ελληνική μουσική
    693 online   ·  210.848 μέλη

    Συναυλία Στέφανου Κορκολή

    GEORGIA_PAP
    13.03.2006, 14:48
    Γεια σε όλους! Το Σάββατο, στο Κέντρο Τεχνών στο Χαλάνδρι, πραγματοποιήθηκε μια συναυλία "Τρίπτυχο" του Στέφανου Κορκολή! Έπαιξε διάφορα έργα στο πιάνο μόνος του, στη συνέχεια προστέθηκαν βιολί, τσέλο, synthesizer, keyboard και τραγούδι!!! Ήτανε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!! Απίστευτος πιανίστας! Απιστευτος συνθέτης! Απίστευτος μουσικός! Πήγε κανείς απο'σας;;; Εγώ, πάντως, ενθουσιάστηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αλήθεια, πιστεύετε πως το μουσικό ταλέντο καλλιεργείται ή είναι κυρίως έμφυτο; Πάντως, ο Κορκολής είναι σίγουρα γεννημένος μουσικός!!!
    Μουσικά Φιλιά σε Όλους!!!***


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 13-03-2006 15:01 ]
    yiannisyiannis
    14.03.2006, 11:18
    Σίγουρα είναι ένας πολύ καλός πιανίστας κι άριστος μουσικός. Όμως, υπάρχουν πολλοί άλλοι ισάξιοί του κι ακόμη ανώτεροί του, που δεν προβάλλονται όσο εκείνος. Ας μην ξεγελιόμαστε, ο Κορκολής έγινε δημοφιλής όχι χάριν του ταλέντου του στο πιάνο, αλλά χάρη στα τραγούδια του. Το κοινό του είναι περισσότερο νεαρές κοπέλες που αγαπούν τα τραγούδια του κι όχι λάτρεις της κλασσικής μουσικής.

    Θυμάμαι πριν από αρκετά χρόνια, όταν ο Κορκολής ήταν στο φόρτε του, πριν το σκάνδαλο με τα ροζ βίντεο, είχα πάει από περιέργεια σε μια συναυλία της συμφωνικής ορχήστρας του δήμου Θεσ/νίκης με σολίστα τον ίδιο τον Κορκολή. Σκέφτηκα, για να δω τι αξίζει στο πιάνο αυτός ο άνθρωπος, που χαίρει τόσης προβολής από τα ΜΜΕ. Το πρόγραμμα ήταν κυρίως συνθέσεις του Gershwin. Πολύ καλός εκτελεστής δεν λέω, αλλά δεν ρίγησα όπως ριγώ όταν ακούω το Σγούρο ας πούμε ή το Λαζαρίδη κι άλλους. Φυσικά τα κοριτσόπουλα που αποτελούσαν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, ουδεμία σχέση είχαν με κλασσική μουσική και σίγουρα δεν είχαν ποτέ τους ξαναβρεθεί σε κονσέρτο. Πήγαν μόνο για να δουν το Στέφανο. Ο καλός μαέστρος Δημήτρης Αγραφιώτης που είχε καταλάβει τι παιζόταν με τον κόσμο, έκανε αρχικά μια σύσταση, να μην χειροκροτούν κατά τη διάρκεια του κονσέρτου. Εις μάτην όμως, κάθε φορά που ο Κορκολής άγγιζε τα πλήκτρα του πιάνου, έπεφτε το χειροκρότημα κι ο καημένος ο μαέστρος προσπαθούσε δια της νοηματικής μεθόδου να κάνει τον κοριτσόκοσμο να σωπάσει.

    Αυτά περί Κορκολή.

    yiannisyiannis
    14.03.2006, 11:41
    Για το έμφυτο μουσικό ταλέντο πιστεύω πως ισχύουν και οι δυο παράμετροι που αναφέρεις. Αν υπάρχει το χάρισμα είναι σίγουρα μια μεγάλη ώθηση. Αν όμως δεν το καλλιεργήσει κανείς, δεν οδηγεί πουθενά.

    Εδώ πρέπει να κάνουμε ένα διαχωρισμό.
    Όσον αφορά το κομμάτι της ερμηνείας, η μελέτη και η εξέλιξη είναι στοιχεία απαραίτητα για έναν μουσικό. Υπάρχουν ταλαντούχοι άνθρωποι που δεν εξελίχθηκαν διότι δεν δούλεψαν το πρωτογενές υλικό με το οποίο τους προίκισε η φύση κι έτσι ξεπεράστηκαν από άλλους ολιγοτάλαντους, οι οποίοι όμως δούλεψαν και κοπίασαν σκληρά για να φτιαχτούν.
    Όσον αφορά το κομμάτι της σύνθεσης και της δημιουργίας, εδώ το ταλέντο κρίνεται απαραίτητο, διότι χωρίς αυτό όσο κι αν δουλέψει κανείς, δεν μπορεί να παράγει αξιόλογο έργο.