ελληνική μουσική
    918 online   ·  210.833 μέλη

    Δύο φοιτητές υπέρ και κατά της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων

    stuff
    09.01.2007, 10:19
    Επίσημη «πρώτη» της αναθεώρησης του άρθρου 16 του Συντάγματος την Τετάρτη στη Βουλή και η προβληματική για τον φάκελο «ιδιωτικά πανεπιστήμια» κορυφώνεται καθώς συνδέεται, εντός των πανεπιστημιακών τειχών τουλάχιστον, με τις κυβερνητικές επιλογές ως προς την αναδιάρθρωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης στη χώρα μας.

    Πρόβα αντιπαράθεσης σήμερα στην «Ε» εκτός κοινοβουλευτικής διαδικασίας, κομματικής τοποθέτησης ή συνδικαλιστικής έκφρασης. Οι δύο φοιτητές, που επιχειρηματολούν υπέρ και κατά της ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων στη χώρα μας, φωτίζουν μετά λόγου γνώσεως τις όψεις του
    νομίσματος που ήδη στριφογυρίζει.


    Αλέξανδρος Πεταλάς
    φοιτητής στο Τμήμα
    Μεταλλειολόγων
    Μηχανικών του ΕΜΠ:



    Η αναθεώρηση του άρθρου 16 δεν λύνει προβλήματα. Είναι πρόβλημα. Διότι:

    1 Το πρώτο επιχείρημα που προβάλλεται από τη μεριά των υποστηρικτών της αναθεώρησης είναι ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια προσφέρουν υψηλότερης ποιότητας γνώση και έρευνα. Τίποτα δεν είναι αναληθέστερο. Αν εξαιρέσουμε συγκεκριμένα πανεπιστήμια της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ, τα ιδιωτικά πανεπιστήμια στον υπόλοιπο κόσμο, και ειδικά στην Ευρώπη, προσφέρουν χαμηλότατου επιπέδου γνώση και αντίστοιχα πτυχία.

    2 Το δεύτερο επιχείρημα που χρησιμοποιείται κατά κόρον είναι ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών πανεπιστημίων θα οδηγήσει στη βελτίωση αμφότερων. Το πρώτο που θα έπρεπε κανείς να σχολιάσει αναφορικά με το παραπάνω είναι ότι η εκπαίδευση δεν είναι «κουνουπίδι» για να υπάγεται στους κανόνες του ανταγωνισμού. Αλλά ακόμη και αν υποβιβάσουμε, τόσο την εκπαίδευση όσο και τη συζήτηση, σε αυτό το επίπεδο, το μόνο που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε είναι ότι η ισχύς του επιχειρήματος ελέγχεται, ενώ θα ήταν τουλάχιστον κωμικό να ισχυριστούμε ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού συστήματος υγείας έχει ωφελήσει με τον οιονδήποτε τρόπο το πρώτο.

    3 Το τρίτο επιχείρημα αφορά το λεγόμενο πρόβλημα της φοιτητικής μετανάστευσης. Η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων δήθεν θα λύσει και αυτό το πρόβλημα, αφού οι ελληνικές οικογένειες δεν θα αναγκάζονται να στέλνουν τα παιδιά τους για σπουδές στο εξωτερικό. Κατ' αρχήν, σε ό,τι αφορά τα ελάχιστα παιδιά που ανήκουν στην οικονομική και κοινωνική ελίτ, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα συνεχίσουν να σπουδάζουν στα κέντρα αριστείας του εξωτερικού. Οσον αφορά τους υπόλοιπους κοινούς θνητούς, τώρα, υπάρχει ζήτημα. Από τη μια μεριά αν θεσπιστούν ακαδημαϊκά κριτήρια για την είσοδο στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, τότε το πρόβλημα δεν λύνεται. Αν όχι, τότε όλες οι υποσχέσεις για εκπαίδευση υψηλής ποιότητας πάνε περίπατο εφ' ενός, ενώ οι δαπάνες των ελληνικών οικογενειών παραμένουν οι ίδιες, με εγχώριους απλώς αποδέκτες.

    4 Στο τέταρτο επιχείρημα, ότι το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι ένας κρατικός θεσμός που δεν έχει σχέση με την ελεύθερη ανάπτυξη της έρευνας και της επιστήμης: Προς πληροφόρησιν, απλώς, το ελληνικό πανεπιστήμιο δεν είναι κρατικό αλλά δημόσιο, αφού όπως ορίζει το Σύνταγμα οφείλει να είναι πλήρως αυτοδιοικούμενο. Αν αυτό δεν συμβαίνει, τότε υπεύθυνη είναι η εκάστοτε κυβέρνηση και όχι η συνταγματική διάταξη.

    5 Τέλος, ως προς το ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα λύσουν το πρόβλημα της ανεργίας των νέων: Πρόκειται περί ανακρίβειας, με την έννοια ότι η ανεργία δεν οφείλεται στην έλλειψη προσφοράς αλλά στην έλλειψη ζήτησης. Αρα, η ανεργία είναι πρόβλημα που αναπαράγεται στην οικονομική και όχι στην εκπαιδευτική σφαίρα.

    Από τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι η αναθεώρηση του άρθρου 16 όχι απλώς δεν λύνει απολύτως κανένα πρόβλημα του εκπαιδευτικού συστήματος στη χώρα μας, αλλά αντίθετα αποπροσανατολίζει τη δημόσια συζήτηση που είναι αναγκαία για την αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων του δημόσιου πανεπιστημίου και ταυτόχρονα μετατρέπει την εκπαίδευση από δημόσιο αγαθό σε εμπορεύσιμο προϊόν.

    Στέφανος Οικονόμου
    φοιτητής ΕΜΜΕ
    του Πανεπιστημίου Αθηνών:


    Αδυνατούμε ως χώρα να δώσουμε στην Παιδεία τον ρόλο που της αξίζει, να καταγράψουμε τα προβλήματά της, να αναζητήσουμε τα αίτιά τους.

    1 Πρέπει επιτέλους να δώσουμε απάντηση στο χρόνιο και φλέγον ερώτημα «Τι Παιδεία και τι πανεπιστήμια θέλουμε;». Ειδικά τώρα, στη δεδομένη χρονική στιγμή, που ολόκληρη η κοινωνία παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα τις εξελίξεις από το «μέτωπο των πανεπιστημίων», μας δίνεται μια ιστορική ευκαιρία να προλάβουμε το τρένο της σύγχρονης εποχής και να ξεπεράσουμε τα συμπλέγματα που οδήγησαν τα πανεπιστήμια στη σημερινή τους αποτελμάτωση.

    2 Πριν να απαντήσουμε στο ερώτημα αν η Ανώτατη Εκπαίδευση θα παρέχεται μόνον από το κράτος, πρέπει να έχουμε κατά νου ότι α) το βασικό κύτταρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης είναι το δημόσιο πανεπιστήμιο β) κάθε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση πρέπει να έχει στο επίκεντρο την ευκολότερη πρόσβαση για όλους στην κοινωνία της γνώσης γ) και ότι τα πανεπιστήμια δεν πρόκειται να αλλάξουν αν η εκπεφρασμένη βούληση για αλλαγή δεν συνοδευθεί από μια γενναία αύξηση της χρηματοδότησης της Παιδείας που να αγγίζει το 5% του ΑΕΠ.

    3 Σε καμία άλλη χώρα δεν περιορίζεται κανένας οργανισμός που θέλει να ιδρύσει ένα μη κρατικό πανεπιστήμιο και να επενδύσει χρήματα δικά του κι όχι φορολογουμένων πολιτών στην έρευνα και την ανάπτυξη ολόκληρων περιοχών. Αν βάλουμε στην άκρη την αριστερή καραμέλα ότι τα τα δημόσια πανεπιστήμια θα ιδιωτικοποιηθούν, κάτι το οποίο είναι αυθαίρετο και εντελώς αναληθές, και εξετάσουμε το ευρωπαϊκό και παγκόσμιο περιβάλλον, θα συνειδητοποιήσουμε ότι για μια ακόμη φορά η πραγματικότητα έχει αναθεωρήσει τις παρωχημένες αντιλήψεις.

    Επιπλέον, σε μια φιλελεύθερη κοινωνία, η αδυναμία επιλογής του χώρου από τον οποίο ο καθένας επιθυμεί να λάβει ανώτατη μόρφωση έρχεται σε σύγκρουση με την ίδια την ελευθερία του ατόμου.

    4 Γιατί δεν επιθυμούμε οι 25.000 φοιτητές που σπουδάζουν στο εξωτερικό να σπουδάζουν στη χώρα τους, αφήνοντας τα χρήματα που ξοδεύουν για τη διαβίωσή τους στο εξωτερικό στην ίδια τη χώρα τους;

    5 Γιατί να μη σταματήσει η αιμορραγία σε ανθρώπινο δυναμικό; Φοιτητές και ακαδημαϊκοί που διαπρέπουν στο εξωτερικό γιατί να μην αποτελούν κεφάλαιο για την ανάπτυξη της χώρας; Πόσα ακόμη ερωτήματα πρέπει να συσσωρευθούν για να γίνει το προφανές; Γιατί να συνεχίζουμε να αγνοούμε τι συμβαίνει γύρω μας;

    Μεγάλο μέρος παροικούντων την πανεπιστημιακή Ιερουσαλήμ ετοιμάζονται για τον πόλεμο του 16, με κίνδυνο να αποκαλυφθεί ότι ο πόλεμος δεν διεξάγεται παρά μόνον στο μυαλό τους. Κι αυτό γιατί η σημερινή Βουλή, ακόμη κι αν ήθελε, δεν μπορεί να αναθεωρήσει το άρθρο 16 ή οποιοδήποτε άλλο άρθρο, αφού δεν είναι αναθεωρητική.

    Γιατί η συζήτηση για την αναθεώρηση να αποτελεί την τελευταία την τελευταία πράξη σε μια αλληλουχία διαστρεβλώσεων και εξυπηρέτησης συμφερόντων;




    enet.gr





    gazakas
    09.01.2007, 14:35
    Θα σχολιάσω την παραπάνω αναδημοσίευση ως εκπαιδευτικός που διδάσκει Έκφραση-Έκθεση. Η εισαγωγή των κειμένων των δύο φοιτητών είναι ανακριβής: δεν "επιχειρηματολογούν" και οι δύο.
    Θα έλεγα ότι πρόκειται για τη σύγκρουση ενός κειμένου με συγκεκριμένα και σοβαρά επιχειρήματα (το πρώτο) -άσχετα αν υπάρχει αντίλογος- και ενός κειμένου γεμάτου ιδεολογήματα, κοινοτοπίες, ανακρίβειες και κινδυνολογικά ρητορικά ερωτήματα (το δεύτερο), που φτάνει μάλιστα και σε σχεδόν προσβλητικούς χαρακτηρισμούς της αντίθετης άποψης ("αριστερή καραμέλα"), την οποία προφανώς δεν έχει κατανοήσει (η αριστερά δε φοβάται ότι τα δημόσια πανεπιστήμια θα ιδιωτικοποιηθούν, αλλά ότι θα λειτουργούν μόνο με ιδωτικοοικονομικά κριτήρια).
    Η συζήτηση είναι μεγάλη, αλλά εν προκειμένω ο τρόπος χειρισμού του θέματος από την κάθε πλευρά είναι ιδιαίτερα διαφωτιστικός για τους στόχους και τα κίνητρα τους...

    http://blogs.musicheaven.gr/gazakas

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : gazakas στις 09-01-2007 14:36 ]


    KIT_KAT
    09.01.2007, 15:22
    Μάλιστα... επειδή έχουμε συζητήσει αρκετά σε αυτό το θέμα (μήπως να μεταφέρονταν εκεί και αυτά τα ποστς;) και για να μην επαναλαμβανόμαστε θα περιοριστώ στο ύψιστο επιχείρημα...

    Παράθεση:

    Επιπλέον, σε μια φιλελεύθερη κοινωνία, η αδυναμία επιλογής του χώρου από τον οποίο ο καθένας επιθυμεί να λάβει ανώτατη μόρφωση έρχεται σε σύγκρουση με την ίδια την ελευθερία του ατόμου.


    Ζντούπ! Ζντόινγκ! Όλε, όλε...

    Κάτσε, κάτσε...

    Αυτό το "αδυναμία επιλογής του χώρου από τον οποίο καθένας επιθυμεί να λάβει ανώτατη μόρφωση" ( ) άραγε πού ακριβώς αναφέρεται;;;

    Α. Το "χώρος" έχει σημασία τοπική

    (Α1. Ε ναι βρε παιδιά. Κι εγώ επιθυμούσα να λάβω ανώτατη μόρφωση ηλεκτρολόγου μηχανικού στην Αλόννησο και αυτό το κράτος ούτε ένα τμήμα δεν έφτιαξε εκεί με αποτέλεσμα να περιοριστώ στις μεγαλουπόλεις... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;;)

    (Α2. Ε ναι βρε παιδιά. Κι εγώ επιθυμούσα να λάβω ανώτατη μόρφωση στη Σκανδιναβία αλλά πού λεφτά, και το κράτος τίποτα, με άφησε να σπουδάσω εδώ... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;; Οι πλούσιοι φίλοι μου γιατί πήγαν;)

    Β. Το "χώρος" αναφέρεται στην εκπαιδευτική βαθμίδα

    (Ε ναι βρε παιδιά. Κι εγώ επιθυμούσα να λάβω ανώτατη μόρφωση από το δημοτικό. Δεν αντιμετώπισα καμία κύρωση βέβαια, αλλά με περνάνε για τρελή... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;;)

    Γ. Το "χώρος" αναφέρεται στα κτίρια

    (Ε ναι βρε παιδιά. Ήθελα κι εγώ να κάνω μάθημα σε ένα γυάλινο κτίριο σε τροπικό δάσος - ή έστω απομίμησή του - και με μία πισίνα από κάτω (να κατεβαίνεις με τσουλήθρα), κι αυτοί με άφησαν σε κάτι γκρίζα... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;;)

    Δ. Το "χώρος" αναφέρεται στον τομέα σπουδών

    (Ε ναι βρε παιδιά. Κι εγώ επιθυμώντας να λάβω ανώτατη μόρφωση έμαθα απ'έξω τα πάντα για τα κουτσομπολιά και τους γάμους ηθοποιών τραγουδιστών και καλλιτεχνών εγχώριων ή μη, και κανείς δε δέχεται ότι έχω ανώτατη μόρφωση... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;;)

    Ε. Το "χώρος" αναφέρεται στην ιδεολογία

    (Η αλήθεια ότι δε συμβαδίζουν ανώτατη μόρφωση και κολλημένα μυαλά... δυστυχώς όμως, εκεί βρήκε εφαρμογή η ελευθερία του ατόμου...)
    Zefuros
    09.01.2007, 15:43
    Παράθεση:

    Το μέλος KIT_KAT στις 09-01-2007 στις 15:22 έγραψε...

    Μάλιστα... επειδή έχουμε συζητήσει αρκετά σε αυτό το θέμα (μήπως να μεταφέρονταν εκεί και αυτά τα ποστς;) και για να μην επαναλαμβανόμαστε θα περιοριστώ στο ύψιστο επιχείρημα...

    Παράθεση:

    Επιπλέον, σε μια φιλελεύθερη κοινωνία, η αδυναμία επιλογής του χώρου από τον οποίο ο καθένας επιθυμεί να λάβει ανώτατη μόρφωση έρχεται σε σύγκρουση με την ίδια την ελευθερία του ατόμου.


    Ζντούπ! Ζντόινγκ! Όλε, όλε...

    Κάτσε, κάτσε...

    Αυτό το "αδυναμία επιλογής του χώρου από τον οποίο καθένας επιθυμεί να λάβει ανώτατη μόρφωση" ( ) άραγε πού ακριβώς αναφέρεται;;;

    Α. Το "χώρος" έχει σημασία τοπική

    (Α1. Ε ναι βρε παιδιά. Κι εγώ επιθυμούσα να λάβω ανώτατη μόρφωση ηλεκτρολόγου μηχανικού στην Αλόννησο και αυτό το κράτος ούτε ένα τμήμα δεν έφτιαξε εκεί με αποτέλεσμα να περιοριστώ στις μεγαλουπόλεις... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;;)

    (Α2. Ε ναι βρε παιδιά. Κι εγώ επιθυμούσα να λάβω ανώτατη μόρφωση στη Σκανδιναβία αλλά πού λεφτά, και το κράτος τίποτα, με άφησε να σπουδάσω εδώ... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;; Οι πλούσιοι φίλοι μου γιατί πήγαν;)

    Β. Το "χώρος" αναφέρεται στην εκπαιδευτική βαθμίδα

    (Ε ναι βρε παιδιά. Κι εγώ επιθυμούσα να λάβω ανώτατη μόρφωση από το δημοτικό. Δεν αντιμετώπισα καμία κύρωση βέβαια, αλλά με περνάνε για τρελή... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;;)

    Γ. Το "χώρος" αναφέρεται στα κτίρια

    (Ε ναι βρε παιδιά. Ήθελα κι εγώ να κάνω μάθημα σε ένα γυάλινο κτίριο σε τροπικό δάσος - ή έστω απομίμησή του - και με μία πισίνα από κάτω (να κατεβαίνεις με τσουλήθρα), κι αυτοί με άφησαν σε κάτι γκρίζα... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;;)

    Δ. Το "χώρος" αναφέρεται στον τομέα σπουδών

    (Ε ναι βρε παιδιά. Κι εγώ επιθυμώντας να λάβω ανώτατη μόρφωση έμαθα απ'έξω τα πάντα για τα κουτσομπολιά και τους γάμους ηθοποιών τραγουδιστών και καλλιτεχνών εγχώριων ή μη, και κανείς δε δέχεται ότι έχω ανώτατη μόρφωση... ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ! Πού είναι η ελευθερία του ατόμου;;)

    Ε. Το "χώρος" αναφέρεται στην ιδεολογία

    (Η αλήθεια ότι δε συμβαδίζουν ανώτατη μόρφωση και κολλημένα μυαλά... δυστυχώς όμως, εκεί βρήκε εφαρμογή η ελευθερία του ατόμου...)




    Προφανώς με την εννοια χώρο, εννοει την απαγορευση ιδιωτικής 3οβαθμιας εκπαίδευσης που ισχύει σήμερα, σε αντίθεση με τις περισσότερες χώρες. Είμαι σίγουρος πάντως πως καταφερες να το καταλάβεις1
    Υ.Γ. Αυτό με τις τσουλήθρες και την πισίνα, όντως θα ήταν ωραία φαση...
    KIT_KAT
    09.01.2007, 15:50
    Το ότι γενικά τάσσεται υπέρ της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων δυστυχώς το έχουμε καταλάβει.

    Η ένστασή μου προκύπτει από το ότι η επίκληση της ελευθερίας του ατόμου είναι τελείως άστοχη σαν επιχείρημα στο συγκεκριμένο θέμα! (μίλησε κανείς για καραμέλες;)

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : KIT_KAT στις 09-01-2007 15:50 ]


    Zefuros
    09.01.2007, 15:57
    οντως... δυστυχως υπάρχουν πολλές καραμέλες. Αριστερές και δεξιές και ότι θες καραμέλες.

    Πάντως εγώ δεν είμαι αντίθετος στην ιδέα δυνατότητας ιδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων. Σε θεωρητικό επίπεδο, είναι καλό βήμα. Ποιος για παράδειγμα θα διαφωνούσε εαν το Μ.Ι.Τ. ίδρυε παράρτημα του στην Ελλάδα? Κανείς. Το πρόβλημα όμως, και συνεπακόλουθα αυτό που με φοβίζει, είναι πως από την θεωρία μέχρι την πράξη είμαι μακρύς ο δρόμος, και αντί για πανεπιστήμια θα δημιουργηθεί κανένα εξάμβλωμα που δεν θα έχει καμία σχέση με την πραγματική παιδεία.


    AlmaNegra
    09.01.2007, 16:26
    Νομίζω παιδιά ότι όόόόόόλα αυτά (συζητήσεις, πορείες, καταλήψεις) είναι άνευ ουσιαστικού λόγου. Οι αποφάσεις έχουν παρθεί λίγα χρόνια πριν, τα Ευρωπαϊκά συμβόλαια έχουν υπογραφεί, και το θέμα είναι ποιός θα τολμήσει να περάσει την περιβόητη αναθεώρηση με το μικρότερο πολιτικό κόστος. Καθαρά και ρεαλιστικά πρέπει να τα δούμε τα πράγματα... Πάντως είναι ελπιδοφόρο το γεγονός ότι σαν χώρα, έχουμε πολυφωνία, απόψεις με σοβαρά επιχειρήματα και κάνουμε (όσο μπορούμε) διάλογο... Αρκεί αυτά τα επιχειρήματα να μην τα παίρνουμε με φαξ από κάποια γραφεία...
    groovergr
    09.01.2007, 16:44
    Παράθεση:

    Το μέλος AlmaNegra στις 09-01-2007 στις 16:26 έγραψε...

    Οι αποφάσεις έχουν παρθεί λίγα χρόνια πριν, τα Ευρωπαϊκά συμβόλαια έχουν υπογραφεί, και το θέμα είναι ποιός θα τολμήσει να περάσει την περιβόητη αναθεώρηση με το μικρότερο πολιτικό κόστος.




    Έχεις απόλυτο δίκιο Alma θέλουμε δε θέλουμε θα μας επιβάλουν τις νέες ρυθμίσεις... Και δε μπορώ να καταλάβω... αν η κυβέρνηση φέρει προς ψήφιση το νέο νομοσχέδιο δε θα περάσει; Πολύ δύσκολο φίλοι μου... Αλίμονό μου αν χαθέι αυτη η εξεταστική... Ας ελπίσουμε οτι οι αντιδράσεις θα είναι στα πλαίσια της λογικής και δε θα γίνουν καταλήψεις επ'αόριστον (εκει οδηγείται το πράμα)...

    You 'll never be the same again...

    http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Blog&file=page&blogger=groovergr

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : groovergr στις 09-01-2007 19:11 ]


    snakous
    09.01.2007, 18:55
    ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΙΤΗΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ. Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝ ΕΠΙΚΥΡΩΘΕΙ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΛΗΘΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΑΓΝΟΙΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΛΕΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΠΛΗΓΕΙ, ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΓΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ CITY PRESS 9/01/07 ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ, <<ΟΙ ΣΧΟΛΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΜΕΣΑ ΚΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ>>.
    ΛΕΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΙΤΗΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ [ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΙΩΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ??? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟ (ΣΕ ΤΙΜΗ ΚΟΣΤΟΥΣ) ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΔΥΝΑΤΟΝ, ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΠΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑΚΟ ΚΥΚΛΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΙΒΛΙΑ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ???]
    ΑΚΟΜΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΩΣ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ) ΘΑ ΔΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΑ ΠΤΥΧΙΑ ή ΙΣΟΤΙΜΑ ΠΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΠΟ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΧΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ 16 ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ''ΙΔΙΩΤΙΚΑ'' ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 10 ΜΕ 11 ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ''ΠΛΗΡΩΣΕΙ'' ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ. ΑΠΑΝΤΩ ΛΟΙΠΟΝ...
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ??? ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΦΟΙΤΙΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ????? ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ''ΥΨΗΛΑ ΚΕΦΑΛΙΑ''!!!??? ΜΗΠΩΣ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΙΤΣΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ... ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΑ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΟΠΩΣ ΒΑΣΗ ΤΟ 15 (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΘΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ), ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ(STANDARD), ΓΝΩΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ...ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ). ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑϊΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΑΡΙΣΤΕΥΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΣΑΜΠΕ...!!!!!!!!!!!). ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΦΟΙΤΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ??? ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ??? ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΟΠΟΥ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΟΤΕΤΣΗ ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣΑΣΤΑΝ. ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΚΑΜΙΑ 50 ΕΥΡΩ ΣΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ...!!!!!!! ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ?? ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ...ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ, ΣΑΝ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΚΚΑΛΟ...
    ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...



    altamira
    09.01.2007, 19:13
    1. H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες. η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Kράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.
    2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
    3. Tα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα.
    4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Tο Kράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους.
    5. H ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση. Tα ιδρύματα αυτά τελούν υπό την εποπτεία του Kράτους, έχουν δικαίωμα να ενισχύονται οικονομικά από αυτό και λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους. Συγχώνευση ή κατάτμηση ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μπορεί να γίνει και κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη διάταξη, όπως νόμος ορίζει.
    Eιδικός νόμος ορίζει όσα αφορούν τους φοιτητικούς συλλόγους και τη συμμετοχή των σπουδαστών σ’ αυτούς.
    6. Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί. Tο υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό τους επιτελεί επίσης δημόσιο λειτούργημα, με τις προϋποθέσεις που νόμος ορίζει. Tα σχετικά με την κατάσταση όλων αυτών των προσώπων καθορίζονται από τους οργανισμούς των οικείων ιδρυμάτων.
    Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δεν μπορούν να παυθούν προτού λήξει σύμφωνα με το νόμο ο χρόνος υπηρεσίας τους παρά μόνο με τις ουσιαστικές προϋποθέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 88 παράγραφος 4 και ύστερα από απόφαση συμβουλίου που αποτελείται κατά πλειοψηφία από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, όπως νόμος ορίζει.
    Nόμος ορίζει το όριο της ηλικίας των καθηγητών των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων? εωσότου εκδοθεί ο νόμος αυτός οι καθηγητές που υπηρετούν αποχωρούν αυτοδικαίως μόλις λήξει το ακαδημαϊκό έτος μέσα στο οποίο συμπληρώνουν το εξηκοστό έβδομο έτος της ηλικίας τους.
    7. H επαγγελματική και κάθε άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Kράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από τρία χρόνια, όπως προβλέπεται ειδικότερα από το νόμο, που ορίζει και τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων αποφοιτούν από τις σχολές αυτές.
    8. Nόμος ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο Kράτος, τα σχετικά με την εποπτεία που ασκείται πάνω σ’ αυτά, καθώς και την υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού τους.
    H σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται.
    9. O αθλητισμός τελεί υπό την προστασία και την ανώτατη εποπτεία του Kράτους.
    Tο Kράτος επιχορηγεί και ελέγχει τις ενώσεις των αθλητικών σωματείων κάθε είδους, όπως νόμος ορίζει. Nόμος ορίζει επίσης τη διάθεση των ενισχύσεων που παρέχονται κάθε φορά στις επιχορηγούμενες ενώσεις σύμφωνα με τον προορισμό τους.

    Αυτό είναι το άρθρο 16 του Συντάγματος....
    αντι να το καταργήσουν δεν κοιτάνε να το εφαρμόσουν??..
    Ακου ....
    "H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων." ....null
    KIT_KAT
    09.01.2007, 19:16
    Παράθεση:

    Το μέλος snakous στις 09-01-2007 στις 18:55 έγραψε...

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ???





    Όχι.
    alex3
    09.01.2007, 20:19
    ο δημόσιος χαρακτήρας της ανώτατης εκπαίδευσης σαν επιλογή διαδικασίας, δηλώνει κοινωνική αλληλεγγύη. Αυτο στις μέρες μας ξεφτίζει όλο και περισσότερο, με κύριους υπεύθυνους εμάς τους ίδιους, που συστηματικά επιλέγουμε την οικονομία της αγοράς. Τη ζωή "της αγοράς'...Τη ζωή από την οποία το αίτημα της ποιότητας αντικαθίσταται από την ανάγκη της ποσότητας - το σύστημα δε λειτουγεί χωρις κατανάλωση άλλωστε...
    Οταν, λοιπόν, με το καλό λειτουργήσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, δεν θε απορήσουμε αν κλάδοι επιστημονικοί πάψουν να υφίστανται επειδή δεν τους ζητάει η αγορά... Ουτε αν για να σπουδάσεις τι...? φιλοσοφία, ας πούμε, θα πρέπει να έχεις σπονσορα... κάτι σαν ραδιοφωνικός παραγωγός σε ιδιωτικό σταθμό...

    stuff
    09.01.2007, 20:59
    Εντελως πληροφοριακα,χωρις να χαρακτηριστω,οσοι εναντιωνονται στο "αρθρο 16",μπορουν να υπογραψουν εδω

    http://www.myspace.com/groupoanaconda

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : stuff στις 09-01-2007 20:59 ]


    spathasref
    09.01.2007, 21:28
    "Ιδιωτικοποιήσαμε" λένε οι Εθνοπατέρες μας, ΠΟΥΛΗΣΑΝ, λέω εγώ, για μισή μπουκιά ψωμί τον Ο.Τ.Ε., τα λιμάνια, την Αγροτική. Προσπαθούν να διώξουν την Ολυμπιακή, ήρθε η σειρά της Δ.Ε.Η., σε λίγα χρόνια θα δοθεί ο Ο.Σ.Ε.. Δεν έχει μείνει πλέον εθνικό κεφάλαιο!

    Τί μένει όμως ακόμη "ασκότωτο"; Μα βέβαια, η Ανώτατη Παιδεία! Αυτή η πανάκριβη παρθένα! Ας την πουλήσουμε λοιπόν και αυτή για ένα πιάτο φασόλια...

    Άσε το λαό (καμμία σχέση με το Δήμο της πραγματικής Δημοκρατίας) να "λιώνει τα μάτια του στο φως της τηλεόρασης".

    Συνάδελφοι, ας κοιτάξουμε να πάρουμε εμείς τα δικά μας τα πτυχία όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ας αφήσουμε τους επόμενους να διαχειριστούν το σκοτάδι που θα αφήσουμε πίσω μας.

    Και, προς Θεού! Μη χαθεί η εξεταστική, έτσι;

    Πάμε όλοι μαζί στο ρυθμό του ντεφιού! Μην ακούσω διαμαρτυρίες όμως. ΕΜΕΙΣ διαλέγουμε τα αφεντικά μας. Κανένας άλλος!
    sunwing
    09.01.2007, 21:46
    Κατά τη γνώμη μου όλο βουλιάζουμε προς την πρώτη βιομηχανική εποχή , όσο πάνε τα χρόνια πάμε και μεις φουριόζοι προς την εποχή όπου θα δουλεύουμε για ένα κομμάτι ψωμί στα πόδια των αφεντάδων .
    Αύριο θα απεργήσω. Για τα παιδιά μου και τα παιδιά σας. Οι αποφάσεις είναι σαφώς ειλημμένες αλλά υπάρχουν ακόμα σκεπτόμενοι άνθρωποι.
    Και να μην ψαρώνουν μερικοί για το δεκαπέντε της βάσης που θα απαιτούν, οι πιο πολλοί περάσαμε στα ΑΕΙ με δεκαοχτώ και πάνω. Και δεν είναι χάλια όλα τα πανεπιστήμια. Θυμάμαι με πολύ καμάρι τα φοιτητικά μου χρόνια στη Φιλοσοφική Κρήτης , λεβέντες καθηγητές , λεβέντικο και ερευνητικό το σύστημα.
    Λάθος νέοι άνθρωποι να βλέπουν τόσο αθώες αυτές τις εξελίξεις.
    Φοβάμαι όλα αυτά που γίνονται για σας και τα παιδιά μου πλέον χωρίς εσάς και χωρίς τα παιδιά μου.
    Για τούτο δε θα πάω στη δουλειά αύριο...
    gazakas
    09.01.2007, 21:53
    Μαζί σου, Ηλιόφτερη! Είναι ωραίο να μη νιώθεις μόνος σε τέτοιους καιρούς...
    KIT_KAT
    09.01.2007, 23:39
    Παράθεση:

    Το μέλος stuff στις 09-01-2007 στις 20:59 έγραψε...

    Εντελως πληροφοριακα,χωρις να χαρακτηριστω,οσοι εναντιωνονται στο "αρθρο 16",μπορουν να υπογραψουν εδω

    http://www.myspace.com/groupoanaconda



    Εννοείς όσοι εναντιώνονται στην ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ του άρθρου 16.
    Lansetris
    10.01.2007, 00:24
    1. Εκτός από μερικά πανεπιστήμια της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ δεν υπάρχουν καλά ιδιωτικά πανεπιστήμια. Κι αυτά ιδρύθηκαν πολύ πριν υπάρξουν ΗΠΑ ως ανεξάρτητο κράτος.
    2. Γνωστό το σενάριο. Γραφικοί οπισθοδρομικοί κρατιστές, γιατί δε θέλετε εκσυγχρονισμένα ιδιωτικά πανεπιστήμια, πράγμα που θα αναβαθμίσει και τη δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση; (αυτό κι αν είναι καραμέλα)
    Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Με ιδιωτικά πανεπιστήμια, αντίο έρευνα, αντίο υποτροφίες, αντίο σε όλα αυτά και πολλά άλλα γιατί οι ιδιοκτήτες θα γκρινιάζουν και θα φτάσουν στο σημείο να χρηματοιδοτούνται και οι ίδιοι από το κράτος όπως γίνεται και αλλού.
    3. Αλήθεια η κοινωνική ελίτ περιμένει την ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα για να μην ξενιτεύονται τα βλαστάρια της; Όσο για τους υπόλοιπους, θα είναι στοιχειωδώς σοβαρό ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο που θα δεχτεί φοιτητές χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια εισαγωγής;
    4. Πιστεύει κανείς σοβαρά ότι φταίει το ελληνικό Πανεπιστήμιο που υπάρχει ανεργία; Και η χαμηλή βιομηχανική ανάπτυξη; οι νεοφιλελεύθερες λογικές στην αγορά εργασίας;


    Εδώ παίζονται πολλά συμφέροντα, μεγάλες δουλειές. Ας μην περάσει η αναθεώρηση του άρθρου 16 κι ας φροντίσουμε εμείς γι' αυτό. Δεν είμαστε λίγοι, είμαστε πολλοί και γινόμαστε περισσότεροι όσο το ψάχνουμε, όσο ξεστραβωνόμαστε. Ας τους κάνουμε δύσκολη τη ζωή.
    altamira
    10.01.2007, 08:25
    Παράθεση:

    Το μέλος sunwing στις 09-01-2007 στις 21:46 έγραψε...

    Κατά τη γνώμη μου όλο βουλιάζουμε προς την πρώτη βιομηχανική εποχή , όσο πάνε τα χρόνια πάμε και μεις φουριόζοι προς την εποχή όπου θα δουλεύουμε για ένα κομμάτι ψωμί στα πόδια των αφεντάδων .
    Αύριο θα απεργήσω. Για τα παιδιά μου και τα παιδιά σας. Οι αποφάσεις είναι σαφώς ειλημμένες αλλά υπάρχουν ακόμα σκεπτόμενοι άνθρωποι.
    Και να μην ψαρώνουν μερικοί για το δεκαπέντε της βάσης που θα απαιτούν, οι πιο πολλοί περάσαμε στα ΑΕΙ με δεκαοχτώ και πάνω. Και δεν είναι χάλια όλα τα πανεπιστήμια. Θυμάμαι με πολύ καμάρι τα φοιτητικά μου χρόνια στη Φιλοσοφική Κρήτης , λεβέντες καθηγητές , λεβέντικο και ερευνητικό το σύστημα.
    Λάθος νέοι άνθρωποι να βλέπουν τόσο αθώες αυτές τις εξελίξεις.
    Φοβάμαι όλα αυτά που γίνονται για σας και τα παιδιά μου πλέον χωρίς εσάς και χωρίς τα παιδιά μου.
    Για τούτο δε θα πάω στη δουλειά αύριο...

    Ετσι ακριβώς!!!
    Και για να μη πληρώνουμε ακόμα ακριβότερα τη μόρφωση,και για να το καταφέρουμε να έχουμε όλοι τις ίδιες ευκαιρίες,και για να πάψουν να μας θεωρούν μαριονέτες,και τέλος πάντων γιατί αρκετά ανεχτήκαμε πρέπει να μας βρουν απέναντί τους.Και αυτό σημαίνει..απεργία,να κατέβουμε στους δρόμους, να φωνάξουμε για να μας ακούσουν...Βέβαια κάτι θα σκαρφιστούν για να στρέψουν αλλού την προσοχή...παρέα με τα τσιράκια τους, τους μεγαλο..δημοσιογράφους των καναλιών (π.χ. η ιστορία με όσους δεν πήγαν στρατό που ..τώρα το ανακάλυψαν και ίσως σήμερα -αύριο πετάξουν και κανά τρανταχτό όνομα) είναι γνωστό το παιχνίδι τους άλλωστε μα δεν μασάμε πια.
    γι αυτό...
    ΑΠΕΡΓΙΑ
    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
    Για ..πραγματική ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
    alex3
    10.01.2007, 08:50
    αυτοι οι σκεπτόμενοι sunwing, που είναι?? Ειναι πια καιρός να σταματήσουν μόνο να σκέπτονται και ν'αρχισουν ν' αντιδρούν...

    τρελλαίνομαι όταν ακούω παιδιά 20 χρονών να λένε " αχ θεούλη μου, μη χαθεί κι αυτή η εξεταστική..."
    από την άλλη, καταλαβαίνω κι'όλας...

    καλό βολι στην απεργία σου...