Παράθεση:
Ego exo varethei na vlepo tin ellada olo sto mpato tou kosmou, se ekpaideusi, se oikonomia, se viomixania, se ependuseis, se ugeia, se texnologia....kai otidipote alo.
|
|
Όλα αυτά τα πίσω έχουν λόγο που συμβαίνουν!Όταν οι άλλοι κάνανε εξερευνήσεις και εφευρέσεις εμείς ψάχναμε τρόπο να απαλλαγούμε από το φέσι.Και δεν είναι μόνο το φέσι.Περάσαμε κι άλλα μετά αλλά ας μην κάνουμε το θέμα μάθημα ιστορίας.Ας μη συγκρίνουμε τη χώρα μας με άλλα ευρωπαϊκά κράτη είναι άδικο.Το γιατί η Ελλάδα αιμοραγεί σε κάποιους τομείς δε θα απαντηθεί με το τι κάνουν στο εξωτερικό.Καλό είναι να παίρνουμε παραδείγματα και ιδέες αλλά όχι να προσπαθούμε να μιμηθούμε κάτι ξένο.Τέλος πάντων,επειδή αν συνεχίσω νιώθω ότι η συζήτηση θα ξεφύγει από το θέμα της θα βάλω την τελεία εδώ.
Πάντως το θέμα της παιδείας και το τι και πως μπρεί ν' αλλάξει είναι ένα μεγάλο θέμα.Και στο κάτω κάτω πως να διορθωθεί ή να χτιστεί ένα σύστημα παιδείας γερό και ικανό να προσφέρει αυτό που πρέπει να προσφέρει (παιδεία και γνώσεις δηλαδή) όταν κάθε τετραετία όταν αλλάζουμε κυβέρνηση αυτή με την σειρά της αλλάζει και τα σχέδια.Γκρεμίζει ό,τι φτιάξανε οι προηγούμενοι και το αρχίζει από την αρχή.Έτσι δεν γίνεται δουλειά,τη μέρα να το χτίζαμε και το βράδυ γκρεμιζόταν έχει γίνει το θέμα...
Και στην τελική νομίζετε ότι με τις καταλήψεις και τις πορείες θα αλλάξει κάτι;;Μπαρμπούτσαλα!!Άντε και να ανακαλέσουν και να επανεξεταστούν 1-2 νόμοι!Και τι έγινε;Σώθηκε η κατάσταση;Όχι.
Το σχολείο έχει χάσει τον προορισμό του εδώ και πολλά χρόνια.Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το μόνο που κάνει είναι να φορτώνει γνώσεις τα παιδιά (πολλές φορές περιττές εώς και άχρηστες) και από παιδεία τίποτα.Ο ρόλος του σχολείου στην ομαλή ένταξη του ατόμου στην κοινωνία ξεχνιέται από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.Ο καθηγητής τρέχει να βγάλει την ύλη και αδιαφορεί για οτιδήποτε άλλο.Στο δημοτικό μας μαθαίνουν ότι το σχολείο υπάρχει για να βγαζεί σωστούς,ανοιχτόμυαλους πολίτες και από το γυμνάσιο ξεκινάμε να μαθαίνουμε ότι το σχολείο βγάζει μόνο υποψήφιους φοιτητές.Όλα τ' άλλα λοιπόν,μαζί και οι καταλήψεις,ανήκουν στον ρομαντισμό που κρύβει ο καθένας μέσα του.Η τελευταία σπουδαία επαναστατική κίνηση των νέων ήταν αυτή του πολυτεχνείου και ήταν σπουδαία γιατί είχε αντίκτυπο και είχε αντίκτυπο γιατί υπήρχε λόγος.Είχαμε χούντα.Έπρεπε να αλλάξει αυτό και άλλαξε.Άλλαξε το καθεστώς.Τώρα δεν πρόκειται να αποσυρθεί ο τρόπος διδασκαλίας γιατί απλά δεν υπάρχει λόγος.Είναι αυτός που είναι γιατί δεν μπορεί να είναι διαφορετικός.Αυτό να έχουμε κατά νου και να προσγιεωθούμε λίγο.
Ακούμε...
www.gamesradio.gr
"2 ώρες είναι θα περάσουν"
Από Σεπτέμβριο καθημερινά 12-2 το μερημέρι
Και διαβάζουμε...
Portatif
Νεανικό,free press περιοδικό
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : pa___ στις 20-10-2006 17:41 ]