Κατ’ αρχήν, θέλω να επισημάνω κάτι:
Όταν μιλάμε για “ύπαρξη –ή όχι- θεού”, αυτό ΔΕΝ σημαίνει απαραίτητα ότι ο υπαρκτός ή ο ανύπαρκτος θεός ονομάζεται Ιησούς.
Μπορεί κάλλιστα να ονομάζεται Αλλάχ, Βούδας, Κομφούκιος, Δίας ή οτιδήποτε άλλο.
Μπορεί κάλλιστα να είναι ένα ξύλινο ξόανο χωρίς όνομα.
Θεωρώντας κανείς δεδομένο ότι ο θεός ονομάζεται Ιησούς, ακυρώνει αυτόματα τις υπόλοιπες τέσσερις μεγάλες παγκόσμιες θρησκείες.
Διαφωνώ με αυτή την τοποθέτηση και ξαναγράφω ότι ο υπαρκτός ή ο ανύπαρκτος θεός, είναι ΕΝΑΣ για όλα τα πλάσματα του Σύμπαντος.
Γιατί αλλιώς, οι –όσοι- θεοί θα μαλώνουν για το ποιος θα έχει τον μεγαλύτερο παράδεισο.
Το φαντάζεστε;
Ο ένας θα επεμβαίνει αλά Μπους, ο άλλος θα στέλνει καμικάζι στο “Θεϊκό Οικονομικό Κέντρο” κλπ…κλπ…
Απλά οι κατά τόπους πιστοί, τον ονομάζουν διαφορετικά.
Το μέλος meltica στις 19-09-2006 στις 13:38 έγραψε...
Παράθεση:
Η θρησκεία είναι σαν τα πολιτικά, είναι ένα ευαίσθητο θέμα που κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε να το συζητάμε εκτός βέβαια και αν συμφωνούμε με αυτόν που ανοίγουμε την συζήτηση.
|
|
Ναι είναι ευαίσθητο θέμα.
Πρέπει όμως να συμφωνούμε σώνει και καλά;
Το μέλος meltica στις 19-09-2006 στις 13:38 έγραψε...
Παράθεση:
Και κάτι τελευταίο. Ας μην αναφερόμαστε στα βιβλία και ότι έχουν γράψει αυτά, για την ύπαρξη του Θεού. Πραγματικά τα βιβλία μπορεί να λένε πολλά. Αλλά μην ξεχνάτε πως γράφτηκαν από ανθρώπους και πως κάλλιστα μπορεί να μην αναφέρονται σε κάτι αληθινό. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε. Υπάρχουν βιβλία για τα πάντα. Για τον Θεό για τον διάβολο, για την μαγεία, για τους αποστόλους. Για την θρησκεία μας υπάρχει κυρίως η καινή διαθήκη. Γράφτηκε από ανθρώπους που υποστηρίζουν ότι είχαν κάποια βιώματα, ότι μεταφέρουν τον λόγο του Θεού... σύμφωνοι απλά δεν μπορώ να πειστώ για την γνησιότητά τους. Προσωπικά ακόμα και όταν πίστευα ακράδαντα στον Θεό πιο μικρή ποτέ δεν πίστεψα στα βιβλία των αποστόλων, ποτέ δεν τον βρήκα μέσα στην εκκλησία. Με αυτή την έννοια τον Θεό τον βρίσκουμε καλύτερα εκεί που δεν το περιμένουμε. Σε ένα μυθιστόρημα και ας μην είναι ευαγγέλιο, σε έναν πίνακα και ας μην είναι αγιογραφία, σε ένα σπίτι και ας μην είναι εκκλησία.
|
|
Στα βιβλία θα συνεχίσουμε να αναφερόμαστε, εφ’ όσον όλες οι πλευρές αναφέρονται σ’ αυτά.
Γιατί βλέπεις, δεν γίνεται να τα αγνοήσεις και ο άλλος να σου λέει “εκεί γράφει αυτό” ή “εκεί γράφει εκείνο”.
Θα πρέπει λοιπόν να διαβάσεις το κείμενο.
Αν συμφωνήσουμε να μην αναφερόμαστε σ’ αυτά, θα πρέπει να το τηρήσουν όλοι.
(Στα δικά μου posts, αναφέρθηκα στην παλαιά διαθήκη απαντώντας σε post του santourman).
Το μέλος meltica στις 19-09-2006 στις 13:38 έγραψε...
Παράθεση:
Όπως είπε και η Νεκταρία τον Θεό τον καταλαβαίνεις μόνο αν σε αγγίξει προσωπικά. Όχι από τις διηγήσεις. Μπορεί να μην υπάρχει, μπορεί να υπάρχει, κανείς δεν ξέρει πραγματικά.
|
|
Η Νεκταρία -κατά τη γνώμη μου- έκανε την πιο σωστή (περί ύπαρξης θεού) προσέγγιση στο θέμα.
www.Orfeus.musicheaven.eu
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Orfeus στις 19-09-2006 16:11 ]