ελληνική μουσική
    1139 online   ·  210.851 μέλη

H επιστροφή των Evanescence

ageras
    08.08.2006, 13:05
    Είναι γεγονός: τρία χρόνια μετά το breakthrough ντεμπούτο album τους, "Fallen", οι Evanescence επιστρέφουν με την ολοκαίνουρια δισκογραφική τους δουλειά, που θα έχει τίτλο "The Open Door" και θα βρίσκεται στα δισκοπωλεία από τις 3 Οκτωβρίου.

Πρώτο δείγμα μέσα από το "The Open Door" είναι το κομμάτι "Call Me When you're Sober", που μπορείτε να ακούσετε κάνοντας click εδώ,

Πηγή:mad

Το τραγούδι είναι πολύ ωραίο!!!!

www.manpas.musicheaven.gr

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ageras στις 08-08-2006 13:06 ]

Marial
    08.08.2006, 13:33
    Τι έγραψαν πάλι οι άνθρωποι??? Τέλειο!!!!
    Marial
    08.08.2006, 13:49
    Εδώ μπορείτε να δείτε και το video clip!!!

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Marial στις 08-08-2006 13:54 ]

Marial
    08.08.2006, 14:01
    Evanescence frontwoman Amy Lee's not afraid of the Big Bad wolf. Nor is she afraid of a room filled with them.

In fact, in a clip for "Call Me When You're Sober," the first single from the band's upcoming The Open Door, Lee actually

"It was me and the wolves in the room, and it was all cool. ... My allergies kicked in, but I powered through." — Evanescence's Amy Lee

Photos, audio and video from this story

Evanescence
    "Bring Me to Life"
    Fallen
    (Wind-up Records)
    Evanescence
    "Going Under"
    Fallen
    (Wind-up Records)

gets a little forceful with a "wolf."

"These live wolves came in, and they each had trainers and it was really fun," she said on the video's Hollywood set earlier this month. Marc Webb (AFI, My Chemical Romance) signed on to direct the clip. "I thought it was really cool, but then when they came in, they were 150 pounds. So I was like, 'Wow, if I got on all fours, I'd be about the same size as this huge animal.' But it was me and the wolves in the room, and it was all cool. It was awesome. My allergies kicked in, but I powered through. And then we shot the scene at the vanity with the Big Bad Wolf coming over my shoulders and trying to seduce me."

The video, set to debut August 7 on MTV, features Lee wearing a red satin cape and sitting at an antiquated vanity. A young man — with crystal blue eyes and scruffy, overgrown facial hair and sideburns — approaches her from behind, caressing her shoulders and softly kissing her neck as she tries to rebuff his advances.

"The song is so literal, the lyrics and everything — I mean, obviously, just by the title — that we felt like the video would have the freedom to go in a less literal direction," she explained. "So it's [a modern re-imagining of] Little Red Riding Hood and the Big Bad Wolf and sort of a more cool, superhero, rock and roll Little Red Riding Hood."

In the video, Lee's indomitable Hood gets the better of the wolf, following a scene in which she destroys a table, sending chairs and food flying across the room. Then she sends the wolf packing — no pun intended. Oh, and there's even a scene where Lee — flanked by four Asian dancers, in black leather clothing — levitates.

The debut of the "Call Me When You're Sober" clip will precede the October 3 release of The Open Door, the follow-up to Evanescence's 2003 breakthrough, Fallen (see "Amy Lee Says New Evanescence LP Has More Sensuality"). The video is not expected to feature bassist William Boyd, who recently jumped the Evanescence ship (see "Evanescence Lose Bassist; Amy Lee Vows To Stay On Schedule").

The song's subject matter, Lee said, involves "something that everyone's been through" — the frustration of "dealing with someone with an addiction, which is really hard, especially when you love someone." Lee's not so used to writing songs with literal meanings, though.

"It's very new for us, and it's fun, actually," she said. "This album, I sort of pushed all my limits and did all the things maybe I wasn't brave enough to do the last time or just that I'm older now and more mature and — I don't know — a better writer. I worked a lot harder and I think that the songs are better and I'm excited. I wish the album was coming out next week.

"I feel like I have the ability to do a lot of things I couldn't do before, for a number of reasons," she continued. "As a musician, I feel like I can just do whatever. This album is completely the way I wanted it to be on every level, and it's more of me and it's more of my writing. A lot of doors have kind of been opened in my life — not just since everything has happened for us. But lately, I have kind of just learned to go, 'OK, that's it,' and cut a few ties and move away — learn how to say 'No' and look for happiness."

Lee, who said the band plans to tour around The Open Door's release, said the track that closes out the album is unlike anything the band has done before.

"It's called 'Good Enough,' and it's completely, completely, completely different for me because it sort of [has a] happy ending," she said. "It's the last song that I wrote for the record, and it's sort of the bravest, I think, for me because I had to tell the truth and the truth is, I feel, good now. The rest of the album is pretty aggressive and dark and everything else, but the last one is like, I got to the good place that I was heading for and I wrote about how good I felt. It turned out amazing, but it's like nothing we've ever done. I just have to write from my heart and be genuine, because I think that's what people loved about our music to begin with, and if that changes, then that changes."

— Chris Harris, with additional reporting by Corey Moss

Πηγή: www.mtv.com

Θα προσπαθήσω να το μεταφράσω αργότερα...
    houlina
    08.08.2006, 17:39
    ωραίο τραγουδάκι ....!!!!
    και υπέροχη φωνή απο την Amy Lee!!
    the_mist
    09.08.2006, 12:31
    THE OPEN DOOR TRACK LISTING ANNOUNCED!
    Evanescence is pleased to announce the track listing for the new album, The Open Door, in stores October 3rd. The first single from the album will be "Call Me When You're sober." Check back for more info on the new release!

1. Sweet Sacrifice
    2. Call Me When You're Sober
    3. Weight of the World
    4. Lithium
    5. Cloud Nine
    6. Snow White Queen
    7. Lacrymosa
    8. Like You
    9. Lose Control
    10. The Only One
    11. Your Star
    12. All That I'm Living For
    13. Good Enough

Angel20
    10.08.2006, 14:09
    Καταπληκτικο το καινουργιο τους τραγουδι "Call Me When You're Sober"!
    ageras
    30.08.2006, 04:17
    Μετά τα 14 εκατομμύρια πωλήσεων και τα δύο γκράμι του πρώτου τους άλμπουμ, "Fallen", οι Evanescense ξέρουν ότι υπάρχει τεράστια προσμονή αλλά και απαιτήσεις από το νέο "The Open Door" που κυκλοφορεί στις 2 Οκτωβρίου. Κι όμως η Amy Lee δεν νοιώθει καμμία πίεση, όπως δηλώνει.

"Το Fallen ήταν ένας καλός δίσκος αλλά δεν μπορείς να επιτύχεις το ίδιο με έναν άλλο, διαφορετικό δίσκο. Απλώς ήθελα να κάνω κάτι που θα το χαρώ ακόμα περισσότερο και τελικά καταφέραμε να κάνουμε έναν ακόμα καλύτερο δίσκο" είπε η Amy Lee στο Billboard.com. Ο δίσκος άρχισε να φτιάχνεται πέρυσι στο τέλος της χρονιάς στο Λος Άντζελες. Σε αυτόν χρησιμοποιήθηκαν και ορχήστρα εγχόρδων αλλά και χορωδία. Παραγωγός του είναι ο Dave Fortman. Το πρώτο single αλλά και βίντεο (ήδη και στην Ελληνική TV) "Call Me When You're Sober" μιλάει για το τέλος της σχέσης της Lee με τον τραγουδιστή των Seether, Shaun Morgan! "Μπορείς να ακούσεις καθαρά την ωρίμανση" λέει η Lee η οποία παραδέχεται ότι γράφει στίχους "για το κάθε ένα πράγμα που ζει τη κάθε μια στιγμή".
    Η διαδικασία δημιουργίας του δίσκου ήταν αρκετά δύσκολη μιας και ο κιθαρίστας του γκρουπ, Terry Balsamo έπαθε εγκεφαλικό κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων και επανήλθε κατευθείαν στο στούντιο από το νοσοκομείο! Από τότε κάνει παράλληλα και θεραπεία!
    Οι Evanescence ξεκινούν περιοδεία σε μικρούς χώρους στις ΗΠΑ στις 5 Οκτωβρίου ενώ θα περιοδεύσουν και σε μεγάλα venue αργότερα.

Πηγή:pop-rock
    vero
    30.08.2006, 13:30
    Τελειο το κομματι!!!!!!
    Tolias
    06.09.2006, 11:17
    Καλο το κομματακι αλλα less heavy απο τα προηγουμανα κομματια τους...
    Spotlight_Dancer
    06.09.2006, 11:59
    Τη Δευτερα που μας ερχεται,θα το εχουμε το "The Open Door" στην εκπομπη Progressive Rock οποτε θα το ακουσετε και θα κρινετε...
    doritsa78
    06.09.2006, 15:26
    ΦΟΒΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ.Η AMY LEE ΦΩΝΑΡΑ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΑ.ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΛΕΕΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ.
    black_devil
    06.09.2006, 16:30
    Το τραγούδι είναι τέλειο και το video clip επίσης. Προφανώς πάνε για μια ακόμη μεγάλη επιτυχία!
    DavidDT
    06.09.2006, 19:09
    Πράγματι,ωραίο τραγούδι!!!
    iris-the-black
    06.09.2006, 22:34
    Οντως soft αλλα πολυ καλο...Η Amy Lee εχει κορυφαια φωνη...
    poison_girl
    09.09.2006, 22:23
    απλα ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΜΥ=ΘΕΑ
    dimko
    10.09.2006, 00:17
    Ωραίο τραγουδάκι πράγματι, υποδειγματικός ήχος κιθάρας. Αλλά... ακούω το άλμπουμ και μου φαίνεται ότι ακούω το ίδιο τραγούδι συνέχεια... Έχω κάποιο πρόβλημα;
    ageras
    02.10.2006, 03:00

Από σήμερα κυκλοφορεί επισήμως σε όλα τα δισκοπωλεία το νέο studio album των Evanescence, "The Open Door"...

"Δε θέλω να προσβάλλω τον πρώτο δίσκο μου, γιατί τον λατρεύω, αλλά λατρεύω τον καινούριο 10 φορές περισσότερο - είναι πιο sexy. Τώρα μιλάω μέσα από την καρδιά μου - που δεν είναι πάντα μίζερη. Είναι τόσο απελευθερωτικό το να μην έχεις κάποιον πάνω από το κεφάλι σου που σου σκοτώνει τις ιδέες συνεχώς...", όπως δηλώνει η Amy Lee για το "The Open Door", κάνοντας μία ακόμα νύξη για τη σχέση της με τον Ben Moody.

Πόσο καλά, λοιπόν, μπορούν να τα καταφέρουν οι Evanescence χωρίς τον Ben Moody? Οι fans της μπάντας ανά την Γη μπορούν από σήμερα να ανακαλύψουν την απάντηση (εσείς, βεβαία, το έχετε ακούσει ή το έχετε ήδη στη δισκοθήκη σας, αφού το Mad το έχει στα χέρια του εδώ και μία εβδομάδα), αφού το "The Open Door" κυκλοφορεί στα δισκοπωλεία και όλοι περιμένουν να δουν αν θα αποδειχτεί άξιος διάδοχος του πολυπλατινένιου ντεμπούτου των Evanescence, "Fallen"...

Το πλήρες tracklisting του "The Open Door" έχει ως εξής:
    1. Sweet Sacrifice
    2.Call Me When You're Sober
    3. Weight of the World
    4. Lithium
    5. Cloud Nine
    6. Snow White Queen
    7. Lacrymosa
    8. Like You
    9. Lose Control
    10. The Only One
    11. Your Star
    12. All That I'm Living For
    13. Good Enough

Πηγή:mad

rompa
    02.10.2006, 16:28
    Ωραίο το πρώτο single τους. Βασικά η σύνθεση του γκρουπ έχει αλλάξει αρκετά από το προηγούμενο άλμπουμ και με ενοχλεί να διαβάζω τις νύξεις της Amy Lee για τον Ben Moody. Ελπίζω και το υπόλοιπο άλμπουμ να ναι εξίσου καλό.

maspa
    09.11.2006, 19:54
    Από την αρχή είχε ξεχωρίσει το "Call Me When You're Sober" και πολύ καλά έγινε. Πολύ ωραίο τραγούδι. Όμως και το "Good Enough" είναι πολύ καλό.... Είναι το slow κομμάτι του δίσκου, όπως το "my immortal" στο cd "fallen", μόνο που το "good enough" μ'αρέσει περισσότερο. Πολύ γλυκό και όχι τόσο "κλαψιάρικο"