ελληνική μουσική
    746 online   ·  210.851 μέλη

    Πρώτα βήματα στο πιάνο

    John_Doe
    05.12.2006, 20:49
    Γεια σας!

    Ψάχνοντας στο Google για πληροφορίες σχετικά με την αγορά πιάνου, έπεσα τυχαία στη σελίδα αυτή κι έχω μείνει έκθαμβος από το πόσο ζωντανή και ενημερωμένη είναι! Έκανα μια αναζήτηση στα θέματα που αφορούν την αγορά πιάνου και μπορώ να πω ότι απέκτησα μια πρώτη εικόνα των απόψεών σας, αλλά επειδή δεν έχω αποσαφηνίσει ακόμη τι είναι καλύτερο για εμένα σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα και να σας παραθέσω τη δική μου περίπτωση:

    Είμαι φοιτητής (όχι για πολύ ακόμη) κι ανέκαθεν ήθελα να μάθω πιάνο. Δυστυχώς τα οικονομικά της οικογένειας δεν άντεχαν κάτι τέτοιο, οπότε άρχισα μαθήματα κιθάρας που ήταν πιο προσβάσιμη. Δυστυχώς την κιθάρα ποτέ δεν την αγάπησα κι έτσι μετά από 5 χρόνια την εγκατέλειψα. Από τότε έχει περάσει κάτι περισσότερο από μια δεκαετία... Φτάνουμε έτσι στο σήμερα που είμαι αποφασισμένος ότι πρέπει να δώσω μια ευκαιρία στον εαυτό μου και να αρχίσω μαθήματα πιάνου. Προκύπτυν λοιπόν τα εξής ερωτήματα:

    1) Ωδείο ή ιδιαίτερο??? Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο αφενός κι αφετέρου το "μάδημα" που γίνεται στα ωδεία για 4 ώρες τον μήνα μου φαίνεται λίγο υπερβολικό.

    2) Τι πιάνο να αγοράσω? Δεδομένου ότι για να μελετήσεις, χρειάζεσαι απαραιτήτως ένα πιάνο στο χώρο σου, τι με συμβουλεύεται να κάνω? Να ξεκαθαρίσω εδώ ότι δεν ενδιαφέρομαι για την απόκτηση πτυχίου. Θέλω απλά να αποκτήσω όλες εκείνες τις γνώσεις που θα μου επιτρέπουν να παίζω τα αγαπημένα μου τραγούδια. Ακόμη να τονίσω ότι μένω σε πολυκατοικία (ο από κάτω μου είναι πολύ περίεργος και "γρουσούζης" και δεν ξέρω πως θα αντιδράσει στο άκουσμα μουσικού οργάνου) και δεν ξέρω για πόσο ακόμη θα είμαι Αθήνα, οπότε η αγορά ενός καινούριου κλασσικού πιάνου δεν μου ακούγεται και πολύ καλή ιδέα. Τέλος η φοιτητική μου ιδιότητα δεν μου αφήνει περιθώρια για μεγάλες δαπάνες... Μέχρι 1500-1700 ευρώ θα ζοριστώ, αλλά θα την παλέψω.