Βλέπω πως η συζήτηση προχωράει με γοργούς ρυθμούς, και παρόλο που αυτή τη στιγμή πήζω, θα προσπαθήσω να συμμετασχω.
@Sintorin
Συμφωνούμε απόλυτα, απλά τα φροντιστήρια είναι παρα-παιδεία και οχι παραοικονομία. Τα φροντιστήρια (κανονικα) πληρωνουν φόρους, κλπ. Παρα-οικονομία είναι τα ιδιαίτερα μαθήματα (εκτός και αν υπα΄ρχει κανένας άγιος ανθρωπος που κόβει ΑΠΥ)
@Prochatz,
Συμφωνώ μαζί σου, δεν εχω να κάνω κάποιο σχόλιο αυτή τη στιγμή
@Μelissanthi (ουφ, εσύ θα με κουράσεις γιατί εχεις γραψει πολλά!)
Θα προσπαθήσω να απαντησω με σύντμα σχόλια σε αυτα που εγραψες στ τελευταιο Post (ακολουθώ την αριθμηση σου)
1. Όντως, άσχετο η ΕΕ και οι Ολυμπιακοί με το θέμα μας.. Αυτό θα μπορούσαμε να το συζητούμε για 2 μήνες.
Ας το αφήσουμε για άλλη φορά
2. Συμφωνώ
3. Διαφωνώ 100%. Καταρχήν, μην συγκρίνεις την Ελλάδα με την Τουρκία και την Αίγυπτο, είμαστε περίπου 1 αιώνα μπροστά. Εκεί να δεις χάλια. Όντως, είμαστε πιο πίσω από τις αραδοσιακές δυναμεις της ΕΕ. Αυτό όμως είναι χρήσιμο, για να μπορέσουμε να παμε και εμεις μπροστά. Άλλωστε, υπάρχουν και άλλες χώρες στην (διευρυμενη) ΕΕ που ειναι σαν την Ελλάδα. Όσο για την χρησιμότητα της ΕΕ, θα έπρεπε όλοι να κανουμε το σταυρό μας που μπήκαμε στη ΕΕ, γιατί αλλιώς όντως θα ήμασταν μπανανία. Δεν αντιλέγω, η ΕΕ δεν τα έχει όλα άγια και ωραία. Αλλά μας έσωσε!
4. Η ελλάδα ήταν χωρισμένη πολύ πριν τον εμφυλιο... σε καθε περίπτωση, θα συμφωνήσω (φυσικά) πως καλύτερη η ομόνοια από την διχόνοια/
5. Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Με 14 υποβαθμιση, με 6 υποβαθμιση, με 4 υποβαθμιση. Αναμένω προταση για πρόσβαση στην Τριτοβάθμια εκπαιδευση.
6. Ναι, συμφωνώ. Ας αρχίσουμε όμως την αλλαγή από εμάς.
7. Όπως προείπα, τα φροντιστήρια υπάρχουν γιατι:
α) Οι καθηγητές των δημοσιων σχολείων σε πολλές περιπτώσεις είναι απαραδεκτοι
β) Γιατί καποια αναταραχή υπάρχει και χάνεται η σχολική χρονιά. Π.Χ, όταβ ήμουν εγώ 3η Λυκείου, υπηρχαν απεργίες 2 μηνών. Μετά, πως να συμπληρωθεί η ύλη?
γ) Κτλ κτλ
άρα, κανονικά οι μαθητές θα έπρεπε να ειναι σουπερ ενθερμοι σε ενα νομοσχέδιο που θα προέβλεπε μηχανισμούς αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία κτλ κτλ. Και όχι να ασχολούνται με χαζομάρες.
8. Θέμα εξετάσεων. Καταρχήν, θεωρούνται δύσκολες επειδή δεν διδασκονται σωστα στα σχολεία. Για το θεμα της Αρχιτεκτονικής, νομίζω πως 5 χρονια σπουδών στο ΠΟλυτεχνειο επαρκούν για να γινει σωστς κανεις. Εκτός εάν προτεινεις την εισαγωγή αλλων 5 μαθηματων - να το εξετάσουμε και αυτό. Και πρέπει να ειναι δυσκολες, για να υπάρχει η κατάλληλη διαβαθμιση στις βαθμολογιες.
Στο εξωτερικό υπάρχουν άλλες υποδομές (αναφέρομαι στις υπερδυναμεις). Μην νομιζεις ομως πως τα πραγματα και εκει ειναι απλά.
¨οσο για κάποια αλλα θεματακια που ειχες γράψει λίγο πιο πριν, Τ οσύστημα των Δεσμών ήταν πολύ πιο δύσκολο από το τωρινό (άλλ επιπεδο δυσκολίας γενικώς), και οι ωρες των φροντιστηρίων ίδιες.Τα υπόλοιπα δεν τα θυμαμαι, οποτε ελπιζω να τα συζητησουμε στην συνεχεια μεσα από έναν γόνιμοι διάλογο.
Τέλος, Melissanthi, παρότι διαφωνούμε σε πολλά, χαίρομαι που αναπτύσσεις αρκετά συγκροτημένα την επιχειρηματολογία σου. ελπιζω να μην βρούμε την άκρη συντομα.