ελληνική μουσική
    581 online   ·  210.848 μέλη

    Παύλος Σιδηρόπουλος

    atrixospi8ikos
    27.06.2006, 00:14






    Παύλος Σιδηρόπουλος 1948-1990





    Ο Παύλος Σιδηρόπουλος o σημαντικότερος εκπρόσωπος της Ελληνικής ροκ, ήταν δισέγγονος του Ζορμπά και ανηψιός της Ελλης Αλεξίου. Σε αυτές τις δύο διαφορετικές του ρίζες έβλεπε την αιτία της συνύπαρξης σε αυτόν του rocker και του σκεπτικιστή.

    Ο Π.Σ. γεννήθηκε στις 20/7/1948 (ή 28/7/1948, οι πηγές μου διαφωνούν) στην Αθήνα και ως τα επτά του χρόνια έζησε στην Θεσσαλονίκη. Ο πατέρας του είχε έρθει από τον Πόντο και κατέληξε στην Αθήνα όπου άνοιξε εργοστάσιο παραγωγής χαρτιού για φωτογραφίες.

    Ξεκίνησε την καριέρα του το 1970 από τη Θεσσαλονίκη όπου είχε πάει για σπουδές στο Μαθηματικό. Εκεί γνωρίζει τον Παντελή Δελληγιαννίδη (κιθαρίστα των Olympians) και φτιάχνουν το ντουέτο "Δάμων και Φιντίας". Κυκλοφορούν το 7" "Το ξέσπασμα/Ο κόσμος τους" και συμμετέχουν με δύο κομμάτια στο δίσκο "Ζωντανοί στο Κύτταρο".

    Στο Κύτταρο γνωρίζονται και με τα "Μπουρμπούλια" που έπαιζαν με τον Σαββόπουλο. Το ντουέτο ενσωματώνεται με τα "Μπουρμπούλια" και το νέο σχήμα (Π.Σ., φωνή, Παντελής Δελληγιαννίδης,κιθάρα, Νίκος Τσιλογιάννης, ντραμς, Βασίλης Ντάλας, μπάσο) βγάζει ένα 7", το "Ο Ντάμης ο ληστής" λογοκριμένο σε "Ο Ντάμης ο σκληρός". Μαζί είναι από το 1972 εώς το 1974.

    Με αυτό το σχήμα ο Παύλος Σιδηρόπουλος άρχισε τα πρώτα του πειράματα για να παντρέψει το ροκ με την Ελληνική μουσική.Ο Πάνος Ηλιόπουλος γράφει χαρακτηριστικά στο σημείωμα του δίσκου "Τα μπλουζ του πρίγκιπα":

    "όμως αν γυρίσουμε αρκετά χρόνια πίσω θα βρούμε τον Παύλο μαζί με τα "Μπουρμπούλια" να δουλεύουν πάνω σε ένα ROCK με εθνικά στοιχεία. Τζαμαρίσματα - με την πλήρη έννοια του όρου - που έπαιρναν την μορφή μιας πολύ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Ηταν τότε που ο Νίκος στα τύμπανα και ο Βασίλης στο μπάσο κράταγαν ένα τέμπο που όμοιό του δεν ακούστηκε ποτέ ξανά από Ελληνική μπάντα... Ηταν τότε που στην κιθάρα ήταν ο Παντελής... Ηταν τότε που η φωνή του Παύλου ροκάριζε πάνω στις μουσικές μνήμες της Θράκης, της Ηπείρου και της Σμύρνης... Ηταν τότε που ο Παύλος άρχιζε να φανερώνει όχι μόνο την αγάπη του για την Ελληνική μουσική αλλά και την ΑΠΟΨΗ του. Μια άποψη σοβαρή που ποτέ δεν κατάφερε να παρουσιάσει - όπως αυτός οραματιζόταν - στο κοινό του."

    Κάτω από αντίξοες συνθήκες (οι αρχές της δικτατορίας τους χαρακτηρίζουν επικίνδυνους και απόβλητους) το σχήμα διαλύεται και τα "Μπουρμπούλια" ακολουθούν τον Διονύση Σαββόπουλο. Κατόπιν συνεργάστηκε με τον Γιάννη Μαρκόπουλο, ως τραγουδιστής, στα έργα του "Οροπέδιο" και "Θεσσαλικός κύκλος".

    Το 1976 μαζί με τους αδερφούς Σπυρόπουλους έφτιαξε το γκρούπ "Σπυριδούλα". Με αυτό το σχήμα δημιούργησε τον σημαντικότερο ίσως δίσκο στην περίεργη ιστορία του Ελληνικού rock το "Φλού". Αξίζει πιστεύω να σημειώσουμε πως για τον δίσκο αυτό ο Π.Σ. δεν υπέγραψε συμβόλαιο αλλά ένα "χαρτί" που έγραφε ότι αποποιείται πάσης οικονομικής απαιτήσεως από τον δίσκο. Η "Σπυριδούλα" υπέγραψε συμβόλαιο εκτελεστού με ποσοστό 4% . Το σχήμα διαλύεται αφήνοντας πίσω του έναν ολοκληρωμένο rock ήχο και μια σειρά συναυλιών.

    Το 1979 μαζί με Παπαντίνα, Νέστορα, Τζιμόπουλο (παλιά μέλη Μακεδονομάχων, IDOLS κ.α.) φτιάχνει το σχήμα "Εταιρία Καλλιτεχνών" με αγγλικό στίχο. Το σχήμα αυτό δεν κυκλοφορεί δίσκο. Ενα όμως τραγούδι από αυτήν την περίοδο περιλαμβάνεται στον κατοπινό του δίσκο "Zorba the freak" πρόκειται για το τραγούδι "Clown".

    Εκείνη την περίοδο κάνει και την πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο, πρωταγωνιστώντας στην ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου "Ο Ασυμβίβαστος" όπου και ερμηνεύει τα τραγούδια του soundtrack. Τον ίδιο καιρό πρωταγωνιστεί και σε μία ακόμη ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου με τίτλο "Αλδεβαράν" και με συμπρωταγωνιστή τον Δημήτρη Πουλικάκο, η οποία προβλήθηκε μόνο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Στην μικρή καριέρα του ως ηθοποιού περιλαμβάνεται και μια τηλεοπτική εμφάνιση στο σήριαλ του Κώστα Φέρρη "Οικογένεια Ζαρντή" που προβλήθηκε στην ΕΡΤ-1.

    Η συνεχής αλλαγή συνεργατών σταματάει το 1980 όπου ο Π.Σ. καταλήγει σε ένα σχήμα που με λίγες αλλαγές παίζει μαζί του μέχρι το τέλος, τους "ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΣ". Μαζί ηχογραφούν μιά σειρά σημαντικών δίσκων και με συνεχή παρουσία μέσω ζωντανών εμφανίσεων δημιουργούν τον μύθο ενός πραγματικού Ελληνικού rock συγκροτήματος, μακρυά από ερασιτεχνισμούς και μιμητισμούς. Το 1982 κυκλοφορούν το "Εν λευκώ" με αρκετές αναφορές στην εμπειρία του με την ηρωίνη (γιά άλλη μιά φορά αντιμετωπίζει προβλήματα λογοκρισίας. Με τα τραγούδια "Η" και "Ανταργκράουντ με στράς" για προτροπή στη χρήση ναρκωτικών και "Υστατη στιγμή" για προσβολή της δημοσίας αιδούς).

    Το 1985 κυκλοφορούν το "Zorba the freak" ένα δίσκο μπολιασμένο με το χιούμορ του Δημήτρη Πουλικάκου που έχει κάνει την παραγωγή.

    Το 1989 κυκλοφορεί το "Χωρίς μακιγιάζ" που είναι ένας δίσκος ηχογραφημένος ζωντανά στο Μετρό. Τα τραγούδια αυτού του δίσκου το συγκρότημα τα έπαιζε τα προηγούμενα χρόνια στις ζωντανές του εμφανίσεις ( κυρίως στο club "Αν" στα Εξάρχεια μόνιμο στέκι των τελευταίων χρόνων ). Τον δίσκο αυτό χαρακτηρίζουν τα blues κομμάτια που πάνω στις στενές του φόρμες ο Π.Σ. εκφράζεται με τον δικό του τρόπο.

    Το καλοκαίρι του 1990 ξαφνικά άρχισε να παραλύει το δεξί του χέρι. Οι γιατροί υπέθεταν πρόβλημα στα αγγεία, αλλά κανείς δεν ήξερε τι ακριβώς είχε. Αυτή η ιστορία τον έκανε ψυχολογικό ράκος. Το φθινόπωρο το συγκρότημα άρχισε τις συνηθισμένες του εμφανίσεις στο Αν. Ο Παύλος άρχισε να εμφανίζεται με το χέρι δεμένο.

    Εχοντας αρκετά νέα τραγούδια (τα οποία σταδιακά παρουσίαζαν στο κοινό των συναυλιών) και μερικά παλιά ακυκλοφόρητα σε νέες ενορχηστρώσεις (το συγκρότημα πειραματιζόταν με funk στοιχεία στον ήχο του) άρχισαν να ηχογραφούν το υλικό αυτό, ενώ συγχρόνως είχαν προγραμματίσει σειρά ζωντανών εμφανίσεων για το Δεκέμβριο.

    Ομως το απόγευμα της 6ης Δεκεμβρίου ο Παύλος Σιδηρόπουλος πεθαίνει από χρήση ηρωίνης στο πατρικό του σπίτι. Κηδεύεται στον Κόκκινο Μύλο.

    Ti exete na peite gia ton PATERA tou ellinikou ROCK?

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : atrixospi8ikos στις 23-07-2006 00:03 ]


    GIANNISSALONIKA
    27.06.2006, 00:40
    Πολύ σημαντικός καλλιτέχνης!Να επισημάνω ότι το 1987-88 συμμετείχε στις συναυλίες με τον Γιάννη Μαρκόπουλο και παράλληλα συμμετείχε και στους δίσκους:
    1987-ΤΟΛΜΗΡΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    1988-ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΘΗΣΕΑΣ.
    Εγώ τον γνώρησα προσωπικά όταν συνεργαστήκαμε στις συναυλίες με τον Γ. Μαρκόπουλο.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : GIANNISSALONIKA στις 21-08-2006 17:00 ]


    ageras
    27.06.2006, 06:23
    Υπάρχει και η στήλη βιογραφίες στο site όπου υπάρχει και του Παύλου Σιδηρόπουλου και πολλών άλλων!!


    atrixospi8ikos
    27.06.2006, 14:08
    ejwfillo cd Difwnw No 27.....

    Φίλε Παύλο,
    Έφυγες αλλά δεν πιστεύω να ξέχασες τα φιλαράκια σου. Ούτε κι αυτά σε ξέχασαν.
    Σε θυμούνται καθημερινά. Λίγα πράγματα έχουν αλλάξει τα χρόνια που είσαι φευγάτος. Η φρίκη του Welcome to the Show έχει ωριμάσει για τα καλά. Αντίθετα, οι ληστές στις τράπεζες τον τελευταίο καιρό έχουν μειωθεί. Βλέπεις, οι «ληστές» προτίμησαν την μεθαδόνη και οι ληστές το χρηματιστήριο.
    Ο Αλί όμως συνεχίζει να ματώνει και να πονά –φέτος είναι και η αντί-χρονιά του- είναι στο φόρτε του. Το χρώμα της επιδερμίδας αλλά και τα ιδιαίτερα γούστα του κάθε ανθρώπου είναι υπό διωγμών.
    Το αλκοόλ και η πρέζα συνεχίζουν να «στέλνουν» κόσμο. Ιδιαίτερα το αλκοόλ. Όμως γι’ αυτό ούτε κουβέντα. Η συνωμοσία καλά κρατεί. Αν όμως γουστάρεις να πεις κανα τσιγάρο, κινδυνεύεις ανά πάσα στιγμή να πας μέσα. Με τη μεθαδόνη έχουν αρχίσει να φαίνονται ενθαρρυντικά σημάδια. Πολλά παιδιά στάθηκαν στα πόδια τους.
    Γλίτωσαν, τουλάχιστον την καθημερινή ξεφτίλα.
    Η νεολαία ,Παύλο, είναι από τα λίγα καλά σε αυτήν την χώρα. Πάντα ήταν και θα είναι.
    Τα γκρουπάκια επίσης πάνε πολύ καλά. Ιδιαίτερα της Θεσσαλονίκης. Ο χρόνος έκανε τις καταστάσεις να ωριμάσουν. Οι λαϊκοί άρχισαν να τα βρίσκουν με τους ροκάδες και οι μπλουζίστες με τους ρεμπέτες. Η Ανατολή φαίνεται να ανοίγει την αγκαλιά της στη Δύση.
    Τα κονδύλια όμως για την Παιδεία, Παύλο, αντί να αυξάνονται, μικραίνουν. Τα πανεπιστήμια, λένε, ΘΑ τα εκσυγχρονίσουν. Λένε…Μάλλον οι εξιδικευμένοι δούλοι θα είναι ο στόχος τους. Ευτυχώς οι άνθρωποι ακόμα γράφουν. Γράφουν βιβλία, γράφουν ποιήματα, γράφουν και πολλοί όμορφα τραγούδια. Και η νέα γενιά, Παύλο, είναι η ομορφότερη απ’ όλες.
    Οι «διαφορετικοί» όμως, φίλε, τραβάνε ζόρια καθημερινά. Το κοπάδι παραμονεύει .Οι μαζάνθρωποι , όπως συνήθιζες να λες…
    Χαιρετίσματα στην Κατερίνα την Γώγου και στην Τζένη, στον Μανώλη τον Μίκελη και στον Νίκο τον Σκυλοδήμο, στον Βασίλη τον Σούκα και τον Νικόλα τον Άσιμο, στον Περικλή τον Χάρβα και στον Βασίλη τον Ντάλλα,….
    Πάνος Ηλιόπουλος
    antonLOrd
    12.07.2006, 18:34
    Απλώς καταπληκτικός.. Και τρομερός στα λάιβ του. Προσωπικά η καλύτερή του ερμηνεία είναι στην "Ώρα του Σταφ" στο Εν αρχή ην ο λόγος.. Έχει κυκλοφορήσει κάποιο ντι-βι-ντι του..??
    uNick
    12.07.2006, 20:47
    Το είχα ψάξει λίγο παλαιότερα, αλλά δεν είχα βρει κάτι...
    atrixospi8ikos
    12.07.2006, 21:23
    Το μέλος antonLOrd στις 12-07-2006 στις 18:34 έγραψε...
    Παράθεση:

    Απλώς καταπληκτικός.. Και τρομερός στα λάιβ του. Προσωπικά η καλύτερή του ερμηνεία είναι στην "Ώρα του Σταφ" στο Εν αρχή ην ο λόγος.. Έχει κυκλοφορήσει κάποιο ντι-βι-ντι του..??

    Apo dvd pisteuw tipota...oso anafora se mia tainia pou exei paijei tous "Aprosarmostous" ean 8imoume kala uparxei sigoura se vinteo-kasseta...pisteuw an psajeis kati 8a breis apo live...
    johnny_b
    17.07.2006, 14:05
    Το μέλος antonLOrd στις 12-07-2006 στις 18:34 έγραψε...
    Παράθεση:

    Απλώς καταπληκτικός.. Και τρομερός στα λάιβ του. Προσωπικά η καλύτερή του ερμηνεία είναι στην "Ώρα του Σταφ" στο Εν αρχή ην ο λόγος.. Έχει κυκλοφορήσει κάποιο ντι-βι-ντι του..??


    Συμφωνώ και επίσης μου αρέσει πολύ στο Τι να σου πω...

    vero
    02.09.2006, 23:43
    Ειναι ο καλυτερος της ροκ ελληνικης μουσικης
    spiroos
    11.12.2006, 14:35
    Σήμερα το βράδι στις 9.30 στο Ροντέο, πλ. Βικτωρίας, οι Απροσάρμοστοι τιμούν, όπως κάθε χρόνο, τον Παύλο αφιερωνοντάς του μια συναυλία, 16 χρόνια από τον θάνατό του...στις 6 Δεκεμβρίου 1990.


    rammsteiner
    11.12.2006, 19:04
    ειχα και εγω την τιμη να τον γνωρισω...
    και νομιζω οτι ειναι ο σημαντικοτερος ανθρωπος που γνωρισα στη ζωη μου...

    SOKRATISKARAVIDAS
    11.12.2006, 19:59
    Παράθεση:

    Το μέλος rammsteiner στις 11-12-2006 στις 19:04 έγραψε...

    ειχα και εγω την τιμη να τον γνωρισω...
    και νομιζω οτι ειναι ο σημαντικοτερος ανθρωπος που γνωρισα στη ζωη μου...



    Αν θεωρεις ενα πρεζονι τον σημαντικοτερο ανθρωπο που γνωρισες....τοτε τι να πω.....!!!!
    Εχετε κανει Θεο(μετα θανατο βεβαια)ενα πρεζακια που μαστουρωνε κι εβγαζε τραγουδακια......Το δυσκολο ειναι να κανεις μουσικη χωρις να χρειαζεται να "φτιαχνεσαι" με ουσιες.Κι απορω φυσικα με ολα τα 15χρονα που τον εχουν ειδωλο κι ουτε καν ειχαν γεννηθει αφ`οτου ειχε πεθανει......
    Δωστε μου λιγη πρεζα να γινω κι εγω "αθανατος"......
    megaloserwtikos
    11.12.2006, 20:38
    Αγαπητέ Σωκράτη, με ποιά λογική δεν μπορεί ένα πρεζόνι να είναι σημαντικός και ενδιαφέρον άνθρωπος;
    Ποιοί μπορούν να είναι οι σημαντικότεροι, ποιές προυποθέσεις πρέπει να πληρούν;
    Κι αυτοί άνθρωποι είναι, ενίοτε με πολλές ευαισθησίες, με πολλά προβλήμματα.
    Εγώ και θα διαφωνήσω αλλά και θα συμπαρασταθώ στις ψυχολογίες των ανθρώπων αυτών.

    Ασφαλώς και είμαι εντελώς αντίθετος με την πρέζα. Δεν έκανα ποτέ χρήση και δεν επικροτώ κάτι τέτοιο. Ναρκωτικά ποτέ και για κανέναν λόγο. Είναι η απόλυτη καταστροφή.
    (το διευκρινίζω.... το καθαρογράφω μάλιστα, σε ειδική παράγραφο, μην μου πείτε ότι παροτρύνω κανέναν - έλεος!)

    Αλλά ο συγκεκριμένος πρεζονάκιας ήταν και ένας μικρός φιλόσοφος, ένα σκεπτόμενο άτομο, ένας ευαίσθητος μουσικός, δεν ήταν απλά ένα πρεζόνι.
    spiroos
    11.12.2006, 21:12
    Σωκράτη, γνωστέ και μη εξαιρετέε, διατύπωνεις πολύ εύστοχες απορίες υπό την προυπόθεση οτι έχεις άγνοια της ιστορίας και κυρίως των στίχων του Σιδηρόπουλου. Έτσι συμφωνώ μαζί σου οτι δεν πρέπει να ανάγουμε κανέναν σε θεό, πόσο μάλλον όταν κάνει καταχρήσεις. Αν όμως ξέρεις έστω και λίγα για τον Σιδηρόπουλο είσαι εκτός θέματος και φυσικά λάθος. Γιατί τον έβαλες μέσα στο ίδιο σάκο με όλους. Και είναι προσβλητικό τουλάχιστον.
    semplice
    11.12.2006, 21:14
    Παράθεση:

    Το μέλος SOKRATISKARAVIDAS στις 11-12-2006 στις 19:59 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος rammsteiner στις 11-12-2006 στις 19:04 έγραψε...

    ειχα και εγω την τιμη να τον γνωρισω...
    και νομιζω οτι ειναι ο σημαντικοτερος ανθρωπος που γνωρισα στη ζωη μου...



    Αν θεωρεις ενα πρεζονι τον σημαντικοτερο ανθρωπο που γνωρισες....τοτε τι να πω.....!!!!
    Εχετε κανει Θεο(μετα θανατο βεβαια)ενα πρεζακια που μαστουρωνε κι εβγαζε τραγουδακια......Το δυσκολο ειναι να κανεις μουσικη χωρις να χρειαζεται να "φτιαχνεσαι" με ουσιες.Κι απορω φυσικα με ολα τα 15χρονα που τον εχουν ειδωλο κι ουτε καν ειχαν γεννηθει αφ`οτου ειχε πεθανει......
    Δωστε μου λιγη πρεζα να γινω κι εγω "αθανατος"......






    Καραβίδας εγώ ξέρω πως τους νεκρούς τους σέβονται ακόμα
    και οι Γκάου-Γκάου και οι πιο υπανάπτυκτοι ,οι πιο απολίτιστοι..Εσύ από που είσαι?
    Είναι στοιχειώδες.να μην προσβάλεις τη μνήμη ανθρώπων
    που έχουν φύγει από τη ζωή και πόσο μάλλον όταν έφυγαν από ναρκωτικά.
    Αλλά ακομα και κάτι άλλο-Θα θελες να είσουν ένα συγγενικό του
    πρόσωπο και να διάβαζες αυτά που έγραψες?
    Τωρα θα τα μάθεις αυτά Καραβίδα ?ΔΕν στα έχει πει κανένας έως τώρα?
    rammsteiner
    11.12.2006, 22:58
    κατ'αρχην αγαπητε σωκρατη ο παυλος δεν εγινε γνωστος μετα το θανατο του...
    το 1977 με το δισκο "φλου" και με τους σπυριδουλα εκανε τοση αισθηση που μεχρι και ο φρεντυ γερμανος (μεγας δημοσιογραφος και κοσμικογραφος της εποχης) ασχοληθηκε μαζι του...

    θα σου αναφερω επισεις μερικους καλλιτεχνες που συνεργαστηκαν μαζι του...

    α)τα μπουρμπουλια του διονυση σαββοπουλου (αν τους εχεις ακουστα)
    β)ο γιαννης μαρκοπουλος (αν τον εχεις ακουστα)
    γ)ο σκηνοθετης γ.θωμοπουλος (αν τον εχεις ακουστα)
    δ) η δημητρα γαλανη (αν την εχεις ακουστα)
    ε) η χαρις αλεξιου (αν την εχεις ακουστα)
    και αρκετοι αλλοι που δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη...

    θελω επισεις να σου επισημανω σωκρατη οτι την πρεζα την αρχισε αρκετα μεγαλος (γυρω στα 30) και οταν ηδη ειχε γραψει αρκετα απο τα γνωστα τραγουδια του...

    και να σου πω και κατι ακομα σωκρατη...
    υπηρξαν πολλοι σπουδαιοι ανθρωποι που ειχαν "κουσουρια" (κατα τη δικη σου λογικη)

    αλλοι ηταν ακλοολικοι (βαν γκογκ,ντοστογιεφσκι)
    αλλοι ναρκομανεις (τσιτσανης,βαμβακαρης,μπατης)
    αλλοι gay (φρεντυ μερκιουρυ,κλαους νομι)
    και αυτοι στην πυρα σωκρατη?


    υ.γ.
    ποτε στη ζωη μου δεν εχω παρει ναρκωτικα...
    και πιστευω πως το μεγαλυτερο λαθος που μπορει να κανει καποιος ανθρωπος στη ζωη του ειναι να μπλεξει μ'αυτα...



    η ζωη ειναι μικρη για να ειναι θλιβερη...


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : rammsteiner στις 11-12-2006 22:59 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : rammsteiner στις 11-12-2006 23:01 ]


    kozanitis
    11.12.2006, 23:50
    ο Παύλος Σιδηρόπουλος άλλαξε την ελληνική ροκ σκηνή που υπήρχε ήδη από πριν με του Σαββόπουλο και Άσιμο να κάνουν το ροκ πιο "¨αρχαίο" τα ηλεκτρικά ακούσματα και η είσοδοδς του πανκ άλλαξαν το εεληνικό ροκ.....
    συμφωνώ πως είναι ένας από τους μεγαλύτερους ερμηνευτές αλλά όχι και ο πατερας της ροκ σκηνής. ο διαχωριστικός τοίχος του παλιού ροκ και του σύχρονου ναι....Πολύ κάλός στις ερμηνείες του στα κομμάτια..πολύ κοντά μας μα ταυτόχρονα και πολύ μακριά μας....
    XeniaRodo
    12.12.2006, 09:32
    Παράθεση:

    Το μέλος megaloserwtikos στις 11-12-2006 στις 20:38 έγραψε...

    Αγαπητέ Σωκράτη, με ποιά λογική δεν μπορεί ένα πρεζόνι να είναι σημαντικός και ενδιαφέρον άνθρωπος;
    Ποιοί μπορούν να είναι οι σημαντικότεροι, ποιές προυποθέσεις πρέπει να πληρούν;
    Κι αυτοί άνθρωποι είναι, ενίοτε με πολλές ευαισθησίες, με πολλά προβλήμματα.
    Εγώ και θα διαφωνήσω αλλά και θα συμπαρασταθώ στις ψυχολογίες των ανθρώπων αυτών.

    Ασφαλώς και είμαι εντελώς αντίθετος με την πρέζα. Δεν έκανα ποτέ χρήση και δεν επικροτώ κάτι τέτοιο. Ναρκωτικά ποτέ και για κανέναν λόγο. Είναι η απόλυτη καταστροφή.
    (το διευκρινίζω.... το καθαρογράφω μάλιστα, σε ειδική παράγραφο, μην μου πείτε ότι παροτρύνω κανέναν - έλεος!)

    Αλλά ο συγκεκριμένος πρεζονάκιας ήταν και ένας μικρός φιλόσοφος, ένα σκεπτόμενο άτομο, ένας ευαίσθητος μουσικός, δεν ήταν απλά ένα πρεζόνι.



    ΣYμφωνώ....
    antreas_dr
    12.12.2006, 10:07
    Παράθεση:


    αλλοι ηταν ακλοολικοι (βαν γκογκ,ντοστογιεφσκι)
    αλλοι ναρκομανεις (τσιτσανης,βαμβακαρης,μπατης)
    αλλοι gay (φρεντυ μερκιουρυ,κλαους νομι)
    και αυτοι στην πυρα σωκρατη?



    όχι και ναρκομανείς ο τσιτσανης και ο βαμβακαρης επειδή κάπνιζαν λίγο χόρταράκι παραπάνω.

    Σιγά το πράμα...

    Εγώ θα τους έλεγα οικολόγους!
    lemonc
    12.12.2006, 11:33
    Τον γνώρισα το φθινόπωρο του '90 λίγο πριν το τέλος.
    Μου έκανε φοβερή εντύπωση το πόσο ευγενής ήταν.
    Ακόμα κι αν έκανε μία επιλογή στη ζωή του με την οποία διαφωνούμε ο ίδιος προέτρεπε και μέσα απ'τα τραγούδια του και μέσα από συνεντεύξεις, τα παιδιά να κρατηθούν μακριά απ'τη πρέζα.Οι χαρακτηρισμοί και οι ειρωνίες που διάβασα παραπάνω είναι απαράδεκτοι.
    Έχω γνωρίσει τοξικομανείς (πρεζόνια γιά ορισμένους άλλους) που είναι θαυμάσιοι άνθρωποι.