ελληνική μουσική
    793 online   ·  210.850 μέλη

    Δύο φοιτητές υπέρ και κατά της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων

    gazakas
    16.01.2007, 13:49
    Άντε μωρέ Κατερίνα με το παλιοκομμούνι τον Πασχαλίδη! Τίποτα δεν ισχύει από όσα λέει, έτσι δεν είναι ρε παιδιά;
    KIT_KAT
    16.01.2007, 13:54

    Για σκέψου, να συντασσόμαστε με τα "παλιοκομμούνια"..
    Giorgos_arazei
    16.01.2007, 14:32
    Εμενα παλι μου φαινεται οτι το πραγμα το κουραζετε διχως να υπαρχει λογος.
    Απ τη μια σκεφτομαι, αν τα ΑΕΙ γινουν ιδιωτικα, θα βγουν επιστημονες ειδικευμενοι για συγκεκριμενες θεσεις,στον ιδιωτικο τομεα και τα δημοσια-ΑΕΙ-απ την πρωτη κιολας μερα θα ξοφλησουν. Απ την αλλη προτιμω τους φοιτητες των ιδιωτικων, επειδη τα πτυχια που περνουμε εμεις τωρα ειναι κωλοχαρτα μ'ολη τη σημασια της λεξης. Βγαινουμε δηθεν επιστημονες και δεν γνωριζουμε ποσο κανει 7Χ8. Ετσι ειναι. Βαριεμαι τη μιζερια των πανεπιστημιων μας, βαριεμαι τις γενικοτητες που προσφερουν. Για να μαι ειλικρινης, δεν εχω αποφασισει με ποιου το μερος ειμαι.
    Ξερω πως αν μεινουν τα πανεπιστημια ως εχουν, το πτυχιο μου παει κατα τη γκρεμιλα...Επισης ξερω πως αν γινουν τα ιδιωτικα ΑΕΙ, το πτυχιο μου παει κατα διαολου...Ε λοιπον, τωρα αποφασιζω μεταξυ γκρεμιλας και διαολου.
    Tziamourani
    16.01.2007, 15:11
    Παράθεση:

    Το μέλος Giorgos_arazei στις 16-01-2007 στις 14:32 έγραψε...

    Εμενα παλι μου φαινεται οτι το πραγμα το κουραζετε διχως να υπαρχει λογος.
    Απ τη μια σκεφτομαι, αν τα ΑΕΙ γινουν ιδιωτικα, θα βγουν επιστημονες ειδικευμενοι για συγκεκριμενες θεσεις,στον ιδιωτικο τομεα και τα δημοσια-ΑΕΙ-απ την πρωτη κιολας μερα θα ξοφλησουν. Απ την αλλη προτιμω τους φοιτητες των ιδιωτικων, επειδη τα πτυχια που περνουμε εμεις τωρα ειναι κωλοχαρτα μ'ολη τη σημασια της λεξης. Βγαινουμε δηθεν επιστημονες και δεν γνωριζουμε ποσο κανει 7Χ8. Ετσι ειναι. Βαριεμαι τη μιζερια των πανεπιστημιων μας, βαριεμαι τις γενικοτητες που προσφερουν. Για να μαι ειλικρινης, δεν εχω αποφασισει με ποιου το μερος ειμαι.
    Ξερω πως αν μεινουν τα πανεπιστημια ως εχουν, το πτυχιο μου παει κατα τη γκρεμιλα...Επισης ξερω πως αν γινουν τα ιδιωτικα ΑΕΙ, το πτυχιο μου παει κατα διαολου...Ε λοιπον, τωρα αποφασιζω μεταξυ γκρεμιλας και διαολου.



    Ετσι είναι όπως τα λες Γιώργο, είναι δίκοπο μαχαίρι....ιδιωτικό? δημόσιο? Αντε να βγάλεις άκρη....
    Fler
    16.01.2007, 15:19
    Παράθεση:

    Το μέλος Giorgos_arazei στις 16-01-2007 στις 14:32 έγραψε...

    Εμενα παλι μου φαινεται οτι το πραγμα το κουραζετε διχως να υπαρχει λογος.
    Απ τη μια σκεφτομαι, αν τα ΑΕΙ γινουν ιδιωτικα, θα βγουν επιστημονες ειδικευμενοι για συγκεκριμενες θεσεις,στον ιδιωτικο τομεα και τα δημοσια-ΑΕΙ-απ την πρωτη κιολας μερα θα ξοφλησουν. Απ την αλλη προτιμω τους φοιτητες των ιδιωτικων, επειδη τα πτυχια που περνουμε εμεις τωρα ειναι κωλοχαρτα μ'ολη τη σημασια της λεξης. Βγαινουμε δηθεν επιστημονες και δεν γνωριζουμε ποσο κανει 7Χ8. Ετσι ειναι. Βαριεμαι τη μιζερια των πανεπιστημιων μας, βαριεμαι τις γενικοτητες που προσφερουν. Για να μαι ειλικρινης, δεν εχω αποφασισει με ποιου το μερος ειμαι.
    Ξερω πως αν μεινουν τα πανεπιστημια ως εχουν, το πτυχιο μου παει κατα τη γκρεμιλα...Επισης ξερω πως αν γινουν τα ιδιωτικα ΑΕΙ, το πτυχιο μου παει κατα διαολου...Ε λοιπον, τωρα αποφασιζω μεταξυ γκρεμιλας και διαολου.



    Πράγματι..Έτσι είναι..Όντως χρειάζεται αλλαγή το πανεπιστήμιο.Το θέμα είναι προς ποια κατεύθυνση.
    Η αλήθεια είναι ότι αν έβγαινε κάποιος και έθετε αυστηρούς όρους γύρω από τη λειτουργία αυτών των ιδιωτικών πανεπιστημίων (π.χ. η αξιολογική εισαγωγή των φοιτητών) και μπορούσε παράλληλα να εγγυηθεί και την τήρησή τους, τότε ίσως να μην υπήρχε όλη αυτή η αντίδραση..Αλλά δεν μπορούν να ισχυρίζονται ότι η κίνηση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση των δημόσιων πανεπιστημίων..Αν θέλουν να κάνουν κάτι για αυτά - πράγμα που οφείλουν - θα πρέπει να βρουν άλλα μέσα. Να αλλάξει όλο το σύστημα από τη βάση του..Δεν μπορούμε όμως να μιλάμε για ιδιωτικά τη στιγμή που στα δημόσια επικρατεί μπάχαλο ούτε να ζούμε σε αυταπάτες ότι με την ίδρυση ιδιωτικών θα λυθεί το πρόβλημα των δημοσίων..Ότι όλο το πρόβλημά μας τόσα χρόνια ήταν ότι μας έλειπαν τα ιδιωτικά!!Αφήνουμε λοιπόν το γάμο και πάμε για πουρνάρια...Ωραία!
    Giorgos_arazei
    16.01.2007, 15:31
    Οπως ειπα σε προηγουμενη σελιδα του τοπικ, ΔΕΝ φταιει η κυβερνηση, ειτε λεγεται ΝΔ, ειτε ΠΑΣΟΚ, ειτε Συλλογος Κυνηγων Ελλαδας. Τα προβληματα ξεκινουν απο μας και τα τρωμε στη μαπα παλι εμεις φυσικα! Δεν μπορει ο φοιτητης που χθες εσπαγε τζαμια και καδους στο πανεπιστημιο του, να βγαινει σημερα και να γκαριζει για δημοσια παιδεια. Αυτο ειναι καραγκιοζιλικι! Οπως επισης, καραγκιοζιλικι ειναι αυτο που λεει η κυβερνηση οτι-δηθεν-τα πανεπιστημια μ'αυτο το μετρο(τα δημοσια) θα γινουν καλυτερα! Ειναι σαν να λεμε, "εγω θα πεσω απ τον 78ο οροφο αλλα θα ζησω!"
    stuff
    18.01.2007, 11:29
    Εκαψαν, τα έσπασαν και αποχώρησαν ανενόχλητοι...
    Πολεμικό σκηνικό στήθηκε χθες για περισσότερο από δύο ώρες περιμετρικά του Πολυτεχνείου, με «πρωταγωνιστές» για άλλη μια φορά άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου. Τα επεισόδια άρχισαν περίπου στις 4 μ. μ., όταν στο Πολυτεχνείο έφθασε μέρος των διαδηλωτών του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου. Μόλις οι διαδηλωτές εισήλθαν στο Πολυτεχνείο, μικρή μειοψηφία τους, σύμφωνα με την αστυνομία όχι περισσότερα από 200 άτομα, χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και άρχισαν να προκαλούν επεισόδια τόσο από την πλευρά της οδού Στουρνάρη, όσο και στην κεντρική είσοδο, στην οδό Πατησίων.

    Οι δρόμοι γύρω από το ΕΜΠ, συμπεριλαμβανομένης και της Πατησίων, παρέμειναν κλειστοί για αρκετές ώρες. Οι νεαροί άρχισαν να πετούν δεκάδες μολότοφ με στόχο αστυνομικούς και τηλεοπτικά συνεργεία που βρίσκονταν έξω από το Πολυτεχνείο. Παράλληλα, επιχείρησαν να στήσουν οδόφραγμα στην Πατησίων, χρησιμοποιώντας θρανία, σκαλωσιές και έπιπλα, στα οποία έβαλαν φωτιά. Η άμεση επέμβαση αστυνομικών δυνάμεων απέτρεψε αυτό το ενδεχόμενο. Ο κλεφτοπόλεμος συνεχίσθηκε για περίπου δύο ώρες. Οι νεαροί έβγαιναν από τις δύο θύρες του Πολυτεχνείου σε Στουρνάρη και Πατησίων, έριχναν μολότοφ, φωτοβολίδες, με τη χρήση ειδικών συσκευών εκτόξευσης, που εμφανίσθηκαν για πρώτη φορά σε διαδηλώσεις το περασμένο καλοκαίρι, πέτρες και μεταλλικά σφαιρίδια εναντίον των αστυνομικών. Οι αστυνομικοί απαντούσαν με δακρυγόνα, που ανάγκαζαν τους νεαρούς σε υποχώρηση στο εσωτερικό του ΕΜΠ. Η υποχώρηση ήταν πρόσκαιρη, για ανασύνταξη δυνάμεων και εκδήλωση νέας επίθεσης λίγο αργότερα. Ενας αστυνομικός υπέστη εγκαύματα, όταν μολότοφ έπεσε πάνω του. Οπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, στο εσωτερικό του Πολυτεχνείου βρισκόταν αντιπροσωπεία της ΠΟΣΔΕΠ, που συμμετείχε νωρίτερα στο συλλαλητήριο. Οι πρυτανικές αρχές βρίσκονταν σε διαρκή συνεννόηση με την ΠΟΣΔΕΠ, προκειμένου να βρεθεί τρόπος για να εκτονωθεί η κατάσταση. Οι νεαροί ζήτησαν να απομακρυνθούν οι αστυνομικές δυνάμεις για να μπόρεσαν να αποχωρήσουν. Τελικά, οι αντεξουσιαστές αποχώρησαν από την πίσω πόρτα του Πολυτεχνείου, λίγο μετά τις 6 μ. μ. Οι υπόλοιποι διαδηλωτές αποχώρησαν λίγο μετά τις 7 μ. μ. Των επεισοδίων στο Πολυτεχνείο είχαν προηγηθεί άλλα με φθορές σε κατάστημα και αυτοκίνητα στο κέντρο της Αθήνας. Οι δύο συγκεντρώσεις διαδηλωτών για το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο έγιναν σε Ομόνοια και Προπύλαια και συμμετείχαν περίπου 4.000 διαδηλωτές. Τα πρώτα επεισόδια έγιναν στην οδό Ακαδημίας περίπου στη 1.30 μ. μ. Νεαροί πέταξαν βόμβες μολότοφ εναντίον διμοιρίας των ΜΑΤ και αποκρούσθηκαν με δακρυγόνα. Οταν η πορεία έφθασε στη Βουλή, ομάδα αγνώστων έριξε βόμβες μολότοφ στην οδό Σιμωνίδου, με αποτέλεσμα να εκδηλωθεί φωτιά σε σταθμευμένο αυτοκίνητο της πρεσβείας της Βοσνίας, που επεκτάθηκε σε τέσσερα ακόμη οχήματα και σε καφετέρια. Η φωτιά σβήστηκε από όχημα της Πυροσβεστικής που έσπευσε στο σημείο.

    Αμέσως μετά, επεισόδια σημειώθηκαν στη Βασιλίσσης Σοφίας, όταν οι διαδηλωτές επιχείρησαν να σπάσουν το μπλόκο των αστυνομικών, αλλά αποκρούσθηκαν με χρήση χημικών. Ενας αστυνομικός τραυματίσθηκε από πέτρα. Η πορεία συνεχίσθηκε από σημαντικό αριθμό διαδηλωτών, που κατευθύνθηκαν συντεταγμένα στο Πολυτεχνείο, όπου οι περισσότεροι από αυτούς συμμετείχαν σε συνεδρίαση για το μέλλον των κινητοποιήσεων, ενώ η μειοψηφία επιδόθηκε σε κλεφτοπόλεμο με βανδαλισμούς και φθορές. Χθες τα ξημερώματα διμοιρία των ΜΑΤ δέχθηκε επίθεση περίπου 30 κουκουλοφόρων, στη συμβολή των οδών Λόντου και Ζωοδόχου Πηγής. Οι νεαροί έριξαν εναντίον των αστυνομικών πέτρες και φωτοβολίδες. Αποκρούσθηκαν με δακρυγόνα. Λίγο μετά τις 4 π. μ., δύο άτομα, που σύμφωνα με την αστυνομία προέρχονται από τον ίδιο χώρο, προσέγγισαν το κτίριο της Ελληνοαμερικανικής Ενωσης, στην οδό Μασσαλίας 22. Οι άγνωστοι κρατούσαν κάποιο όπλο εκτόξευσης φωτοβολίδας και εκτιμάται ότι είχαν στόχο τον εμπρησμό. Οταν διαπίστωσαν όμως ότι το κτίριο φυλάσσεται από Ειδικό Φρουρό, απομακρύνθηκαν.

    kathimerini.gr

    Fler
    18.01.2007, 16:10
    Κι έτσι, αντί να επικεντρώνουμε την προσοχή μας στην ουσία της υπόθεσης - που είναι η αντίδραση στις επικείμενες αλλαγές στο χώρο της παιδείας - τελικά το κυρίαρχο θέμα συζήτησης είναι αυτοί οι ''γνωστοί άγνωστοι'' που καταφέρνουν και μονοπωλούν το ενδιαφέρον των Μ.Μ.Ε., υποβιβάζοντας τη σπουδαιότητα του εγχειρήματος των υπόλοιπων διαδηλωτών..

    Hey you, would you help me to carry the stone..?

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Fler στις 18-01-2007 16:10 ]


    tago
    18.01.2007, 16:40
    Έχω την ιδιαιτερότητα να φοιτώ στο πρώτο δημόσιο πανεπιστήμιο που λειτουργεί επί καταβολής διδάκτρων (Ε.Α.Π.). Αν λάβετε υπ' όψιν σας το γεγονός πως αυτά τα δίδακτρα τα πληρώνω εγώ και όχι ο μπαμπάς μου, τότε θα καταλάβετε τη σημαίνει να πληρώνεις για ένα δικαίωμα όπως αυτό της μόρφωσης που είναι υποχρέωση του κράτους και του κάθε κράτους να σου παρέχει. Προσέξτε, σήμερα τα δημόσια πανεπιστήμια λειτουργούν με μόνη παροχή από την πλευρά τους προς τον φοιτητή τα δωρεάν συγγράμματα και μέρους της βιβλιογραφίας. Όλα τα υπόλοιπα έξοδα, όπως σίτιση και στέγαση πληρώνονται από τον φοιτητή ή την οικογένεια του. Το πραγματικό νόημα του άρθρου 16, αυτού που αναθεωρείται, είναι πραγματικά δωρεάν ανώτατη παιδεία. Δηλαδή και δωρεάν σίτιση αλλά και δωρεάν στέγαση. Νομίζω πως οι κινητοποιήσεις θα έπρεπε να στραφούν πως αυτή την κατεύθυνση. Στη πλήρη εφαρμογή δηλαδή του εν λόγω άρθρου του Συντάγματος και όχι στην ή στη μη, κατάργησή του. Καταλαβαίνεται βέβαια πως όχι μόνο δεν είμαι υπέρ της ιδιωτικής ανώτατης εκπαίδευσης, αλλά επιμένω και στην πλήρη ανάληψη από την πολιτεία των ευθυνών της απέναντι στους πολίτες, όχι έτσι όπως της αντιλαμβάνονται, αλλά έτσι όπως το Σύνταγμα της καθορίζει.
    uNick
    18.01.2007, 17:12
    Δημήτρη, όλα αυτά που λες είναι ωραία, και δεν νομίζω να διαφωνεί κάποιος ότι η παιδεία θα έπρεπε να παρέχεται δίκαια και "ισόποσα" σε όλους. Αυτό θα ήταν το ιδανικό. Στην πραγματικότητα, όμως, κάποια σχόλιά σου μπορούν άνετα να αντικρουστούν. Για παράδειγμα: Ναι, τα δίδακτρα κάποιων τα πληρώνει ο μπαμπάς, αλλά είναι πολύ περισσότεροι εκείνοι που, όπως κι εσύ, πληρώνουν οι ίδιοι τα δίδακτρά τους. Ναι, καλό θα ήταν η παιδεία να παρέχεται πραγματικά δωρεάν σε όλους, μαζί με σίτιση και στέγαση, αλλά από την άλλη αυτού του είδους οι παροχές κοστίζουν τόσο πολύ που ποτέ δεν πρόκειται να τις πληρώσει το κράτος - το ίδιο κράτος που σήμερα προσπαθεί να κόψει δαπάνες από παντού γιατί δεν γίνεται αλλιώς.
    Δεν σου λέω ότι έχεις άδικο, μην με παρεξηγήσεις. Σου λέω ότι από την θεωρία της ιδανικής κοινωνίας στην πράξη, οι διαφορές είναι τεράστιες. Δυστυχώς, αλλά είναι...
    Fler
    18.01.2007, 19:12
    Παράθεση:

    Το μέλος uNick στις 18-01-2007 στις 17:12 έγραψε...

    Δημήτρη, όλα αυτά που λες είναι ωραία, και δεν νομίζω να διαφωνεί κάποιος ότι η παιδεία θα έπρεπε να παρέχεται δίκαια και "ισόποσα" σε όλους. Αυτό θα ήταν το ιδανικό. Στην πραγματικότητα, όμως, κάποια σχόλιά σου μπορούν άνετα να αντικρουστούν. Για παράδειγμα: Ναι, τα δίδακτρα κάποιων τα πληρώνει ο μπαμπάς, αλλά είναι πολύ περισσότεροι εκείνοι που, όπως κι εσύ, πληρώνουν οι ίδιοι τα δίδακτρά τους. Ναι, καλό θα ήταν η παιδεία να παρέχεται πραγματικά δωρεάν σε όλους, μαζί με σίτιση και στέγαση, αλλά από την άλλη αυτού του είδους οι παροχές κοστίζουν τόσο πολύ που ποτέ δεν πρόκειται να τις πληρώσει το κράτος - το ίδιο κράτος που σήμερα προσπαθεί να κόψει δαπάνες από παντού γιατί δεν γίνεται αλλιώς.
    Δεν σου λέω ότι έχεις άδικο, μην με παρεξηγήσεις. Σου λέω ότι από την θεωρία της ιδανικής κοινωνίας στην πράξη, οι διαφορές είναι τεράστιες. Δυστυχώς, αλλά είναι...



    Δυστυχώς έχεις δίκιο..ΔΕΝ εφαρμόζονται όλα και ειδικά σ'ένα τέτοιο κράτος με τόσα προβλήματα..Καλές οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες, αλλά η ρεαλιστική αντιμετώπιση των καταστάσεων ίσως βοηθήσει αρκετά στην εύρεση της πλέον προσήκουσας λύσης..(και -προς αποφυγήν παρεξηγήσεων- όλα αυτά σε συνδυασμό με τις απόψεις που έχω διατυπώσει σε προηγούμενα post)
    tago
    18.01.2007, 20:21
    Παράθεση:

    Το μέλος Fler στις 18-01-2007 στις 19:12 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος uNick στις 18-01-2007 στις 17:12 έγραψε...

    Δημήτρη, όλα αυτά που λες είναι ωραία, και δεν νομίζω να διαφωνεί κάποιος ότι η παιδεία θα έπρεπε να παρέχεται δίκαια και "ισόποσα" σε όλους. Αυτό θα ήταν το ιδανικό. Στην πραγματικότητα, όμως, κάποια σχόλιά σου μπορούν άνετα να αντικρουστούν. Για παράδειγμα: Ναι, τα δίδακτρα κάποιων τα πληρώνει ο μπαμπάς, αλλά είναι πολύ περισσότεροι εκείνοι που, όπως κι εσύ, πληρώνουν οι ίδιοι τα δίδακτρά τους. Ναι, καλό θα ήταν η παιδεία να παρέχεται πραγματικά δωρεάν σε όλους, μαζί με σίτιση και στέγαση, αλλά από την άλλη αυτού του είδους οι παροχές κοστίζουν τόσο πολύ που ποτέ δεν πρόκειται να τις πληρώσει το κράτος - το ίδιο κράτος που σήμερα προσπαθεί να κόψει δαπάνες από παντού γιατί δεν γίνεται αλλιώς.
    Δεν σου λέω ότι έχεις άδικο, μην με παρεξηγήσεις. Σου λέω ότι από την θεωρία της ιδανικής κοινωνίας στην πράξη, οι διαφορές είναι τεράστιες. Δυστυχώς, αλλά είναι...



    Δυστυχώς έχεις δίκιο..ΔΕΝ εφαρμόζονται όλα και ειδικά σ'ένα τέτοιο κράτος με τόσα προβλήματα..Καλές οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες, αλλά η ρεαλιστική αντιμετώπιση των καταστάσεων ίσως βοηθήσει αρκετά στην εύρεση της πλέον προσήκουσας λύσης..(και -προς αποφυγήν παρεξηγήσεων- όλα αυτά σε συνδυασμό με τις απόψεις που έχω διατυπώσει σε προηγούμενα post)



    Νίκο και Φλέρυ, εγώ δεν μπαίνω σε αντιπαράθεση. Απλά αναφέρω το «γράμμα» και το «πνεύμα» του ισχύοντος Συντάγματος. Αυτά που αναφέρω λέει, πιστέψτεμε. Από την άλλη μεριά ως φορολογούμενος και ως ενταγμένος στη παραγωγική διαδικασία εδώ και μία εικοσαετία, έχω απαιτήσεις στην ανταπόδοση για τους φόρους μου και απλά ζητώ από την όποια πολιτεία να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της απέναντί μου και όχι να εκχωρεί θεμελιώδεις υποχρεώσεις της στους ιδιώτες. Μετά την παιδεία τι? Η περίθαλψή μου που την χρυσοπληρώνω κάθε μήνα μέσω των κρατήσεων μου? Η σύνταξή μου που επίσης χρυσοπληρώνω?
    Aiolos_m
    18.01.2007, 20:50
    Είμαι από τις 20.00 μπροστά στην τηλεόραση και παρακολουθώ τα πάνελς με θέμα το πανεκπαιδευτικό.

    Διαγωνισμός για όσους είδαν ειδήσεις έστω και σε ένα κανάλι:

    --->Πείτε μου ένα κανάλι από όοοολα στο οποίο ο καλεσμένος φοιτητής έδειξε πως ήξερε να μιλάει ή και να σκέφτεται.

    (20 μονάδες)
    Aris_Arkadia
    19.01.2007, 03:35
    Το μελος Fler εγραψε:

    Πράγματι..Έτσι είναι..Όντως χρειάζεται αλλαγή το πανεπιστήμιο.Το θέμα είναι προς ποια κατεύθυνση.
    Η αλήθεια είναι ότι αν έβγαινε κάποιος και έθετε αυστηρούς όρους γύρω από τη λειτουργία αυτών των ιδιωτικών πανεπιστημίων (π.χ. η αξιολογική εισαγωγή των φοιτητών) και μπορούσε παράλληλα να εγγυηθεί και την τήρησή τους, τότε ίσως να μην υπήρχε όλη αυτή η αντίδραση..Αλλά δεν μπορούν να ισχυρίζονται ότι η κίνηση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση των δημόσιων πανεπιστημίων..Αν θέλουν να κάνουν κάτι για αυτά - πράγμα που οφείλουν - θα πρέπει να βρουν άλλα μέσα. Να αλλάξει όλο το σύστημα από τη βάση του..Δεν μπορούμε όμως να μιλάμε για ιδιωτικά τη στιγμή που στα δημόσια επικρατεί μπάχαλο ούτε να ζούμε σε αυταπάτες ότι με την ίδρυση ιδιωτικών θα λυθεί το πρόβλημα των δημοσίων..Ότι όλο το πρόβλημά μας τόσα χρόνια ήταν ότι μας έλειπαν τα ιδιωτικά!!Αφήνουμε λοιπόν το γάμο και πάμε για πουρνάρια...Ωραία!


    Συγνωμη ρε παιδια επειδη διαβασα αρκετα το post,εχω μια αποροια.Δηλαδή τι είναι
    πιο σημαντικό για εσας,το πως θα μπει ενας φοιτητης στο πανεπιστήμιο, η το πως θα βγει?Και εξηγω.Πιστευετε τιμιο τον τρόπο που μπαινουν τα παιδια στο πανεπιστήμιο..απο την εποχη με τις δέσμες μεχρι σημερα...που στα περισσοτερα μαθήματα ειδικα τα θεωρητικα..δεν εξέταζαν παιδια αλλα μαλλον παπαγάλους.Και αν λοιπον ησουν καλος παπαγαλος...τοτε θα εμπαινες στο πανεπιστήμιο και κ α π ο ι α μερα χωρις αγχος θα επερνες το πτυχίο σου...δεν πανα ξεσκιστείς στις αντιγραφες...δεν πανα κανεις καμια 10 αρια χρονάκια...θα το παρεις το πτυχιακι σου.Ερωτηση:Φανταζεστε ενα αυστηρο πανεπιστήμιο που δεν θα επετρεπε αντιγραφες...και αλλες ατιμίες(μεχρι και αλλαγη πασου εχω ακουσει),που να επετρεπε την είσοδο σε φοιτητες που θα ειχαν μια μετρια - καλη γενική η και ειδική γνωση των μαθηματων του ανάλογα με την ειδικοτητα του....το οποιο ομως πανεπιστήμιο σαν αξιοκρατικο που θα ηταν,θα βαθμολογουσε τους μαθητές του (στην φοιτητητικη του πορεια) με σωστη κριση....??και δεν θα επετρεπε την Α ι ω ν ι α φοιτηση? Δηλαδη δινεις 1,2,3,4 φορες ενα μαθημα και δεν το περνας.....πηγαινε σπιτι σου κυριε,δεν κανεις για αυτο που σπουδαζεις!!!γιατι ολοι που απλα παπαγαλισαν καποτε να εχουν την αιωνια συμμετοχη και χωρις μετα να το αξιζουν.??απο εκει για μενα ξεκινουν παρα πολλα κακα στην παιδεια!!!
    AlmaNegra
    19.01.2007, 05:00
    @ Aiolos

    Δεν είδα ειδήσεις αλλά είμαι σίγουρος... Δεν ήταν φοιτητές αυτοί που έβλεπες, ήταν εκπρόσωποι κομμάτων... Δυστυχώς μόνο αυτοί έχουν το λόγο στα Ελληνικά Πανεπιστήμια σήμερα
    uNick
    19.01.2007, 10:07
    Παράθεση:
    Το μέλος tago στις 18-01-2007 στις 20:21 έγραψε...

    Νίκο και Φλέρυ, εγώ δεν μπαίνω σε αντιπαράθεση. Απλά αναφέρω το «γράμμα» και το «πνεύμα» του ισχύοντος Συντάγματος. Αυτά που αναφέρω λέει, πιστέψτεμε. Από την άλλη μεριά ως φορολογούμενος και ως ενταγμένος στη παραγωγική διαδικασία εδώ και μία εικοσαετία, έχω απαιτήσεις στην ανταπόδοση για τους φόρους μου και απλά ζητώ από την όποια πολιτεία να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της απέναντί μου και όχι να εκχωρεί θεμελιώδεις υποχρεώσεις της στους ιδιώτες. Μετά την παιδεία τι? Η περίθαλψή μου που την χρυσοπληρώνω κάθε μήνα μέσω των κρατήσεων μου? Η σύνταξή μου που επίσης χρυσοπληρώνω?

    Φίλε μου, δεν είχα σκοπό να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου (στην θεωρία, άλλωστε, συμφωνώ τόσο μαζί σου όσο και με πολλά από τα παιδιά που έγραψαν παραπάνω), ελπίζω να μην έδωσα λάθος εντύπωση. Όπως και στο προηγούμενο post σου, έτσι και σε αυτό θα σου πω τα ίδια. Ναι, δίκιο έχεις. Ναι, έτσι θα ήταν ιδανικό να γίνονται τα πράγματα. Αλλά...!
    mary
    20.01.2007, 22:40
    ΣΤο Πανεπιστήμιο στη Πατρα ειναι ολες οι σχολές κλειστές.
    η εξεταστικη σε μια εβδομαδα ξεκινα.
    Τι θα γίνει με αυτη την εξεταστική;;; εχετε ακουσει κατι; θα χαθει, θα αναβληθεί, θα γίνει για τους επι πτύχίω... ας παρθει μια αποφαση πια, οποια και να ειναι, να ξερουμε...
    tago
    20.01.2007, 23:44
    Αν και έχω άποψη την οποία έχω καταθέσει υπέρ του δημόσιου δωρεάν πανεπιστήμιου, σε αυτό που ρωτάς mary, δεν μπορώ να απαντήσω.
    stuff
    22.01.2007, 12:29
    Καταλήψεις, απεργίες και συλλαλητήρια για το άρθρο 16 και το πανεπιστημιακό άσυλο
    Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την ερχόμενη Τετάρτη.



    ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ με κυλιόμενες απεργίες των διδασκόντων από την ερχόμενη Τετάρτη, συλλαλητήρια κάθε εβδομάδα και καταλήψεις στις σχολές, ετοιμάζουν οι εκπαιδευτικοί, με αιχμή την αναθεώρηση του άρθρου 16 αλλά και το πανεπιστημιακό άσυλο.

    Οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι θα απεργήσουν στις 24 και 25 Ιανουαρίου και από τις 31 Ιανουαρίου έως 2 Φεβρουαρίου .Προειδοποίησαν για απεργία διαρκείας από τις 5 Φεβρουαρίου εάν η κυβέρνηση προχωρήσει στην κατάθεση του νόμου-πλαισίου και τις αλλαγές στο άσυλο, καθώς και στην αναθεώρηση του άρθρου 16.

    Οι κινητοποιήσεις συμπίπτουν με την εξεταστική περίοδο και έτσι θα ζητηθεί από τις Συγκλήτους να αποφασίσουν διακοπή της εκπαιδευτικής λειτουργίας σε όσα ΑΕΙ γίνουν κινητοποιήσεις και καταλήψεις, ώστε να αναβληθεί η εξεταστική ή τα μαθήματα αναπλήρωσης που γίνονται σε ορισμένες σχολές και να μην χαθούν πάλι οι εξετάσεις.
    Στις σχολές, συνεχίζονται οι καταλήψεις, οι οποίες την περασμένη εβδομάδα είχαν επεκταθεί σε 285 σχολές πανελλαδικά. Συνολικά, 400 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ βρίσκονται σε κινητοποιήσεις, ενώ οι φοιτητές θα λάβουν και αυτοί μέρος στην πορεία της Τετάρτης.

    Οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν αποφασίσει απεργία στις 15 και 27 Φεβρουαρίου, κατά τις ημερομηνίες των προβλεπόμενων κοινοβουλευτικών διαδικασιών για την αναθεώρηση του άρθρου 16, και τρίωρη στάση εργασίας την ερχόμενη Τετάρτη για τη συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο.

    www.kathimerini.gr



    A N A C O N D A



    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : stuff στις 22-01-2007 12:33 ]


    επισυναπτόμενα: poster.jpg 
    tsibitos
    07.02.2007, 14:12
    Παράθεση:

    Το μέλος AlmaNegra στις 09-01-2007 στις 16:26 έγραψε...

    Νομίζω παιδιά ότι όόόόόόλα αυτά (συζητήσεις, πορείες, καταλήψεις) είναι άνευ ουσιαστικού λόγου. Οι αποφάσεις έχουν παρθεί λίγα χρόνια πριν, τα Ευρωπαϊκά συμβόλαια έχουν υπογραφεί, και το θέμα είναι ποιός θα τολμήσει να περάσει την περιβόητη αναθεώρηση με το μικρότερο πολιτικό κόστος. Καθαρά και ρεαλιστικά πρέπει να τα δούμε τα πράγματα... Πάντως είναι ελπιδοφόρο το γεγονός ότι σαν χώρα, έχουμε πολυφωνία, απόψεις με σοβαρά επιχειρήματα και κάνουμε (όσο μπορούμε) διάλογο... Αρκεί αυτά τα επιχειρήματα να μην τα παίρνουμε με φαξ από κάποια γραφεία...



    Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ!!! και δυστύχως με τις Καταληψεις αυτη τη στιγμη οι μονοι χαμενοι ειναι οι φοιτητες και μαλιστα εκεινοι που ειναι κοντα στο τελος (επιτελους) των σπουδων μετα απο τοοοσααα χρονια...

    σ.σ Το ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ κλειστο για ΑΛΛΗ μια βδομαδα... (ΝΕΑ ΓΕΝΙΚΗ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ)