ελληνική μουσική
372 online   ·  202.294 μέλη

Κατοχύρωση δικών μας στίχων

Selinitet
Περαστική Νότα
Chat
13.07.2010, 13:30
Γιατι πρέπει να είναι συστηένο? Μορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι εκείνος έστειλε το συγκεκριμένο φάκελο σε σένα και όχι εσύ στον εαυτό σου???
#41   
delta66
MusicHeaven Guru
Chat
14.07.2010, 03:36

Παράθεση:

Το μέλος Selinitet στις 13-07-2010 στις 13:30 έγραψε...

Γιατι πρέπει να είναι συστηένο? Μορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι εκείνος έστειλε το συγκεκριμένο φάκελο σε σένα και όχι εσύ στον εαυτό σου???

Ξαναδιαβασε απο την αρχη τα ποστ και θα καταλαβεις.

Χρειαζεται και η επικυρωση της ημερομηνιας καταθεσης.

Στο συστημενο υπαρχει σφραγιδα ταχυδρομειου με ημερομηνια (που ζηταμε να προσεξει να ειναι καθαρη απο τον υπαλληλο)


#42   
geo321
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
20.09.2010, 04:20

SUGNOMI GIA TA GRAMATA ALLA KATI EPATHE TO PLIKTROLOGIO SIMERA!!

TESPA LOIPON......... I ETHNIKI VIVLIOTHIKI EXEI KLISI EDO KAI POLLA XRONIA GT KAPIOI MPENANE K KANAN DIAFORA....

TO TAXYDROMIO DEN KANEI GIA OLOUS TOUS LOGOUS POU ANAFERTHIKAN PLASTES SFRAGIDES EPIDEKSIO ANIGMA K.L.P.

ALLA OUTE K O SINVOLEOGRAFOS GT POLU APLA DEN EINAI KAPIA DIMOSIA UPIRESIA OPOS ITAN PALIA I VIVLIOTHIKI O MONOS  TROPOS KATOXIROSIS EINAI I EKDOSI TOU KATHE ERGOU!!!EGO AFTO TO KSERO OSO ANAFORA STIXOUS KAI MOUSIKI!!!!GIA OLA TA ALLA ERGA,SENARIA K.L.P DEN GNORIZO ALLA AP OTI ANTILAMVANOMAI MALLON THA EINAI TO IDIO!


#43   
geovell
Περαστική Νότα
Chat
11.11.2010, 23:20

 Το  ισχυρότερο  αποδεικτικό  στοιχείο  σε  περίπτωση μη  ύπαρξης αποδείξεων  για  ο,τι  δήποτε,   είναι  η  σύνταξη  ΄Ενορκης  Βεβαίωσής μας ενώπιον Ειρηνοδίκου  ή  Συμβολαιογράφου.Σε  περίπτωση  στίχων,  ο  Ειρηνοδίκης  πιθανόν  να  μας  παραπέμψει  στο  Συμβολαιογράφο  λόγω  φόρτου  εργασίας. Στο Συμβολαιογράφο πληρώνουμε  συνήθως  ακριβά καί  δεν  συμφέρει. Γιά  άλλο  θέμα,  όπως  μουσική,  βιβλίο, οι  ανωτέρω  τρόποι  είναι  οι  μοναδικοί,  αφού  μέχρι  νά  πάρουμε  αριθμό  βιβλίου  από την  Εθνική  Βιβλιοθήκη  τα  έργα  μας  θα  ταξιδέψουν  σε  διάφορα  χέρια  μέχρι  να  τυπωθούν.  Γιά  στίχους καί    ποιήματα τα  πράγματα  είναι  απλά. Συντάσσεις  υπεύθυνη  δήλωση, αναφέρεις  ότι  έγραψες  ένα  τραγούδι  ή  ποίημα  την  τάδε  ημερομηνία με  τίτλο 'Τάδε" από  τόσες  ενότητες.  δηλ.  παραγράφους.  Λέμε  κάθε  παράγραφος  αρχίζει  με  τη  λέξη  τάδε  καί  τελειώνει  με  τη  λέξη  τάδε . Αν  το  ποίημα  είναι έμμετρο ( με στιχάκια) γράφομε τον  αριθμό  των  στροφών,  δίστιχων,  τρίστιχων,  τετράστιχων, καθώς  επίσης την  πρώτη λέξη  κάθε  στροφής. ΄Ετσι  δεν  χρειάζεται  να  αναφέρομε  ολόκληρο  το  κείμενο. Κάθε  τρίτος,  ακόμη  καί  Υπηρεσία,   δεν  γνωρίζει  τί  ακριβώς  γράφομε,  αλλά  καί  να  εγνώριζε,  δε  την  ενδιαφέρει,  εφόσον  δεν  υβρίζομε  τα  Θεία  καί  τους  Θεσμούς.   Υπογράφομε  την  υπεύθυνη  δήλωση  ενώπιον  αρμοδίας  Αρχής,  Κ.Ε.Π.,Δικαστικής,  Δημοτικής,  Κοινοτικής, Αστυνομικής  ή  Λιμενικής  Αρχής  καί θεωρείται  τό  γνήσιο  της  υπογραφής  μας.΄Ετσι  έχομε  απόδειξη  επίσημη  με  στρογγυλή  κρατική σφραγίδα ότι  την  τάδε  ημερομηνία  δημιουργήσαμε  αυτό  το  κείμενο εμείς. Στη  συνέχεια, επισυνάπτουμε  στην  υπεύθυνη  δήλωση  το  τραγούδι (σε  στίχους)  ή  ποίημα  καί  συμπληρώνεται   στο  αρχείο  μας η  εικόνα  του  έργου  καί  της  κατοχύρωσής  του. Κάτι παρόμοιο εγένετο  παλαιότερα  με  την  Εθνική  Βιβλιοθήκη. Επισημοποιούσε  ό,τι  εμείς  δηλώναμε.  Κάποιος  κακόβουλος, δεν  μπορεί  εκ  των  υστέρων  να  ισχυρισθεί  ότι  το  δημιούργημα  αυτό  είναι  δικό  του.  Εάν  το  κάνει,  θα  εμπλακεί  σε  ανακριτική  καί  δικαστική  διαδικασία  με  αποτέλεσμα  να  εκτεθεί  ανεπανόρθωτα  διότι  δεν  θα  έχει  την  πολυπόθητη επίσημη  απόδειξη σύνταξης  του  έργου  του. Η αποστολή  φακέλλου  στο  όνομα  του  ενδιαφερομένου  με  συστημένη  επιστολή  είναι δύσχρηστη. Θα  απαιτηθεί  πρακτικό  αποσφράγισης  καί  επιβεβαίωσης  ενώπιον  Δικαστηρίου. Το  χειρότερο    είναι  ότι  συνήθως  η  ημερομηνία  σφραγίδας  του  Ταχυδρομείου  στον  επίμαχο  φάκελλο συνήθως  είναι  δυσδιάκριτη. ΄Ομως  δεν  είναι βέβαιον ότι  το  αρμόδιο  Δικαστήριο  θα  κάνει  δεκτή  τη  διαδικασία  αυτή.΄Ανθρακες  ο  θησαυρός.  Η υπεύθυνση  δήλωση  είναι  επίσημη, ξεκάθαρη,  ευθεία,  ακλόνιτη.  Εύχομαι  Καλή Δύναμη σε  όλους  όσους  διψούν  γιά  πρόοδο  καί  δημιουργία. Στη  διάθεση  παντός φίλου  γιά  τυχόν  περισσότερες  διευκρινίσεις. Γεώργιος  Βελλιανίτης, Ποιητής  (geovell@yahoo.gr).- 


-----------------

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : geovell στις 11-11-2010 23:25 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : geovell στις 11-11-2010 23:40 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : geovell στις 11-11-2010 23:44 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : geovell στις 11-11-2010 23:55 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : geovell στις 11-11-2010 23:57 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : geovell στις 12-11-2010 00:05 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : geovell στις 12-11-2010 00:15 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : geovell στις 12-11-2010 15:05 ]


#44   
gef1414
Περαστική Νότα
Chat
09.02.2011, 01:18
Καλησπέρα, Με ενδιαφέρει πολυ το θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων, οπότε το έχω ψάξει πολυ. Το κόλπο με "τον φάκελο" παιδιά, δεν στέκει πουθενά. Είχα βαλει τον δικηγόρο μου να το ψάξει, και υπάρχουν άπειρα δεδικασμενα που το απορρίπτουν. Δεν στέκει ούτε σαν ένδειξη πλέον. Η υπηρεσία που χρησιμοποιώ, την οποία εγκρίνει και ο δικηγόρος μου , είναι αυτη της http://www.copyrightsworld.com . Είναι πολυ οικομικη, άμεση και μου παρέχει 3πλη απόδειξη κατοχής του υλικού μου. Αν θελετε ριξτε μια ματιά. Ακόμα, άλλη μια καλη λύση είναι αυτη του δυμβολαιογραφου. Αν και αρκετά ακριβότερη και πρέπει να βγω απο το Σπιτι μου.. :p Αυτα. Γιαννης Παπακώστας
#45   
PanGuitar
Συγχορδία Μινόρε
Chat
11.04.2011, 15:36

Επειδή σ'αυτές τις μέρες θα πρέπει να καταχωρήσω αρκετά ποιήματα και τραγούδια (τοσο την μουσική τους  όσο και τους στίχους) ποια συστήνετε ως την ασφαλέστερη μέθοδο;{#emotions_dlg.rolleyes}

Παλιά που είχα ρωτήσει μου είπανε ότι έπρεπε να τα γράψω σε παρτιτούρες και να τα πάρω σε ένα γραφείο που υπογράφω και δίνω τις πάρτες, αλλά πρόσφατα μου είπαν (όπως διάβασα κι εδώ) ότι είναι αρκετό να τα στείλω στον εαυτό μου απ'το ταχυδρομείο τα ποιήματα στο χαρτί και τα κομμάτια ηχογραφημένα.

Ειναι ασφαλές όμως; Η διατρέχω κάποιο κίνδυνο; Κι αν δεν είναι ποιός είναι ο πιο ασφαλές τρόπος;


#46   
nickgeorgiou
Περαστική Νότα
Chat
01.06.2013, 00:28
με το γράμμα γινεται απο πάντα,ειναι ασφαλές!!!
#47   
blogarismenos-enge-falos
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
01.06.2013, 01:48

Κατάθεση όλων των στίχων ώς ηλεκτρονικό βιβλίο με παγκόσμιο αριθμό ISBN
βρήκα αυτό http://www.akakia.net/gr_faq.html (150 λίρες Αγγλίας £)
αλλα γίνεται και στην Εθνική Βιβλιοθήκη http://www.nlg.gr/www/el/node/81


#48   
mariso
Περαστική Νότα
Chat
01.06.2013, 15:28

Καλησπέρα, εγώ κατοχυρώνω με συστημένο στον εαυτό μου μέσω ταχυδρομείου πάντα και μάλιστα πιάνω τις άκρες του φακέλου με συραπτικό και κολλητική τανία. Μάλιστα στην αρχή που δεν ήξερα, στο ταχυδρομείο η υπάληλος μου έβαλε εκείνη με δική της πρωτοβουλία κολλητική ταινία σε κάθε άκρη του φεκέλου, γιατί γνωρίζουν κι εκείνοι πως είναι σημαντική διαδικασία. Τώρα όταν παραλαμβάνω το φάκελο, το βάζω μαζί με δυο τρεις άλλους που θα έχω συγκεντρώσει σε έναν φάκελο με λαστιχάκια και αφού γράψω απ' έξω 'σημαντικά και απόρρητα έγγραφα', τον κλείνω πολύ καλά με κολλητική τανία γύρω γύρω. Όπως καταλάβατε πέφτει πολύ κολλητική ταινία, αλλά και στο συμβολαιογράφο ποιος με διαβεβαιώνει ότι δε θα τον διαρρήξουν, ή ότι δε θα πάρει φωτιά το γραφείο ας πούμε!!!!!!!

[ τροποποιήθηκε από τον/την mariso, 01-06-2013 15:29 ]


#49   
KRISTHESS
Φθασμένος
Chat
01.06.2013, 16:38

υπεύθυνη δήλωση και γνήσιο υπογραφής είναι υπερ αρκετά για την ελληνική επικράτεια.Άλλωστε η υπεύθυνη δήλωση όταν θεωρείται πάντα έχει ημερομηνία από διοικητικό δημόσιο υπάλληλο και επαρκεί.Άλλο ένα "κόλπο" που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να ζητήσει επιπλέον σφραγίδα που αναγράφει "ακριβές αντίγραφο από το πρωτότυπο που κατέχει ο ενδιαφερόμενος" και να επικυρώσει αντίγραφο του πρωτότυπου που κατέχει..αν αυτό το αντίγραφο το επισυνάψει και στην υπεύθυνη δήλωση ..ακόμα καλύτερα.

Το έχει κάνει φίλος μου και μια χαρά τον καλύπτει αφού και σε εκείνην την περίπτωση καλύπτεται από ημερομηνία υπαλλήλου δημοσίας υπηρεσίας. Όταν λοιπόν κάποιος θέλει να αποδείξει ότι είναι "προκάτοχος" ενός έργου, μια χαρά καλύπτεται Smile ημερολογιακά.

Η καλύτερη βεβαίως κατοχύρωση είναι η "δημόσια" εκτέλεση ή έκθεση ενός έργου που κι εκεί παίρνει ημερομηνία. Το πιο επίσης απλό που μπορεί επίσης να κάνει κάποιος είναι η αποστολή ακόμα και με email σε καποιον.. τα mail είναι επίσημο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και πάντα έχουν ημεροηνίες.Ακόμα ωστόσο κι όταν κάτι ανεβαίνει στο youtube και εκεί δημοσιοποιείται και παίρνει αρχική ημερομηνία προβολής.Όπως καταλαβαίνετε ..φαντασία να υπάρχει και τρόποι κατοχύρωσης ημερολογιακής υπάρχουν πάρα πολλοί!

Ωστόσο σκεφτείτε και αυτό..όταν κάποιος θέλει να κλέψει κάτι..ποτέ δεν το κλέβει ολόκληρο!!!και καταλαβαίνετε γιατί!!οπότε μην αγχώνεστε!!αν η κλοπή γίνει..θα γίνει τόσο έντεχνα που και εσείς..αμφιβάλλω αν το καταλάβετε!!!αλλά στο 90% των περιπτώσεων και κανείς δεν ασχολείται στην τελική!

[ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 01-06-2013 16:39 ]


#50   
nickgeorgiou
Περαστική Νότα
Chat
03.06.2013, 10:32

δεν γίνεται γιατι θα έχει το όνομά σου ως αποστολέα!


#51   
blogarismenos-enge-falos
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
14.11.2013, 00:53
όντως, ο ταχυδρομικός τρόπος κρύβει κινδύνους. Αφού ακόμα και σε συστημένη επιστολή, η απόδειξη αφορά τον αριθμό που έχει κολλημένο το αυτοκόλλητο ο φάκελος, μαζί με την ημ/νία που δίνει με την σφραγίδα του το ταχυδρομείο, χωρίς όμως αυτό να αποδυκνύει τί είχε μέσα ο φάκελος. Μπορεί να είχε ένα καυτό κόκκινο εσώρουχο στρίνγκ. Μπορεί και ένα λευκό Α4. Η απόδειξη κατάθεσης δεν πιστοποιεί το περιεχόμενο.
#52   
nickgeorgiou
Περαστική Νότα
Chat
11.12.2013, 15:11

δεν γίνειται τέτοιος ισχυρισμός γιατι θα χει ονομα αποστολέα το δικό σου,και παραλήπτη!!!!


#53   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
11.12.2013, 18:40
Μην στέλνετε συστημένο στον εαυτό σας. Αυτός ο τρόπος κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας δεν αποτελεί πλέον λύση, καθώς στην Αγγλία, σε δικαστήριο μάρτυρας απέδειξε πως ένας φάκελος σφραγισμένος, μπορεί να ανοίξει και να κλείσει χωρίς να γίνει αντιληπτό.
#54   
margatsif
Συγχορδία Μινόρε
Chat
17.12.2013, 16:28

Πριν απο πολλά χρόνια, την περίοδο 1990, είχα ξεκινήσει να κατοχυρώνω τραγούδια και ποιήματα που είχα γράψει.

Τότε υπήρχε η δυνατότητα να κατοχυρώσει κάποιος δημιουργός τα έργα του στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, στο Τμήμα Εισαγωγής.

Υπήρχε ένα Αναλυτικό Εντυπο Κατοχύρωσης Πνευματικής Ιδιοκτησίας, όπου ο δημιουργός έγραφε την ημερομηνία, το ονοματεπώνυμό του, την διεύθυνσή του, τον αριθμό ταυτότητός του.

Στο κάτω μέρος αυτού του εντύπου, υπήρχε ένας πίνακας με τέσσερις στήλες, που στο πάνω μέρος του έγραφε '' ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΟΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ''.

Η πρώτη στήλη ήταν για τον αύξων αριθμό του έργου, γράφοντας απλά '' Α/Α ''.

Η δεύτερη στήλη ήταν για τον τίτλο του έργου και έγραφε '' ΤΙΤΛΟΣ ''.

Η τρίτη στήλη έγραφε '' ΕΙΔΟΣ '' και εκεί ο δημιουργός έγραφε αν το έργο ήταν ποίημα ή τραγούδι ή διατριβή ή μυθιστόρημα ή παρτιτούρα ή θεατρικό κ.τ.λ.

Η τέταρτη στήλη είχε πάνω - πάνω τα γράμματα '' ΣΕΛ / Φ '' και εκεί αναγράφονταν οι σελίδες και τα φύλλα που κατατίθετο.

Το έντυπο αυτό είχε 15 σειρές, αράδες, όπως αυτές των τετραδίων.

Αν κάποιος είχε όμως να καταθέσει περισσότερα έργα, απλά έγραφε πως καταθέτει μία συλλογή απο 20 ή 70 παραδείγματος χάρην τραγούδια, γράφοντας ενδεικτικά κάποιους τίτλους.

Μόλις γινότανε η κατάθεση των έργων, το ΤΜΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ,έδινε μια '' ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ '' με αριθμό πρωτοκόλλου, σφραγίδα της Εθνικής Βιβλιοθήκης και το ονοματεπώνυμο του υπεύθυνου υπαλλήλου.

Εκείνα τα χρόνια ηταν κάποια πολύ καλη και ευγενική Κυρία Α. Παναγιωτοπούλου.

Τα δυο αυτά έντυπα ( Το αναλυτικό Εντυπο Κατοχύρωσης και η Βεβαίωση Κατοχύρωσης Πνευματικήε Ιδιοκτησίας ) ήταν εις διπλούν.

Το ένα έμενε για αρχείο πάντοτε στο τμήμα Εισαγωγής και το άλλο κρατούσε ο δημιουργός.

Τότε αυτή ήταν η πιο δυνατή κατοχύρωση.

Αυτά για την ιστορία.

Ο τρόπος με το ταχυδρομείο βεβαίως ισχύει, καθώς και η συμβολαιογραφική πράξη που δεν κοστίζει και πάρα πολύ.

Επειδή όμως μου έχει συμβεί και εύχομαι να μη συμβεί σε κανέναν δημιουργό, αν κάποιος θέλει να κλέψει ένα έργο, θα κλέψει την ιδέα, θα κλέψει την όλη υπόθεση, θα αλλάξει τα λόγια σε τέτοιο βαθμό που κανείς δεν θα μπορεί να του κάνει αγωγή και δίωξη δικαστική και θα το περάσει για δικό του έργο.

Είναι που λένε '' μην σου τύχει'' .

[ τροποποιήθηκε από τον/την margatsif, 17-12-2013 16:32 ]


#55   
capoelo
Συγχορδία Μινόρε
Chat
17.11.2014, 14:50

Παιδιά καλησπέρα. Πήρα πρόσφατα τηλέφωνο στην Εταιρία Κατοχύρωσης Πνευματικών Δικαιωμάτων (τηλ. 210-6857496) και η υπάλληλος με την οποία μίλησα μου είπε ότι υπάρχουν δύο τρόποι να κατοχυρώσω τα ποιήματα μου. Είτε μέσω συμβολαιογράφου, είτε με συστημένο στον εαυτό μου (ισχύει ακόμα). Επίσης, μου είπε ότι εφόσον τα έργα μου έχουν δημοσιευτεί (στο internet), κάτα κάποιον τρόπο έχουν κατοχυρωθεί. Βέβαια κάποιος μπορεί να το αμφισβητήσει και αυτό οπότε το πιο σίγουρο που μπορώ να κάνω είναι ένα απο τα δύο προαναφερθέντα. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω, παρακαλώ ας με διαφωτίσει.


Ευχαριστώ προκαταβολικά.


#56   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
17.11.2014, 15:17

Παράθεση:

Το μέλος margatsif στις 17.12.2013, 16:28 έγραψε...

Πριν απο πολλά χρόνια, την περίοδο 1990, είχα ξεκινήσει να κατοχυρώνω τραγούδια και ποιήματα που είχα γράψει.

Τότε υπήρχε η δυνατότητα να κατοχυρώσει κάποιος δημιουργός τα έργα του στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, στο Τμήμα Εισαγωγής.

Υπήρχε ένα Αναλυτικό Εντυπο Κατοχύρωσης Πνευματικής Ιδιοκτησίας, όπου ο δημιουργός έγραφε την ημερομηνία, το ονοματεπώνυμό του, την διεύθυνσή του, τον αριθμό ταυτότητός του.

Στο κάτω μέρος αυτού του εντύπου, υπήρχε ένας πίνακας με τέσσερις στήλες, που στο πάνω μέρος του έγραφε '' ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΟΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ''.

Η πρώτη στήλη ήταν για τον αύξων αριθμό του έργου, γράφοντας απλά '' Α/Α ''.

Η δεύτερη στήλη ήταν για τον τίτλο του έργου και έγραφε '' ΤΙΤΛΟΣ ''.

Η τρίτη στήλη έγραφε '' ΕΙΔΟΣ '' και εκεί ο δημιουργός έγραφε αν το έργο ήταν ποίημα ή τραγούδι ή διατριβή ή μυθιστόρημα ή παρτιτούρα ή θεατρικό κ.τ.λ.

Η τέταρτη στήλη είχε πάνω - πάνω τα γράμματα '' ΣΕΛ / Φ '' και εκεί αναγράφονταν οι σελίδες και τα φύλλα που κατατίθετο.

Το έντυπο αυτό είχε 15 σειρές, αράδες, όπως αυτές των τετραδίων.

Αν κάποιος είχε όμως να καταθέσει περισσότερα έργα, απλά έγραφε πως καταθέτει μία συλλογή απο 20 ή 70 παραδείγματος χάρην τραγούδια, γράφοντας ενδεικτικά κάποιους τίτλους.

Μόλις γινότανε η κατάθεση των έργων, το ΤΜΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ,έδινε μια '' ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ '' με αριθμό πρωτοκόλλου, σφραγίδα της Εθνικής Βιβλιοθήκης και το ονοματεπώνυμο του υπεύθυνου υπαλλήλου.

Εκείνα τα χρόνια ηταν κάποια πολύ καλη και ευγενική Κυρία Α. Παναγιωτοπούλου.

Τα δυο αυτά έντυπα ( Το αναλυτικό Εντυπο Κατοχύρωσης και η Βεβαίωση Κατοχύρωσης Πνευματικήε Ιδιοκτησίας ) ήταν εις διπλούν.

Το ένα έμενε για αρχείο πάντοτε στο τμήμα Εισαγωγής και το άλλο κρατούσε ο δημιουργός.

Τότε αυτή ήταν η πιο δυνατή κατοχύρωση.

Αυτά για την ιστορία.

Ο τρόπος με το ταχυδρομείο βεβαίως ισχύει, καθώς και η συμβολαιογραφική πράξη που δεν κοστίζει και πάρα πολύ.

Επειδή όμως μου έχει συμβεί και εύχομαι να μη συμβεί σε κανέναν δημιουργό, αν κάποιος θέλει να κλέψει ένα έργο, θα κλέψει την ιδέα, θα κλέψει την όλη υπόθεση, θα αλλάξει τα λόγια σε τέτοιο βαθμό που κανείς δεν θα μπορεί να του κάνει αγωγή και δίωξη δικαστική και θα το περάσει για δικό του έργο.

Είναι που λένε '' μην σου τύχει'' .

[ τροποποιήθηκε από τον/την margatsif, 17-12-2013 16:32 ]



Ετσι ακριβώς ήταν.Είχα κατοχυρώσει κι'εγώ κάποια δικά μου τραγούδια εκείνη την περίοδο και έχω ακόμη τα αποδεικτικά (γαλάζιο ήταν το έντυπο τής κατοχύρωσης και λευκή η απόδειξη κατοχύρωσης).

Την υπάλληλο που έκανε αυτήν την δουλειά (δέν ξέρω άν ήταν η κα Παναγιωτοπούλου,θυμάμαι όμως πως το όνομά της ήταν Αρετή) την συνάντησα αρκετά χρόνια μετά,στίς δημοτικές εκλογές τού 2007,ώς μέλος τής ίδιας εφορευτικής επιτροπής στην οποία ήμουν κι'εγώ,σε ένα εκλογικό τμήμα τής Κυψέλης.

Αναρωτιέμαι άν τα (πρωτότυπα) έντυπα αυτά φυλάσσωνται σε κάποιο αρχείο και άν,σε περίπτωση δικαστικής διαμάχης,μπορεί να τα επικαλεσθή κανείς σήμερα,είκοσι χρόνια μετά....... 


#57   
nickgeorgiou
Περαστική Νότα
Chat
17.11.2014, 21:24

Εύγε


#58   
Katzenfreund
Βασική Νότα
Chat
19.11.2014, 10:20

Οι κατοχυρώσεις μέσω διαδικτύου δε μου αρέσουν, επειδή οι ιστοσελίδες έχουν τη συνήθεια να εξαφανίζονται χωρίς προειδοποίηση ή να παραβιάζονται (hacked), ενώ οι εταιρείες που τις χειρίζονται κλείνουν. Και τρέχα να βρεις μάρτυρες. Επί πλέον, αν ένα έργο είναι σε δημόσια θέα, διευκολύνεται ή ακόμα δελεάζεται κάποιος να το αντιγράψει, ίσως μερικώς, και άντε να τον ανακαλύψεις.

Από τα προηγούμενα μηνύματα διαφαίνεται ότι η πιο ασφαλής μέθοδος είναι μέσω συμβολαιογράφου, αλλά για να προσφέρεται οικονομικά πρέπει να χρησιμοποιείται για κατάθεση πολλών έργων ταυτόχρονα.

Η φθηνή και εύκολη λύση μέσω συστημένης επιστολής από μόνη της εμπεριέχει κινδύνους και ενδείκνυται να ενισχύεται με κάτι επιπρόσθετο. Ως παράδειγμα μου έρχεται στο νου η παρουσίαση του έργου σε ένα-δυο αξιόπιστους συναδέρφους στο γραφείο, με τρόπο που να θυμούνται τη δημιουργία του αλλά να μην μπορούν να το αναπαράγουν εκ μνήμης. Για παράδειγμα, να ακούσουν ένα μουσικό κομμάτι μια φορά, ενώ ο συνθέτης θα δώσει έμφαση στην ημερομηνία, το γενικό νόημα και τις συνθήκες δημιουργίας του, ώστε να τα θυμούνται. Αυτοί θα μπορούσαν να κληθούν ως μάρτυρες, αν χρειαστεί. 


#59   
KRISTHESS
Φθασμένος
Chat
21.11.2014, 20:53

πολύ το ψάχνετε στείλτε email με το τραγούδι στα φιλαράκια σας και αμέσως θα έχετε μάρτυρες με κατοχυρωμένη ημερομηνία κοινοποίησης!!!!Τυπώστε αν θέλετε και τα email και φυλάξτε τα. Απλά τα πράγματα Smile στην Ελλάδα αυτό αρκεί και περισσεύει!!!

Υ.Σ. Άλλη μία μέθοδος  ανέξοδη είναι μέσω... υπεύθυνης δήλωσης  και φυσικά επικύρωσης του γνησίου της υπογραφής... (από τεχνικές κατοχύρωσης..όταν δουλεύει το μυαλο...απεριόριστες {#emotions_dlg.biggrin})

[ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 21-11-2014 21:01 ]


#60