ελληνική μουσική
    732 online   ·  210.848 μέλη

    Οι άσχετες συνεργασίες του Ρέμου.

    yiannisyiannis
    14.06.2006, 10:00
    Παίρνω αφορμή γι’ αυτό το τόπικ, εξαιτίας μιας αφίσας που είδα σήμερα το πρωί. Αντώνης Ρέμος και Σαρμπέλ μαζί, σε μαγαζί της πόλης μου (Θεσ/νίκη).

    Ποτέ δεν μου άρεσε ο Ρέμος. Όχι ότι έχει κακή φωνή, αλλά τα τραγούδια που ερμηνεύει και η γενικότερη αισθητική που αποπνέει, δεν μου ταιριάζουν.

    Εν πάση περιπτώσει, έκανε κάποια βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Εμφανίστηκε με το Νταλάρα και την ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης. Τώρα με το Σαρμπέλ, τι κόλπο είναι αυτό; Θα μας τρελάνεις εδώ βρε Αντώνη ή θα μας τυλίξεις για έξω; Σαρμπέλ μετά το Θεοδωράκη, πως το συνδύασες αυτό; Ή είσαι τόσο αδύναμος πια απέναντι στις επιλογές των εταιρειών και των μάνατζερ σου, που ότι κι αν σου ζητήσουν το κάνεις; Κι αν ισχύει αυτό το τελευταίο, η θητεία σου δίπλα στον "θείο" δεν σε ωφέλησε καθόλου; Δεν σε δίδαξε πώς να πατάς πόδι στις εταιρείες όταν χρειάζεται;
    ageras
    14.06.2006, 10:11
    Δεν είναι θέμα να πατήσει πόδι στις εταιρείες.Φυσικά δε λέω δεν είναι ότι καλύτερο να συνεργαστεί με τον Σαρμπελ και την Βανέσσα Αδαμοπούλου,αλλά καλοκαίρι είναι...λίγες εμφανίσεις και έπρεπε να ανέβει Θεσσαλονίκη μετά από 2 χρόνια απουσίας.Επειδή ξέρω κάποιο παρασκήνιο τον "πούλησαν" μερικοί καλλιτέχνες που ήταν να εμφανιστούν μαζί στην Θεσσαλονίκη.Έτσικι αλλιώς στην ουσία μόνος του θα είναι στο μαγαζί.Οι υπόλοιποι δεν νομίζω πως είναι υπολογίσιμοι!!
    Τα βήματα όπως αναφέρεις προς την σωστή κατεύθυνση θα συνεχιστούν την επερχόμενη χειμερινή σεζόν με μια καταπληκτική συνεργασία.
    Από τον "θείο" πήρε πάρα πολλά.Το κυριότερο όμως που πήρε είναι πως έμαθε οτι από τους μουσικούς του πρέπει να έχει περισσότερες απαιτήσεις και αυτό είναι πολύ σημαντικό.



    jorge
    14.06.2006, 10:31
    Θα τους δούμε και σε ντουέτο;

    And I blame this world for making a good man evil
    It’s this world that can drive a good man mad
    And it’s this world that turns a killer into a hero
    Well I blame this world for making a good man bad


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 14-06-2006 10:51 ]
    ageras
    14.06.2006, 10:34
    Το μέλος jorge στις 14-06-2006 στις 10:31 έγραψε...
    Παράθεση:

    Θα δούμε τους δούμε και σε ντουέτο;



    yiannisyiannis
    14.06.2006, 10:48
    Το μέλος ageras στις 14-06-2006 στις 10:11 έγραψε...
    Παράθεση:

    Δεν είναι θέμα να πατήσει πόδι στις εταιρείες.Φυσικά δε λέω δεν είναι ότι καλύτερο να συνεργαστεί με τον Σαρμπελ και την Βανέσσα Αδαμοπούλου,αλλά καλοκαίρι είναι...λίγες εμφανίσεις και έπρεπε να ανέβει Θεσσαλονίκη μετά από 2 χρόνια απουσίας.Επειδή ξέρω κάποιο παρασκήνιο τον "πούλησαν" μερικοί καλλιτέχνες που ήταν να εμφανιστούν μαζί στην Θεσσαλονίκη.Έτσικι αλλιώς στην ουσία μόνος του θα είναι στο μαγαζί.Οι υπόλοιποι δεν νομίζω πως είναι υπολογίσιμοι!!
    Τα βήματα όπως αναφέρεις προς την σωστή κατεύθυνση θα συνεχιστούν την επερχόμενη χειμερινή σεζόν με μια καταπληκτική συνεργασία.
    Από τον "θείο" πήρε πάρα πολλά.Το κυριότερο όμως που πήρε είναι πως έμαθε οτι από τους μουσικούς του πρέπει να έχει περισσότερες απαιτήσεις και αυτό είναι πολύ σημαντικό.






    Αυτό το "πρέπει να ανέβει Θεσσαλονίκη μετά από 2 χρόνια απουσίας" ποιος το αποφασίζει; Και πόσο καθοριστικό ήταν αυτό για να αναγκαστεί να συστεγαστεί και να συνεργαστεί με το Σαρμπέλ; Στη δική μου την μη καλλιτεχνική εργασία, αν κάποιοι βασικοί συνεργάτες με πουλήσουν, διακόπτω τη συνεργασία. Δεν την προχωρώ διότι θα αποτύχω. Δεν νομίζω ότι είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα στη show biz. Biz η μια, biz και η άλλη. Λάθος συνεργασία ή κακή συνεργασία σημαίνει εξασφαλισμένη αποτυχία.

    Χαίρομαι που θα συνεχίσει τα βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση την επόμενη σεζόν (για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις), όπως επίσης και για τα μαθήματα που πήρε από το Νταλάρα. Βέβαια, για να έχει κανείς απαιτήσεις από τους μουσικούς του, πρέπει κι ο ίδιος να είναι βαθύς γνώστης της μουσικής. Ο Νταλάρας παίζει όλα τα βασικά όργανα μιας ορχήστρας σε αρκετά υψηλό επίπεδο. Παίζει ακόμη κι όργανα παραδοσιακά, μη συγκερασμένα όπως το ούτι. Εύχομαι πραγματικά να ακολουθήσει κι ο Ρέμος το παράδειγμά του και να…….στρωθεί στη μελέτη. Αν και διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, διότι επιλογές σαν αυτή με το Σαρμπέλ, δεν μπορώ να τις δικαιολογήσω με τίποτε.

    ageras
    14.06.2006, 10:57
    Γιάννη έχεις δίκιο σε αρκετά σημεία.Τώρα όταν στην μέση μπαίνει η συγγένεια (ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού είναι κουμπάρος του..) κάνεις και κάποιες υποχωρήσεις.
    Δυστυχώς τον χειμώνα δεν μπορούσε να διακόψει στην μέση την σεζόν με τον καλλιτέχνη που εμφανιζόταν διότι θα ήταν τελείως αντιεπαγγελματικό!!!!
    Τώρα για το μουσικό μέρος ο Ρέμος είναι πολύ καλός ντάμερ (κρουστά γενικότερα),αλλά κι έχει πολύ καλό "αυτί"...
    Και να σημειώσω οτι (άσχετα με τον Ρέμο) συμφωνώ μαζί σου σε όλα τα σημεία για τον Νταλάρα γιατί είμαι ένας έντονα "Νταλαρικός" άνθρωπος και ακροατής!!

    uNick
    14.06.2006, 12:16
    Σχετικά με τις συνεργασίες, αυτές δεν αποφασίζονται πάντα από τους managers και τις εταιρίες, αλλά και από τον κάθε επιχειρηματία. Στην περίπτωση που συζητάμε, το "όνομα" του μαγαζιού θα είναι ο Ρέμος, και ο Σαρμπέλ απλώς θα του ανοίγει το πρόγραμμα και θα του κάνει το διάλειμμα... άντε και να ακουστούν και κάνα-δυό ντουέτα (αν και δεν με συγκινεί ο συνδυασμός...). Αυτό δεν σημαίνει ότι το πρόγραμμα του Ρέμου δεν θα είναι και ποιοτικό...

    Όσο για το "πρέπει να ανέβει Θεσσαλονίκη μετά από 2 χρόνια απουσίας", αυτό το αποφασίζει πρωτίστως η εταιρία, γιατί το προϊόν (το cd του Ρέμου) πρέπει να πουληθεί και στην Θεσσαλονίκη, και επομένως πρέπει να προβληθεί ο καλλιτέχνης στην ευρύτερη περιοχή (δεν θα πάνε μόνο Θεσσαλονικείς, αλλά και από άλλες πόλεις της Β. Ελλάδος).

    Ο συνδυασμός του "πρέπει" για την προώθηση του προϊόντος και της επιλογής των μελών του σχήματος θα κριθεί εκ του αποτελέσματος...
    poison_girl
    14.06.2006, 12:40
    Με καποιον επρεπε να συνεργαστει κ αυτος ενταξει μπορει να ειναι λιγο(οσο παταει ο ελεφαντας) ακυρες αλλα τοσσες και τοσσες ακυρες συνεργασιες εχουν γινει!!!!

    Οσο για τον Νταλαρα αν και μου αρεσει,δεν μου αρεσε οταν ακουσα οτι ειπε οτι η συνεργασια του με το Ρεμο και το cd "Στα τραγουδια που σου γραφω" ηταν εκπτωσεις!!!!!!!!!!Ακομα κ να το πιστευει δεν μπορει να το λεει δημοσια γιατι προσβαλλει και το Ρεμο!!!!
    spiroos
    14.06.2006, 12:45
    Αντί να αναλωνόμαστε με τις άσχετες συνεργασίες του Ρέμου γιατί δεν γράφουμε πχ για τις σχετικές συνεργασίες του Αλκίνοου ή της Εστουδιαντίνας ( τυχαία παραδείγματα πρόσφατης εξαιρετικής παραγωγής); Ας το δούμε κάποτε κι από την ανάποδη...κι ας ασχοληθούμε μόνο με αυτή....
    louvainlln
    14.06.2006, 16:01
    O REMOS EINAI ENAS KALLITEXNIS ME AXIOLOGI FWNI KAI ARKETA XAMILWN TONWN ANTHRWPOS!
    TO OTI SYNERGASTIKE ME TON NTALARA I ME TO MIKI DEN SIMAINEI AUTOMATA OTI EKANE KAI STROFI STIN KARIERA TOU...
    APLA ELPIZOUME OTI APOKOMISE POLLA APO AUTI TIN SIMANTIKOTATI EMPEIRIA TA OPOIA ME TON TROPO POU THA TA AXIOPOIISEI OSO TO DYNATO KALYTERA GINETAI...
    PS:PLAKA PLAKA OI SYNERGASIES TOU ALKINOOU KAI TIS ESTOUDIANTINAS THA ME ENDIEFERAN POLY...
    mama
    15.06.2006, 09:51
    Ένα έχω να πω "ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ" τι σημαινει το οτι συνεργάστικε ο Ρέμος μαζί του οτι ανέβηκαν οι μετοχές του; Τρίχες όσο καλος κ να είναι ο Νταλάρας δεν πάυει να είναι ένας απαίσιος άνθρωπος που λέει καλημέρα μόνο αν πάρει επιταγή 1.000.000 Ευρώ.Ο Ρέμος τουλάχιστον κ φωνάρα έχει κ άνθρωπος είναι, κ με όποιον κ να συνεργαστεί ο κόσμος θα γεμίζει το μαγαζί σε καθημερηνή βάση. Άσχετο αλλά μια χαρά παιδάκι είναι ο Σαρμπέλ, αν ο Σαρμπέλ ήταν άγνωστος κ πηγαίνατε να δείτε Ρέμο κ πρίν βγει άνοιγε το πρόγραμμα αυτός χωρίς να τον ξέρατε θα σας χαλούσε; Όχι βεβαια! ας ξεκολίσουμε λίγο από τα ψευτοιδανικά μας.Όλα είναι στο μυαλό μας κ τα δημιουργούμε εμείς.Έμπενε Ρέμο κ με Σαρμπέλ κ με Καλομοίρα είσαι κ θα παραμείνεις αστέρι!!!!!!!!!!!!!!
    christos-reg
    15.06.2006, 10:15
    Όπως θα ανοίγει ο Σαρμπέλ το πρόγραμμα του Ρέμου τώρα στη Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα άνοιγε το πρόγραμμα του Πάριου στην Αθήνα τον χειμώνα στην Ιερά Οδό. Θα πει τα 5-6 τραγούδια του, κι άλλα τόσα στο λαϊκό μέρος και that's all! Δεν πιστεύω πως αυτό λέγεται συνεργασία ή κάτι τέτοιο. Αντίστοιχα πρέπει να τα βάλουμε και με όλους τους υπόλοιπους ανώνυμους που ανοίγουν το πρόγραμμα (του Ρέμου και οποιουδήποτε άλλου) και δεν ξέρουμε καν ποιοι είναι.

    Όσο για το χειμώνα, απ' ότι φαίνεται θα συνεργαστεί με την Μαρινέλλα. Για να πω την αλήθεια πάντως, περίμενα μια πιο έξυπνη και πρωτότυπη συνεργασία εκ μέρους της Μαρινέλλας. Η συνύπαρξη Ρέμου-Πρωτοψάλτη πριν 4 χρόνια ήταν πρωτότυπη, αυτή με τον Νταλάρα όχι τόσο... αλλά πλέον νομίζω αυτού του είδους οι συνευρέσεις είναι ξαναζεσταμένο φαγητό.

    Christos' Blog


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : christos-reg στις 15-06-2006 10:16 ]
    jorge
    15.06.2006, 10:27
    Το μέλος mama στις 15-06-2006 στις 09:51 έγραψε...
    Παράθεση:

    αν ο Σαρμπέλ ήταν άγνωστος κ πηγαίνατε να δείτε Ρέμο κ πρίν βγει άνοιγε το πρόγραμμα αυτός χωρίς να τον ξέρατε θα σας χαλούσε;


    Πάρα πολύ μπορώ να σου πω...
    spiroos
    15.06.2006, 10:39
    Το μέλος mama στις 15-06-2006 στις 09:51 έγραψε...
    Παράθεση:

    Ένα έχω να πω "ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ" τι σημαινει το οτι συνεργάστικε ο Ρέμος μαζί του οτι ανέβηκαν οι μετοχές του; Τρίχες όσο καλος κ να είναι ο Νταλάρας δεν πάυει να είναι ένας απαίσιος άνθρωπος που λέει καλημέρα μόνο αν πάρει επιταγή 1.000.000 Ευρώ.Ο Ρέμος τουλάχιστον κ φωνάρα έχει κ άνθρωπος είναι, κ με όποιον κ να συνεργαστεί ο κόσμος θα γεμίζει το μαγαζί σε καθημερηνή βάση. Άσχετο αλλά μια χαρά παιδάκι είναι ο Σαρμπέλ, αν ο Σαρμπέλ ήταν άγνωστος κ πηγαίνατε να δείτε Ρέμο κ πρίν βγει άνοιγε το πρόγραμμα αυτός χωρίς να τον ξέρατε θα σας χαλούσε; Όχι βεβαια! ας ξεκολίσουμε λίγο από τα ψευτοιδανικά μας.Όλα είναι στο μυαλό μας κ τα δημιουργούμε εμείς.Έμπενε Ρέμο κ με Σαρμπέλ κ με Καλομοίρα είσαι κ θα παραμείνεις αστέρι!!!!!!!!!!!!!!







    Αυτές οι ανανεωτικές τάχα αντιλήψεις είναι που τα αλλοιώνουν όλα...Να ξεκολλίσουμε βέβαια. Όχι πλευρές, όχι έντεχνο, όχι άτεχνο, όχι ψυχαγωγία, όχι διασκέδαση, όχι πολιτισμός, όχι υπόπολιτισμός. Όλα ένα. Τα πάντα δεκτά.
    Και βέβαι όλοι ξέρουμε πολύ καλά τον Νταλάρα, ήμασταν όλοι φίλοι του, του ζητήσαμε να μας πει καλημέρα και το αρνήθηκε...Ενώ ο Αντωνάκης που γεμίζει μαγαζιά (ένδειξη μεγά α αλου καλλιτέχνη!) είναι πολύ καλός άνθρωπος και είναι αστέρι...Ό,τι πείτε... Είπαμε όλα δεκτά! Μην και χαρακτηριστούμε μίζεροι, στενόμυαλοι, οπισθοδρομικοί, εκτός μόδας τέλοσπάντων...
    yiannisyiannis
    15.06.2006, 10:58
    Το αν ο Σαρμπέλ είναι γνωστός ή άγνωστος, λίγη σημασία έχει. Αυτό που μετράει είναι ότι ο συγκεκριμένος………"καλλιτέχνης", είναι ένα εμπορικό προϊόν των εταιρειών για άμεση κατανάλωση. Τα τραγούδια του είναι απαράδεκτα, το ίδιο η σκηνική του παρουσία και όλη του η αισθητική.

    Δεν γνωρίζω αν ο Σαρμπέλ άνοιγε το πρόγραμμα του Πάριου, ή οποιουδήποτε άλλου. Αν το έκανε, κακώς για τον Πάριο. Την αφίσα του Ρέμου έτυχε να δω μπροστά μου και γι’ αυτό σχολίασα τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη.

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη το τραγούδι αποτελεί μορφή τέχνης και ως τέτοιο το αντιμετωπίζω. Δεν μπορεί λοιπόν ένα έργο τέχνης, ή γενικότερα μια έκφραση καλλιτεχνικής δημιουργίας, να εκτίθεται μαζί με καταναλωτικά είδη. Το βρίσκω αφενός παράλογο κι αφετέρου υποτιμητικό για τον καλλιτέχνη που αποδέχεται κάτι τέτοιο.

    Βεβαίως υπάρχει και η κατά τα άλλα συμπαθής κατηγορία ακροατών, που τα ισοπεδώνει όλα. Σαρμπέλ, Ρέμος, Πάριος, Καλομοίρα, Νταλάρας, Φρακγούλης, όλα γίνονται ένα στο μπλέντερ της κακογουστιάς και της εμπορικότητας. Πάνω σ’ αυτό δεν έχω να πω τίποτε. Ούτε μπορώ να κατηγορήσω όσους θα σπεύσουν να απολαύσουνε Ρέμο ή Πάριο, μετά την εισαγωγή του Σαρμπέλ. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, γούστα είναι αυτά. Τα μουσικά μας κριτήρια και η καλλιέργεια της αισθητικής μας γενικότερα, είναι συνάρτηση της παιδείας μας.


    Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, σαν ταξιδάκι αναψυχής μ’ ένα κρυμμένο τραύμα.


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : yiannisyiannis στις 15-06-2006 11:01 ]
    christos-reg
    15.06.2006, 12:21
    Και τα καταναλωτικά είδη χρειάζονται σε κάποιες εκφάνσεις της ζωής μας. Δεν είναι όλες τις ώρες του 24ώρου μας γεμάτες από διανόηση και περισυλλογή. Δεν βρίσκω για ποιο λόγο γιατί πρέπει να είμαι απόλυτος σε θέματα που αφορούνη την τέχνη και τη μουσική, να δημιουργό στρατόπεδα και να έχω κάθετες απόψεις σε θέματα που είναι από τη φύση τους τόσο υποκειμενικά.

    Εμένα προσωπικά δείγματα παιδείας και αισθητικής θα μου δείξει όχι αυτός που ακούει "ποιοτική" μουσική αλλά αυτός που θα μου εξηγήσει -με επιχειρήματα- γιατί απορρίπτει ή γιατί αρέσκεται να ακούει ένα τραγούδι, έναν καλλιτέχνη ή έστω ένα ολόκληρο είδος μουσικής, οποιοδήποτε κι αν είναι αυτό. Προσωπικά έχω μάθει, και αυτό βρίσκω δίκαιο και ειλικρινές, να έχω ακούσει κάτι πριν το απορρίψω. Δυστυχώς όμως αυτό που βλέπω σήμερα, είναι το να καθόμαστε στο δερμάτινο καναπέ ή στο γραφείο μας και να απορρίπτουμε (π.χ. το εύκολο τραγούδι, eurovision, talent shows ή από την άλλη το "κουλτουριάρικο" τραγούδι, το έντεχνο κτλ.), όχι επειδή έχουμε εμπεριστατωμένη άποψη επί του θέματος, αλλά επειδή θεωρούμαστε in απορρίπτοντας το συγκεκριμένο είδος. Προσωπικά δεν την βρίσκω με το να μηδενίζω, έτσι απερίσκεπτα, την δουλεία των άλλων. Γιατί σε κάθε περίπτωση έχουμε ένα προϊόν της δουλειάς κάποιων ανθρώπων, και αυτό το σέβομαι.

    Στα μάτια μου, χειρότερη εντύπωση μου κάνει ο Φραγκούλης, που παρουσιάζεται ως ο μέγας τενόρος (λες και δεν έχουμε άλλους στην Ελλάδα), που δεν μπορεί να τραγουδήσει ούτε ένα κομμάτι όπερας στα προγράμματα του και αρκείται στην ερμηνεία λαϊκών τραγουδιών και εύκολων αποσπασμάτων από μιούζικαλ, παρά ο οποιοσδήποτε Σαρμπέλ που δεν δήλωσε κάτι παραπάνω από αυτό που είναι, διασκεδάζει όσους διασκεδάζει κι αν δεν μας αφορά, δεν ασχολούμαστε μαζί του.

    Και τον Φραγκούλη όμως πριν τον απορρίψω, πήγα και τον είδα live (3 φορές μαλίστα), και μπορώ να έχω μια άποψη επί του θέματος. Όπως live έχω δει παραστάσεις όπερας, δεκάδες θεατρικές παράστασεις του Κ.Θ.Β.Ε. και συναυλίες κλασικής μουσικής, τους Jethro Tull, τους Scorpions και τους Massive Attack, την Μαρινέλλα, την Φαραντούρη, την Πασπαλά, τον Ξαρχάκο και τον Θεοδωράκη αλλά και τον Ρέμο, τον Χατζηγιάννη, τον Πλούταρχο, την Βανδή, τον Πετρέλη, την Βίσση, την Ζήνα και τον Καρβέλα (και πολλούς ακόμα και από τις 2 "κατηγορίες"). Και δεν πήγα στην Ζήνα περιμένοντας να ακούσω τη μέγιστη καλλιτεχνική δημιουργία (ούτε η ίδια εξάλλου μου υποσχέθηκε ότι θα μου την παρέχει), ούτε υποτιμώ το σύνολο του κοινού της. Και από την άλλη δεν πήγα στην Πασπαλά ή την Φαραντούρη περιμένοντας να χορέψω στην πίστα.


    yiannisyiannis
    15.06.2006, 14:17
    Χρήστο τα περισσότερα από αυτά που λες δεν έχουν σχέση με το τόπικ. Δεν καθόμαστε να κρίνουμε ή να απορρίψουμε κανέναν, τη γνώμη μας λέμε και γι’ αυτό είναι τα φόρα. Δηλαδή να μην πούμε ότι ο Σαρμπέλ ή η Καλομοίρα δεν μας αρέσει; Αφού δεν μας αρέσει πώς να το κάνουμε; Να το αποκρύψουμε μήπως και θεωρηθούμε κουλτουριάρηδες ή έντεχνοι; Κι εκτός αυτού, το θέμα δεν σχετίζεται με το αν είναι ποιοτικός ο κάθε Σαρμπέλ ή Ρέμος, αλλά οι συνεργασίες διαφόρων καλλιτεχνών.

    Σαφώς και χρειάζονται τα καταναλωτικά αγαθά στη ζωή μας, αλλά όχι η καταναλωτική μουσική. Τουλάχιστον εμένα δεν μου ταιριάζει και ποτέ μου δεν διασκέδασα με τέτοιου είδους ακούσματα. Τι να κάνω, βγάζω σπυράκια όταν ακούω Σαρμπέλ ή Πετρέλη. Θες είναι θέμα αισθητικής, θες είναι θέμα γονιδίων, πάντως έτσι λειτουργώ και δεν το παίζω έντεχνος για να θεωρηθώ in. Άλλωστε για μένα προσωπικά το έντεχνο δεν είναι το πλέον αγαπημένο μου είδος. Δεν μέμφομαι όμως όσους διασκεδάζουν με Σαρμπελιές, το δήλωσα άλλωστε. Περί ορέξεως…..

    Εσύ λειτουργείς με έναν άλφα τρόπο. Αντιλαμβάνομαι και δικαιολογώ τη νεανική σου ορμή, όμως είναι σφάλμα να απαιτείς από τους άλλους να λειτουργούν όμοια. Ο καθένας μας έχει διαμορφώσει δικά του κριτήρια κι αισθητική. Εσένα δεν σε χαλάει να ακούσεις το Σαρμπέλ πριν από οποιονδήποτε αγαπημένο σου καλλιτέχνη. Εμένα με χαλάει και πολύ, μάλιστα μου κόβει την όρεξη. Εσύ πήγες να ακούσεις Βανδή, Πετρέλη, Ζήνα κλπ. για να μπορείς να έχεις μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Πολύ καλά έκανες. Από την άλλη εγώ δεν θα έχανα ποτέ το χρόνο μου, διότι τα δείγματα της δουλειάς τους που έχω ακούσει, δεν μου άφησαν περιθώρια αμφιβολιών. Ήταν υπεραρκετά για να διαμορφώσω άποψη. Κι ο χρόνος μου είναι πολύτιμος. Δεν πρόκειται να πάω να τους ακούσω, με την ίδια λογική που δεν χρειάζεται να χάσω το χρόνο μου για να διαβάσω το σύγγραμμα του Χίτλερ «Ο αγώνας μου» για να βεβαιωθώ ότι ο ναζισμός είναι ιδεολογία ντροπής.

    Για να επανέλθω λοιπόν στο θέμα των συνεργασιών, όταν κάποιος καλλιτέχνης (και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στο Ρέμο αλλά γενικά) συνεργάζεται με κάποιον φυτευτό των εταιρειών τύπου Σαρμπέλ, εμένα δεν μου κάθεται. Πώς να σου το πω, είναι σαν να αποφασίσουμε ένα βράδυ με την παρέα μου να πάμε σε μια ωραία ψαροταβέρνα για να χτυπήσουμε ένα φαγκρί στα κάρβουνα. Καθόμαστε λοιπόν και αφού παραγγείλουμε, έρχεται ο σερβιτόρος και μας φέρνει μια κονσέρβα και μάλιστα ληγμένη, για να βολευτούμε μέχρι να έλθει το κυρίως πιάτο. Έπειτα, όταν ετοιμαστεί το κυρίως πιάτο, μας το φέρνει γαρνιρισμένο με συνθετική καβουρόψιχα.

    Σε τέτοια μαγαζιά λοιπόν, δεν συχνάζω. Όχι επειδή είμαι κουλτουριάρης ή in ή όπως αλλιώς θες να το πεις, αλλά επειδή απλά δεν περνάω καλά.

    christos-reg
    15.06.2006, 14:41
    Το μέλος yiannisyiannis στις 15-06-2006 στις 14:17 έγραψε...
    Παράθεση:
    Εσύ λειτουργείς με έναν άλφα τρόπο. Αντιλαμβάνομαι και δικαιολογώ τη νεανική σου ορμή, όμως είναι σφάλμα να απαιτείς από τους άλλους να λειτουργούν όμοια. Ο καθένας μας έχει διαμορφώσει δικά του κριτήρια κι αισθητική. Εσένα δεν σε χαλάει να ακούσεις το Σαρμπέλ πριν από οποιονδήποτε αγαπημένο σου καλλιτέχνη. Εμένα με χαλάει και πολύ, μάλιστα μου κόβει την όρεξη. Εσύ πήγες να ακούσεις Βανδή, Πετρέλη, Ζήνα κλπ. για να μπορείς να έχεις μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Πολύ καλά έκανες. Από την άλλη εγώ δεν θα έχανα ποτέ το χρόνο μου, διότι τα δείγματα της δουλειάς τους που έχω ακούσει, δεν μου άφησαν περιθώρια αμφιβολιών. Ήταν υπεραρκετά για να διαμορφώσω άποψη.


    Δεν απαιτώ από τους άλλους να λειτουργούν όπως εγώ. Αλίμονο. Απλώς δεν δίνω σημασία σε επιφανειακές απόψεις ατόμων που βασίζονται απλώς σε δείγματα. Και δυστυχώς, το 80% των απόψεων που διαβάζω είναι επιφανειακές.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : christos-reg στις 15-06-2006 14:42 ]


    mama
    15.06.2006, 14:52
    Το μέλος christos-reg στις 15-06-2006 στις 12:21 έγραψε...
    Παράθεση:

    Και τα καταναλωτικά είδη χρειάζονται σε κάποιες εκφάνσεις της ζωής μας. Δεν είναι όλες τις ώρες του 24ώρου μας γεμάτες από διανόηση και περισυλλογή. Δεν βρίσκω για ποιο λόγο γιατί πρέπει να είμαι απόλυτος σε θέματα που αφορούνη την τέχνη και τη μουσική, να δημιουργό στρατόπεδα και να έχω κάθετες απόψεις σε θέματα που είναι από τη φύση τους τόσο υποκειμενικά.

    Εμένα προσωπικά δείγματα παιδείας και αισθητικής θα μου δείξει όχι αυτός που ακούει "ποιοτική" μουσική αλλά αυτός που θα μου εξηγήσει -με επιχειρήματα- γιατί απορρίπτει ή γιατί αρέσκεται να ακούει ένα τραγούδι, έναν καλλιτέχνη ή έστω ένα ολόκληρο είδος μουσικής, οποιοδήποτε κι αν είναι αυτό. Προσωπικά έχω μάθει, και αυτό βρίσκω δίκαιο και ειλικρινές, να έχω ακούσει κάτι πριν το απορρίψω. Δυστυχώς όμως αυτό που βλέπω σήμερα, είναι το να καθόμαστε στο δερμάτινο καναπέ ή στο γραφείο μας και να απορρίπτουμε (π.χ. το εύκολο τραγούδι, eurovision, talent shows ή από την άλλη το "κουλτουριάρικο" τραγούδι, το έντεχνο κτλ.), όχι επειδή έχουμε εμπεριστατωμένη άποψη επί του θέματος, αλλά επειδή θεωρούμαστε in απορρίπτοντας το συγκεκριμένο είδος. Προσωπικά δεν την βρίσκω με το να μηδενίζω, έτσι απερίσκεπτα, την δουλεία των άλλων. Γιατί σε κάθε περίπτωση έχουμε ένα προϊόν της δουλειάς κάποιων ανθρώπων, και αυτό το σέβομαι.

    Στα μάτια μου, χειρότερη εντύπωση μου κάνει ο Φραγκούλης, που παρουσιάζεται ως ο μέγας τενόρος (λες και δεν έχουμε άλλους στην Ελλάδα), που δεν μπορεί να τραγουδήσει ούτε ένα κομμάτι όπερας στα προγράμματα του και αρκείται στην ερμηνεία λαϊκών τραγουδιών και εύκολων αποσπασμάτων από μιούζικαλ, παρά ο οποιοσδήποτε Σαρμπέλ που δεν δήλωσε κάτι παραπάνω από αυτό που είναι, διασκεδάζει όσους διασκεδάζει κι αν δεν μας αφορά, δεν ασχολούμαστε μαζί του.

    Και τον Φραγκούλη όμως πριν τον απορρίψω, πήγα και τον είδα live (3 φορές μαλίστα), και μπορώ να έχω μια άποψη επί του θέματος. Όπως live έχω δει παραστάσεις όπερας, δεκάδες θεατρικές παράστασεις του Κ.Θ.Β.Ε. και συναυλίες κλασικής μουσικής, τους Jethro Tull, τους Scorpions και τους Massive Attack, την Μαρινέλλα, την Φαραντούρη, την Πασπαλά, τον Ξαρχάκο και τον Θεοδωράκη αλλά και τον Ρέμο, τον Χατζηγιάννη, τον Πλούταρχο, την Βανδή, τον Πετρέλη, την Βίσση, την Ζήνα και τον Καρβέλα (και πολλούς ακόμα και από τις 2 "κατηγορίες"). Και δεν πήγα στην Ζήνα περιμένοντας να ακούσω τη μέγιστη καλλιτεχνική δημιουργία (ούτε η ίδια εξάλλου μου υποσχέθηκε ότι θα μου την παρέχει), ούτε υποτιμώ το σύνολο του κοινού της. Και από την άλλη δεν πήγα στην Πασπαλά ή την Φαραντούρη περιμένοντας να χορέψω στην πίστα.





    Συμφωνώ μαζί σου. Παρόλαυτά θέλω να πω πως δεν ήθελα να θίξω κανέναν απλά ενώ παλιότερα άκουγα πολύ Νταλάρα έτυχε να τον γνωρίσω προσωπικά σε μια στιγμή που φέρθηκε πολύ άσχημα κ με πολύ χυδαίο τρόπο σε ένα πολύ αξιόλογο άτομο κ έτυχε να τον ακούσω με τα ίδια μου αυτιά τι να κάνω ρε παιδιά έπεσε στα μάτια μου πάρα πολυ είμαι από την φύση μου πολύ συνεσθηματική κ έτσι λειτουργώ με βάση την συμπάθεια κ το συνέσθημα ακόμη κ στην μουσική τι να κάνω.Συγνώμη spiroos δεν ήθελα να σε θίξω κ έγω μερικές φορές ξεφευγω.Συγνώμη πραγματικά.
    Pucca
    15.06.2006, 15:54
    Διάβσα πολύ προσεχτικά τις απόψεις όλων και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι από τους περισσότερους
    ο Σαρμπέλ κατατάχτηκε στο λεγόμενο εμπορικό είδος ενώ ο Ρέμος κάπου αλλού. Και δε μπορώ να καταλάβω το λόγο που γίνεται αυτός ο διαχωρισμός από τη στιγμή που τραγούδάνε στα ίδια μαγαζιά
    εξυπηρετούν τα συμφέροντα των δισκογραφικών με τον ίδιο τρόπο και δέχονται να πρωταγωνιστούν
    στα μέσα ως αντικείμενα προβολής εξίσου. Και κατά τη γνώμη μου ο Ρέμος μπορεί να έχει πεί και κανά δύο τραγούδια κάπως καλύτερα αλλά στη μέχρι τώρα καριέρα του έχει πεί αρκέτες εμπορικές σαβούρες ειδικά στο ξεκινημά του οπως τωρα ο Σαρμπελ.