ελληνική μουσική
    603 online   ·  210.844 μέλη

    Μουσικοθεατρική παράσταση

    patergreg
    12.01.2004, 18:53
    "ΟΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ ΜΑΣ" : Ψίθυροι από ένα δωμάτιο στην άλλη άκρη του δρόμου, που σε φωνάζουν να 'ρθεις μέσα... Ψίθυροι που προσπαθούν να εκθέσουν ανεπανόρθωτα το άδηλο της εποχής μας...

    Αποτελείται από 2 μέρη, το πρώτο μέρος είναι θεατρικό σε κείμενα και σκηνοθεσία του Θωμά Αγγελινού και ηθοποιία των Θωμά Αγγελινού, Αntoine Taghoutie, Σωζίας Μαράκη και Εύης Μάγγελ. Θα υπάρχει και ένα μικρό αφιέρωμα για το Μάνο Χατζιδάκι.

    Το δεύτερο μέρος είναι μουσικό (συναυλία) με κάποια σκετσάκια ενδιάμεσα να σπάνε την μονοτονία.
    Είναι μία πολύ πρωτότυπη παράσταση, δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει έρθει στις πρόβες και να μην φέρει βιντεοκάμερα... Αλλά όχι μόνο για το υλικό της αλλά και για τον τρόπο διεξαγωγής της... Ελάτε και θα δείτε.

    Ημερομηνία: ΚΥΡΙΑΚΗ 18/01/2004
    Τοπος: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
    Αίθουσα: ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 108
    Ωρα Εναρξης: 19.00 (7.00 μμ)
    Ανοιχτές θυρες: ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 19.30
    Διάρκεια Παράστασης: 3 ΩΡΕΣ
    Τιμή Εισόδου: 3 ΕΥΡΩ


    jorge
    12.01.2004, 19:53
    Exo tin entiposi pos stin parastash symmetexei kai ena melos tou MusicHeaven, o Giorgos!

    Kalh epityxia sta paidia loipon! Kai an krinw apo mia antistoixh persinh prospa8eia (pali stin Panteio), me tous idious diorganwtes, einai sigouro pws prokeitai gia kati e3airetiko
    patergreg
    13.01.2004, 15:53
    Αν μιλάμε για τον ίδιο Γιώργο, δυστυχώς δεν τα βρήκε με τον σκηνοθέτη και δε θα συμμετέχει.
    jorge
    13.01.2004, 15:58
    Κρίμα γιατί είναι πολύ καλός πιανίστας. Φαίνεται ο σκηνοθέτης δεν του έδινε όσα ζήταγε
    (να δω αν θα εμφανιστεί, έχει εξαφανιστεί εδώ και μέρες αυτό το παιδί!)


    Giorgos
    14.01.2004, 10:16
    Jorge μου, ύστερα από αυτό που διάβασα, δεν υπήρχε περίπτωση να μην εμφανιστώ, ειδικά όταν αναφέρεται το όνομά μου με τέτοιο τρόπο…

    Με μεγάλη έκπληξη και αγανάκτηση, διαβάζω για την αναγγελία της εν λόγω παράστασης στην οποία εμπλέκεται το όνομά μου μαζί με…διπλωματικές ανακρίβειες και ψεύδη. Διότι, μπορεί το «δυστυχώς δεν τα βρήκε με το σκηνοθέτη» να είναι λιτό, βολικό και να μας βγάζει από τη δύσκολη θέση να εξηγούμε τα ανεξήγητα, ωστόσο είναι πέρα ως πέρα ψευδές και ελλιπές. Εξηγούμαι:

    Τον Αύγουστο, ο κ. Θωμάς «Αγγελινός» (προς τι το ψευδώνυμο; να υποθέσω…καλλιτεχνικό;) μου πρότεινε να συνθέσω μουσική για μια παράσταση και να συμμετάσχω ως μουσικός, 100% αφιλοκερδώς. Δέχτηκα με χαρά. Λίγους μήνες αργότερα, όταν ο πυρήνας του εγχειρήματος ήμαστε πλέον μόνο εμείς οι δύο, ανέλαβα εξ ολοκλήρου το μουσικό μέρος (σύνθεση για το θεατρικό μέρος, επιλογή κομματιών, ενορχήστρωση για το συναυλιακό μέρος). Έτσι, άρχισα να επιλέγω τους μουσικούς για την παράσταση, πάντα με κριτήριο το αν είναι καλοί μουσικοί κι αν είναι σε θέση να βγάλουν ένα καλό και άρτιο μουσικό αποτέλεσμα, κι όχι αν είναι φίλοι ή γνωστοί ή αν μου αρέσει η φάτσα τους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα άτομα από το φιλικό περιβάλλον του σκηνοθέτη να αποκλειστούν λόγω εμφανούς ανικανότητας να προσφέρουν τα αναμενόμενα. Είχα την αίσθηση ότι η μουσική –σε αυτό το επίπεδο- δεν είναι πολιτική για να χρειάζεσαι ρουσφέτια και «μπιλιετάκια». Τι αφελές εκ μέρους μου…

    Στα μέσα Δεκέμβρη, όταν ήδη είχα βρει –μετά από πολύ κόπο- ορισμένους κατάλληλους μουσικούς, ο κ. Αγγελινός μου ανακοινώνει ότι ήρθε σε ρήξη με μέλη του θιάσου και ότι η παράσταση είναι στον αέρα. «Αν δούμε ότι ο χρόνος δεν είναι αρκετός, θα γίνει μετά το Γενάρη, χωρίς πίεση. Προχωράμε και βλέπουμε» ήταν τα ακριβή λόγια. Έτσι, συνεχίζω κι εγώ τις ετοιμασίες για το μουσικό τμήμα, ώστε να είναι έτοιμο όταν γίνει η παράσταση. Μάλιστα δε, λίγες μέρες αργότερα, κατορθώνω να ολοκληρώσω το μουσικό «ρόστερ» και ξεκινούμε εντατικές πρόβες σε στούντιο, για να καλυφθεί ο χαμένος χρόνος. Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί του για να του ανακοινώσω τα ευχάριστα νέα για να χαρεί και να έρθει να μας ακούσει, ματαίως όμως: για ανεξήγητο λόγο δεν σηκώνει το κινητό του και δεν με παίρνει τηλέφωνο. Για τις δυόμισι επόμενες βδομάδες, παίρνω αμέτρητα τηλέφωνα, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Στο μεταξύ, οι μουσικές πρόβες συνεχίζονται καθημερινά, με τα έξοδα για την ενοικίαση του στούντιο και των οργάνων να τα έχω αναλάβει εξ ολοκλήρου, η δε σύνθεση για το θεατρικό μέρος να έχει ολοκληρωθεί. Παρόλο που λίγο πριν τα Χριστούγεννα μου ανακοινώνεται από την μουσική σκηνή που παίζω ότι πλέον θα παίζω κάθε βράδυ μέσα στις γιορτές και μετά 4-5 φορές την εβδομάδα, θεωρώ σκόπιμο να ελαττώσω τις –έτσι κι αλλιώς ελάχιστες- ώρες από τον ύπνο μου, παρά να ατονήσουν οι πρόβες. Παρά το εξαντλητικό ωράριο, την κούραση και τα έξοδα, όλα είναι όπως τα ήθελα: στην εντέλεια.

    Όλα…εκτός από μια…μικρή λεπτομέρεια: o σκηνοθέτης της παράστασης για 25 ολόκληρες μέρες δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου, όταν μέχρι τότε μιλούσαμε 2-3 φορές τη μέρα, και αρνείται επίμονα να απαντήσει στις κλήσεις μου! Από την άλλη, οκτώ μουσικοί με ρωτούν τι θα γίνει με την παράσταση ή αν τζάμπα έχασαν τις γιορτές τους μέσα σε ένα στούντιο. Το μυστήριο –για μένα- λύνεται σήμερα, όταν και διαβάζω με έκπληξη και αγανάκτηση ότι τελικώς η παράσταση θα γίνει σε 4 μέρες, κι ότι ο γράφων «δυστυχώς δεν τα βρήκε με τον σκηνοθέτη»! Τόσες ώρες, τόση κούραση, τέτοια πίεση και άγχος, τόσα έξοδα, τόση προσπάθεια, όλα πήγαν χαμένα…και γιατί; ΔΙΟΤΙ Ο Κ. ΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ! Να ενημερώσει εγκαίρως, απλά και ωραία όπως θα έκανε κάθε τίμιος άνθρωπος, ότι προτιμά να αποσυρθώ από το όλο εγχείρημα, μιας και θέλει να συμμετέχουν οι φίλοι του που έχω απορρίψει, να γνωρίζω κι εγώ τι θα κάνω. Και όχι να παίζει κρυφτούλι σαν μωρό, την ώρα που 8+1 μουσικοί φτύνουν αίμα εν μέσω εορτών για χάρη του. Για να φοράει κανείς παντελόνια, πρέπει να διαθέτει και…αυγά.

    Υ.Γ. 1: Εξακολουθώ να περιμένω τηλεφώνημα από τον κ. Αγγελινό. Ειδικά τώρα. Ας βρει επιτέλους το θάρρος να το κάνει. Είναι το ελάχιστο που μου οφείλει, μαζί με σοβαρές εξηγήσεις και μια συγγνώμη απέναντί μου και απέναντι σε άλλα 8 άτομα που θυσίασαν τις γιορτές τους μαζί με μένα για λογαριασμό του.

    Υ.Γ. 2: Αν τυχόν φοβάται ότι θα του ζητήσω να μου δώσει τα χρήματα που κατέβαλα για τα έξοδα ενοικίασης στούντιο και οργάνων που ανέλαβα εξ ολοκλήρου, ας μην ανησυχεί. Δεν γουστάρω να πάρω ούτε ένα ευρώ για κάτι που τελικώς δεν παρουσίασα.

    Υ.Γ. 3: Jorge μου, χωρίς να γνωρίζεις την αλήθεια, είχες απόλυτο δίκιο, ο σκηνοθέτης δεν μου έδινε όσα ζήταγα: στοιχειώδη εντιμότητα. Πάντως δεν έχω εξαφανιστεί, απλά λόγω Βoite, γυρίζω σχεδόν κάθε βράδυ μετά τις 5 και 6 τα ξημερώματα, γι’ αυτό και δεν έχουμε μιλήσει online (δες και την ώρα αποστολής των posts μου). Αν ποτέ έχεις αϋπνίες τέτοια ώρα, μπες και να είσαι σίγουρος ότι θα με βρεις.
    yiannisyiannis
    14.01.2004, 10:37
    Φίλε Γιώργο, εκφράζω τη λύπη και τη συμπάθειά μου για την απαράδεκτη αντιμετώπιση που υπέστης από το σκηνοθέτη της αναξιοκρατίας και της διαπλοκής. Δυστυχώς έτσι είναι, όσοι λειτουργούν με φιλότιμο κι αγάπη γι’ αυτό που κάνουν, κινδυνεύουν να πέσουν θύματα εκμετάλλευσης κι απαξίωσης. Ξέρω ότι δε χρειάζεται να σου πω "μη μασάς" κι ότι παρά ταύτα θα συνεχίσεις να υπηρετείς με την ίδια ανιδιοτέλεια και αγάπη την τέχνη.
    gate
    14.01.2004, 11:01
    Παίρνω θέση στο θέμα, γιατί έχω ζήσει από κοντά αυτήν την ιστορία.

    Καταρχήν, νομίζω πως είναι πολύ σημαντικό αυτό που μόλις έκανε ο Γιώργος. Κάποιοι θα το θεωρήσουν περιττό, ανώφελο, χωρίς λόγο ή ό,τι άλλο. Το ότι βγαίνει στο χώρο αυτό και δίνει κάθε λεπτομέρεια ανοιχτά για το τι έχει συμβεί με αυτήν την ιστορία, δεν τιμά μόνο όσους μπαίνουμε εδώ και διαβάζουμε αλλά, για μένα, είναι και ένα δείγμα της πάντα καθαρής στάσης του.

    Τα πολλά λόγια για τον Γιώργο θα τα αποφύγω - παρότι θα μου ήταν πολύ εύκολο - όχι μόνο γιατί τις περισσότερες φορές φαίνονται υπερβολικά σε όσους δεν γνωρίζουν αλλά και γιατί΄ξέρω καλά ότι ο ίδιος θα έρθει σε δύσκολη θέση. Θα περιοριστώ σε ορισμένα και μάλιστα επ' ευκαιρία και μόνο της συγκεκριμένης εκδήλωσης.

    Όπως είπα πριν, την προετοιμασία του Γιώργου για τη συγκεκριμένη εκδήλωση την έχω ζήσει σχεδόν από κοντά και από την αρχή. Ο Γιώργος δεν είναι απλώς καλός πιανίστας, είναι ΜΟΥΣΙΚΟΣ. Τη μουσική δεν την εκτελεί απλώς, τη ζει. Στο πιάνο του δε μεταφέρει μελωδίες, αλλά ερμηνεύει και γι' αυτό εντυπωσιάζει. Αυτό δεν είναι κάτι που το λέω μόνο εγώ. Όσοι τον έχουν ακούσει (πολλοί μάλιστα τον έχουν ακούσει από το χώρο αυτό και μπορούν να το επιβεβαιώσουν) καταλαβαίνουν ότι όσα γράφω, δεν κρύβουν ίχνος υπερβολής.
    Επειδή ακριβώς είναι εξαιρετικός μουσικός, ασφαλώς και γνωρίζει όχι απλώς πως να αναδεικνύει την καλή μουσική αλλά και πως να την προστατεύει. Στις μέρες μας, όπου όλοι έχουν την εντύπωση πως μπορούν να το παίξουν μουσικοί, είναι πολύ λογικό άνθρωποι σαν τον Γιώργο να ενοχλούν και ιδίως όταν αυτοί οι άνθρωποι βρίσκονται σε πόστο οργάνωσης του μουσικού μέρους μιας παράστασης, όπως ο Γιώργος, όπου και έχουν μεταξύ άλλων και την ευθύνη της αξιολόγησης όσων θα λάβουν μέρος σε αυτό.

    Ομολογώ ότι λεπτομέρειες για τα τελευταία γεγονότα δεν γνωρίζω. Ξαφνιάστηκα όταν είδα όσα έγραψε ο Γιώργος. Πίστευα εδώ και καιρό ότι η εκδήλωση θα πραγματοποιούνταν κανονικά με τη συμμετοχή του .
    Παίρνω ωστόσο θέση, παρότι δεν ξέρω λεπτομέρειες γι' αυτά τα γεγονότα, γιατί καταρχήν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις ικανότητες του Γιώργου και γνωρίζω ότι η ευθύτητα και η ωμή συχνά ειλικρίνειά του (της οποίας υπήρξα κι εγώ κάποτε ..."θύμα" - καθώς η αλήθεια πονάει) είναι βέβαιο ότι προκαλεί αντιπαραθέσεις, αλλά συχνά και αντιπάθειες.

    Εφόσον έχουν γίνει έτσι τα πράγματα, λυπάμαι πολύ όχι που ο Γιώργος δε θα συμμετέχει σε αυτήν την παράσταση αλλά που για άλλη μια φορά, μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα που ήταν γεμάτο από πολλά γεγονότα που τον έχουν επιβαρύνει αρκετά, θα πρέπει να υποστεί το κόστος των χαρισματικών ικανοτήτων του και της ευθύτητάς του, πράγματα που σπανίζουν... μέχρι ανυπαρξίας στον κόσμο μας.
    Giorgos
    14.01.2004, 12:48
    Γιάννη μου, σ’ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα λόγια σου. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις ότι υπάρχουν ακόμα άτομα που εκτιμούν όσους αρνούνται να «πάνε με το ρεύμα» και τα κακώς κείμενα της εποχής. Δεν υπάρχουν πολλοί. Όπως ακριβώς το είπες, η Τέχνη δεν γνωρίζει από τέτοια πράγματα, είναι και θα είναι κάτι ανώτερο, μακριά από γνωριμίες και χρήματα. Έτσι ακριβώς θα συνεχίσω, όποιο κι αν είναι το κόστος.

    Τώρα για σένα, Νεκταρία μου, δεν ξέρω τι να γράψω…με συγκίνησες ειλικρινά με ό,τι έγραψες…ό,τι και να γράψω θα είναι πάρα πολύ λίγο…Γνωρίζω ότι μπορώ να γίνω ωμός ώρες-ώρες, όμως η μουσική, όπως και η Τέχνη γενικότερα, δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις. Και δεν γίνεται να κάνω χάρες, ούτε να κάνω ότι δεν ακούω. Γιατί τελικά αυτό μας έχει φάει, ο καθένας είναι ό,τι δηλώνει σε αυτόν τον τόπο, με αποτέλεσμα το Ωραίο να βρίσκεται στα αζήτητα.

    Χαίρομαι που όταν μου πρότεινες να με βοηθήσεις για την παράσταση μέσω του κ. Αηδονίδη, σου απάντησα «Όχι ακόμα, άστο κι αν είναι θα σε ενημερώσω, να μην τον βάζω τον άνθρωπο να ψάχνει άδικα». Θα ήταν πολύ γελοίο να του έλεγα: «Κ. Χρόνη, ευχαριστώ θερμά για την βοήθεια…αλλά αδυνατώ να εντοπίσω τον σκηνοθέτη!». Και καλύτερα που ούτε εσύ ούτε ο Jorge είχατε τον χρόνο να συμμετέχετε, γιατί θα ένιωθα ανεύθυνος απέναντί σας, κι αυτό είναι ό,τι χειρότερο για μένα.

    Όσο για το αν αντέχω…Νεκταρία μου, ξέρω ότι δεν ασχολείσαι με τον αθλητισμό. Υπάρχει λοιπόν εδώ και χρόνια ένα σύνθημα, κλασσικό πλέον, που λέει το εξής: «Όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις». Ακόμα και μόνος μου, θα συνεχίσω έτσι. Αλλά διαπιστώνω με χαρά ότι δεν είμαι μόνος μου, κι ότι υπάρχουν λίγοι μεν, αλλά καλοί που αρκούν για να κάνουν την διαφορά.

    Υ.Γ.: Όσο σκέφτομαι ότι ένα απλό τηλεφώνημα θα είχε αποτρέψει όλα αυτά, εξοργίζομαι. Επιτέλους, δεν είναι ντροπή να πεις σε κάποιον ότι δεν θες να συνεργαστείτε. Εγκαίρως. Γιατί να ντραπεί κανείς και να μην έχει το θάρρος να το πει; Τι νόμιζε δηλαδή, ότι δεν θα το άντεχα και θα έπαιρνα ένα περίστροφο και θα τίναζα τα μυαλά μου;;; Εκτός βέβαια κι αν πρόκειται για γράψιμο, οπότε ό,τι και να πω είναι λίγο…

    patergreg
    14.01.2004, 15:04
    Γεια σου Γιώργο! Είμαι ο Γρηγόρης ο φίλος του Θωμά (σκηνοθέτη)... Χαίρομαι που σε ακούω (διαβάζω καλύτερα) αν και λυπάμαι πολύ για αυτές τις ιστορίες με τους μουσικούς. Νόμιζα Γιώργο ότι έχεις ειδοποιηθεί από τον Θωμά. Οταν μιλάς για μουσικούς από το περιβάλλον του εννοείς και εμένα? Εγώ δεν είμαι μουσικός, ψάλτης είμαι και το μόνο όργανο που γνωρίζω κάπως είναι αυτό της φωνής. Τρίτον προς αποκατάσταση των παρεξηγήσεων θα πω στον Θωμά τα όσα γράφεις για να μας πει τον απαραίτητο αντίλογο...

    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: patergreg on 14-01-2004 15:14 ]
    rapsodos
    14.01.2004, 16:40
    Γεια σου ρε Γιώργο. Χαθήκαμε τώρα τελευταία αλλά με αυτά που έγραψες κατάλαβα οτι ήταν το λιγότερο που μπορούσε να γίνει. Εγώ θα σου πρότεινα πάντως για μερικά βράδυα να αφήσεις το internet για λίγο και να καθήσεις να ξεκουραστείς που μάλλον το έχεις ανάγκη (sorry Jorge αλλά συμφωνείς πιστεύω. Θα μας μείνει στο τέλος) Τώρα για όλα τα υπόλοιπα, τι να πω. Ότι και να πω θα είναι τουλάχιστον λίγα. Θα είναι λίγα γιατί λίγα είναι και αυτά που ανέφερες σε σχέση με αυτά που πέρασες και ένιωσες όλες αυτές τις μέρες. Δυστυχώς Γιώργο, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, το σκηνικό αυτό υπάρχει και πολύ φοβάμαι οτι θα εξακολουθήσει για πολύ καιρό ακόμα να υπάρχει και να μας βασανίζει. Τι να κάνουμε? Χρειάζεται συζήτηση αλλά εν συντομία και περιληπτικώς αυτά περίπου που έκανες και εσύ. Την ''πάτησες'' στο τέλος αλλά και πάλι να βρισκόσουν σε παρόμοια θέση πάλι πιστεύω το ίδιο θα έκανες.
    Θα ήθελα πάντως πάρα πολύ να ακούσω και τον αντίλογο απο στοιχειώδη ευγένεια, αν και γνωρίζω όσο μπορώ το χαρακτήρα σου και μου αρκεί η τοποθέτησή σου. Να ακούσω επιτέλους τον αντίλογο αυτής της πλευράς που τόσο μας έχει κουράσει και τόσο έχουμε ασχοληθεί αδίκως μαζί της, δίνοντάς της μεγαλύτερη αξία απο αυτήν που της αναλογεί.. Ας με συγχωρέσει για το ύφος μου αλλά ... είναι η άποψή μου και έχω λόγους να το πιστεύω, όχι για την συγκεκριμένη περίπτωση αλλά απο φιλικές παρόμοιες μαρτυρίες.
    Φίλε Γιώργο, συνέχισε με τον ίδιο τρόπο την πορεία που έχεις χαράξει να ακολουθήσεις. Μπορεί να δυσκολευτείς, μπορεί να μην τα καταφέρεις ποτέ, αλλά ο δρόμος της είναι που σε κάνει στο τέλος πλούσιο. Και την περιουσία αυτή δεν πρόκειται , ούτε μπορεί κανείς να σου την στερήσει ποτέ.
    Giorgos
    15.01.2004, 08:45
    Quote:

    Γεια σου Γιώργο! Είμαι ο Γρηγόρης ο φίλος του Θωμά (σκηνοθέτη)... Χαίρομαι που σε ακούω (διαβάζω καλύτερα) αν και λυπάμαι πολύ για αυτές τις ιστορίες με τους μουσικούς.



    Γεια σου Γρηγόρη! Δεν σε κατάλαβα από το nickname σου. Είσαι καλά; Εγώ να δεις πόσο λυπάμαι για όλα αυτά.


    Quote:
    Νόμιζα Γιώργο ότι έχεις ειδοποιηθεί από τον Θωμά.



    Έτσι σου είπε; Δυστυχώς ουδέποτε ειδοποιήθηκα, Γρηγόρη, γι’ αυτό και έγινε ό,τι έγινε. Η τελευταία φορά που μιλήσαμε ήταν λίγες μέρες πριν την Παραμονή Χριστουγέννων, όταν τον είχα πάρει πάλι εγώ τηλέφωνο. Έκτοτε, προσπάθησα αμέτρητες φορές και για μέρες να τον βρω στο κινητό του. Το κινητό χτυπούσε κανονικότατα, απλά κανείς δεν το σήκωνε. Σημείωση: πάντα έπαιρνα από το σταθερό μου, το νούμερο του οποίου έχει αναγνώριση, άρα ο άλλος γνωρίζει ότι εγώ είμαι εκείνος που τον έχει καλέσει (τα συμπεράσματα δικά σου)...


    Quote:
    Οταν μιλάς για μουσικούς από το περιβάλλον του εννοείς και εμένα?



    Όχι, βέβαια, σε καμία περίπτωση! Οι λόγοι είναι δύο και απλούστατοι:

    1. Ήξερα εξ αρχής ότι δεν θα τραγουδήσεις, αφού, γνωρίζοντας ότι ψέλνεις, όταν είχα ρωτήσει τον Θωμά αν θα ενδιαφερόσουν για κάτι τέτοιο, μου απάντησε ξεκάθαρα "όχι".
    2. Δεν σε έχω ακούσει ούτε μία φορά, οπότε πώς θα μπορούσα να κρίνω;


    Quote:
    Τρίτον προς αποκατάσταση των παρεξηγήσεων θα πω στον Θωμά τα όσα γράφεις για να μας πει τον απαραίτητο αντίλογο...



    Ε μα τον αντίλογο είναι που περιμένω πώς και πώς, Γρηγόρη! Να δω τι θα διαβάσω, ποια δικαιολογία μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα! Και για να μην μακρηγορήσουμε, ιδού οι σαφέστατες ερωτήσεις που περιμένουν αντίλογο, μία προς μία:

    - Για ποιο λόγο δεν με ενημέρωσε; Γιατί δεν είχε το θάρρος να μου ανακοινώσει κατάμουτρα την αποχώρησή μου;
    - Για ποιο λόγο δεν απαντούσε στις τόσες κλήσεις μου και με αγνοούσε επιδεικτικά; Γιατί τέτοιο γράψιμο;
    - Για ποιο λόγο είπε ψέματα σε εσάς, ότι δήθεν επικοινώνησε μαζί μου και τελικά δεν συμφωνήσαμε;
    - Τι θα πω εγώ τώρα σε 8 μουσικούς που χάσανε τις γιορτές τους για χάρη του χωρίς αποτέλεσμα;
    - H μουσική που έγραψα, οι αμέτρητες ώρες για την ενορχήστρωση των τραγουδιών, οι ώρες στο στούντιο, τα έξοδα, η πίεση, η κούραση και η ψυχολογική φθορά που υπέστην για χάρη της παράστασης…όλα αυτά για ποιο λόγο έγιναν; Ποια είναι η δική μου ανταμοιβή από την όλη ιστορία; Πώς…«κοστολογούνται» π.χ. 3 μέρες χωρίς ύπνο ενορχηστρώνοντας και γράφοντας παρτιτούρες; Πάει με την ώρα; Με τη μέρα; Mε το κιλό;

    Δεν έχεις, Γρηγόρη, την παραμικρή ιδέα για το τι πέρασα αυτές τις μέρες και τι άφησα στην άκρη για να ασχοληθώ με την παράσταση. Σου εύχομαι να μην το βιώσεις ποτέ στη ζωή σου. Να περνάς όμορφα.

    Υ.Γ. :…εξακολουθώ να περιμένω αυτό το τηλέφωνο.

    ---------------------------

    Φίλε Γιώργο, σε ευχαριστώ θερμά για την ειλικρινή συμπαράστασή σου. Είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνετε όλα τα παιδιά στο Μ/Η για μένα αυτές τις στιγμές. Ακόμα και να θέλω να ξεφύγω για λίγο από το Internet για να ξεκουραστώ, με όλα αυτά που διαβάζω δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω έτσι. Να είσαι σίγουρος όμως ότι σκοπεύω να ακολουθήσω τις συμβουλές σου, η πορεία που χάραξα δεν αλλάζει πλέον. Έτσι κι αλλιώς, το κόστος ποτέ δεν το υπολόγιζα. Όπως και να έχει, την παρέα αυτή στο Μ/Η, όση κούραση κι αν υπάρχει, δεν την αποχωρίζομαι με τίποτα.