ελληνική μουσική
    829 online   ·  210.833 μέλη

    Qantas αεροπορική εταιρεία χωρίς ατυχήματα!!!

    ageras
    21.11.2006, 05:17
    Σερφάροντας (ως συνήθως τέτοια ώρα) στο ινδερνετ,βρήκα στο blog του Σταθη Παναγιωτόπουλου το εξής καταπληκτικό θέμα.
    Αυτό το θέμα εξελίσεται ανάμεσα στον πιλότο (Π) και στον μηχανικό εδάφους (Λ)
    Αξίζει να σημειωθεί οτι η εταιρεία στην οποία ανήκουν οι εργαζόμενοι δεν έχει ούτε ένα ατύχημα (εδρα η Αυστραλία).
    Μετά από κάθε πτήση οι πιλότοι συμπληρώνουν μια φόρμα που ονομάζουν "gripe sheet" στην οποία καταγράφονται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την πτήση, έτσι ώστε οι μηχανικοί να τα διορθώσουν. Οι μηχανικοί διαβάζουν αυτή την λίστα, διορθώνουν το πρόβλημα και καταγράφουν στο κάτω μισό της φόρμας ποιες ενέργειες έγιναν σχετικά με το πρόβλημα αυτό. Πριν από την επόμενη πτήση οι πιλότοι συμβουλεύονται την φόρμα για να δουν αν το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί.
    Ακολούθει λοιπόν μια τέτοια λίστα με σφάλματα....

    Π: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν θέλει αντικατάσταση.
    Λ: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν αντικαταστάθηκε.

    Π: Η δοκιμαστική πτήση ήταν Ο.Κ., εκτός από το σύστημα αυτόματης προσγείωσης που ήταν κάπως απότομο.
    Λ: Σύστημα αυτόματης προσγείωσης δεν έχει εγκατασταθεί σε αυτό το αεροσκάφος.

    Π: Κάτι χαλαρό στο πιλοτήριο.
    Λ: Κάτι σφίχτηκε στο πιλοτήριο.

    Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.
    Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά.

    Π: Ο αυτόματος πιλότος σε κατάσταση διατήρησης ύψους προκαλεί κάθοδο 200 πόδων το λεπτό.
    Λ: Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα στο έδαφος.

    Π: Ενδείξεις διαρροής στο δεξιό κυρίως σύστημα προσγείωσης.
    Λ: Οι ενδείξεις αφαιρέθηκαν.

    Π: Τα επίπεδα θορύβου του DMA είναι απίστευτα υψηλά.
    Λ: Ο θόρυβος του DMA ρυθμίστηκε σε πιο πιστευτά επίπεδα.

    Π: Οι ασφάλειες τριβής προκαλούν κόλλημα του λεβιέ ισχύος.
    Λ: Γι' αυτό είναι εκεί.

    Π: Το IFF δεν λειτουργεί.
    Λ: Το IFF ποτέ δεν λειτουργεί σε κατάσταση 'OFF'.

    Π: Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ράγισμα στο παρμπρίζ.
    Λ: Υποψιάζομαι ότι έχεις δίκιο.

    Π: Η μηχανή Νο3 λείπει.
    Λ: Η μηχανή βρέθηκε στο δεξί φτερό μετά από σύντομη έρευνα.

    Π: Το αεροσκάφος συμπεριφέρεται κάπως αστεία.
    Λ: Προειδοποιήσαμε το αεροσκάφος να σοβαρευτεί.

    Π: Το ραντάρ βουίζει.
    Λ: Το ραντάρ επαναπρογραμματίστηκε με μουσική.

    Π: Ποντίκι στο πιλοτήριο
    Λ: Εγκαταστάθηκε γάτα.

    Π: Θόρυβος προερχόμενος κάτω από τον πίνακα οργάνων. Μοιάζει σαν ένας νάνος να βαράει κάτι με το σφυρί του.
    Λ: Πήραμε το σφυρί από το νάνο.

    Π: Η ραδιοπυξίδα αρνείται να συνεργαστεί με το GPRS.
    Λ: Της έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις"

    Δηλαδή φανταστείτε οι εταιρείες που έχουν ατυχήματα τι γράφουν....
    Hastaroth
    21.11.2006, 08:22
    Πρόκειται περί ανεκδότου πολύ γνωστού στους αεροπορικούς κύκλους και εγώ προσωπικά το έχω διαβάσει σέ δύο αεροπορικά sites τών οποίων είμαι μέλος.Φυσικά,δέν είναι πραγματικό φύλλο αναφοράς βλαβών,απλά γράφτηκε από έναν μηχανικό εδάφους τής Quantas γιά νά δείξη οτι έχουν καί αυτοί,εκτός από τους πιλότους,αίσθηση τού χιούμορ.

    Πρός ενημέρωσίν σας πάντως,ΚΑΙ η Quantas έχει καταγεγραμμένα ατυχήματα,απλώς δέν ήταν σοβαρά καί φυσικά΄δέν είχαν τραγική κατάληξη.