Quote:
|
Γεια σου Γιώργο! Είμαι ο Γρηγόρης ο φίλος του Θωμά (σκηνοθέτη)... Χαίρομαι που σε ακούω (διαβάζω καλύτερα) αν και λυπάμαι πολύ για αυτές τις ιστορίες με τους μουσικούς. |
|
Γεια σου Γρηγόρη! Δεν σε κατάλαβα από το nickname σου. Είσαι καλά; Εγώ να δεις πόσο λυπάμαι για όλα αυτά.
Quote:
|
Νόμιζα Γιώργο ότι έχεις ειδοποιηθεί από τον Θωμά. |
|
Έτσι σου είπε; Δυστυχώς ουδέποτε ειδοποιήθηκα, Γρηγόρη, γι’ αυτό και έγινε ό,τι έγινε. Η τελευταία φορά που μιλήσαμε ήταν λίγες μέρες πριν την Παραμονή Χριστουγέννων, όταν τον είχα πάρει πάλι εγώ τηλέφωνο. Έκτοτε, προσπάθησα αμέτρητες φορές και για μέρες να τον βρω στο κινητό του. Το κινητό χτυπούσε κανονικότατα, απλά κανείς δεν το σήκωνε. Σημείωση: πάντα έπαιρνα από το σταθερό μου, το νούμερο του οποίου έχει αναγνώριση, άρα ο άλλος γνωρίζει ότι εγώ είμαι εκείνος που τον έχει καλέσει (τα συμπεράσματα δικά σου)...
Quote:
|
Οταν μιλάς για μουσικούς από το περιβάλλον του εννοείς και εμένα? |
|
Όχι, βέβαια, σε καμία περίπτωση! Οι λόγοι είναι δύο και απλούστατοι:
1. Ήξερα εξ αρχής ότι δεν θα τραγουδήσεις, αφού, γνωρίζοντας ότι ψέλνεις, όταν είχα ρωτήσει τον Θωμά αν θα ενδιαφερόσουν για κάτι τέτοιο, μου απάντησε ξεκάθαρα "όχι".
2. Δεν σε έχω ακούσει ούτε μία φορά, οπότε πώς θα μπορούσα να κρίνω;
Quote:
|
Τρίτον προς αποκατάσταση των παρεξηγήσεων θα πω στον Θωμά τα όσα γράφεις για να μας πει τον απαραίτητο αντίλογο... |
|
Ε μα τον αντίλογο είναι που περιμένω πώς και πώς, Γρηγόρη! Να δω τι θα διαβάσω, ποια δικαιολογία μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα! Και για να μην μακρηγορήσουμε, ιδού οι σαφέστατες ερωτήσεις που περιμένουν αντίλογο, μία προς μία:
- Για ποιο λόγο δεν με ενημέρωσε; Γιατί δεν είχε το θάρρος να μου ανακοινώσει κατάμουτρα την αποχώρησή μου;
- Για ποιο λόγο δεν απαντούσε στις τόσες κλήσεις μου και με αγνοούσε επιδεικτικά; Γιατί τέτοιο γράψιμο;
- Για ποιο λόγο είπε ψέματα σε εσάς, ότι δήθεν επικοινώνησε μαζί μου και τελικά δεν συμφωνήσαμε;
- Τι θα πω εγώ τώρα σε 8 μουσικούς που χάσανε τις γιορτές τους για χάρη του χωρίς αποτέλεσμα;
- H μουσική που έγραψα, οι αμέτρητες ώρες για την ενορχήστρωση των τραγουδιών, οι ώρες στο στούντιο, τα έξοδα, η πίεση, η κούραση και η ψυχολογική φθορά που υπέστην για χάρη της παράστασης…όλα αυτά για ποιο λόγο έγιναν; Ποια είναι η δική μου ανταμοιβή από την όλη ιστορία; Πώς…«κοστολογούνται» π.χ. 3 μέρες χωρίς ύπνο ενορχηστρώνοντας και γράφοντας παρτιτούρες; Πάει με την ώρα; Με τη μέρα; Mε το κιλό;
Δεν έχεις, Γρηγόρη, την παραμικρή ιδέα για το τι πέρασα αυτές τις μέρες και τι άφησα στην άκρη για να ασχοληθώ με την παράσταση. Σου εύχομαι να μην το βιώσεις ποτέ στη ζωή σου. Να περνάς όμορφα.
Υ.Γ. :…εξακολουθώ να περιμένω αυτό το τηλέφωνο.
---------------------------
Φίλε Γιώργο, σε ευχαριστώ θερμά για την ειλικρινή συμπαράστασή σου. Είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνετε όλα τα παιδιά στο Μ/Η για μένα αυτές τις στιγμές. Ακόμα και να θέλω να ξεφύγω για λίγο από το Internet για να ξεκουραστώ, με όλα αυτά που διαβάζω δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω έτσι. Να είσαι σίγουρος όμως ότι σκοπεύω να ακολουθήσω τις συμβουλές σου, η πορεία που χάραξα δεν αλλάζει πλέον. Έτσι κι αλλιώς, το κόστος ποτέ δεν το υπολόγιζα. Όπως και να έχει, την παρέα αυτή στο Μ/Η, όση κούραση κι αν υπάρχει, δεν την αποχωρίζομαι με τίποτα.