Quote:
|
...ποια είναι η γραμμή που χαράζει τα όρια ανάμεσα σε εκείνα που "πρέπει" να ακούει κάποιος ώστε να μην "πάσχει" από τη βδελυρή ασθένεια της "αισθητικής σύγχυσης" και να διαθέτει πιστοποιητικό "αισθητικής συνέπειας"; |
|
Σαφώς και ΔΕΝ υπάρχουν τέτοια όρια , γιατί πολύ απλα αν υπήρχαν, θα είχαν όλοι την ίδια αισθητική .
Είναι τόσο περίπλοκο αυτό που λέω ? , θα δώσω ένα άλλο παράδειγμα ...
Ας υποθέσουμε οτι το εκάστοτε είδος (είδος σύνθεσης, θεματολογία στίχου , ενορχήστρωση , ικανότητα και ήθος τραγουδιστή , κλπ...) έχει ενα ID , μια ταυτότητα .
Αυτό που λέω τόσες μέρες είναι ότι έχει κανείς κάθε δικαίωμα να λέει οτι του αρέσει το 375 , αλλά το να του αρέσει ταυτόχρονα το 673 δεν είναι φυσιολογικό .
Είναι μάλλον μια ελαφρά διαταραχή προσωπικότητας .
Αυτό σύμφωνα με μουσικολογικά , κοινωνικά , και βέβαια ψυχοακουστικά κριτήρια .
Quote:
|
Ο yiannisyiannis έγραψε ότι οφείλεται στην ποιότητα τους: ποιος όμως ορίζει την ποιότητα αυτή και με ποια κριτήρια; Αν μιλάμε για αξιολογική διαφορά, τότε κινδυνεύουμε να διολισθήσουμε στη φασιστική αντίληψη ότι κάποιοι είναι οι "καλοί" και κάποιοι οι "κακοί" στη μουσική με βάση τα γούστα μας. |
|
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ορίζεται η ποιότητα ! Χοντρικά τουλάχιστον ...
Δε νομίζω οτι είναι φασιστικό το να ξεχωρίζεις (έχοντας μια έστω βασική παιδεία) τη "μουσική" απο τις σαχλαμάρες . Μάλλον φασιστικό είναι το οτι τα παιδιά μας είναι υποχρεωμένα να ακούνε "κακή" μουσική , απο τη στιγμή που οι διευθηντές των εταιρειών δεν έχουν ιδέα απο μουσική .
Γνωρίζω προσωπικά (δυστυχώς) Υπεύθηνο Ελληνικού ρεπερτορίου μεγάλης πολυεθνικής που πριν απο 4 χρόνια ήταν courier , και δεν ξέρει τίποτα ούτε απο μουσική ούτε απο marketing .
Δεν ορίζεται σύμφωνα με τα γούστα μας . Η μουσική μπορεί να είναι τέχνη , αλλά όπως κάθε τέχνη , πρέπει να ξεκινήσεις απο κάπου, να ακολουθήσεις [ή τουλάχιστον να γνωρίζεις] κάποιους κανόνες . Μή τα ισοπεδώνουμε όλα ...
Quote:
|
Τι δημιουργεί τη σύγχυση; Όχι αυτά καθ' αυτά τα αμιγώς μουσικά ...Η σύγχυση είναι μάλλον πνευματική, ιδεολογική, δείγμα έλλειψης σαφούς προσανατολισμού, χαρακτηριστική ανθρώπων που για διάφορους λόγους έχουν κόψει την κακιά συνήθεια να σκέφτονται |
|
Ακριβώς ! αλλά δεν είναι τυχαίο , αυτό λέω και πιο πάνω .Είναι κατευθηνόμενο .
Χαρακτηριστικό παράδειγμα θύματος είναι το κοινό του Μεγάρου , οι οποίοι μάλις βγουν απο τη συναυλία και μπουν στο Cayenne θα ακούσουν την Πέγκυ τους .
Όντως οι 2 Παπακωνσταντίνηδες είχαν συνεργαστεί , αλλά δε νομίζω οτι αυτό αλλάζει κάτι...
Κι εγώ εχω δώσει τραγούδι στο Βαλάντη
, τι σημαίνει αυτό ?
Σε επαγγελματικό πλαίσιο πολλά τέτοια μπορεί να συμβούν , ειδικά στην αρχή της καριέρας κάποιου .