or Frodo wore the ring
    did Corum kill the gods
    or where's the wonderland
    which young Alice had seen
    or was it just a dream
    I knew the answers
    now they're lost for me
    Blind Guardian, Imaginations from the Other Side

Δεν θα καθυστερήσω με το να παινέψω το τραγούδι, όχι αμέσως· θέλω να κάνω μια ερώτηση σε όσους έχουν την γνώση για να μου απαντήσουν.
    Ποιος ήταν ο Corum, σε ποια μυθολογία ανήκει και μήπως υπάρχει κάποιο site όπου μπορώ να βρω την ιστορία του;
    Anonymous
    16.04.2003, 10:36
    Where are these silent faces
    I took them all
    they all went away
    now you're alone
    to turn out every light so deep in me
    hold on, to late

Will I ever see them back again
    or did they all die by my hand
    or where they killed
    by the old evil ghost
    who had taken
    the ocean
    of all my dreams
    which were worth to keep
    deep inside my heart
    I wish I
    could get them back
    from the everflow
    before they'll fade away

Ref.:
    Imaginations from the other side
    far out of nowhere
    it got back to my mind
    far out of nowhere
    it got back to my mind
    out of the dark
    back to the light
    then I'll break down
    the walls around my heart

Where's the ocean's daughter
    was Peter Pan in Mordor
    no one's there to keep alive
    all these fairy tales
    may I return to Oz
    will I meet the "Tin Man"
    "Coward Lion" where are you
    without brain the scarecrow's lost
    in the middle of the lake
    stranded in the real world
    left in a world
    no place for daydreams
    serious life
    I fall into
    I fall into a dark hole
    and I can't come out

do you know if Merlin did exist
    or Frodo wore the ring
    did Corum kill the gods
    or where's the wonderland
    which young Alice had seen
    or was it just a dream
    I knew the answers
    now they're lost for me

I hope there is a way back
    with my talisman
    so I look into myself
    to the days when I was just a child
    come follow me to wonderland
    and see the tale that never ends
    don't fear the lion nor the witch
    I can't come back
    I'm lost but still I know
    there is another world
    Anonymous
    16.04.2003, 10:52
    CD Imaginations from the other side
    rapunzel
    21.12.2004, 15:17
    Απάντηση με καθυστέρηση δύο χρόνων!

Ελπίζω να είσαι εσύ η κοπελιά που έγραψε και το μήνυμα "Διαβάστε με δική σας ευθύνη", το οποίο με άγγιξε πάρα πολύ και στο οποίο βρήκα πολλά κοινά στοιχεία με τη δική μου ζωή (όπως ήταν μέχρι πριν οκτώ χρόνια). Αν μάλιστα ακούς (ακόμα) epic metal, παίρνεις και μπόνους. Ελπίζω μόνο να γράφτηκες κιόλας μέλος (ποιά είσαι, ποιά είσαι;;; αρφ, αρφ!). Αλλά, κι αν δεν είσαι εσύ αυτή η κοπέλα, OK…

Στο προκείμενο: Το "Corum" δεν πρέπει να είναι ακριβές. Mάλλον ο «ποιητής» εννοεί Crom. Ο θεός Crom δεν ανήκει σε καμία μυθολογία. Είναι γέννημα της φαντασίας του αμερικανού συγγραφέα Robert Howard, ενός κλειστού, ιδιόρρυθμου ανθρώπου, με τάσεις απομόνωσης και ιδιαίτερη αδυναμία στη μητέρα του (αυτοκτόνησε μετά το θάνατό της), αλλά με γόνιμη φαντασία: ήταν ο πατέρας του Κόναν, του Βάρβαρου!

Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει τα βιβλία, ή έχεις δει την ταινία. Στην αρχή της ταινίας, ο πατέρας του μικρού Κόναν εξηγεί στον μικρό, ότι αρχή πάντων είναι ο Κρομ, ο θεός που εξαφάνισε όλες τις προυπάρχουσες θεότητες και που οι επίγονοί τους συνωμότησαν και τον καταπόντησαν στα έγκατα της γης. Αλλά εκεί συνεχίζει να ζει και περιμένει την ημέρα που θα ελευθερωθεί και θα επιστρέψει σε όλη του τη δόξα.

Ο Κρομ λοιπόν είναι ο Θεός των Κιμμερίων. Θεός της εποχής προ του μεγάλου Κατακλυσμού (προσοχή, σου μιλάω με τους όρους του Χάουαρντ, μη μπερδευτούμε κιόλας), ένας θεός που «επόπτευε» την κοιλάδα των Νεκρών κι ενδιαφερόταν ελάχιστα για το ανθρώπινο γένος (πέρα από κάποιες μικρές παρεμβάσεις προς όφελος του Κόναν του Βάρβαρου, μέσα στις ιστορίες). Ο άνθρωπος «επί Κρομ» ουσιαστικά ήταν απροστάτευτος και survivor με την κυριολεκτική σημασία της λέξης.

Ηταν ο τυπικός Θεός που θα διάλεγε ο Χάουαρντ, ο οποίος ήταν ένα κράμα ρομαντικού και μηδενιστή (είναι αυτό που λένε «ο κυνικός είναι ο πληγωμένος ρομαντικός»), ένας απαισιόδοξος που μόνο στο θάνατο βρήκε την προστασία που ζητούσε.

Για περισσότερες πληροφορίες για τον Κρομ, μπες στο site: http://marvunapp.com/Appendix/crom.htm

CARNIVORUS
    22.12.2004, 10:37
    O Corum einai enas apo tous kalyterous xarakthres pou mas xarise o Michael Moorcock(Μάϊκλ Μούρκοκ είναι ο το ονομα αφού με κόβει η Λογοκρισία...) kai se ayton ektos apo tous Blind Guardian exoun kanei kai ektenesterh anafora (oloklhrous diskous) kai oi Domine apo thn geitonikh mas Italia...Einai xarakthras gennhmenos poly prin apo ton Elric [ton pio gnwsto hrwa tou Moorc ock (αφερέστε το κενό ανάμεσα στο c και το o για να διαβάσετε το όνομα...Aμαν με την λογοκρισία)] kai apotelei meros tis Istorias "The Eternal Champion series"
    An eiste Fan tou Moorcock aksizei ton kopo na to/ta psaksetai mia pou einai kai giortes ki ena vivlio einai koryfaio dwro gia ton eayto mas...Exoun kykloforisei kai ola mazi opote den tha fygetai apo to vivliopoleio me treis tsantes prama...!!!:)

Corum novels
    Corum: The Coming of Chaos (The Swords Trilogy) (The Swords of Corum) (Corum)
    The Knight of the Swords
    The Queen of the Swords
    The King of the Swords

The Prince with the Silver Hand (The Chronicles of Corum)
    The Bull and the Spear
    The Oak and the Ram
    The Sword and the Stallion
    rapunzel
    22.12.2004, 11:50
    Πω, πω, παραπληροφόρηση που έκανα! Μπράβο, ρε Carnivorus, που το έσωσες! Χίλια συγνώμη!