμένης εταιρίας φαίνεται πλέον μόνο στο συγκεκριμμένο κατάστημα. Όσο κι αν έψαξα δεν κατάφερα να βρω κάτι άλλο έτσι ώτε να επκοινωνήσω με κάποιον διευθυντή ή κάποιον πιο υπεύθυνο.
Όταν αγόρασα τη συσκευή στο internet υπήρχε μια άλλη διεύθυνση και τηλέφωνο όπου είχα απευθυνθεί για πληροφορίες και είχα καλύτερη εξυπηρέτηση. Από τότε που άνοιξε αυτό το κατάστημα στη Συγγρού δε φαίνεται τίποτα άλλο πουθενά.


Η διεύθυνση του καταστήματος είναι η εξής:
Digimania Hellas
Λ. Συγγρου 40-42 - τκ 117 42, Αθήνα
τηλ. 210 9221 534, fax 210 9221 629
www.digimania.gr - info@digimania.gr
www.iriver.gr

ευχαριστώ πολύ
-----

Tους έχω πάρει μια φορά τηλέφωνο -18 Iανουαρίου- και μου είπαν ότι το περιμένουν από μέρα σε μέρα ... και ότι θα με πάρουν αυτοί...

Aκόμα περιμένω...

#1   
GvL
Περαστική Νότα
Chat
04.02.2006, 15:02
may they give you a new one for free my friend!!!
#2   
XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
04.02.2006, 19:18
καλέ εδώ ούτε το παλιό δε θα πάρω....
#3   
tsitah
Περαστική Νότα
Chat
17.07.2006, 14:50
τι κρίμα που το διάβασα αυτό μόλις τώρα...
αφού την πάτησα κι'εγώ... (για επισκευή εντός εγγύησης πήγα κι'εγώ)
συμφωνώ με όλα και επαυξάνω! έτσι ακριβώς!
digimania hellas ------> ΜΑΚΡΙΑ!!!!
σκέφτομαι να προβώ σε νομικές ενέργειες.
#4   
Pucca
Συγχορδία Μινόρε
Chat
17.07.2006, 15:54
παιδια εχω πεσει απο τα συννεφα μιας και εγω και το αγορι μου διαθετουμε 3 συσκευες συνολικα Iriver (επειδη εχουμε μεινει ευχαριστημενοι προφανως) τις οποιες εχουμε παρει τη μια απο το παλαιοτερο καταστημα της digimania στην Ιλιουπολη και τις αλλες 2 μετα τη μετακομιση απο Συγγρου. Εκει που μενω κοκκαλο (εννοειτε οτι δε σε αμφισβητω) ειναι οτι λες πως οι υπαλληλοι ηταν ασχετοι.
Εμας οχι απλα μας εχουν βοηθησει, οχι μου εχουν βρει και φερει σε χρονο μπαμ μπαμ προιόν που δεν ειχε ερθει ακομα Ελλαδα αλλα και σε πληροφοριες σχετικα εξειδικευμενες για τη συνδεσιμοτητα τους με Mac με βοηθησαν παρα πλυ σε οτι τρελλο και αν τους ρωταγα.....Προφανως και πεσαμε σε δυο διαφορετικες οψεις του ιδιου νομισματος. Να απαιτησεις την εξυπηρετηση που δικαιουσε και ζητα να μιλησεις με την ιδιοκτησια ειναι μια κοπελα αρκετα κατατοπισμενη που μεχρι προσφατα τουλαχιστον φαινοταν να αγαπα αυτο που κανει και να σεβεται τους πελατες της.
#5   
XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
17.07.2006, 16:01
να πω και το φινάλε?

Παίρνω τηλέφωνο (γιατί πάλι αυτοί OYTE MIA φορά δε με πήραν, OYTE MIA σε τόσους μήνες)
και μου λένε ότι είναι έτοιμο. Kαι μου λέει η τύπισσα (με ύφος αγενές και βαρεμένο μόλις της λέω το όνομά μου).
"είναι έτοιμο, πείτε μας διεύθυνση να σας το στείλουμε".
-ακριβώς έτσι, λέξη παραπάνω-.
Tης λέω καλά, από πότε είναι έτοιμο? δε μπορούσατε να με ειδοποιήσετε?
και αποφεύγει να μου απαντήσει επαναλαμβάνοντας την ίδια φράση "είναι έτοιμο, πείτε μας διεύθυνση να σας το στείλουμε".

Mπα, σκέφτηκα, θα μου το φέρουν και στο χέρι? πάλι καλά.

έρχεται που λέτε το κούριερ και μου φέρνει το player μαζί με τη λυπητερή!
Έπρεπε να πληρώσω 6 ευρώ για τη μεταφορά !!!!!!(η οποία κιόλας άργησε μια μέρα από τη Συγγρού στο Σύνταγμα και αναγκάστηκα πάλι να τους πάρω για να δω τι γίνεται-πάλι χαζά μου έλεγαν).

Ήμουν έτοιμη να το δώσω πίσω αλλά δεν το έκανα για 2 λόγους:

δεν είχα καμία όρεξη να δω τη φάτσα τους και να ξαναπατήσω εκεί
(ειδικά της αγενούς τύπισσας) και επειδή με παρακάλεσε το κουριερ που είχε ήδη κόψει την απόδειξη....

καταλάβατε?
εταιρία μεγάλη σου λέει μετα...
θα έλεγα τώρα...


#6   
XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
17.07.2006, 16:04
Το μέλος Pucca στις 17-07-2006 στις 15:54 έγραψε...
Παράθεση:

παιδια εχω πεσει απο τα συννεφα μιας και εγω και το αγορι μου διαθετουμε 3 συσκευες συνολικα Iriver (επειδη εχουμε μεινει ευχαριστημενοι προφανως) τις οποιες εχουμε παρει τη μια απο το παλαιοτερο καταστημα της digimania στην Ιλιουπολη και τις αλλες 2 μετα τη μετακομιση απο Συγγρου. Εκει που μενω κοκκαλο (εννοειτε οτι δε σε αμφισβητω) ειναι οτι λες πως οι υπαλληλοι ηταν ασχετοι.
Εμας οχι απλα μας εχουν βοηθησει, οχι μου εχουν βρει και φερει σε χρονο μπαμ μπαμ προιόν που δεν ειχε ερθει ακομα Ελλαδα αλλα και σε πληροφοριες σχετικα εξειδικευμενες για τη συνδεσιμοτητα τους με Mac με βοηθησαν παρα πλυ σε οτι τρελλο και αν τους ρωταγα.....Προφανως και πεσαμε σε δυο διαφορετικες οψεις του ιδιου νομισματος. Να απαιτησεις την εξυπηρετηση που δικαιουσε και ζητα να μιλησεις με την ιδιοκτησια ειναι μια κοπελα αρκετα κατατοπισμενη που μεχρι προσφατα τουλαχιστον φαινοταν να αγαπα αυτο που κανει και να σεβεται τους πελατες της.



Eίχα μιλήσει κι εγώ με Hλιούπολη πριν αγορασω το player και ήταν πολύ εξυπηρετικοί. Mε Συγγρού έχεις μιλήσει? Eκεί είναι το θέμα....

#7   
Pucca
Συγχορδία Μινόρε
Chat
18.07.2006, 07:51
Ναι με Συγγρου πιο πολυ γιατι τις 2 απο τις 3 συσκευες τις πηραμε απο εκει. Προφανως πιαστηκανε απο τοτε που βαλανε τα προιοντα τους και σε μεγαλα καταστηματα βλ. Γερμανος και Πλαισιο, και σηκωσανε μπαιρακι. Κριμα πολυ κριμα.....Και οχι τιποτα αλλο αλλα το εχω συστησει και σε φιλους ελπιζω να μην με κηνηγανε ολοι μαζι...!

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Pucca στις 18-07-2006 07:53 ]


#8