ελληνική μουσική
    589 online   ·  210.843 μέλη

    Οι σατανιστές πιστεύουν στον Χριστό

    heartbreak-kid
    28.09.2006, 02:19
    "Σωστα πολλα απο αυτα που λες αλλα ξεχνας κατι."

    προς kadmilos: δεν το ξεχνάω αυτό που είπες...απλά δεν το πιστεύω!
    kadmilos
    28.09.2006, 02:37
    Το μέλος heartbreak-kid στις 28-09-2006 στις 02:19 έγραψε...
    Παράθεση:

    "Σωστα πολλα απο αυτα που λες αλλα ξεχνας κατι."

    προς kadmilos: δεν το ξεχνάω αυτό που είπες...απλά δεν το πιστεύω!



    Ο.κ δεκτο
    Orfeus
    28.09.2006, 10:37
    Το μέλος kadmilos στις 27-09-2006 στις 18:42 έγραψε...
    Παράθεση:

    Το μέλος Orfeus στις 27-09-2006 στις 18:38 έγραψε...
    Παράθεση:

    Το μέλος kadmilos στις 27-09-2006 στις 18:00 έγραψε...
    Παράθεση:

    Το μέλος Orfeus στις 27-09-2006 στις 13:25 έγραψε...
    Παράθεση:


    Ψάξε....



    Εψαξα γιαυτο το λεω...



    Χρειάζεται περισσότερο ψάξιμο....





    Εσυ εψαξες ?
    Ψαξε και εσυ περισσοτερο.



    Άδωνις & Ιησούς
    - Ο Άδωνις είχε την προσωνυμία του Ουράνιου Ποιμένα αλλά και του Μοναδικού Και Αληθινού Υιού.
    - Ο Άδωνις αναστήθηκε σε τρεις μέρες.

    Στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, στην Αντιόχεια, στην Βύβλο, στην Κύπρο, στην Αθήνα και στο Άργος γίνονταν τα “Αδώνια”.
    - Αυτές οι γιορτές γίνονταν την άνοιξη και ήταν χαρακτηριστικό ότι μετά από πένθος μιας εβδομάδας, εόρταζαν την ανάσταση του Άδωνι.
    - Κατά τον συμβολικό του θάνατο, έπλεναν το άγαλμά του, το άλειφαν με μύρα και το τύλιγαν σε ένα σάβανο.
    - Περιέφεραν στους δρόμους ένα ραντισμένο με άνθη άγαλμα και ο επιτάφιος θρήνος ονόμαζε τον Άδωνι “Γλυκύ Έαρ.”

    Η Λαογραφία μας αναφέρει διάφορες γιορτές που έρχονται από την αρχαιότητα και επιβίωσαν και γίνονταν μέχρι το 1900, όπως είναι η “Ανάσταση του Ζαφείρη” στην Ήπειρο, η “Ανάσταση του Κραντονέλλο” στη Μύκονο ( Κυρ - Άδωνις / Κυρ – Αντωνέλλος / Κραντωνέλλος) αλλά και η περίφημη εορτή της “Ανάστασης του Λειδινού” που γίνονταν στην Αίγινα, όπου έφτιαχναν έναν επιτάφιο, τοποθετούσαν επάνω μία κούκλα και τον περιέφεραν στους δρόμους της πόλης ψέλνοντας:
    “Λειδινέ μου, Λειδινέ μου και κρησαρωμένε μου.”
    Τον ράντιζαν με άνθη κυρίως Δειλινά, εξ ου και το Λειδινός (κατ’ αντιμετάθεση των συμφώνων “δ” και “λ”) και τον ενταφίαζαν το δειλινό σε μέρος που είχαν ενταφιάσει τον περυσινό Λειδινό τον οποίον δεν έβρισκαν εκεί και το θεωρούσαν πολύ φυσικό (να μην είναι εκεί) αφού είχε αναστηθεί.

    Βάαλ & Ιησούς
    Ο Βάαλ ήταν αρχαίος Βαβυλώνιος Θεός.
    - Συνελήφθη
    - Ανακρίθηκε
    - Μαστιγώθηκε
    - Ένας κακούργος ελευθερώθηκε στη θέση του κατά το έθιμο.
    - Θανατώθηκε στο βουνό μαζί με δύο ληστές.
    - Τα ρούχα του τα μοιράσανε.
    - Ο τάφος του φρουρήθηκε από στρατιώτες.
    - Αναστήθηκε
    - Η γιορτή της ανάστασης γίνονταν την άνοιξη.

    Μίθρας & Ιησούς
    Η πρώτη ιστορικά επιβεβαιωμένη ένδειξη της λατρείας του Μίθρα ανάγεται στον 14ο π.Χ. αιώνα.
    - Η γέννησή του γιορταζόταν στις 25 του Δεκέμβρη.
    - Γεννήθηκε από μία παρθένα σε μία σπηλιά και στη γέννησή του παρευρέθησαν βοσκοί και Μάγοι που οδηγήθηκαν εκεί από ένα αστέρι.
    - Έδωσε τη ζωή του για τη σωτηρία των ανθρώπων.
    - Ήταν ο Παρθενογεννημένος, ο Σωτήρας, ο Μεσολαβητής.
    - Όταν αναλήφθηκε στον ουρανό, πήρε θέση δεξιά από τον Πατέρα του.
    - Στην τελετουργία του Μυστικού Δείπνου (που είναι Μιθραϊκό τελετουργικό), οι πιστοί έλεγαν το εξής:
    “Αυτός που θα φάει από το Σώμα μου και θα πιει από το Αίμα μου, θα λάβει την Σωτηρία.”


    Ζαρατούστρα & Ιησούς
    - Ο Ζαρατούστρα, γεννήθηκε με άσπιλη σύλληψη.
    - Όλη η φύση σχολίασε την γέννηση του, ξέροντας ότι το βρέφος θα γίνει Θείο Πλάσμα.
    - Όλοι οι κακοί και οι μοχθηροί επιζητούσαν την καταστροφή του και ένας σκληρός Σατράπης, έβαλε να σφάξουν όλα τα νεογέννητα της χώρας για να εξαφανιστεί το βρέφος που όπως έλεγε η προφητεία θα εξαφάνιζε την ειδωλολατρική θρησκεία.
    - Στα 7 του χρόνια εξελίχθηκε σε ένα πολύ έξυπνο αγόρι με αξιοθαύμαστες γνώσεις.
    - Στα είκοσί του αποσύρθηκε για να διαλογιστεί στα βάθη της ερήμου.
    - Στα τριάντα του άρχισε να διδάσκει, να θεραπεύει και να κάνει θαύματα.
    - Ένα ξακουστό θαύμα που έκανε ήταν ότι άνοιξε την θάλασσα στα δύο για να περάσουν οι οπαδοί του και να γλιτώσουν από τον Σατράπη.
    - Ο Ζαρατούστρα ανυψώθηκε για να συναντήσει τον Θεό Πατέρα και να δεχτεί από τα χείλη του τις Αιώνιες Αλήθειες.
    - Τον δολοφόνησαν την ώρα που ιερουργούσε.
    - Από τον Αστερισμό του Ωρίωνα, κατέβηκε μια μεγάλη φωτιά και τον πήρε πάνω στους έναστρους ουρανούς από όπου ήρθε για να βασανιστεί και να πεθάνει για χάρη της ανθρωπότητας.



    kadmilos
    28.09.2006, 14:06
    Κοιτα orfeus οταν επιλεγεις συγκεκριμενα στοιχεια να πεις για καποιον μπορεις να οδηγησεις οπου θες τον αναγνωστη.Ενα παραδειγμα.Ο Ζαρατουστρας ειχε κοινα με τον Χριστο αλλα και διαφορες.Π.χ Ο Ζαρατουστρας ηταν παντρεμενος και ειχε τρεις κορες και τρεις γιους.
    Επίσης το ονομα Βααλ χρησιμοποιουταν για πολλες θεοτητες αφου σημαινει ο Κυριος.Μια απο αυτες θα σου φανει γνωστη ο Βααλ-Ζεμπουμπ η αλλιως βελζεβουλ.Δεν ξερω τι θες να πεις,οτι η ιστορια του Χριστου ειναι μια αντιγραφη,ενα ψέμα η απλα ειχε επιρροες απο προηγουμενες θρησκειες?
    Γιατι ειναι δεδομενο οτι οι αρχαιες θρησκειες επηρρεασαν τον Χριστιανισμο.Οχι ομως οτι ο Χριστιανισμος ηταν ενα ψεμα.
    Επισης πιστευω οτι καλο ειναι να αναφερεις και τις πηγες που εχεις για το μιθρα,βααλ και ζαρατουστρα.Γιατι μερικα απο αυτα που λες εγω τα αμφισβητω...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : kadmilos στις 28-09-2006 14:15 ]


    Orfeus
    28.09.2006, 14:46
    Συγκεκριμένα στοιχεία;
    Μα γράφω για το βασικό μύθο που περικλείει όλα αυτά τα πρόσωπα και δεν ενδιαφέρει (στην προκειμένη περίπτωση) αν ο Ζαρατούστρα ήταν παντρεμένος ή όχι, αλλά ενδιαφέρουν οι ομοιότητες που προϋπήρχαν 1000 χρόνια (ή και 1400 χρόνια στην περίπτωση του Μίθρα) πριν την γέννηση του Ιησού.

    Ψέμμα;
    Δεν έγραψα τέτοια λέξη.

    Αντιγραφή;
    Ναι είναι θέμα αντιγραφής και δεν σου έχω αναφέρει καν περί Ορφισμού!!!

    Οι πηγές μου;;
    Όποιος ψάχνει βρίσκει!!!
    Γιατί δεν πηγαίνεις μια βόλτα στην Εθνική Βιβλιοθήκη;



    kadmilos
    28.09.2006, 15:15
    Σε ενδιαφερει η ομοιοτητα και οχι η διαφορα?Και εγω μπορω να βρω ομοιοτητες σε πολλα πραγματα δε μου δινει το δικαιωμα να μιλησω για αντιγραφη επειδη υπαρχουν διαφορες.Διαφορες σημαντικες.
    Για τις πηγες τωρα.Μενω Θεσσαλονικη(στο περιπου τελος παντων) και καθε μερα ακουω διαφορους τυπους να μιλανε για αρχαια κρυφα κειμενα,για τα καβειρια μυστηρια(αναθεμα και αν εχουν ιδεα απο καβειρια μυστηρια).Για αντιγραφη του χριστιανισμου,τη μεγαλη απατη,το μεγαλο ψεμα.κτλ κτλ
    Απο τα λιγα που εχω διαβασει λεω οτι βιβλια σαν αυτα που εμπορευονται οι τηλεοπτικοι πλασιε υπαρχουν πολλα.ελπιζω να μην ειναι αυτα οι πηγες σου γιατι εχουν πολυ μικρη αξια.
    Οσο για την εθνικη βιβλιοθηκη δεν εχω παει ποτε.Αν ψαξεις ομως βρισκεις.
    Και κατι προτελευταιο.Δεν θεωρω οτι ο Χριστιανισμος ειναι αψογος.Εχω και εγω αμφιβολιες.Δεν θελω ομως να μιλαμε με βεβαιοτητα για πραγματα που εχω την υποννοια οτι γνωριζουμε ελαχιστα.Το ιδιο ισχυει και για αλλες θρησκειες,το ιδιο ισχυει και για την αρχαια Ελλαδα.
    Τελος το υφος σου δεν μαρεσει.Το θεωρω επιθετικο.οταν εσυ μου το παιζεις γνωστικιστης διαδικτυακα λεγοντας ενα:ψαξε ή πανε και καμια βολτα στην εθνικη βιβλιοθηκη ,νιωθω οτι εχεις σκοπο να με θιξεις.Μπορω να το κανω και εγω αυτο ξερεις.
    Αν μπορουσες ας μιλουσες με στοιχεια και να μου λεγες οτι στην Αβεστα ταδε σημειο λεει αυτο και αυτο για τον Ζαρατουστρα. Η τουλαχιστον ας αναφεροσουν σε γραπτα του Πλουταρχου.Προσωπικα πιστευω πως αυτα που γραφεις καπου τα ακουσες,τα δεχθηκες αβιαστα και μου τα πετας ετσι δογματικα.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : kadmilos στις 28-09-2006 15:17 ]


    Orfeus
    28.09.2006, 16:01
    Από παρθένα γεννήθηκε ο Ιησούς, αλλά από παρθένα γεννήθηκε και ο Μίθρα και ο Ζαρατούστρα 15 αιώνες πιο πριν.
    Στη φάτνη και οι τρεις.
    Με μάγους και οι τρεις.
    Ε και να μην τα ξαναγράφω...

    Μα όταν κάτι προϋπάρχει και σου το παρουσιάζουν ξανά δεν θα σε βάλει σε υποψίες;

    Όσο για τις πηγές...
    Κοίτα:
    Ο Μιθραϊσμός ήταν μια πολύ διαδεδομένη θρησκεία και αυτό δεν είναι μύθος. Είναι ιστορία. Μα και η λατρεία στον Άδωνι είναι πασίγνωστη και αλίμονο τώρα να χρειάζεσαι πηγές για τον Ζωροαστρισμό, ή τον Ορφισμό.

    Αυτά είναι πλέον ιστορία. Δεν μπορείς να τα αμφισβητείς.

    Ψάξε λοιπόν:
    Πλούταρχος (Περί Ίσιδος και Οσίριδος).
    Cumont Fr, (Τα μυστήρια του Μίθρα / Βρυξέλλες, 1913.
    Cumont Fr, (Αρχαίες Θρησκείες / Βρυξέλλες, 1915.
    Toutain, (Η λατρεία του Μίθρα / Παρίσι, 1952)

    Και χρειάζεται και ο Τερτυλλιανός, (De Corona) επειδή γράφει ότι η ομοιότητα της τελετής του Μυστικού Δείπνου μεταξύ Ιησού & Μίθρα είναι ενέργεια του …..Σατανά!!!

    Διάβασε τα βιβλία του Ambelain και εκεί θα βρεις μία τεράστια βιβλιογραφία.
    Διάβασε και τον Adolph Lods. Διάβασε και τη Λιλή Ζωγράφου (Τα Δεκανίκια του Καπιταλισμού)

    Αυτά προς το παρόν....




    www.Orfeus.musicheaven.eu




    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Orfeus στις 28-09-2006 16:03 ]


    kadmilos
    28.09.2006, 16:12
    Ο.κ τα βρηκα τα βιβλια που λες.Τα περισσοτερα τουλαχιστον.Και σε κανα τριμηνο θα σου πω.Οταν τελειωσω την ερευνα.Τωρα με καλυψες αρκετα

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : kadmilos στις 28-09-2006 16:13 ]


    santourman
    28.09.2006, 16:35
    Ορφέα ευχαριστούμε για τις συγκρίσεις που μας παρέθεσες. Πραγματικά δεν είχα ιδέα για αυτές τις θρησκείες. Εχω όμως δυο απορίες:

    1. Αυτές οι θεότητες ήταν υπαρκτά πρόσωπα, ή απλά μύθοι - θρύλοι - δοξασίες των αρχαίων αυτών λαών; Κάτι σαν το αρχαίο ελληνικό δωδεκάθεο ας πούμε;

    2. Εφόσον για τον Χριστό είχαν γραφτεί πάρα πολλά αιώνες πριν τη γέννησή του από τους προφήτες, δε μπορώ να δεχτώ άμεσα πως ο χριστιανισμός αντέγραψε από αυτές τις θρησκείες. Γράφτηκε κάτι και γι'αυτούς πριν τη δική τους παρουσία; Η τουλάχιστον υπάρχει κάτι που να αποδεικνύει ότι ΔΕΝ αντέγραψαν αυτές οι θρησκείες από τους προφήτες της Π.Διαθήκης;
    Astron
    28.09.2006, 18:17
    Το μέλος kadmilos στις 28-09-2006 στις 15:15 έγραψε...
    Παράθεση:

    Και κατι προτελευταιο.Δεν θεωρω οτι ο Χριστιανισμος ειναι αψογος.Εχω και εγω αμφιβολιες.Δεν θελω ομως να μιλαμε με βεβαιοτητα για πραγματα που εχω την υποννοια οτι γνωριζουμε ελαχιστα.Το ιδιο ισχυει και για αλλες θρησκειες,το ιδιο ισχυει και για την αρχαια Ελλαδα.


    Μα έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να μιλήσει κανείς με βεβαιότητα για αυτά τα ζητήματα. Αυτό που συζητούμε είναι τα πιο πιθανά σενάρια. Άλλωστε έχουν περάσει 2000 χρόνια και ότι γνωρίζουμε το γνωρίζουμε από αλλοιώσεις, παραδόσεις και θρύλους.

    Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι δεν σε ταρακούνησαν οι ομοιότητες που ανέφερε ο Ορφέας. Αυτό που αποδεικνύουν αν μη τι άλλο είναι ότι η χριστιανική ιστορία δεν είναι και τόσο μοναδική όσο μας θέλουν να νομίζουμε και ότι άλλες αρχαιότερες θρησκείες περιέχουν ήδη τα κύρια στοιχεία της ιστορίας αυτής.

    heartbreak-kid
    28.09.2006, 18:29
    Το μέλος santourman στις 28-09-2006 στις 16:35 έγραψε...
    Παράθεση:

    Ορφέα ευχαριστούμε για τις συγκρίσεις που μας παρέθεσες. Πραγματικά δεν είχα ιδέα για αυτές τις θρησκείες. Εχω όμως δυο απορίες:

    1. Αυτές οι θεότητες ήταν υπαρκτά πρόσωπα, ή απλά μύθοι - θρύλοι - δοξασίες των αρχαίων αυτών λαών; Κάτι σαν το αρχαίο ελληνικό δωδεκάθεο ας πούμε;

    2. Εφόσον για τον Χριστό είχαν γραφτεί πάρα πολλά αιώνες πριν τη γέννησή του από τους προφήτες, δε μπορώ να δεχτώ άμεσα πως ο χριστιανισμός αντέγραψε από αυτές τις θρησκείες. Γράφτηκε κάτι και γι'αυτούς πριν τη δική τους παρουσία; Η τουλάχιστον υπάρχει κάτι που να αποδεικνύει ότι ΔΕΝ αντέγραψαν αυτές οι θρησκείες από τους προφήτες της Π.Διαθήκης;



    πρώτα από όλα,οι προφητείες έχουν την "τάσι" να εκλπηρωνονται.Επίσης πριν βγούμε και κάνουμε δικιά μας ολόκληρη την παλαιά διαθήκη ας ρωτήσουμε και λίγο τους εβραίους που πιστεύουν πραγματικά σαυτήν (και όχι απο σπόντα σαν τους χριστιανους) για το τι λένε περί της εκπλήρωσης των προφητειών...διότι οι εβραίοι δεν δέχονται τον χριστό ως μεσσία (για να μην προχωρήσουμε στο ταλμουδ και το τί λεει για τον χριστο).άρα πιο πιθανό θεωρώ το να έχη πάρει ο χριστιανισμός από τις παγανιστίκες παρά το αντίστροφον (δεν θα ήθελα να επεκταθώ σε χωρία της παλαιάς διαθήκης-καρμπον της ελληνικης μυθολογίας...σε άλλο τόπικ πιο σχετικο)
    Astron
    28.09.2006, 18:29
    Για να συμπληρώσω και τις ιστορίες με ομοιότητες που αναφέρει ο Ορφέας, να και μία που έχω ξαναγράψει σε πολύ παλιότερο post. Το κείμενο είναι από την ιστορία του Ηροδότου.

    "Προτού φτάσει στον Ίστρο (ο Δαρείος), ο πρώτος λαός που υπέταξε ήταν οι Γέτες που πιστεύουν ότι δεν πεθαίνουν ποτέ(...) Να πώς εξηγούν την πίστη τους στην αθανασία τους. Όποιος δικος τους αφήνει την παρούσα ζωή, πηγαίνει, όπως πιστεύουν, να συναντήσει τον Σάλμοξη, μια θεότητα που μερικοί ονομάζουν επίσης Γεβελέιζη.
    Πάντως, εγώ άκουσα μια πολύ διαφορετική ιστορία για τον Σάλμοξη από του Έλληνες του Ελλησπόντου και του Εύξεινου Πόντου. Σύμφωνα με αυτούς, (ο Σάλμοξης) ζούσε στη Σάμο κι ήταν σκλάβος του Πυθαγόρα, γιου του Μνήσαρχου (ο γνωστός Πυθαγόρας). Κατάφερε όμως να ξανακερδίσει την ελευθερία του, συγκέντρωσε περιουσία και γύρισε στη γενέτειρά του, τη Θράκη όπου βρήκε το λαό βυθισμένο σε άθλια φτώχεια και αμάθεια.
    Έχοντας σχηματίσει, στο διάστημα που έζησε ανάμεσα στους Έλληνες και μάλιστα κοντά σε έναν από τους πιο σημαντικούς σοφιστές, τον Πυθαγόρα, μια εικόνα της Ιωνικής νοοτροπίας και έναν πιο πολιτισμένο τρόπο ζωής από αυτόν που βρήκε στη Θράκη, έχτισε ένα μέγαρο στο οποίο καλούσε και περιποιόταν απλόχερα τους πιο διακεκριμένους συμπολίτες του και πάσχιζε να τους διδάξει ότι ούτε ο ίδιος ούτε οι καλεσμένοι του ούτε κανείς από τους απογόνους του θα πέθαιναν ποτέ, αλλά θα πήγαιναν σε έναν τόπο όπου θα απολάμβαναν αιωνίως καθετί που κάνει ευτυχισμένο έναν άνθρωπο.
    Σ' όλο το διάστημα που προσπαθούσε να διακηρύξει αυτό το νέο δόγμα, ήταν απασχολημένος με την κατασκευή ενός υπόγειου θαλάμου και όταν τελείωσε, κρύφτηκε εκεί κι εξαφανίστηκε.
    Για τρία χρόνια έζησε σε αυτό το υπόγειο δωμάτιο, ενώ οι συμπατριώτες του θρηνούσαν τον χαμό του και τον έκλαιγαν σαν να είχε πεθάνει. Όταν λοιπόν ξαναεμφανίστηκε τον τέταρτο χρόνο, οι Θράκες πείστηκαν ότι η διδασκαλία του ήταν πραγματική. Αυτά λένε ότι έκανε."
    --------

    Έχουμε λοιπόν τα εξής στοιχεία


    -Λαός εξαθλιωμένος, αμόρφωτος και βουτηγμένος στην φτώχεια

    -Σοφός "Μεσσίας" που έχει αναπτύξει το πνεύμα του και την σκέψη του σε άλλη περιοχή (Σάμος) επιστρέφει στον λαό αυτόν μετά από μακρόχρονη απουσία.

    -Περιποιείται απλόχερα τους πολίτες σε έναν χώρο που έφιαξε (γιατρεύει με τις ανώτερες γνώσεις ιατρικής που αποκόμισε απ' την παραμονή του στην Ελλάδα)

    -Τους διδάσκει ότι ο άνθρωπος δεν πεθαίνει ποτέ (αιώνιος ζωή), και ότι μετά θάνατον πηγαίνει σε κάποιου είδους παράδεισο (βασιλεία των ουρανών, παράδεισος κλπ)

    -Για να αποδείξει ότι το δόγμα του είναι αληθινό παριστάνει τον νεκρό για τρία χρόνια και στη συνέχεια παρουσιάζεται στον λαό του αναστημένος.

    -Ο λαός φυσικά τον πιστεύει και τον λατρεύει πια ως Θεότητα.

    Όλα αυτά είναι γραμμένα απ' τον Ηρόδοτο τον 5ο αιώνα πΧ
    kadmilos
    28.09.2006, 18:45
    Δεν με ταρακουνησαν γιατι ειναι πραγματα τα οποια τα εχω ξαναδιαβασει,τα εχω ξανακουσει.Και αν θες υπαρχουν χιλιες αλλες ομοιοτητες και χιλια αλλα προσωπα που εχουν ομοιοτητες.Αλλωστε το ειπα οτι ο Χριστιανισμος ειναι συνεχεια των προηγουμενων θρησκειων.Δεν μου κανει εντυπωση καποια επιρροη.Ξερω οτι θελει πολυ διαβασμα για να αποκτησω σταθερη αποψη.Μεχρι τοτε κραταω σταση κριτικη απεναντι σε ολα.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : kadmilos στις 28-09-2006 18:49 ]


    Orfeus
    28.09.2006, 19:01
    Το μέλος santourman στις 28-09-2006 στις 16:35 έγραψε...
    Παράθεση:

    Ορφέα ευχαριστούμε για τις συγκρίσεις που μας παρέθεσες. Πραγματικά δεν είχα ιδέα για αυτές τις θρησκείες. Εχω όμως δυο απορίες:

    1. Αυτές οι θεότητες ήταν υπαρκτά πρόσωπα, ή απλά μύθοι - θρύλοι - δοξασίες των αρχαίων αυτών λαών; Κάτι σαν το αρχαίο ελληνικό δωδεκάθεο ας πούμε;


    Ακόμα και αν πρόκειται για μύθους, θρύλους, και δοξασίες τι σημαίνει αυτό;
    Ο μύθος της παρθένου, της φάτνης, του άστρου, των μάγων, του “Ηρώδη” που θέλει να σφάξει το βρέφος, η περισυλλογή στην έρημο, το κήρυγμα, τα θαύματα, το μυστικό δείπνο, η σύλληψη, η θανάτωση για τη σωτηρία των ανθρώπων, η ανάσταση, η ανάληψη…
    Όλα προϋπάρχουν. Δεν σου είναι αρκετό;

    Το μέλος santourman στις 28-09-2006 στις 16:35 έγραψε...
    Παράθεση:

    2. Εφόσον για τον Χριστό είχαν γραφτεί πάρα πολλά αιώνες πριν τη γέννησή του από τους προφήτες….


    Να μου επιτρέψεις να σου πω ότι αυτό που λες, δεν το ισχυρίζεται ούτε ο Πάπας στο Βατικανό!!!
    Πού έχουν γραφτεί; Θέλω να μου το αποδείξεις!!!

    Το μέλος santourman στις 28-09-2006 στις 16:35 έγραψε...
    Παράθεση:

    …..δε μπορώ να δεχτώ άμεσα πως ο χριστιανισμός αντέγραψε από αυτές τις θρησκείες.


    Μα ο χριστιανισμός είναι μεταγενέστερος. Απλή λογική είναι.

    Το μέλος santourman στις 28-09-2006 στις 16:35 έγραψε...
    Παράθεση:

    Γράφτηκε κάτι και γι' αυτούς πριν τη δική τους παρουσία; Η τουλάχιστον υπάρχει κάτι που να αποδεικνύει ότι ΔΕΝ αντέγραψαν αυτές οι θρησκείες από τους προφήτες της Π.Διαθήκης;


    Μισό λεπτό…
    Πού γράφει η παλαιά διαθήκη περί παρθένου, φάτνης, άστρου, μάγων, “Ηρώδη” που θέλει να σφάξει το βρέφος, περισυλλογής στην έρημο, κηρύγματος, θαυμάτων, μυστικού δείπνου, σύλληψης, θανάτωσης για τη σωτηρία των ανθρώπων, ανάστασης, ανάληψης…

    Πού τα γράφουν οι προφήτες αυτά και τα αντέγραψαν οι …άλλοι;
    Και μη μου πεις αόριστα στην παλαιά διαθήκη. Θέλω κεφάλαιο & παράγραφο!!!

    santourman
    29.09.2006, 00:59
    Λίγα χωρία που βρήκα :

    Από παρθένο
    Ησαίας 7:14 Διά τούτο ο Κύριος αυτός θέλει σας δώσει σημείον ιδού, η παρθένος θέλει συλλάβει και γεννήσει υιόν, και θέλει καλεσθή το όνομα αυτού Εμμανουήλ.

    θα πεθάνει για τις αμαρτίες μας
    Ησαίας 53:12 Διά τούτο θέλω δώσει εις αυτόν μερίδα μετά των μεγάλων και τους ισχυρούς θέλει μοιρασθή λάφυρον, διότι παρέδωκε την ψυχήν αυτού εις θάνατον και μετά ανόμων ελογίσθη και αυτός εβάστασε τας αμαρτίας πολλών και θέλει μεσιτεύσει υπέρ των ανόμων.

    Ηρώδης
    Ματθαίος Β 16-18
    Τότε Ηρώδης ιδών ότι ενεπαίχθη υπό των μάγων εθυμώθη λίαν, και αποστείλας ανείλεν πάντας τους παίδας τους εν Βηθλέεμ και εν πάσι τοίς ορίοις αυτής από διετούς και κατωτέρω, κατά τον χρόνον ον ηκρίβωσεν παρά των μάγων. Τότε επληρώθη το ρηθέν διά Ιερεμίου τού προφήτου λέγοντος· Φωνή εν Ραμά ηκούσθη, κλαυθμός και οδυρμός πολύς· Ραχήλ κλαίουσα τα τέκνα αυτής, και ουκ ήθελεν παρακληθήναι, ότι ουκ εισί.
    Orfeus
    29.09.2006, 01:20
    Μπάμπη ο Ματθαίος δεν έχει να κάνει με την παλαιά διαθήκη. Βρίσκεται στην καινή. Μην τα μπερδεύουμε.

    Για τον Ησαία θα απαντήσω σε λίγο...


    santourman
    29.09.2006, 01:25
    Απλά τον παρέθεσα για το χωρίο του που αναφέρει τον Ιερεμία.
    Orfeus
    29.09.2006, 01:30
    A εντάξει.
    Τότε θα απαντήσω και σ' αυτό.


    yiannisyiannis
    29.09.2006, 10:25
    Μήπως είστε μακράν εκτός θέματος; Τι επιχειρείτε να αποδείξετε με όλες αυτές τις συγκρίσεις; Ότι οι σατανιστές πιστεύουν στο Χριστό; Μήπως ότι δεν πιστεύουν; Έχουν όλα αυτά καμιά σχέση με το θέμα;
    Μα τέλος πάντων όλα αυτά καταντούν γραφικά. Ανοίξτε τέλος πάντων ένα topic με θέμα π.χ. «Ο τρισκατάρατος χριστιανισμός και τα δεινά που έχει προκαλέσει στην υφήλιο» και γράψτε εκεί ότι επιθυμείτε για να εκτονωθείτε.
    Orfeus
    29.09.2006, 11:34
    Παράθεση:

    Το μέλος santourman στις 29-09-2006 στις 00:59 έγραψε...

    Λίγα χωρία που βρήκα :

    Από παρθένο
    Ησαίας 7:14 Διά τούτο ο Κύριος αυτός θέλει σας δώσει σημείον ιδού, η παρθένος θέλει συλλάβει και γεννήσει υιόν, και θέλει καλεσθή το όνομα αυτού Εμμανουήλ.

    θα πεθάνει για τις αμαρτίες μας
    Ησαίας 53:12 Διά τούτο θέλω δώσει εις αυτόν μερίδα μετά των μεγάλων και τους ισχυρούς θέλει μοιρασθή λάφυρον, διότι παρέδωκε την ψυχήν αυτού εις θάνατον και μετά ανόμων ελογίσθη και αυτός εβάστασε τας αμαρτίας πολλών και θέλει μεσιτεύσει υπέρ των ανόμων.

    Ηρώδης
    Ματθαίος Β 16-18
    Τότε Ηρώδης ιδών ότι ενεπαίχθη υπό των μάγων εθυμώθη λίαν, και αποστείλας ανείλεν πάντας τους παίδας τους εν Βηθλέεμ και εν πάσι τοίς ορίοις αυτής από διετούς και κατωτέρω, κατά τον χρόνον ον ηκρίβωσεν παρά των μάγων. Τότε επληρώθη το ρηθέν διά Ιερεμίου τού προφήτου λέγοντος· Φωνή εν Ραμά ηκούσθη, κλαυθμός και οδυρμός πολύς· Ραχήλ κλαίουσα τα τέκνα αυτής, και ουκ ήθελεν παρακληθήναι, ότι ουκ εισί.



    Ησαίας:
    Στο κεφάλαιο ΝΓ ο Ησαίας περιγράφει με καταπληκτική προσέγγιση τις λεπτομέρειες των παθών του Μεσσία.
    Η αναφορά όμως αυτή του Ησαία, γιατί θα πρέπει να συμπεράνουμε ότι αναφέρεται στον Ιησού; Μπορεί να εφαρμοστεί τόσο στην περίπτωση του του Ονία που “μετά ανόμων ελογίσθη” το 63 π.Χ. του Εζεκία που “μετά ανόμων ελογίσθη” το 43 π.Χ. αλλά και στην περίπτωση του “Άρχοντα της Δικαιοσύνης” που αναφέρουν τα Χειρόγραφα της Νεκρής Θάλασσας, που και αυτός “μετά ανόμων ελογίσθη” το 6 π.Χ. Γιατί θα πρέπει να αγνοήσουμε αυτά τα περιστατικά που προηγούνται;
    Α) Για τον Εβραϊκό λαό, αυτοί ήταν Μεσσίες και μάλιστα πολύ σπουδαίοι.
    Β) Οι Εβραίοι ουδέποτε δέχτηκαν τον Ιησού σαν Μεσσία και είναι γνωστό ότι ακόμα τον περιμένουν (τον Μεσσία).
    Γ) Ήρθαν μεταγενέστερα οι χριστιανοί για να ερμηνεύσουν γεγονότα της Εβραϊκής Ιστορίας κατά το δοκούν;
    Δ) Ας φωνάξουμε και εμείς τους …..Μογγόλους να κάνουν παρέμβαση στη δική μας Ιστορία και να ερμηνεύσουν τα γεγονότα στη μάχη των Θερμοπυλών.

    Τα χειρόγραφα του Ησαία (πριν την ανακάλυψη των Χειρογράφων της Νεκρής Θάλασσας), ήταν αντίγραφα π α λ α ι ο τ έ ρ ω ν που γράφτηκαν το Μεσαίωνα. Αν διαβάσουμε το συγκεκριμένο κεφάλαιο (ΝΒ) του Ησαία μόνο μέχρι την παράγραφο 12 και παραλείψουμε το υπόλοιπο μαζί με ολόκληρο το κεφάλαιο ΝΓ και συνεχίσουμε την ανάγνωση στο κεφάλαιο ΝΔ θα παρατηρήσουμε ότι ΔΕΝ λείπει τίποτα. Το ύφος διατηρείται και συνδέεται θαυμάσια χωρίς καμία παρεμβολή.

    Τα Χειρόγραφα της Νεκρής Θάλασσας, ανακαλύφθηκαν το 1947 (ή το 1949) και είναι η σημαντικότερη αρχαιολογική ανακάλυψη του 20ού αιώνα.

    Τα χειρόγραφα του Ησαία είναι μόνο δύο.
    Το ένα είναι ιδιοκτησία της ορθόδοξης Μονής του Αγίου Μάρκου στην Ιερουσαλήμ και συμφωνεί σε όλα με το “πειραγμένο” Μεσαιωνικό αντίγραφο.
    Το άλλο (που ανήκει στα Χειρόγραφα της Νεκρής Θάλασσας) είναι ιδιοκτησία του Εβραϊκού Πανεπιστημίου της Ιερουσαλήμ και έχει συναρπαστικές διαφορές.
    Όπου γίνεται λόγος για Μεσσία, τα Μεσαιωνικά κείμενα παρουσιάζουν έναν Ιησού κακομοίρη και δυστυχή να οδηγείται σαν πρόβατο στη σφαγή “για τη σωτηρία των ψυχών”, ενώ τα Χειρόγραφα της Νεκρής Θάλασσας, παρουσιάζουν τον Μεσσία πανίσχυρο, αλαζόνα και φοβερό για τους εχθρούς του εκλεκτού λαού.

    Ιερεμίας:
    Το γεγονός της σφαγής των Νηπίων κατά διαταγή του Ηρώδη αναφέρεται μόνο από τον Ματθαίο (Β’ 16-18). Ο Λουκάς δεν το αναφέρει και κάνει πολύ καλά επειδή τοποθετεί τη γέννηση αρκετά χρόνια αργότερα και ο Ηρώδης δεν ζει. Δεν μπορεί λοιπόν να φορτώσει το έγκλημα σε έναν νεκρό ηγεμόνα. Ο Μάρκος και ο Ιωάννης δεν το αναφέρουν καθόλου γιατί αυτοί αρχίζουν την διήγηση όταν πια ο Ιησούς είναι ενήλικος. Επιστρέφω λοιπόν στον Ματθαίο, ο οποίος προσπαθεί να κάνει …..ιστορία!!!

    1: Ο ιστορικός Daniel Rops, στο βιβλίο του “Ο Ιησούς και η εποχή του” λέει ότι θεωρεί τη σφαγή πιθανή, επειδή ήταν γνωστές οι κτηνωδίες του Ηρώδη. Δεν ρίχνει στον Ηρώδη καμία ευθύνη για τα τέσσερις χιλιάδες νήπια. Την αναφέρει σαν πιθανή!!!
    2: Ο ιστορικός Φλάβιος Ιωσήφ, στα βιβλία του XVI & XVII των “Ιουδαϊκών Αρχαιοτήτων”, που είναι αφιερωμένα στη βασιλεία του Ηρώδη, δεν αναφέρει πουθενά για τη σφαγή.
    3: Ένας άλλος ιστορικός ο Νικάνωρ, που ήταν θαυμαστής του Ηρώδη και δικαιολογεί όλες του τις ακρότητες και τις κτηνωδίες και δεν ενοχλείται καθόλου απ’ αυτές, δεν αναφέρει ούτε αυτός περί σφαγής.

    Να λοιπόν τι λέει ο Ματθαίος:
    “Τότε Ηρώδης ιδών ότι ενεπαίχθη υπό των Μάγων, εθυμώθη λίαν και αποστείλας ανείλε πάντας τους παίδας τους εν Βηθλεέμ και εν πάση τοις ορίοις αυτοίς από διετούς και κατωτέρω, κατά τον χρόνον ων ηκρίβωσεν παρά των Μάγων. Τότε επληρώθη το ρηθέν υπό Ιερεμίου του προφήτου λέγοντος: Φωνή εν Ραμά ηκούσθη θρήνος και κλαυθμός και οδυρμός πολύς. Ραχήλ κλαίουσα τα τέκνα αυτής και ουκ ήθελε παρακληθήναι ότι ουκ εισίν.” (Β’ 16-18)

    1) Γιατί να σφαχτούν τα νήπια μέχρι δύο ετών; Αφού ο Ηρώδης (σύμφωνα με τον Ματθαίο), “ηκρίβωσεν παρά των Μάγων” τον χρόνο της γέννησης. Άρα ήξερε το πότε γεννήθηκε και τα νήπια των 2-3 μηνών, ήταν αρκετά.

    2) “τους εν Βηθλεέμ –μας λέει ο Ματθαίος- και εν πάση τοις ορίοις αυτοίς”. Αλλά ο Ιερεμίας μιλάει για κλάματα και οδυρμούς στη Ραμά και η Ραμά βρίσκονταν στην περιοχή της φυλής του Βενιαμίν ενώ η Βηθλεέμ βρίσκονταν στην περιοχή της φυλής του Ιούδα. Η Ραμά βρίσκονταν ΒΔ από την Ιερουσαλήμ και η Βηθλεέμ ΝΑ. Άρα η Ραμά είναι εκτός ορίων.

    3) Ο Ματθαίος μας λέει: “Τότε επληρώθη το ρηθέν υπό Ιερεμίου του προφήτου……” αλλά ο Ιερεμίας δεν μιλάει για σφαγή. Μιλάει για εξορία.
    Ορίστε ο Ιερεμίας:
    “Φωνή ηκούσθη εν Ραμά. Θρήνος, κλαυθμός, οδυρμός. Η Ραχήλ κλαίουσα τα τέκνα αυτής δεν ήθελε παρηγορηθή δια τα τέκνα αυτής, διότι δεν υπάρχουσι. Ούτω λέγει Κύριος. Παύσον την φωνήν σου από κλαυθμού και τους οφθαλμούς σου από δακρύων. Διότι το έργον σου θέλει ανταμειφθεί και θέλουσιν επιστρέψει εκ της γης του εχθρού και είναι ελπίς εις τα έσχατά σου. Και τα τέκνα σου θέλουσιν επιστρέψει εις τα όρια αυτών” (Ιερεμίας ΛΑ’ 15-17)

    Η ιστορία μας λέει ότι όταν ο στρατηγός του Ναβουχοδονόσορα, Νεβουζαρντάν κατέλαβε την Ιερουσαλήμ το 587 π.Χ. οδήγησε τον πληθυσμό του Ισραήλ αιχμάλωτο στη Βαβυλώνα. Όταν όμως ο Κύρος κατέλαβε την Βαβυλώνα το 536 π.Χ. οι Εβραίοι επέστρεψαν στη χώρα τους. Αυτό είναι λοιπόν που προφητεύει ο Ιερεμίας. Εξ άλλου, δεν μιλάει πουθενά για σφαγή νηπίων. Για επιστροφή από την εξορία μιλάει.