ελληνική μουσική
    233 online   ·  210.815 μέλη
    bon_scott
    12.10.2006, 15:56
    Συμφωνειτε με την ιδέα? Εγω παντως ναι!!!!!!(δε με ρωτησε κανεις αλλα λεω....) Πιστευω πως μπορουμε να αλλαξουμε τα κακως κειμενα στην παιδεια εμεις οι μαθητες... Εσεις τι γνωμη εχετε?
    kkaravolas
    12.10.2006, 17:05
    γεια σου φίλε μου bon_scott!Το μόνο που θέλω να σου πω είναι πως οι καταλήψεις είναι ενα καλό μέσο πίεσης προς τις αρχές ,αρκεί να χρησιμοποιείται σωστά και με μέτρο,καθώς και να υπάρχει πραγματικά ένα υπόβαθρο ιδεών που να τις στηρίζει(όχι αιτηματα του στυλ "θέλουμε κινητά στις τάξεις) και να μη γίνονται απλά για να χαεί μαθημα!πχ. φαινόμενα του τύπου μαθητές να πίνουν μπύρες όλο το βράδυ και να γλεντάνε στο προαύλιο δεν τιμούν κανένα...!Γιατι οι μόνοι που βλάπτονται από τέτοιου είδους καταλήψεις είναι μόνο οι μαθητές δυστυχως!!

    Υ.Γ:Και γω πέρσι το τέλειωσα το σχολείο,και δεν θα με συνέφερε λίγο πριν τις πανελλαδικες να γινόταν κατάληψη,απλώς γιατί τα φιλαράκια μου ήθελαν να κάνουν ένα διάλειμμα απτο διάβασμα!
    Dj_kerveros
    12.10.2006, 18:24
    Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη ότι οι καταλήψεις όταν γίνονται έτσι απλά για να χαθεί μάθημα είναι καταδικαστέες! Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως θεωρώ πως ο λόγος που η πλειοψηφία των σχολείων βγαίνουν σε καταλήψεις είναι ιδιαίτερα σοβαρός. Η κατάσταση στο χώρο της παιδείας είναι τραγική και με αυτό πιστεύω συμφωνούν σχεδόν όλοι, είναι τραγικό λοιπόν ενέργειες της τωρινής και της προηγούμενης κυβέρνησης να κάνουν την κατάσταση ακόμα χειρότερη και αυτό να μας το παρουσιάζουν σα μεταρύθμιση για βελτίωση! Επίσης εκνευρίζομαι απίστευτα όταν διαβάζω πως το κράτος πρόσφερε φοροαπαλλαγές στην εκκλησία της τάξεως των 850.000.000€ και αρνείται να αυξήση τη χρηματοδότηση για την παιδεία!!!

    Τελοσπάντων, για μη βγω off topic, θεωρώ πως οι καταλήψεις είτε στα σχολεία είτε στα πανεπιστήμια όταν γίνονται για συγκεκρίμενους και σοβαρούς λόγους μπορούν να φέρουν θετικά αποτελέσματα, αρκεί τα άτομα που τις πραγματοποιούν να είναι υπεύθυνα για τους χώρους που έχουν καταλάβει!
    spathasref
    12.10.2006, 20:06
    Από ό,τι καταλαβαίνω, η κατάντια στην παιδεία είναι πανθομολογούμενη. Δε θα αποτελέσω εξαίρεση κατακρίνοντας όσα έζησα μέσα στο σύστημα ως μαθητής παλαιότερα, και όσα ζω ως σπουδαστής τα τελευταία χρόνια. Ασυνείδητοι δάσκαλοι, σχολεία φυλακές/τρώγλες, κανένας επαγγελματικός προσανατολισμός, κακογραμμένα βιβλία με ύλη περασμένων δεκαετιών, γεμάτα ψέμματα και λάθη και, και, και... Γνωστά όλα αυτά.
    Οι μαθητές/φοιτητές όμως τί κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε το κατεστημένο; Λυπάμαι για αυτό που θα πω, μα συμμετέχουμε στην αναπαραγωγή αυτής της κατάστασης, καθοριστικότατα μάλιστα!
    Πόσοι από εμάς δεν έχουμε αναμνήσεις από τις καταλήψεις/αποχές που συμμετείχαμε, οι οποίες μόνο από την προσήλωση σε στόχους και αγώνες δε χαρακτηρίζονταν; Πόσες αποχές και καταλήψεις κάναμε "για να γλιτώσουμε το μάθημα/τα διαγωνίσματα";
    Εξ άλλου, ας θυμηθούμε ποιες κυβερνήσεις συνέβαλλαν τα τελευταία 32 χρόνια στην κατάντια της Παιδείας. Σε ποιες μαθητικές/φοιτητικές παρατάξεις εντάσσονται συνεχώς οι νέοι της χώρας; Δείχνει αυτό καμμία αληθινή πρόθεση αντίδρασης στις, κατά τα άλλα, κατακρινόμενες πολιτικές, που εφαρμόζονται από αυτές τις κυβερνήσεις;
    Αυτό το οποίο βλέπω συνεχώς και με λυπεί και με απελπίζει, είναι το ξεκίνημα καταλήψεων και αποχών με ιδιοτελή κίνητρα (αποφυγή μαθημάτων, κομματική υποκίνηση κ.ά.). Ακόμη όμως και όταν οργανώνονται δράσεις με σοβαρούς σκοπούς και δυναμικές μεθόδους, πολύ σπάνια αποφεύγουν τον εκφυλισμό, ή την καπηλεία από επιτηδείους και κόμματα.
    Ας αποφασίσουμε λοιπόν ως νεολαία τί θέλουμε, ας αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε τα παιχνίδια, τα οποία παίζονται επάνω στο πνεύμα και τη ζωή μας. Ας σταματήσουμε επιτέλους να πιθηκίζουμε, προσπαθώντας να επαναλαμβάνουμε τα λάθη των γονιών μας (ναι, η ελλαδική οικογένεια έχει πάψει προ πολλού να είναι φορέας πνευματικής προόδου!).
    Τότε, και μόνο τότε, κανένας εκφυλισμός, ή κάπηλος δε θα μπορεί να απειλήσει τον αγώνα για αληθινή Παιδεία, ο οποίος φυσικά και νομοτελειακά θα ξεκινήσει.
    Οι καταλήψεις είναι ένα πυρηνικό όπλο στα χέρια του κόσμου της Παιδείας, μόνο που το χρησιμοποιούμε για να κυνηγούμε τσίχλες και πάπιες. Μόνο αν καταλάβουμε σε τί κοινωνία ζούμε και τί όπλα σπαταλούμε σε ανοησίες, έχουμε ελπίδες αληθινής προόδου.
    Dj_kerveros
    12.10.2006, 20:19
    Παράθεση:

    Το μέλος spathasref στις 12-10-2006 στις 20:06 έγραψε...

    Από ό,τι καταλαβαίνω, η κατάντια στην παιδεία είναι πανθομολογούμενη. Δε θα αποτελέσω εξαίρεση κατακρίνοντας όσα έζησα μέσα στο σύστημα ως μαθητής παλαιότερα, και όσα ζω ως σπουδαστής τα τελευταία χρόνια. Ασυνείδητοι δάσκαλοι, σχολεία φυλακές/τρώγλες, κανένας επαγγελματικός προσανατολισμός, κακογραμμένα βιβλία με ύλη περασμένων δεκαετιών, γεμάτα ψέμματα και λάθη και, και, και... Γνωστά όλα αυτά.
    Οι μαθητές/φοιτητές όμως τί κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε το κατεστημένο; Λυπάμαι για αυτό που θα πω, μα συμμετέχουμε στην αναπαραγωγή αυτής της κατάστασης, καθοριστικότατα μάλιστα!
    Πόσοι από εμάς δεν έχουμε αναμνήσεις από τις καταλήψεις/αποχές που συμμετείχαμε, οι οποίες μόνο από την προσήλωση σε στόχους και αγώνες δε χαρακτηρίζονταν; Πόσες αποχές και καταλήψεις κάναμε "για να γλιτώσουμε το μάθημα/τα διαγωνίσματα";
    Εξ άλλου, ας θυμηθούμε ποιες κυβερνήσεις συνέβαλλαν τα τελευταία 32 χρόνια στην κατάντια της Παιδείας. Σε ποιες μαθητικές/φοιτητικές παρατάξεις εντάσσονται συνεχώς οι νέοι της χώρας; Δείχνει αυτό καμμία αληθινή πρόθεση αντίδρασης στις, κατά τα άλλα, κατακρινόμενες πολιτικές, που εφαρμόζονται από αυτές τις κυβερνήσεις;
    Αυτό το οποίο βλέπω συνεχώς και με λυπεί και με απελπίζει, είναι το ξεκίνημα καταλήψεων και αποχών με ιδιοτελή κίνητρα (αποφυγή μαθημάτων, κομματική υποκίνηση κ.ά.). Ακόμη όμως και όταν οργανώνονται δράσεις με σοβαρούς σκοπούς και δυναμικές μεθόδους, πολύ σπάνια αποφεύγουν τον εκφυλισμό, ή την καπηλεία από επιτηδείους και κόμματα.
    Ας αποφασίσουμε λοιπόν ως νεολαία τί θέλουμε, ας αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε τα παιχνίδια, τα οποία παίζονται επάνω στο πνεύμα και τη ζωή μας. Ας σταματήσουμε επιτέλους να πιθηκίζουμε, προσπαθώντας να επαναλαμβάνουμε τα λάθη των γονιών μας (ναι, η ελλαδική οικογένεια έχει πάψει προ πολλού να είναι φορέας πνευματικής προόδου!).
    Τότε, και μόνο τότε, κανένας εκφυλισμός, ή κάπηλος δε θα μπορεί να απειλήσει τον αγώνα για αληθινή Παιδεία, ο οποίος φυσικά και νομοτελειακά θα ξεκινήσει.
    Οι καταλήψεις είναι ένα πυρηνικό όπλο στα χέρια του κόσμου της Παιδείας, μόνο που το χρησιμοποιούμε για να κυνηγούμε τσίχλες και πάπιες. Μόνο αν καταλάβουμε σε τί κοινωνία ζούμε και τί όπλα σπαταλούμε σε ανοησίες, έχουμε ελπίδες αληθινής προόδου.



    Συμφωνώ στα περισσοτέρα! Αυτό που πιστεύω και εγώ είναι ότι οι καταλήψεις όταν γίνονταια "σωστά" τότε και μόνο τότε μπορού να πετύχουν πράγματα ή και να ανατρέψουν καταστάσεις! Για παράδειγμα θεωρώ αυτό που έγινε την περασμένη άνοιξη και καλοκαίρι στα Πανεπιστήμια ένα πετυχημένο δείγμα που έδειξε ότι οι καταλήψεις μπορούν να πετύχουν!
    Σε αυτό που διαφωνώ είναι ότι τις καταλήψεις τις υποκινούν παρατάξεις των γνωστών κομμάτων που έφεραν την παιδεία σε αυτή την κατάσταση! Στις περισσότερες περιπτώσεις,πιστεύω τις καταλήψεις τις ξεκινούν ανεξάρτητα άτομα. Άσχετο αν στη συνέχεια τις καπηλεύονται άλλοι...

    bon_scott
    12.10.2006, 20:37
    Συμφωνω με τον spathasref σε πολλα σημεια, αλλα την καταληψη εγω την αντιλαμβανομαι σαν εναν τροπο να αλλαξουμε αυτο το συστημα παιδειας(?) που δε μορφωνει, οπως οφειλει παρα μονο μας εξαντλει χωρις καποιο ουσιαστικο αποτελεσμα. Τωρα για ολους αυτους που την θεωρουν εναν ακομα τροπο να χασουν μαθημα, ε σε αυτους ακριβως πρεπει να ανοιξουμε τα ματια(σε οσους μπορουν να καταλαβουν βεβαιως-βεβαιως).Ας μην ξεχναμε οτι ειναι και η ηλικια ετσι..... Εχω παρατηρησει κ εγω οτι δεν υπαρχει η απαιτουμενη ωριμοτητα ωστε να φτασουμε καπου......
    spathasref
    12.10.2006, 20:46
    Παράθεση:

    Το μέλος Dj_kerveros στις 12-10-2006 στις 20:19 έγραψε...

    Για παράδειγμα θεωρώ αυτό που έγινε την περασμένη άνοιξη και καλοκαίρι στα Πανεπιστήμια ένα πετυχημένο δείγμα που έδειξε ότι οι καταλήψεις μπορούν να πετύχουν!
    Σε αυτό που διαφωνώ είναι ότι τις καταλήψεις τις υποκινούν παρατάξεις των γνωστών κομμάτων που έφεραν την παιδεία σε αυτή την κατάσταση! Στις περισσότερες περιπτώσεις,πιστεύω τις καταλήψεις τις ξεκινούν ανεξάρτητα άτομα. Άσχετο αν στη συνέχεια τις καπηλεύονται άλλοι...


    Οι καταλήψεις και οι αγώνες μπορούν να πετύχουν όντως. Από ότι γνωρίζω όμως, τα επίμαχα σημεία του παραδείγματος που αναφέρεις δεν έχουν αποσυρθεί έως σήμερα. Ας περιμένουμε λίγο ακόμη. Δεν ξέρεις πόσο πολύ θέλω να αποδειχθώ ψεύτης! Ωστόσο, είναι νωρίς για συμπεράσματα. Έρχονται εκλογές, μπήκε καινούριο εξάμηνο στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, οι περσινοί πάλιωσαν και επιβαρύνθηκαν οικονομικά και οικογενειακά... Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα!
    Όσο για την ύπαρξη δόλιας υποκίνησης κινημάτων, μην είσαι απόλυτος... Βλέπε κάθε φορά την εξέλιξη και τα αποτελέσματα αυτών και κρίνε.
    Υ.Γ.: Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά λίαν συντόμως!
    Dj_kerveros
    12.10.2006, 20:59
    Παράθεση:

    Το μέλος spathasref στις 12-10-2006 στις 20:46 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Dj_kerveros στις 12-10-2006 στις 20:19 έγραψε...

    Για παράδειγμα θεωρώ αυτό που έγινε την περασμένη άνοιξη και καλοκαίρι στα Πανεπιστήμια ένα πετυχημένο δείγμα που έδειξε ότι οι καταλήψεις μπορούν να πετύχουν!
    Σε αυτό που διαφωνώ είναι ότι τις καταλήψεις τις υποκινούν παρατάξεις των γνωστών κομμάτων που έφεραν την παιδεία σε αυτή την κατάσταση! Στις περισσότερες περιπτώσεις,πιστεύω τις καταλήψεις τις ξεκινούν ανεξάρτητα άτομα. Άσχετο αν στη συνέχεια τις καπηλεύονται άλλοι...


    Οι καταλήψεις και οι αγώνες μπορούν να πετύχουν όντως. Από ότι γνωρίζω όμως, τα επίμαχα σημεία του παραδείγματος που αναφέρεις δεν έχουν αποσυρθεί έως σήμερα. Ας περιμένουμε λίγο ακόμη. Δεν ξέρεις πόσο πολύ θέλω να αποδειχθώ ψεύτης! Ωστόσο, είναι νωρίς για συμπεράσματα. Έρχονται εκλογές, μπήκε καινούριο εξάμηνο στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, οι περσινοί πάλιωσαν και επιβαρύνθηκαν οικονομικά και οικογενειακά... Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα!
    Όσο για την ύπαρξη δόλιας υποκίνησης κινημάτων, μην είσαι απόλυτος... Βλέπε κάθε φορά την εξέλιξη και τα αποτελέσματα αυτών και κρίνε.
    Υ.Γ.: Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά λίαν συντόμως!



    Και πάλι με την πλειοψηφία των λεγομενών σου δε διαφωνώ! Μπορεί όντως κάποια επίμαχα σημεία να μην έχουν αποσυρθεί ακόμα, αλλά σίγουρα μία μικρή νίκη οι φοιτητές την πετύχανε!
    Τελοσπάντων, δυστυχώς η επόμενη συνάντηση πέφτει λίγο μακρία για μένα να έρθω! Ας ελπίσουμε σε συνάντηση σε Αθήνα ή Πάτρα!

    Ozzakos
    13.10.2006, 09:01
    1ο και 2ο Ε.Λ Θερμαικού......Κατάληψη......!!!!!!!!!!
    όλοι μαζί αλλάζουμε την παιδεία...............
    pa___
    13.10.2006, 11:32
    Παιδιά να είμαστε λίγο ρεαλιστές.. Οι μόνι που δεν έχουν λόγο να κάνουν κατάληψη αυτή την στιγμή είναι οι μαθητές.Επίσης οι μόνοι που ζημιώνονται από αυτό είναι μόνο οι μαθητές.Δηλαδή τι πιστεύετε ότι μπορεί να αλλάξει στο λύκειο αυτή τι στιγμή;; Τα πανελλήνια μαθήμτα από 9 γίνανε 6!Μη μου πείτε ότι περιμένετε να καταργήσουν και τις πανελλήνιες..!!
    Τίποτα δεν μπορεί ν' αλλάξει και τίποτα δε θ' αλλάξει.Τώρα αν θέλετε να περάσουμε στις απεργίες των καθηγητών και των δασκάλων εκεί αλλάζει το θέμα.. Το ίδιο και ισχύει και για τους φοιτητές.
    Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι όταν οι καθηγητές θελήσουν να σπάσουν τις καταλήψεις θα το κάνουν.Ισχύει ακόμα ο νόμος για εισαγγελική παρέμβαση σε υπό κατάληψη σχολείο προκειμένου να απόκατασταθεί η τάξη.Τα σχολεία δεν έχουν άσυλο,μην το ξεχνάτε.
    Τέλος,είδα χθες στις ειδήσεις ότι ήδη αρχίσαν επισόδια σε υπό κατάληψη σχολεία. Στην περιοχή μου τρώγονται τα σχολεία μεταξύ τους.Αν συνεχίσουν οι φασαρίες την επόμενη εβδομάδα όλες οι καταλήψεις θα σπάσουν.
    Θυμάστε τι έγινε το 98 στην Γκράβα;;Το δείξανε και οι ειδήσεις.Μέσα σ' ένα βράδυ έγινε όλο το συγκρότημα γυαλιά καρφιά και την επόμενη μέρα έσπασε η κατάληψη αλλά πλέον δεν μπορούσαμε να κάνουμε μάθημα γιατί όλα τα τζάμια ήταν σπασμένα,το σχολείο βομβαρδισμένο και ήταν και Ιανουάριος μήνας με κρύα πολλά.Μέχρι και αίματα είχαμε βρει την επόμενη στο σχολείο.
    Καλά περνάνε τα πιτσιρίκια μέχρι την Α' λυκείου αλλά όταν έρθει η ώρα να δώσει πανελλήνιες η Γ' θα αρχίσουν να λένε το καλοκαίρι... "Μας ξεσκίσανε,μας βάλανε δύσκολα" και μπαρπούτσαλα!Πως να γράψεις καλά αν όλο το χειμώνα σκέφτεσαι να γίνεις γροθιά στο μαχαίρι;;!!
    Μαζευτείτε τώρα που είναι νωρίς!
    meltica
    13.10.2006, 20:05
    Συμφωνώ με την pa___ . Kαι γω πιστεύω πως οι καταλήψεις δεν αλλάζουν τίποτα. Και συγκεκριμένα για την κατάληψη που γίνεται τώρα χωρίς να είμαι και ιδιαιτέρως ενημερωμένη έχω την αμυδρή εντύπωση πως δεν είναι στο χέρι της κ. Γιαννάκου να αλλάξει το σύστημα των παν/μιων τουλάχιστον - αυτό το νόμο που θέλει να περάσει τελος πάντων. Το επιχείρημα περί Γαλλίας δεν μου λέει κάτι γιατί από πολιτικής απόψεως και από θέμα ''εξάρτησης'' νομίζω πως υστερούμε σε σύγκριση με την Γαλλία. Αλλά είπαμε αυτή η άποψη είναι εντελώς αυθαίρετη γιατί γενικά έχω ελάχιστη σχέση με τα πολιτικά.
    pa___
    13.10.2006, 21:39
    Ο pa___ θα με υποχρέωνες...
    beth
    14.10.2006, 06:08
    μιλαω μεσα απο μια διαδικασια καταληψεων(2ο ε.λ.)οι καταληψεισ πολοι απλα ως στοχο εχοθν να μαζικοποιησοθν λιγο το κινημα ποθ εχει ψοφησει

    δεν ειμαστε ουτοπιστεσ σιγα η μαρριεττα μην ιδρωσει το αφτι της
    αλλο ειναι το θεμα που ειναι ομως και μια αντισταση
    δηλ κανεις να μην αντιδρα ολοι να μαστε πιονια και αβουλοι???
    ολοι ασ ακουστουμε λοιπον
    μα8ητες ας ακουστουμε!
    oulaloum
    14.10.2006, 15:30
    Καλησπέρα!Είχα καιρό να μπω στο site και τώρα κάποιες μέρες μετά χαίρομαι που βλέπω να ανοίγεται το θέμα των κινητοποιήσεων των μαθητών. Θα συμφωνήσω με τον DJ_kerveros και τον spathasref στα περισσότερα σημεία και κυρίως στο ότι η κατάσταση στην παιδεία συνολικά έχει φτάσει στα όρια.
    Οι καταλήψεις των μαθητών δεν ξεκίνησαν από το πουθενά, έρχονται να συνταχθούν στο πλάι των απεργιακών κινητοποιήσεων των δασκάλων, τα δίκαια αιτήματα των οποίων δεν κάνουν τα αυτιά της υπουργού να ιδρώνουν όπως χαρακτηριστικά λέει και η beth. Γι'αυτό και οι απεργίες συνεχίζονται και όχι μόνο αυτό αλλά με την είσοδο στον αγώνα των μαθητών,των καθηγητών και των φοιτητών μιλάμε για ένα ολόκληρο πανεκπαιδευτικό μέτωπο αντιμέτωπο με την αναλγησία και την πολιτική λιτότητας της κυβέρνησης.
    Δεν θα συμφωνήσω επίσης καθόλου με εκείνους που λένε ότι οι μαθητές κατεβαίνουν σε καταλήψεις μη γνωρίζοντας τον λόγο (έλεος αυτά τα λέει ο Παπαχελάς και οι κυβερνητικοί αντιπρόσωποι, ας μην αναπαράγουμε την αστική προπαγάνδα). Η παιδεία ξεπουλιέται και οι μαθητές είναι από τους πρώτους που το βιώνουν. Το σχολείο σήμερα δεν ικανοποιεί τις ανάγκες των μαθητών, η ιδιωτικοποίηση και για τα δημόσια σχολεία είναι στα σκαριά. Ο δρόμος έχει βέβαια προετοιμαστεί με την υποχρηματοδότηση των δημόσιων σχολείων και την παραπαιδεία να ανθίζει.
    Δεν υπονοώ ότι κάποτε τα πράγματα ήταν καλύτερα αλλά τώρα είναι φανερό ότι η κατάσταση έχει εντατικοποιηθεί. Πόσα και πόσα σχολεία δεν διαθέτουν στοιχειώδη εξοπλισμό,από εργαστήρια, υπολογιστές, γυμναστήρια,ανθρώπινες αίθουσες που να μην πλημμυρίζουν με τις πρώτες βροχιές, χωρίς θέρμανση ενώ σε άλλα τα μαθήματα γίνονται ακόμα στα λυώμενα! Ο λόγος δηλαδή γίνεται για τα αυτονόητα.
    Τέλος, η βάση του 10 για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια κατά την γνώμη μου είναι εντελώς αντιπαιδαγωγική καθώς θεσμοθετεί τις διακρίσεις των μαθητών δύο ταχυτήτων και στρέφει τους μαθητές που αποτυγχάνουν αναγκαστικά που αλλού στα ιδιωτικά πανεπιστήμια και στα ΙΕΚ. Αν προσθέσει κανείς και τις εξετάσεις "ξεσκαρταρίσματος" που αρχίζουν από την Πέμπτη Δημοτικού αποκλείουν σε πολλά παιδιά το αναφαίρετο δικαίωμα της δημόσιας και δωρεάν 9χρονης υποχρεωτικής φοίτησης αλλά και το πόσο εξεταστικοκεντρική είναι η εκπαίδευση σήμερα καταλαβαίνει πως οι αγώνες είναι μονόδρομος.
    Τέλος αυτό που νομίζω ότι πονάει τους "άρχοντες" είναι το γεγονός ότι οι καταλήψεις συνέπεσαν με τις δημοτικές εκλογές, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί απ'όσο γνωρίζω γιατί παρεμποδίζεται η προσέλευση των εκλογέων στα εκλογικά κέντρα και γι'αυτό σε πολλά σχολεία έχουν καλεστεί εισαγγελείς και φαρισαίοι για να επαναφέρουν στην τάξη τους καταληψίες.
    Μη λυγίσετε.Από την νέα εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν γενικές συνελεύσεις στις περισσότερες σχολές και το κλίμα είναι πολύ θετικό για συνέχιση των κινητοποιήσεων με βάση τα γεγονότα του καλοκαιριού και συμπαράταξη των φοιτητών με τους μαθητές και τους δασκάλους.
    Η Γιαννάκου είπε πως στο τέλος του μήνα θα ξαναφέρει στο προσκήνιο το πολυβόητο νόμο-πλαίσιο και δηλώνει αποφασισμένη να το περάσει.Δεν λαμβάνει υπόψιν της όμως τις παρούσες διαφορετικές συνθήκες λόγω της ενότητας δασκάλων-μαθητών-καθηγητών-φοιτητών,ενότητα η οποία φαίνεται και στην πράξη αν υπολογίσει κανείς τον κόσμο που κατέβηκε στα δύο προηγούμενα συλαλλητήρια που πραγματοποιήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας.
    Οι μαθητές αγωνίζονται όχι για τις τυρόπιτες και τα κινητά στις τάξεις, είναι εξωφρενικό να τους υποτιμάμε τόσο αλλά για ένα άλλο σχολείο,πραγματικά δωρεάν και δημόσιο στο οποίο ο ρόλος των μαθητών και των δασκάλων θα είναι αναβαθμισμένος, οι μαθητές δεν θα είναι άβουλα πιόνια, χωρίς κρίση και ο δάσκαλος δεν θα είναι στην αντίπερα της ιεραρχικής μέχρι τώρα διδασκαλικής διαδικασίας αλλά όλοι μαζί θα συνδιαμορφώνουν, χωρίς εξετάσεις, εξετασούλες παραεξετάσεις.
    Οι φοιτητές είναι με το μέρος σας!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : oulaloum στις 14-10-2006 15:31 ]


    oulaloum
    14.10.2006, 15:42
    Σε αυτή τη διεύθυνση είναι και η Έκθεση Επιτροπής του ΥΠΕΠΘ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: http://www.mathites.gr/images/reportofesyp.doc
    Λέξεις όπως επιχείρηση,γονείς καταναλωτές, προιόν, αγορά εργασίας, εταιρίες, μάνατζερ, αναφέρονται καθαρά...
    Τα συμπεράσματα δικά σας.

    Lansetris
    14.10.2006, 16:26
    Είναι στ' αλήθεια αποκαλυπτική η Έκθεση. Μιλάμε για αδίστακτα κέντρα εξουσίας. Μπράβο Κατερίνα!!!

    beth
    14.10.2006, 16:56
    κατερινα 8α 8ελα να συνφωνισω απολητα μαζι σου και να διλωσω πως το κινιμα πρεπει να ειναι ενωμενο..μαζικο...και δυναμικο..
    αλλιως δε 8α γινει τιποτα στοχος δεν ειναι η αλλαγη του νομου αλλα η συσπειρωση..
    homer
    14.10.2006, 17:28
    eleftheria i katalipsi moysiko sxolio tripolis exo i bia apta sxolia

    lianameladaki
    17.10.2006, 16:16
    παντως,το θεμα ειναι ενα...αν δεν πιστεψουμε οι ιδιοι στη δυναμη και τις δυνατοτητες μας τοτε τιποτα δεν θα καταφερουμε...αυτο το ζητημα μας αφορα ολους μαζι και τον καθενα ξεχωριστα....
    Dj_kerveros
    17.10.2006, 19:10
    Παράθεση:

    Το μέλος oulaloum στις 14-10-2006 στις 15:30 έγραψε...
    ...
    Οι μαθητές αγωνίζονται όχι για τις τυρόπιτες και τα κινητά στις τάξεις, είναι εξωφρενικό να τους υποτιμάμε τόσο αλλά για ένα άλλο σχολείο,πραγματικά δωρεάν και δημόσιο στο οποίο ο ρόλος των μαθητών και των δασκάλων θα είναι αναβαθμισμένος, οι μαθητές δεν θα είναι άβουλα πιόνια, χωρίς κρίση και ο δάσκαλος δεν θα είναι στην αντίπερα της ιεραρχικής μέχρι τώρα διδασκαλικής διαδικασίας αλλά όλοι μαζί θα συνδιαμορφώνουν, χωρίς εξετάσεις, εξετασούλες παραεξετάσεις.
    Οι φοιτητές είναι με το μέρος σας!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : oulaloum στις 14-10-2006 15:31 ]





    Συμφωνώ απόλυτα! Αυτή την εποχή μιλάμε για μία γενική αναταραχή στο χώρο της παιδείας, που όμοια της είχε πολλά χρόνια να εμφανιστεί!
    Η εξεταστική στις περισσότερες σχολές μόλις τελείωσε και όλοι περιμένουν και τους φοιτητές να μπουν στο χορό των κινητοποιήσεων! Δυστυχώς η συγκυρία είναι τέτοια που η κατάληψη είναι μονόδρομος!